- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- MIUI / HyperOS topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Google Pixel 6/7/8 topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
Hirdetés
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Jövő hónapban érkezik Apple eszközökre az Assassin's Creed: Mirage
gp Az előzetes információk szerint a játék első 90 perce ingyen elérhető lesz bárki számára, a teljes verzióért természetesen fizetni kell.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
bernel
tag
válasz olajbogyo #188919 üzenetére
"mire összeegyeztetek az autóvizsgálat.hu szakértőjével, akinek azért van munkája, és nem az én hívásomat várja nagy unalmában....szóval 4-5 nap is eltelik, mire rám tud szánni időpontot"
Kíváncsi lennék, mi van, ha ugyanahhoz az autóhoz hívják ki újra. Újra lejátssza a fél/egy órás műsort a vizsgálattal? Vagy csak átküldi a korábbi eredményeket?
Ilyenkor az lenne a jó, ha mondjuk féláron átküldené a korábbi eredményeket (feltéve, hogy frissek). Így ő is keresne nulla munkával, és a vevő is jól járna, mert nem is kellene kimennie az autóhoz, és féláron megkapná a teljes vizsgálat eredményét.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz inf3rno #188949 üzenetére
Igen, kapu garancia van. Szóval aki nem ért nagyon hozzá az inkább ne fusson neki a dolognak, mert nagyon be lehet cumizni... Mi is majdnem lyukra futottunk az Volvo-val. Az első hosszabb út után az automata vészmódba rakta magát. Irány a szerviz: Szolenoid cserét javasoltak, az bőven GTK egy 600k-ért vett autó esetén. Végül egy átmosásos váltóolajcsere segített a gondon (azóta is elégedetten használja az új tulaja) de érted simán be lehet bukni egy ilyennel az egész vételárat is akár... Persze ez a szabadpiacon vett autókra is él valamennyire.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
bernel
tag
válasz oliwire #188952 üzenetére
Az eladó miért kapna példányt? A vevő fizet ezért, hogy őt ne verjék át, ő kap. Az eladó nem fizet, tehát nem kap.
Persze ott ácsoroghat a kocsi mellett, és hallja, hogy mit beszél az átvizsgáló a vevővel, bár valahol olvastam, hogy az eladó jelenlétében az átvizsgáló nem mond kritikus dolgokat, csak privátban a vevővel, mert volt már olyan, hogy az eladó elkezdett vele vitatkozni, védeni a kocsit.
[ Szerkesztve ]
-
olajbogyo
aktív tag
Sziasztok!
Tegnap "BigBlackDog" fórumtárs bedobott egy Jazz-t, mint lehetőség. Beszéltem is az illetővel. Ma viszont már felkerült egy másik hirdetés is ugyanazzal az autóval(rendszám azonos), persze nem ugyanazon az áron?! Jó lenne tudni, hogy akkor most mennyi, az annyi?
[link] [link]
Vagy ilyenkor, már más árulja(megvették, csak az eredeti eladó, még nem vette le? Mert, a telefonszám is más a drágább verzsönön. Igaz nem drasztikusan lett drágább, csak érdekes...?! Jó, oké tudom, egy hívás és kiderül, lehet az lesz....Soha ne félj valami újat csinálni! A bárkát is egy lelkes amatőr készítette, a Titanicot meg egy halom szakértő!
-
bernel
tag
válasz molnarpeter #188958 üzenetére
A drágábbnál nincs "autók ugyanitt" link, ami minden kereskedőnél szokott lenni, ahol meg lehet nézni a kereskedő többi autóját, mert nem csak egyet tesznek fel.
-
Dávid.90
újonc
Sziasztok!
Segítségre/tanácsra lenne szükségem ezért regisztráltam.
Lenne pár kérdésem:Múlthéten sikeres forgalmi vizsgát tettem 27évesen.Ezért elkellene kezdeni kocsit néznem.
Ami nekem tetszik az a Ford Mondeo mk5.
Sokan azon az elven vannak első kocsinak valami szart "ütni-vágni".
Na én pont ezzel az elvel mennék szembe.
Nektek erről mi a véleményetek?Kocsi vétel de hol?
-magánszemély?
-nepper?
Úgy gondolnám lehet a legjobb hely kocsi vételre márka kereskedés lenne ahol árulnak használt kocsit,ott gondolom a szervizük átnézi,javítja. Így lehet kisebb lehetne a rizikó valami rossz vételre. Vagy ez a gondolat menet nem igaz?
Amire maga a kocsi lenne melóba menni napi 30km
Illetve hétvégente több
Árba amit szánnék rá 4millió.
Esetleg ötlet más márka típus?
Mondeoval nagyon rosszul járnék?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Dávid.90 #188962 üzenetére
Fiatalabb autónál kisebb a kockázat, gyári garival mindegy, hogy magánszemély vagy cég az eladó. Egyéb esetben egy korrekt cég/kereskedő eladónál könnyebb érvényesíteni a jótállási igényt, de ez nagyban függ a konkrét helytől. Néhány esetben lehet extra garancia biztosítást kötni bizonyos meghibásodásokra, ami a törvényi kötelező intervallumnál hosszabb időre is érvényes lehet.
Mondeo mk5 esetén 2.0 TDCI, kézi váltóval ajánlott szerintem. Hirtelen ami eszembe jutott, hogy nagynyomású pumpa tömítés szokott elkezdeni ereszteni, nem kell tőle megijedni, viszont érdemes megpróbálni amiatt alkudni ha látványosabb kezd lenni a szivárgás, akkor egyszer ki kell cserélni (és pl loctite 574 használatával összerakni).
Napi inga miatt szerintem egy Ampera/Volt érdekes lehet. Akkuval gyakorlatilag soha nincs baj, viszont van egy csomó kedvezmény, és töredék összeget jelent otthon tölteni a tankoláshoz képest - hátrány, hogy minimum udvar kell, vagy jobb esetben garázs. Ennyiért már kapni épkézláb példányokat, Auto van Beuwenn kínálata érdekes lehet (ilyesmikre specializálódott kereskedő).
-
-
tboldi
nagyúr
válasz parandroid #188965 üzenetére
Mosonmagyaróváron esélyesen nem.
Anno megnéztem egy G Astra 1.4 Twinportot az itteni Opel márkakernél, az még hagyján, hogy a belseje olyan volt, mintha leöntötték volna savval, de az eladó dumájától, hogy “ááá, ezt csak vissza kell tenni/csavarozni/tisztítani/feltölteni(/egyéb tetszőleges főnévi igenév)”, már én éreztem magam kínosan. Ha márkaker és szerviz, akkor miért nem csinálják meg és árulják úgy? Nyilván a kérdés költői...
Aztán elvitt egy próbakörre az eladó, én nem vezethettem, viszont ő elég digitálisan kezelte a pedálokat a totál hideg motor mellett (januárban), hogy mutassa, hogy milyen erő van benne. Én illedelmesen helyeseltem, majd miután visszaértünk, elköszöntem, és így nem lett Opelem.Ugyanezt eljátszotta a helyi Suzuki is, ott egy Ignis-t lestem meg, de legalább rövidebb volt a hibalista.
[ Szerkesztve ]
-
Viiktor1989
tag
Sziasztok. Segìtséget szeretnék kérni tőletek.Dobozos teherautó vàsàrlàsa előtt àllok. 10 éve már egy 313 CDI Sprintert hajtok,de eljött az ideje,hogy egy újabbat vegyek. 1-2 éveset szeretnék, hasonló kategóriában gondolkodom,mint a mostani,picit hosszìtott vàltozat. A Ford Transitokról mik a tapasztalatok,megbìzhatósàg, pakolás téren?
-
GeneraL_XTX
veterán
válasz Dávid.90 #188962 üzenetére
azért én ezt átgondolnám.....én is most raktam le a jogsit nemrég, egy hónapos kb de már volt 1-2 bénázásom (nem jó ívben kanyarodtam be egy szűk kapubejárón jobb elejét meghúztam kicsit, alufelni találkozása a padkával stb) ami nagyon fájna egy 4 millkás kocsinál, és akkor még ezek nem is a forgalomban történtek.
szerintem nem hülyeség, hogy első kocsinak 1 millió felett ne, én is nagyon szívesen vettem volna az ezer éve kiszemelt 9. generációs Honda civilcet de biztos nyakon szúrom magam ha második héten azt húzom meg és nem a 750-be került Stilót
-
válasz GeneraL_XTX #188968 üzenetére
Nekem tokmindegy miben ulok, 300 ezres vagy 3 millios, ha nem vagyok biztos benne, akkor inkabb korrigalok, legrosszabb esetben kiszallok es megnezem mi a szitu
meg egyszer sem sikerult meghuznom semmit, vagy tetore tenni, osszetorni barmit, pedig az elso autom 230 loeros volt
-
bernel
tag
válasz aero. #188969 üzenetére
Én nem a meghúzás miatt, hanem inkább azért veszek olcsóbb használt autót, hogy kisebbet bukjak, ha belefutok egy problémásba. Ha 2 millióért vennék, akkor az lenne az egyedüli pénztemető. Ha 1 millióért, akkor viszont megtehetem, hogy eladom valamennyiért és veszek egy másik 1 milliósat., ha az előző problémás.
-
oliwire
őstag
válasz inf3rno #188954 üzenetére
valahogy így
Viccet félretéve, ahogy te leírtad, talán így a korrektebb, hogy az eladó nem fizetett a vizsgálatért, ezért neki nem kötelessége hallani az eredményt.
Az autó megvédése az eladó részéről, a szerviz hibafeltárás tálalása, meg a vevő hozzáértése sok mindent szülhet.
Egy autó csak gyári alkatrészekkel való szerelése, magas órabérű szakszervizes javításokkal sokszor elbátortalanítja a nem hozzáértő vevőt egy jó ajánlattól. Ha a szervizes korrekt akar lenni, akkor elmondja az élhető alternatívákat is, és ha látja, hogy olyan a vétel, akkor nem áll az üzlet útjába. De egy ilyen eseménynek sok kimenetele lehet ettől függetlenül. -
bernel
tag
válasz oliwire #188973 üzenetére
Ha helyszínre kiszálló átvizsgáló van, nem szervizben történik, akkor lehet függetlenebb, mert a szervizben a szervizes a saját szempontjait is érvényesítheti, míg a helyszínre kiszálló vizsgáló ebből a szempontból nem annyira érdekelt, mert ő csak elmondja a véleményt, aztán az ügyfelen múlik, hogy milyen szervizbe viszi a kocsit.
-
-
dbocskai
tag
Elvesztem, egyszerűen nem találom a megfelelő SUV-ot. 8-9millió a keret, ezért nem szeretnék 4 évnél öregebbet venni, ideálisan 150LE +, hogy azért mozogni is tudjon, jó nagy csomagtérrel (500L+)
4x4, automata, adaptív tempomat, LED lámpa, tolatókamera, Android auto, és a gyerek + síelés miatt a 40/20/40 osztott ülések kötelezőek. Ideálisan dízel, mert szinte csak hosszúakat megyek pályán.
Amiket néztem eddig a használtpiacon:
VW Tiguan - R-line pakk nélkül szörnyen néz ki, ez meg sajnos ritka itthon, meg a többség szerint az újonnan 14 milliós kocsija 4 évesen is 10-et ér. Sajnos a karantén alatt lemaradtam pár jó dealről (pl: 240LE R-line, 2017, 70k km, 9 millió körül)
Mazda CX-5 - egy két kérdéses import autón kívül nem nagy a kínálat, Android autót amúgy is csak 2019-től kapott, vagy utólag szereltethető.
Skoda Kodiaq - szinte csak 150LE-s motorokkal van, ami nekem túl lomha egy ekkora bálnához. 2018 előttiek még csak nem is túl szépek a full műanyag boritással.
Miket érdemes még nézni? Kihagytam valamit?
Létezik valami honlap, kereskedő, ahol leadom az igényeimet és szerez mittudomén Svédországból? Tudom, hogy kereskedőt meg lehet bízni importtal, de annyi kókler van, hogy ötletem sincs kihez forduljak.
Ugyanitt mi ez az új stílus a hahu-s kereskedőknél, hogy három-négy sikertelen eladási hónap után ugyannak az autónak nem lefele megy az ára, hanem fel? Épp most néztem egy Stelviot ami a sikeretelen eladásnak hála 1,6 milliót drágult. -
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Viiktor1989 #188967 üzenetére
Szerintem Ducato, 2.3 motor, és keresnék az AdBlue nélküli szériából (2019-ben futott ki talán). Régóta használják már ezt a blokkot (Iveco-ban is van), kiforrott konstrukció.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
Mennyire lehet roller egy G7 GTE 170k km-rel?
Akku, kuplung mennyire van a vegen vajon?[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz footy #188980 üzenetére
Vw topikban van példány 200k felett, illetve ajánlom a GTE fb csoportot. 180-nál drágább kör következik (váltó olajcsere pl), esetleg kokszra rá lehet nézni, amúgy jól sikerült dolog szerintem (szíjas 1.4 TSI --> lánc probléma nincs, olajos DSG --> olajat cserélve tartós, vízhűtéses akku rémlik --> nem lesz vele gond egyáltalán). Egy hőmérséklet szenzor szokott elromlani bennük, e-service ismeri a típust.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz footy #188980 üzenetére
Ezt lehetetlen megmondani. Akku elég jól bírja mert vízhűtéses és max áram amivel lehet tölteni az 16A. A váltó az a legjobb fajta ami DSG lehet. Sima 6 sebességes olajos. A legkevésbé elromlós fajta. Nem egy embernek van a csoportban 200k km körül futott példány és semmi bajuk. Az enyémben 165k km van. 39km-re tölt fel és ennyit el is megy ha ésszel vezetek. Tehát a végén egyik alkatrész sincs még ekkora futásnál, de azért 200-250 felett már számítani lehet bármire. De ez sem kőbevésett, mert ha csak pályán használták akkor végig hatosban volt és ennyi. Se kuplung se DMF nem használódott számottevően.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
dbocskai
tag
válasz parandroid #188978 üzenetére
Azért mégiscsak jobb 20centivel magasabbról egy méterről levillogni az autópályán 130-al kamionsort előző Swiftet.
Amúgy izlések és pofonok, nekem kényelmesebb sporteszközökkel telepakolni, mint egy kombit, feleségemnek meg tetszik, mert olyan, mintha egy kombiban ülne, de 190cm magas lenne. -
rbalint88
addikt
válasz dbocskai #188977 üzenetére
Hyundai Tucson,
SantaFe, Kia Sportage, Sorento (bar ezek asszem csak xenonosak),
Seat Ateca, Tarraco
Toyota RAV4, bar az AA ott is kerdeses
Mondjuk az android autora sok panaszt hallottam, ugyhogy ahhoz en nem feltetlen ragaszkodnek. Az viszont nem hatrany, ha a telefont fel tudod rakni szellozoracsra, mert nyaron kulonben megfo. -
dbocskai
tag
válasz molnarpeter #188984 üzenetére
Ismerem főként elektromosra van ráfeküdve, holland piac se túl nagy, ott se láttam ideálisat. Amire nekem van szükségem, az inkább a tágabb német-svéd piac lenne tippre.
Euro árfolyam miatti ~%5 játékot még csak meg is érteném, de itt pl majd 20% emelésről beszélünk, az euro meg jó 7 éve volt 300FT alatt -
dbocskai
tag
válasz rbalint88 #188985 üzenetére
Hyundai-Kia vonalon egyik se 40/20/40-es hátsó ülésű és LED-et, AA-t, adaptív tempomatot csak a 2018 utáni faceliftesek-hez votl rendelhető. Itt meg SantaFe, Sorento nem esik bele már az árba. Sportage meg Tucson talán 1-1 van hahun eladó.
Ateca nem túl tágas (és amúgy nincs egy darab se itthon ideális), Tarraco nincs 11 millio alatt használtan se.
Rav4 se jól osztja az üléseit, de inkább a modellváltás miatt nem szívesen venném, a régi elavult, az új még nincs árban.
Lehet az igények nagyok, de pont emiatt az apróságok miatt szeretnék újabb autót. Lehet én vagyok a naiv, hogy azt hittem ennyi pénzért, már többet fog tudni egy autó, mint egy tíz éves Octavia. -
válasz dbocskai #188983 üzenetére
Ha praktikus autó kell családhoz, sokat autópályázni, akkor Sharan, vagy egy személyautósított VW Transporter. De ugye az nem olyan menő az ovi előtt a parkolóban. Amúgy ha már suv, akkor legyen prémium, x3, q5, de igazából az x1 is elég nagy 2+2 főnek, a kívánt extrák meg mind benne vannak. És ezzel lehet igazán felvágni, nem a káskájjal, meg a taksonnyal.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
dbocskai
tag
válasz parandroid #188988 üzenetére
Nem fogok hazudni, szeretem, ha egy autó szép és nem úgy néz ki mint az első kocka 4 keréken, amit rajzoltam oviban, nekem bejön a SUV forma, az MPV kevésbé. Nem mintha, amúgy Sharanból vagy Transporterből lenne kínálat.
Amúgy az ötlet szép és jó, de egyszerűen nincs ilyen. Össz 4db találatot hoz a hahu, ebből 3-ban csak a leírásban van távolságtartó tempomat, ha rányitsz a képekre rájössz, hogy nincs benne. Arról nem beszélve, hogy a BMW nem szereti az AA-t, Audiban meg csak 2018 után volt divat az AA és LED. (ezek meg valahol 13 misinél indulnak).
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz molnarpeter #188984 üzenetére
Ez mekkora név... "Autó van bőven"
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
válasz dbocskai #188989 üzenetére
Ja, árakat, azokat nem tudom, főleg nem forintban. X1-et én fancsali szájjal nézegettem, se szerencsére asszonynak sem tetszett (maga a kategória), olyan 40-50k eur között lett volna első blikkre, de nem kértem rá ajánlatot. CX-5-öt elvittük próbakörre, az megállt volna kvázi fullosan 40k eur alatt, de megint ott voltunk vele, hogy minek a suv, amúgy meg a mazda 5 után annyiban lett volna előrelépés, hogy modernebb, menőbb forma, meg kicsit igényesebb belső, főleg meg több extra. Aztán beültünk a Mazda 6-ba, és az olyan szinten volt testhezállóbb, meg autószerűbb, meg agyonextrázott, hogy onnét kezdve kit érdekeltek a suvok? Amúgy alapból tudja az aa-t is, de én az apple carplayt használom. Jó cucc. BMW-ben (3 touringgal jutottunk el beülős próbáig, meg árajánlatig) amúgy tényleg mintha csak apple carplay lett volna, de ez engem nem érintett, mert nekem az kell.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
dbocskai
tag
válasz parandroid #188993 üzenetére
Hát igen a keret pont kb fele ennyi EUR. (~25k), pont ezért nézek használtakat. (meg mert nem akarok az első évben 30%-ot bukni amortizáción )
Mazdákban 2019-től van AA meg carplay, de futottam már kombi kört is, a 4x4 miatt ott se jutottam előrébb... -
STC Speed
őstag
Sziasztok,
Citroen C4(ferdehátu kivitel) mitől "olcsó"? 1m2 től 1m8 ig elég sok van és 2010-13 évjárat. 1.6hdi 1.6 vti motorokról tudtok valamit? Nézek még Ford Focus 1.6 ot 2008-9 és VW jettát 2006-8 és azok kerülnek ennyibe :S Köszi aki tud valamit róluk
-
vzsryl
nagyúr
válasz dbocskai #188989 üzenetére
“szeretem, ha egy autó szép és nem úgy néz ki mint az első kocka 4 keréken, amit rajzoltam oviban, nekem bejön a SUV forma”
Számomra kicsit ellentmondásos a mondat, mert egy SUV pont úgy néz ki, mint amit írtál.
“Lehet az igények nagyok, de pont emiatt az apróságok miatt szeretnék újabb autót. Lehet én vagyok a naiv, hogy azt hittem ennyi pénzért, már többet fog tudni egy autó, mint egy tíz éves Octavia.”
Ezeket az igényeket ki lehet elégíteni, de akkor Octavia kategóriában kell gondolkodni, és nem tankban.Ja, és az autó árak borzasztóan mennek felfele, sőt a használt árak sem csökkenek már 5 éve.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
dbocskai
tag