- One mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- VoLTE/VoWiFi
- Mobil flották
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Google Pixel 8a - kis telefon kis késéssel
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee #24295 üzenetére
"Fizetett hirdetést láthattak"
-
Styll01
csendes tag
válasz
Thunderzolee #24282 üzenetére
köszi szépen, keresem
-
bkiky01
senior tag
válasz
Thunderzolee #24286 üzenetére
G2 lengéscsillapítás tényleg annyira gáz?
-
máyköl
veterán
válasz
Thunderzolee #24280 üzenetére
Köszi.
Igen, a lengéscsillapító kotyogásról olvastam már én is. Utóbbi 1-2 napban rendesen beleástam magam a témában, és több helyen találkoztam ezzel, és láttam több visszajelzést, hogy valóban feltartja a gyártó a kezét. Nem valami pozitív hír ez, de nem vette el azért a kedvem tőle, kényelmet viszont ad a lengéscsillapító, főleg ha első+hátsó.
Pro2 valóban best buy sok felhasználó számára, de amióta láttam mikre képesek az új ninebot -ok, azóta egy kicsit feléjük indultam el, mert számomra fontos feature -k lettek beléjük pakolva. Gondolok itt az indexre, az Apple Lokátorra, vagy akár a dudára.
Amik még jó választásnak tűnnek, az az F2 Plus és F2 Pro, amik bár a Mi Pro2 akksiméretével rendelkeznek "csak", de a számomra fontos feature -k bennük vannak. A Plus -ban nincs lengéscsillapító, igy a kotyogása sem lesz. Az ár differencia viszont nevetségesen alacsony a Plus és a Pro közt.
F65i az általad említett okok miatt is kizárásra került, valamint a G30 is, index-apple lokátor hiánya miatt, valamint csak 100kg a terhelhetősége, ami nálam már nagyon a határon van.
" Mert ez az ésszerű, ill. pl. erre lesz kapacitásuk, a kis pálcikarollernek kinéző rollereket nem fogják különösebben vegzálni"
A G2 számodra még pálcika roller egyébként?
-
Aaron14
őstag
válasz
Thunderzolee #24206 üzenetére
Én nem merem behozni a házba, mert ekkora akkumulátor elég tűzveszélyes. Ráadásul pont függöny mellett tudnám csak tárolni.
Legrosszabb scenario.
-
máyköl
veterán
válasz
Thunderzolee #24242 üzenetére
Köszönöm a részletes választ és a segítséget.
A G2 egyre szimpatikusabb.
Ha később a rendőr megállít, vajon leellenőrzi valahogy, hogy mi a sebessége, vagy ránéz, látja hogy ez egy Ninebot G2, és ezek 25 -el mennek?Megbízható oldal a DHGate, volt már vele tapasztalat itt a csoportban? Letöltöttem az applikációját, 1/1 az Aliexpresst másolták le.
-
máyköl
veterán
válasz
Thunderzolee #24240 üzenetére
Igen, olvastam már az összefoglalót.
Néztem a Xiaomi Pro 2 -t, de a 45km hatótáv pont szűk keresztmetszet. Nem jelentősen nagyobb a jelenlegi 30 -nál. A 4 Pro hatótávjáról nem tudom miért láttam akkor 55km -t. Árukereső összehasonlítója is 45 vs 55 km -t mutat a két roller közt.
Dhgate G30 és G2 linket kérhetnék? A keresőjén keresztül nem adja ki.
Egy kicsit fázom ezektől a sebességektől, mi lesz ha bevezetésre kerül itthon az új szabályzat, és 25km/h lesz a meghúzott határérték. -
Stefi_dzsi
tag
válasz
Thunderzolee #24000 üzenetére
Találtam itt hardveraprón egy gyári használt akkupakk és vezérlő párost, így végül ezt választottam a gazdaságos, de lutri vonalra lépve. Érdekes módon a régi+"új" kombinációk egyike sem működik, tehát sem a régi vezérlő az "új" akkupakkal, sem az "új" vezérlő a régi akkupakkal. Ez alapján én is csak megerősíteni tudom a szervizes látleletet. A vezérlő melletti beázás jelző matricák mindegyike el van színeződve, a hátsó keréknél lévő nincs. Pusztán külalakra, ránézésre szebben néz ki az én régi vezérlőm, mint amit használtan vettem, de valami a régivel mégsem működik. A beszerzett cuccok viszont mennek.
Most újra gurul a gép, viszont a retrofit aliexpresses sebességjelzős dashboard valamit bezavar, mert ugyan a sebességet mutatja és üzemmódot is lehet váltani viszont lámpát nem lehet kapcsolni, mert csak folyamatos csipogás, a kijelző és a lámpák villogtatása az eredmény.
Ez lehet valami FW inkompatibilitás? Ha igen, hogyan javítható? Anno, amikor beszereltem plug&play működött, nem emlékszem, hogy valaha is firmware-t cseréltem volna.
A most beszerelt vezérlőről ezt látja az m365 tools:
ESC FW ver: 0156; BLE FW ver: 0910; BMS FW ver: 0126Köszi előre is!
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #24202 üzenetére
Először tesztelje le, hogy szemre, külső szemlélőként meg tudja különböztetni a 25 km/h sebességet attól a tempótól, amivel közlekedni szokott.
Mert akit az zavar az illető sebessége, annak a túl gyors tempó fog szemet szúrni, nem a roller festése.Én nem ötletesnek nevezném, inkább idiótának.
-
Pano
addikt
válasz
Thunderzolee #24194 üzenetére
Uh tényleg, kergetés nálunk is volt.
Engem találtak fejen baseball ütővel. Persze véletlen volt, meg akkoriban hatalmas szó volt, hogy ha valakinek volt olyanja (gyerekkori barátomnak is amerikai rokona küldte).
El is tört a fülem, azóta kicsit máshogy néz ki mint a másik.Fura, hogy visszaemlékezve annyira nem is fájt.
-
DGery
aktív tag
válasz
Thunderzolee #24196 üzenetére
Én is
Aztán orvosoltam is hamar (a hang hasonló volt kakor is, csak halkabb és kevesebb)
Egyik ismerősnek viszont ugyan ilyen volt a hang, 800km után jött kb elő ilyen durván, persze nem foglalkozott vele. aztán kitakarítottam, állítottam picit, kapott egy kis PTFE spray-t és köszönijól van -
máyköl
veterán
válasz
Thunderzolee #24187 üzenetére
-
Miikee
csendes tag
válasz
Thunderzolee #24139 üzenetére
Hááát, nem is "esett" valami jól ....
A lényeg, hogy okulásnak írtam le, tanuljatok a hibámból, vigyázzatok magatokra.
-
Pano
addikt
válasz
Thunderzolee #24130 üzenetére
Visszakaptam a rollert, de sajnos nem nagyon válaszoltak a kérdéseimre. Nagyon éreztették velem, hogy "itt a rollered, mit akarsz még?!".
Őszintén szólva nem is igen vártam mást. A városunkban évek óta (főleg az utóbbi 1 évben) nagyon durván megszaporodtak a kerékpár lopások. Van egy olyan érzésem, hogy a rendőrség hozzáállása is rásegített. Ha el is kapják őket, nem hiszem, hogy túl elrettentő büntetést kapnának. Lehet nagy részük kap egy felfüggesztettet aztán csókolom.Kérdeztem, hogy miként tudnám jobban megelőzni ezt. Azt mondták, hogy én jól jártam el, ennél többet nem is nagyon lehetne tenni a mindennapokban. 100%-os megoldás pedig nincs és minden lakat leszedhető, főleg, hogy sok tolvaj már akkus erővágóval mászkál.
Állítólag majd ha megszületik végre a rollerek szabályozása és meghatározása, tervezik, hogy lehessen jelöltetni, mint a kerékpárokat. De hogy ez mikorra lesz, a jó ég tudja.
Megakadályozni az se fogja a lopáskat, de talán növeli a "'nem éri meg" faktort. -
balintka
addikt
válasz
Thunderzolee #24126 üzenetére
Nekem volt E45E, hát valóban kísérletinek tűnik most a Max G30 mellett, pedig ez se friss modell... Ég és föld a különbség köztük, nem gondoltam volna.
A G30 fékkarját állíthatom lejjebb? Nem okoz semmilyen gondot? Gyárilag majdnem vízszintesre van állítva, ez nem kényelmes annyira, bringán is vízszintesnél lejjebb néz nekem a fékkar.
-
Kowi84
aktív tag
válasz
Thunderzolee #24124 üzenetére
Akkor reálisan 150-et tudhat?
Elszakadt a motor áramkábele. Kidörzsölődött. Ott ahol kilép a műanyag burkolat alól. Nem egyik pillanatról a másikra történt és nem vettem észre mi a hiba, csak azt tapasztaltam, hogy szarakodik meg búg a motor. Amikor már majdnem teljesen el volt szakadva csak akkor vettem észre, mert egyszer egyszer dobott ott egy szikrát.
Gondolom, hogy a kontakthiba szép apránként kinyírta...
-
Sebaj Fóbiás
aktív tag
válasz
Thunderzolee #24086 üzenetére
Nem is huzamosabb ideig gondoltam, csak hogy ne kelljen egyből kézben vinni a 20 kilóját, ha valamikor úgy járnék, hogy terepen merül le. Ha ~fél km-t el lehet rúgni agyérgörcs nélkül, az már oké. Muszáj ebben az ársávban maradnom, szóval erősebb modellre minimális esélyt látok.
Köszi megint a segítséget! DigitXT, neked is!
-
tknof1871
őstag
válasz
Thunderzolee #24101 üzenetére
Használtat nem szeretnék.
Okai Neon Lite-ról semmit se tudok mondani mert nem rollereztem. A cégnél az egyik középvezető elektromos rollerrel jár az üzemben. Azt megpróbálom kipróbálni, vagy marad a telefonos appal kölcsönözhetők, amik az utcákon állnak.
A zselés gumit nem értem. Ha én teszek bele tömlő folyadékot, amit a kerékpárokhoz használnak az nem jó?
Emeltem a max. áron. Ezekkel a keresési feltételekkel az árukereső ezeket dobta ki:
Max 180 000 HUF, Max hatótáv 25 - 45 km, minimum terhelhetőség 80 kg, Kerekek átmérője 250 - 254 mm,
Techsend Cyber A Pro 129 990 Ft-tól
MS Energy Neutron N3 149 990 Ft
UMAX City Racer 36 (UB921) 152 990 Ft-tól
NAVEE N40 164 990 Ft-tól
Segway KickScooter D28E 165 990 Ft-tól
Xiaomi Mi Electric Scooter 4 167 900 Ft-tól
Bee Free 1 169 990 Ft
Segway KickScooter D38E 177 000 Ft-tólA D28E jó választás lenne?
A Segway kódjai annyira semmit mondanak, hogy E, D, F, G, stb. Ezek mit jelentenek. -
tknof1871
őstag
válasz
Thunderzolee #24046 üzenetére
Üdv!
Az a kérésem, aki ért a rollerekhez ossza meg a véleményét. 150k nagyon sok pénz. Rosszat nem akarok venni.
A paraméterek alapján a Segway F25E került az érdeklődésem középpontjába. Még nem vettem meg. Árukereső szerint 148 890 Ft-tól indul az ára. 150k-nál, ha lehet, nem szeretnék drágábbat venni.
Ez egy link az Árukereső-re az F25E-re.Csak Segway-t néztem, mert egy videóban azt mondták, ez a rollerek Toyotája.
Hatótáv életszerű használattal általában kb a 2/3-a, fele a feltüntetettnek, ezzel számoljál.
Felezve a hatótávja 12 km.
90 kg-nál kevesebbet kéne szállítania a rollernek. (Az én tömegem felöltözve, 5 kg hátizsákkal, maximum 80 kg. 180 cm testmagasságot éppen nem érem el.)
A legkomolyabb hatótáv kihívás 12 km. Néha másik városba kell utaznom vonattal. Részletezve:
3 km rolleren, 1,5-2 óra utazás vonaton, 2x3 km rolleren, 1,5-2 óra utazás vonaton, 3 km rolleren.
A Déli Pályaudvartól az út kb. fele emelkedő. Fogalmam sincs hány százalék lehet az emelkedő. Konkrétan a Déli-tól a Városmajor u.-on fel a Szilágyi Erzsébet Fasorig.Akkumulátor töltéséről. Életszerű, hogy ha 1 órát tudom tölteni a rollert az +3 km hatótávot biztosít?
A töltő 71 Wattos. A vonatokon ki lehet venni 71 Wattot a konnektorból?Vízállóság. Esőben is használhatom a rollert? Az elképzelhetetlen, hogy elutazok egy másik városba. Ott elered az eső. Én meg ott hagyom és hazautazok.
Ha az eső probléma, akkor megoldhatom, ha az illesztéseket szilikon zsírral kenem be? Vagy Gorilla Tape-el leragasztom?
Balesetek, elesés. A youtub videókban azt mondják fontosak a védőfelszerelések, sisak (ajánlott a teljes arcot védő motoros sisak), mások még hozzáteszik a motoros kesztyűt (a protektoros fajtát), térd- és könyökvédőt. Mert előbb utóbb az ember el fog esni a rollerrel. A roller tényleg ennyire veszélyes, hogy idővel mindenki elesik?
Régen volt egy balesetem, sérült a koponya, több helyen sérült a gerincem. Újra megtanultam járni és kerékpározni. 20 év alatt nem estem el kerékpárral és nem használok védőfelszerelést. Viszont a gerincem már maradandóan károsodott. Egy újabb baleset súlyos következménnyel járhat. Károsodott gerincre szerintem nem is létezik protector. (A munkagépre is elvették a jogosítványom.)
Van rá megoldás, hogy a Segway F25E roller cipelje a hátitáskát? A kerékpáron se veszem a hátamra. A csomagtartóra teszem. Próbálom minimalizálni a gerincoszlopra nehezedő terhet.Esetleg ha van valaki, aki hozzám hasonlóan, egészségügyi okokból használ rollert, mert sérülés/betegség korlátozza, megoszthatná a tapasztalatait.
Nekem gyalogolni kicsit nehezebb, a kerékpáron az úthibák kellemetlenebbek. A roller kereke kicsi. Videókban azt mondják eleve behajlított térdekkel kell állni, hogy a rázkódást elnyeljék a lábak.
Láttam videókat amikben teleszkópot szerelnek az F25E-re. Ez mennyiben változtat a rolleren utazás minőségén? -
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee #24091 üzenetére
Mértem, elég sokat kell magasítani 21700 hoz, sőt még lehet 18650 is igen passzos. Nincs kedvem azt az alu sínt kivágni.
Illetve 20ah is sok, csak amperek miatt kell annyi. Bár az tény hogy 21700 ból több amper jönne ki.
DigitXT kollégánál lenne is egy kész pakk, csak 13s6p szélességben nem fér be sajna. Új pakkot építetni vagyonokért meg nincs kedvem. Még 60v ugrott be de ahhoz már vezérlő mod is kéne amihez lusta leszek -
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee #24077 üzenetére
48V-os [...] ezért nagyobb a hatótáv ugyanakkora méretű akksival.
Mit értünk méret alatt? Ha fizikai méretben ugyanakkora akkuk, akkor egy
36V-os nagyobb kapacitású lesz, és bár Wh-ban egyeznek, mivel lassabb
az egész hóbelevanc, a hatótávja a 36V-osnak lesz nagyobb, pláne, ha az
akkut is jobban kíméli, mivel csak ugyanannyi ampert kér, ha gyengébb.nagy roller, szélesített a trepnije
És ez még pálcika?Komolyan érdekel a nevezéktan. Meddig pálcika a
pálcika. Az enyémet is nagyra nőtt pálcikának aposztrofálom: jogosan?a peak értéket írták ki - mivel az jobban hangzik
Nem jobban hangzik, hanem abból pont lehet, habár sajnos elég pontatlan
elképzelésünk, hogy milyen erős lehet az adott roller. A névleges érték az
valami vicc: maximum a rendőrt érdekli, hogy papíron mit tud a vas...
Össze akarsz hasonlítani két rollert. Ha papíron tök egyformák, miközben,
amúgy tudod, hogy az egyik csúcsban benéz 1000W-ba, a másik 600W...
Nyilvánvalóan eltérő menettulajdonságaik lesznek, hegymászás, gyorsulás
tekintetében. Végsebességre mondjuk pont nem lehet ebből következtetni.ha ennél nagyobb kell, azok már nem pálcikák
Önmagában azért, mert nagyobbak? Vagy azért, mert felfüggesztésük van?
Esetleg azért, mert nehezek? (Kugoo valóban viszonylag nehéz, aláírom.)
Sebaj Fóbiás: ha emelkedőn akarsz menni, oda dupla motor ajánlott... Meg
lehet csinálni persze egy motorral is, csak akkor úgy kell méretezni, és/vagy
kompromisszumot kötni a használhatóságban. Használható-e még, ami csak
10 km/h körül vánszorog, vagy mondjuk emelkedőn is szeretnél ~20 km/h-t?
Utóbbi tisztán teljesítménybeli kérdés, és ott válik el a búza az ocsútól.
Hasonló paraméterekkel rollerezem, tud menni a vas 40-et is emelkedőn, de
ahhoz kell jó 2000W, amit azért átlag pálcika nem fog tudni leadni: ez ilyen...
És itt nem nagy emelkedőt mondok, hanem 5% körül. 10%-os szakaszon ez
is elkezd lassulni, mert oda kevés 2000W ekkora tempóhoz: tisztán fizika. -
myckey
veterán
válasz
Thunderzolee #24034 üzenetére
500 ezer körül az még sztm reális is lehet, mert ezt a 300-at hasraütésre mondta be, nekem sem volt sok fogalmam az árakról. Spórolni akar, és reálisan tudna is ezzel, tehát több befektetés is megtérül, csak idővel arányosan, egyenesen.
Akkor G2 és DHGates rendelés mer olcsóbb és gyorsabb. Aztán Inmotion S1
Esetleg Mantis Dual, de az nem tömegbarátBP agglomeráció, elmondása alapján van párhuzamosan kiépített út, mindenhol , ahol tudja is használni ( nem autópálya ám, vagy fő út
Ezt én is mondtasm neki, hogyan gondolja hogy majd kocsik között....de értette is.De akkor meg kell nézni az 50km/h képességű pálcikákat is?
én nem akarok rollerezniJogos, amit én láttam eddig a rollerekből...hát nekem sem esne jól, ha átszambáznék velük a magyar közúthálózatban fellelhető csapdákon és egyebeken.
-
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee #24028 üzenetére
Ezek amúgy tök ellentmondásos igények... Bírjon el egy 2 méteres, 120+ kilós
embert, menjen lazán 30 km-t, de közben fel lehessen dobni tömegközlekedési
eszközre, ha úgy adja ki. Mivel nagy ember alá nagy roller való, ami erős is, és
van benne akku kapacitás is (hogy kiszolgálja a két motort hosszú távon is), az
viszont akkora lesz, hogy nem dobálod fel a buszra (igaz, nem is kell).És akkor a feketeleves, hogy a keret 300K: ez vágja agyon az egész történetet.
Szerk: arról amúgy nem volt szó, hogy csak 25-tel akarna menni, szerencsére!
Meg hát ott van a 2x30 km-ben, hogy azért a munkahelyen lehetne tölteni is.
(Ami nagy segítség, mert 60 km-hez tényleg igen combos akku kellene bele...) -
Bep
őstag
válasz
Thunderzolee #24007 üzenetére
Fékezéskor viszont engedi rá rendesen a kakaót, hogy visszatöltsön.
Én is minimumon használom egyébként.
-
Pano
addikt
válasz
Thunderzolee #24003 üzenetére
Sajna teljesen kikapcsolni nem lehet
Low a legalacsonyabb fokozat és ennyi.
Pedig jó lenne, mert így nem tudok enyhébb lejtőkön gurulni. -
válasz
Thunderzolee #24003 üzenetére
Téves.
-
Stefi_dzsi
tag
válasz
Thunderzolee #23985 üzenetére
Nem használtuk annyit, hogy most egy 180+ ezres rollerbe beruházzak. A 130-as ártartomány sem maradéktalanul szimpatikus.
Az akksi építős ajánlatot köszönöm, azt hiszem inkább abba az irányba megyek, hogy feltámasszam a meglévő rollert.
-
bzolika10
aktív tag
válasz
Thunderzolee #23909 üzenetére
Érdekes módon a volánnál mindig azt keresik hogy hogyan ne. Ilyen szempontból példát vehetnének a mávtól. Ki a francot zavarna a csomagtérben elhelyezett roller? Lehet, hogy a sorfőrt, mert segíteni kell betenni, de basszus, ez a dolga ezért is fizetik. Én sem tartom jó ötletnek felvinni az utastérbe, de ez az általános tiltás amit szeretnének egy kicsit túlzás. Kíváncsi lennék a helyközi (nem távolsági) buszok poggyászterének kihasználtságára, valószínűleg a 0-t súrolja. A bankkártyás fizetést se tudják megoldani, pedig elvileg törvényi kötelezettségük lenne.
-
pontyos
senior tag
válasz
Thunderzolee #23979 üzenetére
Köszönöm szépen! Hasznos az összes infó, főleg, hogy teljesen roller szűz vagyok. Megnézem élőben is, egyáltalán milyen rajta állni, stb..
Talán 15 éve próbáltam a fiam még lábbal hajthatóját 😊 -
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee #23961 üzenetére
Na akkor ezek szerint én sem tudom majd 50be eladni
-
Sirtaky
csendes tag
válasz
Thunderzolee #23957 üzenetére
Igen 160-ért megvették, ma már hirdeti is 200-ért.
-
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee #23957 üzenetére
Most is van fent 170 ért egy.
150 ért ami többet futott az több ideje ott van. Szóval valóban az a kérdés, hogy mennyire sos eladni -
gergo5991
őstag
válasz
Thunderzolee #23953 üzenetére
g30 max global verzió, dhgateról rendelve, gen2-es motor, 33al megy feltöltve
-
Alcsi69
senior tag
válasz
Thunderzolee #23943 üzenetére
De akkor tuti hogy metrón összecsukva lehet vinni? Nekem nem baj hogy össze kell csukni csak tényleg lehessen szállítani úgy.
Tegnap láttam amúgy buszon nem összecsukott elektronyos rollert is.
-
Pano
addikt
válasz
Thunderzolee #23938 üzenetére
Emlékszem arra az időkre, amikor még milliós tételekbe kerültek az első generációs LCD TV-k (akkor még ilyen bruttó 40-50 ezer Ft körül volt a havi átlagkereset) és egy 0km-es Suzuki Swiftet adtak ajándékba mellé.
Beleégett az emléke az agyamba, hogy egy színpadra ki van állítva a TV, a színpad mellett meg ott áll a piros swift
-
pourri
aktív tag
válasz
Thunderzolee #23938 üzenetére
Ilyen áron inkább ne legyen rollerem.
-
dzsidzsas
tag
válasz
Thunderzolee #23926 üzenetére
Bocsánat, ez nem igaz. Metron viheted a rollert. Össze akartam csukni a rollert és a jegyellenőr mondta, hogy nem kell összecsukni, ez a szabály. Megköszöntem és levittem.
PociAti: választ kaptak, korábbi választ nem tudják elfogadni, az szerintem akkor is válasz, az meg rá egy reakció, meg fogod látni a válaszban fentről. Belinkeltél egy videót, na az az extrém helyzet. Szerintem egyértelmű voltam és tárgyilagos. Nem akarok veled felelslegesen vitázni, mert érzelmileg benne vagy nyakig. Ilyenkor nem nyitottak a logikus érvre az emberek.
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #23929 üzenetére
"Összecsukva, ez a kulcsszó."
Ahogy mondani szokás, szükséges, de nem elégséges feltétele.https://www.mav-hev.hu/hu/gyik
"Egy utas legfeljebb 2 db 40x50x80 cm-t, vagy 2 db 20x20x200 cm-t meg nem haladó kézipoggyászt vagy 1 db kézipoggyászon felül egy szánkót, egy pár sílécet, egy köteg becsomagolt facsemetét (40x40x200 cm befoglaló méretig), egy babakocsit, egy kerekes széket, egy kisméretű kerékpárt, egy összecsukott kerékpárt, egy monociklit (legfeljebb 70x120x140 cm befoglaló méretig) szállíthat díjtalanul. A fogyatékossággal élő személy kerekesszéke és egyéb mozgást segítő eszköze díjmentesen szállítható."
A megengedett méretek közé nem fér be a roller.
---
A helyi járatoknál gondolom társaságonként eltérő szabály lehet érvényben, távolsági buszoknál ez a szabály lehet mérvadó:
Volánbusz: Poggyász- és csomagszállítás
KÉZI- ÉS ÚTIPOGGYÁSZ SZÁLLÍTÁSA
Kézipoggyásznak minősül az a könnyen hordozható, legfeljebb 10 kg tömegű tárgy, melyet az utas az autóbuszba magával visz. Kézipoggyász ülőhelyen való elhelyezésével ülőhely nem foglalható el. Az utas kézipoggyászként - ha azt nem a kezében vagy az ölében tartja - oly módon elhelyezhető tárgyat vihet magával, hogy az a többi utas kényelmét, testi épségét ne zavarja, és az autóbusz berendezéseiben kárt ne okozzon. A kézipoggyász szállítása díjtalan.
A kézipoggyásznak nem minősülő tárgyakat útipoggyászként az autóbusz poggyászládájába kell elhelyezni. Útipoggyászként szállítható 2 db. megfelelően csomagolt tárgy, ha a tömege a 20 kg-ot, mérete a 100x50x50 cm-t nem haladja meg.
---
Kézipoggyász a 10 kg-os limitnél az elektromos rollerek 99%-a elbukik.
Útipoggyász pedig a poggyászládában utazik (a busz aljában). Nem szívesen pakolnám oda, és ha szigorúak akarunk lenni, a 100 cm-es limitbe szintén nem sok roller fér bele.
Továbbá érdekességként a kerékpár szállítására alkalmas buszokon 3 db kerékpár szállítható, de "tandem-, elektromos és háromkerekű kerékpárok szállítására nincs lehetőség."
-
Alcsi69
senior tag
válasz
Thunderzolee #23926 üzenetére
Igen, elkezdtem nézegetni drágábbakat is, F2 Plus is mehet akkor?
-
#33802016
törölt tag
válasz
Thunderzolee #23925 üzenetére
"Összecsukva viheted metrón is, csomagnak számít."
Most akkor melyik? Két ellentétes állítás közül?"kijelölt kocsi" Én tapasztalatom szerint ezzel nem szívóztak, flört vonaton, ahol leült a srác oda volt a roller is összecsukva. Személyzet nem szólt egy szót sem.
-
Reggie0
félisten
válasz
Thunderzolee #23909 üzenetére
Ezek a buszosok idiotak. Latszik mar az egesz ugybol, hogy nekik az a fontos, hogy valamiert kotekedni lehessen. A szabalyzatban is benne van, hogy mekkora(meret es tomeg) csomagot vihet magaval az utas, abba belefer a roller osszecsukva.
#23912PociAti: A foldekre se babakocsiban vittek az anyak, amikor dolgozni mentek, szoval a babakocsi semmivel sem kotelezobb elem, mint a roller.
Az akku meg teljesen lenyegtelen kerdes. Ha a hatizsakodban viszel ugyanennyi akkut azert senki sem szol egy szot sem, tiltva sincs sehol.
-
Pano
addikt
válasz
Thunderzolee #23909 üzenetére
Ez megint felesleges -hogy csúnya szóval éljek- faszoskodás.
Egy roller kisebb helyet foglal, mint egy babakocsi és kb ugyan annyi veszélyt jelent az akksija, mint egy mobiltelefoné. -
FuRiONight
addikt
válasz
Thunderzolee #23891 üzenetére
Azért 30-40kg felrakni és néhány mètert arább rakni a buszon nem egy akkora kihívás szerintem. Legalábbis a pálcika embereknek lehet az.
-
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee #23894 üzenetére
Kisebb akkukra kérdeztem rá, mert hatótáv nem releváns nekem.
21ah 105e
18,5ah 90eAzért írtam le, hátha valakinek hasznos infó
-
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee #23890 üzenetére
Uhh azok szép méretek, köszi
-
válasz
Thunderzolee #23881 üzenetére
Köszi, körbenézek akkor így.
Az is fontos lenne, hogy ne 35 kiló legyen a roller. Kocsiba bedobnám azt ha úgy adódik akkor kikapom és gurulok. -
lorcsi
veterán
válasz
Thunderzolee #23876 üzenetére
190cm
van itthon egy lábbal hajtós, néha játszunk vele, lemérem az miylen magas -
lorcsi
veterán
válasz
Thunderzolee #23872 üzenetére
& ridiculous
TX!ok, akkor hagyom az iylen gyenge rollereket
erre gondolsz : [link] ?
egész jónak tűnikannyi még, h én elég magas vagyok (10cm), melyik roller ad ehhez jó magasságot?
-
polo493
tag
válasz
Thunderzolee #23871 üzenetére
nekem is van ilyen egyik legjobb ,legolcsóbb kerékpáros szemüveg még mtb sisakban sem nyomja a fülem mögött hosszú távon ,elég rugalmas és vékony,strapabíró szelet is elvezeti jó tervezték kerékpározáshoz.
-
Reggie0
félisten
válasz
Thunderzolee #23859 üzenetére
En sok femet ismerek, amit nem fog a magnes. Pl. a rozsdamentes acelok fele, bronz, stb...
-
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee #23859 üzenetére
Most attól eltekintve, hogy ezen tényleg látszik, hogy műanyag, a mágnes dolgot nem értem...itt van a wolf king gtm és nagyja nem mágnesehzető, mert ugye alu
-
#33802016
törölt tag
válasz
Thunderzolee #23820 üzenetére
Kerékpárral azért más élmény... így kicsit unalmasabb... csak állsz, önerőből megy...
Ha az appnak lehet hinni, akkor a 25km/h csak 15km/h volt, a szél miatt... Nem úgy van, mint az autóknál, hogy 90-el mész akármilyen szél is van (csak több energia felhasználás). Tehát fix limit a 25 nem haladási. Már ha az az valós dolgokat írt.
Odafelé gyenge energia visszatáplálással 55ről 26 km-re esett a hatótáv, úgy, hogy volt szembe szél is természetesen, de nem orkán. Visszafelé teljes energia visszanyeréssel ugyan ez a táv, szél nem volt, vagy hátszél minimálisan. 26-ról 18-ra esett a hatótáv. Itt kevesebb volt mint a megtett távolság, az energia felhasználás.
"Én esőben is használom a rollert, "
Egyik nap a semmiből, mintha dézsából öntenék volt.. ilyen biztos em tenne jót neki... néhány csepp még oké, de ilyen zuhi, azt nem hiszem. Jó lenne azért tudni, mennyire lehet biztosan használni ilyen időben, vagy ha úgy alakul.Egyelőre az a tapasztalat, hogy autóval gyorsabb jelentősen, ezen a szakaszon... nyilván... rollerrel 3x annyi idő kb.
De alapvetően jól megy
Jah széllel szemben más mint kerékpárral...
fék lámpához még annyit, hogy ha erős visszanyerés van beállítva, nem igen kell fékezni, automatikusan szinte lefékez ha elveszed a gázt, és nem finoman veszed vissza. Ilyen esetben lehet érdemes lenne a lámpának vmilyen jelzést adni.
indexet egyelőre nem használtam.
"Sajnos ezekre nem tudok válaszolni, mert kb olyan 40-es tempóval mentem"
Azért az már érezhető sebesség. De az jobban is eszik. Veszélyesebb is.A kijelző fényerejét nem lehet állítani ugye?
Milyen értékre kell felfújni a gumit f2 plussz esetén? bar-ban?
"Xiaomi 20 km/h sebességről kb. 10-15 méter alatt megáll nullára."
Azt nem tudom, hogy sikerült nekem kb azonnal megáll lelassul erős visszanyerésnél ahogy elveszem a gáz, féket még nem is használtam nagyon. Ez kissé aggasztó egyébként... -
oszy
veterán
válasz
Thunderzolee #23825 üzenetére
Szerintem épp, hogy jól jön, mert látja a mögöttem jövő, hogy lassítok.
Köszi. Így gondoltam én is.
Még az 1S után megvettem.
-
#33802016
törölt tag
válasz
Thunderzolee #23813 üzenetére
Hm, Kerékpárral nem dobál, de ott ülsz nem állsz. A lökés jelenség az ismerős, csak annyi a különbség, hogy ugyan annyi energia befektetéssel lassabban haladsz, amikor az ellenállás megszűnik, mert pl szél védett helyen haladsz el, akkor érezhető, hogy ez valójában sokkal nagyobb sebesség, mint amint széllel érezni.
Ilyenkor jobban meríti a rollert nem? Mintha duplán tennéd meg akár a távot.
Sebesség, hogy alakul, a roller ugye elvileg 25 km/h tud, de voltak 30-40 km/h széllökések is, ilyenkor ad rá több energiát? Mintha emelkedőn mennél? Mert lehet 25km/h teljesítménnyel mész, de az nem 25km/h. Túl tudja ezt ilyenkor lépni? Vagy olyan érzés, mintha állnál szinte?
Ki kell majd próbálni egyszer...
Kerékpárral nagyon rossz, azt tudom, votl már, hogy visszafelé hirtelen feltámadt a szél, persze nem hát szél, hanem szembe...Ilyen esős, csöpörgős, vagy kitudja milyen időben használjátok? Kint hagyjátok, vagy beviszitek? (ugye az kevésbé lehetőség)
-
tutis
őstag
válasz
Thunderzolee #23746 üzenetére
...
-
bkiky01
senior tag
válasz
Thunderzolee #23746 üzenetére
D38-at kapott párom, amit én is használok, kellemes kis Roli, bár érezhetően nem G széria, de azért használható. D18-at nem is értem, ilyen kis aksival..
-
oszy
veterán
válasz
Thunderzolee #23731 üzenetére
Ez másik!
-
Shade45
senior tag
válasz
Thunderzolee #23708 üzenetére
Köszönöm az ajánlást, olvasgattam egy picit, végül emeltem a keretet és egy Ninebot F2 Plus lett a befutó, jövő héten érkezik, remélem jól döntöttem.
-
válasz
Thunderzolee #23711 üzenetére
3000Ft-ot.
-
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee #23659 üzenetére
Meg azért, mert nem írta le, hogy mi a kérdés, hanem csak egy linket rakott
be, így se nem feltűnő, hogy milyen típusról szólna a kérdés, sem kereshető.
Amúgy a KuKirin G2 Max-szal Szentkuti kollégának pl. jó tapasztalatai lettek:
belerakott kb. 1000 km-t az első defektig, és azt is csak azért kapta, mert a
guminyomást nem ellenőrizte, és kidörzsölődött a belső. Gyilkolta a gépet, s
az csak bírta szótlanul, szóval ez a Kugoo már nem az a Kugoo, elvileg.Peaceliker: az enyém most 27 kg, lemázsáltam. Ahhoz képest mendegél!
Ha nem akarod folyton emelgetni, akkor nem számít a súly, ám ha pakolni is
kell, az más, olyankor kellemetlen tud lenni a közel 30 kilós dög, azt aláírom.A linkelt videóban, amúgy egy rendes logelemzős tesztet is csináltam síkon a
Dunaparton, de grafikonokat majd csak később szúrok be (ha bárkit érdekel).Szerk: ha ebbe raknék még egy 6 kilós motort, mindjárt 33 kg lenne ez is.
A többi sallang nem sokat számít (+1 vezérlő), de a házibarkács akkuboxon
lehetne spórolni, mivel az 1.2-es acélból lett hajtogatva. (Igaz, ezen meg tud
állni ha kell, szóval nem fog szétmenni az akku, ha le is érne éppen valamin.) -
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee #23660 üzenetére
Az új g2 pro (ugye a narancs, nem tudom régi fekete, az betegágy) meg állítólag a g2 max elég jó lett. Azt írtam mit kell rajta megcsinálni egyből. 2 óra meló max, de megéri.
Annyi hogy mocskos nehezek, de ha nem kell emelni nem gond.
Új g4 is 69v 20ah és 37 kiló... 1 motorral. Dual motoros wolf warrior 36 kiló. Mantis 29. G2 max is súrolja 30 kilót (vagy lehet az már 32?), ami elég durva szerintem.
Nyilván a kevés alu, sok acél +sok csavar kombó teszi, de hát olcsó meg ettől tud lenni -
oszy
veterán
válasz
Thunderzolee #23650 üzenetére
Köszönöm nektek. Megnyugodtam, mert egy kissé gyorsan mentem bele a cserébe. Kiváncsi leszek mennyivel lesz másabb, mint az 1S. Mondjuk nekem azzal sincs most sem bajom.
-
oszy
veterán
válasz
Thunderzolee #23647 üzenetére
Köszönöm! Közben megrendeltem telefonon egy ismerős boltjában, de ő sem tudta mi a különbség.
A neten találtam egy “simát”, és megijedtem, mert az nem indexes.
-
oszy
veterán
válasz
Thunderzolee #23642 üzenetére
Árukeresőn írtam be. Van amelyiknél ott van, van aminèl nincs.
-
morbi04
csendes tag
válasz
Thunderzolee #23629 üzenetére
De global, akkor simán aktiválhatom a gyári appon ? Nem lesz eu-s korlátozás a Magyar IP cím alapján?
-
creed33
aktív tag
válasz
Thunderzolee #23608 üzenetére
Szia!
Na egy ilyen segítő korrekt válaszra vártam.
Viszont nem lett megkönnyítve a roller választásom, és ezért nem te vagy a hibáskezd elmenni a kedvem a roller vásárlástól.
Max G2 az árukereső vélemény rovatba kapott elég negatív kritikát, nem látom értelmét még ennél is gyengébb motor teljesítményű rollert vásárolni. Külföldről meg eleve nem tudok rendelni, nincs folyószámlám. 650.000 Ft ot nem szánok egy rollere, pedig valószínű a P100 as lenne jó nekem. De az is csak úgy lenne jó ha a sebességhatár ki lenne kódolva. Viszont úgy tudom hogy ez esetben elveszik garancia. Még sorolhatnám
Hát most úgy néz ki mégsem leszek roller tulajdonos. -
SDavid023
friss újonc
válasz
Thunderzolee #23613 üzenetére
Köszi szépen a válaszokat! Ha kapok még infót a kroxnetól vagy megoldást, megosztom itt is.
-
SDavid023
friss újonc
válasz
Thunderzolee #23611 üzenetére
Ugyan ezek miatt választottam én is az F65I. Tényleg csak a lengéscsillapítás hiányzik.
Akkor gondolom ha a monorimnek sincs jelenleg kompatibilis csillapítója, sharksetről ne is álmodjak. -
SDavid023
friss újonc
válasz
Thunderzolee #23605 üzenetére
Igen így utólag már én is rájöttem, hogy jobb lett volna egy olyan rollert venni amiben alapból van lengéscsillapítás.
A sebességet nem próbáltam még feloldani rajta. De kipróbálnám ha van rá mód.Írtam a kroxne.com elérhetőségén, ők azt írták távtartóval lehet használni monorimet. De ez még nem tisztázott.
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #23562 üzenetére
A képletből "nagyvonalúan" kihagytad a meglévő lengéscsillapító kiszerelését, az új beszerelését.
Ha az ember maga csinálja, akkor eleget lehet vele szívni. Kellenek hozzá szerszámok, kell hozzá hely és idő. Ha valaki szerint a saját ideje ingyen van, akkor azt jelenti hogy annál a tevékenységnél nincs jobb dolga, nem tudna jobb időtöltést elképzelni. -
pescara
aktív tag
válasz
Thunderzolee #23557 üzenetére
Ez ok, de sok panasz a lengescsillapitasra nem problema? Tudom, hogy a fb es hasonlo oldalak nem allnak a tudomany csucsan, de errol annyi rosszat olvasni, hogy egyelore en meg nem vennem.
-
#33802016
törölt tag
válasz
Thunderzolee #23490 üzenetére
Nyugaton Párizs, most tiltották be a rollereket. Az első nyugati város, ahol ez történt, helyette, elektromos biciklik lesznek ugyan attól a cégtől.
Volt még egy az egy orosz unboxing volt, vágatlanul... sajna már nem találtam meg... Azt akartam volna tudni, hogy amikor rárakják a kormányfeje,t a vezetéket, hogy rendezik el... mert nem igen van hely, vagy én csináltam nem túl jól
De elsőre lassan akart a helyére menni, hajtogatni, gyűrögetni, meg nem igen szerettem volna. Utána gondoltam, hogy még csavarok is...
Nálatok ez hogy zajlott?
-
#01110937
törölt tag
válasz
Thunderzolee #23488 üzenetére
Ez nem csak rollereknél van így.
bemegy és megveszi az elsőt, ami megtetszik neki, és pláne olcsó, vagy nem olcsó, de mindenesetre elképzelni se tudja, h lehet ugyanannyiért jobb ár/érték arányút is kapna.
Apple féle rollert szerintem 1 milla környékén kapnád csak meg.
Biztos több 1,5-2 misi. mininum.#23490Thunderzolee
"A felépítése meg időjárásálló, így ezzel nem lesz gond."Tehát akkor egyértelműen jobb, mint az otthoni rollerek jelenleg. Az aksi is, ha kibírja, a hideget, telet. Stimmt? Aksi csere idején a fékeket is cserélhetnék vagy gyakrabban.
"Én kis naív pl úgy képzeltem, "
Ez lenne logikus. Ezeket nem kell vissza vinni, milyen állomásra? Mert jellemzően össze vissza "elhagyva" látom őket. Múltkor egy bokorban, de jellemzően útmentén.Ezeknél csak chetes ügyfélszolgálat akad vagy van magyar is? Előbbire emlékszem. Az sincs mindig.
#23491 Thunderzolee
"Hát a csővázas felépítésű rollerek már eleve kerülendők lennének"
Mi a baj velük? -
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee #23491 üzenetére
Egyébként mi a baj a csővázzal?
A vékony lemezből hajtogatott taposó
talán jobb? Komolyan érdekel, van itthon mindkettő, bár én nem éreztem
drasztikus különbséget. (Mondjuk amikor a házilag barkácsolt akkudoboz
önmagában is lehetne teherviselő elem, valóban, kicsit overkill kategória.)
Aztán lehet, hogy elengedem a témát, nem akarok fennakadni vele sehol:
ilyen értelemben hátrányos lehet a csőváz, lapos akku fér a taposó alá.
Szerk: ám semmi akadálya, hogy máshogy formázzák, lehet két cső is stb. -
Pano
addikt
válasz
Thunderzolee #23491 üzenetére
Ezzel sajna nem tud az ember mit kezdeni.
Azt tudja venni, amit gyártanak neki és ami van a piacon abban az ár savban, amit rá tud szánni.
Úgy gondolom, hogy ebben az ár sávban ez a gyártó/modell a legjobb döntés. Legalábbis az én megítélésem szerint. -
Pano
addikt
válasz
Thunderzolee #23483 üzenetére
Én tökre megértem amúgy.
Nem az esztétikai része volt kérdéses, hanem a biztonság. Az meg szerintem érthető, hogy arra igyekszik ügyelni az ember, hogy menet közben a rázkódástól/súlytól azért pl az illesztés miatt ne váljon szét a taposó.Apple féle rollert szerintem 1 milla környékén kapnád csak meg.
Köszi az eddigi segítségeket!
-
tutis
őstag
válasz
Thunderzolee #23485 üzenetére
csajoknak, kis távra nem olyan rossz az. d18e-t is veszik a mai napig..
-
pescara
aktív tag
válasz
Thunderzolee #23452 üzenetére
Dh gaten mar 550 euroert vesztegetik a G30 at gen 2. Mondjuk nincs irva hogy max, akkor ez kisebb? Ja de max, vak vagyok
-
Pano
addikt
válasz
Thunderzolee #23448 üzenetére
Megvannak a képek.
Én igazából csak azt látom rajta, hogy a gumiszőnyeg ragasztása picit megcsúszott. De szerintem az illesztés nem jelent veszélyt.
De ti vagytok a sokat látottak, én csak egy egyszerű roller használó vagyok.hátsó rész (kicsit tényleg szebbnek tűnik, de itt ugye nincs ív)
-
Pano
addikt
válasz
Thunderzolee #23448 üzenetére
Okés. Megkérem, hogy csináljon.
Szerintem is ilyenek amúgy. Ugye pont ez az elem ami úgymond felfelé hajlik és a váz is ívelt. Szerintem amiatt ilyen az illesztés.
-
papaimate
csendes tag
válasz
Thunderzolee #23401 üzenetére
75 kilo korul vagyok es olyan 180cm szoval nem egy nagy ember
foleg sik utakon hasznalnam
asszonypajtival ketten vennenk es fejenkent kb 100k a keret -
Pano
addikt
válasz
Thunderzolee #23371 üzenetére
Lehet tök hülye kérdés, de ha a tárcsafék előre került nem könnyebb vele előre taknyolni?
-
Pano
addikt
válasz
Thunderzolee #23371 üzenetére
Köszönöm szépen!
-
hitman77
senior tag
válasz
Thunderzolee #23322 üzenetére
Alapjában véve nem, de lehet hallani olyan problémákat, ami miatt nem lenne hátrány ha lenne rá érvényesíthető garancia.
-
glaci
őstag
válasz
Thunderzolee #23324 üzenetére
Aztaq!
Már csak az a kérdés, hogy ez a roller hetek, hónapok múlva is képes lessz-e még üzemelni ...
(Nem vagyok biztos benne. Bár az aksit nem éri ugyan a vîz, de a motor azért keményen kapja a magáét.) -
bigdady
nagyúr
válasz
Thunderzolee #23231 üzenetére
10 milla hoz egy évben nettó 1.5millió Ft-ot. Tartsa aki akarja euróban leváltva 380-on legalább az inflàra elég ellentétben euróval, persze ha nem lesz 380x1.15%=440..
-
tau_ba
tag
válasz
Thunderzolee #23269 üzenetére
Nem ezt a valaszt vartam :-), de koszonom szepen. Hatha egyszer erre is lesz egyszerubb megoldas.
-
tau_ba
tag
válasz
Thunderzolee #23242 üzenetére
Svajcban vettem, de ugyanaz a szabalyozas itt is, mint Nemetorszagban.
-
phrenetiX
tag
válasz
Thunderzolee #23254 üzenetére
Akkor lehet, hogy még is van remény a rollernek.
Azt tudod esetleg, hogy a Mi Pro 2 akkupakkja milyen cellákból áll? -
phrenetiX
tag
válasz
Thunderzolee #23250 üzenetére
Ja, hogy ez ilyen komplikált. Én azt hittem, hogy elég csak megbontani a rollert, kivenni az akkupakkot, kimérni a hibás cellát, és cserélni ilyenre (vagy amilyennel kompatibilis nyilván). A cserével nem hiszem, hogy gond lenne, van villamosmérnök+gépészmérnök a családban, szerintem meg tudná csinálni.
De ha nem ennyire egyszerű a dolog, mint ahogy én elképzeltem, akkor nem is biztos, hogy akarok rá időt, pénzt áldozni. Pár hónap múlva úgyis vége a rolleres szezonnak, ez a roller pedig bőven megszolgálta már az árát. Tavasszal meg inkább beújítok egy elektromos bringát. Addig meg sétálok/biciklizek a boltba. -
phrenetiX
tag
válasz
Thunderzolee #23247 üzenetére
Javíttatás alatt azt érted, hogy a hibás cellát ki kell cserélni és kész?
-
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee #23247 üzenetére
Munkában amúgy hatalmas szívás tud lenni egy "hibás cella" cseréje:
van az az akku méret, ahol szinte gazdasági totálkár egy ilyen dolog.Mindenesetre egy ekkora eltérés sajnos komoly gondokat jelez előre,
bár elképzelhető, hogy "csak" eltört az akku, így javítható könnyen.Szerk: főleg akkor gyanakodnék törése, ha hirtelen jelentkezett a baj.
(Egyéb hibák hosszabb idő alatt fejlődnek ki. Talán még a cellazárlat,
ami szintén ilyen egyik napról a másikra halál, de gyakoribb a törés...
Főleg, ha esetleg tömör gumin fut már*, defekt elkerülés érdekében.)*: 3000 km nem kevés azalatt bármi történhet. Van amikor az ember
úgy érzi, jobb lesz tömör gumira váltani, az akku meg másképp látja. -
phrenetiX
tag
válasz
Thunderzolee #23239 üzenetére
Elvileg most teljesen fel van töltve, ezt mutatja (töltőn van jelenleg): [link]
-
pescara
aktív tag
válasz
Thunderzolee #23237 üzenetére
,,A Ft inflációja jelenleg akkora, h 100ezer jövőre csak 70-80ezret fog érni, legalábbis annyit emelkednek az árak, h jelenleg 70-80ezret elköltesz, jövőre ugyanezen termékeket vásárolva elfogy majd 100ezer is." Elvileg az allamkotvenyeknel van az a fajta, igaz nem a legnagyobb kamatu, ami inflaciokoveto, tehat annal nem all fent ez a veszely. En inkabb attol tartok, hogy egyszer csak einstandoljak.....De ez mar tenyleg nagyon off itt....
-
pescara
aktív tag
válasz
Thunderzolee #23231 üzenetére
Ez akkor igaz ha euroban van a penze, de ha forintban es ilyen gyenge forint aron eurot akar vasarolni...hat az szerintem mar eleve bukta, akkor mar inkabb az allampapir. Rollerbe semmikepp nem fektetnem
-
#01110937
törölt tag
válasz
Thunderzolee #23231 üzenetére
úgy jön ide, ha nem rollert veszek belőle, hanem berakom a most még magas kamatot fizető papírba vajon az hoz többet, vagy a roller ára menne feljebb? 1 év alatt.
Euróval önmagában nem leszel előrébb. Másnak meg eszébe jut, politikától függetlenül.
pescara, persze jönnek újabb modellek. De nem mindegy milyen áron szerzik be, milyen áron gyártják, milyen a kereslet. Jövőre ha lesz 700as benzin, az is megdobja az érdeklődést.
Eddigi tapasztalat az, hogy növekedett a rollerek ára amiket követtem. Most volt egy csökkenés, de ez lehet nem tendencia.
Árgépnél néztem más terméket annál is ezt látom, volt egy csökkenés, és most kezd emelkedni.
-
salieri.
őstag
válasz
Thunderzolee #23121 üzenetére
De leváltani gondolnom nem érdemes rá az f30 at.
-
lacam
aktív tag
válasz
Thunderzolee #23055 üzenetére
Szia,
F2 Plus-al szemezek/szemeztem a kérdés feltevésem előttig.
A Bird rollerek, amiket használtam ráztak mint a rossznyavaja, de az előfordulhat, hogy a járművek meggyepált előélete miatt volt (a kerekek tömörek illetve feslenek szét) eddig nem tartottam feltételnek a rugózást/csillapítást, gondoltam egy "ballonosabb" kerék ad elég komfortot, tompítást.
F2 Plus ára jelenleg a budget-m csúcsa...az általad említetteket megnézem, köszönöm! -
ujskodas
tag
válasz
Thunderzolee #23052 üzenetére
Köszönöm.
-
aDic
tag
válasz
Thunderzolee #23017 üzenetére
Felőlem mindenki úgy használja, ahogy neki jó, ha nem veszélyeztet másokat.
Nekem így kényelmes.Nem egyszer volt, hogy autóval közlekedtem és előttem slalomozott 45-50-el egy rolleres az úton mindenfajta védőfelszerelés nélkül (még sisak sincs rajtuk sok esetben), láthatólag figyelmen kívül hagyva minden közlekedési szabályt (jobb kezes utca, lámpa, stb. figyelmen kívül hagyása). Lehet így is közlekedni, csak ez meg ön- és közveszélyes.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- DJI Mini 4 pro drón - új állapotban, 2027-ig garanciával
- DJI AVATA Explorer Combo drón - 3 akku, Goggles Integra szemüveg, hátizsák
- DJI AVATA 2 Fly More Combo 1 akku - drón szett DJI Goggles N3 FPV szemüveggel
- DJI Mini 3 Pro Fly More Combo RC drón szett - 3 akku +szűrők +2db táska
- DJI AVATA 2 Fly More Combo drón - 3 akku, garancia, FPV RC 3, ND szűrők
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB Rampage SHIVA Chieftec 600W
- Dell D6000 univerzális dokkoló USB-C/ USB-A, DisplayLink & Dell WD15 (K17A) USB-C + 130-180W töltő
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14600KF 32GB DDR4 1TB SSD RX 6700XT 12GB Zalman Z1 Plus Seasonic 650W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i3 10105F 16/32/64GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
- Dell Latitude 5495 Full HD IPS Ryzen 5 pro 2500u Radeon Vega Mobile Gfx i5-8350u verő Bp MPL Foxpost
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged