- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Asus Zenfone 8 - komplett kompakt
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
Nincsenek már kiegészítő fűtőrendszerek? Anno a benzin-gázos 4Runneremhez vettem egy 220V 800W melegítőt, amit a vízkörbe kellett bekötni. 1-2 órával előprogramozva komoly fagyban is 40 fokos vízzel, benzinre kapcsolás nélkül tudtam indulni. Sztem olajkályhából (állófűtés) is van olyan, ami a kiskört is fűti.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Doki16
addikt
-
BigBlackDog
veterán
Nálad egyébként kulcsos az indítás? Polo (keyless) már kb. ötödszörre játsza el, hogy indításkor csak az önindító teker, de "nem kapja el", nem indul be. Ilyenkor az indítógombot megnyomva leáll és a következő indításkor már minden rendben. Gyanakszok arra is, hogy az indítógombbal együtt, rossz ritmusban sikerül megnyomni a start-stop gombját és bezavarja.
-
Somatom
veterán
válasz Doki16 #188352 üzenetére
Persze, az kompromisszumos, viszont relatív olcsó és egyszerűen beépíthető megoldás. Emlékszem, hogy vmi Magyar cég gyártotta. Tán Miskolc környékére kellett elmennem érte.
Ha sikerül lőnöm vmi egyterűt, abba biztos, hogy rakatok állófűtést (pl. Webasto). A motornak is jót tesz, meg néha aludnék is az autóban.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Most néztem, az Espace -be 1100 Euró az állófűtés (+ beszerelés). Nekem símán ér ennyit. Kíméli a motort, nincs ablak kapargatás és persze kellemes melegbe ülök be.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
rbalint88
addikt
válasz LZs?! #188334 üzenetére
Kerjuk vigyazzanak, a kapuk zarodnak?
Nagyon ritka auto, itthon foleg. Mivel luxusauto, ha valami beszarik rajta, akkor az aratol te is. Kasztnielem csak gyari, nem is arany, hanem platina arban.
Nekem eloben nem annyira atuto. Szep meg jo nyilvan, de valahogy nem oregszik szepen... (ahol javitottak a ceges autot, a tulajnak van egy ilyen, rossz idoben dekoraciokent szolgal a varoban)
Olasz vonalat elengedned teljesen? Csak mert a rongytetos brera nagyon szep -
Somatom
veterán
válasz molnarpeter #188358 üzenetére
Ez jól hangzik, bár nem újdonság. A Trabantban az utasteret fűtötte (többé-kevésbé).
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz rbalint88 #188357 üzenetére
Kiskapu-záráshoz én inkább egy SLK -t választanék. Nagykapuhoz meg vmi klasszikust (pl. Corvette C3).
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
dj79
senior tag
válasz molnarpeter #188358 üzenetére
Talán a 2013 utániak, amikor átálltak szíjas vezérlésre.
Somatom: biztos jó dolog az állófűtés, haverom osztrák import voyagerében is van, de nekünk célszerűbb volt hibridre váltani, arról nem beszélve, hogy asszony is sokkal magabiztosabban terelgeti a priust, mint a golf kombit.
-
-
Somatom
veterán
válasz parandroid #188364 üzenetére
Nagykapu, az nagykapu.
De, egy SLK sztem jó játék, nem nehéz jó állapotút találni, mert második, harmadik autónak vették. A konstrukció sem betegágy és megfizethető, fenntartható.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
olajbogyo
aktív tag
Sziasztok!
No, nagyon úgy néz ki, hogy leszűkítődött 2 járgányra a sok közül( 2005 Swift, Fiat grande punto, Mazda 2, Honda Jazz)....meg még jó pár közül, a Jazz, vagy a Mazda 2 lesz a befutó. Azt kérdezném még meg tőletek, hogy ha nem nézzük a pakolhatóságot, meg a hátul ülők kényelmét, (nem ül hátul majd senki, és nem kell a pakolhatóság sem), csak és kizárólag motorikusan, és a megbízhatóságát hasonlítjuk össze, ki a nyerőbb szerintetek?
Nekem, de mondhatom nekünk(asszonykámnak is) a Mazda tetszetősebb [link] , bár ezt is elfogadnánk [link]
Igaz egy kicsit többet kéne érte adni,(mint elsőre gondoltuk 1,5 millió) de üsse kő adok érte többet, ha megéri. A mazda így már 2012-es évjáratú lehetne, és bár nem tudom mit jelent ez az " 1 év garancia" mit ad érte valójában. A Honda így 2010 lehet, bár több a km benne, mint a Mazdában( ha valósak az adatok), de azért ő sem egy utolsó darab no.
Nem tudom, melyikkel lehetne jobban mellé nyúlni, és halvány gőzöm sincs mit lessek meg rajtuk, ha elmegyek megnézni őket Mik lennének a tanácsok részetekről, azon kívül, hogy vigyek hozzáértő emberkét... Vagy ti ennyiért most, milyen autót vennétek, hasonló kategóriából?[ Szerkesztve ]
Soha ne félj valami újat csinálni! A bárkát is egy lelkes amatőr készítette, a Titanicot meg egy halom szakértő!
-
válasz olajbogyo #188366 üzenetére
A M2-nek pont az az előnye, ami a hátránya: kisebb, könnyebb, városi szaladgálásra praktikusabb. Régebbi modell, mai szemmel nem kimondottan szép, meg az a belső sem prémium, de szegény jazzhez képest így is szépségkirálynő. Erre a beltérre felénk csak annyit szoktak mondani, hogy ‘ah, du heilige Bimbam!’ És ez nem elismerés. De hát ti nézitek majd naponta, szóval ezt játszátok le magatokban. A technikához nem értek, itt úgyis mindenki a jazzt fogja ajánlani. A 205/ös 17-es kerekek mondjuk kicsit parodisztikusak egy 75le-s kisautón.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
olajbogyo
aktív tag
válasz parandroid #188367 üzenetére
Szia!
Mondjuk azok a kerekek valóban úgy passzolnak hozzá, mint a pilóta kekszhez a libazsír....
Köszi a reagálásodért, az az igazság, hogy nem nagyon találni ennyiért sokkal szebb belteret.
"tboldi"
Még azért nincs elvetve a jazz se....
Lehet ezek után majd ketten leszünk, akik favorizáljuk majd...Soha ne félj valami újat csinálni! A bárkát is egy lelkes amatőr készítette, a Titanicot meg egy halom szakértő!
-
válasz olajbogyo #188369 üzenetére
Kisautóban nemigen van normális beltér, meg kényelmes ülések: mi így jutottunk el annak idején a gen2 minihez. Nem bántuk meg, azóta is minink van. Azt mondjuk nem tudom, hogy a 10 év körüli modellek hogy mennek, de 2012-ben volt modellváltás, akkor jött a gen3, az dizájnban, beltérben, meg méretben is komoly váltás volt az előző modellhez képest (amúgy az is fasza). Az enyém 2006-os, vagy 2007-es volt, de 2014-ben vettem, rá két évre lenullázták (akkor volt benne valami 90k km), vettem helyette egy 2014-est, azóta is imádom. Mindkét vásárláskor nézegettük a mazda 2 (később cx-3-at is, meg polot, hyundait, fabiat, aygot, yarist, upot), hogy érdemes-e másra váltani, de nem egy kategória egyik sem. Talán az a1, de az még a minihez képest is piszok drága, és mégiscsak egy polo.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
ngaba
aktív tag
Ma néztem egy használt autót... ... ... Az ülésrögzítő csavar hogy a fenébe lehet rozsdás? Beázott?
-
Vapor
aktív tag
Sziasztok!
Én is új autó vásárlás előtt állok, keret 5-6M Ft, 5 éves körüli használtban gondolkodom.
Amire főként használnám az napi 2x8km munkába járás Bp-n belül, illetve havi egy hosszabb út (400km). Automatát szeretnék, nagy csomagtartó/sok hely nem szempont, ellenben, ha tudna valamennyi élményt adni a közlekedés vele az jó lenne. Benzinesekben gondolkozom, ideális esetben hibrid.
Amiket néztem:- VW Golf GTE: talán ez lenne a legjobb, itt a topicban is sok pozitívat olvastam róla. Ami miatt bizonytalan vagyok az az, hogy bár van a társasházi garázsban konnektor, de egyelőre elég körülményesnek tűnik azt megoldani, hogy tölthessek is (közgyűlés kell hozzá, a közös képviselő se egyszerű ügy). Nem tudom mennyire érné meg csak sima hibridként használni, töltés nélkül.
- Lexus CT200h: alapvetően tetszik, megbízhatóságban is jókat mondanak róla, de azt is, hogy nem a legnagyobb élmény vele menni.
- Lexus IS300h: nagyon tetszik, de itt az ár-sávban igencsak a kínálat alja van, többnyire 200k körüli kilométerrel, nem tudom megéri-e bevállalni, még ha általában a márka megbízható is.
- Toyota Auris: megmondom őszintén se kívülről se belülről nem tetszik, cserébe tudnék spórolni.
Volna esetleg más ötletetek vagy ezekhez plusz vélemény/tapasztalat?
Érdemes esetleg valami nem hibrid automatát is behozni a körbe?Előre is köszi!
[ Szerkesztve ]
PSN ID: SaLa17 | http://www.flickr.com/photos/isasa7/
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #188353 üzenetére
Keyless ez is, tehát gombos. Megnyomom indul a motor aztán ha nem felejtem el akkor kitolatás után kinyomom a S/S-ot (ha igen akkor legkésőbb az első auto leálláskor off).
Ez legalább jól működik benne.Viszont menüben megtaláltam a kiegészítő fűtést (aktív alapból) és rájöttem, hogy ugyan a csomit tudom nyitni belülről de becsukni már nem lehet. Ki kell szállni hozzá, hogy becsukd.
#nincsbennetarcsi
-
Doki16
addikt
válasz Vapor #188372 üzenetére
Erre amit leírtál nagyon jó választás tud lenni a Golf GTE. 2x8 km-t lazán bírni fogja. Még 5 éves korukban is elmennek legalább 35 km-t. De mentem már vele 41-et is. Ha tudod tölteni akkor abszolút tudom ajánlani. Városban verhetetlen jelenleg a villany. A hosszú pályázást is nagyon jól bírj, mert erős és nyomatékos. Jól sikerült a hangszigetelés is. Én 140-el szoktam vele pályázni és nem zavaró a hang. Hibridként nem éri meg használni egyáltalán. Arra a Toyota HSD a legjobb amiket te is írtál.
A CT200h és az Auris ugyanaz csak a csomagolás más. Az IS300h nagyobb motor erősebb, jobban gyorsul, jó anyagminőség, szép dögös kocsi. De mindegyik E-CVT, tehát nagy élményt nem fog adni, de a legmegbízhatóbb autók egyébkéntAhogy Qru írta Volvora nézz rá. Nem sokkal nagyobb a Golfnál, de AWD és bazi erős. Szuper dízel motor és nagyon jó automata. Cserébe villanymotorral nem áll olyan jól mint a Golf. Meg az padlóra indítja a motort. Átlagos Phevek közül a Golfban van jó erős elektromos motor. (110LE és 330Nm)
Ha tudsz tölteni vedd a plugint, de előbb ezt fixáld le. Töltés nélkül csak a sok holt súlyt cipeled. Sima hibridben csak Toyota IS300 azért ott van a szeren, az volt a másik kiszemeltem a GTE mellett, de mivel tudok tölteni ezért nem volt kérdés.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
ngaba
aktív tag
válasz ngaba #188378 üzenetére
Viszont látva, h milyen autókat lehet kapni 1.5 millióért, visszajutottam oda, h lehet, h a FL 1.6 CRTDI Alteámat kellene kikalapálni. Minőségérzetre, ergonomiára nem fogok ilyen autót kapni ennyiért (nem tudom, mit ettem annyira a C-maxon anno), és ugyanúgy bizonytalan lesz, mint a mostani autóm.
Van egy új jelenség az Alteánál: A hétvégén voltunk a Mátrában, és kétszer sípolással bejelzett az olajnyomás jelző. Megálltam, megnéztem, az olajszint rendben van. Telefonálás. Fórumok alapján német autóknál ez nem annyira ritka jelenség. Hogy mi van?! Mindenesetre utána nem jött elő Szegedig. Hétfőn viszem azért szerelőhöz (a kuplungot egyelőre még halogatom - kiderült, hogy 15 ezer km-rel ezelőtt volt cserélve), kíváncsi vagyok, mit mond...
[ Szerkesztve ]
-
válasz Somatom #188380 üzenetére
Vw az is, úgy, mint a skoda, fabia, ibiza, polo, A1 és az oktávia, leon, golf, A3... azonos padlólemez, váltó, motor... más a külcsín.
Ez , az is vw.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
aktív tag
válasz rbalint88 #188357 üzenetére
Köszi szépen.
Igazából egy jó okot (t.i. hobbiállatot) keresek, hogy vegyek valamit.
Valami nem európai konszerntől való V6 / V8 utazóautó legyen ezredfordulós 'technikával' és formavilággal (2000-2010), elsősorban kupét és japánt, innen jött a Lexus, mint gondolat...és akkor ráleltem, hogy ilyen modell is van. Kabrió nem annyira a zsánerem, a ponyvatetős kifejezetten nem (kivéve a Barchetta, az örök szerelem), de egy pofás CC ellen, mint a fenti SC, nem ágálnék.
Hogy teljesen inkoherens legyen a történet, a fő csapásirány ahonnan ez 'leágazott' az a Lexus IS 250/300, ideálisan kombi (abból a CC nem tetszik, túl darabos, kupé pedig nincs).
Az olasz vonalat elengedem, igen: megvolt, jó volt, hosszú távon nem az én esetem, de ki lett pipálva. Illetve sokat ront az 'élményen', hogy majd' minden sarkon szembefordul egy GT.
Egyébként ez még nem olyan 'megálló', de a dolgok olyanok, hogy néha hirtelen változnak, így a preferenciák is...
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
rbalint88
addikt
válasz LZs?! #188386 üzenetére
Hat ha lexus es v8, nekem az utolso ls430 (xf30 facelift, 2003-2006) a nagy kedvenc, egy olyat megmentenek az utokornak. A motor ugyanaz, viszont mivel ebbol azert gyartottak ertelmezheto mennyiseget, konnyebb eletben tartani es termeszetesen a bekerulesi koltsege is joval alacsonyabb. De akar gs430 se elvetendo.
Egyebkent ertelmes sc430 araban mar szerintem
porschet is kapsz, cayman, olcsobb 911-ek johetnek szoba, azokkal meg jobbat lehet autozni. Utazasra ugyanannyira alkalmasak. Csomagtarto az sc-ben sincs, palyazni meg mindegyikkel lehet kenyelmesen.
Mustangbol csak az utolso generaciot vennem, ha usaig el lehet nezni, csak az meg 10M+, jobban megeri ujat venni belole... -
Somatom
veterán
válasz rbalint88 #188387 üzenetére
Sztem Mustangból az eredeti Super Snake a tuti és most akciósan hozzá lehet jutni. Eddig csak egy darab létezett belőle potom 650 milláért, de állítólag a Ford legyárt belőle 10 darabot az eredeti specifikáció szerint. Azokat biztos olcsóbban adják.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
ates2
senior tag
Hali!
Lenne egy kérdésem,családon belül történő adás-vételről.
Azt már tudom eredetvizsga nem kell,viszont kormányablakba azt mondták illeték fizetés lesz.
De,találtam egy ilyet "A családon belüli, azaz az egyenes ágú rokonság esetén végbe menő átírás esetén a legfontosabb információ talán az, hogy a folyamat illetékmentes."
Akkor most ez hogy is van ? :p[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz ates2 #188392 üzenetére
Hát nem lennék ezen sem meglepődve.
Mai telefon (délelőtt)
- ezt és ezt szeretném beadni, melyiket kell, és hol kell?
- kormányhivatalban kell leadni, miután letöltötte és kitöltötte
- ügyfélkapun nem lehet?
- nemGondoltam rákérdezek még 1x,délután:
- ezt és ezt szeretném beadni, melyiket kell, és hol kell?
- ezt és azt, kormányhivatalban, postai úton
- elekrtonikusan be lehet adni?
- persze epapir.gov.hu...
És az ügyintéző végigvárta, hogy akkor a megfelelő ügyet válasszam ki.Nem autós ügy de talán jó rossz példa.
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Mazda.de most kezdte el tolni az MX-30 kontentet instán, ők már vezették, hamarosan kapnak belőle a kereskedések is saját tesztautót, illetve akik eddig előrendelték, azok is elvihették most próbakörre. A fotók/videók alapján a belső tér kb Mazda 6 minőség, illetve annyit írtak még, hogy gyorstöltővel 30-40 perc a 80%, de ez semmi extra. Gondolom hamarosan jönnek majd a nagyobb autós portálok is a részletes tesztekkel.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
ates2
senior tag
válasz SzlobiG #188399 üzenetére
Olvastam,kommentek között megtaláltam a megoldás.
Szóval tesó - tesó közt van illeték, szülő gyerek közt nincs.
Tehát a legjobb megoldás az lenne, ha tesó1 eladja kocsit apa/anyának, apa/anya eladja tesó-nek papíron még aznap és akkor nincs illeték meg eredetiségvizsgálat. Csak 12e ft törzskönyv + forgalmi.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Mini-ITX
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Autós kamerák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Xbox Series X|S
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- További aktív témák...