- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Leradírozza az S26 Ultra a szelfikamerát?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Honor 200 Pro - mobilportré
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
mdani01 #108754 üzenetére
1.9 bármelyik vehető, (68-)90-110 lovasak az egyszerűbb adagolósak, motorkódtól függően 90 lovas lehet fix vagy változó geometriás turbóval, 110-es csak VGT. SDI kapott csak egytömegűt, TDI gyárilag mind kettőstömegűvel szerelt. BXE és kortársai esetén érdemes hajtókarcsapágyat cserélni.
2.0 PD-ből BKD ajánlott, annak még marad az olajpumpája a régi (nem elromlós) fajta, de hengerfej érzékenyebb.
2.0 CR-nél viszont pár évig még ugyanaz volt az alja, mint a PD-knek, tehát olajpumpa tengely cserés, viszont addigra már többször javítottak a konstrukción valamennyire, így egész sokat elmennek belenyúlás nélkül (a megelőzés attól még olcsóbb).[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Garmin Dezl LGV710 Teherautós Nagvigáció Eladó!
- Siemens EQ.6 Plus s700 automata kávéfőző
- Új tartalék ipari forrasztópáka 24V Atten Aoyue Yihua Gordak Letcon 5 pólusú dugó
- Új YIHUA 872D++ BGA SMD 2az1-ben hőlégfúvó állomás + Hakko forrasztó páka
- Kábeldob új hosszabbító 40m réz kábel villanyvezeték 4db konnektor elosztó
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest