- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- DIGI Mobil
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- iPhone topik
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- Fotók, videók mobillal
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
Hirdetés
-
Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
it Az SK Hynix jelezte: akkora a terjeszkedés az AI-szolgáltatások piacán, hogy 2024-re az összes, 2025-re közel az összes HBM chipet eladták.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
dj79
senior tag
válasz Brandynew #188199 üzenetére
OFF
Tegnap a sparban voltam, 2400ft a cseresznye kilója, viszont szép áru.
Lehet, hogy velem van a baj, de én egy balatoni nyaraló árából inkább vennék helyben 2 lakást, brutális áron mennek az albérletek a környéken, ugyanis a multik mindent is kibérelnek. Akkora a munkaerőhiány, hogy ukrajnai dolgozókat toboroznak..... Az évente befolyó albérleti díjból pedig pár belföldi és külföldi nyaralás bőven kijőnne.
-
SzlobiG
félisten
Roadmovie 9 mótvá? Nem semmi kint is mennyi szemét van, amit a kopasz ott hagy azt elhozza más.
-
Csaby25
senior tag
Sziasztok!
Családi (2 gyerekes) autót keresek.
Városban keveset lesz használva. Ami fontos, hogy megbízható - olcsón fenntartható legyen, benzines és lehetőleg nem kombi (hosszú távra venném).
A keret 2 milla.
Mit ajánlotok?Köszi!
[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
hobizoli
nagyúr
-
rbalint88
addikt
válasz Csaby25 #188208 üzenetére
Elég jól körülírtad a Prius 2-t 2millába már belefér a kínálat teteje is, bár a hibrid előnyei inkább városban jönnek ki. Nekem nem fáj vele pályázni se, bár eddig világgá nem mentünk vele, csak agglomerációban mozogtunk Bp-n kívül. Ami nagyobb csomagterű kompakt, az az ufo Civic (2005-), Lancia Delta, Skoda Octavia. Ezekből mind találsz 2M-ig értelmes példányt.
hobizoli: én se vennék erre nyaralót, de sok embernek arra van igénye, hogy hétvégente lebumlizzon a nyaralóba, füvet nyírjon, stb, aztán hazaszopódjon az ellenirányú dugóban.
a matek részével is egyetértek és így nem vagy röghöz kötve sem a nyaralás szempontjából. -
válasz hobizoli #188209 üzenetére
Csak kb senki nem adja ki csak hétvégére szezonban...
Amúgy aki 4-5 éve vett nyaralót, az most a dupláját éri, vagy főszezonban 6-8 hétre kiadja, hoz 1-1,5M Ft-ot, előtte utána Ő lejön nyaralni... A legtöbb téliesített, innen jár Hévízre, Kehidára, Igalba, Csisztapusztára, ide jön karácsonyozni, szilveszterezni, koronavírus elől...
Nyugdíjas korára leköltözik...
Ez kb olyan, hogy miért nem vesz mindenki olyan autót amivel eljut A-B be aztán jónapot, mindenkinek másra van igénye.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Csaby25
senior tag
rbalint88, molnarpeter,
Köszi!
Maradok azt hiszem az Octavia-nál. Gondolom mk2 fér bele a 2 millába. Érdemes a facelift-est keresni?A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Dare2Live
nagyúr
válasz hobizoli #188209 üzenetére
"amit a balatoni nyaralo aran megvett bp-i keco kiadasbol rohogve lehet fedezni"
Másrészt albiban bérlő 2+éve uaz. Nem 5 embernek adsz ki 1-2hetekre ami meló, meló, meló.
Ha meg magadnak veszed sztem jobb az egyszer itt máskor ott.
Külön érdekes, hogy MOon a nyaralás/telelés vmiért piszok drága ill ár/értékben katasztrófa. Tavaly napra leosztva jóval olcsobban jön ki decemberen Tenerife mint egy wellness. ÉS had ne mondjam mennyivel többet adott Tenerife mint egy wellness.[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
hobizoli
nagyúr
válasz kisza25 #188212 üzenetére
hotel Lido Siofokon jovo het penteki erkezes vasarnapi tavozas, reggelivel, 2 szemelyre 60k
most neztem a booking.com-n es ez foglalhato jelen pillanatban is, de van tobb is hasonlo arrafele meg 50k-ert is
Bfüred Andrea Panzio 36k ugyanilyen kondiciokkal, 9.1/10-s ertkelessel rendelkezik a hely, szinten jelen pillanatban is aktiv hirdetes
nincs szallas csak hetvegere? nem ugy tunik...több drón kell ;P
-
válasz hobizoli #188215 üzenetére
főszezont írtam, júli 15-aug 20, meg nem szállodára gondoltam, hanem nyaraló házra kerttel, mert azokat veszik a Bp-i emberkék, Siófok egy dolog, Blelle, Bboglár, Fonyódon nem sok szálloda van. A másik, hogy a jelenlegi elég érdekes helyzet, mert a korona vírus miatt sokan vissza mondták a foglalásokat és nem foglalnak előre.
Nekem normál 10-11 hét be van foglalva egy évvel elére, ehhez képest jónius 15-ig (határok megnyitása) még csak 4 hét foglalásom volt, most már 7 hét.
Mindegy, igényeken vitatkozunk.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
q13579
senior tag
Sziasztok,
Két autó vásárlása között variálunk, a véleményetekre vagyok kíváncsi.
Van időnk megtalálni az igazit és az összehasonlítás megkönnyítésére elméletben abból induljunk ki, hogy mind a kettő kb 100-120.000 VALÓS km-t futott, gondos gazdája és vezetett szervízelőélete volt, manuális váltósak és extrákban nincs lényeges eltérés.
1. Skoda Octavia kombi 2.0 crtdi 2015 kézi váltó - kb. 4 mHUF - 150 LE
2. Audi A4 avant 2.0 crtdi 2014 kézi váltó - kb 4,5-4-7 mHUF - 150 LEMegérne-e ennyi pluszt egy Audi, vagy ezen a szinten még nincs lényeges eltérés a két autó között? (helykínálat miatt jobban tetszene az Octavia, illetve a szervízköltségek miatt is jobb választásnak tűnne, viszont piszkálja a fantáziám nagyon az A4, mert elérhető áron lenne egy elméletben jobb vezetési élményt, kényelmet nyújtó autó...).
-
válasz q13579 #188217 üzenetére
500k ezen a szinten nem nagy különbség, ha az audiban több az extra, amik neked fontosabbak (ülésfűtés, vagy 4 automata elektromos ablak, vagy gyári navi, tolatókamera, parkhilfe, esetleg ezekből több is), vagy ha annyival jobban tetszik a beltere, ülések kényelmesebbek, akkor azt kell venni. Gyakorlatilag ha kell rá venned egy garnitúra gumit (neadjisten fenivel), vagy beesik valami nagyobb javítás, máris kifizettél 500k-t amúgy is, szóval inkább az állapot legyen a döntő. Azt akarom ebből kihozni, hogy ennyi különbség simán lehet két octavia között is.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz q13579 #188217 üzenetére
Octavia nem rossz választás, egész vállalható anyaghasználattal, nagy térrel. Audiban szvsz A6 és fölött igazán prémium a beltér, a kicsi audik még nem akkora durranások. És peterkeTnek igaza van, dízelnél millió és egy dolog lehet, ami ennyibe fáj javítani, az állapot a fontosabb.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
printer71
csendes tag
Sziasztok !
Egy kis őrütségre vetemednék . Még nem volt dízel autóm ( csak gyenge benzinesek ) , de mielőtt teljesen betiltanák őket , vagy elfogy a kőolaj , szeretném érezni még néha a gondtalan pályázás élményét párszor egy évben . Tehát néztem két sokat futott , de jóhírű dízelt .
A kérdésem az , hogy melyikkel lehet jobban befürödni anyagilag motor ill. üzemanyagellátás szintjén ?https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/skoda/octavia/skoda_octavia_1z-15800445
-
molnarpeter
nagyúr
válasz printer71 #188220 üzenetére
Ha nem vagy kasztnis szakember, akkor Octavia. Mondjuk esélyesen annak is érdemes alánézni rozsdát illetően, de otthon egy ecset, némi festék és csiszolópapír társaságában ki lehet javítani a nem látszó, de törődést igénylő foltokat. Valószínű egyik sem részecskeszűrős még (Skoda esetén a pótkeréknél lévő matrica kódjai alapján egyből kiderül), Ford biztosan nem, viszont drágább a hátsó futóműve fenntartásban. 1.9-nek kéne valószínűleg egy szett hajtókarcsapágy, azzal érdemes kalkulálni. Ajtó viszont "csak" egy elem fényezés, igazából ha találsz bontottan színhelyes ajtót, még olcsóbban is kijöhet, de műszakin így is átmegy. Szóval az Octavia lenne az első, amit megnéznék.
Sofőr ülés amúgy ki szokott szakadni és az ajtókárpit teteje hullámos lesz ezeknél.[ Szerkesztve ]
-
printer71
csendes tag
válasz molnarpeter #188221 üzenetére
Ja igen , azt elfelejtettem írni , hogy nem vagyok kasznis szakember , de cseréltem már küszöböt-sárvédőívet , azért is mertem ezeket válogatni , mert a sérüléseket meg tudnám csinálni . Szóval a Skoda rejt kevesebb taposóaknát ? Pedig a Ford irtó jól néz ki ( mármint ennyiért ) . Ezekben a PDTDI-kben is van kettőstömegű . A PD elemeket külön is lehet cserélni ha kell ? Mi ezeknek a költsége ?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz printer71 #188222 üzenetére
Tartósabb lesz, ha nem kell hegeszteni szerintem, a skoda esetén az ajtó meg ugye pár csavar szinte csak. Hasonló a roller-faktor, mindkettőnek megvan a maga érzékeny pontja, de a sérülés jellegéből fakadóan az Octavia jobb alap a javításra. Van kettőstömegű, de 1.9-re még elmegy az egytömegű átalakító szett. Bontott PD elem legyen mondjuk 20k, hasonló árak vannak, mint tdci vonalon. Ha a Fordon van kevesebb rozsda, az is lehet korrekt darab, de tényleg jól javítani egy hátsó sárvédőt nehezebb
-
rbalint88
addikt
válasz printer71 #188220 üzenetére
hát amennyire ezekkel gondtalanul lehet pályázni, annyiért lehet venni benzinesből is értelmeset. VW csoportból 1.8T benzinesek már kifoghatsz 700-ért épkézlábat Golf4, Passat B5 és 5.5, Audi A4 B5 kasztniban.
sógornak volt ilyen focus-a, 120 felett már nem esik jól vele tartósan, zúg mint állat. gyanítom az octavia se lehet sokkal "gondtalanabb"...
-
rbalint88
addikt
válasz printer71 #188225 üzenetére
most megnéztem a futásokat is, hát ezekkel a bevallott óraállásokkal már nem erőltetném egyik gépet sem. nem azért, mert szédülni kell az óraállástól, én is majdnem vettem idén egy 488e km-t futott Priust, hanem mert a dízelnél sok olyan dolog van, ami el tud kókadni ekkora futásra. úgy meg már nem akkora biznisz, ha hirtelen ráugrik még egyszer a vételára, ami simán benne tud lenni, mert ekkora futásnál el van használódva.
szóval persze, a Felicia és az Accent se egy autópályás elfogó-vadász, de ezek se és ilyen futással semmiképp nem lenne meg a gondtalanság. mik olyan könnyen lenyomnak mindenkit, azok vagy a 2literes dízel verziók vagy épp üveghangon nyomják neki... amivel pályán "fölényesen" tudsz menni, az 150+ lóerő, de ott is ki kell használni minden erejét. sajnos felgyorsult annyira a forgalom és bunkók annyira az emberek, hogy egy ilyen 110 ló körüli dízellel gyakorlatilag forgalmi akadály vagy és ezt folyamatosan éreztetik is.
-
Tothgera30
Ármester
válasz rbalint88 #188226 üzenetére
...és épp minap akarták megmagyarázni valamelyik márkafüggő autós fb csoportban hogy milyen jó is használt dieset venni, mert jóval olcsóbb mint ugyan ezen benzines típusa. A poharat akkor tettem le mikor évi tízezer km-hez is ezt ajánlották nyugdíjas házaspárnak.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
8th
addikt
válasz printer71 #188220 üzenetére
Nyilván előrelépés lenne egy gyengébb benzineshez képest de ezekkel az 1.3tonna feletti 90-100lovas dízelekkel legfeljebb a fogyasztásod lesz alacsonyabb sok dinamikát ne várj tőlük. 1.9 pdtdi-ből minimum a 131lovas verziót venném azt is valami kisebb kaszniban (fabia ibiza, polo) de még a 150 lovas verziótól sem kell nagyon hasra esni egy 1300kg bódéban.
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Tothgera30 #188228 üzenetére
Már olcsobb az azonos évjáratú dízel? Amikor 1éve az 5-8éves dízeleket nézegettem még vmivel drágábbak voltak a dizelek, hiába volt bennük valóságban min 2*3*több km. Gyorsan el is felejtettem őket.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
válasz Tothgera30 #188228 üzenetére
Egyre jobban nyomják a németeknél a dízelprémiumot, azaz plusz pénzt kapsz beszámításnál, ha leadod az öreg dízeledet. Gondolom, ezeket elvileg bontóba kéne küldeni, de élelmes nepperek kamionszám hordják őket keletre. Amúgy is tele a német piac párszáz eurós, vagy ingyen elvihető romokkal, az más kérdés, hogy szállítási költség, regisztrációs adó, forgalomba helyezés után már ezek is partiban vannak a balkáni roncsparkkal. Aztán akkor még mindig vagy megy, vagy nem.
Kolléganő a minap újságolta, hogy végignézte, ahogy bezúzzák a 20 éves vectráját. Valami 5-6k eur-t költött rá az utóbbi évben, és megint letérdelt, azt mondta, évejkel ezelőtt kellett volna meglépni. Az más kérdés, hogy most egy tizenéves mazda 6-ot talált helyette, mintha valami 3000 eur körüli összeget mondott volna, az sem feltétlen lesz jobb buli, de reménykedjünk. Felénk most úgy rémlik, 7k körül van a lélektani határ, ahol új autót adnak, jellemzően daciát, vagy nagyon alap fabiát, esetleg i10/picantot.Valamelyik nap szembejött amúgy egy hirdetés, hibrid fiat 500-at ajánlgattak havi 150 eur-ért leasingre, azért az sem rossz buli városi kisautónak - hozzáteszem, nekem nem jön be a fiat 500, külsőre még ok, de a belteret nem tudom elviselni, illetve nem tudom, milyen hibridet használnak. Nem mellesleg egy ilyen gázolt el pár hete biciklivel.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Somatom
veterán
válasz parandroid #188231 üzenetére
Legalább 4 kerekű 500 -ast adnak ennyiért?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
MunezXBK
nagyúr
válasz parandroid #188233 üzenetére
Az. És nem jövök rá, hogy mi célt szolgál.
-
válasz MunezXBK #188234 üzenetére
Ez a célja
Mondjuk nem tudom kint mikortól van rendes jogsi, de 1 év miatt venni egy ilyet? Lehet az adók is kedvezőbbek rá.
Aztán veszik városi futkozónak?[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz kisza25 #188235 üzenetére
Atyaég. Szerencsére seat/skoda vonalon még nem láttam ilyet, ez a fiat az első. Ez mindenesetre megmagyarázza, miért tizenévesek vezetik az összeset. Amúgy a cikk téved, ahogy az eu-ban mindenütt, a németeknél is már 17 éves kortól szerezhető jogsi. Szóval emiatt még értelmetlenebb. Illetve gondolom arról szól, hogy apuci nem akarja a kis csemetéjét egy 100+ lovas autóval elengedni, kap egy ilyen 20 pacisat a kis hópihe, hogy azért mégis menő legyen a suliparkolóban.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
vzsryl
nagyúr
válasz parandroid #188236 üzenetére
Szerintem nincs olyan dimenzió, ahol ez menőbb, mint egy rozsdás Csepel bicikli.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
eboostr
aktív tag
Sziasztok! "Lejárt külföldi okmányokkal" esetében mennyi lehet durván egy honosítás? (szgk)
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rbalint88 #188226 üzenetére
Mondjuk valid, amit írsz. Összességében lehet, hogy nyugodtabb lenne az élet eggyel öregebb generációs kocsival, és talán jobb állapotút is ki lehetne fogni (Golf 4/Bora/Leon/Toledo/A3/Octavia 1 talán még kevésbé is rohadnak, mint az újabbak). Nameg egy 90/110 lovas adagolós TDI üzemanyag rendszere szinte 0 kockázat egy PD/CR ellenében.
-
hobizoli
nagyúr
válasz molnarpeter #188241 üzenetére
ahade
lasd FB-s dizel tunner csoport szopohegyeiegy adagolos dizel ma mar annyira tulhaladott technika, hogy a legfiatalabbak is ~20 eves autokban vannak, hogy lassan tobbe kerul szervizelni, mint egy modernebbet, amihez most meg minden bokorban van barmi
ugyanaz a tema mar, mint egy karbis tortenet a benzines autoknal
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Tothgera30
Ármester
válasz Dare2Live #188230 üzenetére
Igen, jóval. 3 éves autókat nézegettük, akkor fél milla simán volt közöttük, és benzinmotorral alig találtunk.
#188231 peterkeT: Sok esetben látom hogy a nepperek próbálják rábeszélni a készleten lévő autókra (ami nagy részben diesel) a vevőjelölteket, bármilyen eltérő is a felhasználási szokás. A Mazda 6 minden generációja bejön nekem is, kár hogy a korrózió is legalább ennyire kedveli. Bár lehet találni szépen, de annak megkérik az árát.
#188103 Tothgera30: 970k-t mondott az eladó. Bár a felni nagyon bazári, de állapotilag gyárias. Ennyiért szerintem megér egy megtekintést, és egy 1016km-es utat.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Coyot
őstag
válasz hobizoli #188242 üzenetére
Rengeteg haverom járkál ilyen adagolós dízellel - fent említett típusokkal - minden is van hozzá és sok adagolós szaki már elég jó árakon gatyába rázza az egyetlen bonyolult dolgot a motoron. Filléres ócsónfutó autónak bőven jók. És legalább annyit is esznek mint a mai nagyon takarékos hibrid benzinesek, 10ed áron Ha hajlandó vagy az elején a 20 év szemetét gatyába rázni rajtuk tök jó igásdló lesz belőle.
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
-
MODERÁTOR
Újra elővettem az autós témát, most már újban nem gondolkodom (pestre feleslegesnek érzem...). Szóval 2.75 és 3.25 között mi a vélemény a 2014 és 2015-ben gyártott ceedekről? 1.4 sima benzin, 5 ajtós ferde.
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
válasz mobal #188247 üzenetére
olyat keress, ami itthoni és még garis. Ahhoz, hogy garis legyen km-ben 1000 a tűrés, viszont a dátumot nem lehet túllépni. A-B-be jutásra megfelelő, nekem a korábbi volt 1,4-el, mondjuk az egy másik motor volt
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
diegho
nagyúr
Ha már itt mindenki autóvásárláson gondolkodik, akkor én is újra elővettem a témát így fél évvel a válás után. Most már nem kell az, hogy tágas egyterű legyen. Sőt most már -19kg után nem is kell, hogy Shaq is elférjen benne. Viszont kellene egy olyan autó, ami nagyon olcsón fenntartható, olcsó hozzá az alkatrész, legyen minimum 4 csillagos a törésteszt, 5 ajtós kialakítás és az én használatommal 4,5l-hez közeli fogyasztást lehessen elérni vele.
A használatom 90% országút, 10% város, 0% pálya. Jelenleg a Meriva 1.6-al 6.4-es átlaggal járok el, ami kevesebb, mint a gyári adat. Eddig minden autómmal a gyári adat alatt fogyasztottam.
Árat nem írok, mert igazából nem tudom mennyit szánjak rá, jó lenne minél jobb áron megoldani a váltást.
Amire gondoltam. Gombóc Swift 2010 körüli 1.2-es motorral, az eléggé éhezőbajnok, esetleg Jazz szintén hasonló korban. Netán a németek közül valami. Corsa D, esetleg E, ha megéri a felárat, Ibiza, Fabia. Prius is képben van, de itt nagykanizsa környékén nem nagyon van hozzá független szaki, ezért azt annyira nem favorizálom. Mit mondanátok?
Új hozzászólás Aktív témák
- Biliárd és snooker topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- PlayStation 5
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Eredeti játékok OFF topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xbox Series X|S
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- További aktív témák...
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000