- Telekom mobilszolgáltatások
- Fotók, videók mobillal
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Kikristályosodik a Razr 60
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat számít
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
.mf
veterán
válasz
Stalker-2572 #35447 üzenetére
Gurulóstartra gondoltam, meg arra, hogy az S1000RR 2.93 0-100, pedig az egy erőgép, ez meg 2.9-el még annál is gyorsabb(an gyorsulna)? Ennek az abszurditása mellett a 60-100 abszurditása nem tűnt fel -
TayRol
nagyúr
válasz
Stalker-2572 #35446 üzenetére
eleg nekem ez is boven.
-
Stalker-2572
veterán
válasz
Stalker-2572 #35447 üzenetére
(nyomatékrugalmasságot legmagasabb fokozatban mérnek)
-
TayRol
nagyúr
válasz
Stalker-2572 #35427 üzenetére
szerintem - meg nem mentem 600-assal csak gs-sel - nyomatekban a bandithoz kepest sehol nincs.
Gabo: meglepo, hogy nyomatekrugalmassagban mennyire fel tudja venni vele a harcot.
Inti: meg sosem mentem sporttal, lehet, hogy igazad van, majd kiprobalok egyet valami nyilt napon.
sportgephez is kell kondi, csak oda masmilyen. meg a hosszu labaimnak legalabb egy 1000-res szupersport kellene, ahhoz (is) meg meg keves vagyok.
Ali: pedig annak is megvan a szepsege. majd ha talalkozunk, mesz egy karikat a bandittal, olyan nagy am menet kozben.
-
Djuree
félisten
válasz
Stalker-2572 #35427 üzenetére
nem rossz az a gs500f. persze aki egy hayabusáról ül át rá annak igen
megy az is rendesen, 2 személlyel 180-at megy
ez hova nem elég?
én is azon gondolkozok, vagy 600-as fazer. de mivel a fazer ugyanolyan árban van használtan mint a gs500f, inkább fazer. az mégiscsak yamaha, finom kis gép -
Gaboman
nagyúr
válasz
Stalker-2572 #35420 üzenetére
Súlyban nincs túl nagy különbség köztük a GSF600 225kg,GSF1200 250kg teletankolva.
Erőben bőven van viszont,a 600kb egy CBF600 teljesítményét hozza az 1200meg kb mint a Fazer1000em.Tartományba 600 szereti a középtartományt,tehát 4000-8000 között nagyon szépen megy,az 1200 meg alul is nagyon erős.Én biztos hogy az 1200 választanám a kettő közül.GS500F nem azonos kategória még a GFS600sem. -
TayRol
nagyúr
válasz
Stalker-2572 #35420 üzenetére
1200. mindenkeppen. a nyomatek sokkal kisebb fordulaton meg van mar, motorozhatobb, 2 szemellyel is jobb. ha full-full kezdo vagy, csak akkor ajanlom a 600-asat. gs500 felejtos.
banditok alapjaban veve nehez motorok, de ez adja a szepseguket is. -
Stalker-2572
veterán
válasz
Stalker-2572 #35420 üzenetére
vs GS500(F) ?
hírdetés szövegét érdemes figyelni: [link]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Stalker-2572 #30051 üzenetére
monnyad kolléga
-
válasz
Stalker-2572 #30002 üzenetére
'Régi építésű krosszmotor' - mennyire régi? Veterán vagy nem annyira veterán, inkább youngtimer?
Egyébként a szokásos motorhirdetési portálokon.. (hasznaltauto,-motor, motor.hu, kepesmotor, hasznaltmotorok.. etc, etc.)
-
ALI_G
veterán
válasz
Stalker-2572 #21049 üzenetére
Az max poén, kresz mindenkire vonatkozik, azt elvileg mindenki tanulta akinek van jogosítványa, abban pedig benne van minden.
-
jasszer
őstag
válasz
Stalker-2572 #21049 üzenetére
Tudtommal a KRESZ-ben benne foglaltatik hogy a "mértékegység nélküli szám" km/h-ban értendő.
-
DigitXT
félisten
válasz
Stalker-2572 #21049 üzenetére
Nem tudom mennyi az igazságtartalma
Annyi, hogy ez egy vicc.Annak jópofa.
-
NINJA_V
tag
válasz
Stalker-2572 #17556 üzenetére
Jajj a Vas az tényleg szörnyű!!! azt szerintem skippeld, szegény millét úgy megalázni
Hell Ride viszont elég jó volt (tarantino). Amúgy meg MAD MAX foreva!!! -
ALI_G
veterán
válasz
Stalker-2572 #17556 üzenetére
Én a Leggyorsabb indián c. filmet ajánlom, 2005-ös, [imdb], Anthony Hopkins a főszereplő.
-
Beowulf_78
addikt
válasz
Stalker-2572 #17556 üzenetére
Talán még a "Vad Motorosok", "Vas", végülis még a "Szellemlovas" is ide tartozik...
-
válasz
Stalker-2572 #17556 üzenetére
Faterok Motoron!!!!
-
TayRol
nagyúr
válasz
Stalker-2572 #14056 üzenetére
Az elso talalat lesz ami neked kell.
-
Stalker-2572
veterán
válasz
Stalker-2572 #14056 üzenetére
Ok, megoldottam kétoldalas nyomtatással.
-
TayRol
nagyúr
válasz
Stalker-2572 #14054 üzenetére
Max. ilyent, de ez autos.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Stalker-2572 #11751 üzenetére
5-6 verseny, most lesz állítólag több is, utánfutóval viszem, le is írtam hogy miket le nem húznak az emberről egy átiratás során.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Stalker-2572 #11749 üzenetére
minden gyári.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Stalker-2572 #11727 üzenetére
A kuplungom van felkönnyítve. Ez engedélyezett, + egy koreai főfékhengerem van, mivel a gyári mindig folyik. Fém fékcső. DID lánc. A többi mind széria. Semmi okoskodás.
-
válasz
Stalker-2572 #11734 üzenetére
63-64 körül.
Drága drága... Szerintem nem. Baja nincs, kapcsolót is megcsináltam. Szart meg nem adok el, szal ahhoz képest, hogy milyen hulladékok mennek a piacon 400-450 környékén...
De még nem biztos ez az eladás, majd kiderül mi lesz. Szeretném magammal vinni ausztráliába, aztán japánba. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Stalker-2572 #11719 üzenetére
ugyankérem, előre megtervezett versenytársak előreengedése. Lobogtatták a kék zászlót, mondom elengedem őket.
A hogyan-ne-vegyünk-be-egy-kanyart sorozat itt található:
a hülyegyerek markolja a féket a kanyarbanklikk a képre a skipphez, meg vissza anyilakkal mer van több is.
-
válasz
Stalker-2572 #11619 üzenetére
Hirtelen nem tudott mit mondani, mert ugye még mindketten sírtunk (nagyon jó volt
) aztán csak röhögött. Akkor jött a kanja, nagy piros TL-el, kopasz, nagydarab, akkor elköszöntem, aztán eltűntem
-
feca81
aktív tag
válasz
Stalker-2572 #11560 üzenetére
a biztositas 350ccm-nel valtozik.alatta 7E, folotte 24E nekem.aztan teljesen mindegy, h 400-as,600-as,1000-es. par ezer csak a kulonbseg.
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Stalker-2572 #11473 üzenetére
tuti valami speckópöcök
-
Stalker-2572
veterán
válasz
Stalker-2572 #11413 üzenetére
Lehullik a lepel: EXC 250 2t ('99)
áááá imádnivaló
30kg-al könnyebb a DRZ-nél, sokkal kezesebb. Erős is, jön fel kerékre ahogy kell.....
Egyelőre még szerelgetem, aztán majdcsak lesz kép is -
feca81
aktív tag
válasz
Stalker-2572 #11320 üzenetére
mar megint lenezed a sor 4-et.ultel mar ilyen motoron? siman birja, sot rohogve birja a 2 szemelyt. nagyon sokat vitte mcsajokat motoron.exet,leendot,midnenkit.teny, h kint ul a kakasulon,de melyik sportmocin nem?a gyorsulasan erzodik persze,de meg igy is otthagy egy 1.6-os autot.szoval ne hidd azt,h egy simsonnnal egyenerteku.meg tudna lepni.egyszer probalj ki egyet!
-
fejescsv
csendes tag
válasz
Stalker-2572 #11321 üzenetére
Köszi a terep nem érint.
Am ha rólam van szó abban amit feca-nak írtál akkor a válaszom : csak én utazom.magamban vagiznék -
ALI_G
veterán
válasz
Stalker-2572 #11244 üzenetére
mondasz valamit
fejescsv: ami neked most a legjobb lenne, az egy 250-es MZ. Olcsó mint állat, úgy gyorsul mint egy személyautó (~100-ig
). De biztos, hogy közelebb kerülnél a motorozáshoz és ez után már vehetnál bátran egy 400-as sport mocit. Azok még nem pályára valók, nem annyira drágák, de jó dobbal olyan hangjuk van, hogy arra már harapnak a csajok (már ha fogékony a dologra).
-
feca81
aktív tag
válasz
Stalker-2572 #11244 üzenetére
nekem mar lejott mit akar.nem supermotot
egyertelmuen sportmotort akar. szerencsetlen tanacstalan,en is soxor az vagyok,ne szidd,te is kezdted valahol,teged se fix tudassal szultek.
inkabb bevasaroljon,aztan egy eleten at szidja magat?sztem kerdezzen,legyen biztos a dolgaban. a simsonon meg mar tul van,irta. -
fejescsv
csendes tag
válasz
Stalker-2572 #11249 üzenetére
köszönöm
-
fejescsv
csendes tag
válasz
Stalker-2572 #11244 üzenetére
Nyugi nem sértődöm meg
Te véleményed és biztos van benne igazság is.
A simsonozás már megvolt , pár éve toltam sokat jogsi nélkül csak vidéken.de tavaly már nem foglalkoztam vele mert rá kellene költeni 1 kicsit és nem akartam beelölni a pénzt.mert mégicsak 1 simson és sokszor megbízhatatlan.megtud szivatni és szarhelyzetbe hozni.és tolhatod hafele.szal nem mehetek vele messze.
sajnos motoros haver nem nagyon van és kereskedés is messzebb van és nem tudom h ideadnának-e kipróbálni 1 mocit.de rápróbálok majd.az pedig h szerencsétlennek tartasz hát ...... sztem lámaság részedről h összekötöd ezt a 2 dolgot:1.: tanácstalan vagyok mivel nem 1hangú véleményket/tanácsokat kapok. ugyanis sport motorra gondoltam mindig is de sokan írták h azt pörgetni kell + pályázásra való.
2.:motoros tehetségem.
sztem ez a 2 dolog nem köthető konkrétan össze.Nem következik az elsőből h nem tudok motorozni.Bár tapasztalatom biztos nincs csak simsonos.
De élvezni élvezem és fogékony wok ebben a műfajban sztem.
-
fejescsv
csendes tag
válasz
Stalker-2572 #11233 üzenetére
robogó???? neeee
mákdaráló nem kellmondom h vagizni akarok
meg váltani meg érezni h motorozok.
-
ferkoboy
senior tag
válasz
Stalker-2572 #11199 üzenetére
Nem is jó. Kerestem benne a márkajelzést. Sehol semmi nem volt.
Nem tudom előző tulaj hogy ápolta. De elég pocsék állapotba volt. Ahhoz képest alánckerekek makulátlanok voltak. A láncot már hiába feszitettem, 200km után ugyanúgy lógott. 2-4cm helyett kb 10cm-t.
Ja és 30LE alatt azért nem érik akkora erőhatások a láncot. -
bajnokpityu
félisten
válasz
Stalker-2572 #11180 üzenetére
és milyen gyönyörű 180as hengereket lehet kapni a mitokhoz
és ez hogy jött ki? reálisnak reálisnak hat. nem 1hengeres 4Tről volt szó. -
bajnokpityu
félisten
válasz
Stalker-2572 #11171 üzenetére
jaja,nekem sincs a robin.15km-t birt ki az a rohadt spirál.de van fordulatszámmérőm.nem cserélném el
-
ALI_G
veterán
válasz
Stalker-2572 #11105 üzenetére
-
válasz
Stalker-2572 #11107 üzenetére
Kérdés, hogy mi fele megyek
Mindig is tetszettek az ilyen africatwin - transalp szerű cucclik, dehát fiatalság-bolondság, hülyegyerek sportmotort vesz.
Csak az a baj hogy Kátyúországba nem való sportmotor.Meg ha egyszer megindulok valahova nyugatnak, vagy nagyon keletnek, akkor ezzel több valószínűséggel érek célba, mint egy cbr-el
-
válasz
Stalker-2572 #11105 üzenetére
Há' monnyuk ez se randa
bár ennyiből vennék egy dominatortvagy egy africa twint... nyami. eladó a cbr, veszek africát
-
Stalker-2572
veterán
válasz
Stalker-2572 #11102 üzenetére
WR250
ps.: majdnem befért -
válasz
Stalker-2572 #11096 üzenetére
Tééééényleg
Nem is értem miért nem csinálnak ezres egyhengeresből 300at hasító sportgépet
-
Jodanovich
senior tag
válasz
Stalker-2572 #11090 üzenetére
pont ezt akartam mondani, h kinek van pénze évente motort váltani? ezért kell az arany középutat választani és majd utána a véglegest....
-
qpakcovboy
őstag
válasz
Stalker-2572 #11073 üzenetére
ennek az ellenkezője is gyanús lehet, mert láttam olyat, hogy pályán mentek vele X ezer km (pályaidommal. az összes gyári idom elrakva) Aztán amikor ráuntak visszaállították a gyári álapotot, óra visszateker és már szinte új állapotan el is passzolták.
Mindenki gyanús
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Stalker-2572 #11065 üzenetére
ugyan.
Egy megragadt RGV 250-es hirdetést telefonáltam fel, amiben azt állította a tulaj, hogy 30 000 forintból meg lehet csinálni a megszorult dugót, Z alakban görbült hajtókart. (V2 zweitakt)
Nem kell mondjam ráb..sztam a telefont, hogy írjon még egy nullát a 30 000 mellé. -
feca81
aktív tag
válasz
Stalker-2572 #10798 üzenetére
duplicate item
-
feca81
aktív tag
válasz
Stalker-2572 #10798 üzenetére
privben
-
feca81
aktív tag
válasz
Stalker-2572 #10778 üzenetére
persze h megoldhato! minden megoldhato,kello lelemenyesseggel. ha nincs papir,szerezz hozza!marmint egy ugyanolyan gallyra vagott motore pont jo neki
-
ALI_G
veterán
válasz
Stalker-2572 #10778 üzenetére
biztos megoldható, de ha városban akarod használni, csak akkor rakj rá rendszámot. Kint a semmi közepén felesleges, bár macerás utánfutón kivinni...
-
válasz
Stalker-2572 #10587 üzenetére
Adok Q8 fullsynt 15W50 pályázni való olajat 1800ért
-
Stalker-2572
veterán
válasz
Stalker-2572 #10587 üzenetére
.
-
SzalaiG
addikt
válasz
Stalker-2572 #10550 üzenetére
Értem, de akkor gondold el milyen volt a tavalyi?
Másrészt a saját kategóriájával hasonlítsd össze!
-
SzalaiG
addikt
válasz
Stalker-2572 #10544 üzenetére
Nyomatékszegény!!!! Akkor próbáld ki a 2007est!
Az új injektoros blokk nagyon is zsír!!! -
SzalaiG
addikt
válasz
Stalker-2572 #10528 üzenetére
Egyáltalán nem egy kategória a kettő.
A CBF600 nem állatkodásra van, hanem közlekedni.11e-rpm??? Normális? Mennyi km volt benne?
Na ezért ne vegyen senki teszt motort... -
Stalker-2572
veterán
válasz
Stalker-2572 #10475 üzenetére
A képen mellesleg Csorba Ákos versenyzőnk látható
Több info a versenyről: [link] -
ALI_G
veterán
válasz
Stalker-2572 #9701 üzenetére
dakar light
-
Boci_83
őstag
válasz
Stalker-2572 #9684 üzenetére
Kizöldelt a sivatag.??
-
Stalker-2572
veterán
válasz
Stalker-2572 #9684 üzenetére
Senki sem nézte?
-
feca81
aktív tag
válasz
Stalker-2572 #9183 üzenetére
bajor orszag az igazi nemet sorok hazaja
ettol fuggetlenul a stella a kedvencem,de megis inkabb bajororszag
-
feca81
aktív tag
válasz
Stalker-2572 #9125 üzenetére
en nem azt mondtam,h olcsobb lenne,hanem azt,h ha ennyi penzem lenne,akkor motort vennek.oriasi kulonbseg
engem amerika ne mvonz.sokkal inkabb bajororszag- vajon miert?
-
feca81
aktív tag
válasz
Stalker-2572 #9117 üzenetére
ne hulyeskedj,ha ennyi penzem lenne,megvennek egy motort
-
ALI_G
veterán
válasz
Stalker-2572 #9117 üzenetére
1,4 misi? WATTAFAKK!
inkább stoppal -
feca81
aktív tag
válasz
Stalker-2572 #8287 üzenetére
en is ezzel a problemaval kuszkodok.megoldast meg nem talaltam
-
#25954560
törölt tag
válasz
Stalker-2572 #8298 üzenetére
eleg gyenge, de most majdnem megy.
nem szamitva h nem erdekli a keresesi feltetel (csak a motor tipusa) es ha lapozol az elso 20 talalat utan az osszes tobbit egy oldalra teszi. szoval meg gyerekcipo. mozilla 2.0.0.6 + ubuntu server 7.04 -
Stalker-2572
veterán
válasz
Stalker-2572 #8287 üzenetére
Ti sem tudjátok?
Elrontották volna az oldalt
-
válasz
Stalker-2572 #7728 üzenetére
Tekintve, hogy vállasodik a hátsó féktárcsa, szerintem a 35-40ezer km sokkal valószínűbb, mint a 18ezer
-
ALI_G
veterán
válasz
Stalker-2572 #7728 üzenetére
szerintem a 18e km felejthető. Valószínűleg használtan vette külföldről és akkor vissza lett tekerve. Ő lehet nem tekerte vissza, de hogy egy ilyenre vigyáznak, az is tuti, hogy nem! Tépik neki, mindenki. A bandikat nem kímélik, főleg a 400-asokat.
de neked minek a DRZ mellé? -
Stalker-2572
veterán
válasz
Stalker-2572 #7641 üzenetére
Megvolt az RMZ teszt, versenyre sajnos már nem tudtunk kinn maradni egyéb program miatt (
) pedig az is nagy buli lett volna
Elképesztő mekkora különbség van a 250 és a 450-es között. Utóbbi sokkal nehezebb (és nehezebben is kezelhető) és megy mint a vaddisznó. 250-es bartáságos volt, de a váltani nem mindig volt könnyű vele -
Pocee
senior tag
válasz
Stalker-2572 #7635 üzenetére
Hé Stalker!
az ugratót elvarázsolta a monolith kő?hol vettél ilyen szabadsági ruhát?
Komolyra fordítva a szót,kecskeméti vagy?mert ez az a pálya nem?
ma léptünk ott el kocsival,volt kint egy CRF250 is ha jól láttam.Mi 2 hete voltunk ott pályázni,akkor fasza volt holnap még jobb lenne,csak meló van...de egy hét múlva ott a helyünk,jó a fejünk -
ALI_G
veterán
válasz
Stalker-2572 #7633 üzenetére
kiretusáltad a földet?
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Stalker-2572 #6943 üzenetére
Szevasztok!
Ezer éve nem jártam itt,azóta annyi változott nálunk hogy sikerült szereznem egy területet ahová kijárhatunk mocizni.
Most már nem kell attól félni hogy bárki is szólna azért mert kint mocizunk a határban.
Sokféle elképzelés van hogy hogyan is alakítsuk ki a pályát,már belekezdtünk de még nagyon az elején járunk vele.
A gépemet is ennek megfelelően az enduró áttételezésről 15/48 most átteszem a gyári crossra 13/48,mert pályázni eléggé hosszúak benne a sebességek,endurózni tökéletes de ugye azt most pihentetjük. -
válasz
Stalker-2572 #6896 üzenetére
Nem szégyelled magad, hogy motorozol?
-
válasz
Stalker-2572 #6889 üzenetére
Pfúúúúúúúj
Eszement motoros
(/me irigykedik
)
-
ALI_G
veterán
válasz
Stalker-2572 #6663 üzenetére
tourist trophy, isle of man
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Stalker-2572 #6659 üzenetére
oda csak video meg kép mehet fel.videobol sem akármi...
és köszi a hangot.meglepődtem 3 hónap kuss után megnyomtam a start gombot,és ez lett az eredménye.ezek a CBRek hidegen emelt alapjáraton indulnak,ez a normális ezeknél. -
ALI_G
veterán
válasz
Stalker-2572 #6659 üzenetére
nincs cél, csak ha vki akar felrakni vmit amit ide akar belinkelni, vagy neagyj isten saját termék lesz (túra), akkor simán felrakod ide, és mindenki látja.
A másik honlapomon még fent vannak a TT race videók, ha vkit érdekel.
-
ALI_G
veterán
válasz
Stalker-2572 #6650 üzenetére
nem indul el.
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Stalker-2572 #6314 üzenetére
gócrájder sok helyen népszerű még
-
jasszer
őstag
válasz
Stalker-2572 #6314 üzenetére
Jó kérdés, de a kezeit le kellene törni és feldugni a seggébe, h még utasként se ülhessen többet motorra. Felb*sznak az ilyen közúti májerek...
-
ALI_G
veterán
válasz
Stalker-2572 #6212 üzenetére
of korz kiforog és kerékre is állogat, de ahhoz nem kell full gáz meg maximális benya egy 600-ashoz.
-
válasz
Stalker-2572 #6217 üzenetére
750-es
-
Nippon
őstag
válasz
Stalker-2572 #6167 üzenetére
Erről beszélek! A régi nagyok zabolázhatatlan vasakon küzdöttek az életükért
Még jó, hogy egy mai akár utcai motorral is komolyat mennek
-
feca81
aktív tag
válasz
Stalker-2572 #6145 üzenetére
aszittem egy ertelmes fejet
PPP agyrazkodas?
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Stalker-2572 #6164 üzenetére
aztabüdös.úgy tartja az ivet,h beszarás.semmi korrigálás,mintha pontosan tudná mikor mennyire akar dönteni.
ami még érdekes, az elmult pár évet végignézve,h sokkal kevéssé mentek anno az "ideális iven" tök más iveken mennek,meccselés ide v oda.ennyire különböztek a gépeik??
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Stalker-2572 #6162 üzenetére
Áhh, holnap visszaadom a motorosjogsimat, mingyá kérek időpontot az Önkormányatnál.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Stalker-2572 #6160 üzenetére
megvolt, szerintem itt elment vagy 3 élete a 9-ből
neharagudjatok, de McCoy egy állat. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Stalker-2572 #6145 üzenetére
Félaszfaltgumival ne számíts sok jóra sárban
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Stalker-2572 #6028 üzenetére
négy szelepnél egy vezérmű szívó, egy meg kipufogó...
-
#25954560
törölt tag
válasz
Stalker-2572 #6028 üzenetére
gondolom egyik nyit masik csuk.
csak a desmodrome-nal nem azert van. -
ALI_G
veterán
válasz
Stalker-2572 #6004 üzenetére
paraszt ésszel:
ha még nem vezette a tipust, tudja hogy az első 100 km-en nem nyélgázon kell menni. Ez azért is sikerül szerintem, mert tapasztalt ember biztosan jobban félti a vasat a legelején, vagyis teljesül az első feltételhondám könyvében is van bejáratásról egy pár sor. Az első 500 km-ről ír csak benne, hogy kerüljük a hirtelen nyomatékváltoztatást és a 10000 rpm feletti fordulatot.
Persze a szalonban nem ezt mondták
De ha belegondolsz, mikor lejön a motor a gyártósorról, odamegy egy japó, beindítja, nyél gáz x percig, ha megnyekken megy selejtnek és bezúzzák, egyébként már be is járatta, ha azt kibírta, akkor jópár 10000 km-t (az előírt mennyiséget) kifog bírni gond nélkül. Megy a konténerbe (igaz már nekünk csak szinte EU-ban gyártanak motort, de még pár éve az összes japó motor így jött le a sorról).
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Stalker-2572 #5992 üzenetére
Egyébként tézénél általában skippeljük a bejáratást, mert pályán egyszerűen nem tudod megállni
Aztán baja egy szál sem -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Stalker-2572 #5990 üzenetére
Hát én nemtom. Nekem ez olyan, mint amikor az új telefonokhoz régen adták azt a fénymásolatot, hogy 16 órás akkuformatálás (
) meg ilyenek. Soha nem csináltam ilyesmit. Soha nem viselkedett másként az akkum. Bejáratni meg úgy kell, hogy kínzod is, csak hagyod lehűlni. Tehát bejáratásnál is a teljes fordulatszám tartományt kell használnod, csak nem olyan gyakran, mint a már bekopottnál. Bár ezek már be vannak koptatva, úgyhogy tényleg a maradék fémrészecskék miatt kell aggódni.
A klasszik bejáratásnál meg hiba azt gondolni, hogy az alacsony fordulatszám jót tesz, ugyanis a csak kis fordulatszámon bejáratott motoroknál egy váll alakul ki a hengerben, mivel nem megy fel annyira a gyűrű és a dugó, mint magas fordulatszámon. Ezért az így bejáratott motorok ellustulnak. Szóval ilyenkor mivan? He?
Az aranyközépút megint a nyerő. -
válasz
Stalker-2572 #5982 üzenetére
Nekem mindegy
Amikor tudom, hogy mennyivel jobb a motor, ha be van járatva (volt már új vas a seggem alatt), és tudom milyen a szétgyilkolt ugyanolyan motor, akkor én inkább bejáratom.
Ráadásul minden okos szerelő azt mondja, hogy be kell. Mert bizony össze kell kopnia, és egy 600as ugyanolyan motor között 5-7le különbség is előfordul, a megbízhatóságról nem beszélve.De ne kezdjük el megint
Aki bejáratós, az úgyis be fogja, aki meg nem, az nem.
Szabad világ -
válasz
Stalker-2572 #5978 üzenetére
Olvass kicsit vissza, linkeltem bejáratós linket, hogy miért is kell, és hogyan is kell.
Igaz, autóra vonatkozik, de motorra is ugyanúgy érvényes. -
qpakcovboy
őstag
válasz
Stalker-2572 #5975 üzenetére
Mátrába járnak vele, meg a ringre és valószínű hogy az első 10000 Km-es parkettán lett bejáratva.
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Stalker-2572 #5888 üzenetére
nekem meg egyik sem
csak egy vélemény volt, a választás a tiéd -
válasz
Stalker-2572 #5915 üzenetére
"önmagamat alig tudom megfogni..."
-
Vajda0506
csendes tag
válasz
Stalker-2572 #5910 üzenetére
ahogy mondod én crossozok... bár még amatőr vok(1éve ültem először cr-en), de elszántság és bátorság van, ugyhogy 5 stift azt szevasz!
drz- azok jók... endurozásra tökéletes!
Aktív témák
- Asus Vivobook Oled 15.6 ryzen i5 5600h 16gb 1tbm2 ssd 3050 4gb video kari az ár fix !!!!
- Eladó/Asus P1504F /I5-8265U/12GB DDR4/Win 11Pro/15,6" FHD/256GB M.2 Sata!!!
- MacBook Pro 16' M1 Pro/16GB/1TB, magyar billentyűzet
- iPhone 16 Pro MAX 512 GB, Kártyafüggetlen - Makulátlan állapot! + AJÁNDÉK TOK - 3 ÉV GARANCIA
- MacBook Pro 14' CTO M1 Pro/16GB/1TB - irányár
- DELL PowerEdge R730xd 26SFF rack szerver - 2xE5-2680v3 (24c/48t, 2.5/3.3GHz), 64GB RAM, 10G, H730p
- Samsung S23 Ultra 8/256GB Jótállás: 2027.02.16.-ig
- Gamer PC- Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12400F / RTX 3070 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD+ 2TB HDD
- Samsung Galaxy Watch 7 44mm E-sim / Gyári Garancia 2026.10.22-ig
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF B360-Pro i7 9700 16GB DDR4 512GB SSD RTX 4060 8GB ZALMAN S3 TG Zalman 500W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest