Hirdetés
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Motorola Razr 50 Ultra - ajtó, ablak
- Google Pixel Watch 3 - képpontos idő
- Kiszivárgott a Xiaomi 14T modellek eurós ára
- 6 Android főverziót ígér a Samsung
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Huawei P50 Pro - emlékkép
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
Hirdetés
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
Silent Hill 2 Remake - Középpontban a PS5-ös kiadás
gp A sokak által várt felújítás premierje már nincs vészesen messze.
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
válasz -Mosquito- #104812 üzenetére
Ez lehet kicsit off lesz, mert nem GS de nálam az S1000R elég sokáig képben volt vásárlás miatt. Most télen sokat túrtam az angliai fórumokat, ott sokat adtak el és nagy a közönsége, és olyan nem egyedi hibákat olvastam évjárattól függetlenül róla hogy az eszem megállt.
Persze az is igaz hogy ha valami hiba van azt egyből leírják a fórumokban, míg ha valami hibátlanul megy x ezer óta arról nem nyílik téma, de így is relatíve túl sok fődarab hibáról olvastam. Amíg garis addig mondhatnánk hogy mindegy, azon kívül hogy 1-2 hónapig nincs motorod, de voltak többen akiknek gari után főtengelyhiba miatt az egész blokk kuka lett. Amerikai felhasználóktól ugyanolyan hibaleírások érkeztek. És nem lehet ellene mit tenni, mert nem karbantartási vagy felhasználói hiba miatt következtek be, hanem anyagminőség / gyártási szórás miatt, a BMW pedig nem ismerte el ezeket mint típushibát.
Kicsi az esély hogy én is pont belefutnék-e egy ilyenbe, de inkább meg sem kockáztatom, más márkáktól nem nagyon hallok ilyet hogy 1-2-3 éves motorokban komplett blokkot kelljen cserélni. Szerintem ez nagyon gáz.
GS-ekre is mire hajlandó volt a BMW meghirdetni a visszahívást addigra már a vásárlók petíciót indítottak az elfogadhatatlan életveszélyes futóműhibák miatt.Aztán amikor az igényesebb magyar hirdetések között fel voltak töltve a szervizszámlák, akkor elképedtem hogy egy olajcsere átvizsgálással 80 ezer bruttó. Mégis miért? Mire fel?
Utána csináltam Cascora egy kalkulációt, majd kíváncsiságból összehasonlítottam egy új MT-10 és egy új Tuono kalkulációjával. Nagyjából olyan arányok születtek hogyha az MT-10-et veszem 100%-nak akkor a Tuono 120-130% a BMW meg 170-180%-ra jött ki. Mivel a motorok ereje szinte ugyanaz, értékük szinte ugyanaz, nem tudom mással magyarázni a kirívóan magas árat mint hogy BMW.
Úgyhogy amíg nem nyerek a lottón vagy nem leszek oligarcha addig kihagyom a BMW-ket, mert annyival nem ad többet.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Ukrajnai háború
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Mobilinternet
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- BestBuy topik
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Motorola Razr 50 Ultra - ajtó, ablak
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...
- Klarstein Ice Volcano 2G jéggép, jégkockakészítő eladó
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
- Parkside akkus multicsiszoló (PMSA 20-Li A1) - érvényes garanciával
- Autóbelső LED
- HPI WR8 3.0 2001 WRC Subaru Impreza / 2 akksival, töltővel, táskával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen