- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
válasz
#79335424 #67179 üzenetére
Ezen szerintem felesleges vitatkoznunk, szívesen megnézném mondjuk pályán, melyikkel lehetne gyorsabban menni.
Bár előre borítékolható hogy a busa jobban motorozható, én nem csak egyenesekre értem a motorozást.
500 lóerő a busa is ami valljuk be eszement, fordulékonysága jobb, súlya sokkal csekélyebb.
Azért megnézném én a félelmet ami kiül az arcodon egy teli gáznál 300 környékén. -
Gaboman
nagyúr
válasz
#79335424 #67149 üzenetére
Mondjuk nem hinném hogy nagyobb élményt nyújtana annál a turbós busánál.
Ilyen tengelyhosszúság mire lehet használni, mert hogy kocsik kötött szlalomozni, pályázni, kerekezni sem lehet vele normálisan.
Az hogy tempóba meg elmaradna a busa nem nagyon hinném, ami 300 jön fel kerékre ott van még tartalék bőven.
Igaz értelmetlen eszmecsere, de mégiscsak ha már hasonlítunk! -
Teasüti
nagyúr
válasz
#79335424 #67078 üzenetére
Előzésnél ez egy paradoxon a Kreszben. Oktatót faggattam pár ilyen szupi kérdésről, mikor a 8 éves B jogsimmal beültem A tanfolyamra.
Emlékeim szerint a megoldás az volt, hogy a biztonságos előzéshez szükséges sebességkülönbséget felveheted a korlátozás ellenében, míg befejezed az előzést. Persze relatív, mert ha nem szignifikánsan lassúbb járművet előzöl, akkor a sebességed büntetést vonhat maga után.
-
HSM
félisten
válasz
#79335424 #67048 üzenetére
Pedig használva van rendszeresen a hátsó fék és a motorfék is.
Pláne ugye V2-es motor, igen jól használható a motorféke van (és remek hangja olyankor
), és a hirtelen jövő erős nyomaték sem éppen hátsógumi-barát. Mondom, meglepődtem én is, mert mindenhol azt olvasni, hogy az első gumi túlél 1-2 hátsót.
(#67051) dugynok: Voltam tavaly GSXR1000-et tesztvezetni, szóval volt lehetőségem megtapasztalni milyen egy kitűnő sport gumi, frankó fékkel és futóművel. Nyilván jelentős a különbség, mégis azt mondom, hogy az enyémmel is lehet közlekedni. A régi 50-es robogómhoz képest így is űrhajó ez a gumi.
Persze, tudom, hogy így közelsem tudom kihasználni a motor képességeit, de ezzel előre lehet számolni és akkor nincs gáz.(#67052) HGabor89: Miért vennék 4 éves gumit?
Ez a gumi volt rajta, mikor kitoltam a szalonból, kifizettem ezt is, nem volt más választás, szóval ha már ki van fizetve és használható, akkor elhasználom. A következő gumimnál viszont már nagyon meg fogom nézni, mi kerüljön fel.
Mint írtam, most a Pirelli Angel GT-vel szimpatizálok, szerintem az még típus szinten sincs 4 éves.
(#67053) bob.zxr: Városban közlekedem, és azért nem tötyi-tötyi tempóval.
De nem is szervdonor tempóval.
Volt időm kiismerni a gumit, és szépen érezni az SV-n, mikor kezd el kisazzéni oldalra. Szóval teljesen uralható a helyzet.
(#67056) emre: Nem vitatom.
Én csak azt mondtam, nekem a kis főleg városi közlekedésemre alkalmas a mostani is, és nem vet fel a pénz, hogy lecseréljem, amíg ezt használhatónak érzem.Te is elgurultál a használt gumijaidon, el lehet az enyémeken is, abba meg nem halok bele, ha kicsit óvatosabban kell húzni neki.
(#67059) Xaels: Nincs kockásra kopva, elég egyenletesen kopott így szemre, teljesen jól és könnyen döntögethető. Ebben semmivel nem érzem rosszabbnak, mint új korában a gumit.
-
HSM
félisten
válasz
#79335424 #66998 üzenetére
Megmértem ezt a mintamélység dolgot... Elöl bő 2mm, hátul nagyjából 5mm középen/középtájon, ahol a legkopottabb. A gumi a gyári Dunlop D220 [link], leginkább (~70%) dinamikus, de nem donorjelölt városi használattal, +30% túra, Tátra, és Pilis környéke leginkább. kb. 20%-ban utassal is, 11 000km megtétele után. Én bő 100kg vagyok/voltam, utas változó, mikor kit viszek, 50-80kg.
Nekem erős a gyanú, hogy az az első hamar el fogja érni a csere mintamélységet (1,6mm), a hátsó meg még bőven jó.
Ja igen, guminyomás sokáig a gyárin volt, de kb 4000km után kicsit kevesebbre vettem, az vált be, elöl 2,25 helyett 2,1BAR körül, hátul 2,5 helyett nagyjából 2,3BAR.
Ja, és természetesen végig együtt volt használva a két gumi. -
Lomha 8V
addikt
válasz
#79335424 #67023 üzenetére
Háromszor olvastam el, mire észrevettem a "hátsó" szót. Kezdek vakulni vagy nem tudom.
Milyen szinten szívtad már ki minden gumi kereskedő vérét? Mert a súlyindexet szinte sehol nem írják, de gondolom, ők meg tudják nézni. Ha épp melózol és nem érsz rá ezzel szarakodni, akkor ha gondolod, én szívesen írok a gumi áruházaknak. Kiderítem, amit lehet.
-
baboss
őstag
válasz
#79335424 #67013 üzenetére
Kawasaki Zephyr 400cc 1992
Gyári méretek:
Első: 110/80 R17
Hátsó: 140/70 R18
Ez van rajta most, illetve ezek a méretek voltak rajta amikor vettem a motort.
Első: 120/70 R17
Hátsó: 140/70 R18Más.
1 - Ma hazafele elszakadt a kilométer óra spirál. Hol kapok hozzá ? Elég egy javító készlet ? [link]
2 - Tegnap előtt meg a kuplung bovden szakadt el a baloknál tőben, szerencsére volt hozzá csavaros szorítóm még éppen, hogy elég volt a megmaradt hosszúsága. Viszont cserélnem kellene mert már nem lehet semmit állítani rajta. -
HSM
félisten
válasz
#79335424 #66998 üzenetére
Hát passz. Semmi szándékosság nem volt benne. Majd holnap megmérem.
Én is csodálkoztam amúgy, mert a legtöbb helyen azt írták sokkal jobban fogy a hátsó.
(#66999) emre: Sose fújtam bele többet az ajánlásnál (2,25bar elöl, 2,5bar hátul), igazából kicsit kevesebbre is van fújva mindkettő, mert így eléggé beton keménységű lenne.
De tény, hogy sajnos nem ellenőrzöm olyan gyakran a nyomást, mint kéne.(#67000) Lipton: Ez egy jogos kritika.
Mondjuk topik függő, itt hajlamos vagyok komolyabban venni a dolgokat, mint amúgy a sok konfliktus révén.(#67001) canniball: Igyekszem én is megtartani a békét a topikban.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
#79335424 #66978 üzenetére
Nekem az "új" vassal még nincs gumis tapasztalatom, de anno a kis 125-ös csótányt 18 éves korában, 19e km-rel még a gyári, a motor évjáratával megegyező DOT-számú Bridgestonokkal vettem.
Mindkét gumi tök kemény, repedezett volt, az elsőn kb nulla mélységű futófelület, de a hátsóval még én is megtettem kb. 5000 km-t, és még azután is kopásjelzőn felül volt. (Röstellem, de akkor nem volt pénzem újra, abban a lehetetlen méretben nem olcsó a hátsó gumi.)
-
Kroni1
veterán
válasz
#79335424 #66860 üzenetére
Szerintem inkább azt mesélik, ami az elmúlt 60-70 évben történt..
Vezetéstechnikai tanfolyamok: Az a helyzet, hogy magát a motorozást is kissé eltérően, némiképp más módon tanitják más-más tanfolyamokon. Aki elmegy többfélére, az meg tud zavarodni rendesen. De ahol ilyesmit mondanak hogy az 1 éves gumi 80%-os, na ott nem nagyon lenne bizalmam már más iránt sem.
A német motoros rendőrök képzését a német BMW által anno kialakított rendszer alapján végzik, a magyar rendőrség is ezt a rendszert vette át nagyjából. Az egyik motoros rendőr haverom elnézett egy Safety-Hungary oktatásra, és meglepődve tapasztalta, hogy kanyarodás közben ott gázelvétellel korrigáltatnak, holott náluk ilyenkor csak a hátsó fék.. Szóval itt sincs teljesen egyetértésben kiadott szent grál, lehet eltérés. Én már a Fazerrel is a Horváth Mikiék rendőrös képzésére jártam, az nekem nagyon szimpatikus, továbbra is ezt a vonalat fogom, van még hova fejlődnöm a rendőrmotoros szinthez.
Amúgy ezzel nem azt mondom, hogy jobb mint a többi, vagy hogy azok rosszak lennének, csak én itt voltam először ez lett nekem az etalon.
-
Kroni1
veterán
válasz
#79335424 #66855 üzenetére
Hát ha a direktívákat kell közölni, akkor persze elég. Én világéletembe kommunikáció nélkül mociztam csapatban is, mégis mindig mindent megoldottunk. Ezek a veteránosok meg szerintem azt se tudják, hogy mi az a road captain meg hangman.. Ők (ahogy én elképzelem) mennek a gyönyörű gépeikkel szép lassan konvojba és közben valaki mindig anekdótázik a többieknek!
Egyébként nagyon kedves, szimpatikus arcok! Honlapjuk
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
#79335424 #66777 üzenetére
3,5 hónapig éltem éjjel nappal 3000m-en. Eleinte az alvással voltak problémáim kb 1 hétig, de utána egész nap életvitelszerűen ott élni, egyáltalán nem volt soha semmilyen nehézségem. Kivéve amikor kemény fizikai munkát végzel. 80kg-os gázpalackot cipeltünk 50 méteren. Nah ott 20m után meg kell állni, mert kiköpöd a tüdődet. De szédülés hányinger ilyesmi sohasem volt...
Nagyon jól hozzá lehet szokni. És nem mellékesen jóttesz a szerevzetnek is...
Igaza én már előtte 3 évig is 2800m-en voltam/vagyok napi 10 órát. Biztosan számít ez is...
Azért a jégcsákányolást megérzem még évek után is. -
StoneBridge
senior tag
válasz
#79335424 #66777 üzenetére
Mondjuk azt még épp tudom hol voltam
, a lépcsőzést arra értettem, hogy már fent a kilátóban a teraszra van egy nem túl hosszú lépcsős rész is (a kilátó alacsonyabb részén), na ott éreztem a fent tapasztalható kb. -40% oxigénhiányt, amúgy séta közben annyira nem. Inkább a tériszonyommal küzdöttem.
-
Kroni1
veterán
válasz
#79335424 #66777 üzenetére
Érdekes kérdés ez, attól is függ mennyire volt időd hozzászoktatni a szervezetedet folyamatosan. Haverék voltak Chillében "csak" 3000m magasságban két hetet, de végigokádták az egészet, mert leszálltak a repülőről és kész, nem volt idejük hozzászokni. Én viszont voltam úgy equadorban, hogy volt 1-2hetünk hozzászokni a némileg nagyobb magassághoz, és utána mentünk mégfeljebb a papallacta-hoz, ami 3300nál kezdődik és a csúcsa 4000m körül van, és nem volt olyan vészes! Mikor sétáltam éreztem, hogy szédülök kissé és hogy azért futni nem kéne, de nem volt nagy rosszullét, hányinger meg ilyenek.. Nyilván akik életvitel szerűen ott is élnek azoknak meg nagyon jó, és gazdaságos az oxigénhasznosításuk, ezért is szoktak sportolók is magaslati edzőtáborozni. (Vagy vérdoppingolni, EPO-zni, de az már más tészta..)
-
StoneBridge
senior tag
válasz
#79335424 #66772 üzenetére
Ott most februárban voltam, szikrázó napsütésben. Oxigénhiányt csak lépcsőzésnél éreztem inkább, viszont 1 óra alatt enyhén megégett az arcom.
Motorral mindenképp visszamennék egyszer Alpok túrázni Svájcba és Franciaországba. Na arra meg nem igazán alkalmas az MT. De a Grossglocknert idén megejtjük úgy néz ki. -
kcsa
veterán
válasz
#79335424 #66739 üzenetére
Előre szólok, eléggé kisarkítom: Tehát egy nem hivatalos szervezet akkor ismer el egy másik nem hivatalos szervezetet, ha van többlépcsős felvételi rendszere és klubháza, és ha nincs, letépkedik egymás felvarróját? (és/vagy összeverik egymást)
Lehet engem most utálni, de ez így tényleg óvoda. Nem érdekel az MC történet, nem is érint(het), de ez így kicsit... na
-
Kroni1
veterán
válasz
#79335424 #66739 üzenetére
"kötelező megjelenések" - Nálam itt ette meg a fene az egészet! Annyi minden szól a kötelezettségekről, a motorozás meg ugye nekem pont a szabadságot jelenti. Lehet, hogy jó hangulatúak ezek az összejövetelek is, gondolom a tagok nem is így tekintenek erre, viszont én - annak ellenére h nem mondanám magamat magányos farkasnak - de elvből kerülök lehetőleg mindent ami "kötelező"!
-
c4bB
csendes tag
válasz
#79335424 #66683 üzenetére
mintha szándékosan akarnád alátámasztani azt amit írtam.
honnan tudhatod,h ki hogyan él?sehonnan.
mi az h méltó?ezt ki fogja eldönteni és milyen jogon?
teljesíts x feltételt,és senkinek nem lesz kifogása?jóreggelt..mikor kerültünk vissza az oviba?senkinek semmi köze ahhoz,h valaki más mit csinál.
iszonyatos tévképzetben élsz,hogy merészeled venni a bátorságot,h eldöntsd,kinek mit jelent a motorozás,kinek mit jelent az mc felirat a hátán és legfőképp h minek az neki.
te tag vagy egy klubban,megfelelsz a kritériumoknak,ott is akarsz lenni,ez a te dolgod,egy normális ember tuti h nem szól bele a dolgodba,hisz nem rá tartozik.
amit te eldönthetsz,az az h a saját klubotokba beléphet-e valaki.
ahhoz egyáltalán semmi közöd,ha teszem azt 8 kawás úgy dönt,h gyártat egy pólót amire az van írva,h zöld kawás mc,vagy bármi.
és nem,nem szólhatsz bele abba,h az most egy klub,vagy mc,sem abba h nekik mik a feltételeik,mennyire tekintik életformának ezt az egészet.
persze odamehetsz a kluboddal,és ha ti 12-en vagytok,akkor letéphetitek a colort róluk,de ezt úgy hívják,h bűncselekmény.
ezzel vissza is kanyarodtunk az "élj úgy,h méltó legyél rá" részhez,mivel ha ilyet teszel,akkor nem élsz úgy és nem vagy méltó arra sem,h embernek nevezzenek.ezt az értékrendet komolyan ki kéne fejtened részletesen is.
ki találta ki ezt először?ti kitől másoltátok?mi van ha valaki kambodzsában csinál egy mc-t és se magyarul,se angolul nem tud?hülyén hal meg mert sose fogja megtudni mik is a valódi értékrendek?
de legfőképpen:ki hatalmazott fel téged (vagy bárkit) arra,h megkérdőjelezze,meghatározza bárki más értékrendjét? -
canniball
nagyúr
válasz
#79335424 #66547 üzenetére
Legalábbis optimális esetben.
Xaels!
Fene tudja. Nálam pl. úgy indul a motorozás a garázs és az udvar adottságai miatt, hogy a garázsból lejtő ellenében "tolatok"/húzom ki a motort, majd miután a garázsból kiértem és megfordultam lejtőn tolom fel. A CG után (azzal a garázsban is meg tudtam fordulni) igencsak érezhető az SV plusz 50 kilója is, még egyszer ennyivel szerintem nem is boldogulnék.
-
emre
veterán
válasz
#79335424 #66522 üzenetére
Olvasom, és eszembe jutott 1-2 dolog.
Amúgy 71-es vagyok.
(#66524) baboss
Így már érthető.
Nem vagyok állat ellenes, de a Dunaföldvár-Kecskemét vonalat nagyon utálom.
Szerintem egy tipikusan olyan szakasz amin csak túl kell lenni. Az alföld számomra igazából csak Kecskemét után kezdődik.Tiszaug után Kunszentmárton és Szarvas környékét meg kifejezetten kedvelem. De valószínűleg az elfuserált gyermekkori emlékeim miatt van ilyen szubjektív véleményem.Oda idén is el akarok gurulni pár napra.
-
Grillo
őstag
válasz
#79335424 #66504 üzenetére
Mi tavaly friss jogsis haverral elmentünk Bánkra (Inazumája van), persze nem az M2-n, hanem körbe, Dkeszi-Veresegyház-Vácduka-Rád-Keszeg-Bánk felé, visszafelé meg kicsit megcifrázva. Kellemes volt. Idén én kicsit keletebbre mennék, ha kész lesz a robogó, akkor kéne menni egy Szirák-Hollókő környéki kört, mondjuk Szécsény felé vissza, meg én még a Pilisben sem jártam motorral, szóval a klasszikus Pilisszentlászló és Dobogókő útvonalak sem voltak meg.
Szerencsére sokat megyek autóval szerte az országban, ötleteim még vannak ezek alapján, bár a 125 köbcenti a gyors kiruccanások esetén határt szab a távolságnak.
-
Kroni1
veterán
válasz
#79335424 #66361 üzenetére
A sima GS-t érezted elefántnak? Én a nála is magasabb, GS Adventure-t érzem jónak, pedig nem vagyok 2m magas, de nagyon élvezetes tud lenni az a 890mm ülésmagasság, szerintem. Az Africa Twin, a KTM-ek 990 Adv és az egyéb nagy túrázók sem kisebbek, nyilván egy HD meg pont az ellentéte ennek, arról átülve nem egy napot kell eltölteni a GS-en hogy rákapj az ízére hanem többet szerintem. Az üléspozició nekem tökély, visszaülve a sporttúra motoromra ma már nem is értem hogy bírtam anno azzal bejárni Európát, pedig be lehetett.. Én nem mondom, hogy mindenkinek az a megfelelő gép, de arra amire én használom (hegyek között két személlyel túrázás, vagy kisebb-nagyobb offroad kalandtúrák közepesen nehéz terepig) arra ez egy tökéletes mindenes. A futóműve, kanyarodási tulajdonságai, és a folyamatos nyomaték nekem nagyon bejön. A mátrában, a szar utakon, ahol a többiek panaszkodnak hogy milyen szar az út ez ott érzi igazán elemében magát! Az új, folyadékhűtéses Boxer az meg.. Egyszerűen szenzációs volt menni vele!
Az elnyűhetetlen Boxer meg nem azt jelenti szerintem, hogy azzal a motorral nem lehet gond, csak hogy maga a blokk az igen tartós tud lenni. Ismerős GS-ében tavaly fordult a mutató 200ezerre, és a blokk hibátlan. Nem ritka a 4-500ezer kilómétert megtett Boxer, sőt! Én láttam saját szememmel rendőr BMW-t 700ezer km-el, amit a rendőrmotoros haverom szerint ütöttek vágtak többen is élete során, de mivel rendesen karbantartották, még mindig ment gond nélkül. Persze kábeltörésem, trafócserém már nekem is volt úgy, h az enyémben most lesz 100ezer.
De nincs olyan motortípus amit ne lehetne szídni, haver mikor hirdette a Thunderbird Stormját hivta egy vérbeli Harley-s, hogy szeretne végre egy megbízható choppert, mert a vadiúj HD-val már nem mer elindulni sehová, mindenhonnan trailerrel utazik haza..
-
-
zeon.hu
nagyúr
válasz
#79335424 #66028 üzenetére
Az alsóörsi tréler és utánfutó találkozóra nem is mentem soha, nem az én világom.
(Mikor pl Lakodalmas Lajos volt az egyik fellépő, az nálam már no comment kategória)Én is agyaltam szélesebb gumin, de a 180 is soknak tűnt néha.
A trike persze elbírt bármilyennelFőleg ha előre is felteszik a 300-ast
-
BoB
veterán
válasz
#79335424 #65682 üzenetére
Rengetegen voltak (elsősorban a motorosk számára gondolok).
Ez a kép Bellagio-ban készült, csak egy kis rész a parton. Ezen kívül még rengeteg motor volt erre-arra ugyanitt.
Keményen tolták jónéhányan amúgy
Az utak keskenyek, autó is sok volt, település végig, beláthatatlan kanyar rengeteg, útfelújítás több helyen.
-
kcsa
veterán
válasz
#79335424 #65606 üzenetére
Ott nem ennyire durva a helyzet, de az nekem nagy kerülő lenne. Ez az Auchantól az egykori sittlerakóig tartó földút forgalma.
@Polimorf: én is így gondolom, csak nehezen tudom elhinni hogy ennél jobban tolná a szűk részeken bárki is. Mindegy is igazából, ettől én nem leszek gyorsabb, csak valahogy hihetetlen
-
kcsa
veterán
válasz
#79335424 #65600 üzenetére
Solymári vagyok, azért mondtam Vörösvárt, mert arról hosszabb a sor legalább 500 méterrel
A földút? Hát kérlek, mutatok arról is képet. Mostanában a földúton ekkora a forgalom:
Itt csak a helikopter megoldás.
@SymbianOS: pályán lehet erőszakosabban közlekedni, itt nem igazán. Amióta az eszemet tudom erre közlekedek, 20 méterenként kereszteződés, kisutca, kocsibeálló, ipartelep, meg amit csak el lehet képzelni. Én ennél többet ITT nem merek. Vannak páran bevállalósabbak, de azokat szokta a mentő elvinni :/
-
Geresics
addikt
válasz
#79335424 #65549 üzenetére
Azért automata és automata között hatalmas különbségek vannak!
Eddig automatából vezettem 2006-os Swiftet, 2008-as 530D-t, 2014-es Avensis-t, 2005-ös és 2015-ös Priust. Mind tök más volt (a Priusok meg amúgy is mások).
Ezen kívül vittek Mercedes CLA AMG-vel, és egyszer egy Nissan GTR-el. Mindkettő automata volt. Az élmény? Őőő... Gondolhatod! A GTR-en vannak váltófülek, de a tulaj szerint eléggé feleslegesek... -
Lomha 8V
addikt
válasz
#79335424 #65549 üzenetére
Megtaláltam. Nem Intruder volt, hanem VX800 (mondjuk a lényeg ugye változatlan). Itt még nincs rajta festés, gondolom az később került rá. A képet nem rakom be ide, megkímélendő a mobilnetet, csak a linket tolom. A minőségért elnézést, igazi proli módon kifotóztam az újságból.
-
Geresics
addikt
válasz
#79335424 #65543 üzenetére
Hát nem tudom... én is ezt mondtam az autózásról, egész addig, amíg ki nem próbáltam egy automata váltós autót. Azóta azt szeretnék!
Motornál eddig gáznak találtam, és a sajtó sem írt sok jót, de az új Africa Twin-nél mindenki dicséri! Mindenképp kipróbálnám, és szerintem egy-egy poros-köves kanyargós gyors szakaszon imába foglalnám a nevét! -
Lomha 8V
addikt
válasz
#79335424 #65529 üzenetére
Nem a Ti klubotokban volt a srác, aki a '90-es évek végén átalakított egy Intrudert láncosra? Piros-fekete volt és a tankon egy color, de lehet, hogy nem a tiétek. Mindegy, a kardánkihajtás azon ugye fordítva van, tehát visszafelé forog. Csináltak rá egy kb. 25 centis láncot, amivel megfordították a kihajtást, de azt cserélni kellett 1-2000 km. alatt. Extrém egy gép volt.
-
Archer
őstag
válasz
#79335424 #65424 üzenetére
Ilyenkor kell aludni még kettőt-hármat, és ha még megvan az inger (meg a lóvé
) akkor meg kell venni. Én így vagyok a Ducatival : Óóóó, ezek nagyon fasza motorok, kell egy ilyen. Pár nap múlva megnézem élőben, áhhh, hegesztések még csak rendben vannak de hogy néznek már ki az idomok, Hondámon sokkal minőségibb, kell a fenének. Egy hét múlva elmegy egy piros 1098 az úton, áhhh, gyöngyörű motor, ilyen kell. Alszok egyet, nemhogy normális Ducati szerviz nincs a környéken de semmilyen, kell a francnak nyűg a nyakába, amúgy is drágább hozzá minden. Pár nap múlva elmegy egy 848 az úton, áhh ezek a legszebb motorok és milyen gyönyörű hangja van, kell egy ilyen. Alszok egyet...
Múltkor voltam P. ringen nézelődni, az milyen, hogy a Ducati szalonban valami Gixxer volt kiállítva -
válasz
#79335424 #65376 üzenetére
Kapcsolatokra visszatérve a szemléhez is kell, mert ott sem azonnal fogadnak, de erre már a kertet eltettem. Szomorú amúgy a dolog, meg az, hogy 7 évig mindenen átmegy a motor. Akkor minek az eredet, minek a műszaki?
Nem baj ha kész elvonulok a régi "haza" és elszerelgetek meg lemosom, mert eső után vittem el, csöppet koszos, az meg nem megengedett.Motoremelő szemnél van valami szempont, hogy milyen legyen? Vannak amik tetszenek.
-
válasz
#79335424 #65376 üzenetére
Itt is az lett volna, azaz egyik nap este odaadom a papírt, másnap mire végzek melóban már kész is, csak közben a gép szólt, hogy nem jó, ez hósszú hétvége előtti utolsó munkanap volt, akkor még úgy volt, hogy köv alkalommal, szerdán folytatják és nincs szemle! Aznap délelőtt elvittem a motort, mondom tök jó, milyen jó lesz, mire kész lesz papírja is. Éppen hazaértem és már hívtak is, hogy szemlére kell vinni. Azóta áll minden.
-
válasz
#79335424 #65371 üzenetére
Ezért nem szeretem szezonban elcipelni semmire. A GS is gyakran akkor volt karbantartáson amikor senki sem motorozott. Üres szerviz, pár nap, csak nézni kell egy jobb időt amikor elhozod. Nem tervezem az évben már elvinni, minden ami van kihúzza az évet. Bár az izzók nem biztos, hát látni, hogy durván lóg a tompított izzószála. Azt hiszem abból lesz nálam tartalék.
StoneBridge! Igen annak tűntek épp 18 motor van nálunk, pár napos adat. Beláttam, hogy nem lehet mindet elkotorni, mert sürgős, csak van az a pont ahol átmegyek baszogatósba. Ez a kör lemegy és kiderül milyenek. A korábbi szerelőm költözés miatt olyan messze került, hogy onnan hazajönni nem kellemes, ez meg nem vészes. A kabátomon még ott a címke aztán olyan 1 hete meg van.
Oksoat mondott az okmányirodás nő, ezt elmondtam az előző tulajnak és így jár el, az fix h nem fogok fizetni. Elég a szemle összege is, mert úgy gondolom nem nekem kéne azt sem fizetni, hogy 7 éven át elnéztek dolgokat. -
StoneBridge
senior tag
válasz
#79335424 #65264 üzenetére
Ez jó...
Én az utasülés zárjában hagytam már nem egyszer a kulcsot, így állt utcán is pár órát, vagy éppen indulás előtt kerestem 20 percen át a lakásban, mert azon van a garázsnyitó is. És nem megy, hogy leszokjak erről, 2 hete is több napig így állt a kulccsal a garázsban...falnak rohanok, amikor ezt összehozom... szétszórt vagyok ilyenkor vagy sietek.
-
TommyGun
őstag
válasz
#79335424 #65264 üzenetére
Nekem is van egy ilyen storym...én magamat copattam meg...
Nos tavaly nyáron kitolom a gépet gurulás előtt, már beöltözve, csak a kesztyű hiányzik, full szerkóban kabát bukó protektorok satöbbi. Elrakom az elemózsiát a burgmanba a valagam alá, lecsukom, felszállok belvöm a gépet, hogy amíg a kesztyűvel szarakodok kicsit melegedjen. Belőnééém csak, nyúlok a slusszért, sehol...namondom
Leszállok nézem a zsebem semmi. állok ott egy percig a tűző napon LÓFASZ HÁT BEZÁRTAM A SEGGEM ALÁ A KAJÁVAL MEG A LAKÁSKULCSAL EGYÜTT. De sebaj van pótkulcs, a LAKÁSBAN. Remek....de mutter otthon van csak a hátsó házban (iker családiban lakom) üvöltök mint a barom csengetek vagy 10 percig, SEMMI a kutyák is ugatnak mutter rohadtúl nem jön ki...majd lerohadok, bakancsba full darth vaderbe vagyok...2 méteres betonkeritésünk van, sportcipőbe rövidnaciba beszenvedném magam de így mégis hogy? Úgyogy odatologattam a burgit a falhoz, középsztender és valahogy bemásztam a gépet dobbantónak használva, érdekes látvány lehetett, a másik oldalon meg a kukáról lehuppantam. Mire bemásztam jön ki anyám HOGY MI A SZART UGATNAK MÁR A KUTYÁK 10 PERCE.....PICSÁBA!!!!!!!! -
HSM
félisten
válasz
#79335424 #65283 üzenetére
Inkább elviselem, hogy kikapcsolja, de járak valami újabb géppel.
De leginkább a mocimmal. Az szerencsére a hagyományos nyomásra kikapcsolós.
(#65282) tboldi: No igen, az elég kelelmetlen, ha nem állítható a szakaszos ablaktörlő. Mondjuk szerencsére túl sokszor azért nincs rá szükség.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Bomba ár! Dell Latitude E6520 - i5-2GEN I 6GB I 320GB I HDMI I 15,6" HD+ I W10 I Gari!
- HP ZBook 15 G6 i7-9850H 16GB RAM 512GB SSD NVIDIA Quadro T2000 15.6 FHD 1 év garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3055
- MacBook Pro 16" M3 Pro 36GB 512GB Gar. SPACE BLACK
- AKCIÓ! ASRock Z370 i5 8500 16GB DDR4 512GB SSD 2060 Super 8GB Zalman Z9 Plus Enermax 750W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest