Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
Stalker-2572
veterán
-
bajnokpityu
félisten
bp-n nagy hévvel indultam haza szolnokra,h motorozok majd fajinat.3 baleset,és egy lemerült aksi(a garázs távja) miatt ugy elhuzodott az indulás,h elgondolkodtam.meg megláttam,h tiszta so minden a környéken. ez aztán végképp eltántoritott,h elinduljak.ugyhogy megsimogtattam,és visszatakartam.
-
Topiccsendőr
addikt
Várjá előveszem a naptáramat, be is írom...
Aszondja... tavasz Kakucs, utána nyáron Balaton, Horvátország, rafting, upsz elfogyott a szabadidőm
Most akarom intézni a vonohorgot meg utánfutót, bátyám kocsijára, mert ugye ééén nem veszek autót. Én motoros vagyok
Utána már könnyebb lesz szervezni a dolgokat. -
jasszer
őstag
-
Topiccsendőr
addikt
-
zsoltee10
addikt
Nekem még nincs semmi konkrét, de szeretnék valami hosszabb lélegzetvételű túrát. 2000km minimum.
Ha nem jön senki,megyek egyedül.
Amúgy tervben van egy Ukrajna túra (Krím-fsz.m mint végső célpont)
Szeretnék idén eljutni a Plitvicei tavakhoz, meg a Tátrába, Ausztriába. Ezeken kívül itthon tuti lesz megint 4-5 kisebb (6-800km) túra. Legalább annyit kellene teljesíteni idén is mint tavaly. -
zsoltee10
addikt
Valami ilyesmire gondoltam. Sose lesz sor4 motorom.Sor2 a legjobb. Dögös hang, nagy nyomaték, kis fogyasztás.
15000km-re vetítve az átlagfogyim 4,4l/100km. Túrákon jellemzően 3,8-4,2 között eszik. LEgkisebb fogyim 3,75 volt, ekkor egyedül poroszkáltam a környéken, Mecsekben, Orfű, ilyesmi. 80-90 körül mentem kb.
Picit túrásabb lenne, sosem adnám el. Az egyetlen értelmes váltás a BMW F800ST lenne. Nincs más sor2 túragép. A Yamaha TDM nem tetszik. A BMW meg egyelőre drága, szóval ráér.Van valakinek kedve idén valami hosszabb túrához? Szal ilyen 2000km minimum.
-
zsoltee10
addikt
Ez így nem igaz, hogy egyre több van. 2003 óta nincs új nagy lelőhely, Kínának is nőnek az igényei, Amerika is spájzol, akinek van, az pedig megkéri az árát. Evvan. Piacgazdaság. Még szerencse, hogy az enyém 4l-t eszik.
Télleg a tied mennyit eszik? 10ekm alatt már csak van egy átlagod.feca81: Akkor a Cagiva,meg az fzr átlaga egy átlagos használt motor.
Egyébként, ha a Cagiva-t így kifogtad, akkor az fzr-re miért nem figyelték oda jobban? Egy japán belpiacos gépnek 30ekm felett meg vannak számlálva a napjai.Nemigaz, hogy ezt nem tudtad.
-
Topiccsendőr
addikt
Hahhahhhhahhh
mindent tőlük veszelEgyébként azt látam a tévében, - asszem nat geo - hogy a kínaiaknál meg benzinhiány van. Pekingről volt szó, és egy környezetvédő azt mondta, hogy hihetetlen, hogy kb 6 éve még mindenki biciklivel járt, most meg nem lehet eljutni a-ból b-be, akkora a dugó ráadásul az emberek orra vére is elered, olyan piszkos a levegő.
Nahát... adj egy ember kezébe valamit és várd el tőle, hogy aggyal használja.
Bemutattak egy kis családot, ahogy félre tudnak rakni, mit vesznek? Autót. Mi mást.
Ezt szorozd meg x-el, aztán az lesz, ami most van.Mod: Nem a kínaiak a hibásak. Ne kend rá egy embercsoportra az egészet. A k*...ott pénz meg az emberi viselkedés. Ezek a hibásak.
-
bajnokpityu
félisten
-
Stalker-2572
veterán
[lAyCsI] - Suzuki Bandit 1,2
&rew - Yamaha fzr1000
ALI_G - Honda CB600F Hornet 2006
Boci_83 - Yamaha FZR 1000 Exup
feca81 - Yamaha FZR 250 R Exup 3LN
gaboman - Aprilia RXV 550
jasszer - Suzuki GS500
persuader - Yamaha YZF-R6, Yamaha Jog, verseny MZ-ETZ 250
rebel56 - BMW F650 1999, Simson SR2E 1963
Robi_73 - Suzuki SV 1000
Stalker-2572 - Suzuki DRZ400E 2002
SzalaiG - Honda CBF250
Tüzi - Honda CBR400RR
zsoltee10 - Kawasaki ER-6n 2006ABC sorrendbe szedve és kiegészítve
-
#25954560
törölt tag
olyan izekkel foglalkozom, amik elmeletileg nagy rendelkezesreallasu rencerek, kartyasak es adatforgalom megy rajtuk (telefonkozpontok, na
) es miutan szinte fix a hw, ezert minden valtozast kulon kell belehekkelni. eddig ATA-s vinyo volt, aztan lett SCSI es most mar SAS is. hat ez.
meg en sem nyertem sosem semmit. igazibol a tobbi nyeremeny jobban jott volna, a k750-emet nem cserelem le. azert kivancsi vagyok ra meg boldog vagyok attol h valakinek majd odaadhatom -
bajnokpityu
félisten
csupasz géppel azért télleg elég durva lehetett
ott nem tudod behajtodatni magadat a plexi mögé.
esőben sajna már van tapasztalatom eséssel,szal ott gyökkettővel mék 10 éve
nekem hasonló élmény.F2es izzója meghalt,tökig legyalult első-hátsó,és akkora eső, hogy a békák felmásztak az út közepére csoportosan. sötétben hol a felezőn,hol a békákon csúszkáltam 40-50es tempó mellett a mátrai szerpentinen mátrakeresztestől gyöngyösig (társak kitalálták,h kanyarogni akarnak még egyet,hiába mondtam,h esőfelhő van galya,kékes felé), közben kénytelen voltam olyan gyorsan menni,mint az előttem haladó srác normális túragumival,neki legalább volt tompitottja,és nem volt csuszásos emléke esőben
-
bajnokpityu
félisten
milyen motorral? az sztem több volt mint 600,nem?
én az Fsport osztott ülésével betekert futóművel nyomtam le a szandaszőlős-bp-pécs-dunaujváros-szandaszőlős.mindezt megfejelve 3 kör nagy pécs körüli veretéssel (3x40km).mikor pécsre értünk,megláttam a szerpentint,vérszemet kaptam,fáradtság tova.ez olyan 700km,semmi ótópálya,és talán azota sem mentem annyira határon,mint akkor.ami fazsa volt az út végén,h bezártam a lakáskulcsot a kocsiba,család meg elment a mátrába.csak azért inkább a swift feltörése lett,mert olcsóbb volt feltörni,mint szolnok-mátra-szolnok 8 literes átlagfogyival,azzal 1000 meg lett volna egy napra.vagy szolnoki indulással, BPn át balatonkerülés,majd vissza BPn át szolnok?szintén nem volt elég 4 tankolás.ez is valami 700km-ra jött ki.ne számoljon senki átlagsebességet,mert lebukok,végig világosban haladtam
amugy azért sem megyek autópályán,mert ott hirtelen kockás lenne a hátsógumi.igy,hogy kanyargok is sima úton,igy kibir 4ezret egy hátsó.
-
tildy
nagyúr
Igaza van mondjuk annyiból, hogy ababn semmi pláne nincs, hogy pályán megy az ember. De nem is "élvezkedésből" megy ugye az ember a pályán, hanem pl. kényelmi okokból.
Ez amúgy egy lehetőség.
És nagyon helyes, hogy fele annyit kérnek csak, mitn a normál , autós matricáért... -
Stalker-2572
veterán
mindenki ránk vadászik stílus
Éjjel megyek külterületem, korom sötét van jön szembe egy kocsi... az én sávombannem sokon múlott de kikerültem. Máig nem értem az esetet...
Én is elkerülhettem volna rengeteg balesetemet, ha gondolkodok is, nem csak nézek előre.
Szerintem pont ez okozza a legtöbb balesetet.Az emberek nem figyelnek oda, csak mennek és azt hiszik megvédi őket a KRESZ
Azt szoktam utoljára nézni. Ha már egyszer muszály bemenni forgalomba mindig figyelem ki van előttem ki van mögöttem, ki hova akar menni, honnan kanyarodhatnak be, hogy áll a lámpaváltás pár száz méterre, stb. Ki kell találni, hogy kinek mi a szándéka. Ezért, lenne fontos az "informatív" vezetés. Kereszteződés előtt nem satu féket nyomni ezzel elbizonytalanítva a többi közlekedőt, hogy mos kijösz vagy sem, meg nem az út ellentétes oldaláról lekanyarodni (
)
ps.: és előjön a DRZ újabb előnye: átlátsz az autók felett
-
Topiccsendőr
addikt
Úgy olvastam, hogy nem a sebességtúllépés számlájára lehet írni túlnyomórészt a baleseteket. Ez persze nem azet jelenti hogy lehet menni.
nincs gáz, teljesen igazad van.
Azért nem raktam ki, mert megintcsak nagyobb figyelemmel kelett volna vezetni, bár nem én voltam a hibás.
Szóval előttem lekanyarodott egy autó, ami engem pont úgy takart el és pont abban a pillanatban, ami a balesethez vezetett. A Vivarós meg ugyebár szabálytalan irányba kanyarodott, ez rátett a dologra. Talán ki tudtam volna kerülni, ha szabályos irányba kanyarodik, de így elvittem az elejét.Ha előttem indexel egy autó, hogy le akar fordulni és ismerem Kőbánya vezetési mentalitását, akkor biztos, hogy alaposan megnézem, hogy valaki kivágódik-e elém, felbátorodva az indexelésre.
A másik amit megfigyeltem, hogy a sisak plexijét nem nagyon szabad kereszteződés közelében igazítani, mert már nem egyszer történt, hogy félreértette valamelyik vezető a kézmozdulatomat és kijött elém
-
Topiccsendőr
addikt
A legtöbb baleset nem hinném, hogy a sebesség miatt van, hiszen a városhatárokon belül történnek túlnyomó részt.
Defenzív vezetés. Ezt kellene alkalmazni. Én is elkerülhettem volna rengeteg balesetemet, ha gondolkodok is, nem csak nézek előre. Fel kell dolgozni az előtted látott dolgokat és ez alapján kirakni, hogy mi lesz a következő történés. -
Topiccsendőr
addikt
Az előzés?
eh... A motor dinamikusabb, mint egy autó.
De inkább nem mondanám el, miket szoktam szabálytalankodni... Robogóval inkább főbe lőnének a jardok, mert ott a lehető legkevesebb féket húzom, hogy ne lassuljak, inkább kerülök. Nagy motorral szabálytisztelőbb vagyok
Városban nagyon kell figyelni, ott nem is élvezet a motorozás, nem szabad ott menni, csak addig amíg szükséges, vagy amíg ki nem érsz a nem forgalmas és kereszteződésektől nem agyontűzdelt útszakaszra. -
Topiccsendőr
addikt
Gondold el, hogy a többi közlekedő fél miket mondhat a motorosokról.
Tegnap vezettem autót egy kicsit, kb 3 szor keveredtem necces helyzetbe, kitolattak elém, meg állóra fékeztem a kerekeket, de azt figyeltem meg, hogy mind a belefér kategórián belül volt, mert egy cseppet sem idegeskedtem. Addig, amíg nem törik valami, belefér kategória. Főleg, ha én motorral megyek annyira nem kímélem a kreszt - többek között előzéskor - , úgyhogy én minek k*rvaanyázzak, mikor nyáron hatszor bepótolom, vagy elkövetem ugyanazt, ha bevág elém egy okos, vagy bármi más történik. Az idegeskedéstől meg csak baleset lesz. Próbáljátok ki ezt a módszert, beválik -
zsoltee10
addikt
Nekem megvan. Most kaptam Karácsonyra apóséktól.
Olvasmányos, tetszik, még nem sokat olvastam bele, kiolvasom. Megvan a Motorozás mesterfokon c. könyv is, annál általánosabb, kitér a motorkategóriák bemutatására, szóval tényleg az van benne, amit a cím sugall, ez a könyv mindenkinek szól.
Na, mit kaptam még Karácsonyra? Az új Talma könyvet Talma aláírásával!!
Boldog Karácsonyt mindenkinek!
-
Topiccsendőr
addikt
Otthon ellennék, vele, de nem a vázon maradsz, amikor esel
Azért vannak a protektorok, hogy megvédjenek. Egy kellemes pillanatban a motor kiment alólam, én csúsztam simán, a motor kormánya megakadt valamiben a pályáról kifelé és hármat pördult hossztengelye körül, utána földet ért.
A kormányt kellett (volna) kicserélni. Mivel nem volt nálam pótkormány, fogtam egy rossz villaszárat és azzal egyenesítettem ki a kollégákkal verseny idejére -
Topiccsendőr
addikt
Nem vészes. mer' a bal kéz mutatóujján van.
Nem kell folyamatosan törölni. Én nekem esőmotorozásnál mindig azzal van bajom, hogy az autók kerekei felnyomják a koszt, az megszárad a plexiden, és néhány perc múlva semmit nem látsz. A víztől én szoktam látni. Meg egy bizonyos sebességnél lepereg
-
Topiccsendőr
addikt
hááát, sztm ne menj esőben.
De inkább az a gázos, amikor az autók kerekeiről felcsapódik a plexidre a dzsuvás víz, attól nem lehet látni, az esővíztől meg még igen. Egyébként lehet kapni ilyen plexitörlős kesztyűt a Louis ban, elég vicces, a mutatóujjra van applikálva egy ujjhosznyi ablaktörlőgumi
Aktív témák
- Bomba ár! HP 255 G7 - AMD A4 I 4GB I 128SSD I HDMI I 15,6" FHD I Radeon I HDMI I W11 I Cam I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! Asus Maximus VIII Hero i7 6700K 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700 XT 8GB Zalman i3 NEO 700W
- JBL Charge 6 és Xtreme 3/4 akciós áron eladó!
- Extra olcsó! HP 230 Vezetéknélküli USB-s Billentyűzet
- magyar bill. - Lenovo ThinkPad Z13 G1 - AMD Ryzen R7 Pro 6850U, 13.3" 2.8K OGS érintőkijelző
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest