- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Kikristályosodik a Razr 60
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat számít
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
-
Integra
titán
válasz
ferkoboy #39121 üzenetére
mindenkin kifog a 8-as, rajtunk is kifogott természetesen az első szint végén.
igen, sajnos vaskos az ismétlő is, és szerintem azzal még jobban is járnak mint a 2 napossal.
amit én nagyon nyomnék mo-n, az a kanyar tréning, de szinte alig van erre alkalmas pálya hozzá. kakucs mondjuk frankó lenne, mert kicsi, kanyargós, ki lehet csúszni rajta és mindkét irányba motorozható. -
Integra
titán
válasz
ferkoboy #39110 üzenetére
sajnos a csoportos foglalkozás, még ha kis létszámos is, ilyen, ezzel nem tudsz mit tenni. volt amit én is ledaráltam pikk-pakk kettes szinten és mások csak szenvedtek, és volt ugyanez fordítva. de nagyjából azért el lehet csenni a tudást hogy ha van egy kis szabad területed, akár magad is gyakorolgathass. mondjuk ehhez kell még egy eldobós bringa is
a kettesen végigmegvan a szlalom és a visszafordítók is, de minden jóval szűkebb, úgyhogy ugyanúgy lehet vele kűzdeni mint az elsőn.
és ez még mindig nem a vége. mondjuk a harmadikat egyáltalán nem tartják, mert azt csak oktató képzésre tartják, a kettes is bőven elég alapvetően és a legtöbbünknek simán gondja volt vele itt-ott. az ismétlés árát viszont illene azért normalizálni. -
Integra
titán
válasz
ferkoboy #39105 üzenetére
haha, ez jó
a kettes után az első szint dög unalom lenne, mert jön ugye a rutin, de a kettes azért izzadtságos, ismételni kell a kettest, nem árt, én jövőre tuti ezzel kezdem, mert nem voltam igazán jó rajta.
viszont az is igazság, hogy én a kettes ismétlő szintet megvariálnám, vannak elemek, amiket sokkal többet gyakoroltatnék rajtuk.cbf1000 egy álom az 500-hoz képest, azon én kurvanyáztam, de tényleg.. aztán a végén kaptam mástól egy cb500-at, azzal lám, simán ment. én vagyok a béna, vágom, de azért ideje lenne már ezeket a motorokat kicsit felújítani, mert kapnak keményen. ja és a gumikat is lekéne rajtuk cserélni.
-
Integra
titán
válasz
ferkoboy #39101 üzenetére
hidd el, nem véletlen van ez így, ez kivételesen japó rendszer, itt talán most nem a pénz kicsengetése a lényeg
mellesleg, hogy motort is kapsz eldobni az összeg szerintem rendben van.
és igen, nagy valószínűség szerint a kettes szintből most sok lenne pár dolog, minden jóval szűkebb kettesen mint egyesen.
a cb meg olyan amilyen, botrány rángatós vacak, nagy kuplung játékkal és gázkaron is holtjátékkal, ez ilyen, én is szoptam vele bődületesen
most csak motorozni kell egy 10ezer km-t, aztán irány a kettes szintre, jó az is nagyon, tetszeni fog. -
TayRol
nagyúr
-
TayRol
nagyúr
válasz
ferkoboy #38469 üzenetére
nem csak a H a lenyeg, hanem a gumi osszetetele. az osszes teszten a michelin es a dunlop vegzett az elen. nem hiaba kerulnek annyiba, amennyibe. pirellibol a diablo rosso az, ami szerintem jo cucc. nem a sima diablo. de az is inkabb sport, hamar el fog kopni. esetleg a pirelli angel.
sorry, elneztem, de a /70 is ugyanannyiba kerul. nem ez a lenyeg.
ra2 jobb, mint a ra, de szerintem sem bir el 20ezret. ellenben a masik ketto igen. -
TayRol
nagyúr
válasz
ferkoboy #38467 üzenetére
itt 70-ert van.
de ez sem rosszabb semmivel sem.
de az RA2-t is dicserik, es ez joval olcsobb.
en is e kozul a 3 kozul fogok valasztani, a rengeteg varosban valo maszkalas miatt nem eri meg sportgumit vennem.
de ot is felhivnam egy telefon erejeig, sokan vasaroltak mar nala.
-
.mf
veterán
válasz
ferkoboy #37888 üzenetére
Szia Ferkó!
Ajánlott még megnézni a japán motorosrendőrök vizsgáinak videóit, ha még nem láttad
Ha az első nap jól ment, a másodikkal se lesz gondod. Első nap ha jól emlékszem gáz-hátsófék gyors szlalom, eltolt szlalom és fékezés, meg még talán a kanyarba bedőlés, bár az lehet, hogy már második napos. Második nap a "létra", azaz egyenetlen úton haladás, majd a palló, ahol megmutatják, hogy lehet jól lassan egy vonalban haladni (ami jogsi rutinnál is feladat, rutinnál ettől féltem a legjobban, de a L1 tréning után már simán bírnám 8mp-nél jóval tovább is), majd ezeknek a feladatoknak az összekötése egy feladatsorozatba. A végén még mutatnak egy darabot a L2-ből, 8 és kör elég kis ívben.
Amit tanultál, azt persze gyakorolgasd önállóan, figyelj rá, amikor vezetsz, nem is érdemes egyből L2-re rohanni, várj, amíg leülepszik és beáll.
Biztos a jövőben is lesznek akciók, pl. akik már voltak, azok 45k helyett 35k-ért is mehetnek; de tegnap a Superzone-ban mondta az egyik eladó srác, hogy érdemes Honda márkakereskedésekben is utánakérdezni, tavaly pl. vagy a Karasnában vagy a Dreamben félárú kuponokat is lehetett kapni.Üdv:
Ferkó -
Integra
titán
válasz
ferkoboy #37857 üzenetére
szia, igen, a kozma utcában a silverkart pályán csináltam én is.
jövőre leköltöznek az alatta levő telekre, jóval nagyobb lesz az egész, és dirtbike tréningek is lesznekalapfeltétele lesz a 2-es szint.
jó ez a tréning nagyon (ezt nyúlják le a hungaroringesek is), csak ügyesen továbbne foglalkozz vele, nem lesz tökéletes, nekem se volt az, most sem az, talán jövőre már szép lesz, de bőven kell ezt sokat ismételgetni.
a kuplung szar ahogy van, szét vannak már ezek a motorok küldve, cserélgettük egymás között, nekem nagyon rángatós volt, de a kuplungom úgy ahogy jó volt, megkaptam egy másik srácét, neki sokkal jobb volt a gázkarja, cserébe a kuplung volt ordas szar, ahogy neked is. ráadásul ezek a gumik amik a motorokon vannak, nyalódnak nagyon hamar..
mindegy, ez egy nagyon okosan összerakott, valóban profi tréning,nagyon érdemes csinálni. -
bajnokpityu
félisten
-
bajnokpityu
félisten
válasz
ferkoboy #20990 üzenetére
nekem is szivem csücske.de csak mióta hallottam hangját
F4itől már kevéssé megy el a régi CBF.
injektorosokat jobban lehet széles tartományra hangolni.
de sztem nem annyival nem megy lent jobban,mint amennyivel élvezetesebb fönt.
1x amugy sikerült cimbinek legyorsulnia a CBFel a régi F2esteljesen elszúrt karburációval, 3 hengerrel.
-
Boci_83
őstag
válasz
ferkoboy #20927 üzenetére
Elakarod adni vagy megtartod végülis..?
Tegnap előtt én is elővettem a motort, kb decemberben járt utoljára a motorja, kitoltam a helyéről, akksi bele, és úgy indult mintha 2 napot állt volna. Örültem és jó volt hallani a hangját. Pár nap és vissza lesz helyezve forgalomba, aztán bizti kötés és jövö7re mondja a jó időt, is, remélem úgy is lesz! Nagyon mennék már!!
-
Nightmare
senior tag
válasz
ferkoboy #14924 üzenetére
Mé' beszélünk el egymás mellett?
Én is erről beszélek.
Nem csak a magyar oldalon, de máson se nagyon találtam semmi különöset...lehet honda spec lesz belőle, még olcsóbb is, mint ez. 2399...bár házhoz szállítás biztos van...
Aki szereti a motorja fényezését...annak ajánlom ezt...itten.
Én anno kocsihoz vettem, és nagyon jó...nem csalódtam benne. Új fényt ad a fényezésnek... -
Nightmare
senior tag
válasz
ferkoboy #14920 üzenetére
Soroksáron a momorobogo kínálatában van. Ezt árulják, meg még agipot. Amit tudok, hogy 10-40-es. Vagy 2400-vagy 2500 literje. Annyit tudok, hogy valami francia versenyolaj. A google ennyit talált.
-
-
válasz
ferkoboy #14750 üzenetére
Nem
A castrolt nekem zabálta, megevett valami 7 decit cirka 2000 km alatt. Akkor leszedtem, jött a valvoline. (Ez kényszerből tettem bele) Szal, utána a valvoval elment az olajnyomás. Belenéztem blokkba, habos volt az olaj (!!!) Az előtt a selenia-igol (10w40) egyikkel sem volt semmilyen gondom, azóta a 15w50es Q8al sincs semmi. Ugyanannyi olaj jön mint amennyi belemegy.
-
válasz
ferkoboy #14745 üzenetére
A valvoline télleg jó olaj. Legalábbis valamire biztosan jó, de hogy motorba még egyszer soha, az még biztosabb. 3300ért vettem literjét, én barom elhoztam veszprémi boltból bicajjal... Egyszer meg csak hipp-hopp elment az olajnyomás, úgy felhígult. 10w40. Volt benne talán 1500km.
feca: az ásványi sűrűbb. hidegen. üzemmelegen már folyósabb mint a szinti. ezt azért tudjad
-
feca81
aktív tag
válasz
ferkoboy #14745 üzenetére
meg anno a frecciamba probaltam a valvolinet. ha ol emlexem,v a kis FZRbe?meg ne mmondom.a lenyeg,h nem szerette a motor.a valto zajos volt tole,meg nem is volt olyankonnyed a valtas. az elf szintetikusban szinten csalodtam,a repsol asvanyi viszont bejott. most kiprobalo ma Q8-at,ha kapok jo aron asvanyit beloe surun.de ez mar nem az iden lesz. amugy a shell vsx nem jon be.a valto szinten zajos es nem pontos tole
-
feca81
aktív tag
válasz
ferkoboy #14715 üzenetére
na ja,de mi lenne,ha 2T lenne?akkor mennyi olajat eszik?
mod: ertsd,azert vettem 4T-t,h ne kelljen csak penzint beleraknom.erre tessek,a 4T is olajjal megy
amugy erdekes modon a 250-es FZR-em egy csepp olajat se evett az asvanyibol,miutan felujitottam. de az meg a vizet ette
-
-
feca81
aktív tag
-
emvy
félisten
válasz
ferkoboy #14295 üzenetére
Kerdeztem a velemenyeteket, elmondtatok, en ellenkezem -- ez ugy tunhet, mintha feleslegesen mondtatok volna dolgokat. Pedig nem.
Igyekszem az ordog (sajat) ugyvedjet jatszani, aztan majd tavasszal mindent szamitasba veszek.
Szoval tenyleg kosz a tanacsokat, van ertelme.
-
emvy
félisten
válasz
ferkoboy #14286 üzenetére
Akkor milyen hasznaltat nezegessek, szerinted? 600 ccm-eset szeretnek, azt hiszem. 5000 km kismotorozas van a hatam mogott, ami nyilvan semmit nem jelent a meretkulonbsegek miatt.De tenyleg az az erzesem, hogy ez onfegyelem kerdese, de persze Ti jobban tudjatok, en csak gondolkozom.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
ferkoboy #14286 üzenetére
nem szinte ugyanakkora,hanem pontosan ugyanakkora
hát pályahasználatról:a CBR600FS nem éppen a kényelmes gépek közé tartozik.azaz sztem kényelmes,de a CBFen sokkal nagyobb a hely.
egyszerűen be kell törni magadat,mint a cipőt a láb.
no,pécs-szolnok távot vagy balcsikerülést a maga 750-800km-jével lehetett volna gyorsitani,de minek menjek a leggyorsabbon,ha van élvezetesebb?
én úgy érzem az itteniek is inkább a kanyargosabbon mennének. -
emvy
félisten
válasz
ferkoboy #14274 üzenetére
CBF500-on tanulok. Alig ferek el rajta.
Szerintem az onkontroll a lenyeg. 500-assal is el lehet csuszni 170-nel. A kezdo motornal a lenyeg a kezelhetoseg - a regi VFR valszeg ezert nem jo.
A Kawa allitolag tipikus kezdomotor. Igazabol kulsore ez tetszik legjobban. Kollega CBF-600S-t vett kezdomotornak, elotte csak bringazott. A lenyeg az, hogy tudd a hatarokat. En nem szeretnek vele versenyezni, ejszakankent gyorsulni - mindossze neha autopalya, neha varos, neha hegyek. Nyugodtan.
Igazabol az ER6-f nagyon tetszik. Ha szerintetek nem tul gyenge, akkor lehet, hogy arra fogok palyazni. Csak sok ember szerint gyorsan ki fogom noni.
-
Gaboman
nagyúr
válasz
ferkoboy #13772 üzenetére
Használt motoroknál mindig benne van a pakliban hogy lehet valami gondja,ha ennyire fél tőlük akkor érdemes újban gondolkoznod.
Ha ott gond van akkor gari azt kész.
Bár én ennyire nem látom előnyét az új motornak,egy használt gépen is lehet látni hogy szépen gondoskodtak e róla vagy szét van tépve le van élve.
Azt kell megnézni és ha tetszik megvenni amelyik tényleg tipp,topp állapotban van. -
elmoraan (r)
aktív tag
válasz
ferkoboy #13487 üzenetére
Nana. Én is előfordulok néha 206-osban (ráadásul fehér sport
), de az még nem jelenti azt, hogy akkor letolnám a motorosokat (felettébb szabálykövető egyén vagyok
). Bár ez lehet, hogy azért van, mert "civilben" én is motoros vagyok.
Nekem inkább a Golfokkal vannak rossz tapasztalataim. Meg az Opelekkel. De utóbbiakkal csak azért, mert a múltkor úgy törtek össze, hogy egy Vectra nekilökött egy Omegának. -
feca81
aktív tag
válasz
ferkoboy #13317 üzenetére
nem tetszi ka GS.tudom,h megbizhato,meg minden,de ne mtetszik.es nem akarok egy olyan motorral motorozni,ami nem tetszik.az olyan,mint ha egy ronda novel du... szeretkeznel
a motor 400-as volt,de megfozte a blokkot.nemetbol vett egy totalkarosra tort motorbol egy 600-as blokkot.igy szuletett meg ez a motor.reszleteket most kerdezek tole -
válasz
ferkoboy #13285 üzenetére
Valszeg az, bár az NC30on csodálkozom, mert elvileg az RVF hátsó kereke van rajta, az meg ugye 17-es. No mindegy.
Ali: vérrögöt el tudják távolítani, szal meg fog gyógyulni. Sajnálom szegényt, de esőben nagyon ésszel kell közlekedni, földől sár lesz
az meg csúszik. Gyógyulást neki
-
Boci_83
őstag
válasz
ferkoboy #13101 üzenetére
Én is vezetem. Alkoholos filctollal a garázsban a kopolit üvegre sorra egymás alá van irva minden, kivétel amikor elfelejtem felirni, mint lagutóbb a kocsi olajcserét. Még jó hogy emlékszem a 150 000 -es szervizre.
Hazahoztam a motort. Azt hittem elázom, de néhány csepp esővel megúsztam. Felraktam a híres TomaHawk gumit is hátra még az oktatás előtt, én határozottan kellemesen csalódtam benne eddig. Még ilyen szottyadt sz@r időben is tapad rendesen, kigyorsításnál nem volt vele gond, egyszer sem sergett el. Felrakatom az elsőt is, kiváncsi vagyok rá nagyon!
(Ha esetleg valakit érdekel 22K ért tudok párba újat)Kormánycsapágy csere után más motorom lett. Az első néhány kanyarodás hozott meglepetéseket.
KnN szűrő hatására pedig mintha dinamikusabban menne a gép. Összességében elégedett vagyok. Remélem idén nem sokat kell már ráköltsek, bár hátsó fékbetét nagyon a végét járja, láncszettem idén még elviszi úgygondolom. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
ferkoboy #13084 üzenetére
Na ez a hozzállás az ami miatt a hideg kiráz az itthoni motoroktól. Ne haragudj, nem személyeskedés. Nem rád vonatkozik.
Kiegészíteném a te meglátásodat, hogy nehéz olyan motorost találni, aki megfizeti a jó szakembert. Inkább elmennek az olcsóbb, de hoki szerelőhöz, aki inkább telibesz*rja a hézagmérést, és nem figyelmezteti a motortulajdonost, hogy hoppá, lassan ezt is, meg azt is állítani kéne, csak azért hogy olcsóbban jöjjön ki. Pfff. agyrééém. Komolyan amikor a kenyeret veszik az emberek a boltban miért nem kezdenek alkudozni a pékkel??? -
Topiccsendőr
addikt
válasz
ferkoboy #13078 üzenetére
Srácok, komolyan nem értelek benneteket. A szelepkorongok átnézéséhez szelepfedél levétele, meg beméregetni hézagmérővel a hézagot, meg lebontani róla mindent... Fejidomkonzolhoz ha hozzányúltak... Bőven jó. Egy mai motornál maga a fejidom konzol kihúzása, vagy hegesztése minimum 10 000-20 000. Komolyan mondom, nem értem. Nem csak azt fizeted meg hogy meghúz egy csavart, amit te is meg tudnál húzni... A szakértelmet is fizesd meg, azt, hogy tudja, mekkora nyomatékra kell húznia, a célszerszámokat, meg azt hogy neked otthon valszeg mindez duplaannyi időbe kerülne, a csavarhúzóval átlyukasztott olajszűrővel, ami természetesen megakad valamelyik deknibe, és sorolhatnám a kókányolás vállfajait. A motorozás az bizony kőcség. Nem muszáj költeni, de utána nem muszáj sírni, hogy miért nem veszik meg a motort annyiért, meg ha nincs szervizfüzete, akkormeg miért gyanakodnak, hogy kicserélted-e az olajat. Meg amúgy is. Aluvázba gyönyörűen bele lehet házilag is nyalni idomcsavart átlagjúzer képesítéssel.
-
Boci_83
őstag
válasz
ferkoboy #13078 üzenetére
Hát de akkor hova?
Én nem bízom kókány emberekre a motorom, mi van ha valamelyik okosnak hiszi magát, de annyit ért hozzá mint a papír, és épp kettőötvennél beáll alattam a motor, mert éppen valamit elfelejtett visszatenni, vagy a kormány csapágyat nem húzta meg, és kiesik az első villa a motorból kigyorsításnál a Mátrában, mikor a busz jön lefele velem szembe...!? -
bajnokpityu
félisten
válasz
ferkoboy #13049 üzenetére
gsxf is csavaros.mai napig gyártják.és nagy fordulatot tud ez a teknika is,de nem elég nagyot.valamint nagyon nagy haszonkulccsal lehet eladni a kis edzett lapkákat.hondához van vagy 2500Ft/db.oké,nem kell sűrűn,meg sakkozni is lehet valamennyire.
hidrotőkés motor igy hirtelen a CB750 jut eszembe,más nemigen.
-
ALI_G
veterán
válasz
ferkoboy #12877 üzenetére
na de 13000 km alatt se tudtam rájönni, hogy 90-nél hanyadikban vagyok. Alig látszik a fordulaton plusz mínusz egy sebesség ennél a sebességnél.
Meg halkan megjegyezve 160 fölött se veszem észre, hogy 5. vagy 6-ban vagyok.
Túrázásnál nem nézem kanyarvadászatnál mert akkor mindig tartom 5-6000-es fordulaton, ott mind1 hanyadikban megyek, csak amikor utazom nem mindegy.
Az meg cink, hogy minden 6-ba váltás után keresnék egy 7-et, pedig ez szokott lenni. -
feca81
aktív tag
válasz
ferkoboy #12711 üzenetére
korulbelul ki is mondtad mire gondolok.legyen atlathato a rendszer,fene banja,legyen rendszam a lopas visszaszoritasara.de ne 30Ezerert,es ne kelljen mar muszakiztatni ezeket.a robogoknak,meg a simsonoknak az volt az elonyuk,h olcso votl a fenntartasi koltsege.es most zt akarjak elvenni.
egyetertek bajnokpityuval abban,h jobba natlathatova kene tenni,de nagoyn nem mindegy milyen aron.es itt arol van szo,h azt hagnoztatjak,a lopasok visszaszoritasara hoztak emg arendeletet,holott inkabb a bevetel novelesere.mint anno a sulyadobol let teljesitmenyado.ott is azt modntak,azert,h fair legyen,h ne az fizessen tobbet,akinek nehezebb a gepe,hanem legyen inkabb loero alapjan.es mi lett?mi motorosok szivtunk.meg ezzel is egyetertenek,de kevesebbet kelljen fizetni.mert az elgondolas szep,de a kivitelezes katasztrofalis.
tovabb megyek,kelljen ennyit fizetni,de akkor legyenek minosegi utak is!ne pedig a penztarcajukat tomkodjek ott fent az en nehezen megkeresett forintjaimmal.
egyre tobb es tobb bort huznak le rolunk,es viszonzasul semmit nem kapunk.
abbahagoym,mert mar kezdek atfordulni politikaba.sry,offolom is -
bajnokpityu
félisten
válasz
ferkoboy #12711 üzenetére
ezzel egyetértek,de hogyan akarod a 180as runnert megkülönböztetni az 50estől?
pláne,hogyan mondod ezt el egy fakabátnak?kénytelenek olyanra bizni,aki "ért" hozzá,pl közlekedési felügyeletre.sőt,ha eltekintünk az ujabb lehúzástól,akkor pont azok tehetnek arról,h a simósokat ellehetetlenitik,akik eddig is csaltak a papirokkal.azaz ezt nem lehet bizonyosan állitani,de ez is lehetséges.
ha azért született a döntés,hogy tiszta vizet pohárba,akkor nem volt más lehetőség.ha meg pénzbehajtás,akkor lett volna sokkal egyszerűbb lehetőség.szerintem.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
ferkoboy #12587 üzenetére
z ebben a formában nem igaz. az olajos szűrőt apáink,nagyapáink is hazsnálták,sokkal gagyibb olajakkal,mint mostanában vannak.a sportszűrő(nem direktszűrő) tudtommal legalább olyan jól szűr,mint a gyári papir,csak kurta sok nyűg.torlónyomásos gépnél 3ezrenként,simánál 6ezrenként le kell bontani a tankot,nekem tankbőrt,stb...
-
Boci_83
őstag
válasz
ferkoboy #12596 üzenetére
Valóban aki egy szezonban motorozik is, nem csak motorozgat 7végéken 50 km-t, annak össze is gyűlik a km, és ha valamennyire érdekli a motorja anyagi helyzete is úgy engedi, akkor lecseréli az olajat, és felkészíti szezonra. De meggyőződésem hogy nem mindenki igy van ezzel, legalábbis nehezen tudom elképzelni.
A Hondás srác is akit irtam, ez is az a kategória. Legolcsóbb olaj, légszűrő csak takarít...Én mindennek itthon csinálom a karban tartásást, kocsiknak is, motoroknak is. Én is lebirom cserélni az olajat, ékszíjat, vagy éppen féktárcsát-fékpofát, akár kocsin, akár motoron, nem fogok sok tízezreket fizetni érte.
-
Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Apple MacBook
- Fotók, videók mobillal
- Eldőlt, hogy lesz-e céges internetadó az EU-ban
- Ingatlanos topic!
- Battlefield 6
- További aktív témák...
- Playstation Pulse 3D
- Asus Vivobook Oled 15.6 ryzen i5 5600h 16gb 1tbm2 ssd 3050 4gb video kari az ár fix !!!!
- Eladó/Asus P1504F /I5-8265U/12GB DDR4/Win 11Pro/15,6" FHD/256GB M.2 Sata!!!
- MacBook Pro 16' M1 Pro/16GB/1TB, magyar billentyűzet
- iPhone 16 Pro MAX 512 GB, Kártyafüggetlen - Makulátlan állapot! + AJÁNDÉK TOK - 3 ÉV GARANCIA
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest