- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- One mobilszolgáltatások
- Mindenki Z Fold7-et akar
- CES 2025: Megjött az Amazfit Active 2
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Bivalyerős Snapdragon a láthatáron
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
-Mosquito- #113202 üzenetére
Nem mintha a 3 egy rossz gumi lett volna, de én személy szerint biztosan nem egy majd 7 éve fejlesztett gumit vennék. Amikor már 2 frissebb változata is van.
-
jacis
nagyúr
válasz
-Mosquito- #112807 üzenetére
Hova akarok eljutni???
-
LustaDick123
tag
válasz
-Mosquito- #112388 üzenetére
Valószínűleg róla van szó.
A 80 kicsit túlzás, normál túrás tempóban használja a motorját. Az viszont igaz, hogy nála kevés szórakozottabb pali van, simán kinézem belőle, hogy rugalmasan kezeli a szervizintervallumokat. -
BlackPriest
őstag
válasz
-Mosquito- #111535 üzenetére
ez kicipzározható bélés és vízzáró membrán, ami ugyancsak kivehető
-
BlackPriest
őstag
válasz
-Mosquito- #111525 üzenetére
nem ér körbe a membrán, ha megnézed a képet, a felső zseben a piros csíkok közt már nincs vízálló membrán, csak a "vízhatlan labirintus záródás" miatt nem ázna be
-
BlackPriest
őstag
válasz
-Mosquito- #111517 üzenetére
shoxos átmeneti, de muffot (kormányzsák, kézzsák, mittoménmit) is használok. az esőt nem szereti a kesztyű, hiába ápolom
-
zgospel
őstag
válasz
-Mosquito- #111308 üzenetére
"tökéletes állapot"
-
TayRol
nagyúr
válasz
-Mosquito- #111310 üzenetére
a másodikat be sem mertem linkelni, én mint kocamotoros is évi 6-7ezret mentem, a 12e picit gyanús.
a fehér sem rossz.
most csak felbukkantak ezek, mint fiatalkorom régi vágyai, de még utána sem néztem, mik lehetnek a típusbetegségei, stb... -
TayRol
nagyúr
válasz
-Mosquito- #111308 üzenetére
baszki, nemsemmi... ez a sírjak vagy nevessek kategória már.
akkor ez olyan mint egy Mitsubishi Evo, nincs belőle nem összecsukott, vagy kókányolt.
-
TayRol
nagyúr
válasz
-Mosquito- #111306 üzenetére
lekérdezted a rendszámot, vagy beszéltél már vele?
ár alapján is 99%-ban sejteni lehet, hogy nem százas a cucc.
na, ez nagyon bejön.
-
dave0825
őstag
válasz
-Mosquito- #110251 üzenetére
Úgy döntöttünk, hogy nem vesszük meg előre a jegyeket, inkább legyen 3.000 Ft-tal drágább ott helyben, mint hirtelen jöjjön egy eső, vagy felhők, ami miatt nem látni semmit, vagy 1-2 órás sorban állás, mert ezek miatt kidobott pénz lenne elővételben. Meg csak a tóhoz mennénk, följebb vagy másik oldalra, más csúcsokhoz nem. Időjárást nézek, persze, mindenképp, de elvileg hétvégére megint napos időt mond, kb. 20-22°C-kal.
-
dave0825
őstag
válasz
-Mosquito- #110186 üzenetére
Köszi, holnap megnézem a linkeket, meg akkor átnézem az útvonalat is, hogy melyik út az 536-os. Reggel már 6-kor indulnánk, ha szűkös lenne, estig szerintem megoldható. Viszont a 2-3 óra felvonó mi miatt annyi? Akkora lehet a sor még szeptember végén is?
21-én mennénk amúgy.
-
hroberto
veterán
válasz
-Mosquito- #110158 üzenetére
Hogyne lenne drága, mikor 330 fölött a Euro!
-
baboss
őstag
válasz
-Mosquito- #110016 üzenetére
A hágókon szar az idő, lejjebb már jó, azért ha hazaértem megnézem hogyan lehetne átvariálni.
-
baboss
őstag
válasz
-Mosquito- #110012 üzenetére
Ha hazaértem átküldöm a pontos útvonalakat, hàtha maradhat ha átlehet tervezni.
-
baboss
őstag
válasz
-Mosquito- #110012 üzenetére
Első nap szàlàs fizetve, ott mèg jó az idő. A negyedik napra tervezett szállást 47euro lehet lemondani.[link]
Indulás szeptember 16 érkezés szeptember 21 -
Geresics
addikt
válasz
-Mosquito- #109851 üzenetére
Amit linkeltem videót, ott is elmondják ezeket a típushibákat, és a megoldásokat is. Talán még azt is (de lehet azt máshol láttam), hogy a most kapható példányokba ezeket a hibákat már mind javították.
Ettől függetlenül igazad van, egy új motor (autó, tv, telefon!) ne menjen tönkre, de mint tudjuk, már egy ideje a végső tesztelő a vásárló! Mindenhol máshol is, csak pl. egy DL-en mikor történt utoljára valami nagyon új fejlesztés? Úgy könnyű, ha 10 éve csak reszelgetik a meglévő cuccot.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
-Mosquito- #109851 üzenetére
En ezt ertem, hogy idezed, csak ezt idebiggyeszteni, mint informacio, felesleges, mert nem vagyunk tole tobbek. Esetleg a szar a ktm felekezet orul neki, a ktm jo felekezet pedig felkurja magat, de nem tudunk meg belole semmit, nem tudunk kovetkeztetni arra sem, hogy most melyik felekezetnek van igaza.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
-Mosquito- #109840 üzenetére
Pedig egy izelgetest megerdemelnel, mert ez minimum a masodik forum, ahol alaptalanul hepciaskodsz. Amiket leirtal az kb mintha egy teljesen kezdo csoporttal szuletesnapoztal volna, ahol mindenkinek ez az elso motorja, najo. Masodik.
Annak tobb ertelme lenne ha tipusspecifikus hibakat tudnal felsorolni, pl RC8 blokkok elso generaciojanal a legyartott blokkok 2% hajtorud stifthibas, ami miatt konyokolni fog, vagy a viz es az olaj osszefolyik a hibas szimering miatt. Satobbi. Ezzel leszunk tobbek, nem a bulvarhirektol.
-
Geresics
addikt
válasz
-Mosquito- #109845 üzenetére
regadó, forg.helyezés ok.
Dobozokat venni 250eFt-ért nem hiszem, hogy a motor minőségének megítélésében jelentene bármit is, így én azt inkább nem számolnám bele, amúgy is mindenhol ennyi. Magánvéleményem szerint ráadásul hülyeség is, de ez egyéni ízlés kérdése...
Markolatfűtés jogos, kb. 57eFt.
Akra állítólag nem ad sokat hozzá, de hát azért a fagyizóban is ki kell nézni valahogy. 286eFt. (Amúgy Slip-On, és még csak injektortérképet sem kell hozzá átfésülni, ez tervezési szempont volt!)
Túraplexi az Adv-R-nél talán indokolt lehet, bár akkor felmerül a kérdés, hogy kell-e az -R egyáltalán?Amúgy a jobb futómű miatt megérheti a felárat, ez nagy dilemma...
Bukócső arra a motorra, amin a tank alapból bukócső? Felesleges. Igaz, a hátsó doboztartó erre is nagyon jó! 77eFt
Haspáncél? Nem kerestem még rá, de ha van linketek, nagyon megköszönném!Most látom, hogy közben linkelted a Touratech oldalt, köszi! Az ottani bukókerettel estek már, elnyomott a vázon valamit. A gyárban azt mondták, hogy jó hülye ötlet volt feltenni, a tankkal nem lett volna semmi jelentős kár.
Amúgy Touratechből tényleg az Isten minden pénzét el lehet verni! De gyári extrákból én a hátsó keretet kérném, esetleg egy markolatfűtést. Szülinapra, meg karácsonyra meg a családtól egy-egy narancssárga csavart hozzá, és teljes a boldogság!
Szerk.:
a fenti okoskodás tényleg csak okoskodás, és nem kötekedés. Csak arra próbáltam rávilágítani, hogy így simán lehet egy DL650XT-ből is 5MFt-os motort kihozni... -
Geresics
addikt
válasz
-Mosquito- #109834 üzenetére
a lényeget már megírták, így én már csak arra lennék kíváncsi, hogy hogy lesz egy 3,6MFt-os, vagy Adv-R esetén 4MFt-os motorból 5MFt? Ez nem BMW, hogy a listaárra rá kelljen még 1,5-2MFt-ot locsolni, hogy használható motorod legyen...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
-Mosquito- #109834 üzenetére
Ezekkel sem megyunk sokra.
A szerelok nem tudnak mit lepni? Egy szimpla jeladohibanal barmelyik japannal ugyanez a fejvakaras van honapokig, tisztelet a keves kivetelnek.
Tenyleg nem ertem. Kiesik egy csavar. Ezert ne vegyen az ember ktm et?
Barmelyik egyhengeres, vagy 4 hengernel kevesebb, vagy V elrendezesu 4, sornegy keresztsiku fotengelyes, nagyobb rezgessel rendelkezo motor produkalja. R1 en minden deklicsavar be van ragasztva. Csavarrogzitot nem lehet kapni az orszagban gondolom.Legszuro. Viz? Olaj szokott ott lenni, de ezt rojuk fel a ktm nek...
Amugy teljesen hasznalhatatlan informaciok. -
etnies
senior tag
válasz
-Mosquito- #109834 üzenetére
Ezért jó a vstrom fórum, 10 évnél fiatalabb motorról nemigen kérdeznek, a 15 éves példányoknak, meg ugyanaz az 5 típushibája van.
-
LustaDick123
tag
válasz
-Mosquito- #109802 üzenetére
Strada della Forra és a Passo San Boldo is jó buli, de tényleg annyi, amennyit a fotókon látsz.
Maga a Garda tó jó hely, a part motoros szempontból nem egy paradicsom, mert a tóparti úton folyamatos a forgalom. Ha turistaként mész oda, várost, vízesést, várat nézni, hajókázni vagy kirándulni, akkor ajánlott desztináció. -
emre
veterán
válasz
-Mosquito- #109806 üzenetére
az olajozás a téma nem az általános műszaki állapot
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
-Mosquito- #109800 üzenetére
Garda tavat nem javaslom, még szezon előtt is félelmetes a forgalom, szezonban öngyilkosság, és akkora húdelátnivaló az nincsen. Se atom utcák. Mi biztosan nem megyünk garda tó környékére mostanában.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
-Mosquito- #109680 üzenetére
Veszi a fene. Marad bennt nekem is.
-
baboss
őstag
válasz
-Mosquito- #109219 üzenetére
Este átnézem, most dolgozom kell.
Szeretném jól megszervezni szeptember közepére, nem szeretnék megint buszmegállóban aludni. -
baboss
őstag
válasz
-Mosquito- #109207 üzenetére
Köszi a sok hasznos infót.
Ha hazaértem megtervezem a megmaradt 2 napra az útvonalat.
-
baboss
őstag
válasz
-Mosquito- #109204 üzenetére
A GPS nálam jelzi az útvonalon a torlódás, baleset, jelzőtáblákat bemondja, sokszor nevetséges volt amikor nyáron figyelmeztet, hogy jeges csúszós útszakasz. Még ellenőriznem kell, hogy az útvonalon szereplő országok megvannak e a GPS térkép mappában.
-
baboss
őstag
válasz
-Mosquito- #109204 üzenetére
Köszi átnézem javítom az útvonalat, de már én is észrevettem A23 kikerülve. Köszönöm a többi tanácsot segítséget.
-
baboss
őstag
válasz
-Mosquito- #109177 üzenetére
-
-Mosquito-
őstag
válasz
-Mosquito- #109184 üzenetére
Nah' [link]
-
Geresics
addikt
válasz
-Mosquito- #109177 üzenetére
Cortina d’Ampezzo környékén volt eddigi életem legdrágább szállása!
Igaz, valami fesztivál volt, és 70km körzetben az az egy 4*-os szállás volt, de ez nem vigasztalt minket. Drágább volt, mint Svájcban! -
baboss
őstag
válasz
-Mosquito- #109166 üzenetére
Nem ismerem az útvonalakat, random terveztem, szívesen fogadok minden javaslatot. A gyereknek jobban tetszik ez az útvonal. [link]
Ha valakinek van javaslata ne fogja vissza magát. Amit figyelembe kell venni, hogy 5 nap, napi 500 km. Indulás és érkezés Szentendre, autópályát kerülném ha lehet.
Ha megoldható akkor térkép útvonal linkeket kérnék. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
-Mosquito- #109130 üzenetére
Es meg abba bele sem kezdtem, hogy ebben a 35 fokban en hogy vagyok feloltozve az ereggyen, szoval szivesen
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz
-Mosquito- #107872 üzenetére
T már nincs gyártásban.
Eddigi találatok:
-V-strom 650 - eleinte képek alapján nem jött be, aztán sikerült egyet megnéznem, ráülni, meglepő hogy mekkora robosztus dög.
-CBF 1000 - túrázni ajánlott, nem próbáltam még
-F800GS - ebből is határeset árban a fiatalabbak, de talán beleférhet.
-GSX650F - állítólag ez is megbízható kényelmes motor
-R1200GS - sajnos csak egy öregebb darabot tudnék megvenni, amiről azt írták hogy ABS problémás
-VFR 800X - ugye ebből is a korai darabok, 2012 - 2013
-TDM 900 - nehéz olyat találni ami ABS-es, nincs benne a világ összes kilómétere, és elfogadható áton van
-Versys 650 - nem tudom mennyire szeretné a kétszemélyt hegymenetben
-Multistrada - fura fétisem van szerintem de nagyon bejön ez a gép, csak ebből sem egyszerű jót találni.Így hirtelen ezek ugranak be. Napi szinten nézem a hirdetéseket, hogy van-e valami kihagyhatatlan ajánlat. Ha nincs (nem lesz) akkor várok júliusig, jön a 13. Havi, és megtoldom egy ezressel a limitet. Úgy már €7000ig lehet nézelődni.
(#107874) vendingo: Egy nagy visszatartó erő nálam, hogy volt szerencsém motorozni egyet egy SV650-el régebben, és hatalmas csalódás volt a teljesítménye. Igaz akkoriban kizárólag a 450EXC-F-et hajtottam, és arról ültem át.
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz
-Mosquito- #107866 üzenetére
Teljesen jogos amit mondasz, céltalanul toporgok egyhelyben. Mikor kérdezek egy motorról valamit, az nem azt jelenti, hogy azt fogom megvenni, nem is értem miért baj ha több modellt is megismerek mielőtt döntök.
Mikor utoljára autót vettünk, másfél évig ment a keresgélés, próbálgatás, matekolás mire dönteni sikerült. És nem bántuk meg a döntést.
De akkor részletezem neked a jelenlegi részeredményeket:
Túra / Túraendúró a megfelelő kategória. (Tudom azt mondtam nem tetszenek a túraendúrók, nos van amelyik mégis)
cm3: 600+ 80-120 lóerő között lenne ideális, de ha picit kevesebb sem baj, csak tudja kompenzálni nyomatékkal.
2 személlyel túrázni, munkába járni mikor jóidő van, és kanyarogni egyedül, mikor a párom nem tart velem.Szervíz költség és fogyasztás nem fontos szempont. (Persze a megbízhatóság az, ne álljon meg alattam idegen földön a semmi közepén ha nem muszáj.)
Tehàt a fő szempontok még mindig a kényelem mindkét személynek, pakolhatóság, megbízhatóság. ( és hogy felbírjon menni velünk egy szerpentinen, nem vagyok könnyű én sem és párom sem. Össz. kb.: 160kg)
Ja igen, és a BMW R1200GS tetszik is, meg is felelne szerintem, de a 2007 utáni modellek már közelebb vannan a 3 millióhoz mint a kettőhöz.
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz
-Mosquito- #107864 üzenetére
Több tesztet olvastam el mint gondolnád. Tele vannak hiteles infókkal, mint pl. hogy 135 lovas.
Jobban érdekel olyan emberek véleménye, akiket nem ösztönöznek az importőrök.
-
Geresics
addikt
válasz
-Mosquito- #107833 üzenetére
Zgospel barátnőjére lőcsöltük(tem) rá szegényre, mert muszáj volt beírni egy nevet. 🤣
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz
-Mosquito- #107812 üzenetére
Már látom, 2011-ben volt változás.
-
vendingo
veterán
válasz
-Mosquito- #107761 üzenetére
Közel 2 év telt el a bokaszalag sérülésemtől, mostanság szűnt meg teljesen a fájdalom bizonyos mozdulatoknál.
-
csongi
veterán
válasz
-Mosquito- #107730 üzenetére
Akkor jo, koszi!
:).
Lehet masik olajjal csendesebb lenne.
Ahogy melegszik, es higul az olaj, ugy lesz erosebb a morgas.
De a sebessegeket rendesen veszi.
A kuplung kar kb a fele es az utolso 2/3 tavon fog. Csusztathato, nem hirtelen fog.Majd a szezon vegen ranezek. 38K van bene, ildomos lesz egy szemrevetelezes. -
Ferdzsoo
addikt
válasz
-Mosquito- #107706 üzenetére
Kösz az infót akkor feldobjuk itt a postán...
-
akos727
senior tag
válasz
-Mosquito- #107690 üzenetére
Kérdeztem, 170-et számoltunk, de felírni nem a pontos tételeket, mert utaztam épp. A reg adót és a átírási adót (iletéket?) is megnéztem, láthatod is a postban, amire válaszoltál
azt szeretném megtudni, hogy ezeken kívűl miért és milyen összegben kell még fizetni. Ezzel is próbálom ellenőrizni, hogy át akar-e vagni barmennyire az ember. Lényegében a kérdés, hogy az okmányirodáig milyen költségek vannak.
-
runner 125
nagyúr
válasz
-Mosquito- #107637 üzenetére
Váó, ez mennyire durva cucc!
..főleg egy lassan papírnehezéknek használható mobilhoz. -
XFishboneHUN
senior tag
válasz
-Mosquito- #107623 üzenetére
Ja igen, közben rájöttem, hogy a full lezárós vízhatlan membránnal összekevertem.
Elnézést a félretájékoztatásért a kolléga irányába.
-
Chris0321
veterán
válasz
-Mosquito- #107563 üzenetére
Értem. Én le vagyok maradva pár évvel, a legmodernebb motor amit vezettem egy 125-ös ETZ volt.
-
dellfanboy
őstag
válasz
-Mosquito- #107485 üzenetére
halisten naluk muxik a customer service
Hi Huba,
Thank you for your message.
Yes, we made different crash test with our windshields and they have the German TUEV approval.If you have any further questions, please let us know.
Best regards,
Cornelia Triebler
- Office Team Leader -
------------------------
MRA-Klement GmbH
Siemens Str. 6
D-79331 TeningenTel: +49 (0) 7663 9389-14
Fax: +49 (0) 7663 9389-11
Internet: www.mra.de
E-Mail: ct@mra.de -
Geresics
addikt
válasz
-Mosquito- #107485 üzenetére
jóhogy nem NCAP tesztet akarsz egy kiegészítő plexire!
-
dellfanboy
őstag
válasz
-Mosquito- #107482 üzenetére
MRA gp/wsbk beszallito raadasul nemet ceg, szerintem tesztelnek azok eleget.
-
vlevi
nagyúr
válasz
-Mosquito- #107482 üzenetére
Erről van szó.
Egyébként a plexi (pontosabban a lexan) az az anyag, ami, ha törik, akkor bizony elég éles szélekkel törik, kb, mint az üveg. Szóval attól, hogy van róla műbizonylat, az nem azt jelenti, hogy nem törik el. -
julius75
aktív tag
válasz
-Mosquito- #107469 üzenetére
Persze, igazatok van, csak ha megállítanak én speciel biztos nem tudom kidumálni magam.
Pedig nekem sincs "E" betű a kuplung-fék karban. -
vendingo
veterán
válasz
-Mosquito- #107469 üzenetére
Műszakin..... Lenyúlt lánccal, kopott fogaskerekekkel, kotyogó és hibás rugóstaggal átengedték a motorom. Egyedül a kipuffon nézik az E betüt, de ha egy aliexpresses aprókavicsba bele lézereztetek egy full fals számsort meg egy E betűt is átengedtek volna.
Megnézték a világítást, dudát, indexeket, fékeket, aztán már mentem is haza 9000 ft kiperkálása után. kb 3 percet vizsgálták a motorom, még csak be se indították. -
vlevi
nagyúr
válasz
-Mosquito- #107469 üzenetére
Givi túraplexiben viszont van. Legalábbis azon volt, amit szombaton láttam.
De nekem az előző motoromon is volt MRA plexi, azon sem volt semmi. Igaz, 2005-6 körül még nem volt ilyen fontos mint manapság.
Reméljük ez is elmúlik pár hét alatt, mint a sárgán áthajtós balhé.
Oké, értem, azzal takaróznak, hogy az ismeretlen eredetű plexi nem tudják, hogyan viselkedik balesetnél, satöbbi.
Szerintem a többi, nevesített gyártóét se tudjuk, csak éppen azokban van egy szám. -
Jakab66[hun]
senior tag
válasz
-Mosquito- #107207 üzenetére
Motoroknál nem adja a BMW az ingyen szervizelést?
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz
-Mosquito- #107037 üzenetére
Csíksomlyó a cél a Balaton nyugati partjától.
Köszi a tippeket! -
pocokxx
Közösségépítő
válasz
-Mosquito- #107034 üzenetére
Nyilván ezek még kérdések lehetnek. 128as a kártya, és tervben van powerbank is. Bár én is próbálom lebeszélni a folyamatos videózásról.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
-Mosquito- #106934 üzenetére
Nah' cimborám meg is rendelte,egyenesen a boltból a Tour szettet. Kb 1 hét és megjön.
-
julius75
aktív tag
válasz
-Mosquito- #106931 üzenetére
Azé' mert mind idő előtt tönkrement vagy annyira szereted?
De komolyan, jó ez a tour?
Mi is pont ilyet néztünk ki a kollégámmal.
Telefonhoz, TomTom Riderhez illetve egymáshoz kellene egy időben és stabilan, baszakodás mentesen csatlakozni. -
Khaosz55
addikt
válasz
-Mosquito- #106926 üzenetére
Nem ismerem a márkákat meg a típusokat. Erről jót írtak ezért néztem ki, a 40% akción meg fenn akadt a szemem. Az új típus nem tudom mennyivel jobb de gondolom ez is megfelő a célnak. Tőlem lehet más gyáró terméke is csak ne legyen gagyi.
-
baboss
őstag
válasz
-Mosquito- #106650 üzenetére
-
runner 125
nagyúr
válasz
-Mosquito- #105850 üzenetére
Eskü ezt is be akartam bökni ide a zöld gonosz fejes smiley-vel, de mondom ilyen előzmények után nem leszek akkora genya. Így lettél helyettem te.
Gaboman
Dehogy vette. Csalódott volt, és persze hálálkodott ezerrel. Azóta napi 4 eladó motort küld át...
bigdady
Ahogy drive alatt is látszik, nekem egy kézzel írott "számlát" küldtek (blokk nélkül), amit bárhonnan be lehet szerezni és adófizetésre nem kötelezi őket.. Online pénztárgépük, ami alapján már csekkolható lenne a bevételük, valszeg nincs is.. ezért is írom bizton, h full feketén megy az egész business.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
-Mosquito- #105794 üzenetére
Idővel még kellhet újra...
-
Geresics
addikt
válasz
-Mosquito- #105731 üzenetére
A videóban elmondom pár mondatban. Azért csináltam, mert én meg lusta vagyok gépelni!
-
zgospel
őstag
válasz
-Mosquito- #105345 üzenetére
De ez csak alap védelmet nyújt ütések meg csúszás ellen, csavarodás vagy kifordulás ellen nem véd.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
-Mosquito- #105225 üzenetére
Tudom én is néztem, de aztán mégse!
-
veze
őstag
válasz
-Mosquito- #105166 üzenetére
arra jó a fáradt olaj is, meg ásót kapát lekenni vele ősszel, hogy télen ne rozsdásodjon
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
-Mosquito- #105152 üzenetére
Ráadásul tökéletesen tisztít, anélkül hogy bármi kárt okozna.
-
McReay
aktív tag
válasz
-Mosquito- #105109 üzenetére
Köszönöm a segítséget!
...a többieknek is!
-
Horvi
őstag
válasz
-Mosquito- #104923 üzenetére
Mit kellett a rugóstaggal csinálni? Vagy csak sima felújítás volt?
Egy kérdésem is lenne a nagyérdeműhöz. A hátsó rugóstagon van rebound állítási lehetőség és a manual azt írja, hogy állítsam be a kívánt poizícióba amíg nem érzek/hallok egy kattanást. Viszont nekem fokozatmentesen lehet tekergetni szóval nincs kattanás. Gondolom ez nem túl jó
Ezzel lehet kezdeni valamit? Vagy felújítás egyből és attól majd "megjavul"?
-
runner 125
nagyúr
válasz
-Mosquito- #104906 üzenetére
Ezeket az óradíjakat kötve hiszem h bármelyik magánszemély kifizeti garin túl.. pontosabban ha igen, akkor nagyon gyéri pénzügyi intelligenciával bír..
Nyilván, más az amikor valakinek van egy cége, s amúgy is kell a költségszámla, vagy eleve nagy cég az adott jármú tulajdonosa és akkor "nincs választás ki kell köhögni" elven elviszik.
Mindenesetre egyébként tudjuk h nem túl megbízható technika.. persze vannak kivételek, de azért szervizigényt tekintve abszolút az élen jár és ez nyilván egy kódolt, mérnökök által fejlesztett márka tulajdonság. Az is profit, az is bevétel.
DE, azért ilyen rezsióradíjak mellett baromi kíváncsi lennék, h arányaiban megérné-e bekockáztatni a garancia meglétét azzal, h az ember elfelejti a gyári szervizt és ezen összegekből inkább kifizeti az esetleges hibákat.
Bizonyos típusoknál lehet érné a tulajt némi meglepetés, pozitív irányba. -
zgospel
őstag
válasz
-Mosquito- #104906 üzenetére
Jó de ez BMW
Ott egy olajcsere+átvizsgálás 80 ezer
Yamaha márkaszervizben 8500 volt az óradíj.
-
runner 125
nagyúr
válasz
-Mosquito- #104840 üzenetére
Beszéltem Déczivel, azélt dúlva!
Egyszer 45 + 45k az első és hátsó progresszív Hyperpro rugószett, plusz 45k (átszelepeléssel az első) + 35k a felújítás, átépítés folyamata, ez 170k.
-
#31733248
törölt tag
válasz
-Mosquito- #104833 üzenetére
Számomra az a furcsa, hogy nem sokéves, általánosan használt gyári megoldás a progresszív rugó, pedig nagyon régi újítás ez már (a Hondánál ma már a PCX robeszt is azzal szerelik).
-
zgospel
őstag
válasz
-Mosquito- #104812 üzenetére
Ez lehet kicsit off lesz, mert nem GS
de nálam az S1000R elég sokáig képben volt vásárlás miatt. Most télen sokat túrtam az angliai fórumokat, ott sokat adtak el és nagy a közönsége, és olyan nem egyedi hibákat olvastam évjárattól függetlenül róla hogy az eszem megállt.
Persze az is igaz hogy ha valami hiba van azt egyből leírják a fórumokban, míg ha valami hibátlanul megy x ezer óta arról nem nyílik téma, de így is relatíve túl sok fődarab hibáról olvastam. Amíg garis addig mondhatnánk hogy mindegy, azon kívül hogy 1-2 hónapig nincs motorod, de voltak többen akiknek gari után főtengelyhiba miatt az egész blokk kuka lett. Amerikai felhasználóktól ugyanolyan hibaleírások érkeztek. És nem lehet ellene mit tenni, mert nem karbantartási vagy felhasználói hiba miatt következtek be, hanem anyagminőség / gyártási szórás miatt, a BMW pedig nem ismerte el ezeket mint típushibát.
Kicsi az esély hogy én is pont belefutnék-e egy ilyenbe, de inkább meg sem kockáztatom, más márkáktól nem nagyon hallok ilyet hogy 1-2-3 éves motorokban komplett blokkot kelljen cserélni. Szerintem ez nagyon gáz.
GS-ekre is mire hajlandó volt a BMW meghirdetni a visszahívást addigra már a vásárlók petíciót indítottak az elfogadhatatlan életveszélyes futóműhibák miatt.Aztán amikor az igényesebb magyar hirdetések között fel voltak töltve a szervizszámlák, akkor elképedtem hogy egy olajcsere átvizsgálással 80 ezer bruttó. Mégis miért? Mire fel?
Utána csináltam Cascora egy kalkulációt, majd kíváncsiságból összehasonlítottam egy új MT-10 és egy új Tuono kalkulációjával. Nagyjából olyan arányok születtek hogyha az MT-10-et veszem 100%-nak akkor a Tuono 120-130% a BMW meg 170-180%-ra jött ki. Mivel a motorok ereje szinte ugyanaz, értékük szinte ugyanaz, nem tudom mással magyarázni a kirívóan magas árat mint hogy BMW.
Úgyhogy amíg nem nyerek a lottón vagy nem leszek oligarcha addig kihagyom a BMW-ket, mert annyival nem ad többet.
-
Geresics
addikt
válasz
-Mosquito- #104812 üzenetére
Nem csak Mackó szerint
-
runner 125
nagyúr
válasz
-Mosquito- #104761 üzenetére
Egyébként szerintem ebben a kategóriában a GS a király. Mondom ezt némi Honda elfogultsággal.. de a GS mellett a Tiger Explorer is csak egy másolat..
Ha egyszer én ilyen kategóriára ülök, az tuti GS lesz.
Megjelenésben, "disznóságban", a közelébe nem ér egyik kategóriatárs sem.
-
etnies
senior tag
válasz
-Mosquito- #104761 üzenetére
Mint egy 2015-s DL650XT jelenlegi tulajdonosa mondom, hogy igaz amit írsz, nem kanyarvadász motor, de nem elegáns az összehasonlítás azokkal a motorokkal.
A DL hintaló, puha rugózás és gyenge elsőfék, soha nem a szerpentinek királya. Ezért mondtam Jimnek annak idején, hogy az új ezrest vegye. A régi 650 viszont igazi túragép, múltkor is letekertem rajta 3500 km-t 6 nap alatt és meg se kottyant. Idén kb 4500 lesz a túra hazafelé, még lemegyünk Horvátországba is. A DL650 ezt nyújtja, aránylag olcsón. Elvileg 2016-tól fék is van rajta, még nem próbáltam. -
vlevi
nagyúr
válasz
-Mosquito- #104761 üzenetére
Jó, persze, hogy lemarad egy 650-es, 65 lovas motor a ZZR1400 mogott
Nem egy kategória a kettő. A DL650 annakidején azért volt hatalmas durranás, mert előtte csak a Pegaso, és más egyhengeresek, valamint Transalp volt 6-700cm3 körül. Azokat viszont magasan veri, teljesítményben, pakolhatóságban, utazási kényelemben.
Tizenvalahány éve is már annak, hogy az Alpok királya lett (2x) a motorrevüben. Azóta sokat nőttek a köbcentik, meg a lóerők.A régi DL-1000-re viszont azt szokták mondani, hogy a motorblokkja nem a kifinomultságáról híres. Az a blokk valamikor a TL1000 sportmotorban volt, azt farigcsálták, hangolgatták évekig, de sosem lett belőle az az alacsony fordulaton finoman járó erőforrás.
Az újabb 1000-es viszont nagyon ott van a szeren. Egyedül az árcédulájával van baj. Habár, ez igaz sajnos mindegyik motorral -
dellfanboy
őstag
válasz
-Mosquito- #104371 üzenetére
En 2008korul kaptam egy dainese goretex-et az birta 2,5 evig, hogy hany km ment bele nemtudom, csak annyit hogy azidotajt mindenhova motorral mentem, telen-nyaron, ejjel nappal. Amig mukodik, tenyleg jo cucc de elobb utobb eloregszik, ami nyilvan hasznalat modjatol is fugg hogy ez kinel mikor kovetkezik be.
(#104369) V.Stryker
Szoval vettel vmi goretexet, vagy nem motorozol esobe? De újra nem veszek már...(#104370) etnies srac irta hogy setalni is fog, szoval akkor vegyen goretexet v ne?
Raadasul hogy jon ide a 600 fabatka-s ruha?kvara nem keres senki ilyet most.probald fel, vedd meg aztan ird le a tapasztalataidat -
-Mike-
addikt
válasz
-Mosquito- #104235 üzenetére
Én csak a Miss Pin Up Hungary szépségverseny (etjsd: pinu-p) miatt fogok kimenni.
-
etnies
senior tag
válasz
-Mosquito- #104225 üzenetére
Én olyat ismerek, hogy az anarchista svájci kedden viszi ki a szelektívet hétfő helyett.
Vettem ilyen fényre sötétedő pinlock-ot, mert zavar a napsütés ilyentájt. Nagyon alacsonyan áll a nap, vakít, a beépített napszemcsi meg párásodik.
Remélem nem kidobott pénz, 44 Font volt. -
runner 125
nagyúr
válasz
-Mosquito- #104225 üzenetére
Elmehettek a pitsába!
Amúgy ezt most csak egyszer mostam le így.. a 12 év retke volt rajta. Elfogadtam, megértettem és elkönyveltem, h egy endurot képtelenség az igényeimnek megfelelően tartani, ápolni. Ez is az egyik ok volt, h nem új lett...
Tehát évközbeni mosás max annyiból fog állni, h nagynyomással leveretem róla a sarat és semmi ápoló, samponos víz, aláfekvés, egyebek..mm89
Leírtam már párszor h nekem mire kell az enduro. Az idézett megjegyzéssel az ilyen helyzetekre akartam utalni:
Amikor esik 20-30 mm eső, felázik minden, és kínok kínjával lehet haladni. Kezdő vagyok ilyen téren, nagyjából ismerem a határaimat, tudom h ilyen körülmények között csak anyáznék, szopnék, menne ki alól minden irányba a motor, stb. Az ilyesfajta "őrültség", "szórakozás" számomra színvonaltalan.. nem tudok ennek örülni, nem tölt fel, nem szórakoztat..
Tehát, h egyértelmű legyen. Ha kimegyek földútra és lesz rajta minden 10. méteren egy pocsolya, egy nyomvályú ami fel van telve, nem fogom kikerülni, átmegyek rajta.
De felázott, földes úton (nem kavicsos, vagy murvázott), szántóföldön nem fogok kínlódni . -
Ferdzsoo
addikt
válasz
-Mosquito- #104225 üzenetére
Nem-nem, ők ki sem öntik.
-
Madwe
nagyúr
válasz
-Mosquito- #104060 üzenetére
Világos, fel lehet fogatni és ott is fog maradni. Nade kérdés meddig? Én nem szívesen használnám ezt a módszert éveken át, autópályán pl úgy, h nagy értékű dolgokat szállítok. Lehet kitart a jellemzően műanyagba csatlakozó felfogatás az ülés alján - - de lehet hogy nem...
-
runner 125
nagyúr
válasz
-Mosquito- #103950 üzenetére
Az ifjú törökakarommondaninémet titán Mehmet is meglepve konstatálta...
geresics
Rendben, próbálok majd beszámolni a fejleményekről.
mm89
Oh, akkor számodra ez ismert pálya.
Azért ne túlozz..Nincsenek szerelői vénáim, messze vagyok én attól h felújítós blogot nyissak, meg talán a motor sem az a kaliber.. ezek max tényleg olyan szintű apróságok, amit vidéken illik kisujjból magadnak megcsinálni. Max némi bátorítást adhat azoknak, akik egyébként még egy olajcsere erejéig sem mertek hozzányúlni eddig.
Igen, korábban már én is kifejtettem az okokat. Nincs más enduro a piacon, ami ne lenne hamar pénztemető sajnos.LaciCRM
S verzió.
Értelmes saját képem még nincs is nagyon róla. Pont így néz ki:
Amennyire tudtam utánajártam ennek a kérdéskörnek. Az E verzió ugyan 50 ló és picivel könnyebb is, nyilván nincs annyira kihegyezve, mint egy 450-es, 60 lovas versenyenduro, viszont már üzemórás, és az esélye a komoly ráköltésnek ennél a verziónál tizenévesen egyszerűen nagyobb, mint az S-nél. Nem akartam ekkora kockázatot vállalni.
A rendszámozása is sokkal neccesebb, nincs féklámpa, elől is csak 1 tompított, nincs duda, stb.
Kifejezetten soft endurora kerestem motort, jó gumival, kis átalakítással (lehet az S-t is okosítani. Kipufogó, megfelelő karburálás, kicsit áteresztőbb szűrő, ideális áttétel, 3x3 mod, kipugáz visszavezetés kiiktatása, stb) terepre ebből is ki lehet hozni egy olyan gépet, ami nyújt némi adrenalint, s mellette nem igényel évi 450k ráfordítást. -
szilchi
őstag
válasz
-Mosquito- #103950 üzenetére
Végig néztem,nagyon komoly videó
Bár ahogy néztem ez nem az a piros szilikon,amivel én kínlódtam
.Mondjuk amilyen áron mennek az AMG-k,nem is csodálom,hogy nem telik normális tömítésre
-
etnies
senior tag
válasz
-Mosquito- #103853 üzenetére
Én végül ilyet vettem, sokkal jobban szól, mint a harmad annyiba kerülő kínai.
De ha csak beszélgetni akar az ember, akkor felesleges ilyen drágát venni szerintem. -
#31733248
törölt tag
válasz
-Mosquito- #103844 üzenetére
Meg tudnátok mondani, hogy a Nolan N44 Evo sisakomhoz milyen fülest lenne érdemes vennem? Csak a telefonálás érdekes, a zenehallgatás nem, és kimondottan rövid távokra kellene.
-
Mentolka
senior tag
válasz
-Mosquito- #103844 üzenetére
Köszi! Én sem vagyok a pénzem ellensége; akkor ilyenre nem dobok ki lóvét, inkább rakok hozzá, és veszek minőségibb cuccot.
-
Mentolka
senior tag
válasz
-Mosquito- #103842 üzenetére
1. Miért ne akarjam összehasonlítani?
2. Miért jobb a drágább hangminősége?
3. Írod, hogy tapasztalatból mondod. Na, leginkább arra volnék kíváncsi! (no offense) -
Mentolka
senior tag
válasz
-Mosquito- #103839 üzenetére
Ezt most magyarázd meg, kérlek!
-
Bagan
aktív tag
válasz
-Mosquito- #103827 üzenetére
Szép nagyon, de a streetfighter stilus tetszik a legjobban.
-
Madwe
nagyúr
válasz
-Mosquito- #103762 üzenetére
Szerk időből kicsúsztam: az Eleven motorról nem is tudtam h ott van, az már séta távolság tőlem, köszi, náluk is körbekérdezek
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
-Mosquito- #103388 üzenetére
Menetkész tömeg, erő, nyomaték... alíg 10%-al sem kedvezőbb, mint egy DL-650 esetében. Viszont jóval magasabb a szabad hasmagasság, meg jobban terepre való. Bár gyanítom, hogy legalább egy millával drágább lesz.
Esetleg van valakinek linkje a DL-650-el kapcsolatban, amelyiknél meg lehet nézni, hogy milyen változások voltak a generációk között?
-
vendingo
veterán
válasz
-Mosquito- #103388 üzenetére
Ez így vicc, terepezni nehéz, túrázni meg kicsi a tankja. Az at kicsivel nehezebb, de sokkal nagyobb tankja van.
-
HSM
félisten
válasz
-Mosquito- #103030 üzenetére
Azért nem mindegy, milyen 80ekm.. Nálam 6. éves a Dainese, de csak kb 15K km lehet benne. Egy picit lyuk már van az egyik ujjbegyen, ahol a fék kikoptatta. Ugye, a sok város, ahol kb. méterenként van egy újabb fékezés.... Többet túrázva ez a km a többszöröse lehetett volna.
-
zgospel
őstag
válasz
-Mosquito- #103030 üzenetére
Rossz lóra tettél
Legalább akciósan vetted, vagy a teljes áron?
Na jó, hát majd kíváncsi leszek nálad mennyit megy el.Igazából ezek a feltételeim egy sportkesztyűvel szemben, persze az alap dolgokon felül:
- dupla tépőzár (csuklónál és mandzsettánál)
- TPU protektor a tenyérnél is
- kisujjvédelemNagyobb márkáknál 50-60 ezernél kezdődnek amik ezt tudják, Spidinél ugyanez a szint már 80 ezer... Azt már kicsit sokallom egy kesztyűért, ezért is vettem anno ezt a Spykeot mert olcsóbban hozta ugyanazt, csak nem volt elég tartós
Azt gondoltam volna hogy 5 évet simán kibír nálam.
Bárcsak a kesztyűkhöz is mindenki annyira értene mint a motorolajokhoz
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Windows 11
- Elemlámpa, zseblámpa
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Linux felhasználók OFF topikja
- Lexus, Toyota topik
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Gaming notebook topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Xbox Game Pass Ultimate kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól! - AUTOMATA BOLT
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD fekete játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Konzol felvásárlás!! Playstation 5, Playstation 5 Pro
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- DELL PowerEdge R630 rack szerver - 2xE5-2680v4 (28c/ 56t, 2.4/3.3GHz), 128GB RAM, 10G, áfás szla
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest