- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- iPhone topik
- Yettel topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
#79335424
törölt tag
Felhívok valakit a helyileg legközelebbi MC -ből és megkérdezem, hogy tudna -e segíteni. Eddig még működött és persze fordítva is. A szűkebb kör pedig más kategória. Ha közülük kerül bajba vki, akkor azonnal indulás van, akár az ország másik végébe is. De, szerencsére ez ritka. Nálunk ez a "koncepció".
-
Czimby
addikt
-
emre
veterán
Ja motorkerékpár szerelő kisiparos keresésről van szó, mert olyan jól megszövegszerkesztettem, hogy már számomra sem egyértelmű.
Jut eszembe, Pécsen is jártam a yakomoto-nál, ügyesen össze is sziloplasztozták a karbit meg as szívócsonkokat.
Szóval ha valaki tud ajánlani Kaposvárhoz közelebb megbízható szakit ne fogja vissza magát. A motor egy 87-es Yamaha FZ-750
Amiről tudok, hogy meg kellene csinálni: vezérmű lánc csere, kuplung (lehet csak rugó csere), szelephézag, mert valaminek olyan szelep hangja van, de többen állították hogy a hézag jó, szóval könnyen elképzelhető hogy mélyebben bele kell nézni, és lehet a szabadonfutó sem húzza sokáig.(#61039) dellfanboy
Köszönöm!
Azért ez megközelítés szempontjából egy fokkal jobb mint Gödöllő.
-
Topiccsendőr
addikt
Ezt a hirdetest en is neztem.
Vegyes erzeseim vannak ezzel kapcsolatban. Sztm szanalmas ez a hirdetesi oldalon karosultak keresese.
A hiba ahogy nezem, es ahogy saccolni tudom ebbol az, hogy egy szeleprugo eltort, es emiatt az ek kilazult, mert nem volt elofeszitve, es beesett az egesterbe a szelep. Nem a tipikus regi kawasaki szelepleszakadas. Egy nagyonolcso alkatresz romlott el, ami nagy hibat okozott. Hogy ezt meg lehet-e allapitani, ha lemered a rugo hosszat, amit ilyen km allasnal illene... Ezt nem tudhatom. De akar ez is benne van a pakliban. Megjegyeznem, h az sc59 eseteben az osszes szivo oldali szeleprugo cseres volt ilyen futasteljesitmeny mellett. Tehat a helyzet szamomra nem teljesen egyertelmu. 200 loero felett mar minden ki van hegyezve. Tudom, h egy hetkoznapi embernek eznolyan, h vesz egy mosogepet dragan, es egyszercsak nem mukodik. Dehat a hirdetesbol latszik h kb ennyit ert hozza. -
KisTé
tag
Köszönöm, tényleg úgy néz ki, hogy KLR650 keresgélek de nemigen találtam még szép példányt a neten....más :
Ismerősömet elkapták nagymotorral, jogsija sincsen, nem főúton csak az utcájában, sajnos megbüntették, 110ezer+12hónap eltiltás, szerintetek ez durva mert szerintem igen, lehet-e a 12hónapot csökkenteni valahogy a pénzt azt is csak részletekben tudja befizetni, csóri igen jó gyerek és balaesetet soha nem okozott, igen higgadt ember....persze a Rendőrség ezt nem tudja de ők csak a pénzre mennek szarnak mindenkire. Bármilyen más bűncselekménnyel összehasonlítva igen durva az ítélet szerintem.
"Nem kérek olyan hozzászólásokat, hogy képzeld ha kimegy egy gyakorlatlan hülye jogsi nélkül az utakra és paff ilyen meg olyan balesetet csinál"
Tudom van ilyen rengeteg azokat én is rühellem, tudja azt is mindenki, hogy jogosítvánnyal rendelkező emberből is sokat az utakra is csoda, hogy kiengedtek. Inkább az enyhítés érdekelne sok ez az egy év van-e rá megoldás?? Illetve most a motort hogyan rakja el mert egy másfél évig nem fog menni vele szerencsétlen, GS500E . -
HSM
félisten
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
HSM
félisten
Nekem volt céges autóm, aminek a csereperiódusa 25 000 km volt, és főleg autópályán volt használva. Egyáltalán nem tűnt rossznak az olaj, mikor lecserélték (25 000 körül), teljesen szépen járt vele a gép.
Ha jobban végiggondolod, tök logikus is. Városban sokszoros terhelést kap minden, miközben alig gyűlik a km. Autópályán viszont igen hamar gyűlnek, miközben nincsenek megállások, meg kb. semmi. Ezt felejtik el sokan, akik városban használják, hogy ott 10 000km alatt többet kap az olaj a motortól, mint pályán 30 000 alatt.... Ettől függetlenül saját autóban én is cserélném maximum 15 000 után, még rengeteg autópályázás mellett is, de az más téma. Mégis olcsóbb pár esetleges felesleges olajcsere, mint a motorgenerál. -
sqpp
őstag
Sajnos tényleg nem tudom még, igyekszem mindenhol utánanézni az egésznek, mert rengeteg energiát spórolna meg ez nekem. Hisz mint mondtam az elején nem fogok vele sokat járni, így mindig fejbe kéne tartani, hogy hol járok a benyával éppen és ha esetleg kicsit elszámolom vagy bármi a mező közepén, akkor nagyot buktam.
-
sqpp
őstag
Gondolom az úszóval kell valahogy összekötni, de majd még utánakérdezek jobban máshol is. Azért jó lenne látni, hol tartok néha, ha esetleg elindulok, akkor tudjam, hogy van-e benne elég benya.
Nem probléma tényleg, ha kell rá + cucc igazából.. Az elején még nem hiszem, hogy sokat fogok vele menni, hisz első motor lesz. De másra amúgy se nagyon fogok költeni... Havonta meg nem hiszem, hogy kellene 20 ezertől több a benyába, mert azért 4000 km-eket nem fogok nagyon menni a mocival az elején biztos.
Inkább szép állapotba akarom hozni, meg rátenni a dolgokat, amiket kinéztem, ezért is érdekelne, hogy a dolog megvalósítható-e..
-
Bogyó bá'
nagyúr
Köszi az ötleteket, egyelőre csak elmélkedem az olcsó megoldási lehetőségeken.
A mostani fizut már "előre elköltöttem", rendeltem egy EBC hátsó féktárcsát a masinára. Elvileg péntekre itt is lesz, a betétek már megvannak, így adott a hétvégi foglalkozás tárgya.Lehet, hogy addigra jogsim is lesz, mert az Osteren a mai üzenet már ez:
Akkor viszont kimegyek a világbóóóól!
-
-
Daywalker
addikt
Írtam is, hogy mibe írnak olyat elő...amibe az az előírás, oda rendben van. De egy 10w30 ajánlott helyett ne tegyünk már bele 20w50-et
A tulajok mindig okosabbak, mint a mérnökök, ezt megszoktuk...ugye csak a Motul...A fenti táblázat csalóka, mert csak az éghajlati viszonyokat nézi és annak megfelelő ajánlást tesz az adott motor tulajdonságait figyelembe véve. De kenéstechnikai szempontból a hidegindítás is számít, hiszen ott kopik a legtöbbet a motor. Nyilván minél melegebb az éghajlat....szóval ez oda-vissza játék részben.
canniball: tudom, és a bőroverál amit néztem sem saját márkás volt (egybként meg sok márka is saját márkás náluk, szerintem a difi is az pl.)
-
Daywalker
addikt
Nem tudok típust mondani. Amink a könyvébe az van írva, hogy az kell bele (80-as évek beli motorokba, szerintem). Meg a szétkopott szarokba, aminél ezzel próbálják orvosolni a problémát. Miért akarod a hideg oldalit feleslegesen emelni?
MOD: ha jól látom, régi BMW DOHC boxerbe kell 20w50...
-
Daywalker
addikt
Erre is van sztorim...amikor a szerelő akihez vittem felhív, hogy "milyen olajat használnok, mert kopott a veztengely" (mindez úgy, hogy 3000 km-rel előtte volt nála hézagállításon, akkor azt mondta rendben van - amikor hívott akkor meg azért nézte meg, mert szelepfedél tömítést kellett cserélni, nagyon folyt). Mondom 5w40..., erre a válasz "áááááá ez nem jóóó, 10w, 20w réééééészing olaj kell ebbe"
Úgy h a könyvben is van 10w40, az 5w-től meg ugye nem lesz baja. A veztengely nem kopik csak úgy el ennyi km alatt még ha szarral kened akkor sem, szóval nem tudom mit nézett. Az biztos, hogy hogy meg se mérte. Szóval nem kell mindent elhinni.
----
Hagyd már azt a 15w-t, nem bele való. -
canniball
nagyúr
Ki is cseréltem, köszi!
Doki16!
"Eleg keves rajta a sarga ahhoz, hogy feltuno legyen. Inkabb a matt fekete reszek dominalnak rajta."
Van azért azon szín, csak sajna az elejére jutott kevés belőle."Mondjuk egy biztos, hogy baromi jol nez ki."
Mi tagadás..."En a feheret az ara miatt vettem... Extra festes nelkul ez a sisak 50e Ft"
Nem tudom akcióban vetted vagy azóta felmentek az árak, de jelenleg az alap fehér verzió is 60k."...talan ez latszik a legjobban."
Nehogy azt hidd! Láthatóság szempontjából egyértelműen a láthatósági "fluo" szín viszi a pálmát, utána a különböző színesek, s aztán a fehér aminél csak a szürke és a fekete kevésbé feltűnő."tehat nem a legdragabb es lehet nem egyezik mas gyarto 70-80e ft-os sisakjaval"
A fent felsorolt trióból a Shark S700S kb. ugyanazon kategóriának tűnik, a HJC FG-ST Crono az ami talán kicsit magasabb szint (de jó lenne ha ezt inkább egy jobban hozzáértő cáfolná/megerősítené). -
Xaels
félisten
Nem rossz csizma ez sem és egész jó ára is van, de nincs rajta vagy benne olyan merev bokavédelem mint Persuader által említett Pumán például.
Én az ICON 1000-rel szemeztem, meg a Daytona Trans Open GTX / Sport Easy GTX-el de azokban sincs.
Road Rash ha valaki szeretné a klasszikus játékokat.
-
baboss
őstag
Az oldaldoboz konzol egy Krauzer,
amihez rögzítőt kellett csinálnom, 5-ös lapos vassal oldottam meg,
Egy asztalos szorítóból amit alig tudtam meghajtani,mert olyan kemény volt az anyaga, kirögzítettem a csomagtartó alját a lábtartóhoz.
A Krauzer tetejére raktam egy 4-es alumínium lemezt amihez a hátsó doboz lett rögzítve.
A jobb és bal oldali hátsó rész alja szintén egy 4-es alumínium lemezzel lett összekötve,
ami a rendszám alatt lett hozzáfogva a hátsó sárvédőhöz.
Csak ha megvan pakolva akkor néha indulásnál szitál be az eleje.
Megnézem holnap,hogy ha egyformán pakolok a 2 oldalsó dobozba és a hátsóba meg keveset akkor szitál e még indulásnál.
A 3 dobozt a csomagtartóval kihoztam 35k-ból.
Jó kis barkácsolás volt.Ha hátul megcibálom a dobozokat akkor az az egész motorral együtt mozog ,szóval biztos,hogy stabil. -
Xaels
félisten
Én sok chopperest is ismerek akik a cross csizmára esküsznek. Egy biztos, hogy azokban van rendesen anyag, elég merevek is. A talpuk sem vékony, magam is nézegettem őket, de egyelőre teljesen egyenesbe kell jönni, le kell tudjak minden egyéb kiadást.
(#53715) V.Stryker: nem állítható a váltókarod? Egyébként szerintem nem vészes, én Shelly's-ben toltam azoknak pedig elég bumszli az orra.
-
baboss
őstag
Köszönöm.
DonThomasino
Egy Richa márkájú ruha,csak a térdnél lehet berakni kemény protektort.Nincs mindenkinek a mostani divatnak megfelelő ruhára 100.000 ft-ja.Kezdésnek sokkal jobb és biztonságosabb mint az utcai ruha amit idáig használtam.(Valahol el kell kezdeni, amikor az asztalos szakmát kezdtem akkor indulásnak egy 8000ft-os neve sincs gagyi aksis fúróra futotta.Mos már egy 90.000ft.os Dewalt iparit használok.) -
Daywalker
addikt
Nem úgy értette. Hanem úgy, hogy amíg nincs meg a hiba konkrétan, addig ne vegyél rá semmit, azaz ne találgatással és cserélgetéssel próbáld megoldani a probléma okát, mert annak felesleges költés lehet a vége - ha olyat is kicserélsz amit egyébként felesleges. (ennél jobban nem tudom leírni mire gondolt
)
De ha van hozzá trafód, meg minden más, akkor nyilván ez nem téma. -
Topiccsendőr
addikt
Arra ertettem, hogy amig nem tudom mi a hiba, nem cserelgetnek alkatreszt.
Gyujtast meg lehet nezni egy szigetelt fogoval, azonnal latszik a gyertyatol elhuzott gyujtokabelnel hogy kihagy-e. Kb 3 centis szikra mellett megy a motor es tokeletesen latszik.
De ez millio dolog lehet. -
Czimby
addikt
Alacsonyabbra vette az egyikük mert kis növésű, a másik pedig úgy vette a motort, hogy egy alacsonyító volt benne és nem tudta mitől olyan "szar". Aztán kiderült, hogy az előző tulaj egy csaj volt
GSX-R 1000 K8
HA emeled sokkal könnyebben fog kanyarodni, de egyenesben instabillá válhat.
Ha ülteted, olyan lesz mint egy chopper nem akar kanyarodni, dőlni. -
mm89
őstag
Ha ezt nekem szántad, akkor csak annyit, szeretnék kérdezni, hogy számodra mi a motorozás? Én egyedül nem szeretek menni. Ha baj van, legalább legyen ott valaki.
Pályán meg főleg. Mégis mit csináljak pihenő időben? Nyomkodjam a telefont? Inkább beszélgetek, de azt még egyedül nehéz.
Én pl nem mennék el egyedül több száz km és túrákra. Nem szeretek közúton a megengedett sebességgel közlekedni. Unalmas. Nyilván velem van a baj világosíts fel kérlek, mi a normális? Csak, hogy tudjam mit veszítek. -
Outlander
addikt
Én konkrétan nem is tudok, és nem is akarok mással motorozni...
Jövőhéten összehasonlítom a céges ingyenes és az autósiskolás fizetős vezetéstechnikai tréninget.
A céges múlthéten volt, nem voltam hasra esve annyira mint amiket itt írnak egy páran 1-1 tréning után....
Nyilván ahány hely annyi féle tréning... ezért nézem meg még ezt a másikat is. -
canniball
nagyúr
Hopp, most látom hogy szerkesztettél.
Ránézésre ilyesmi.tboldi!
Nálam is így kezdődött. Mármint hogy kilógott; de nálam csak a bal. Nem piszkáltam, mert nem tudtam ez mennyire normális vagy sem, számít-e mennyire van kint vagy sem. Jó darabig így sem volt vele gond, aztán egyszer csak volt nincs. -
canniball
nagyúr
Nyilván ha valami rázósabb (áru) alkatrészről lenne szó akkor én sem lennék ennyire pedáns, de (szó szerint) 1-2 ezresen nem fog múlni a tökély.
Anulu79!
Ha jól emlékszem korábban ezzel kapcsolatban az volt a konklúzió, hogy amelyik gép "fel van készítve" a 100-asra annál észrevehető ha azt tankolsz bele, a többinél mindegy. -
Mizsala
tag
Sziasztok, álltalában read only üzemmódban vagyok jelen, de most bele kell szólnom
Már nem az első hozzászólás a túrákról, meg hogy "úristen 2000km".
Én leginkább csak túrázni veszem elő a gépet, ekkor lenyomok 3-4-5-6 ezer km-eket, néha egy kicsit többet, ha időm és pénzem engedi... (ritkán, de persze itthon is előveszem!)
Egyáltalán nem vagyok kirívó eset, sokan 10-12k km-eket nyomnak le "egyszuszra".
Nem olyan nagyszám ez, van aki erre használja, van aki munkába járásra, van aki pályázni, van aki fagyizni és villogni velle stb, stb... -
Djuree
félisten
-
Outlander
addikt
Ennél sokkal olcsóbban vannak ebayen, de még a többi cn boltban is.
Erről a hamisítvány jellegűről tudok nyilatkozni, amit 1900 ft körül vettem.
Ebből nekem XL van, átlagos a kezem, határeset, eleinte kicsit szűkösnek éreztem, de betört..
Amúgy ár/érték teljesen oké... tavaly vettem, kb olyan100, így végig gondolva inkább50 óra motorozás van benne, még nem szakadt sehol sem, kényelmes, átjárja a szellő, bütykök kemény műanyag, tenyér gumi pöttyös, nem csúszik, csuklónál jól fog..
Viszont mivel kínai XL, így ha kicsit is nagyobb a kezed, nem lesz jó... -
vlevi
nagyúr
Mostmár a túraendurók, illetve a magasított túramotorok is kezdik elérni ezt a teljesítményszintet. Máskérdés, hogy van-e rá szükség.
KTM1290 Super Adventure, Ducati Multistrada, BMW 1000 XR.
Ezek inkább a túramotorok, amikkel a világból ki lehet menni két személlyel. Vara, GS, Vstrom,...
Ezeken a motorokon az utas is kb ugyanolyan kényelmesen ül, és nem csak egy púpra van felgumipókozva.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- PlayStation 1 / 2
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Battlefield 6
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Gyúrósok ide!
- Apple MacBook
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- Windows 10
- További aktív témák...
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Eladó bontatlan LTT Noctua barna csavarhúzó
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- 13-14" Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- AKCIÓ! Gigabyte Z370M i5 9400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB ZALMAN S2 TG Corsair S650W
- Bomba ár! HP ProBook 440 G6 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W10 I Gari!
- Honor Pad X8 64GB, Wi-Fi, 1 Év Garanciával
- LG OLED & OLED evo Televíziók -30%
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest