- Poco X6 Pro - ötös alá
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Somatom #189349 üzenetére
5 felnőttnek, vagy 4 kamionosnak.
Itt felröhögtem.Abban állítva tudnám szállítani a bringát, meg aludni is lehetne benne.
Azért azt próbáld is ki, mert az újabbak már egyre kisebbek - növekszik az utasvédelem, csökken az utastér.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Senhi #189350 üzenetére
Szuper! Általában nem sietek de ha igen akkor azért jó ha olyan a gép ami tudja a 150-160-as utazót tartósabban autópályán. A hangosság nem zavar, a mostani autóm is hangos... már megszoktam. 1.6-os benzinest néztünk Auris kombiból (az 1.2T-ról lebeszélt az értékesítő) de a HSD sem elvetendő végülis.
#nincsbennetarcsi
-
Doki16
addikt
Nem erőltetnem, tudni fogja azt is, de ott már jobban hallod a motor zaját is. Azért az 1.8 (99lóerő) nem arra van kitalálva, hogy folyamatosan 150-160-at menjen. Amúgy tud többet is. [link]
Én stabil 130-al mentem vele, az volt a kényelmesebb és jól fogyasztó. Nem ugrik már onnan olyan jól.(#189352)footy: Még kevesebbel is számolhatsz ha két személlyel mész normál tempó mellett. Akkor nekem 6 litert tudott. De ha nagy átlagot nézek egy Dunaújváros-Budaörs távra akkor nem egyszer kijött a 4,5 is. De ez nem nagy táv. Ezért szoktam azt mondani, hogy a 6-7 liter a pályás fogyasztás olyan 130-nál. Persze van még sok befolyásoló tényező, de kb ennyi. Amit te írtál könnyedén kifog jönni 7 literből. De akkor már inkább egy V60 D6 vagy egy GTE ha fontos a pályázás. Az a két típus röhögve megy 160-at.
(#189354)Qru: Menni fog annyit tartósan, de ott már exponenciálisan nőni fog sajnos a fogyi. Viszont ha 1.6 vagy HSD akkor nem is kérdés, hogy a hibrid a sokkal jobb választás.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Doki16 #189355 üzenetére
Nem kontinens átszelésre kell de ha pl a telekről vissza kell sietnem a városba akkor azért jó ha a 150-160-at biztonságosan tudja. HSD nagyon feltételesen lenne csak jó nekem jelenleg a felhasználás miatt (anno ezért nem vettem végül CT200h-t), egyelőre az nagyon csak B opció. De az úgyis csak távlati terv, egyelőre csak tájékozódom.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Holding91
újonc
válasz molnarpeter #189359 üzenetére
És árba hol kezdődik?
De akkor váltóval még nemvagyok előrébb
Pedig nekem ezek a mondeok nagyon tetszenek... -
Doki16
addikt
válasz Holding91 #189357 üzenetére
De hülye vagyok. Tényleg Mondeo hibrid, kicsit szemellenzés voltam most. Tök jó autó nyugodtan veheted. Valamivel kisebb a csomagtartója annyi a hátránya neki mindössze. [link] Toyota technika van benne és a váltó is jófajta cvt.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Holding91
újonc
válasz Doki16 #189362 üzenetére
Köszönöm a segítséget mind kettőtöknek.
Akkor az összes hybridbe cvt van ami jóval jobb mint a powershift?
Ahogy látom picit drágábbak de akkor annyival jobbak is.😀
Szerintem minden kép ezeket fogom nézegetni.Nemtudom ki hogy van vele de nekem ezek a mondeok nagyon tetszenek😁 -
Doki16
addikt
válasz Holding91 #189365 üzenetére
Nem jobb, csak sokkal megbízhatóbb. Nincs váltás, hanem fokozatmentes. Nézz róla videókat, mert vannak akiket idegesít, ha egy autó nem vált.
Igen sokkal jobbak egy hagyományos dízel+automata kombónál. Olcsóbb a fenntartásuk és lényegesen megbízhatóbbak, főleg használtan.Szíved joga, hogy tetsszen, nincs ezzel semmi gond. Jó autók lettek
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
dbocskai
tag
válasz Doki16 #189366 üzenetére
Azért ez a CVT téma nem ennyire fekete-fehér.
A toyota hibridje és CVT-je kiforrot és jó. Pont.
Viszont a CVT előnye relatív, lustább lesz vele a kocsi, én gyűlöltem egy dízel+CVT kombót.
Megbízhatóságra meg azért bőven vannak negatív példák is, elég csak az Audi multitronicjára gondolni, aminek inkább csak hátránya volt mint előnye... -
molnarpeter
nagyúr
válasz Holding91 #189365 üzenetére
Ha tudsz tölteni (vagyis akár otthon, akár munkahelyen nem az utcán parkol), akkor az Opel Ampera is érdekes lehet még. Kicsit olcsóbban is előfordul, mint a hibrid Mondeo, és ez nem csak visszatölt, hanem konnektorból is fel tudod tankolni árammal, amivel nagyságrendileg 40-60 km-t simán meg tudsz tenni télen is akár. Csak egy alternatíva, kevesebb lenne a benzin költség, és nem olyan drágák már. Persze azt is megértem, ha a Ford a kedvenc
-
Holding91
újonc
válasz molnarpeter #189370 üzenetére
Köszönöm mint alternatívát.Én ezzel úgy vagyok, meg gondolom sokan mások ha veszek egy kocsit x millióért akkor már tudjak rá úgy nézni hogy teszik is.Na ez pl az Amperába nagyon nincs meg
-
Doki16
addikt
válasz dbocskai #189367 üzenetére
Én a hibridről írtam azon belül is a Toyota e-cvt váltójáról. Nem az egészről hanem csak a HSD. A többi nem életbiztosítás ugyanúgy. Főleg nem egy igazi láncos cvt.
A Toyota bolygóműves rendszere mindegyiknél jobb. Az Audit ne hozzuk ide én arról nem beszéltem.
De a tisztán látás végett akkor az eCVT-re gondoltamA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
vzsryl
nagyúr
-
őstag
válasz Holding91 #189377 üzenetére
Látom nagyban megy itt a tanácskozás, én is megosztok kis tapasztalatot.
Lassan két és fél hónapja vagyok tulajdonosa egy 2014-es Toyota Auris HSD-nek (első autó). Először én is nagyon tartottam a motor bőgéstől mivel ugye teljesen fokozatmentes a hajtás. De azt kell mondjam abszolút nem zavaró, ha előzök, vagy valamiért ki kell ugrani akkor lepadlózom (amivel nyilván megjön a hang is) de az erő is elég rendesen, ha még átveszem Power üzemmódba akkor meg még durvább. Múltkor néztem 140 körül pörgött a motor 2700 körül sík úton, kb alig lehet hallani. Én nagyon szeretem amúgy, városban napi szinten használom 2x10km-re, átlagfogyasztásom rátankolással mérve eddig 5,4-5,9 között alakult. Ebben volt azért bőven pálya is hétvégente. Amit linkeltek Aurist az az újabb generáció, szóval még csendesebb még újabb a hibrid része. Tök jó érzés a parkoló házban csak EV üzemmódban halkan gurulni és lehúzott ablaknál hallgatni a gumikat
Megbízható, jó kis autók ezek, kiforrott rendszerrel a kasztni alattDe igen, a külső is sokat nyom... sőt Jó érzés legyen vissza nézni az autóra
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Doki16 #189355 üzenetére
Nekem eleg a 140, a fogyasztas is csak olyan szempontbol lenyeges, hogy meglegyen 750km hatotav. (ha meglatogatjuk a szuloket az (620km) akkor a tankolas miatt nem szeretek extra megallni)
A plugin szamomra annyira nem erdekes. A Golf GTE csak ilyen "eco kapuzaras" projekt lenne A gyakorlatban inkabb a Passat GTE passzolna, de a hibrid felara(4500-5000euro) nevetseges a dizelhez kepest, egyszeruen nem adja ki a matek. Hajlando lennek a tisztabb uzemert felarat fizetni, de az max 1-2000 euro. A V60 pedig szimpatikus es tetszik, de a csomagtarto miatt kiesik. (Ehhez meg jon hogy a "napi bedugdosas" resze sem szimpatikus a hibridnek es ha mar otthon toltes akkor napelemekrol lenne igazan kiralysag ami megint csak min 5000 euros befektetes)[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz gzbotii #189382 üzenetére
Semennyire nem igényel szakértőt, ha nem izgat a garancia akkor otthon mindent könnyen meglehet csinálni. Még egy váltóolaj csere is tök egyszerű művelet. Alapvetően egy sima 1.8 szívó. Légszűrőt és pollenszűrőt 5 perc rajta cserélni, otthon magamnak csináltam, az olajcserére meg elvittem márkaszervizbe a garancia miatt. Csak megvenni drágább utána a HSD nagyon olcsón fenntartható. De tényleg, ha otthon csinálod egy kötelező szerviz alig 20k Ft. Egy váltóolaj csere meg kb 15k Ft. És azért jó mert tervezhetőek a költségek, mivel nem nagyon elromlós. A GTE-nél is 21k volt az éves szerviz, de ott ezer dolog elromolhat és az nagyon húzós.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Somatom #189386 üzenetére
Nem vészes. Nekem 2018-ban volt egy olajcserém szűrővel és hibrid garanciám az volt 40k Ft. Az óradíj ami húzós, de az minden más márkaszervizben is. 4+ programban viszont már egészen barátiak az árak. [kép]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
gzbotii
veterán
válasz Doki16 #189385 üzenetére
Priusra nekem azt írták, hogy egy átlagos autószerelő fékbetétet sem tud rajta cserélni, ezért kérdeztem.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Doki16
addikt
válasz gzbotii #189390 üzenetére
Pedig teljesen hagyományos autó, de annyira jók a 4+ szervizárak, hogy nem mennék hagyományos szerelőhöz az biztos. Ha meg nem érdekel a gari megcsinálom otthon és kész. Tényleg annyira egyszerű, hogy akinek van egy kis érdeklődése az autók iránt könnyedén megcsinálja. [link] Ugyanez az Auris is.
Ennyi egy váltóolaj csere [link] És 90k km az előírás.
Mondjuk féket azt én sem cserélnék, mert nem értek hozzá.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
tboldi
nagyúr
-
gzbotii
veterán
-
gzbotii
veterán
Az durva. Golfon 60.000km alatt második* rend tárcsa van fent, pedig utálom az utolsó métereken intenzíven fékezni, inkább folyamatosan, ahol csak lehet számolni vele, motorfék.
*igazából 4, de ebből 2 szett szerelői bal
fagaságból két hónap alatt[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
dj79
senior tag
válasz gzbotii #189395 üzenetére
Ahogy előttem Qru is írja, nem túl gyakori a fékcsere.
Az elsők kb százezer, a hátsók meg kétszázezer (persze ha nem rohad be ) km futást elbírnak.
Amúgy nekem is voltak ilyen félelmeim, de 50km körzeten belül jónéhány, a típushoz értő, felszerszámozott szerviz/szerelő elérhető, illetve 3 márkaszerviz is van a közelben. -
gzbotii
veterán
Épp ma rendeltem meg a hátulra féktárcsa+fékbetét kombót, mert a kevés fékezés és a téli idő + relatív sok állás miatt kicsit berohadt és nem olyan jó a fékhatás. Ha meg hozzá kell nyúlni, akkor dobjuk le.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.