Hirdetés
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- VoLTE/VoWiFi
- Google Pixel topik
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tyrel
őstag
válasz
ArthurShelby #340636 üzenetére
Folytatva az MPV-s okoskodásomat... Igen, talán még a Zafira lett a legjobb, ha most vennék ilyet én is ezt választanám... Egész vállalhatóan néz ki, a műszerfal sem teljesen kretén (legalább a sofőr előtt van), és léteztek hozzá nagyon hasznos extrák. Más kérdés, hogy nagyon kevés van belőlük, legalább is normális felszereltséggel.
Hónapokig vadásztam őket, 170 lovas 2.0 dízel, automata váltó, panoráma szélvédő, magas felszereltség (tolatókamera, ülésfűtés, deréktámasz) és hátsó karfa*, meg általánosan jó állapot. Ennyit akartam, de be kellett látnom, hogy ilyen Zafira nem létezik már, vagy max. papíron.*Van egy olyan extra a Zafirákhoz, hogy a 2. üléssor középső ülését lehajtva annak a háttámlájából ki lehet hajtogatni egy hatalmas karfát, az így felszabaduló helyre pedig egy kicsit beljebb és hátrébb is lehet húzni a 2 oldalsó ülést. A 3 gyerekülésből így 2 felnőtt ülés lesz. Zseniális! De alig-alig néhány példányban van benne...
A panoráma szélvédő nagyon-nagyon hasonlít a Picasso-éhoz, igen, ezekből lopták... De nem baj mert nagyon jó dolog, ez mindig is hiányozni fog ha egyszer lecserélem a Picasso-t. Kb. annyi az eltérés hogy a Zafirákban egyben mozog az egész és feláras extra, alig-alig létezik olyan modell amiben benne van... A Picasso-nál meg alap felszereltség és 2 darabban mozog.
Egy magas, nagydarab ember ugye kb. koppanásig hátra tolja a vezetőülést, és onnantól kezdve annyira mélyen beül a tető alá, hogy nem győz össze-vissza tornázni hogy láthassa a közlekedési lámpákat (mert a tetőtől nem lát felfelé). Egy ilyen embernek ez a panoráma szélvédő isteni áldás.
Tudom eredetileg nem erre találták ki...
Aztán találj egy olyan modellt, amiben a fenti ritka extrából mindkettő benne van, és még a többi igényednek is megfelel. Esélytelen... A Zafira egy kegyetlenül jó egyterű lehetne...
A VW Sharan - mint minden VW - szerintem túlárazott. Van egy huszonéves Alhambra (ami ugye egy Sharan) a családban, alapvetően tök jó autó, nagyon tágas, még a 3. üléssorban is vidáman elférnek felnőttek is... De semmivel sem tartósabb vagy minőségibb mint a korabeli riválisai, így nem igazán tudom hová tenni a magasabb árat. Hosszabb útra konkrétan bátrabban indulok el a Picasso-val, és ez nem kizárólag csak azért van mert fiatalabb...
Elindultunk egyébként ezen a vonalon is, és a B8 Passat meg a 2. gen. Tiguan mellett megnéztünk új, facelift-es (2015 utáni) Sharanokat is, de valami egészen arcpirítóan rossz érzés volt beléjük ülni, legalábbis a többi újabb VW-hez képest. Nagyságrendekkel rosszabb minőség és komfort -érzetet adtak, olyan érzés volt mintha valami bőven 2010 előtti közép-alsó kategóriás autóba huppantunk volna be. Az árcéduláik viszont nagyon nem ezt tükrözték... Gyorsan elengedtük...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #340616 üzenetére
Feltuzelt latom.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #340616 üzenetére
Jobb mint a kex
Hányan voltatok végül?focvis: sajnálom, de öröm az ürömben hogy kgfb fizeti a nagyját.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #340606 üzenetére
Tudom mirol beszelsz. Ezt minden nap ateltem amikor a Baby-bol ultem vissza Bubiba.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #340601 üzenetére
Ahh a Bimmert en is megkosotltam volna. Az mx5 mar kipipalva.
-
válasz
ArthurShelby #340586 üzenetére
Köszönjük a szervezést!
Aránylag szűkkörű, mondhatni exkluzív tali volt.
-
válasz
ArthurShelby #340544 üzenetére
Esélytelen és annyira felbaszott a meló hogy arra szavak nincsenek...
-
SpaceKombajn
aktív tag
válasz
ArthurShelby #340544 üzenetére
Meddig tart ma a banzáj?
Fehérvárról megyek, 17 órakor indulok kb. egy óra az út (a javításokat, tereléseket nem szeretem, de még ott vannak).
Akkor még ott lesztek gondolom, aztán 20-30 perccel később indulok is tovább a Rákóczi utcába egy valamit odavinni. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #340544 üzenetére
Engem elrettentett a mára( is) belengetett hídfoglalás. Húsvét utánira viszont igyekszem eljutni.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
ArthurShelby #340544 üzenetére
Én megyek, ezúttal egy Hondával.
-
sagesz93
addikt
válasz
ArthurShelby #340544 üzenetére
Sajnos Győrből nem tudok menni ma
, pedig a kocsi készen áll a jó idős csapatásokhoz a Pilot Sport 5-el
-
válasz
ArthurShelby #340544 üzenetére
Igyekszem.
Remélem, jön simonjoe is, van nálam valami a részére. -
Emunem
senior tag
válasz
ArthurShelby #340544 üzenetére
én már biztos nem, rugócsere mára /holnapra lett áttéve (várok egy hívást ezzel kapcsolatban) a mostani kedd helyett, no meg asszony dolgozik
esetleg a következőre, ha nem szerdán lesz.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
ArthurShelby #340544 üzenetére
Rohadás vinné el a gyrost.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #340498 üzenetére
Erdemes melloznod akkor inkabb. Most mar ugysem kell, ma 27 fok lesz pl.
-
rbalint88
addikt
válasz
ArthurShelby #340498 üzenetére
Pont hogy inkabb attol fajna a derekad, hogy megfazik, nem? Olyat meg nem hallottam, hogy az ulesfutestol fajdulna meg
-
válasz
ArthurShelby #340459 üzenetére
Igen.
(A kivételekbe ne menjünk bele.) -
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #340459 üzenetére
Igen.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #340445 üzenetére
Azért mert nem a csak tulajdonos használhatja az autót. Ha üzembentartója van, akkor övé az összes fizetendő.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #340445 üzenetére
Az adót mindig az aktuális* üzembentartó fizeti (vagy ha a kettő ugyanaz a személy akkor a tulajdonos). Neked nem kell fizetned, az üzembentartónak kell.
Nálam is muttter fizette mint a Jazz üzembentartója. Ő kapja a fizetési értesítést a NAV-tól és neki is kellett fizetnie (ettől függetlenül bárki fizetheti csak akkor annak az adóazonosítója legyen a közleményben aki helyett fizeted, mert csak így tudja a NAV hova kell lekönyvelnie).*: Igazából nem az aktuális, hanem az a személy aki a tárgyév január 1-én volt az üzembentartó/tulajdonosa.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #340442 üzenetére
Akkor megvan miért, mert az üzembentartó kapja az értesítést.
Ettől még fizetheted te de akkor ne a te adóazonosítód legyen a közlemény rovatban, hanem az üzembentartóé.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #340438 üzenetére
Te vagy az üzembentartó is? Ha igen utald el, az a tuti. A közleményrovatban pedig írd be az adóazonosítódat. Ez alapján tudja azonosítani a NAV és lekönyvelni neked.
Vagy tedd fel a NAV-os mobil app-ot és nézd meg az mit ír. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #340374 üzenetére
Ősökére Vredestein vettem, bevált így Bubi is azt kapott. Tapadásban oké de puhább az oldalfal és hangosabb mint az előd Michelin. Nyilván árban se egy liga de nekem (kis)polgári autókázásra oké.
Puha oldalafalt kikorrigáltam nagyobb nyomással de akkor meg két széle láthatóan nem ér talajt, így marad a közel gyári nyomás. A hangossággal meg nincs mit tenni, marad az hogy hangosabban énekelek vezetés közben.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #340366 üzenetére
Pirmacy amúgy a top kategória élvonala szóval nem csoda. Előtte mi volt rajta?
-
válasz
ArthurShelby #340024 üzenetére
Amúgy ha valakinek kell esetleg Mazda 6 alkatrész (ha jól emlékszem, a színe fehér) hozzon szerszámot, a totem mellett van egy több hónapja… egy részét már ugyan elcipelték, de még akad cucc bőven.
Én 17 órára biztosan nem érek oda, de igyekszem. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #340134 üzenetére
Beleszerkesztettem a helyszínt.
-
hellomi
tag
válasz
ArthurShelby #340134 üzenetére
Nem megy a link.
Nem voltam még soha, nagyon bennfentes tali, vagy bárki jöhet?
-
hellomi
tag
válasz
ArthurShelby #340024 üzenetére
Bocsi, hogy vak vagyok, de nem látok erről semmi más infót. Kérhetek egy linket, hol van leírva a helyszín, stb? Én ráérek, gondoltam hogy ellépek a talira, de nem tudok semmi egyéb részletet.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #339955 üzenetére
Jah oké. Kettő nem fér bele, most eléggé ki vagy feszítve. Akkor inkább a húsvét utánit célzom be.
-
szabonagyur
félisten
válasz
ArthurShelby #339845 üzenetére
Nekem amikor az autót indítom akkor felhozza a 2 társított telómat és ki tudom választani ami kell.
-
szabonagyur
félisten
válasz
ArthurShelby #339841 üzenetére
Ilyesmi, nincs nálam most Androidos telefon, de 2 CP között is ilyen jön fel amikor indul az eszköz.
-
Corsa02
őstag
válasz
ArthurShelby #339773 üzenetére
A húsvét utáni héten meg tudom oldani a Budaörsöt is hétköznapokon is.
Az a baj, hogy a fél út ugye honnan fél út?Nekem Győrből vagy másnak máshonnan? De ez a szavazás több helyszínre, tök jó ötlet, valami ilyesmi kellene akkor.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #339771 üzenetére
Mondjuk ha csak ketten lennénk, akkor vagy ne menjünk ki annyira vagy napoljuk el.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #339763 üzenetére
Igazatok van, a nyári rezi elég csöves (lett) valóban. Akkor legyen Budaörs. Szerdára szavaztam, akkor talán picit melegebb lesz az idő.
-
Corsa02
őstag
válasz
ArthurShelby #339763 üzenetére
Húsvét utáni találkozóban benne lennék én is, sajnos húsvét előtt nem jó.
(A nem BP-en élőknek amúgy sem nagyon jön össze ez a 17h-s kezdés BP-en... ) -
Emunem
senior tag
válasz
ArthurShelby #339763 üzenetére
és hol van a nyári rezidencia?
Ez? -
rbalint88
addikt
válasz
ArthurShelby #339724 üzenetére
Az mondjuk ertheto
-
tboldi
nagyúr
válasz
ArthurShelby #339648 üzenetére
Remek!
Én a hátsó lámpákat cserélgetem csak, az azért kisebb meló.
JDM alkatrészek, az E-jelekkel nem lenne semmi baj, de 2 tolató van és nincs ködzáró. Ezt én úgy hidaltam át, hogy átcseréltem a balos tolató foglalatát a ködzáróéval és egy piros LED-et tettem be, ami ugyancsak nem teljesen KÖHÉM kompatibilis.
Próbálkoztam pirosra festett búrájú halogénizzóval is, de inkább rózsaszínen világított. -
grizlisandor
veterán
válasz
ArthurShelby #339648 üzenetére
Egyre inkább egyet kell értenem a Kopasszal.
-
válasz
ArthurShelby #339313 üzenetére
Távolságra nekem is mindegy, ugyanakkora kerülő, viszont míg Börsön van infrastruktúra, a Szerémin a bokorban kell eldobni a sárgát. 🤫
Qru: Kedden, szerdán Szfvár is jó!
Esetleg Velence / Pákozd az ólomkatonánál. Vagy Etyek, utána szép az útvonal.
-
válasz
ArthurShelby #339283 üzenetére
Fehér avatarral én is az április 15. vagy 16-ot javasolnám. Akkor elvileg már jó idő lesz. 17:00 óra, Budaörs.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #339283 üzenetére
Nekem jo a 16. 5-ig melo olyan f6-6 realis nekem. Mar ha a nyari rezidencian lenne a tali.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
ArthurShelby #339283 üzenetére
Nem olyan bizonytalan, azon a héten szabadságon leszek.
Bár még nem tudom, hova utazzunk.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #339283 üzenetére
Ez az ne hagyd magad lebeszélni.
Helyszín ötlet van? Lehetne belváros vagy mondjuk a lezárt Flórián felüljáró is.
Este már csak nem zavarnak minket a munkások.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #339262 üzenetére
Sorry az új munkahellyel nem vagyok időmilliomos azért is mondtam, hogy átadom a lehetőséget bárkinek.
Qru: húsvét előtti csütörtököt, ha jól sejtem nem fogják sokan bevállalni mivel péntek munkaszüneti nap csütörtök délután már hétvégének számít aztán go vidék a dugóban.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #339262 üzenetére
Husvet hetvege offos az tuti. Elotte levo hetre gondoltam. Ott szerda esetleg vagy csutrotok (bar pentek mar munkaszunet).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #339252 üzenetére
Nem, relax. Kuldik majd.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #339254 üzenetére
Ez a beszéd!
Frasznak kell a sarnehez Ronal felni, megneziumra meg nincs love. Ez meg legalabb konnyu es birja a strapat.
Am egy idopont ajanlat is johetne. Husvet elott sztem beleferne pont.
-
válasz
ArthurShelby #339176 üzenetére
Én benne lennék!
Micsurin: Gratula! Sok balesetmentest!
rbalint88: Audi V8?! Ezért jár a szuper gratula!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #339176 üzenetére
Lassan kene mert itt a jo ido!
-
macilaci78
nagyúr
válasz
ArthurShelby #339176 üzenetére
Nincs.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
ArthurShelby #339176 üzenetére
Igény lenne rá szerintem.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #339147 üzenetére
Majd a nyelvújítás megoldja ezt is.
[link]
"Változik egyes, keltezést kifejező számnevek toldalékolása is: az elsején korábban számmal csupán 1-jén alakban volt írható, ezentúl elfogadható lesz az 1-én is; az elsej(e)i pedig az eddigi 1-j(e)i mellett 1-(e)i alakban is írható lesz."
-
tboldi
nagyúr
válasz
ArthurShelby #338807 üzenetére
Egy Palm M105 valahol nálam is akad, de iOS-en is lehet emulálni.
• • • • • • • • • • • • • • • •
Én alap adatokra, amik nincsenek a műszerfalon vagy becsapósak (vízhőmérséklet), nálam egy OBD-s ScanGauge 2 van bent, ha ennél többre vagy rögzítésre van szükség, az öreg X230-as ThinkPadet használom.
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz
ArthurShelby #338807 üzenetére
Datalogger..
Minden értéket látok rajta, amit az ECU lát a motorból, + grafikonon ugyanez, + l ogot ment + hibakódolvasás, és tesztek..
Semmi másra nem jó a kütyü, de erre tökéletes. -
válasz
ArthurShelby #338783 üzenetére
Ez jó!
Autókkal mondjuk nem könnyű pénzt keresni, de nem lehetetlen! Én mondjuk annak is örülök ha 10-12 hónap használat után bukó nélkül tudok kiszállni egy ilyen autóból. Igazából mindig ez a fő cél, általában sikerül is teljesíteni. Ez a kabrió novemberben bomba vétel volt, most pluszos lenne (2-3M), de
sajnosnagy a szerelem, így nincs szívem eladni.Pár hónapja egyébként egy olyan projekten dolgozom, amivel évente két autót is tesztelhetnék, ráadásul kereshetnék is rajtuk egy keveset. Nem az évszázad üzlete, de nem is ez a lényeg.
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz
ArthurShelby #338739 üzenetére
Nekem a pingvinben több mint 15 éve bennevan a fekete H&R
Keményített gátlóval. feszes, de nem olyan mint egy coilover. nyilván újra kellett tanulni a várost hol mennyivel lehet elmenni vele, meg pl Kozma utca felejtős, de én nagyon imádtam akkor is amikor napira használtam. a GTi az hát gyári, az mindig kompromisszum, van az a pont amikor érzem hogy betámaszt a gólyaláb.. de nem érzem azt hogy BÁRHOL befordul. szóval egy H&R nem tenne neki rosszat. -
tboldi
nagyúr
válasz
ArthurShelby #338713 üzenetére
Igen, azokat én sem kedvelem. A Jazz-zel egyetlen egyszer sikerült súrolnom a lökhárító alján lévő gumikoptatót, egyébként kompromisszummnetesen használhatók.
A Honda amúgy -3 cm, az Alfa -3,5 volt valamikor, az évek során biztos összébb ültek a rugók kicsit.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
ArthurShelby #338713 üzenetére
nekem a dizel 147 -60mm-n van
es ezt ettol csak lejjebb rakni lehetne a menettel, feljebb nem -
Blindmouse_
aktív tag
válasz
ArthurShelby #338693 üzenetére
Hát egy gyári futóművön csak fejleszteni lehet, merthát azt minden szempontból kompromisszum.
:
-
hobizoli
nagyúr
válasz
ArthurShelby #338705 üzenetére
oldalszel erzekenyseg is csokken, ha lejjebb van az auto
mivel ugy eleve a rugozas is kemenyebb, meg belekapni sem tud annyira oldalrol bódéba a szel -
tboldi
nagyúr
válasz
ArthurShelby #338705 üzenetére
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #338705 üzenetére
Igen, az alacsony(abb) súlypont javít rajta. Illetve kisebb légörvények is keletkeznek ha közelebb van a földhöz a padlólemez.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
ArthurShelby #338701 üzenetére
a vastagabb keresztstabilizator-nal a rugozasi komfort nem valtozik, mert annak csak akkor van szerepe, ha kanyarodik az auto
ha kemeny sportfutomu van es attol dol kevesbe a bódé, akkor minden uthibat is jobban atvisz tok egyenesen haladva is
a PU szilent ugyanez -
MasterMark
titán
válasz
ArthurShelby #338701 üzenetére
Az ültetés az utolsó szerintem. Az minimálisat javít az aerodinamikán, de ennyi.
Ültetést azért csinálnak, mert optikailag jól néz ki.
Amiket írtam versenypályára kellenek. Ha optikai tuningra gondolsz az teljesen más dolog. Utcai autónál a legjobb a gyári futómű, de az legyen jó, ne lógjon stb.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
ArthurShelby #338693 üzenetére
a keresztstabilizator az u.n. top-of-the-range modellben mindig vastagabb, mint a proli fapadban
szoval az nagymuter templombajaros 1.2i-jeben egy joval gyengebb kivitel van, mint a boyracer "GTI"-ben
de altalaban ezt 1:1 at lehet rakni
...es meg vannak gyartok, akik annal is csinalnak vastagabbat bele
a PU szilentek is nagyobb ellenallast kepviselnek egy adott erohatasra, mint a sima gumibol levok, ami nem kivant dolesre, csavarodasra van jo hatassal
viszont kevesbe csillapitja a rezgeseket es hangokat
silent = csendes
meg leteznek elso-felso, elso-also, hatso-felso, hatso-also "toronymerevitok" is -
MasterMark
titán
válasz
ArthurShelby #338693 üzenetére
A futómű alapból a kényelmességet és a rossz utat is figyelembe kell vegye. Versenyre ilyenek nem kellenek, ki kell venni a futóműből minden olyat ami nem szükséges, mert emiatt bután viselkedik a kasztni, attól csak lassabban tudsz aztán menni.
Alapból keményebb, pontosabb futómű kell. A gumi szilentek a kényelemnek jók, de a pontosságot csökkentik mert mindenfelé gumisan tud mozogni minden.
Vastagabb cucc nem szokott kelleni, hacsak nem nagyon kivan spórolva valami és mondjuk egy vékonyabb kormányösszekötő simán el tudna hajlani versenykörülmények között.
Minden ami a futóműben van az rugózatlan tömeg. Minél kevesebb a rugózatlan tömeg, annál jobban fog reagálni az autó, ezért inkább könnyített alu cuccok kellenek, mint vastagabb nehéz vas futóműelemek. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #338693 üzenetére
Hobizoli írt erről itt nem is olyan régen. Vastagabb stabilizátor rudak, PU szilentek, ültetőrugó, sportos(abb) lengéscsillapítók (utóbbi kettőre vannak komplett szettek is, pl a Koni-nál).
-
tboldi
nagyúr
válasz
ArthurShelby #338693 üzenetére
Ezek + poliuretán szilentek, jól megválasztott gumi, könnyű felni.
-
Vismajor01
addikt
válasz
ArthurShelby #338344 üzenetére
Alllithato allora? Innen vetted aprórol? Mennyi volt? Van meg?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #338301 üzenetére
Elszaladtam tankolni (ebben meg fem a tank, nem szeretem ha nincs tele es ugy all hetekez, foleg hogy E10 megy bele #rozsdapara). Termeszetesen csak abban a fel oraban esett amig uton vtam.
Fogyi: 9.0 (keves varos + a multkori Pilis kor). -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #338301 üzenetére
De miért mentél, ha vissza is jöttél?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #338181 üzenetére
Thalia... 1.2 rettenet vt abbol unokatesomnak. Gyorsan meg is szabadult tole...
-
Szevam
senior tag
válasz
ArthurShelby #338181 üzenetére
Szegény Süsü ha hallaná.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
ArthurShelby #338181 üzenetére
Szemből kell mindig közelíteni, akkor még egy Clionak is képzelhető.
Mondjuk a szedánnak meg akkora a csomagtartója, hogy szvsz két kategóriával feljebb is tisztességesnek számítana. Bár cserébe szűk a nyílás a csomagtérajtónál és a hátsó üléseknél is.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #338000 üzenetére
Emeletek jocskan. Inflacio powa...
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #337809 üzenetére
-
Szevam
senior tag
válasz
ArthurShelby #337809 üzenetére
Nem tudtam leállni vele a mélygarázsba. Főni már elment.
-
6030D
őstag
válasz
ArthurShelby #337809 üzenetére
Sexy a bömbin a vonóhorgos rendszám. A Lambo orrán pont roppantott volna ugyanaz a horog.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
ArthurShelby #337809 üzenetére
...jah, ma például vonattal mert a fehér Astra foglalt volt.
Megszoktam, hogy 8:27-kor elindulok és 9:00-kor a mélygarázsban vagyok. Hidegzuhany volt hétfő reggel a 6:27-es vonattal 8:40-re beérni. Jó ez az elővárosi MÁV... -
Szevam
senior tag
válasz
ArthurShelby #337809 üzenetére
Az első az enyém
-
válasz
ArthurShelby #337542 üzenetére
Igen, olvastam róla, h mostanában már ez a jellemzőbb. De talán nincs is ezzel baj, mert az alkoholnál nem sok pusztítóbb dolog létezik a világon.
Nem vagyok álszent, én is fogyasztom néha, de az elmúlt években igencsak lecsökkent az alkalmak száma.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #337547 üzenetére
Titkolják, mert szabály szerint 0-nak kell lennie meg amúgy is itthon 10-ből 11 ember nem isrmeri a mértékletességet. De nyilván van valamennyi mérlegelési jogkörük.
Btw az ismerősi körömben 1 alkesz sincs. Ebből is látszik, hogy nem a megfelelő társaságban vagyok.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #337537 üzenetére
Simán lehet. Minden esetre a srácoknak egész komoly értéket is virított a gép.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #337531 üzenetére
És durván érzékenyek/pontosak amúgy. München mellett beültünk egy sörre. Ott a helyen az előtérben volt egy ilyen fújós szonda, csak éppen hogy belekósoltam a finomságba de már azt is kijelezte.
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz
ArthurShelby #337341 üzenetére
Van benne valami, én a GTi-t még pont jókor kezdtem kimenteni a roncs állagból. Így hogy 3,5 éve kész van, most azt látom hogy egy kicsit nehezebb lenne talpratenni ha most kezdenék bele, nem lenne lehetetlen most se, de akkor vágtam bele amikor jó volt a csillagok állása, és az univerzum is azt akarta hogy megmentsem.
Volt egy csomó "Now or never.." vásárlásom hozzá akkoriban, amihez nagyon durva mák kellett azért.Mondjuk a Kadettnek az az előnye hogy sok volt belőle.
Szomszédom is a kettesgolfhoz polcról vesz újban kb majdnem bármit. -
Blindmouse_
aktív tag
válasz
ArthurShelby #337334 üzenetére
De még mindig nem tudjuk hogy megveszed-e.
Ja, az ajtóban úgy néz az ki mint a konyhaszéknek a lába, felvágva hosszában.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #337303 üzenetére
Fakormány nagyon retró, ebbe nem is illik szvsz.
Pollenből Kamoka-t vettem mert abból van biocid, meglátjuk az mit tud. Ha vacak akkor megy bele a Mann újra.
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz
ArthurShelby #337303 üzenetére
Engem a főoldalra visz.
-
kcsa
veterán
válasz
ArthurShelby #337303 üzenetére
Az a G Astra betűtípus a hátulján gyári? Gyanítom nem
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #337247 üzenetére
Az altalanos stabilitas is no (a nagytempos is), mert a kisebb rugok altalaban kemenyebbek is mint a gyari.
Ha vt gyarilag legrugos akkor at lehet alakitani. De draga altalaban visszaalakitani szoktak csak a legrugost fix acelrugosra.
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz
ArthurShelby #337247 üzenetére
Errájdot/ légrugót az vesz, aki nem akar nagyot autózni vele, csak a talikon akarja a földön húzni a seggét.
-
tboldi
nagyúr
válasz
ArthurShelby #337228 üzenetére
Annyival egészíteném ki Blindmouse_ hsz-ét, hogy az airride is egy légrugós rendszer, de az utólagos megoldásokat szokás így nevezni. Viszont gyárilag is találkozhatsz vele a prémium kategóriában vagy a Tesla Model S/X-ben, ezeket többnyire nem lehet teljesen leengedni a talajig.
A Citroënek pedig hagyományosan hidropneumatikusak, már amelyik nem sima tekercs vagy torziós rugót kapott.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #337228 üzenetére
Jobban nez ki, alacsonyabb lesz a sulypontja eztal stabilabb a kanyarokban es minimalisan meg javul a legellenallasa is.
Levegos gazrugo de a AR az sokkal szelesebb tartomamyban allithato futomu.
-
válasz
ArthurShelby #337228 üzenetére
Én oda meg vissza vagyok érte… de egyszerűen nehéz élni vele… ha fix ültetés van akkor városban iszonyat szívás Z4 ugye lent volt rendesen, volt azért fosás vele…, airride meg nagyon drága és nehéz hivatalosan beíratni… nem mellesleg ami tényleg felveszi a versenyt egy minőségi ültetéssel, az megint csillagászati.
Ez pl levegős rendszer…
Amúgy kanyarban is jobb, fogyasztásban is jobb. -
Blindmouse_
aktív tag
válasz
ArthurShelby #337228 üzenetére
Porba nem jó. az max a látványról szól, de egy szint után nem áll jól az se.
Normális ültetés hasznos mert stabilabb lesz mert keményebb is. alacsonyabb a súlypont.. és dögösen néz ki.errájd a régi citroenbe kell meg az ikarusba.
-
tboldi
nagyúr
válasz
ArthurShelby #337223 üzenetére
4 van, WagonR, Jazz, Ypsilon és MiTo.
Nagyjából jól érted, igen, csak annyit tennék hozzá, hogy én és anyum azon az állásponton vagyunk, hogy a WagonR a leggyengébb láncszem, annak kellene mennie. Ha a Jazz-től válnánk meg, az elmúlt 1 év ráköltéseit tekintve anyagilag tulajdonképp ugyanott lennénk, csak akkor az objektíve jobb autó megy, és a rosszabb marad, amire rögtön el is lehet verni azt a pénzt.
A két digó nem kérdés egyikünknél sem, hogy marad, illetve a Jazz-ről is ez a konszenzus, csak abban nincs egyetértés hármunk közt, hogy a WagonR-t eladjuk-e vagy sem.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #336853 üzenetére
Pont most hajtottam fel jo fenyezot. Ha kell atdobom a kontaktot.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #336827 üzenetére
Aucs. Nagyon odaverte? Hol sérült?
-
tboldi
nagyúr
válasz
ArthurShelby #336834 üzenetére
Az enyém biztosan nem, csak a MiTóhoz jó ez a cikkszám. Meg ugye ez 3 ajtós.
Az imént szereltem be az újat, a kattogás megszűnt ugyan, de hiába adtam neki már túlzó mennyiségű kenőanyagot és mozgattam át sokszor, így is “súrlódva” nyílik az ajtó. Nem véletlenül kerül csak a harmadába a gyárinak. Mindegy, ideiglenesen megteszi, amíg nem lesz kedvem újra ezzel foglalkozni.
A réginek viszont nem látom, mi a baja, szét kellene roncsolni, azt meg nem akarom.Ja, és a PU is bent van. Ez viszont nagyon fasza!
A váltókaron is érezni, hogy már nem rángatja a bowdeneket a motor, feszesebb érzést ad. Kombinálva a short shifterrel… 👌
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- LG 27GP850P-B - 27" NANO IPS - 2560x1440 - 180Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDR 400
- iKing.Hu - Apple iPhone 13 Pro Max - Silver - Használt, karcmentes, 100% akku
- Így lesz a Logitech MX Keys magyar billentyűzetes
- Xiaomi Redmi 9T 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AZONNALI SZÁLLÍTÁSSAL Eladó Windows 8 / 8.1 Pro
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest