- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz molnarpeter #188651 üzenetére
*SDI!!!
-
Drughi
addikt
A jármű egyedi azonosító adatainak a valódiságát megállapítom. Megállapítom továbbá, hogy a jármű és a járműhöz tartozó okmány vizsgált műszaki adatai eltérnek egymástól, külső jogtalan beavatkozás nyoma nem látható.
Ez mit jelent, mitől lehet? -
bernel
tag
Pár napja voltam egy kereskedőnél, és azt mondta, hogy náluk nincs rejtett hiba dolog, bármilyen hibát kijavítanak a kocsin, ami előjön a vétel után. Vett már itt tőlük valaki?
-
CactuS
Arcképgyáros
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
bernel
tag
válasz CactuS #188660 üzenetére
Ezt nem is néztem, de tényleg ötletes. A kereskedőnek nincs különösebb kockázata, mert kapja a bérleti díjat addig is, és ha a vásárló elautózott vele már 1-2 hetet, és mondjuk 5000/nap díjjal számolva kifizet ezért 35-60 ezer forintot, akkor ha nincs különösebb baj az autóval, akkor várhatóan nem fogja bebukni ezt a pénzt, és visszaadni az autót.
-
Beerwolf
senior tag
Sziasztok,
Autót szeretnék venni a következő felhasználásra:
- Heti 2-3 150 km autópálya
- Heti 1-2 Budapesti szaladgálás ide-oda (5-10 km-es távok)A következő a prioritási listám:
1. Megbízható autó legyen, nem feltétlen az a lényeg, hogy olcsón javítható, hanem hogy viszonylag kevés gond legyen vele (és értem ez alatt, hogy valami kevésbé rohadó típus legyen)
2. Nem baj, ha nem fogyaszt sokat, dízel is szóba jöhet (főként az lenne a lényeg, hogy autópálya tempónál korrekt fogyasztása legyen)
3. Jó lenne azért legalább egy 100 lóerős autó, ez csak abban az esetben nem feltétel, ha valami könnyebb típusról van szó jobb lóerő/kg aránnyal.
4. Ez tulajdonképpen nem feltétel, de nagyon szeretem a legtöbb coupe formát (BMW E46, Toyota Celica, Hyundai Coupe/Tiburon).Az erre szánt keret 0,5-1 M Ft és ez kizárólag az autó ára, erre rájöhetnek az autó átírási költségek, első szervíz, stb.
-
silver10
aktív tag
válasz ReFleXx #188648 üzenetére
Nekem Lacetti volt az előző. Márciusban adtam el. 2005-ös típus még olyan, hogy a 95 E10 már bajt okoz, mert nem arra van gyártva,felkészítve. Vagyis 100-ast kell tankolni. Amúgy Opel motor és váltó, nekem strapabíró volt, de időben cseréltem a megfelelő motorolajat, normál fordulaton váltottam el. Hidegen nem tapostam. Kopó alkatrészek, klíma komp. tömítés, világítás kábel ami gondom volt. Se EGR, se motorikus bajom nem volt. (1.6 benya)Viszont óra sz.140/GPS 133 km/h hoz 4000fordulat kell (zajos már azért) és ott klímával 8,5-9simán, városban akár10 a fogyi. 90-nél 7,3 körül elvan.
[ Szerkesztve ]
-
Stylewars_kp
senior tag
Sziasztok,
Pug 406 mennyire vállalható még? 2.0 hdi vel gondoltam a 110le-s motorral.
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz Stylewars_kp #188666 üzenetére
Töréstesztje *** elég gáz.
-
silver10
aktív tag
válasz ReFleXx #188667 üzenetére
Még egy fontos dolog kimaradt. Az akku bal+os és ha jófajta akksikiból van is akció szinte holtbiztos, hogy bal+ nincs köztük. Akármi nem megy bele, a tartó helymérete és a kicentizett kábelhossz miatt. Az délkoreai Rocket a legjobb bele. Ezenkívül még Jászplasztik van, ami olcsóbb, de vacak, és karcsú a kapacitás és az indítóáram.
-
olajbogyo
aktív tag
Sziasztok!
Kicsikét hosszú, sorry....
Hát, megnéztünk még több, és még több használt autót......hogyé is mondjam? Az igaz, hogy kereskedésekben jártunk, de bármelyik autót nézzük ki, az mind kereskedéseknél van már, ezek úgy lecsapnak egy eladó autóra, mint gyöngytyúk a fikára. De, a lényeg, hogy vagy minket (vevőket)néznek teljesen elme roggyantnak, vagy ők maguk azok. Miért mondom ezt? Hát mert pl, a hirdetett autónak, köze nincs az ő általa hirdetett tulajdonságokhoz, nevezetesen, hirdet ford járgányt "Titanium" felszereltségűnek, de az az autó a legfapadosabb kiadás, mit a ford kiadott kezei közül. Nem elírás a hirdetésben, mert még a találkozón is ezt állítja. Vagy pl, az, hogy a kereskedő még saját maga sem képes kinyitni a hátsó ajtót, ott előttünk rángatja a "makulátlan, megkímélt hölgytulajdonos"...stb autót, és annyit mond rá, hogy idézem..." ja a hátsó ajtó kulcsát elfelejtettem kihozni..." MI VAN? most nyitottad ki fél perce az autót a távirányítóval vadbarom, az első ajtókat már ki is nyitotta az idióta, és meg akar róla győzni, hogy a hátsó ajtónak van egy másik kulcsa....biztosan ehhez a járgányhoz adtak vagy 15db kulcsot
A motorháztetőt, majd mindegyik, csak unszolásra nyitja ki, de minden mást belülről mutogat ezerrel, hogy milyen megkímélt, egy karc sincs rajta, nézzük meg, hogy milyen aranyos hölgyé lehetett. Ami igaz is, mert úgy kitudják tisztítani, szilikonozni, hogy ihaj. De a motorteret kerülgetik, mint a forró kását. Mondom neki hejj, nyissuk mán fel, ezt, az ugyan nem túlságosan fontos alkatrészt takaró lemeztetőt is. Mikor kinyitja, de mondja közben, hogy " mondom, hogy nagyon jó állapotú.." mit látsz? Hát azt, hogy különbül néz ki, mint a saját 1,5 éves Kugam motortere, de az még vadi új korában sem nézett így ki esküszöm. Mi szükség van így kinyalni egy kocsi motorterét, amivel semmi gubanc nincs, és amúgy nem is állt szándékában megmutatni. Beindítani...? Minek? Hiszen mondta, hogy jó. Vagy nincs benn akku, vagy, csak akkor, ha foglalózol....MICSODA? Gatyát nem veszek próba nélkül, hát akkor 1,5 misiért, már csak meghallgatnám legalább nem?!
Mindegy no, lehet én vagyok ilyen pöcs, hogy kifogtam a legsilányabb kereskedőket, vagy alapból a fejszerkezetem arra ösztökéli őket, ..."nézd mán ni, egy újabb hülye jött autót venni faluról"...
De, kb ott tartok, hogy vagy hajtogatok drótból egy autót, vagy deszkából összeütök egyet. Még az a szerencse, hogy az asszonykám is igazat ad ebben, ő is látja ezt a soksimliskedő, semmirekellő ingyen élő gyökeret, tisztelet a kivételeknek, akiket én még, sajnos nem találtam meg. Adtunk magunknak még időt, és megpróbálunk háztól, tényleg magyarországi autót keresni.
Apropó, magyarországi érvényes okmányok, 2 év friss műszaki, és garancia....emígyen hirdetnek! Olyan autókat, amiket tegnap gurítottak le a trélerről, és nagy kegyesen megengedi, hogy én műszakiztassam le, hozzam el tőle adás-vételivel, rádob nekem addig egy "P"-s rendszámot
De, mondom, hogyan adnak rá ford garanciát egy 10-11éves autóra?
Válasz: van ismerős szerelő a fordnál, aki bármit meg tud oldani, ha probléma van?! Csak azt nem tudjuk, hogy adott esetben több száz km távolságból, ha lerohadok az autóval ki juttatja el, és hogyan ehhez a pesti emberkéhez az autót
Arról már ne is beszéljünk, hogy ezek a csodálatos kereskedők az okai annak, hogy most pesten odab...tak a forg. helyezésnek, vizsgáztatásnak(lebukott egy komplett erre szakosodott "banda", adták ki jó-pénzért a műszakit, a bontóérett hölgytulajdonosmegkímélt 3-500.000km futott csodákra.
Lehet, közületek van jobban megedződött emberke is, aki már járatos a használtautókerskedés zeg-zugos útvesztőiben. Szerencsére, én még csak eladói oldalon jelentem meg a "piacon", mert eddig 3 új autót vettünk, az előző kettőt eladtuk. Az elsőt a kereskedésnek, a másodikat házhoz.
Addig-addig morfondírozom, hogy veszünk egy új autót, az asszonykának is, csak semmi értelme, az utcán tartani, egy alig futó kis autót, de legalább tudnám mit veszek.Soha ne félj valami újat csinálni! A bárkát is egy lelkes amatőr készítette, a Titanicot meg egy halom szakértő!
-
mandleee
tag
Sziasztok!
Egyenlőre csak eljátszok a gondolattal, de lehet képbe kerül egy városi "kis" autó Budapestre, napi munkabá járásra 2x8km + nagy ritkán vidéki rokonlátogatásra (autópálya). Elsősorban a klasszikus második autónak lenne, hogy az illető megszokja a budapesti forgalom ritmusát. Mivel ideiglenes megoldás lenne, szeretném hogy könnyen értékesíthető legyen, akár 2-3-4 év múlva is. (Akár kis bukóval is)
Kritériumok:
- benzin
- KLÍMA!
- lehetőleg azért autópályán bírja a megengedett tempót, ha oda kerül (Kis motorosokat annyira nem preferálom)
- Megbízható, olcsón fenntartható, szervizelhető, megfelelő alkatrész ellátottság
- legalább 2000 körüli évjárat
- könnyű parkolhatóság, kilátás (= kis karosszéria)
- azért valamennyire biztonságos is legyen (ABS, légzsák)
- Lehetőleg ne legyen rozsdaboglya
- coupe, 2 ajtós, 5 ajtós, teljesen mindegy (kombi és szedán kizárva a kis méret miatt)
- a keret első körben (bár mivel jelenleg csak terv szinten van, azért ez kibővíthető megfelelő autó esetén): 5-600 000Ft + szerviz + egyéb kötelező dolgok
- Könnyen eladható legyen! A cél, hogy minél kevesebbet bukjak rajta míg megvanEddig így körvonalazódik a kép:
- Clio 2 1.4-1.6
- Twingo 1.2 16V
- Megane II 3 ajtós
- Hyundai Getz
- bakancs Micra
- Yaris ennyiből nem jön ki, és a kínálat alja nagyon leharcolt
- Mitsu Colt? Bár az csak többért van
- Smartok is vannak, ezek mennyire kerülendőek?
- Kicsit megtolva a keretet New Beetle kínálat alján is vannak példányok (Bár megjegyzem, itt inkább a híres 1.9 TDI-k is felbukkanak, kérdés mennyire díjazná a rövid távokat)
- 1.4 LupoNincsenek félelmeim, jöhet francia, olasz, japán, német bármi ötletnek. Bár ahogy nézem a kínálatot, lehet kikellene bővíteni a keretet 1 millióra, hogy értelmes kocsit vegyen az ember.
-
kenwood
veterán
Eddig elvoltam tomegkozelekedessel, de melo miatt kell a jogsi, (inkabb ugyeleti,eseti jellggel lesz vezetes, havonta par alkalom) es nem szeretnem az elso par ezer kilometert a cegesben letolni, igy veszek valamit gyakorlasra.
Budapest, 183 cm vagyok.
6-700-at szannek a vetelarra (800 mar szerelem lenne).
Az nem gond, ha az elso 3 evben 100-150-et ra kell kolteni, de az igen,ha rogton az elsoben 3-500-at, vagy ha 2-3 havonta jon elo olyan hiba, ami azonnali szerviz.Eleg sok tipusa szoba kerult.
Azokat a kocsikat, amik kicsit lutrik (pl franciak, fiatok) nem zarom ki, az egyetlen olyan kocsi,ami tetszik, de biztosan nem vennem meg, mert nem akarok egy trailert is venni melle : az az Alfa 147.
A nagyon pici kocsikat ( Matiz, Smart stb ...) kihagynam, es nagyobb sedant (C5, Mondeo. Laguna) sem vennek kezdesnek. Pedig a Vectra GTS es a Signum is nagyon tetszik.
Motorbol olyat szeretnek, ami 10 liter alatt tarthato varosban is.
Bar nem fogom sokat hasznalni, a 10 alatti fogyasztas kb. mindegy, azert dieseltol sem zarkozom el.
Klima,centralzar,abs,szervo lenne extrakban az elvaras, de nem baj, ha tobb is van.
Lehetoleg ne repuljon ki a motor egy 15 km/h koccanasnal.
2004-2005-nel oregebbet nem szivesen.Amikbol tobbet is megneztem eddig.
- Fiesta
- Focus II. ( ebbol nem sok van az arsavban)
- Astra H (ebbol se)
- Grande Punto (ebbol se)
- Kia Cerato
- Renault Megane
- Peugeot 307 (mar az ujabb pofaval)
- Corolla (az Auris elotti modell)
- Mazda 3
- Nissan AlmeraFutottak meg kat. :
- C Corsa
- Punto
- FabiaEzek kozul mit ajanlanatok nekem, es miert azt ?
Illetve a japan autok kapcsan meg olyan kerdesem merult fel, hogy a rohadas mennyire problemas dolog ?
Marmint mondjuk egy kuszob, meg egy sarvedo rohad, es megcsinaltatom ilyen 100-150-ert, akkor az mennyi ido utan dobja le a festeket,kezd el tovabb terjedni ?
Vagy miert problemasabb (ha az) a korrozio, mint a tobbi hiba?[ Szerkesztve ]
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
mandleee
tag
válasz MunezXBK #188672 üzenetére
Haha
A nem kis motor jelen esetben az elérhető motorpalettából a gyengébbeket kizárnám. Nyilván élnék egy RS Cliot, de mivel a keretbe nem férne bele, el lehetne autózni egy 1.4-1.6-al, de azért az 1.2-est kerülném. Egyes Twingóba tudtommal ez a legerősebb amit írtam. Mivel 80-90%-ban Bp-n lenne használva, annyira szükségét sem érzem a nagyon erős motornak.
Mivel ilyen kis kocsival nincs még tapasztalatom, gondolom a súly/méret miatt azért ilyen 90LE körül már belehet sorolni egy másik sávba.
De szívesen fogadok minden ötletet. -
vzsryl
nagyúr
válasz kenwood #188673 üzenetére
Focus mk2 és H Astra inkább dupla ennyiért van.
Leginkább G Astra-t 1.4 90 lóval vagy az Almera-t 1.5 98 pacival tudom javasolni. Ezek nem rohadnak, ha nem voltak törve, és nem túl költséges a fenntartásuk.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
kenwood
veterán
válasz vzsryl #188675 üzenetére
Sajnos G Astrabol egyedul a Coupe kinezetet tudom befogadni, viszont abban nincs nekem tetszo motor.
"Az nem gond, ha az elso 3 evben 100-150-et ra kell kolteni,"
Ezt evente ertettem.
Fontosabb a vezetesi elmeny/tamogatas,kenyelem,biztonsag, mint az, hogy soha ne koltsek ra.
Az viszont elvaras, hogy a szerviz tervezheto legyen, ne alljon meg 2-3 havonta.[ Szerkesztve ]
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
kenwood
veterán
válasz Dare2Live #188677 üzenetére
Japanok szimpatikusak, talan meg a a Swift is,de a Yaris azert eggyel kisebb ezeknel, azokat egyaltalan nem neztem.
Fordra azt mondjak, hogy nagyon jo vezetni. Belulrol is egesz korrekt. Mi szol a Fiesta ellen ebben a kategoriaban?Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
Ádám16
addikt
válasz olajbogyo #188670 üzenetére
Mindenki venne új autót szerintem a topikból, viszont két dolog van:
-ha értesz hozzá egy kicsit, bevizsgáltatod, esetleg ismert és rendbentartott az autó előélete, kb 2x jobb autót vehetsz a pénzedért, mint újonnan (kényelem, minőség, ismerheted a típushibákat, az ajánlott motorokat, ...)
-az új autók áraI 2020-ra úgy felmentek, hogy engem totál elrettent attól, hogy elkezdjek rá gyűjteni.persze, akinek van 10-12 millája autóra, ne vegyen használtat, de itthon szerintem inkább a feléért nézeget(ne) az átlagmagyar, de már ott se túl nagy a kínálat, ha 3 hengernél többet akarsz, és egy kétzónás digitklíma se jönne rosszul.
[ Szerkesztve ]
-
inf3rno
nagyúr
válasz Ádám16 #188679 üzenetére
Nekem az tűnik elég nagy gátnak, hogyha nem akarom elcseszni a használt autó vásárlást, akkor nagyon otthon kéne lennem a témában, és ahhoz kb. éjjel-nappal kocsikról kellene olvasnom, hogy képbe kerüljek 1-2 hónap alatt, tovább meg nem nagyon akarom kocsi nélkül húzni. Na ehhez se kedvem, se időm, más meg nem fog utánajárni helyettem. Szoktam nézni az autókereskedőket, abból el lehet lesni egy-két dolgot, ami alapján fel lehet mérni, hogy mi az, amit tutira el kell kerülni. Pl hogyha nem csukódnak jól az ajtók, nem jók az illesztések, akkor tutira balesetes volt, vagy ha habos az olaj sapka belülről, akkor is van vele valami gebasz, de ez közel sem minden. Másoknak évekbe telik mindezt megtanulni úgy, hogy ezzel foglalkoznak. Most elég esélytelennek tűnik, hogy olyat fogjak ki, amivel tényleg minden rendben van. Haverok is azt mondják, hogy észnél kell lenni, mert a jókat 1-2 nap alatt elviszik, ami meg sokáig fent van, azzal tutira van valami gond, és néha nem egyszerű kitalálni, hogy micsoda.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
szotyika77
aktív tag
Sziasztok!
Családbővülés miatt autót kell cserélnünk, és érdekelne, hogy milyen autók felelnének meg a következő kritériumoknak a feleségemnek:
-5 ajtós legyen, és férjen el a csomagtartóban egy babakocsi;
-Isofix, klíma, abs legyen;
-benzines, városban lenne használva;
-ne legyen 2006-2008-nál idősebb;
-megbízható, biztonságos, nem szeretnénk a vásárlás utáni első pár hónapban a kocsi árát rákölteni (tudom, hogy ez egy használtautónál lutri, de na )
-keret: 1.2-1,7 millió. + szervíz.Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv!
-
válasz inf3rno #188680 üzenetére
Az a baj a jó használtautóval, hogy drága. Én az utóbbi 5 évben kettőt is vettem, el nem merem mondani, hogy mennyiért, de mindkettőt 2 év gyártói garanciával, márkakereskedésből. Az első hatéves volt, beszámított autó (természetesen végig márkaszervizes, 70k km-rel), a második hároméves, lízingből visszaadott, 23k km-es. Természetesen egyikkel sem volt semmi gondom soha, már attól eltekintve, hogy az elsőt összetörték alattam, amúgy mindkettőben kellett már egyszer izzót cserélnem, meg az újjal egyszer volt már defektem is.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
dellfanboy
senior tag
válasz szotyika77 #188681 üzenetére
focu 1.6 benya?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Somatom
veterán
válasz parandroid #188682 üzenetére
Ezek melyik országban történtek?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
dellfanboy
senior tag
válasz parandroid #188685 üzenetére
denmark?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
válasz dellfanboy #188686 üzenetére
Na, akkor játsszunk autójeleset. Denmark az amúgy DK.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Somatom
veterán
válasz parandroid #188685 üzenetére
Minél jobban élnek az emberek egy országban, annál nagyobb esélyed van jó használtautót kifogni. Magyarországon sokkal nehezebb, mint Németországban.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
válasz Somatom #188688 üzenetére
Az tény, hogy egy 16 év átlagéletkorú gépparkból nincs akkora választék, mint egy 6-8 éves átlagból. (Nem tudom a pontos adatokat, csak úgy írtam valamit.)
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Somatom
veterán
válasz parandroid #188689 üzenetére
Nem csak ez számít. Ott egy kisautót leginkább második autónak használnak és garázsban tartanak. Könnyebb kifogni jó vételt, mint nálunk, ahol ugyanez panel melletti csillaggarázsban tartott fő autó, ami csak akkor lát szervízt, ha beszarik.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
bernel
tag
". De, a lényeg, hogy vagy minket (vevőket)néznek teljesen elme roggyantnak, vagy ők maguk azok. Miért mondom ezt? Hát mert pl, a hirdetett autónak, köze nincs az ő általa hirdetett tulajdonságokhoz,"
Úgy mentél kereskedőhöz, hogy először megnézted a google értékeléseit? Én eleve csak olyanhoz megyek, akinek jó értékelése van, és nem 4-5 szavazattal.
Ami számomra érthetetlen, hogy az emberek miért nem értékelnek, akár rossz, akár jó tapasztalatuk van egy kereskedővel? Amennyi ember megfordul náluk egy nap, ha néhány ember értékelne naponta, akkor már ezrével lenne értékelés egy kereskedőhöz 1 év alatt, amiből lehetne látni, hogy átverős vagy nem.
Ezt kell elérni valahogy, hogy az emberek saját érdekükben értékeljenek, mert ha ők értékelnek, akkor mások is fognak, vagyis egymást segítenék így az emberek, ami minden vevőnek jó lenne, a csaló neppereknek meg rossz.
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz szotyika77 #188681 üzenetére
H Astra, z16xer motorkóddal, abban nincs egr, ami a városi használat miatt plusz pont, cserébe van okoskerék. Focis II, 1.6 benzin sem rossz, sőt megnéznék egy Nissan note-otnis. Ha viszont nagyon sok a város, kettes Prius is opció lehet (mi két gyerekkel is elférünk benne)
-
bernel
tag
válasz tboldi #188693 üzenetére
Ez a baj. Fel kellene hívni a figyelmet. Próbáljunk erre egy mozgalmat indítani. Pl. itt a topikban, aki megjár egy kereskedőt, az értékelje ezentúl a google-n, hogy milyen volt a vevőélménye. Rákeresel a google-n, oldalt megjelenik, és egyből értékelheted.
Mondd el ezt az ismerőseidnek is, akik autót keresnek, hogy tegyék ők is ezt, mond el nekik, hogy miért jó ez, és hogy ők is mondják el az ismerőseiknek,stb.
Ha más fórumon is aktív vagy, ahol használt autók is előjönnek, akkor oda is írd be ezt.
Ezzel be lehetne indítani a dolgot, ha itt mindenki elkezdi ezt csinálni, és elmondja az ismerőseinek, hogy adják tovább ők is a dolgot.
Tegyétek ezt, mert az nagyon megtisztíthatja a piacot, ha az emberek megszokják, hogy egyből megosztják a szívatásokat (és a pozitív élményeket is persze), hogy mások is tudjanak róla, amikor vásárlás előtt megnézik a kereskedő értékeléseit. Minden adott hozzá, csak használni kell az értékelőt. Tegyünk róla, hogy így legyen.
-
olajbogyo
aktív tag
válasz bernel #188691 üzenetére
Szia!
Hidd el, amit lehetett megnéztem. A legnagyobb baj az, hogy ha bemész egy élelmiszerboltba, akkor ott nem adnak bélszín helyett csirkelábat, és még ráadásul abból is régen lejárt szavatosságút! Magyarán mondva, ami rá van írva, az többé kevésbé igaz is. Nem kell ahoz hentes végzettség, és még csak nem is kell elvinned magaddal egy hentest, hogy tudjál venni egy kiló karajt. Mert nem b@sz át senki, és nem ad karaj helyett pacalt....nem tudom ez érthető e?
Szóval komoly bajok vannak itten. Nekem sincs arra időm, sem energiám, hogy végigjárjak minden kereskedést, vagy minden jónak tűnő hirdetést. Kérdeztem már meg karosszériást, szervizes, autószerelő ismerőst, hogy esetleg eljönnének e? De érthető módon egyik sem vállalna "felelősséget" az elhozott autóra, igaz én ezt nem is kértem , de nem szívesen járnak már ilyesféle szemrevételezésekre, mert volt már nekik olyan, aki őket okolta, hogy "hát te mondtad..." címszóval. Most is úgy hirdeti az illető pl a fiestát, hogy 1 év Ford garancia! Ez milyen már? Még a Ford is felléphetne ellene, mert ez vicckategória ám, hiszen az új Kugámra is csak 5 évet ad a Ford. Egy németből behozott 11 éves autóra nem létezik ilyen.....
Tetszene az, amit az egyik fórumtársunk linkelt pár napja egy kereskedésről, ahol elég ígéretes feltételekkel lehetne elhozni autót. Csak nem sok járgány van még, ami nekünk szóba jöhetne, mondjuk ő talán: [link]
Azt nem tudom, hogy ő, az itt többször ajánlott verzió e? Vagy esetleg nem az, de elméletileg 3 napig visszaveszik. Azt esetleg meglehetne próbálni, mert így elhozhatnám, akár márkakereskedésbe is, vagy más szerelőhöz elvihetném, és megnézethetném, ha gebasz van vele....vissza a feladónak, ha ok akkor szuper.
Én sem készítek Gigabites hálózat helyett 10, vagy 100 megabitest, pedig tehetném, mert a jelenlegi hálózat elemei nem alkalmasak a gigabitesre, de ettől még a későbbiekben, fejlesztések után, akár alkalmas lehet. Nem tudom, más országokban is így van e, de nálunk már boldog boldogtalan autókat hord be, van egy két kolléga, akik az ingyenes kiutazási kedvezmények miatt kijár behozni autókat, no ők még nem hoztak be olyat, amit jó szívvel ajánlottak volna....
Mindenesetre nektek köszönök, minden segítséget! Tőletek több segítséget, iránymutatást kaptam, mint bármely kereskedőnek álcázott kóklertől. További szép napot nektek!Soha ne félj valami újat csinálni! A bárkát is egy lelkes amatőr készítette, a Titanicot meg egy halom szakértő!
-
bernel
tag
Ha kevés értékelés van, akkor könnyű torzítani egy értékeléssel. Minél több értékelés van, annál nehezebb. Ezért kell eléni, hogy sokan értékeljenek. Ezentúl értékeljetek ti is, ha kereskedőnél jártatok, és mondjátok el ezt másoknak is, ha szóba kerül velük a használt autó téma, mert ők is autót vadásznak.
Ha ők is értékelnek, és továbbadják másoknak, akkor elterjedhet a dolog, és így több infónk lesz az egyes kereskedőkről, mint most, ami vevőként mindenképpen jó dolog.
-
bernel
tag
válasz olajbogyo #188698 üzenetére
Kérdeztem már meg karosszériást, szervizes, autószerelő ismerőst, hogy esetleg eljönnének e? De érthető módon egyik sem vállalna "felelősséget" az elhozott autóra, igaz én ezt nem is kértem , de nem szívesen járnak már ilyesféle szemrevételezésekre, mert volt már nekik olyan, aki őket okolta
Vannak olyan szolgáltatók, akik elmennek veled átnézni a kocsit. Persze pénzbe kerül, de ennyit megér, ha nagyértékű dolgot vesz az ember.