Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz Bogyó bá' #83812 üzenetére

    szerintem megeri. bar van 2004 es, eggyel ujabb generacios, olcsobban, ugyanigy papirok nelkul, az meginkabb.

    pro
    - ezt a vazat, feket, futomuvet 400 kobcentis eroforrasig terveztek, manapsag sem kapsz ilyen minoseget ekkora kobcentinel
    - a rotax 122 123 blokkok eleg strapabiroak, es a mostani motorokhoz a literteljesitmenye a holdon van

    kontra

    - mindaz amit a pro nal felsoroltam, egy akar 20 eves kiskobcentis motorra vonantkozik, de uj koraban.
    nem eppen rengeteg tinedzser, penztelen, hozzanemerto tulajjal a hata mogott.
    - egy motorblokk felujitast sokfelekepp lehet csinalni. megperselyezett hengert is meg lehet szakszeruen csinalni. sokszor a vashengerhez nem korultekintoen valasztanak dugattyut es gyurut, ami csokkenti a motor ellettartamat.
    nikaszilos hengereket 25-60 000 forintert lehet kapni, erre jon egy minosegi wertex, wössner dugattyu 25-30 000 forintert. gyarilag nagy a kompresszioviszonya a blokknak 12.5:1, egy hozzanemerto egy kipufogocserevel konnyeden a henger falara kenheti a dugattyut.
    tovabbi hibalehetoseg a hajtorud tugorgo. a fotengelyt szakszeruen fel kell ujitattni, nem eleg csak a dugattyut es hengert cserelni. egy hajtorudszett a wössnertol, ami velemenyem szerint a rotaxnal jobb, 27 000 tol indul.
    szakszeruen gondozva megolhetetlen a blokk. (ez pro)

    ezeket osszeveve, nem tudom elkepzelni, hogy egy 200 000 forintos motor jo allapotban van.
    alapnak tokeletes.

    ha ezeket a koltsegeket nem szeretnenk vallalni, (megis ki szeretne barmilyen koltseget vallalni) javaslom a 125 negyutemu kategoriat, ahol az ugyanilyen kitarto uvegeles hatasara , ugyancsak sokat ero sztereotipiak ellenere tonkre megy a blokk, csak nagyon sokaig nem tunik fel. miutan peldaul a 4T gyenge pontjanal, a hengerfejnel akkora bajok vannak, hogy felszinre kerul a hiba, kezdhetunk kolteni arra is, ha megeri egyaltalan. tehat ennel a kategorianal a koltsegeket atdobjuk egy kicsit messzebbi idopontra, de nem ikatattuk ki a kepletbol!
    raadasul ezido alatt vegig elaludtunk a motoron, mert egy fos gyenge szar.

    tehat kezdonek nem javaslom. sot senkinek.
    ne vegyetek ilyen szart, es terjesszetek hogy problemas, szeretnek olcson hozzajutni alkatreszekhez.

    [ Szerkesztve ]

    Explosión de dos tiempos

Új hozzászólás Aktív témák