- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- DIGI Mobil
- Magisk
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Honor Magic V2 - origami
- Realme 8 - az igazi nyolcas
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
PlayStation Plus 2024 Essential - A májusi lista
gp Ebben s hónapban többek között a Ghostrunner 2-t kapják meg az előfizetők.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
kenwood
veterán
Mazli is kell hozza.
Haverom a kocsijat (Fiat Bravo 2009) a muterja ferjetol vette. Az oreg elso tulaj volt, picit kevesebb,mint 100 ezer kilometert rakott bele. A kocsira kopo alkatreszen kivul szinte semmit nem kellett a 10 ev alatt kolteni, elment szo nelkul a-bol b-be.Pajtinak eddig olyan 5-600 ezer a szervizszamlaja alig tobb,mint egy ev alatt.
Semmi komolyabb, csak 80 ezer ide,120 oda, meg 40 emide.[ Szerkesztve ]
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
-
Taci
addikt
Sziasztok!
Milyen szervizköltségekkel kell számolni egy 2012-es BMW 520d F10-nél?
Csak a normál szervizköltségekre gondolok, olaj- és szűrőcserére. Ha van olyan infó, hogy mennyi márkaszervizben, és hogy mennyi egy hozzáértő (de nem márka-)szervizben, az lenne a legjobb.
Köszi!
-
JackFeryll
őstag
Valaki képben van azzal hogy manapság milyen gyártó kínál olyan automata váltós autót ahol át lehet váltani "szekvenciális jellegű" módba ? (kormányon váltófül és felfele ne váltson el magától)
-
válasz JackFeryll #188705 üzenetére
Amit próbáltam BMW-t, abban is volt ilyen, de a Mazdám is tudja. De ez szerintem manapság elég alap lehet.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Somatom
veterán
válasz JackFeryll #188705 üzenetére
Úgy tudom, hogy a Ferrariknak van ilyen kettős üzemmódjuk. Sőt, még ezen belül is állítható a karakterisztika.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
dellfanboy
senior tag
válasz JackFeryll #188705 üzenetére
vw dsg? asszem golf 5 gti-vel dobtak piacra
[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
MunezXBK
nagyúr
válasz dellfanboy #188709 üzenetére
GT-ben is van.
-
akooos
veterán
válasz dellfanboy #188709 üzenetére
A DSG elvált felfelé, ha túl magas fordulatszámon pörög sokáig.
És ha jól tudom, akkor R32 4-es Golfban volt először.
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz tboldi #188713 üzenetére
Nem is feltetlenul roluk van szo, bar meglepodnel nagyanyam 70 eves korara mennyire net fuggo lett.
Egyszer ha elkezdodik es kialakul egy normalis ertekelo rendszer a vegen tok jo eredmenyt lehetne elerni. Ha azt nezed itt a kulonbozo forumok is ezt csinaljak. Pl. gumis tema tele van ertekelessel, ez megjelenhetne mondjuk egy arukereso ertekelesi reszen, segitve sokaknak es igy tovabb.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
bernel
tag
válasz tboldi #188713 üzenetére
Van elég sok ember ebben a korban is, aki jól és sokat használja a netet, illetve sok fiatalabb is van, akiknek ez természetes. Amikor azt írtam, hogy szóljatok az ismerőseiteknek, akkor olyanokra gondoltam, akik aktívan neteznek, és nem akadály nekik egy értékelés megírása.
Rengeteg ilyen ember van, akiknek ez nem probléma, ha őket rá lehet ébreszteni, hogy értékeljenek, már az is komoly hatást érhet el, nem szükséges, hogy minden egyes autóvásárló értékeljen.
-
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #188714 üzenetére
és (#188715) bernel:
Nem a kor lett volna az előző hsz-em lényege, az csak egy adalékinfó volt, akár ki is hagyhattam volna a mondatból.
Persze az elképzelés tök jó, ezért is kívántam, hogy ne nekem legyen igazam, csak ha megpróbálok a magam módján reálisan gondolkodni, akkor arra az eredményre jutok, hogy szerintem nem lenne akkora sikere a dolognak. Egyrészt kevesen vannak, akik hajlandóak az idejüket áldozni a véleményadásra (akárcsak az AliExpressen pl., van mondjuk 20000 megrendelés, mellette ~300 értékelés), másrészt van egy olyan sanda gyanúm, hogy a nepperek, ha megszaporodna a negatív értékelés róluk, csinálnának egy új céget és kvázi tiszta lappal indulnának.
Plusz van egy réteg a használtautó-vásárlók között, akik csak magánszemélytől akarnak vásárolni, ők eleve előítéletesek a kereskedésekkel szemben, és még akkor sem adnának esélyt egy adott helynek, ha mittudomén 4,8 csillagot kapott az 5-ből. -
bernel
tag
válasz tboldi #188717 üzenetére
"Egyrészt kevesen vannak, akik hajlandóak az idejüket áldozni a véleményadásra "
Ha az emberek felismerik, hogy ha ők értékelnek, akkor mások is fognak, és vice versa, akkor ez kölcsönösen előnyös mindenkinek, és ez a motiváció. Nem kell nekem is szívni, ha mások már belefutottak a szívásba. És a kereskedő csak példa, ugyanez gyönyörűen működne autószerelőkre is, hogy el lehessen kerülni a lehúzósakat, és más szolgáltatókra is.
"van egy olyan sanda gyanúm, hogy a nepperek, ha megszaporodna a negatív értékelés róluk, csinálnának egy új céget és kvázi tiszta lappal indulnának. "
És kihez mennének inkább az emberek? Olyanhoz, akinek nulla értékelése van, vagy olyanhoz, akinek ötezer értékelése van, és azok inkább jók? A nulla értékeléseshez csak a fogalmatlan emberek mennének, akik arra sem képesek, hogy látogatás előtt megnézzék a céget a neten.
A cégek rendkívül vigyáznának a jó értékelésükre, hogy ne rontsák le rossz vevőélménnyel, a cégcserelégetősök álla meg felkopna, ha elterjed, hogy felkeresés előtt megnézik az emberek a neten, hogy milyen értékelés van. Ha vadiúj cég nulla értékeléssel, akkor az elve gyanús.
"Plusz van egy réteg a használtautó-vásárlók között, akik csak magánszemélytől akarnak vásárolni, "
Nem gond, szóljunk azoknak az ismerősöknek, akik hajlandóak kereskedőtől is vásárolni, és arról mesélnek, hogy ilyen helyeket járnak. Rengeteg ilyen ember van, ha csak ők értékelnek, már az is sokat fog számítani.
[ Szerkesztve ]
-
Taci
addikt
válasz molnarpeter #188716 üzenetére
165e km. Ah, hát ez most megütött egy kicsit... Valamiért azt gondoltam, hogy a dízel BMW-nek 250e km körülre lehet esedékes az általad is említett nagygenerál.
-
footy
addikt
Sziasztok!
Erosen gondolkom hogy lecsereljem az Insigniat(5D,2013 2.0CDTI 143ekm, manual) mert:
- Euro5 dizeleknek meredeken esik az ara (Eu6-nal meg annyira nem)
- Elofordulhat hogy jovore lesz meg1 gyerek (most 1 van)
- 150e futas felett ausztriaban nehez eladni nem VW termeket
- Hianyzik az automata valtoAmik szoba johetnek 14e euroig(a komfort(zajcsillapitas,jo ules), automata valto,Xenon/LED fenyszoro, ):
Passat kombi 2.0D /Octavia kombi 2.0D:
+ Jo ertektartas
+ Nagy hely
+ Nagy valasztek
-DSG annyira nem baratom (bar van tuningprogram a valtora amivel a zavaro hibak kikuszobolhetoek)
-kulonosebben nem tetszikInsignia kombi 2.0D/1.6T
+ Tetszik a forma
+ Wandleres automata
- gyer valasztek (az Eu6 dizel vagy 1.6 benzinbol)
- szukos hatsoter (legalabb a fejter nagyobb a kombinal)Auris Hybrid FL
+ orok elet igerete (tartossag)
+ nem dizel
- keves a hely hatul
- nehez jol felszereltet talalni ertelmes aronZafira FL (2016)
+ minivanhez kepest jo forma
+ hatul 3 kulonallo ules (akar 7 szemelyes is lehet)
- nehez jol felszereltet talalni, sok levetett cegauto
- dragaAstra K benzin
+ nem dizel (de meg nem faj a fogyasztasa)
+wandleres automata
- nagyon keves benzines automata van igy a valasztek gyer+1 Megtartom az Insignia meg 2 evig.
Ki mit venne/tenne? Egyeb otlet?
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz footy #188720 üzenetére
Ha eldobós autó kell akkor a Passat az jó választás. Nagy, kényelmes de érdemes idejében megszabadulni tőle mielőtt jönnek a költséges javítások. Ha hosszabb távon gondolkozol akkor meg Auris TS. Azzal kb soha nem lesz gondod. Mi pont múlt héten néztünk meg egyet hátul tényleg kicsit szűkös a lábtér cserébe a csomagtartó jó nagy.
#nincsbennetarcsi
-
footy
addikt
a kovetkezo 2-3 evre maradna az auto. Az aurisnal a tengelytav azert zavar, mert reboarderes a gyerekules es ha menetiranynak hattal ul/alszik a gyerek akkor az anyosulest az insigniaban szinte teljesen elore kell huzni, igy viszont meg az asszonynak(162cm) sem kenyelmes hosszu tavon.
[ Szerkesztve ]
-
Ádám16
addikt
Sógornő autót keres, testvérem fogalmatlan hozzá, így a nagyobb lyukrafutás ellen segédkezek.
Ami "jó", hogy kizárólag Toyotát keres, a használati szokások miatt csak benzines/hibrid jöhet szóba. A keret 1,5m Ft.
Aygo-ja van a hölgy édesanyjának, attól nagyobb kéne,
így az IQ is kiesett (pedig szerintem nem lenne rossz neki).
Aurisban ült, az tetszett neki méretre, vezetni is jó volt.
Emellé még ott a Corolla, mint alternatíva.
Avensis nem, az bátyámnak van, és sokat (akár 8-at (OMG )) is fogyaszt, az is kiesik.
Értelmes Prius kapható ebben az árban, vagy engedjem el?
Corolla vs Auris esetén mik a pro-kontrák? Milyen motorokkal nézzem őket? Esetleg típushibákról tudtok? -
Doki16
addikt
válasz footy #188720 üzenetére
Melyik Passat érdekel?
Milyen árba kell beleférned?Már látom 5 millió kb. Abba belefér már a B8 is.
B7-ből a 2.0 CRTDI-t (140 lóerő) szabad venni a CFFB motorkóddal. Ezek már min 6 éves kocsik, de talán még van belőle alacsonyabb futású. Mondjuk Euro 5 ez a baj. De van belőle 6 is csak nagyon kell keresni.
Passat B8-ból 2016 utánit vennék ugyancsak valamelyik 2.0 CRTDI-vel. Már lényegében mindegyik tök jó motorral van. Ha anyagilag belefér, és tudsz tölteni nem vetném el a Passat GTE-t. Rövid távokra nagyon jó választás.Auris baromi jó választás ha megtudsz barátkozni a hellyel és 2-3 év múlva minimális veszteséggel tudod eladni azért ez fontos szempont. Hollandoktól kell keresni, ott sok maximálisan felszerelt példány van. Vagy innen itthonról veszel a Cooper Car-tól. Nincs nálunk alacsony felszereltségű.
Nekem erről a 3 kocsiról van személyes tapasztalatom.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
footy
addikt
válasz Doki16 #188728 üzenetére
A B7 nagyon nem tetszik, ugyhogy az alapbol kiesik. B8-bol pedig ha jol tudom mind EU6
150lovast neztem. Mi szol a 2016-os evjarat mellett?
A GTE nekem nem fere bele (17 alatt nem latok) es az en esetemben (napi 2x25km 50% palya) nem sok ertelme(minden nap toles) lenne.
Egy Auris megnezek meg, de nem sok jot sejtek. -
Doki16
addikt
válasz footy #188729 üzenetére
A 150 lovas jó amit néztél, nyugodtan veheted. Leginkább az, hogy már biztosan nem első szériás és tutira MIB2 van benne. Meg elvileg javítottak valamit a műszerfalzörgéseken, mert a kezdeti modelleknél eléggé problémás volt. Amúgy ne lepődj meg, az összesnél el lesz törve az ajtó behúzókar borítás (csak azért írom, hogy ne gondold törve volt vagy cserélve, gyári hibás az összes 2019 előtt.) és előbb vagy utóbb az ablakemelő kapcsoló rögzítése is megadja magát.
Auris kicsi lesz szerintem. Elfért hátul 3 ember is de nem volt fejedelmi terük. Ekkora a hely hátul. [link] Magamra (178cm 80kg) van beállítva az első ülés. Cserébe egyébként a csomagtért alig marad el a Passattól. Bírja a pályát, nincs gondja vele. De ne nagyon akarj 140 fölé menni. 6 liter körül fogyaszt olyan 130-as haladásnál átlagban. De igazándiból városba lett kitalálva a hibrid. De nem vetném el, mert most az a napi 20 km pálya meg se fog kottyanni neki
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
inf3rno
nagyúr
válasz parandroid #188682 üzenetére
Azért %-ot írhatsz, hogy az újhoz képest mennyi volt, ha titok az ára... :-) Kíváncsi vagyok, hogy az elektronikához képest milyen gyorsan esik a használt autók ára az életkorral. Ott a bontott de még garanciális alkatrészek 70%-ról indulnak, ha már nincs rá gari, de még viszonylag friss (az élete harmada ment le), akkor olyan 50-60% jó ár.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
Doki16
addikt
válasz BigBlackDog #188732 üzenetére
Én se tudtam amíg meg nem történt. És egy GTE-ről beszélünk ami 18 millió volt 2015-ben.
Beírtam a B8 csoportba FB-n és egyből tudta a csávó, hogy miért akarom levenni az ajtópanelt. Utána be is írtak páran még, hogy nekik ez volt a behúzókarral.Az ablakemelő kapcsoló a ritkább, de a kar szinte az összesnél gond.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
inf3rno
nagyúr
válasz bernel #188691 üzenetére
Ez szerintem baromi jó ötlet. Nem tudom miért, de nem gondoltam, hogy erre is vannak google értékelések. Én éttermekre, szállásokra pedig szoktam nézni, számítógépes cégekre meg árukereső értékeléseket. Ha egy sztori több véleményben is szerepel, akkor általában igaz szokott lenni.
Buliban hasznos! =]
-
Oryctolagus
tag
Sziasztok!
Használtautót szeretnék vásárolni.
Találtam egy Astra G-t 2004-es.
Z14XE
Eddigi tulaj 2
Jelenlegi 1Másodlagos jármű jelleg: (00, 00, 00: -;-;-)
Szeretnék minél több infót szerezni, ezért itt is érdeklődöm mi az amit 'jó ha tudok' erről a típusról.
Remélem kapok valamennyi információt.
Igen, a Googlet is használom.
Köszönöm!Per aspera ad astra.
-
válasz inf3rno #188733 üzenetére
Nem titok, 2014-ben 12k volt a 2008-as Cooper, 2017-ben 17k a 2014-es. Ez felszereltségtől, meg ajánlattól függően kb fél ár az utóbbi esetben, az elsőről nem tudok nyilatkozni, mert az még gen2 volt, és akkor már a gen3-ak mentek, abból egy gyengébb motoros, és jóval gyengébben felszerelt példányra volt akkor valami huszonpárezres ajánlatunk. Ezek amúgy mind garis árak, a használtnál is benne van a két év. Jellemzően fapad 1.0 tsi polo volt akkor 17k, ár-értékben talán a hyu i20 lett volna a legracionálisabb választás 15k-ért, de miután kipróbáltuk a minit, kellett a fenének a hyundai, pláne a polo, vagy a fabia. A második esetben már nem is igen néztünk mást, a Mazda 2/cx-3-at próbáltuk még, de nyilván nem volt valós alternatíva.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
inf3rno
nagyúr
Engem inkább az érdekelne, hogy amit ott hagytatok, annál mi alapján döntöttetek úgy, hogy nem jó, és amit elvittetek, abban is voltak e hibák, vagy teljesen tökéletes volt? Érdekes lenne valami checklist-et összehozni, ami alapján a laikusok is viszonylag jól ki tudják szűrni a hibás kocsikat.
Buliban hasznos! =]
-
footy
addikt
válasz Doki16 #188731 üzenetére
Passat
Van valami egyertelmu indikator MIB2re? Ha carplay vagy AA van benne, akkor az mar MIB2 nem? Valami sorozatszam is remlik amibol meg lehet mondani, de most nem talalom.
A behuzokar gaz, bar a DSG meg mindig nagyobb para nekem. (Kozben talaltam egy ceget nem messze aki atprogramozza a valtot hogy gyorsabban reagaljon es ne engedje a forulatot 1500 ala)Auris
Amennyire keprol meg tudom itelni, necces lesz a reboarder ules, de majd meglatjuk.
A palya nem is abbol a szempontbol erdekes, hogy minden nap 150-nel veretek. Sot legtobbszor 100-as limit van az altalam hasznalt szakaszon, de vannak szakaszok eleg nagy szinkulonbseggel es attol tartok hogy lenne a motornak egy idegesito bugasa a hosszabb emelkedoknel. Nem nagyon vezetek mar sportosan, inkabb a szintkulonbsegek miatt tartok a hibrid rendszertol. Varosba egyebkent nem sokat jarok, ha hetvegente megis menni, kell akkor altalaban az asszony alfajat viszem el.
Amit fentebb elfelejtettem irni, hogy az ulesre olvastam jonehany panaszt. Bar az executive/lounge kivitelek ulese elvileg jobb mint az alap.A zajcsillapitast egyebkent volt alkalmad osszehasonlitani?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz inf3rno #188738 üzenetére
Nincs hibátlan használt autó. Kell egy kis tapasztalat, mire fel tudod mérni, hogy egy adott autó nagyából milyen állapotban van és utána látni fogod, hogy mennyit kéne még rálocsolni. Az összes járművemet úgy vettem, hogy tudtam mit kell majd cserélni rajta azonnal vagy a közeljövőben. Lekopogom, eddig nem estem nagyon pofára.
Általánosságban ha kopó-fogyó alkatrész gondok vannak, akkor megfelelő ár esetében azzal nincs probléma (elvégre használt autó). Csúnyán javított törés, rozsda, nem működő klíma, lelakott beltér, váltó vagy motor probléma esetén én ott szoktam hagyni az autót.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz footy #188739 üzenetére
Ha van benne magyar nyelv és AA meg carplay akkor MIB2. De szerintem nem fogsz olyat találni ami még a régi, de azért jobb tudni, hogy mit kell nézni. Viszont arra figyelj, hogy nem mindegyiknél van aktiválva alapból az AppConnect, de attól még simán MIB2. A magyar nyelvet keresd inkább. AA utólag aktiválható okosba.
DSG az olyan amilyen, nem biztos, hogy megíratnám. Előbb érdemes nullázni és tanuljon újra téged, hátha bejön ahogy végül megtanulja. Ha tempomat nélkül vezetek akkor képes már 48-nál ötösbe váltani. Hülyét kapnék tőle ha nem villannyal mennék.Aurisnál bele kell próbálni az ülést és hátha elfér. Nem idegesítő ám a búgás. Az FL már tök jól van szigetelve. Megjártam én vele az Alpokat és gond nélkül különösebb zaj nélkül ment neki. Ez már nem P2, hogy bőg mint a tehén A Hibrid rendszertől ne félj, erős a villanymotor, könnyen mászik 10-15%-os emelkedőt is.
Az executive ülés nekem elég kényelmes volt, mondjuk én pont az átlagpolgár vagyok méret ügyileg. Persze kanyarban sincs egy Golf GTE üléshez. A Passat Ergocomfort ülése meg etalon számomra, de ez már Highline Passatban van csak.Van Passat B8 jelenleg a családban és Aurist is hajtottam. Nem kell szégyenkeznie a Toyotának, ahhoz képest, hogy nem egy kategóriában játszik a VW-vel. Tehát meglepően jól sikerült a hangszigetelés a "kis" hibridben
Nehezen tudnék a kettő közül választani, mert eddig két kedvenc kocsimról beszélgetünk. Végülis valamennyire csak választottam, mert a Passat B7-ből átültem az Aurisba, utána meg vissza a Golf 7-be, de a Passat B8 ami szüleimnek van nagyon vonz. Számomra egy GTE kellene e-cvt váltóval. Én nagyon szerettem a HSD hajtásláncot.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Bdanyy #188743 üzenetére
Nem tudom pontosan, de nem olyan egyszerű, hogy eszközök nélkül meg lehessen csinálni.
Product code kell hozzá, meg azt is aktiválni kell, hogy fogadóképes legyen. Okosba megtudják csinálni itthon páran egy szemmel látható összegért.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
inf3rno
nagyúr
válasz molnarpeter #188740 üzenetére
Ja a lelekottsági kérdés ide akart menni a #188745-ből.
Buliban hasznos! =]
-
dj79
senior tag
válasz inf3rno #188738 üzenetére
Nincs tökéletes használtautó. Pl a golfot úgy mertem megvenni, hogy egyrészt láttam, kitől veszem, másrészt tudtam azt, hogy mire/milyen extra költségekre kell számítani. Vittem rétegvastagság-mérőt, elemlámpát és pokrócot. A priusnál nem kellett, mert volt helyben csápos emelő és mérő. Átneztük a papírokat etc, körbemértem, aztán utána emeltük. Próbaút, fékteszt, fekvő rendőr teszt és ennyi. Nyilván ha valaki a műszaki dolgokban nincs annyira otthon, érdemes egy picit kompetensebb személyt vinnie, esetleg a véleményét megkérdezni az adott típustól.
-
inf3rno
nagyúr
Jó, de mondjuk egy emelésből se lehet sokat látni. Látod a rozsdát meg a folyásokat, kb. ennyi. Mondjuk én nem értek hozzá. Igazán mai kocsiknál rá kéne kötni hibakód olvasót, aztán abból már több minden kiderülhet az állapotáról. Szerintem.
Tegyük fel, hogy viszel magaddal egy szerelőt, az is simán megvetet olyat, amivel jó sok munkája lesz. Aki igazán kompetens a témában az a használt autó kereskedő, mert az tudja az összes mocskos trükköt. Abból meg ha összehaverkodsz eggyel, akkor az tuti a sajátját kezdi el árulni neked, nem kísérgetni fog, hogy mástól megvedd. Szóval ez a része szerintem felejtős. Írta valaki, hogy van valami fizetős szolgáltatás ilyen kísérgetős szempontból, nem tudom az mennyit ér, vagy mit fed le. Ott is simán lehet, hogy ráddumálják az elsőt, mert fix összeget fizetsz, és úgy órabérben jobban kijönnek, mintha 10-et végignéztek. Ha meg órabérben fizeted őket, akkor meg mindenről lebeszélnek, hogy még többet keressenek rajtad.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
Új hozzászólás Aktív témák
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel