Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #81556480

    törölt tag

    válasz Micsurin #115119 üzenetére

    Hát ja, de a manual az szerelőknek van. attól te még nem tudod mit hol kell mérni egy kopott motoron ha éppen szereled és felújítod, plusz a beállítások, vezérlés, szelephézag hidegen vagy melegen, mikor hol ?!?! :D A2t-k jó kezdésnek, de oda is kell a szakértelem főleg a karburáláshoz mert azzal is szét lehet cseszni. sok évig szereltem a saját szarjaimat, először 2t 125 enduro felpattintva 160-as hengerrel, supermotosítva házilag, majd LC4 620, két CBR 600 , és mindegyik blokkszétszedésig, alapokig, lc4 először hajtókarcsere, majd váltócsere, mindez úgy hogy egy halál ritka alkatrész nélküli blokk volt benne. Ez kicsit már rég volt, meg korlátozott volt az anyagi helyzet azért is foglalkoztam vele.Meg gyerekkorom óta simsonokat meg bármiféle motort otthon szétborítottam magamnak is meg a haveroknak is. De hogy egyből elkezdeni egy bergel vagy huskyval az nem gazdaságos szerintem

    hűtőzéshez annyit, hogy szétszedni szét tudod talán, de ha összerakod az nem lesz pontos.
    ezer éve simson főtengelyt szétszedtem itthon meg össze is, biztos ment valameddig . sőt a hengerből kivettem a hüvelyt gázperzselővel. megreszeltük aztán vissza :DDD Namost egy husaberg főtengelyt én csak présbe raknék össze, meg szakszerű műszerrel kimérve építeném be

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák