- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
teleahocipöm #147727 üzenetére
Én nagyon sok helyen használom. Gyakran nem teljes felületen ragad, mégis ragaszkodik. Tégla -fa közé is tettem kíváncsiságból és gond nélkül fogta. 15m-t tettem már fel belőle. Kínából rendelem.
-
válasz
teleahocipöm #147611 üzenetére
Te a Nanotape-t keresed csak még nem tudod.
-
válasz
teleahocipöm #147637 üzenetére
Igen, tőle néztem én is
Chinmount-ot néztem, lett volna a sisakomra való, de baromi drágának tartottam, mire ideért volna, így lett ez.
-
válasz
teleahocipöm #147630 üzenetére
Én ezt a gyurmát vettem. Fontos, hogy tényleg kell neki a min. 24 óra, sokáig formázható marad. Én pont ezt a kiszerelést vettem, simán elég volt, még a fele meg is maradt, pedig nekem is alá kellett pakolnom rendesen.
Így néz ki, nem túl szép, cserébe tartós.
-
bacus
őstag
válasz
teleahocipöm #147611 üzenetére
Én inkább epoxy gyurmát javasolnék. Ha úgy gondolod, hogy valaha is le akarod venni amit odaragasztottál, akkor én az átlátszó 3m időjárás álló ragasztó szalagot szoktam először felragasztani a sisakra, igy az epoxy közvetlenül nem érintkezik a sisakkal. (persze zsírtalanítás kell), illetve a tappancs alját érdemes lehet kicsit felérdesíteni.
Majd utána jófajta epoxy gyurma, kis darabot levágsz nem kell túl vastagon felvinni, csak úgy, hogy a talp és a sisak közötti ív különbséget kiegyenlítsd. Felviszed és 1h múlva, mikor még nem kökemény, de már nem gyurmázható, sniccerrel levágod a felesleget, meg a 3m szalagot is (az úgyis felkunkorodna egy idő után.)Utána kibírod 24-48h hogy nem terheled, utána már csak kemény munkával lehet leszedni ha jól csináltad.
-
vihartigris
őstag
válasz
teleahocipöm #146579 üzenetére
Elhiszem, hogy vannak emberek akik erre izgulnak, de engem nem hoz tűzbe az ilyen dágványozós gurulás.
-
dellfanboy
őstag
válasz
teleahocipöm #146579 üzenetére
hát a tökönlövés kategória végignézni ezt a videjót. full szar a hang-szélzaj-+ földúton megy.hol-mihez kell itt az ügyeszség ?.?
sztem ezt mi lenyomtuk simsonnal IS 20-30éve..
-
Gaboman
nagyúr
válasz
teleahocipöm #146552 üzenetére
Nem a teljesítmény a gond, ahogy ìrtam is, a legnagyobb baj a súlypontja, az hogy túlzottan elől van a súly.Ha egymás után mész azokkal amit felsoroltam akkor egyértelmű lesz hogy mennyire màs kategória.Nem egy ligában játszanak.
-
Gaboman
nagyúr
válasz
teleahocipöm #146549 üzenetére
Enduro vonalon maradjunk a E verziónál, ami a kihegyezetebb verzió.Üzemóràs, de sokan azt gondolják nem, pedig de.400 cm3-ben ott a WR400, EXC400.A DRZ egy olyan hátránnyal indul amivel semmit nem lehet kezdeni, ez pedig az orr nehèzsège.Ès itt màr el is dölt minden, bizonytalanabb puha, homokos talajon, túrja magát mint a varacskosdisznó.Futóműve is gagyi a másik két típushoz hasonlítva.A hatalmas megbízhatósága, tudok olyanokról is amiket 10-15 ezer alatt agyonütöttek,meg ellenpélda is ami elment 40 ezret.Ugyan úgy vannak gyenge pontjai mint minden màs tìpusnak.
-
válasz
teleahocipöm #146413 üzenetére
Rendelj ebayrol. De szerintem nem megy tonkre a vilag ha a sima gyertyat veszed.
-
válasz
teleahocipöm #146394 üzenetére
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
teleahocipöm #146394 üzenetére
A zavarszuro ellenallas az esetben fontos, hogy ha a gyertyapipaban is van veletlenul, es a gyertyaban is, akkor gyujtasi zavarokhoz vezethet.
Ha sehol nincs, akkor a gyujtas radiojelei bezavarhatjak mondjuk a kozeli kornyezeteben levo radiokat. -
bacus
őstag
válasz
teleahocipöm #145922 üzenetére
Szerintem ne találgassunk tovább
, ezen a linken elolvashatja bárki a tutit.
-
xmad
őstag
válasz
teleahocipöm #145807 üzenetére
pinlock?
-
bardi
senior tag
válasz
teleahocipöm #145641 üzenetére
Napi szinten közlekedtem budapesten bringával az autók között, most vidékien, szóval tisztában vagyok vele, azért írom, hogy vagy távolság legyen, vagy akkor jöjjön közel a paraszt, de lassan. Hacsak nem parkoló autósor mellett megyek, akkor számomra ez bőven kezelhető, persze tudom vannak nálam jóval kevésbé rutinos bringások, autóval vagy motorral inkább úgy kerülöm őket, hogy ha sztrókot kap és balra dől se menjek át rajta.
Motorral amúgy jobban zavarna, egy nyomvájú sokkal jobban megvezet és mozgat a sávban, mint bringán.
A videón ha megnézed, a robogós talán még kevesebb helyet is hagyott, de bringás szemmel nézve nekem az teljesen rendben van. -
bardi
senior tag
válasz
teleahocipöm #145638 üzenetére
Ma vittem a motort hugomhoz telelni, budapesten volt olyan sárga lámpa, amin még kényelmesen, picit erősebben fékezve megállhattam volna, de inkább a klasszikus húzzunk gázt mellett döntöttem. Két furgon úgy ment el mellettem, már bőven a piroson átlépve, hogy biztos az egyik telibe baszott volna hátulról, ha megpróbálok ott megállni. De akárhányszor vezetek ott, mindig látok autókat, akik már bőven a piroson mennek át.
Lenti videóhoz meg, biciklizek sokat, autót, motort is vezetek, és tény, hogy jópár biciklis van, akin legszívesebben én is átmennék, de ahogy a második motoros előzte, bőven megérdemli a büntetést, nem igazán értem miért nem lehet oldaltávolságot tartani vagy lelassítani. Nekem nincs bajom a centizéssel se, de akkor menjél lassan, ne úgy, hogy a menetszeled berántsa a bringást a sávba.
-
vihartigris
őstag
válasz
teleahocipöm #145615 üzenetére
"Talán a záróvonal átlépése lehet az első amivel kezdődik."
Szerintem meg a megengedett maximális sebesség túllépésével kezdődik.
(sok helyen "kintfelejtett" sebesség korlátozó tábla is "jó indok" erre) -
Topiccsendőr
addikt
válasz
teleahocipöm #145450 üzenetére
Igen, ez valoban letezo jelenseg, de az nem kosz. ez a benzincso anyaga, amit az etanol old fel, es megfogja a tuszelep elotti finomszuro. Piaggio konszern 20 + eves jarmunel jellemzo.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
teleahocipöm #145447 üzenetére
A benzinszuro erre van.
Sajnos az, hogy kosz miatt nem indul valami, az olyan ritka, mint a feher hollo. Elobb tippelnek pickup szenzorra, vagy valami elektromos dologra, anelkul hogy lattam volna a motort. -
csongi
veterán
válasz
teleahocipöm #144959 üzenetére
Mint irtam, ennel sokkal sokkal magyobb sulyu dolgokban kellett volna a nagy osszefogas. Ez a tabla erte el az ingerkuszobot. Ezt sajnalom.
Nagyobb fajdalom lesz, mikor elesik a motorral es nem tudjak szakszeruen ellatni. Mindenkit erint meg sem volt megmozdulas. Es ez egyre rosszabb.Hogy meltatja e magat?
Csak azt! Pont mint a tobbi akikel kardoskodik. Tasi, Oncsik, barki aki az egojat serti. Kiemel par sertonek velt velemenyt, es kemenyen beszol.
Sajnos a kozszereples ilyen, el kell fogadni a kritikat. Az egyiket a masik hivja eletre.Hany balasetei helyszineles anyagat ismeri? Hany birosagi targyalson volt jelen?
Hany esetet ismer, mikor a motoros meghalt onhibajabol, jelentos anyagi kart okozva jelentos traumat hagyva hatra? En egyet tudok, szemelyes ismerosom.
Mekkora erv, hogy motoros nem olt meg autoba ulot? Azta mindenit. Kb akkora megallapitas, mint autos nem olt meg tehervonat vezetot.
Biztos nem halt meg autos , motoros vetseg miatt? Nem lennek ebben olyan biztos.
Azzal a statisztikaval jon elo ami neki ad igazolast.Nem a motorozhatosag es a profizmushoz hangoljak a kreszt. Ez ilyen egyszeru, es felesleges szellel szembe pisalni. Nem kell osszemosni a versenypalya stilust-tempot a kozuttal. Nem konyu ezt elfogadom, pont az elvezeti faktor resze van kiherelve. De ez van. A motoros egyik leggyengebb lancszem a rendszerbe. Ez is egyfajta evolucio, a kozlekes evolucioja. A morbid resze, a motor mellett ott all a SUV -tank a garazsba. Ami olyan mint a felvett bukosisak. Elora latsz aztan kb ennyi.
.
Amit szajkoz az hiba. Hanyan haltak meg a tanacsainak eleget teve? Errop sem lesz statsizstika soha.
Mikor megmagyarazta a rendorok motorozasa miert rossz, es mennnyire lassu..
Ertem koszi.
Elismerem a tudasat magamhoz merten kb ket dimenzo a kulombseg. De az objektivitas nem az asztala.Nagyon dicseretes a tenni akaras. Remelem az elkepzelesnek megfelolen zarul.
Mas modu ervenyszerzeshez csatlakoznek, sajnos ezt a stilust nem tudom befogadni, de ez az en hibam.
Ez csak az en velemeny.
Sztem elsonek nekunk kellene objektivan latni, es ugy menni ervenyt szerezni a serelmeknek, es nem elfogultagokkal megpakolva. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
teleahocipöm #144959 üzenetére
A spec utburkolati jeleknel nem dodor mukodott kozre, hanem a kanyarfoto es szabo henrik
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
teleahocipöm #144959 üzenetére
Felreerted, miert emlitettem meg a multjat. Kerlek olvasd el figyelmesebben az elozo 3 kommentemet a temaban. Ettol a multja miatt még kedvelheted, csak ne harapj be tole kritika nelkul mindent, ahogy ezt a kovetkezo bekezdesedben teszed:
- nem amiatt az egyetlen hulyegyerek miatt tiltottak ki a motorosokat. Epp ezt probaltam vegig magyarazni, hogy egyetlen ellensegkepet vazol, ami nalad is ugy tunik mukodik. A motorosok maguk is boven tehetnek errol, mivel nagyon sokan jarnak arra, pl nem legalis kipufogoval, mivel eleve nincsenek utak sehol. Valoszinuleg a motorosok szama, es viselkedese egyutt volt tul nagy terheles, plusz a polgi szemelyes sertettsege.
Nem az az egyetlen ember baszott ki veled, az az ember dodornak szolt be, ezert neked ugy talalta, ahogy azt te is mondtad: o miatta van ez az egesz. Pontosan ezt kritizaltam az elozo kommentjeimben, hogy hogyan tud lecsapodni nehany emberben az a videoja.
Kovetkezo teves feltetelezes: nem akarom, hogy szemet hulyjunk barmi felett a hulyegyerekkel szemben, csupan nem ertem, hogy edukalhat valaki egy hulyegyereket, ha az a valaki maga is az volt.
Azt nem akarom, hogy egyetlen emberre uszitson valaki tobb ezret egy sima szemelyes sertettsegbol. Ahogyan ezt a polgi is teszi visegradon ugye. Mi a kulonbseg a ket cselekves kozott?A kibaszas tarsasjatek... szuper. A problemat megoldod, ha megjobban kibaszol massal? Vagy csak jobban fogod erezni magad, a problema megmarad, te meg megvonod a vallad, es azt mondod: de legalabb kibasztam ma valakivel.
Elmondtam, mi bajom azzal, amit cselekszik.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
teleahocipöm #144874 üzenetére
Nem azzal van baj, hogy dodor egy hulyegyerek volt regen.
(Bar eleg necces, h majdnem ebszott egy gyereket a zebran, de most nem errol beszelunk)Hanem az a kerdes, hogy te szemely szerint nem erzed kisse hiteltelennek, ha ilyen multtal egy hulyegyereknek megy neki, majd kijelenti, hogy hiaba veszi le a srac a videot, o lementette ha esetleg a hatosagoknak kellene.
Egy kis betyarbecsuletet azert felteteleztem volna a regi szep idok emlekere.
Te neked ez igy rendben van, csak azert mert kedvelsz egy embert?
Nem a videoival van baj, nem azzal, hogy mit tanit az oktatasokon.
Ez a relativizalas pedig, hogy nincsenek szentek, ugyanmar... mostmar megjavult, nem olyan mint fiatalon.
Megis milyen ervek ezek??? -
csongi
veterán
válasz
teleahocipöm #144874 üzenetére
Sajnos te sem érted.
Nincs olyan tudás, cselekedet ami felhatalmaz egy embert arra, hogy megbélyegezzen másokat. Közben saját magát méltatja.
Álszent, és semmi objektivitás nincs a látásmódjába. A közlésébe még annyi sem.
konkrétan engem ne gyilkosozzon le. Ne degradáljon le. Ne akarja megmagyarázni a szabályokat, amit maga sem tart be.... stb.
Lehet ezt a Motoros kasztos xarságot erőltetni és hangoztatni, de még nagyobb lesz az ellentét. A motoros a fóka, ezt meg kell érteni. Eltelt 30 év. Az utak forgalma 4* lett.
ne akarjon senki 1990-es évekbeli módon csapatni. Elmúlt, a jelenbe kell élni. A nagy számok törvénye ezt hozta. Csapatni a versenypályán kell. Közúton közlekedni.
Ha nem adja ki, akkor ez van. Lehet hőzöngeni, de szart sem fog érni. Itthon van egy közlekedési intelligencia. Mire ez változik az ibolyát alolrol szagoljuk.
Mindegy mit mond. Pont mint Tasi. Elindul egy irányba és aztán homlok egyenest mást mond, és azt hiszi igazat mond, mert meg tudja magyarázni a számára elfogadható baromsággal.
Konkrét esete mikor nem látja az erdőt a fától.
ez akkor alakul ki, mikor már nem tud érdemi vitát folytatni, de minden áron nyerési vágy dominál. Elveszti a külső látását saját maga felett az egyén. Van ilyenA motoros társadalomért sokat tesz állítást én máshogy látom.
Azért a pár ezer kalandvágyóért aki követi meg elmegy a megmozdulásra. Értük talán.
És mi van azokkal akik nem szólalnak meg?
200 000 motorkerékpár van forgalomba. Cirkuszol 5%-a talán?
Még statisztikának is gyenge. Ezzel a mentalitással további gyengülés lesz sztem. -
bacus
őstag
válasz
teleahocipöm #144743 üzenetére
Minden változik, főleg az eltartottak száma
10 éve még gondolni sem mertem rá, hogy motort vegyek, minden másra kellett a pénz. Most a fiam végzett diplomás, jó fizetéssel, a lányom 2 év (remélem) szintén teljesen önjáró lesz. A keresetem, mivel ők már nem rám szorulnak kereken a duplájára nő..., az egyik keresővé válásával is már 1,5x-es.
Azt mondják, hogy egy gyerek felnevelése 20 éves koráig egy ferrari ára volt..., szóval már nézegetem a kirakatot tűz piros színben, ha már nem akarok motorozni
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
teleahocipöm #144737 üzenetére
Nem is tutom...azzal is az volt, mint az eddigiekkel. Hogy úgy ott volt, jó volt, de nem jött használni, mint a bmw-t. És hirdetés nélkül megvették tőlem... úgy voltam vele, hogy miért ne. Jobb ez így, békében, tudom vinni az asszonyt, nem kell hallgatnom, hogy mindenhová nélküle megyek.
bacus: Nekem nagy vágyam egy 2010 utáni RT, de a tűzoltó fizuból nem kell aggódnom, hogy mikor jön össze.
Meg ezzel is úgy vagyok, hogy ez az 1150 minden tud, ami nekem kell. Pont mint a 2-es prius-om. Nem tudok egy reális indokot felhozni, hogy lecseréjem. Az meg nekem nem az, hogy újabb. Jobb? fél literrel kisebb fogyasztás? sose hozza vissza az árát. A szépséget meg letojom.
-
dellfanboy
őstag
válasz
teleahocipöm #144706 üzenetére
ezen nincs mit filozni.
venni kell es kesz -
Topiccsendőr
addikt
válasz
teleahocipöm #144675 üzenetére
Nem nezted be, a manual rossz.
Ez meg versenymotornal sem jellemzo, hogy 500kmnel szelephezag ellenorzes van. Ez egyszeruen el van irva. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
teleahocipöm #144671 üzenetére
Valamit nagyon elneztel. Ilyen semmilyen motornal nincs.
-
lumpy92
aktív tag
válasz
teleahocipöm #144671 üzenetére
Nem te néztél el valamit?
Amúgy: 204 ezer km-es tartósteszt (futár motor) -
csongi
veterán
válasz
teleahocipöm #144639 üzenetére
Felre kell tenni a szemelyes sertetsegi erzest, es sztem atmegy az egesz.
Egy pelda, de nem akarok peldakkal dobalozni.
A palya matrica dijakkal szemben hany demonstracio volt?
Ugy tudom egy sem.
Megis normalizalodott a helyzete.Azert mert egy varosreszbe behajtani tilos, meg nem jelenti azt, hogy mindenutt ez lesz.
Cirkusz nelkul is lehet bizonyitani a valotlan allitast.
Siman el lehetett volna erni, hogy este 10 utan reggel 7 ig ne lehessen behajtani.
Mindenki megbekelt, egy-ket szezon es leveszik a tablat.Ehelyett....
Hogy Dodornak nem erdeke? Dehogynem
.
De nem baj, profital abbol amibe munkat tesz.
Jol teszi!Reges regen valamikor 2010 ben elszalltak a szabad jogok amikre hivatkoznak.
A motor adta szabadsag erzestol, vagy nem tudom.Kb Visegrad es a motoros kozeg felen kivul senkit nem erdekel a dolog.
De ha nagyon fujva lesz, akkor eljon az Osztrak rendszer. Nah az hogy fog teteszni?
Lehet menni a balkani demokraciabol a nyugati rend fele..
En ertem a velemenyed. Mint irtam, elegendo ket agyatlan, aki nekiall szandekosan vertni, forgatni, megmutatni ki ajani. Ocsarolni Visegradot, es az egesz kalap szart se ert.
Masik pleda.
Osztrak kovid tuntetes. Fegyelmezettebbek voltak ott sok szaz ezren, mint visegradnal par ezren.
Ezek a szomoru valosagok.De ez is csak egy nezopont, nem tobb.
A kiscsavo nincs a helyzet magaslatan.
A videot kb 3 percbe neztem meg.
Nivotlan a kommunikacio, es kinek nagyobb igazabol. Konstrutivan nem megy.
Alazni alazni a masikat, akkor nyerek szemlelet.Dodor is hangulat kelto, es rendszerint szitja a tuzet.
Influenszer, ebbol el. Csak azert mert kovetik.
Mindig azt mondom. Szemely donti el, befolyasolhato lesz vagy nem.A legjobb szemleleto a MIB. A repteri csomag megorzo resz.
-
bacus
őstag
válasz
teleahocipöm #144639 üzenetére
Ne kérj elnézést azért mert elmondod a véleményed.
Sajnos az erődemonstráció, felvonulás, stb még soha semmit nem oldott meg a világban, ezért én nem látom értelmét odamenni, viszont nagyon is sokat árthat !
A csürhe szó jelentését megnézte valaki pontosan mit is jelent?
Csürhe: Zajos, fegyelmezetlen, szervezetlen személyek serege, csoportja.
https://mek.oszk.hu/adatbazis/magyar-nyelv-ertelmezo-szotara/szotar.php?szo=CS%C3%9CRHE&offset=66&kezdobetu=CS
Igen, van nem kicsi negatív hangulata ennek a szónak, de egyébként mi az ami nem stimmel? zajosnak zajos, főleg sok motornak egyszerre, fegyelmezetlennek is az volt, mindenki összevissza ténfergett, parkolt, lezárták az utat, akadályoztak, stb, szervezetlennek is az volt, mert nem volt szervezés azon kívül, hogy a "táblánál" találkozunk, ennyi ember meg már nem is csoport, hanem sereg. Szóval sajnos bármilyen negatív szó is a csürhe, de ez a szó akkor is pont ráillett arra a sok motorra. Előtte még túlzás volt, de pont az a tömeges megjelenés igazolta, hogy ennél jobb szót nem is használhattak volna."legalább látják, hogy mennyi elégedetlen ember van" - ki látja? kit érdekel egyáltalán hogy vannak elégedetlenek?
"a tábla törvényeket kijátszva került ki" - ezen az alapon lehet jogi úton levetetni is. Ez is folyamatban van, és nem tudom bárki nyerészkedik e, de én csak hálával tartozom azoknak akik intézik ezt.
A kiscsávó nem komplett, saját maga alatt fűrészeli az ágat a kitett videóival. Most hogy oda tette magát a célkeresztbe, lesz kin példát statuálni.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
teleahocipöm #144567 üzenetére
Azért azt hasznos lenne tudni, hogy hol van a kiszemelt motort. Nehogy a záhonyi szerelőt ajánljuk a zalaegerszegi motorhoz.
-
bardi
senior tag
válasz
teleahocipöm #144203 üzenetére
Én is nagyon kipróbálnám a terepezést, de egyrészt nem is tudom hol lehetne a környéken a motocross pályán kívül nagyon, meg amennyibe ezek a 125-ösök kerülnek... Mondjuk ezt lehet már városi rohangálósnak is elővenném, bicikliből is van kettő
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
teleahocipöm #144203 üzenetére
[link]
ez a minarelli blokk. 23 loero, vashengeres.
Ugyanez van a ktm lc2 125 ben is.A rotax az aprilia rx, etx-ekben van. aluhenger, 30 koruli loero.
Vmelyik evjarat rotax 123 valamelyik 122 -
Topiccsendőr
addikt
válasz
teleahocipöm #144199 üzenetére
ha hardendurozni akarsz, akkor 12 loeros 4T 125-el azt sztm nem tudod csinalni. Emelle ~130 kilo. 12 loerore.
Talan valami alapot megtanulsz vele, de ha azt kinzod, azt nem akarod oem uj alkatreszekkel etetni.
Epp erre valo volt regen a 2T. Volt. Mert manapsag csak a rotax 122 hoz van alkatreszellatas a gokartok miatt, mert ugyanazokon az alkatreszeken osztoznak.
Egy szokvanyos felhasznalasa lathato itt. Rettenet balfaszok, a labaval kalimpal, ahelyett, hogy egyensulyozna nyélen, de a motor megoldja az ilyen szintu sarat is, mert van ereje, es konnyu. Ezek mindenkitol ezt a felhasznalast kaptak 1990 ota. nem tudom honnan vetted, hogy a 4T alul huz. Valoszinuleg egy 125 os van osszehasonlotva egy 400 assal. Egy 125 4T nem hogy alul nem fog huzni, hanem sehol. Hiaba 4T. Emelle egy exc 300 sem fordulatra van hangolva, hanem kozeptartomanyra.
A berugokar pedig ilyen kis ccm eseten nem olyan, mint a 4T nel, az nem tori el a labad, ha hulye vagy hozza, vagy annyira nincs karbantartva a motor, hogy szenvedni kell az inditassal. Tehat az onindito se olyan fontos ilyen kobcenti eseten.Ezek a 125 4T enduro motorok nem enduro motorok. Eleve tul alacsonyak, a kormany tulsagosan lent van, es keskeny, kiallva nem lehet rajtuk rendesen motorozni, es rettenetesen gyengek, nulla futomuvel, nagyon olcso alkatreszekkel. Ezek loti-futi motorok kozutra. Nagyon hamar ki fogod nyirni mindenet, ha hardendurora hasznalod. Talan a blokkjat nem, csak ami a blokkot korulveszi. Emelle pozitivum, hogy sok van belole, es hasznalt alkatreszt csak talalsz.
Ha gyari alkatreszekkel akarsz megoldani olyan szintu hibakat, mint teljes hengerfej, ott a munkadij kb ugyanannyi lenne, mint az anyag. Nem eletszeru megjavitani egy ilyen motor hengerfejet, mert olcsobban kapsz egy komplett hasznalt blokkot, mint egy ures hengerfejet, amivel rengeteg melo van, csak azzal, hogy be tudd epiteni. Plusz gyari uj alkatreszt venni ilyen kis erteku motornal barmilyen foelemnel gazdasagi totalkar.
Ha vmi komolyabb 4T motorrol beszelnek nagyobb literteljesitmennyel, ott megertenem ezt a felelmet, hogy nem lehet hfejet venni ujonnan, de oda eleve rengeteg penz kell a karbantartashoz, es eleve mas liga lenne penzben, es elmenyben is.
Ezeknel az alkatreszeknek nezted az arat is? Tehat te vennel annyiert valoban power szelepet? Tehat mondjuk ujonnan, ha lehetne kapni 300-500€ ert? Komplett telot meg dragabban? Egy minimum mára már 50-60e kmt futott, 600-700e forintos motor eseteben helyezd el a koordinata rendszeren.
Osszefoglalva 125 bol 2T -t vennek, abbol is rotax 122, vagy minarelli (dt125, ktm lc) azonnal szetszedni, futomuvet is, himbarendszert, mindent. Ez kb ugy nez ki, hogy 600e ert megveszed a motort, a blokkra rakoltesz azonnal 300e-t a futomure, aprosagokra kb 100-200e-t es akkor hasznalhatod nyugodtan ilyenekre, de kopni fog rendesen, tehat a karbantartas az kelleni fog, nem orokre epitetted ujra.
En most arrol beszelek, amikor a munkakat te magad csinalod. Ha nem ertesz hozza, kell egy szerelo, aki ezeket neked ossze is rakja, ez plusz koltseg.
Viszont egy normalis pilota egy ilyen lampas-rendszamos rotax 122-vel ilyet megy.Mivel nekem rotax 122 vel van tapasztalatom, meg DT vel, (XT vel annyi, hogy mentem vele dirt kepzesen) ezert en ebbol a szemszogbol irtam. Tudom, hogy egy ilyen motort manapsag nem kapsz, vagy dragan, es egyre dragabb es ertekesebb lesz. De 125 kobcentiben nem gondolkoznek hardendurozasnal 4T ben, mert idopocsekolasnak erzem.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
teleahocipöm #144195 üzenetére
Egesz pontosan milyen motoroknal tapasztaltad ezeket? tehat hogy nincs hozza alkatresz, hogy millio forint a felujitasa?
Milyen motorokat neztel, milyen endurozasra kellene, vagyis milyen felhasznalasra? Kicsit konkretizald az igenyeket, a büdzsét. -
vendingo
veterán
válasz
teleahocipöm #144195 üzenetére
Crf 250L, klx 250?
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U939x- i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gari
- AKCIÓ! Asus ROG Flow Z13 +ROG XG RTX 3070- i9 12900H 16GB DDR5 1TB SSD RTX 3050Ti 4GB + RTX 3070 W11
- Bomba ár! Microsoft Surface Laptop 3 - i7-10G I 16GB I 256SSD I 13,5" Touch I Cam I W10 I Garancia!
- Csere-Beszámítás! Gigabyte Vision RTX 3070Ti 8GB GDDR6X Videokártya!
- Xiaomi Redmi 9 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest