- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
duni84
aktív tag
válasz
Madwe #131200 üzenetére
bármittől, ami hátulról rögzíti az esetet úgy, hogy kivehető a rendszámod is (útszéli mérő, civil autó, véda)
a véda folyamatos felvételt készít, amin bizonyíthatóan látszik, hogy a szemből érkező gyorshajtó az ugyanaz a jármű, amit hátulról már szabályos tempóban kaptak le
rendőr trafival nem fog utánad fordulni magyarországonausztriában annál inkább, de ott a kézben tartott mérővel úgyis szemből néznek, aztán ki is intenek egyből.
magyarországon szemből mérésnél egyedül akkor kell tartanod motoron gyorshajtás miatt, ha helyben ki is vesznek a forgalomból. akkor a 15km/h-nál kevesebb túllépés miatt is jön a bünti
-
zgospel
őstag
válasz
Madwe #131200 üzenetére
Ami hátulról is rögzít képet.
A fixen telepített Védák mindegyike szemből bemér és hátulról is csinál rólad képet. Ott a tábláig kell lassítanod, mert hátulról már csak a kép készül, de a táblától méri a sebességet.
Ha út széléről vagy kocsiból mérnek, és csak szemből, akkor motorral kb mindegy, mert bemérnek de a rendszámodat nem tudják lefotózni.
Ha hátulról mérnek akkor pedig amíg nem vagy a kamera látóterében, addig jó vagy.Sok éve az Andrássy úton sétáltam amikor egy túramotoros húzta neki saccra 80-90-ig a Kodálytól a Hősök tere felé, aztán amikor észrevette az út szélén a háromlábút satuzott egy nagyot. A kamera vonaláig blokkoló hátsó kerékkel csúszott be, csikorgott a gumi is
A kamerát kezelő rendőr hátra is nézett, hogy ki ez a hülye
De utána már lassan ment mire a kamera látta őt hátulról, szóval megúszta.
-
vlevi
nagyúr
válasz
Madwe #130452 üzenetére
"de r7 esetében hát nem tudom, mekkora piaca lesz"
Szerintem is rossz a neve. Ez nem egy R6-osnál nagyobb vas, hanem egy idomos MT, még sportosabb kinézetben, mint a Tracer. De nem sport motor.
Kb olyanra gondolok, mint a Suzuki SV650-ből volt csupasz, és idomos, csutkakormányos változat. De azt senki se akarta a GSXR600-hoz hasonlítani.A 125-s motorokkal pedig az a "baj", hogy nincs értelme akár 1LE-vel erősebbet is csinálni. Bele kell férnie az A1 kategóriába. Értelmetlen lenne csinálni egy 17 lóerős 125-s motort. Fiatalok nem vehetnék meg, mert nem lehet A1-el használni.
-
Xero
nagyúr
válasz
Madwe #130452 üzenetére
Koltseg csokkentes, varosban hasznalhatosag es az Euro normak kihereltek a 4 hengereseket. Egyedul a Honda maradt, de ott is eleg megnezni mi maradt. Koze sincsen mar a szetvinnyogtathato CBR600RR-hez a 650R-eknek. Oke ezek is inkabb fent mennek, de nem annyira es ugy.
Talan a Triumph tudna a legkozelebb kerulni a regi dolgokhoz egy idomos triple rs-el, de az sem ugyan az.Mas tema: Ma mentem egy gyors karikat es egyre inkabb megfogalmazodik bennem, hogy nem akarok has alatti kipufogot, mint a gyari is. Meg egy erv az uj rendszer mellett. Ha meghajtom, majd kicsit totymorogni kell, okadja a meleget a jobb talpamra. Ilyenkor igazi proszto modon nem a talpam elejet teszem a labtartora hanem a sarkamat es igy kacsazva megyek, de ez azert nem a legjobb megoldas.
-
d@vee
őstag
válasz
Madwe #130386 üzenetére
Mikor a rutint csináltam, még nem volt csizmám és simán elfogadták a téli bakancsot is, csak magasszárú legyen.
Persze az ember saját maga épsége miatt úgyis vesz egyet (itt nem a póló-rövidnaci-kínai 12 ezres sisakos emberekre gondolok, akikkel a forróság miatt tele az utca a városban), de amíg nincs addig lehet trükközni. Meg face marketplace/jófogás oldalakat túrni. -
csongi
veterán
válasz
Madwe #130364 üzenetére
Igazad van, csak megközelítés kérdése.
Nekem mindegy lesz, hogy pénz inflálódik, vagy a termék értéktelenedik.
A pénz vásárló értéke leromlik. A többi játék a számokkal.
Befektetésnek nem lesz jó egy drága motor, eddig sem volt. Nagy az érték vesztés sztem.
És hiába lesz drágább idővel a használt, a pénz értéke fog elszaródni a vásárló értéke csökken.
Evvan -
Xero
nagyúr
válasz
Madwe #130034 üzenetére
Sor 4 is allora tud fekezni ha okosan pakolod vissza.
En rendszeresen hasznalom ugy, hogy a vegen kb csak megerintem a hatso feket a megallashoz.
A blokkolas ellen pedig nagyon jo ellenszer a csuszokuplung. Altalaban eleg agresszivan pakolom vissza ha tempozom, es nagyon szepen kisimitja ahol mar blokkolnia kellene. -
etnies
senior tag
válasz
Madwe #129991 üzenetére
Európában új az E10, de a világ más pontjain másféle üzemanyagok vannak már régóta. Van ahol nem is 95-s a benzin, mégis elmennek a járművek. Úgy vannak tervezve, hogy kibírják bármilyen üzemanyaggal egy tartományon belül.
Szóval emiatt nem kell aggódni, csak hosszabb álláskor tegyél bele E5-t szerintem, addig meg nyugodtan tankoljál E10-et. -
#56573440
törölt tag
válasz
Madwe #129790 üzenetére
Én úgy használom mint a tükröt, csak kevesebbet nyilván. Nem nézem, csak odapillantok. Abból már megvan hogy merre mi várható.
Kint meg pláne jól jön nekem, sokszor nem tudom megbecsülni a kanyar ívet ha erdős sáv van, és így indokolatlan mértékben veszem el a gázt. Beláthatatlan kanyarba nyilván nem esek így se be teli gázon, de magabiztosabban megyek ismeretlen úton.
-
#56573440
törölt tag
válasz
Madwe #129785 üzenetére
Jó nyilván, de ezt tényleg nem tudtam kitépni se, fizikailag lehetetlen pl álló pozícióból kiszedni. Nyilván a tiéd elég guccsi cucc, de kinek mi, nekem kell a teljes navi, mert ha nem látom hova megyek kerületben eltévedek... Már attól fáj a lelkem, ha nem látom előre, hogy melyik sáv merre fordul és melyik kell nekem
de én ilyen szinten - is- elég... Speciális vagyok, tájékozódni Pesten pl esélyem nincs máshogy...
-
gergobaby
aktív tag
válasz
Madwe #129700 üzenetére
Ma fél7kor indultam útnak egy 270 km-es útra, onnantól volt elviselhető, mikor kezdett lemenni a nap, előtte országúton is túl meleg volt, főleg mikor bekapcsolt a venti, és a motor melegét is a lábamra nyomta
Piros lámpa nagyon gyilkos
Beöltözés olyan 50%-os volt nálam (ProBiker cipő, farmer, térdvédő, bőrdzseki, nyári kesztyű, sisak összes szellőzöje nyitva)
-
duni84
aktív tag
válasz
Madwe #129700 üzenetére
a mai délután eléggé rossz volt, időnként igazi trópusi menetszéllel, de teljesen élhető a dolog rövidgatya + póló kombóban
természetesen továbbra is mindenkinek a lelkére kötöm, hogy öltözzön fel rendesen! ha leesik 30 fok környékére, akkor visszajön a nyári dzseki és nyári nadrág kombó. amikor másik városba is el kell menni, akkor ilyen időben is felveszek egy nyári textil dzseki - nadrág kombót (farmer eszembe sem jut, abban megfőznék mindent deréktól lefele) és tök élhető, ha nem engedi az ember sokszor 100 alá a tempót. esetleg ugrándozok egyet valamelyik céges locsoló előtt. úgyis megszáradok, mire kiérek az m7-re
-
Xero
nagyúr
válasz
Madwe #129700 üzenetére
Kidugtam az orromat a teraszra. A homero 42 fokot mutatott arnyekban (ok a klima rafuj de na), szoval vissza is huzodtam a 23-ba.
30-32 fokig jo vagyok meg borben is, csak legyen tempo. Pirosnal felforrok 1 perc alatt. Szoval maximum lemegyek a garazsba es megsimogatom ilyenkor. -
Pfiucska
aktív tag
válasz
Madwe #129700 üzenetére
Bejovok vele dolgozni ebben az idoben is, (~28km, ~35p) reggel meg egesz jo mert 7 korul indulok de este 17-17:30 korul a dugoban majd megd.glok
Ugyhogy gyengebb napjaimon (vagy ha esot ir) beallok a dugoba a klimas autoval..
Elmeny motorozni pedig nem megyek mert 35 fokba nem ertelmezheto ez a dolog szamomra.
-
Pocee
senior tag
válasz
Madwe #129645 üzenetére
Az a baj hogy az emberek (szerintem) több mint 60%-a annyit lát az elektromos dologból,hogy nem füstöl...ezért zöld,egy autó élettartamára még nem tudunk vizsgálni.
Én nagyon szkeptikus vagyok minden téren,és számomra még nem bizonyított akkorát ez a technológia,hogy elismerjem, szépen fejlődnek ez tény,de szerintem messze még a nagy áttörés.Nem is nagyon ásom/ástam bele magam.Állítólag és azt hiszem ebben a topicban is elhangzott régebben,hogy az elektromos hálózatok és a zöld erőművek el sem bírnák látni a töltési kapacitást,csak csúnyán füstölő erőművek segítségével, további zavaró tényezők,hogy mintha lett volna olyan,hogy régebben a nagy promo idején,ingyen parkolással kecsegtettek,amit mintha eltöröltek volna,de ennek utána kell néznem,a töltési költséget meg nem emelték,hanem egyszerűen megduplázták...és ennek nem tudjuk még hol a vége...
A másik szálka a szememben,hogy most mindenki ezzel a technológiával akarja a világot "megmenteni",de nézzünk meg egy indiát,vagy lehet nem is kell addig elmenni,napi szinten történnek ökológiai katasztrófák, máshol ezerhektár számra tüntetnek el őserdőket,hogy legyen felület.de ezek olyan szintű problémák amire semmi ráhatsunk nincs,csak nézünk hülyén a fejünkből és reménykedünk,hogy hátha nem lesz baj...
Szmog,tényleg nagy probléma,de rengeteg más probléma is van még.cigizünk,iszunk,kábszizunk,gyógyszereket szedünk,szarul táplálkozunk, szóval nem csak ez miatt halhatunk ki,viszont mostanában,azt látom,hogy ettől fél az emberiség legjobban.szerk: reggelente kávézok egy emberrel,ő megteheti,hogy beleült teslaba és egyéb elektromos autóba is,azt mondta,nagyon szépek a katalógus adatok,amíg kiscipővel jár az ember,amint elkezdte hajtani,a hatótáv nagyon beesett és a töltési költség kicsit túlment a benzinesen,nem számottevően,de túlment.nem ültem mellette,nem voltam ott a töltésnél,de egy faluban lakunk és elég normális és számolós pali ahhoz,hogy elhigyjem.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Madwe #129621 üzenetére
A tisztabb megallja a helyet, lokalisan.
De az aram eloallitasa, a litium banyaszata, stb ezaltal a co2 mar egyaltalan nem egyertelmu. Ezert nem tudjak merre menjenek a hidrogen fele, vagy a szintetikus uzemanyag fele, vagy az aram fele.
Ugy tudom, autoknal kb 150-200e km utan jon ki jobbnak az elektromos. Ezutan milyen allapotban van az akku? Ha cseres, es erre eleg nagy az esely, akkkr megint ujra lehet szamolni.
A mentsuk meg a foldet felkialtassal a co2 kvotak eladasaval egy masik autogyarnak, tulajdonkepp meg ugyanott vagyunk, ahol vagyunk. -
JoinR
őstag
válasz
Madwe #129621 üzenetére
Nah jah. Plusz az elektromost minden téren lehet még fejleszteni, az már csak tisztább lesz a növekvő hatékonysággal, potenciális új akkutechnológiával, megújuló energia eltárolásával, stb.. a belsőégésűn meg ültek bő 100 évet és kb. eddig jutott, nem valószínű a nagy áttörés.
-
duni84
aktív tag
válasz
Madwe #129605 üzenetére
az iránnyal egyet értek belvárosiként, nekem addigra lesz is valami, ami megfelel majd az XY szabályoknak, de azért gyanítom, hogy az új motorok árai miatt megcsappan majd a túrázó társaim száma
szóval nem magam miatt zavar ez a dolog, ahogy nyugaton szépen "kiszorítják" a kevésbé tehetőseket, aztán majd átveszik itt keleten is ugyanezt a rendszert és mindenki szépen visszaül az euro6d csodájába ücsörögni a dugóban, mert a nyamvadt euro4/euro5 motorján kapásból megbírságolnák. (és most képezlj ide egy mindmeghalunk letargiát
najó nem, de tényleg ez is egy szimpla kiszorítósdni, mivel a motorosok/robogósok annyira kevesen vannak, hogy úgysem fognak elég sokan panaszkodni ahhoz, hogy picit a logikát is segítségül kelljen hívni a látszólag random intézkedések helyett )
-
duni84
aktív tag
válasz
Madwe #129597 üzenetére
tök jó, hogy téged nem zavar, hogy pl a város szélén kell majd bérelned egy garázst, de mennyivel fogja megdobni egy ilyen mondjuk a napi ingázási időt? otthon a belvárosi garázsodból kitolod a villanyos kávé darálót, elcsoszogsz vele a város szélére, ott csere valami másra, amit mondjuk nem kell a munkahelyeden/ügyfélnél töltőre dugni (bocsánat, megharcolni a többiekkel a véges számú töltő aljzatért), ha pl nem az agglomerációban laksz, hanem 50-60km-ről jársz be.
a másik szivatás része: világjárás közben autóval sokszor el sem szoktam gondolkodni, hogy XY városba benézzek-e túristáskodni a dugó miatt (parkolás nem gond, rengeteg helyen van elég mélygarázs kifizethető áron, csak az idő, amit az araszolás elvisz az eléggé zavaró). ha motorral vagyok, akkor gondolkodás nélkül be szoktam menni pl a történelmi belvárosokig, aztán végig bóklászni a helyeket. ha kitiltják, akkor azért eléggé zavarni fog. sőt! kihagyom. tudom, hogy eléggé kis szegmense vagyok a túristáknak (a motoros mini szegmensen belül meg főleg), de így tényleg hazavágják a motoros túrázásokat. hacsak tényleg a tiltásokig nem árasztja el a piacot minden gyártó kellően erős (utassal és pl csomagokkal ne kelljen már vért izzadni egy 5%-os emelkedőn + ne essen le a hatótáv a negyedére), kellően gyorsan "tankolható" (max 10p alatt tök üresről maxra feltölthető, mert nem mindenki azzal tölti a túrákat, hogy 1-1 tankolásnál 2 cigi + kávé + szendvics, hanem a tankolás az tankolás, aztán megy tovább), terhelve is minimum 250-300 km hatótávú motorokkal. keleti blokkos zsebbel is megfizethető áron
szóval tök jó meg minden, de épp az itt fórumozók lába közül rúgják ki az ilyen nyugati túrákat, mint értelmes nyaralás opció.
-
Geresics
addikt
válasz
Madwe #129249 üzenetére
Be kell fizetni egy jó tréningre, és utána máris mehet a rendes motorozás!
(#129248) etnies
"Pályamotorozás időre vagy megtett km-re vetítve veszélyesebb, mint a utcai motorozás"
én nem járok pályázni, de még én is tudom, hogy ez nagyon nem így van!
Pályán sokkal-sokkal biztonságosabb motorozni! Az, hogy ha valaki túlfeszíti, az a saját döntése. De egyértelműen biztonságosabb pályán túlfeszíteni! Van bukótér, nincs szalagkorlát, és nincs közúti forgalom! Nincs nyugdíjas Tompika, nincs szemből jövő, vagy eléd kikanyarodó! Sőt, ha baj van, akkor azt azonnal látják, és azonnal jön a segítség, nem pedig szarrá törve próbálsz egy árkoban elkúszni a motorodhoz a telefonodért...
Minden szempontból biztonságosabb... -
Xero
nagyúr
válasz
Madwe #125995 üzenetére
Nekem a kesztyu nelkuli baszkuralas a fura. Csak az udvarban forgolodtam vele, es ahh not cool.
Az akra barhonnan nezem bazidraga. A Bodis rendszer fele annyi, de a franc tudja. Hallanom kell milyen 12-ig elfingatva, de egyelore nem erzem szukseget annyira, hogy ratoljak akar csak 200e-t is. Videok nem adjak vissza milyen szepen visit. Autok egesz jol eszreveszik, bar ebben benne van szerintem az elso karacsonyfa is.
Majd valamikor bebugyolalom a telefont es berakom az ules ala, ahogy RJ-tol tanultam es probalok valami ertelmes hangfelvetelt loni rola.#125994Micsurin: Nekem a freeride simaszkjaim szoszmosz belsejuek. Abban nem fazik a fejed/nyakad -30 fokban sem. Cserebe en nem tudom rahuzni a motoros sisakot.
-
válasz
Madwe #125912 üzenetére
Én ezt elhiszem, de nem hiszem hogy ez ennek a tartónak a hibája. Az összes többivel is fenn áll ez a probléma, egyszerűen nem bírja ezt a fajta mozgást a telefon optikai képstabija.
Egy úszó sem tudja magával vinni a legtöbb telefont, mert beázik mint a szar, motorozni sem tudsz minden készülékkel...
-
Xero
nagyúr
válasz
Madwe #125754 üzenetére
Sajnos egy blocker kb apropenz Kinabol, szoval en azokban sem bizom annyira. Inkabb a fizikai dolgok. Lelancolni fix pontra, kulonbozo zarak es/vagy rejtett kapcsolo. Ez utobbin gondolkozom meg. Valahol jo melyen eldugva egy megszakito kapcsolo vagy kb egy plusz immo. Autoban is annyi van es elegge megbizom benne, bar neha estem mar pofara amikor asszony taskajaban volt a tarcam es elsetalt valamerre nekem meg 1 perc utan csipogott a kocsi majd 1.5 perc utan megallt.
-
Polemius
senior tag
válasz
Madwe #125506 üzenetére
+Micsurin
A másodiknál tényleg van jópár negatív visszajelzés, remélem a másikkal nem lesz gond...
Igen, kiléptek az EU-ból, de úgy tudom a megállapodás alapján nem vetnek ki adót alapesetben.
Talán áfát kellene fizetni, de majd meglátjuk. Nem emlékszem mi az összeghatár, ami alatt nem sarcolnak.
Nem sisakot rendelem, csak bélést, mert elporladt 5 év alatt. Ugyan túlárazottnak tartom, de így is jóval olcsóbb mintha új sisakot vennék. -
bacus
őstag
válasz
Madwe #125457 üzenetére
Annak elhitetése, hogy a gyalogosnak mindenhol elsőbbsége van, illetve a kresz zebrára vonatkozó szigorítása is, szerintem az egyik legnagyobb hiba.
Amikor én jogsit szereztem, nem volt ez a bizonytalanság, hogy jajj, a 2x 3 sávos Váci út túl oldalán a zebra felé közelít egy gyalogos, inkább álljunk meg, mert ... és akkor 5 percet ott áll mint a hülye, mert a gyalogos sms-t ír, miközben átmegy a zebrán meg megáll.. (mindkét gyerekem vezet, 2 illetve 3 éve vizsgáztak..)
Ez az első, amit újraértelmeznek a közlekedők !! és ezzel rombolnak mindent. Mert ha egy dolgot lehet újra értelmezni, akkor mindet lehet, innentől a sebességkorlátozás is csak irányadó, meg a behajtani tilos is, a megállni tilos meg csak jelzés értékű..
Szerintem a gyalogosnak már gyerekkorban azt kellene a fejébe vésni, hogy ha ő nem vigyáz magára, az isten se fog. A lehető legnagyobb körültekintéssel keljen át minden úttesten.
-
Xero
nagyúr
-
Fáraó
őstag
válasz
Madwe #125408 üzenetére
Ma villamoson utaztam, bámészkodtam. A vezetők legalább 60%-a basztatta a telefonját, de a legelkeserítőbb, hogy a legveszélysebbek: a nehézteherautósok (nagy dömper, betonkeverő, stb.) 100%-a és a furgonosok 100%-a. Na ezek mellett csak óvatosan megyek el, motorral. Az emberek már nem figyelnek vezetés közben...
-
Tamás9x
őstag
válasz
Madwe #125117 üzenetére
De persze 1liter tartalék lesz nálam, hasonló tasakban, csak az futóknak fejlesztett gumis kulacs formájában.
Még nem tudom a héten fogom megrendelni, így nem próbáltam még. Azért ha megvan az útvonal gondolom érdemes lenne a gyári érték 2-3*-nál bejelentkezi egy útbaeső szervízbe és lerendeltetni előre egy szett hajtást, és a szükséges kopó alkatrészeket. Na de vajon nem fognak átkúrni?
Hőguta : Igazad van, de nem 10-20K a táv sem
lehetőleg minimum 150.000-et szeretnék megtenni
-
Tamás9x
őstag
válasz
Madwe #125111 üzenetére
Kicsit távolabb szeretnék gurulni, és ahogy nézem 30ml olyan max 6000km-re elég, poros úton kevesebbre... nem vagyok benne biztos, hogy majd mindenhol tudok annyit várni, hogy legyen polcon vagy megjöjjön a posta
Jó lenne tudni egy viszkozitást, hogy ha kell mással lehessen helyettesíteni. Ha csak duplázza a lánc élettartamát, akkor nagyon sok logisztikai problémától meg tudnám magam menteni
és pénzt is spórolnék vele.
-
Tamás9x
őstag
válasz
Madwe #125001 üzenetére
Sose találkoztam velük pedig SMK-val átszeltem az országot keresztül kasul, és az utóbbi időben már közel 17HP volt benne. Nagy táskával, 110-véggel, a riogatással találkoztam, de egy fényképet sosem láttam, és ismerős sem tudott felmutatni bizonyitékot, csak a hallomást hogy itt mérnek, padoznak, és sehol semmi
Április közepéről, Október végéig.
-
-
#31733248
törölt tag
válasz
Madwe #124895 üzenetére
A láb letétele nyilván hiba, lehetett volna talán előbb is vészfékezni, de sok lehetőség a menekülésre sajnos nem volt.
Elég sokat közlekedem mostanában a Kiskörúton, a metró építése miatt egy sávra szűkült az autofórgalom, mi, motorosok meg ugyan simán mehetünk a buszsávban. Nagyon sok a kivágás, index nélküli, váratlan kihajtás. Egyszerűen vissza kell venni a tempót, akkor nem kell vészkikerülni, meg öklöt rázva ordítozni.
-
bacus
őstag
válasz
Madwe #124895 üzenetére
Huh, az kemény ahogy a kamion rajta van a bal térdén!
Sztem rengeteg ilyen videó van, főleg az ámerikás chopperes világban, egyáltalán nem használják az első féket ! , vagy azt is rosszul.
A balesetek 99% balra kanyarodás miatt van. Előtte bekanyarodnak balra, jobbról kanyarodnak balra, motoros kanyarodik balra, előzne, de valaki előtte balra kanyarodik.
Szerintem pár szabályt kell betartani a túléléshez, de a legfontosabb, hogy ha valahol BÁRKI tud balra kanyarodni, ott sokkal nagyobb a veszély, ezért figyelni kell. -
martonx
veterán
válasz
Madwe #124895 üzenetére
Mondjuk, amit sajnálok, hogy az nem derült ki a videóból, hogy mennyivel mentek a motorosok. De vélhetően nem 90-el (55 mph) hanem ennél jóval többel. Az is nagy kérdés, hogy azon a szakaszon egyébként mennyivel lehetett volna menni, mire számítson a kamionos. A kamionos nem feltétlen kell, hogy észrevegyen egy 120-al jövő motorost, ha ott egyébként 50-nel lehetne menni.
Egyébként igen, a motoros a láblerakással alapvetően hibázott.
-
Shin Chen
tag
válasz
Madwe #124895 üzenetére
Az egész kb 4 másodperc volt, ha nem gyakorolja valaki mit kell ilyenkor csinálni, zsigerből elcseszi...
Nem szeretem visszanézni ezeket a történéseket, ennek ellenére remélem tanulok belőle.
Kezdőként még nem estem bele abba a hibába, hogy rutinból közlekedjek nagy sebességgel, de azt látom az általam is átélt helyzetek alapján érdemes lassítani a kereszteződések előtt valamennyivel, még ha nincs is előre látható veszély.
Nagyfater oktató volt, ő tanította:
"A kereszteződést a lehető legnagyobb körültekintéssel közelítsük meg, majd minél hamarabb hagyjuk el!" -
Geresics
addikt
válasz
Madwe #124895 üzenetére
A videót nem néztem meg, csak a balesetet belőle.
Sokat nem tehetett volna ellene? Dehogynem! Egyértelműen vezetéstechnikai hiba! Tréningre járt volna, simán elkerülhette volna! Épp pár napja írtam, és itt is tökéletesen látszik: beparázik, és leteszi a lábát! Ezen kívül tökéletes példa arra, hogy az akadályt nézi, és nem a menekülő utat! Még a második motoros is nézi az eldőlt motort, és belemegy...Szerk.: látom, azóta szerkesztetted a kommented
-
válasz
Madwe #124848 üzenetére
Ezzel próbálgatással én megszívtam rendesen.
A hombár fejemre XXL-es bukó kell.
Na szerinted hány boltban van 120k-ig ekkora raktáron,na meg mennyi típusból?
Szinte mindenhol XL a legnagyobb készleten lévő,pedig körbejártam jópár boltot,de amikor kimondtam a méretet,mindenhol csóválták a fejüket “csak rendelésre”...
Ilyenkor azért zavar kicsit,hogy a szüleim nem spórolták ki belőlem az anyagot.
Az egyetlen ami tetszett és volt méretben is a HJC i90 volt,ugye ezt meg is vettem. -
-
Hőguta
csendes tag
válasz
Madwe #124836 üzenetére
Tetszik ez a fajta elhelyezés,én is erre gondoltam előszőr hiszen itt könnyen szemre vételezhető a fogyás akár menetközben is állitható és a szög is ideális..Ugyanakkor a"szemrevételezés"nem mindig előny.
Gondolok itt az illetéktelen ill.rossz szándékú emberekre.Hát nem tudom agyalok még.A csövet egyelőre még nem vágom el.
-
Hőguta
csendes tag
válasz
Madwe #124733 üzenetére
Köszi!
A "csepegtetőssel" szemben nekem is vannak fenntartásaim.az általad is említett ok miatt.Bár láttam olyant ahol mindkét cső elérte a lánckereket. Viszont ha a cső enyhén hozzáér a lánckerékhez nem áll fenn a veszély hogy megolvad a cső?Vagy "játszani" kell hogy se ne súrolja se ne legyen túl közel?
Mindenképp a hátsó lánckerékre kell csepegtetni? Igaz az elsőnél kicsi a hely cserébe viszont "szélvédettebb" -
Geresics
addikt
válasz
Madwe #124716 üzenetére
Szia,
mi elég sokmindent megcsinálunk magunknak. A szereléshez, amíg nem haverom műhelyébe hordtam, a Lidl-ben szereztem be a szerszámokat, és meglepően jó minőségűek! Ezt nem csak én mondom, hanem a fél topik megtapasztalta már itt!
Szerencséd van, mert pont holnaptól lesz akcióban sokminden, pl. egy tök jó dugókulcskészlet, de találsz majd sokminden mást is. Ami kb. kötelező, az az akkumulátortöltő!
Én egyéb szerszámoka is ott vettem anno, mert alig használom, és arra jók (sarokcsiszoló, dekopirfűrész, vésőkalapács, fúró, akkus csavarhúzó, stb.)! Ha viszont ma venném, akkor lehet, hogy már az akkus változatokat keresném mindenből... -
válasz
Madwe #124612 üzenetére
Ezt (is) szeretem a Hondánál! Bármilyen biszbasz csavar távtartó, tömítés, szűröcske... mind MADE in JAPAN
#124607yodamastah
Robi ezne keljen már lelkiismeret furdalásomnak lennie, hogy vettem még egy motort
Amúgy meg jah. DCT váltós motorból "fabrikált" robi. A lényeg, hogy elférek rajta (nyújtott lábbal nem mert 195 vagyok, meg amúgy sem tudok úgy vezetni) bőven van ereje, város - agglomerációra tökéletes a 4 lit. fogyasztással, 17-es kerekekkel. Szélvédelem bazári. Nekem erre kellett. Jah és qwajól mutat az VFR1200XD mellett
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AliExpress tapasztalatok
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- sziku69: Szólánc.
- Milyen routert?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Linux Mint
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- DELL Latitude 7340 i7-1365U 16GB 1000GB 13.3" FHD+ TouchScren 1 év garancia
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3009
- Dell D6000 univerzális dokkoló USB-C/ USB-A, DisplayLink & Dell WD15 (K17A) USB-C + 130-180W töltő
- Bomba ár! Microsoft Surface Laptop - i5-7G I 8GB I 256GB SSD I 13,5" Touch I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! HP Elitebook Folio 9470m - i5-3GEN I 8GB I 480GB SSD I 14" I DP I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest