Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vlevi

    nagyúr

    válasz -Mosquito- #104761 üzenetére

    Jó, persze, hogy lemarad egy 650-es, 65 lovas motor a ZZR1400 mogott :)
    Nem egy kategória a kettő. A DL650 annakidején azért volt hatalmas durranás, mert előtte csak a Pegaso, és más egyhengeresek, valamint Transalp volt 6-700cm3 körül. Azokat viszont magasan veri, teljesítményben, pakolhatóságban, utazási kényelemben.
    Tizenvalahány éve is már annak, hogy az Alpok királya lett (2x) a motorrevüben. Azóta sokat nőttek a köbcentik, meg a lóerők.

    A régi DL-1000-re viszont azt szokták mondani, hogy a motorblokkja nem a kifinomultságáról híres. Az a blokk valamikor a TL1000 sportmotorban volt, azt farigcsálták, hangolgatták évekig, de sosem lett belőle az az alacsony fordulaton finoman járó erőforrás.
    Az újabb 1000-es viszont nagyon ott van a szeren. Egyedül az árcédulájával van baj. Habár, ez igaz sajnos mindegyik motorral :(

Új hozzászólás Aktív témák