- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Filléres Redmi érkezett
- Hetedik generációs Gorilla Glass készült a középkategóriának
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
- Yettel topik
Hirdetés
-
Nézzük együtt a ma esti Summer Game Fest 2024-et!
gp A show késő este kezdődik, de utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
válasz nrg.960 #148124 üzenetére
Túraendúrót nem mertem megvenni, nekem 1,3 mFt volt a keret, amiért hasonló korúak voltak. Szerelni nem akartam megtanulni, volt 20 év körüli autóm...
V-Strom DL 650, Versys, TRK502, NC750, ilyesmik voltak nekem ajánlva. Tavaly lett jogsi, idén februárban vettem egy Sh300 robogót. 2014-es, valós 7k km-rel.
196 cm vagyok, a V-Strom nyergében éreztem azt, hogy ezaz, megérkeztem. Nyilván a BMW is jó volt. A Versys is jó méret, csak nekem kényelmetlenül keskeny a tank.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
bacus
őstag
válasz nrg.960 #148124 üzenetére
Ha ez az összeg "rászánt", azaz magadnak meghúzott korlát, akkor ez nagy hiba, én is így vettem motort, utólag nem volt igazán jó döntés. Sokkal jobbat, sokkal fiatalabbat kellett volna vennem, de én is csak a "rászánt" összegben gondolkoztam.
Egy fiatalabb motor, igaz drágább, de eladhatóbb is, ha mégsem jön be, vagy kinövöd, akkor az eladásnál behozza a többlet költséget.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
norbert1998
veterán
válasz nrg.960 #148129 üzenetére
Én nem vennék egyhengeres 650-est. Nekem nagyon nem jött be az a három, amin ültem. Két pegaso, az egyik az enyém volt, és egy f650. Szörnyű a karakter, szörnyű a vibrációs, szörnyű a hang. Ellenségemnek se.
Esetleg a KLE500, ha a Strom nem fér bele. De a Strom-mal nem fogsz csalódni. Mindenben jobb szinte, mint a Pegaso.
-
csongi
veterán
válasz nrg.960 #148124 üzenetére
GS sem lesz 1M korul ami erdemben rendbe van.
Pegaso 650 Ie.
660 Trail
Xtz660
XF650A BMW sajat modositasaival tolta tovabba a rotaxot elmennek 150k felett is ha rendben van tartva es hasznalva.
A tobbi ikabb 100k, es lehet a hengert es kornyezetet
cserelni, updatelni.
A Pegasonal szamolni kell a hengerfej tomites cserere, sajnos a nem megfelelo hutofolyadek megeszi, es hajlamos kiegesre. Gyarilag nem a legerosebb resze.V2-be 600 transalp, de a 650 is Milla felett inkabb.
Sor2 KLE 500
Ami orszaguti tura enduro, azokkal nem igazan fogsz endurozni, inkabb turazni.
TDM
Versys
De ott van meg a Kopanord, ha az endurozas kiesik.
Varadero
DL 650 No ABS.A Pegaso is hatar eset.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs