- Mobil flották
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Szilícium-szén teleppel készül a Galaxy S26
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Ring - gyűrű-kúra
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
válasz
Brandynew #256650 üzenetére
Arányaiban sokkal kevesebb időt töltesz el aktívan egy elektromos autó töltésével, mint egy benzinesével.
Ez egy ideális világban igaz is, a valósàg (legalábbis nálam) mást mutat. Keringtem Tenerifén városban, mert nem működtek a töltők, vagy nem volt meg a megfelelő 26. kártyám, szívtam Hollandiában az iPace-szel, mert ugyan töltő volt, de az autó nem mindig akart tölteni, illetve végignéztem ahogy síelésen a velünk lévő iX-et nem lehet tölteni, mert a pálya alján lévő 4 töltőn PHEV-ek lógtak minden nap, és a legközelebbi töltő 30-40 kmre van szerpentinen, 1500-2000 méter szinttel. A legnagyobb hátránya a villanyautóknak az akksik energiasűrűsége, töltése és az infrastruktúra. És lehet, hogy lehet velük jól gyorsulni, de azt hamar megunja az ember. Szeretek velük közlekedni én is, de egyedüli autóként nem választanám.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Asszociációs játék. :)
- Mobil flották
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Futás, futópályák
- Milyen videókártyát?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Flip (IPTV, otthoni internet, vezetékes telefon)
- Vezetékes FEJhallgatók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest