- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Leradírozza az S26 Ultra a szelfikamerát?
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Galaxy Ring lett az S25 Ultra hátuljából
- Képek az Asus Zenfone 12 Ultráról
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Huawei P30 Pro - teletalálat
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Magnum_
nagyúr
-
Richard!
addikt
válasz tboldi #108789 üzenetére
Igen-igen. Lassan mindenkihez eljutok
Jó volt, jó ez a kis boci, de azért nem kéne Nekem még túl magas. Ellenben szedi a pacskert, ha kell.
Szép állapotban van, ahhoz képest, hogy 2006-os. De lenne még mit rajta szépíteni.
#autóbuzériaMa kezdődik életed háralévő része
-
Magnum_
nagyúr
válasz Elemental #108794 üzenetére
Bazzz. Miert fajt volna feltuntetni a vetelarat? En ezeket sosem ertettem.
Na, ezert keresett meg a nav.
Gondolom nem utalassal fizettel es nincs atadas-atvelei jegyzokonyv a vetelar atadasarol...
Screenshot van a hirdetesrol? Azt is becsatolnam.[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #108790 üzenetére
A range jó legyen, legalább 87.3, a többi nem számít.
-
Magnum_
nagyúr
válasz szőröscica #108790 üzenetére
Abszolut jo iranyba fordultal, ez tetszik
Mikor mesz nyaralni? Akkor hetfon lesz coffee?I humbly and respectfully decline™
-
szőröscica
addikt
Ma belso faszazas volt, holnap reggel kivulrol teszem rendbe. Megsem lehet majd nyaralni menni, ha koszi a kocsi.
-
tboldi
nagyúr
válasz Richard! #108774 üzenetére
Te vonzod a két résztvevős talikat, vagy mi?
—————————
Más: Persze, hogy nem megy fennakadások nélkül a fékcsere sem a WagonR-en. Megcsináltuk az elsőt, minden a legnagyobb rendben történt, próbakörön is voltunk, szuper lett. De a hátsó... Nem tudtuk felemelni az autót, mert a hátsó emelési pont vagy 10 centivel magasabban van, mint az első, és az én emelőm már nem tud elég magasra “nőni”, hogy a levegőbe kerüljenek a kerekek. Oké, kerítsünk valami fatömböt. Csak hogy apum literally minden fát összevágott korábban. Végül a nagymamámnál találtunk egy raklapot, abból szedtünk ki egy kockát.
Jól elment ezzel az idő, majd holnap folytatjuk. -
V911
tag
válasz bitpork #108781 üzenetére
"Én egyszer nagyon megszívtam, a végén társtettes lettem mert állampolgári kötelességemnek nem tettem eleget amikor tudomásomra jutott egy bűnügy."
Na ez érdekes mert én azt "hallottam" hogy jelenleg nincs ilyen jogi kötelezettség, max erkölcsi kérdés lehet erről.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Peter.70 #108780 üzenetére
Ha egyszer valami le lett írva akkor az megmarad. A magyar hatóság szokása, hogy tanúként idéz be, mert a törvények szerint a tanú igazságmondásra van kötelezve - mivel a nyomozás további szakaszára még most nincs rálátás, nem tudható mennyire lesz kibővítve az elkövetési kör, személy stb. Én egyszer nagyon megszívtam, a végén társtettes lettem mert állampolgári kötelességemnek nem tettem eleget amikor tudomásomra jutott egy bűnügy.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
Elemental
addikt
Tegnap jött egy levél a nav-tól, miszerint költségvetési csalás ügyben folyik eljárás xy kft vonatkozásában, akitől az autómat vettem nagyjából másfél éve. Tanúként leszek jelen az ügyben, de csak levélben kell válaszolnom pár kérdésre, mikor hol vettem, honnan ismerem a céget, mennyibe került, milyen papírokat kaptam az adásvétel során, ki íratta át az én nevemre a kocsit, ez benne volt-e a vételárban.
-
-
Otisz
őstag
Sziasztok!
Épp autóvásárlás előtt állok. Ilyenkor be van sózva az embernek az a bizonyos hátsó fele. Hónapok óta válogatom, hogy mit lenne jó venni. Újat? Pár éveset? A benzinesség alapból szempont.
Új Honda Civicben is gondolkodtam, de a legolcsóbb is az ingerküszöböm felett volt, és szinte fapad.Alternatívaként szóba jött az Ampera is, mivel 90%-ban - de lehet hogy van az 95 is -, városban használom a kocsit.
Otthon tudom tölteni, de még a munkahelyemen is, így igazából ez az egy olyan kocsi most, amellyel még spórolni is tudok azon kívül, hogy minden benne van, amire szükségem van, és azért autó formája van (nekem nagyon bejön).
Amitől a feleségem tart: elromlik, nem kiforrott technika, a gatyánkat ráfizetjük. Valamilyen szinten ez engem is aggaszt kicsit, de a használt autó vásárlása zömében alapból is ilyen.Végigolvastam e topik összes idevonatkozó hozzászólását.
Kinéztem egyet, amit 2 éve hoztak be az országba, akkor 153e km-el, és most van benne 171e. Opel Dunánál szervizeltették, ott cseréltek már benne kormányzárat is (típushiba). Elméletileg végig vezetett a szervizkönyve. Egyik ajtón van egy rányitás nyom, illetve az egyik tükör burkolata fekete (másik fehér - maga a kocsi is 'fehér'), de ennek a beszerzésében segít a jelenlegi tulaj.
Árban nem vészes, elnézve a felhozatalt. Lenne-e itt olyan valaki, aki fővárosi, ismeri az Amperákat, és tudna segíteni az átnézésben holnap?
A FB csoportban is tag vagyok, ott is feltettem ezt a kérdésem, egyelőre még nincs reagálás, de hátha...[ Szerkesztve ]
(OO[IIII][IIII]OO)
-
V911
tag
válasz Speeedfire #108768 üzenetére
Hasonló méretű itthon is van a kertben.
-
-
Volt nagyon mini tali Siófuck-on
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
molnarpeter
nagyúr
SDI véleményem szerint rendes karbantartással elviseli a városozást. Nincs turbó, koromképződés sokkal kisebb mértékben van jelen, amíg jó állapotú a motor, nincs kettőstömegű sem (35k LUK készletben csapágy nélkül, benzinesek ugyanez, kis nyomaték miatt olyan váltót társítottak, csak hosszabb áttétellel). Kell hozzá egy kis türelem, de ha az 1.4D jó volt, ezt adottnak vélem 120-ért komplett motort kapni, nem kell hozzá sok idő, hogy megtérüljön egy ilyen dízel, amennyiben szmogriadó általi korlátozás nem zavar be a képbe.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz mdani01 #108754 üzenetére
1.9 bármelyik vehető, (68-)90-110 lovasak az egyszerűbb adagolósak, motorkódtól függően 90 lovas lehet fix vagy változó geometriás turbóval, 110-es csak VGT. SDI kapott csak egytömegűt, TDI gyárilag mind kettőstömegűvel szerelt. BXE és kortársai esetén érdemes hajtókarcsapágyat cserélni.
2.0 PD-ből BKD ajánlott, annak még marad az olajpumpája a régi (nem elromlós) fajta, de hengerfej érzékenyebb.
2.0 CR-nél viszont pár évig még ugyanaz volt az alja, mint a PD-knek, tehát olajpumpa tengely cserés, viszont addigra már többször javítottak a konstrukción valamennyire, így egész sokat elmennek belenyúlás nélkül (a megelőzés attól még olcsóbb).[ Szerkesztve ]
-
V911
tag
válasz szabonagyur #108756 üzenetére
Gondolni ilyesmire szabad, de vigyázz, mert ha sokat gondolsz rá, a gondolat végül reflexé épülhet ki.
-
V911
tag
válasz molnarpeter #108758 üzenetére
Hát igen.valahol kompromisszum kell. A rohadó inka gondolom végül kétszer annyiba kerülne így ahelyett érdemesebb lenne valami egymilliós autót venni) Ráadásul az inkák többsége 2 személyes, nehéz kifogni 5 személyest s az drágább is.
Ez a skoda vagy hasonló minőségű, rakterű, árú autó létezik benzinesben is, amivel Jaffa75 fórumtárs ajánlását figyelembe tudnám venni?
Legszívesebben 5 személyes seát terrát vennék, (105 ezerért kelt el nemrég egy 900 cm3 benzines,) ha nem lenne széthajtott munkaautó. Jobb lenne olyan ami fénykorában ház kedvenc volt tesco bevásárlásokhoz és családi nyaralásokhoz, vagy esetleg luxusautó amivel villogtak a nők előtt. -
Peter.70
addikt
válasz szabonagyur #108756 üzenetére
Érthető, de hidd el nagyon fájt volna a javíttatás
-
V911
tag
válasz molnarpeter #108750 üzenetére
Köszi.
Kisebb de asszem annyival nem kisebb, mint amennyivel jobb vétel. Ennek a típusnak nem kombiban is hatalmas a csomagtartója gondolom kombiban is jókora mégha nem is akkora mint az előbbi csatahajóknak.
Ráadásul kis fogyasztás mellett nagy masszív diesel 2 év műszakival..
Skodával a szocialista időkből rossz emlékeim vannak, de végül is nem szép emlékeket akarok venni, hanem jó autót. Esetleg furgon jellegben van hasonló áron hasonló színvonalú autó? -
szabonagyur
félisten
Mai nap mar delelott kiegtem... Egy Porsche, egy M4 es egy Mustang is ugy elozott meg, hogy ramhuzta a vegen az autot, pedig boven volt hely.
Egy pillanatra megfordult a fejemben, hogy valamelyiknel nem veszem el a gazt...
-
mdani01
aktív tag
-
barnam_
nagyúr
válasz lorcsi #108500 üzenetére
Szerintem azért nem kevés költői túlzás van ebben a cikkben. Oké, biztos vannak ilyenek, hogy nem engednek besorolni. De nehogy már ne tudjon vissza szúrni egyet, és nyomni egy padlógázt, hogy a belsőbe menjen...
Nekem a cikkben százszor említett öreg dízel Mercim van picivel kevesebb lóerővel mint a benzines sor hatos Mergája, érdekes módon mégis tudok besorolni
És igaz, hogy csak két hetente, vagy havonta megyek hosszabb távon autópályán, de ritkán találkozok olyannal, aki villog. Ha meg villog, akkor sem leszek szívbajos, elengedem majd ha szabad lesz a külső sáv, és nem egy kamion mögé kell beállnom.(#108749) V911: ha már nagy, és Volvo, valami ilyen kellene neked: [link]
(#108733) Jaffa75: nem, dehogy
-
nandow
aktív tag
Sziasztok!
Volt már valaki közületek Szardínián itthonról autóval? Ha igen, mik a tapasztalatok? (pl komp)
Mennénk oda nászútra, de nem nagyon megy oda repülő a nekünk megfelelő időpontban. (Vagyis hát inkább vissza.) Szóval eszünkbe jutott, hogy lehet saját autóval kellene menni, és akkor ott nem kellene bérelni autót.
Viszont féltem az autót az olaszoktól.[ Szerkesztve ]
-
Jaffa75
őstag
Napi 40km-re ne vegyél dízelt... ráadásul ha ez városban zajlana, akkor végképp, nem arra van kitalálva! Én most napi 60-at megyek (ebből 50 városon kívül), de beszélem le magam róla, mert annyit nem hoz fogyasztás oldalról, hogy a magasabb vételárat behozza. Ha meg valami feladja a motortérben, akkor az komolyabb és húzósabb tétel, mint egy benyásnál (dpf, kettőstömegű...)...
-
molnarpeter
nagyúr
[link] kicsi?
Az a baj az olcsóbbakkal, hogy rozsda miatt rá fog menni az ára. Ez galvanizált karosszéria, néha a műanyag dobbetét alatt ki kell mosni, esetleg pici olaj vagy valami viasz nem árt, de ez 1500 Ft, nem 150k. Motor életbiztosítás, 5-5,5 liter a Holdra és vissza bármikor.[ Szerkesztve ]
-
V911
tag
válasz BigBlackDog #108743 üzenetére
Elnézést kérek, mellékattintottam egy több oldalas visszapörgetés után)
Új kérdést akartam.Májköl: A megalomániám az oka, hogy ez tetszik, hasonló az opel kadett combihoz, de úgy tünik annál egy kicsit nagyobb, és gondolom a márka masszívabb. Az opel kadett kombik mára eléggé rossz állapotban vannak. Ez a típus talán kevésbé van agyonhajtva mert inkább családi luxus autó volt nem pedig trógerautó mint a kadett.
Munkába járáshoz kellene, de úgy hogy közben rendszeresen viszek ezt azt. Ezért lenne érdemes mindig magammal cipelni a nagy rakteret. Gyakran viszek 3 méteres szögvas szálakat, nem sokat, ebbe elférne az is.
Gyakran viszek hatalmas hungarocell táblákat, nem nehezek, de kell hozzá a nagy tér.
Gondolkoztam kicsi autóban és utánfutóban, de azzal az a gond nem mindig van nálam, állandóan üres utánfutót magam után húzni pedig szerintem elég nagy vesztesség.
Régen seat terrám volt, az megfelelt, testátlóban a 3 méter is megvolt neki.
De mostanra nagyon elkoptak a seát terrák, 10 éve is ritka volt, ma mégritkább. A nagyobb baj, hogy ami van az nagyon szét van hajtva.
Olyan autó kéne ami nem úgy olcsó hogy utána ráköltöm a többszörösét.
Hanem próbálom megtalálni a legolcsóbb típust, vételár+ráköltés, szerviz+fogyasztás+hivatalos költségek terén. Más költség asszem nincs. És ezt nagy raktérrel kombinálva. S fontos a nagy raktér nem nagy tömeghez hanem nagy térfogatnak lesz úgyhogy megfelelne egy seat terrat szintű (1400 cm3 diesel) autó is csak ne legyen széthajtott és/vagy szétrohadt. Benzines ellenes se vagyok, de pl. a 900 cm3-es benzin seat terát még annyira se javasolták mint az 1.4-es dieselt.
Olyan tanácsokat is hallottam, hogy 600 000 Ft alatt egyáltalán ne is vegyek autót, mert csak rá***szás.Mellékesen megjegyzem, hogy 15 éve még barkas párti voltam, de végül 5-ször annyiért vettem seat terra 1.4 dieselt a forintban kevesebb mint feleannyi fogyasztás miatt
[ Szerkesztve ]
-
Ciccuka
veterán
A valóságban is fantasztikusan mutat a Nissan GT-R50
Érdekes a hátuljaVizsgázó vakvezető kutyát és gazdáját gázolta el majdnem egy pesti autós
[ Szerkesztve ]
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
-
V911
tag
https://auto.jofogas.hu/jasz_nagykun_szolnok/Volvo_850_2_0_20v_turbo_80359031.htm
ez jobb vételnek tűnik, ugyanannyiért sok műszaki jobb állapot modernebb típus, de tartok tőle, hogy benzinesben a 2 literes motor nagyon lefejne anyagilag.
https://auto.jofogas.hu/nograd/Volvo_V70_2_5dizel__80825120.htm
eh, ugyanez 200-ért:
https://auto.jofogas.hu/hajdu_bihar/Elado_volvo_v70_79539042.htm -
V911
tag
válasz BigBlackDog #102750 üzenetére
Mi a véleményetek az 1.4.es dieselekről? Az érdekel, hogy megéri e a kisebb átíratási költség, a kisebb kötelező kisebb teljesítményadó, kisebb fogyasztás miatt 1.4-es diesel autót venni, vagy többet vesztünk azzal, hogy az az autó nem elég masszív s gyakoribb lesz a szervizköltség? Mi az ideális diesel méret ha ezt az utóbbit el akarjuk kerülni, de azért nem akarjuk ingünk gatyánk fizetni a nagyobb motor miatti többletköltségre. Műszakilag nyilván a 2500 cm3 lenne a legjobb. Normál családi használatról van szó, kombi személyautó lenne, napi, átlag 40 km, nem fullra pakolva.
Konkrétan ez pl. tetszik nekem:
https://auto.jofogas.hu/gyor_moson_sopron/Volvo_940_2_4_TD_IC_81567883.htm
jó márka, hatalmas raktér, de elriaszt a 2.4 cm3 és a kora. mennyi lehet a fogyasztása?
és tartok tőle hogy egy pénznyelő. Vagy 200 000-rt ráköltve lenne egy jó masziv nagy rakterű csatahajóm? Vagyis össz 600?[ Szerkesztve ]
-
426os
őstag
Sziasztok! Tudja valaki, hogy a román kutak közül melyeken kapni jobb minőségű gázolajat? Melyiket preferáljam, ha tankolnom kell? Itthon többnyire OMV-zek, néha Mol. JTDm 16v.
.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #108731 üzenetére
Lehet azert mert ejszaka jottunk, ilyenkorra mar a rendorok is elpillednek.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz stickermajom #108729 üzenetére
Nem én voltam; a Speedmaratonra tekintettel közlekedtem (+20 max, fogyasztás 7,0), és a Balatonra jöttem.
Az M7 tegnap délután meglepően használható volt; mindenki szabin van. -
Darksiders84
aktív tag
válasz molnarpeter #108713 üzenetére
Igen én is inkább viszont pár évvel korábban biztos kiszáltam volna én is megmagyarázva a kis buksijának de ahogy öregszik az ember úgy lesz egyre nyugisabb stressz kerülő de idióta őrültekből nincs hiány.
-
Qru
MODERÁTOR
M3 tomott volt de egy Passat szepen takaritotta az utat elottem.
A beharangozott speedmarathonnak nyoma sem volt (szerencsere).#nincsbennetarcsi
-
stickermajom
addikt
Focvis, nem Te cipőzted ma este az M6-on? Egy fehér GTI villámot láttam csak.
-
zoo8800
veterán
válasz molnarpeter #108696 üzenetére
FB-s TFSI csoportban van egy emberke, aki 90-ért szór, tömítés cserével, fojtószelep puceválással együtt.
rip and tear, until it is done
-
barnam_
nagyúr
válasz szőröscica #108724 üzenetére
Miért volt rossz azzal boltba menni?
-
Elektrosokk
veterán
-
Magnum_
nagyúr
Megmondom oszinten Nektek, hogy 5 honapja imadom az Amperat, egyre jobban.
Siman jo erzes autozni egyet csak ugy, es visszanezek da a parkoloban.
Nem bantam meg.I humbly and respectfully decline™
-
F_Zolee
veterán
válasz B-L-A-C-K #108708 üzenetére
Ezerötért tele legalább? Ne add alább. Index égőket remélem ki is vetted.
Ma engem egy mondeós akart letolni a körforgalomba. Külső sávban voltam de egy kihajtóval később mentem ki de ő meg belsőbe volt és egyel előbb ment volna ki engem oldalbakapva. És persze vagy 2x gyorsabban jött. Aztán még én lettem ledudálva. Ha nincs család akkor lehet megálltam volna a körforgalomban egyengetni...
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
Ez egy gyenge pentek este. Senki sem akart mellettem _besorolni_, es a Frankelnel sem szondaztattak a rendorok meg :/
I humbly and respectfully decline™
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Darksiders84 #108707 üzenetére
Újabban aki bolond módjára jön, elengedem, jobb a békesség... Meg nehogy mögöttem ne bírjon megállni
-
gooool
őstag
válasz Darksiders84 #108707 üzenetére
Akkor mar en is sztorizok.
Tankolok az Osonnal, beulok, allok be a sorba, hogy majd a kontenernel fizetek. Mellettem Corsa D-vel Fundimentas 50es arc is befejezi a tankolast, majd beul es azzal a lendulettel betolja az en autom ele-melle jobbrol a gepet...
Mivel nincs klima meg, igy alapbol le van engedve az ablakom, na meg elegancsba voltam, igy rohadt meleg is volt...
Csavoka nem erti miert tolom elore az orrat az autonak, hiszen o mar bejelentkezett a helyert...atszoltam neki, hogy ugye ezt te se hitted el...de ha gondolod beszeljuk meg. Lattam ahogy vegigmer, latta, hogy ez nem nyero biznisz es szepen visszatolatott a jobb kerekemrol. Sok mindent megertek, de ez mar tenyleg f@szsag...Üdv, Balázs
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Motion_Blur #108709 üzenetére
Vegyél akkor egy jó béjemvét...
-
Darksiders84
aktív tag
válasz B-L-A-C-K #108690 üzenetére
Mondok jobbat nekem nincs Bmw se nagy újabb autóm de mellékutcában hazafele 30-as övezetben nem tudott megelőzni egyből egy gizda kiscsaj mert szinte mindkét oldalon állnak az autók és végre amikor sikerült neki dudálva előzött persze én is egyből erre meg kiszállt előttem oda jön hogy normális vagyok siet a lázas kisgyerekével mondom jól van akkor gyerünk. Hihetetlen mik történnek mit mernek egyesek csak úgy.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Elektrosokk #108695 üzenetére
Gondolkodtam felveszem már hogy megy a besorolás, de tuti irigységből feljelentenétek...:/
-
BigBlackDog
veterán
válasz molnarpeter #108696 üzenetére
Drágult a dió sajnos.
Új hozzászólás Aktív témák
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Okos Otthon / Smart Home
- Politika
- Évek óta ígért funkcióval egészíti ki a DirectX 12-t a Microsoft
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- NBA és kosárlabda topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AutoCAD
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
- Új tartalék ipari forrasztópáka 24V Atten Aoyue Yihua Gordak Letcon 5 pólusú dugó
- Új YIHUA 872D++ BGA SMD 2az1-ben hőlégfúvó állomás + Hakko forrasztó páka
- Kábeldob új hosszabbító 40m réz kábel villanyvezeték 4db konnektor elosztó
- Sensibo Sky wifis okos klíma távvezérlő, újszerű
- CSB GP 7Ah 12V UPS akkumulátor GP1272 F2 35W/Cell
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest