- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
8th
addikt
-
-
-
Nordik
őstag
válasz
Balupapa #14670 üzenetére
Ma sima 95-ös árán tankoltam MaxxMotion-t.
Elfogyott a sima.
Egyébként én is kezdek átszokni az OMV-re, eddig ilyen kis magánkutakon tankoltam, az OMV pedig csak 1-2 forinttal drágább ezeknél. Illetve én úgy hallottam, hogy a nyugati határszélen még biztosabb, hogy osztrákiából jön a benzin.
Sokan dícsérik.
-
8th
addikt
válasz
Balupapa #14666 üzenetére
Állítólag az Aral Ultimate Diesel a csúcs a kúton tankolható gázolajok közül. De tőlünk sajnos kivonultak.
-
-
-
8nemesis8
veterán
válasz
Balupapa #14241 üzenetére
Vazze, szép, de ennyim nincs rá... Meg TV nem kell. Valami nem túl drága megoldás kellene.
1. mobilos telefonálás miatt jó lenne
2. gyári rádió Puntomba a kijelzője alig látszódik és lehet venni bele bontóban 5-10e körül, de akkor már lehet jobban járok egy ilyennel 30 körül, ha lehet annyiért kapni... -
Szplöttyy
senior tag
válasz
Balupapa #14059 üzenetére
Innen nézve a dolgot jó is lehet, de az én ismerősi körömben, az van, hogy spórol a srác mint az őrült, leg filléresebb magánkút, olcsó olaj, azt is 15ezrenként, légszűrőt kifújja kompresszoral, hogy összejöjjön a pénz a felnire, fóliára, kidörgőre, 1200wattos JBL ládára...
-
neduddki
nagyúr
válasz
Balupapa #13594 üzenetére
HI!
bof:- )
udv
neduddki
mod: Bull Boss: csak toszta forrasbol:- )
"Fijug!
Mosstan nek. Tek ittenn marradni nemre zón. Ha már beszél. Tetek a Francival. Mittt akkkartog! Hova juttni?! Ha ruglakk is titttteket ne töröljettek velle. Csak a látszadértt. Van.
Kiváló tiztelettel:
Kvazditssal üszennyeteg." -
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Balupapa #13106 üzenetére
-Hat hogy tul hosszan megy hengerfejben a kipuffgaz a elso sorbol hatra a szivocsatorna mellett melegitva azt, es amugy is nagy a hengerfej hoterhelese
-Vezermulancos es egy valag love cserelni, es igen, mindben el van mar nyulva es zorog
-Qrva nehez a motor maga, ez miatt eleg orrnehez, es a motortartobak hajlamos leszakadni, van amikor vaznyulvany is belehajlik a sulyba
-Szelessavu lambdaszondaja van, mivel gyarilag a kozepso hengerekben mas a keverek arany, mint a szelsokben, mert azok melegebbek, es asszem 2 koppogas szenzor van
-Ha ez az elektromos kiegeszito vizszivattyu megroggyan, akkor elrepedhet a hengerfej, mert veretes utan nincs, ami keringtesse a vizet benne
-Hidros kupplungja fekolajtartalyrol megy, ha elmelegszik a fekolaj par veretos temporol fekezestol, akkor a kupplung is khm lesz
-olajszivattyu egyik pillrol a masikra hajlamos megkukulni menet kozben, akkor kb kupplongolni van idod es a motor mar "kesz" is van, ez az elobbivel egyutt lehet paranormalis6 hengeres, szoval minden olyan tema 1.5x annyiba kerul hozza, mint 4 hengerhez lenne
Bosch ECU-s, -ez onmagaban problema
-, foleg annak hőhuzalos légtömegmerője miatt
Mondjuk ez mas Bosch elektronikas autoban is gyakori hibaforras -PuntoGT is az... en ki is iktattam belole, hehehe-, jo draga is hozzajuk ez.
Amikor meg nem full halott a legtomegmero, csak kicsit szar, nincs hibajel, de mar ugy megy az auto, mint egy 1.8-2.0 8v menne, csak ez 1.5x annyit eszik.
Beleulsz egy atlag 1.6-s auto utan, onnan persze tok erosnek tunik mondjuk ugyis. -
neduddki
nagyúr
válasz
Balupapa #12848 üzenetére
HI!
nem O a passatos:- )
udv
neduddki
mod: Sari: nem ertelek linkeltem egy par tipust, amibe en szivesen belenyulnek, + a Tiedbol a dizelt es a kopelt hagynam ki, fel kell allitani egy fontossagi sorrendet mi fontosabb, a kinezet, a szomszed irigysege, az uzembiztossag, olcso uzemeltetes es ez alajan indulnek tovabb
-
lajafix
addikt
válasz
Balupapa #12490 üzenetére
naná hogy sírnak, majd használtként az ő nyakukba fognak szakadni ezeknek az autóknak a fenntartása...
Én elhiszem hogy okos mérnökök tényleg faszán megtervezték hogy a hengerlekapcsolás működjön kis terhelésen megfelelő karbantartással, node nálunk a karbantartás/szakértelem jellemzően hiányos...
-
!Overdose!
őstag
válasz
Balupapa #12193 üzenetére
A Gates-nek elég jó híre van, többek között a Honda gyári beszállítója. Az én autómban jelenleg Dayco az összes szíj, mert nem kaptam Gates vezérműszíjat, vegyesen pedig nem szerettem volna. Illik cserélni a feszítőcsapágyat/csapágyakat és vízpumpát is, mert ha beállnak, akkor az új szíj is szakad.
-
Laraxior
titán
válasz
Balupapa #12046 üzenetére
neszopassmeg...úristen. Akkor te is örültél ennek a baleseti izének
Amikor kötöttem kiszámoltuk évi 57k-ra jött ki, nem is szóltam, a Peugeotra 75k volt, nah ez frankón lejjebb ment, ez még kibírható, úgyis csak csökkenni fog ideális esetben. Erre bevezették a tutit....
Érdekes a tiéd, "csak" 3 évvel fiatalabb, teljesítményben is feleannyi, a biztosításod mégis az egekben van.... ki érti eztRáadásul nekem csak 2009 óta van jogsim
Egyébként elcseszte az ürge, mert nekem állandó címként Szombathely van megjelölve, de Debrecenben vagyok... és nem volt egy fillér eltérés sem, amikor javította. Akkor ez csak annyiban változik, hogy BP...és a "vidék"?
-
-
latyak17
tag
válasz
Balupapa #11805 üzenetére
Srácoook mi a bajotok vele?
teljesen egyben van motorhibás, fehéren füstöl és forralja vizet, azt írta, hogy hengerfejtömítéshibás van hozzá 8! ! ! felnikerék amik kb 50%osak, de gyerek 220 euró volt kis törődéssel az összes helyi 1.4es vw g3 ast ráadásul úgy hogy enyém kb 5-6 litert fogyaszt
Olyan negatívok vagytok
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Balupapa #11642 üzenetére
az a helyzet, hogy amikor ABS kozbe lep akkor egy pillanatra nincs (akkora) fekhatas, es hiaba marad kormanyozhato az auto, ha elotted all a Kamaz, es nincs hova kikerulnod
amugy aki erzi a feket es nem csak telitalppal beleall, az igenis elobb meterekkel elobb megall pl 100km/h-rol, mint aki csak all a feken ketlabbal es az ABS-l meg csiklandoztatja a talpat.
Pl a fater Swiftjet 155-s gumikkal siman allora fekezem ABS nelkul, 185-s gumis Putton meg akkorat fekezek, hogy az befeszult ovon logok es az ABS meg kozbe sem lepett.
Szoval siman szamit a gumi merete is, mert az adja az a tapadasi feluletet, amin a fekezo nyomatekot atviszed az utra.
Gyorsitasnal ugyanez van forditva, ott is ha 155-s gumival probalkozol, akkor sokkal tovabb meg konnyebben el fog kaparni az auto, mintha szelesebb futofeluletu gumi van fent. probald ki ugyan azt az autot 155-s meg 195-s gumikkal, a 195-s mar egy atlag auton kiporgesgatlokent mukodik, nagyon forszirozva tucc csak vele frenkizve csikorgosan elindulni, ebbol kovetkezik, hogy fekezni is a 195-s gumissal fogsz tudni nagyobbatha nem igy lenne, akkor a mai gyorsuasin is mindenki 135-s gumikkal probalkozott volna, es megsem, a kaszni alol kilognak a kerekek itt-ott...vajon mé is?
-
hdman
őstag
válasz
Balupapa #11666 üzenetére
Egyszer utánamentem egy ilyen elvarázsolt kalapos 60as csávónak, aki ugy vette be a kanyart, hogy közben sávot is váltott. persze körülnézés nélkül átvágott előttem ugy, hogy majdnem kiestem a kocsibol, akkorát fékeztem.
Megkérdeztem, hogy mi volt ez, de a csávó nem is látott, ergo nem tudta, hogy majdnem átment rajtam. Azt sem tudta, hogy hol van, ez a legrosszabb az egészben...
-
Dare2Live
félisten
válasz
Balupapa #11642 üzenetére
"teli van a yt abs on/off videokkal, egyértémű hogy az abs RÖVIDÍTI a fékutat.mikozben az auto irányitható marad."
Még ha kombinálva van elektromos fékerőelosztóval se 100%ban... csak 99% esetén.
DE ráadásul mivel az ABS volt a marketingkulcsszó az elektromos fékerőelosztás meg +1alkatrész... így nagyon sok kocsiba csak ABS van fékerőelosztás nélkül! Pár éve körbenéztem a 4-5misis kocsik 90%ban csak ABS volt elektronikus fékerőelosztás NEM!
Na és ez az igazi horror, nyomod a féket egy murvás uton az meg mindha mi se történne megy előre és 0 fékhatás. Szted ez jobb?Amúgy ha új kocsit veszek alap az ABS+elektromos fékerőelosztás+ESP+... nagyon jó dolgok ezek.
-
ati012
őstag
-
válasz
Balupapa #11642 üzenetére
én inkább továbbra is az irányíthatóság megtartását és a megpördülés elkerülését hangsúlyoznám mint vitathatatlan előnyöket
aki teheti csakis abs-el és esp vel felszerelt kocsit vegyen
ezek nélkül csak versenyautót versenypályára, ahol tapasztalt versenyzőt ezek tényleg csak hátráltatnak
egyébként amit Rick mond a gumikról, ott elképzelhetőnek tartom hogy ő 4 darab kopottas gagyi gumit cserélt le szélesebb márkás újakra és ezért tapasztalt ekkora különbséget
a szélesebb gumi tény hogy javítja a kanyarstabilitást jó úton, de a magyar, gyakran nyomvályús utakon gyakran megvezetik az úthibák és több kára lesz mint haszna
főleg egy gyenge kisautón, amivel elmondása szerint ő közlekedik a hétköznapokban -
Rick4
félisten
válasz
Balupapa #11622 üzenetére
Pont az ilyen antitalentumok miatt van létjogosultsága az ABS-nek. Rajtuk csak ez segít. Azért érdemes elgondolkodni, hogy az autók gyári kerékmérete miért is az? Mert azzal a legjobb a tapadás? Nem. Mert azzal a legbiztonságosabb? Ez sem. Hát persze, hogy azért, mert azzal könnyen lehet hozni egy jó fogyasztást, és persze minden kocsira 4 db kell, ha a gyártó csak 1000Ft-tal olcsóbban vesz egy gumit, 200 ezer db autónál már szép pénz marad a zsebében. A nagyobb gumival ott meg se csúszol, ahol a gyári méretű gumi már dolgoztatja az ABS-t, és nem tudsz megállni annyi idő alatt, hiszen az ABS lényege, pont az, hogy a megcsúszó keréktől elveszi a fékerőt, még ha csak tizedmásodpercre is, de 100-as tempónál 27m-t teszel megy 1 sec alatt, kiszámolhatod, hogy 5 másodperc alatt 100 fékelvétel csak 1-1 centivel növeli a fékutadat, (mert ugye azt sehol se állítja senki, hogy ez csökkentené) máris buktál 1 métert. És lehet ebből az 1 méterből odalesz a kocsi eleje.
Na de mindegy, mindenki azt vesz amit akar, meg amiben hisz.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Balupapa #11617 üzenetére
szvsz jobb tapadással nyer, nem az akinek ABS-e van.
nekem volt pár olyan szitu, ahol abs-el nem sokra mentem volna, vagy de, ez elöttem lévőbe
ennek ellenére tényleg hasznos dolog és jó ha van jó rendszerű abs.
meg nem tudom ki hogy van vele én kanyarba nem nagyon szoktam a fék közelébe se menni, vagy max nagyon finoman, ha meg kijönnek elém, helyzetől fűggöen ,de inkább elrántom és letaposom a gázt
-
Rick4
félisten
válasz
Balupapa #11613 üzenetére
Okés, akkor csináljuk úgy, hogy felénk vagy egy frankó s kanyaros lehajtó a pályán, beülsz mellém, lemegyünk a pályáról ezen a lehajtón 130-szal úgy, hogy a gumi meg se nyikkan, csak lent a körforgalomnál fékezek, (pelust tegyél fel, én meg majd csak kacagok közben) utána én már nem ülök melléd, de megnézlek, hogy csinálod meg ugyanezt szintén guminyikkanás nélkül..
És legyen a tét 10 rekesz sör. Nos, mit szólsz? De mérhetünk tőlem egy körforgalmas leggyorsabb sebességes mókát is, a verseny addig megy, míg megszólal a gumi. erre is mehet a 10 rekesz sör.Kifelejtesz valamit a dologból. Az ABS-nek az égvilágon semmi értelme nincsen addig, míg a gumi meg nem csúszik. És neked hiába lesz ABS-es kocsid, ha a gumid csúszik, akkor max kormányozni tudsz, lassulni annyira nem.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Fujitsu LIFEBOOK E449 i5-8250U 8GB 256GB 14" FHD 1 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B550M R7 5800X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3060 Ti 8GB ZALMAN I3 NEO A-Data 650W
- AKCIÓ! Apple Macbook PRO 15" 2018 i9 32GB 500GB notebook garanciával hibátlan működéssel
- Felújított számítógépek számlával, garanciával! Ingyen Foxpost!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S24/Samsung Galaxy S24+/Samsung Galaxy S24 Ultra
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest