- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
unibat akksi volt F2esemben 2 évig.pöccre mindig,de azért télen nem ártott rátölteni.amit a mostani 26ezres gyári yuasámmal 7évesen nem kellett.
nemtom melyik ferodo van most a hioban,de F2őmbe a hozzá kapható legsportosabbat tettem(ami utcai racingnek volt hirdetve) és 8ezer alatt kivállasitotta a tárcsát.meg a betét is elfogyott...
-
Topiccsendőr
addikt
175 a japán sornégy 250-esek vége, az is csak a tiltás miatt, inkább 140-150 egy kéthengeres lég-olajos motornak a vége. (van rajta olajhűtő egyáltalán?) Amúgy a kezetekben lévő tapasztalatok után érdemes meggondolni, hogy Hyo-t vegyél-e vagy sem. Az az egy éves akku.
És láttam egy 15 000 km-es GT tárcsáját. Mintha egy 90 000 km-es japán motoré lenne... Nem a legjobb anyagválasztás.
-
stargazer
senior tag
jó én most speciel az ybr250-en meg a másikon akadtam ki. néha nagyon hülyék a nagy gyártók és ne haragudj de nekem a hyosung nem perspektíva. hogy lehet ennyire gáz egy motor (mármint pl az ybr250)? és miért nincs ABS??? és miért kerül egy 250-es annyiba mint egy 600-as???
a 30Le az különben sztem rendben van.
-
-
Pocee
senior tag
Hi!
A neten vásárolt csizmák 70 %-át megtalálod a sportmotor hirdetései között,hogy eladó egy zsír új csizma mérettévesztés miatt.
Amikor kabátot vettem az alpinstars M-ese akkora volt mint a spyke L-ese.
Bukónál meg pláne nem árt ha próbálsz,jó ha nem lötyög a fejeden.
Szóval sztem alkatrészt bátran,ruhát meg aminél számít a passzolás,méret azzal meg csak óvatosan.
De legyen szerencséd!
Jó éjt! -
qpakcovboy
őstag
Mi a hétvégén mentünk 600 Km-t Budapest-Békéscsaba-Szeged-Budapest útvonalon. BÉkéscsabán sokat poroszkáltunk, meg szegeden. Nagyon élvezem az SV-t és átlag 150-es tempónál egy 52 literes dobozzal és a barátnpőmmel evett 6 litert, ami tők jó szerintem egy ezrestől.
Visszatérve az előző hsz-re én hitelre vettem 20% önerővel, 13000 km van benne nem törött még csak fel sem borult, 3 éves, szervízkönyvvel, makulátlan állapot.
Nagyon jó vétel volt és annyi a törlesztőm, mint amennyit egy dohányos elkölt cigarettára.
Elötte egy öregecske CBR volt 20 éves. Töbett kelett berhelni, mint amennyit hasznáktam, valami baja mindíg volt -
-
Nézd. Én inkább hiszek a szakszervezetnek, mint hőn szeretett, makulátlan tiszta, becsületes kormányunknak. Itt zárjuk is le a vitát, mert nem ide tartozik, és megfogadtam, hogy többet nem politizálok. Tele a zacsim az egésszel. Nem kicsit. De azt ne mondd nekem, hogy normális az az állam, ami a nyereséges vállalkozását eladja, és a veszteségeset tartja meg. Igen, vagy nem választ kérek, és ott tényleg zárjuk le a vitanapot. pliiiiiz
Kormányhoz át kellett fúrni az összekötő elemet? Gázbovdenből is újat kellett venni, vagy jó lett a gyári is hozzá? Véleményt majd fűzzél hozzá, hogy milyen lett a cucc
-
Topiccsendőr
addikt
ööö... sztm amíg nem vasutas valaki itt, addig teljesen felesleges véleményt alkotni bármiről is ami ott történik. Mindenki foglalkozzék a saját melójával, doogával, bizniszével azt' kész. Nem tudhatod, mik a valódi okok, vagy hogy miért lett ez a helyzet. Én le is sz*rom magasról. Okosságokat nagyon könnyű mondani minden olyan helyzetre amiben nem mi magunk vagyunk benne. - Nem bántásból mondtam, csak má' mindenhol erről hallok, azt' idegesít.
-
bajnokpityu
félisten
a fékje,a blokkja,és az üléshelyzet
fékje fás,kb mint az F4é gyárilag.nade fém fékcső egy kisebb vagyon az integrált fékrendszer miatt.asszem az,nem?hogy elől a 6 dugóból 2őt a lábaddal fékezel,uyge?blokkja:bennem van a hiba,nem állhatom a V2őt.ebben sem éreztem az erőt,még a posche blokkos hárliban sem(pedig istenitik,h milyen kurva erős.alul kapar ha kell hanem, pörgetve mikor végre el kezdene húzni,akkor letilt.hurrá
üléshelyzet:karót nyelt pozició,nem ülök az első keréken.sajnálom megszokás
MZt szerettem, mert jó széles a kormány,F4ben megbizom,mert istenkirály a futómű (enyém még az agyonálllithathatós fajta,belőve hozzám).nade varás gerincegyenesitő miatt nem érezni semmit az útból.tudom ökör sportmotoros...
mindezt 10 perc alatt,szal ne adj a véleményemre,oké!
-
bajnokpityu
félisten
igen,ráadásul szép!
mondjuk ritka igénytelen egy masina,egyik japán minőségét sem éri el a kidolgozottsága.akik hosszabb távon tesztelték ismerősök,nem vennének hyosungot azt mondják.de hát messziről jött ember...akksit olcsón tudsz venni sok helyen,de yuasát nemsok helyen,azt is kurva drágán.attól függ mennyi időre akarod megtartani,sztem.2-3 évet birnak az ócsók.
hogyhogy nincs rendszámod??
-
rebel56
tag
Mivel soha nem megyek autópályán, számomra ez a leghaszontalanabb cél, amit sikerült elérni - persze ez nem mindenkire igaz. Egy gyors fejszámolást érdemes végezni, hányszor tudtál volna autópályán menni a félárú helyett a teljes árú matricával, ha nem kellett volna kifizetni a nemrégiben bevezetett regadót a motorotokra.
-
Integra
titán
abban nincsen semmi szánalmas hogy realista vagyok és hogy ilyen kis motorok nem erre valók, mert egyszerűen veszélyesek.
ha te nem tudsz motor és motor között különbséget tenni, ez már hagy ne legyen az én bajom. de koptasd le a lábtartót egy ilyen motoron, megnézem hogy melyik kanyarban dörzsölöd le magadról a bőrt, mert szar volt a gumi rajta, mert nem ilyen használatra találták, ki, vagy mert egy bordán nem csillapított rendesen valahol..
de gondolom a husáng az simán tudja -
-
Topiccsendőr
addikt
Ez a kipuf leérés a régebbi szupersportmotorokon is így van. Sőt, ha haladósan akarsz pályán menni, - az újíbb típusokon is - első dolgod, hogy a gumikat is lecseréled, és akkor nincs mese a lábtartókat is le kell szedni, mert túl alacsonyan vannak. Akárcsak a váltókar, meg fékkar. Ezek ming karcolják az aszfaltot egy gsxr-nél vagy egy R6nál ha nagyonpuha gumikat raksz rá.
Egyébként nem nagyon van alternatíva, ha két tompítottat akarsz akkor RSV-t kell venned, annak mindkettő ég mindig.Bár a kutyát nem zavarja, én látok így is, meg úgy is. Ezek részletkérdések. Menj refivel, ha úgy tetszik, bár úgysem látod magad elölről ilyenkor
-
feca81
aktív tag
tavaly is igy volt. en elkezdtem novemberben,igy meg vissza tudtam igenyelni az adombol a 30%-ot. meg asszem mar nem 21 a hatar,hanem 23. iratkozz be,tedd le a kresszt,es aztan van meg 2 eved a tobbire. veszteni nem vesztesz semmmit, es igy meg tuti a regi rendszer szerint nyomulsz.
-
Levi123
senior tag
Na jól megjártátok...
Egyébként erről a rendőrt kell hívni, tanú stb stb...
jó duma de semmit nem fizetnek legalábbis tesóméknak nem fizettek semmit amikor az autó kereke kapott egyet felni is tropa, meg a gumi is vászonszakadásos lett..
Lefényképezték, rendőr tanú stb. és semmit nem fizetett. Pedig a kátyú az kb 20-25 cm mély volt és olyan 70 cm széles.. Mondanom se kell, hogy 60-as tábla kitéve. Rendőr rögtön: miért nem 60-al ment? Pedig nem ment annyival mert egy IFA (Ideiglenes Forgalmi Akadály) -t követett
Aktív témák
- HP EliteBook 850 G8 Fémházas Multimédiás Laptop 15,6" -65% i7-1165G7 16/512 Iris Xe FHD
- Szép! HP EliteBook 850 G8 Fémházas Multimédiás Laptop 15,6" -65% i7-1185G7 16/512 Iris Xe FHD
- GeForce RTX 3060 Ti Gaming OC 8GB
- Gigabyte 15 G5 Gamer FHD IPS 144Hz i5-12500H 12mag 4.5Ghz 16GB 512GB Nvidia RTX 3050 Win11 Garancia
- Layer 2 Plus (Layer 3 Lite) Passzív rack switch, 24x1G + 4x10G SFP+ , SFP-kkel FS S3900-24T4S-R
- Gamer Notebook! Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix G731GU! 17,3Col! I7 9750H / GTX 1660Ti / 16GB DDR4
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- Huawei P30 Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3036
- Frederick Forsythe: Isten ökle (nem olvasott)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest