- iPhone topik
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Yettel topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- MIUI / HyperOS topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
jasszer
őstag
Jólvan, bár össze-vissza 3 bukó volt rajtam eddig, az elsőről ne beszéljünk, a második a HJC legspártaibb zárt bukója és most ez. Hát, egyelőre nem merem igazán megfogni sem, nagy előrelépés az eddigiekhez képest.
Zsubi: Ez ha minden igaz FiberTech, a tiédnek az előfutára sztem.
-
zsoltee10
addikt
én néztem egy új r1200r-t múltkor. 2M-t kellett volna perkálni az er6-ra kedvezményesen.
abs, kipörgésgátló, elektromos futómű állítás, board computer, guminyomás ellenörző rendszer, markolatfűtés. 4M lett volna, szalonmotorra adtak 700e kedvezményt.a képen az r1100s van, ugye? mennyit eszik vegyesben haverodnál?
-
TayRol
nagyúr
Ez egy szimpla fizikan alapulo dolog. A plexire belulrol feltesznek meg egy plexit, amin korbe vekony szilikonreteg van, ami kvazi legmentesen zarja a kulso es a belso pleko kozotti rest, ami nem parasodik, barmekkora is legyen a kinti vagy a benti homerseklet. Annyira jo, hogy ha mar akar a para is folyik lefele, a ket reteg kozott tokeletesen kilatsz. Valami ilyesmi
Az Arai, Shoei, X-Lite, most mar a Schubi is arul pinlockos plexivel ellatott bukokat, de elmeletileg barmelyilk markara felteheto, am gyakorlatilag az hiszem nem.De ez csak Europaban van, mert itt le van vedve a dolog, pl. amicsiban nincs. Ha tengerentulrol veszek bukot, annak egyszeruen ki kell furni a plexijet, s feltenni a pinlockot (ami ket kis pocokre kell rapattintani). De nem kotelezo hasznalni, csak anelkul sokkal-sokkal hamarabb parasodik a dolog.
-
#25954560
törölt tag
This is the Japanese domestic market RZV 500R with an aluminum frame, not the Canadian RZ 500 or the European RD 500 LC, both which have steel frames. This was the first aluminum framed bike that Yamaha mass produced. This bike can be seen on the internet at www.RZRD500.com
szoval japan belpiac alu vazzal. a kanadai RZ500 es europai RD500 acelvazas. elso tomeggyartott aluvazas yama. es egy link.
-
bajnokpityu
félisten
igen,sport a legrégebbi sportgumija a cégnek.
metzeller puhaság szerint sorban: Z4, Z6, sportec, racetech.
z4úra,z6 túrasport,sportec fele pálya fele utca(kopik mint állat,de soha nem csúszott meg utcán),racetech:pályagumi.időben meg Z4 az ősősgumi,utána sportec volt,meg racetech, a Z6 meg ezek ujabb.majd jöttek az M2,M3asok.
Z6nak számomra egy nagy baja volt,hogy csak az első gumi vezeti el az esőt,a hátsó meg nem.amugy szép és jó gumi lenne.pirelli amugy testvércége a metzellernek, a gumik karkasza általában egyezik.pl a diabló az a sportec.
a metzeller a conti előtt a legolcsóbb gyártó volt.ahogy én összeraktam a conti is azért lett olcsó,mert hamarabb kopnak mint a társaik. power pl mindig a legdrágább volt,cserébe tovább is birja.
dunlopnál meg a 207-208-209 a fejlesztést jelenti,és mögé betűket irnak,hogy az adott karkaszon belül milyen kemény a gumi.pl a sima a kemény, a GP meg a puha.
sztem amúgy úgy érdemes,h előlre mindig egyel lágyabbat tenni fel azonos márkából,mint hátulra,úgy talán egyszerre kopnak el.ahogy a Többiek mondták.hogy a 2-3 komponensúeknél ez mennyire igaz nemtom.
-
#25954560
törölt tag
tsubi. igaz privatban kerted h irkaljak a contikrol amit csak tudok, de hatha mast is erdekel
szoval conti roadattack es sportattack (nehez gepen) :
amikor elol-hatul road volt fent, az elejet nem nagyon szerettem. az fzr tulsagosan sportos ehhez a gumihoz. sajnos vezetestechnikai hianyossagaim miatt raadasul sokszor fekezek meg a kanyar bejarataban is (ahol nem kene) es szelsoseges esetben a road mar bizonytalan. hatra viszont nagyon franko a sport-tura gurigazashoz. nalam a jol bevalt kombinacio (talan mar a harmadik garnitura) elol sport, hatul road. miutan az fzr es a thunderace is sokkal jobban eszi (alattam) a hatso gumakat es raadasul lelkes hasznaloja vagyok a hatso feknek is, ezert a kemenyebb road hatul kb annyit megy el, mint a puhabb sport elol. az yzf-en beletoltunk most ~11e km-t ebbe a szettbe (ebbol legalabb 8e ket szemellyel) es ugyan kicsit kockas mar a hatulja, de meg 1-2e km-t elmehet, a legkopottabb helyen is van meg akkora profilmelyseg.
szerintem elegge haladosan kozlekedem (ket szemellyel is), sokszor sportosabban mint turazva (majd persu kijavit) es a gumik nalam nagyon jol bevaltak. hatranyuknak tudom elmondani h nedves idoben viszont gyengek. egy forro nyari zivatar meg nem is gond, de ha huvos idoben talalkozol nedves betonnal, na az labujjhegyes jatek. ovatosan, biztonsagosan.
hatul meg nem hasznaltam sportattack-ot. gondolom jobban tapad es gyorsabban fogy
ket szemellyel elol 2.5, hatul 2.7 (2.8) szokott lenni (meg eggyel is)
ha szamszeruen kene ertekelnem oket, akkor kb ilyes (gumiteszt.com):
Száraz úton való tapadás 4.5
Száraz úton való fékezési jellemzők 4.5
Nedves úton való tapadás 3.5
Nedves úton való fékezési jellemzők 3.0
Havas úton való tapadás 2.0 (leengedve ~1.3 bar-ra)
Kényelem (mittomen mitol kenyelmes egy guma)
Belső zörejek
Külső zörejek
Gumikopás 4.5 (de lehet 5 vegulis... )nna. grafomania vege.
mod: jah, egy fontosat elfelejtettem: a kekholdos srac szerint (www.kekhold.hu) a contikkal mostanaban eleg sok garancialis problema volt. en szerencsere nem talalkoztam ilyesmivel.
-
bajnokpityu
félisten
én már láttam matricásnál fényezésre váró MV oldalidomot is
én mint okoskodó pályafenevad: Z4el pályázott cimborám VFR vtecel.úgy,hogy Talma is épp gyakorolt.és megdicsérte az öreg csikeszárnyast.tehát mit értesz az alatt, h jó legyen pályára?z4et is nyugodtan ledöntheted peremig (szerintem ami keményebb anyagból van,az laposabb karkaszú,igy hama megvan a széle).és a z4 sok minden,de nem modern pályagumi.pályagumi annak kell,aki már ott tart, h pontosan tudja hol csúszik meg a gumi tempós kanyarbaesésnél,és zavarja,h fél mp-t otthagy.szerintem.
és tök nyugodtan mennék fel D207essel pályára.szal ha kb annyit mégy pályán majd mint én,és olyan sokat 2 személlyel alföldön,akkor vegyél nyugodtan túrasport gumit.mondjuk a pilot sportnál én modernebbet vennék,pl Z6ot,vagy sima diablót,azonos áron.vagy a srácok által ajánlottakat,azok még modernebbek.
-
zsoltee10
addikt
ne kínlódj már vaze.
milyen gummát akarsz? túrasport, vagy sport?
mindenképp két komponensűt vegyél. ha igazi utcai, akkor:
Dunlop Roadsmart (nekem ez van és kiváló)
Michelin Pilot Road 2
Birdgestone BT021ha sport, akkor Bridgestone BT016
alöl milyen gumid van? párban akarod cserélni a gummát, vagy az elsőt meg akarod tartani? ha még az első jó (nekem 26000 kilit bírt), akkor azonos gyártótól való hátsót választanék. Ha jól tom, akkor neked pilot road a gyári gumma, tehát pilot road 2-őt vennék a helyedben.
ha párban akarod cserélni, akkor mindegy. amelyik jobban tetszik, vagy olcsóbban hozz jutsz. nem hiszem, hogy a mi vezetési tudásunkkal bármilyen különbséget fedeznénk fel a 3 szett közül. -
jasszer
őstag
-
Topiccsendőr
addikt
Szerintem meg befogják. Egy vázszám leolvasás az egész, és kiderül 125-ös a gyártás vagy sem.
Namost ez annyira nem nagy meló. Azt eredetiségvizsgával simán egybe lehet kötni. Vagy műszakival is akár. Ugyanúgy, ahogy kötelezővé tették az utánfutóknál a műszakival egybeintegrált eredetvizsgát, ha el akarod adni, ha nem akkoris. Egyszercsak jött egy rendelet miszerint ki akarják szűrni a lopott futókat. Vagy ez volt a fedősztori.
Szóval egy ilyet simán odab*sznak az emberre, attól nem kell félni. -
Boci_83
őstag
Akkor lemaradtatok róla, hogy módosították a KRESZ-t 45 Km/ó sebességre.
Szerk: itt egy kis anyag.
„M” kategória
Rendszám nélküli moped, segédmotor-kerékpár – max. 50 cm3 vagy max. 4 kW, max. 45 km/h végsebességű - vezetésére jogosít. Már 13,5 évesen elkezdheted a tanfolyamot, három hónappal a születésnapod előtt mehetsz először KRESZ vizsgára. Ha ezt az akadályt sikeresen vetted, akkor elkezdheted a gyakorlati képzést és megcsinálhatod a járműkezelési vizsgát. FORGALMI vizsgát viszont csak 14 évesen tehetsz először. Az „M” kategóriához szükséges egy elsősegély vizsga is. -
#25954560
törölt tag
az elso meg lehet fura lesz. a masodikon is lesz egy-ket hiba. a harmadik viszont... na az mar olyan lehet, amin meg lehetne ezt-azt javitani, de egyebkent cool
tipikusan az epitett motorok is olyanok h 'ezt meg lehetne javitani' v 'ide lehetne szebb cso', stb
mod: viszont az engedelyeztetese sztem is nehez. -
bajnokpityu
félisten
nekem meg 10év van jogsim.éveset kértem.lehet,h nem mindegy h melyik netes társaságnál tettem?
star:ha nem jöttél volna rá már,itt inkább motorozunk(próbálunk motorozni),mint morfondirozunk,hogy x vagy y szin áll jobban egy motornak.vegyél akármit,télleg akármit,próbáld ki,h egyáltalán tetszik-e.igy eléggé műmájer benyomást keltesz..
-
jasszer
őstag
Igen, az rémlett hogy motoroknál is a BMW volt az úttörő, csak nem tudtam volna időben hova tenni.
Stargazer: hát... egy házilag összerakott idom/vázszerkezet sztem veszélyesebb, mint bármi "gyári". Még ha nagyon toppon is vagy és a terheléseket jól sikerül kiszámolnod, akkor is benne van hogy egy koccanásnál kettévág/átszúr valamelyik rosszul kitalált elem.
-
bajnokpityu
félisten
-
zsoltee10
addikt
17k.
én nem váltok. az union megküldte a levelet, hogy mennyi lesz jövőre abizti, és jóval kevesebb, mint a netrisk szerint a legolcsóbb. amúgy asszem a wabard közelítette meg, de azt nem ismerem, meg amúgy is több.
amúgy amikor a mocit vettem, az allianznál kötötték a biztit, és 9200/negyedév volt. aztán átmentem unionhoz, lett 5k/negyedév. 2009-ben B1-ben 42xx/negyedév.
-
Boci_83
őstag
Azt hiszem Te gumit kerestél...
Egy másik fórumról.
Sziasztok,
téli akció:
PIRELLI DIABLO ÚJ Gumik
120/70 ZR17 35.000 Ft helyett 18.000Ft.
180/55 ZR17 50.000 Ft helyett 25.000Ft.PIRELLI DIABLO Corsa
120/70 ZR17 18.000 Ft.
180/55 ZR17 26.000 Ft.Csak a készlet erejéig, akár postázzuk is.
Üdv.
Punitive Performance Tuning shop és gumiszerviz
Budapest
30-816-19-33
punitive-performance@c2.hu -
Kérdésedre válaszolva, én két-három évente szoktam. Motorvásárlás után azonnal minden olaj, víz, meg szűrő. Ilyen téren NBS
Onnantól lehet számolni a napokat, az a tuti. szerintem.
Fékolaj mennyi? 2-3ezer. Ha beszarik a fék mennyit buksz?
Hűtővíz is kijön kétezerből max, ez két adagra elég. Ha beszarik a vízpumpa, miatta megfő a blokk, az cumi. Most ezek szélsőséges dolgok voltak, de szerintem nem ilyen pár ezres dolgokon kell spórolni. Nem úgy, mint Ginew kolléga, aki csapvizet tölt a 929-be, és csodálkozik, hogy rozsdás a hűtő... -
Boci_83
őstag
A fékolajat azért kell cserélni, mert vízmegkötő. És egy idő után csökken a fékerő. A fagyállót meg szvsz azért kell, mert az keni a vízpumpát, és gondolom egy idő után már nincs olyan kenése, bár 2 évente szerintem felesleges, inkább 3-4 évente.
Amúgy visszatérve a fékolajra, az engem is érdekelne, hogy mennyivel jobb az 5.1 szerintetek, esetleg tapasztalatok, illetve mi a kül a száraz és nedves forráspont között..?
Dot4-es fékolajat idén 2x cseréltem, első pályanapomon úgy megbarnult az első fékkörben az olaj, hogy rossz volt ránézni, a fékkar is rendesen beesett! Száraz forráspont 155°C Nedves meg 270°C körüli. Nem nagyon tudom elképzelni hogy felforrt volna, ezért értetlenkedek is. -
feca81
aktív tag
szegeden egy motorost utott el egy troli.siman atment rajta
"termeszetesen" halott.
de ez a mult heten volt,ha jol emlexem.ezen a heten is volt motoros baleset szeged kornyeken, a 47-esen talan. a ficko elaludt,attert a szembesavba,ott nekiment egy autonak,aztan elsodort egy motoros.a radio88 igy mondta: a vetlen autos konnyebben, a motoros eletveszelyesen serult, a vetkes autos karcolas nelkul meguszta.... -
Integra
titán
ah soooo, nem, semmi, csak hirtelen nem ugrott be, hogy mire gondolsz
nem, tényleg így van.
semmi ellenőrzés, semmi macerálás, motor betol, ahogy minden használat után, középsztenderdre állít és ennyi. még az akksit sem kötjük le soha, tök felesleges.
legalábbis az ilyen régi vasaknál, mint a dupla acélbölcsős fézer.
remek kis masina, nem cserélném el az újra.
néha ha sztenderden áll, akkor láncot befújom, de amúgy tényleg ennyi. -
Gaboman
nagyúr
Ahogy kérted itt van 2db videó a gépem hangjáról!
SMC 625 sound1
SMC 625 sound2
Aktív témák
- iPhone topik
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Milyen TV-t vegyek?
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- World of Warships
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Synology NAS
- Milyen légkondit a lakásba?
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i5-5GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 12, Xiaomi Redmi Note 12 Pro, Xiaomi Redmi Note 12 Pro+
- Honor 200 Smart 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- IPhone 15 Pro Akku: 88% 12 hó jótállás!
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Silver -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3019, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest