- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Milyen okostelefont vegyek?
- One mobilszolgáltatások
- Motorola Razr 60 Ultra - ez a kagyló könnyen megfő
- iPhone topik
- Mobilhasználat külföldön
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Azonnali mobilos kérdések órája
Új hozzászólás Aktív témák
-
mrrr74
aktív tag
válasz
DigitXT #7086 üzenetére
Köszi, hogy megírtad, eddig még senkitől nem hallottam, pedig elég sok tulajjal beszélek. Akkor van ilyen is, nem tudtam. A sima is amikor bekattant - és lehetett is hallani -, akkor stabil volt, persze ha rosszul van kinyitva, akkor összecsuklik - és ez még a régi volt ami nálam volt.
-
Dr.Zoo
őstag
válasz
DigitXT #6966 üzenetére
Igen, anno betáraztam rossznak árult hoverboard-ból, így akad ez-az.
Párhuzamosan egy elektromos kerékpáron dolgozom, első kerék meghajtással, deltába kötött hoverboard motorral. Reményeim szerint 25-30km/H sebességet lehet elérni egy motorral, mezei biciklivel, hoverboard akkumulátorral. Hatótávolság még kérdéses. -
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #6949 üzenetére
Jó kis vezérlőgyűjteményed van
Átállítottam már, nem "kugoométerben" mér
Kb 320 km óta használom dualban, összesen eddig 820km van benne, és nemrégen vettem észre, hogy most már 1 km/h-t csal a mérése.. de viszonylag korrektül mérte a távot, mint az 55-öt mentem vele, akkor a Strava nevű alkalmazásban is mértem a megtett utamat.Az igazsághoz hozzá tartozik az is, hogy ~65 kiló vagyok, lehet, hogy azért visz ennyit.
-
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #6928 üzenetére
Változatlanul a madmax tuning s1-gyel nyomod?
Én mióta átépítettem az s1pro-t dupla hajtásosra, azóta nem tudom lemeríteniAz első kereket a gyári 7.5Ah-s, hátsót egy 14Ah-s akksi viszi, egy gyári 11A-es és egy buherált, 3mOhm-osra cserélt ~18-20A-es vezérlővel szerelve.
Így kb egyszerre is merül a két pakk. 55 km után még tudott volna menni. -
-
Patyesz
csendes újonc
válasz
DigitXT #6542 üzenetére
Sokszor nem tud az ember elég elővigyázatos lenni, kerékpárútra simán átugrálnak gyalogosok, és ha hátulról jössz, kész a baj, mondjuk az én rollerem zörög mint a zállat, tömör gumi, de sima úton nem, alapból semmi hangjelzés nincs rajt, emiatt szerintem veszek egy csengőt minimum, mintegy figyelmeztetésnek hogy jövök.
-
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #6542 üzenetére
Köszi, most működik a feszmérő ki-be kapcsolgatással a vezérlő piros vezetékén.
Mivel valóban, ez csak egy egyszerű kapcsoló, nem is a lopásvédelem a cél, csak az, hogy a gázkaron a világítást ki tudjam kapcsolni. Ezt így sikerült is összehozniUi.: Remélem, mindenki jól van a balesetből. Sajnos az ilyen is előfordul néha :/
-
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #6484 üzenetére
Lassan elérek a gázkar bekötésig. Most már a rollerben van az Y a vezérlő 5eres csatijától, a szükséges 3 vezeték el van vezetve, rádugásra előkészítve a hátsó motor vezérlőjéhez. A vezetékek elvezetését kialakítottam, illetve vannak már ötleteim a hátsó motor vezérlőjének elhelyezésére is. Az első kerék hajt rendesen, fék is működik és a töltésre is reagál, ahogy láttam, szóval szerintem eddig nem rontottam el semmit
A következővel viszont elakadtam:
A gázkaromon 4 vezeték van:Állandó tápfeszültség = SÁRGA
(külön1 szál)Gázkar test = FEKETE
Gázkar +5V = PIROS
Gázkar jel = ZÖLD
(3 szál 1 csatlakozón)A kijelzőből 3 vezeték jön ki, piros, fekete, sárga. Ezekről viszont fogalmam sincs, hogy melyik mi... ezeket ráköthetem a gázkar piros, fekete és zöld vezetékeire? Azt gondolnám, hogy a kijelzőn a sárga lehet a gázkar jelvezeték...
Valamint a gázkar sárga vezetékét (akkufesz mérésre) az eddig méretlen akkupakk által táplált vezérlő piros vezetékére? Mivel az direktben a pakk pirosát adná tovább, ezért gondolom megteszi...
Melyik vezeték felelhet azért, hogy a gázkar feszmérője világítson? A gázkar sárga vezetékét elég lehet egy egyszerű on/off kapcsolóval ellátni? Vagy a gázkar piros vezetékét kellene megszakítanom egy on/off kapcsolóval? (Most ez van itthon... Nekem elég lenne így is, nem zavar, ha mindig nekem kell bekapcsolnom és kikapcsolnom)
Köszi szépen a segítséget -
mrrr74
aktív tag
válasz
DigitXT #6516 üzenetére
Én benne vagyok a tesztbe, bár pár éve kiköltöztem az agglomerációba, de ha van valamilyen fontos dolog, akkor megmozdulok
Persze, ha lenne rajta egy tárcsa is, akkor még jobb lenne, mert az tény, hogy nem a kedvencem az első fék, de meg lehet szokni és akkor használható. Én nem járok sokat, inkább "örömrollerezek", így biztosan vannak olyan helyzetek ahol gondjaim akadhatnának, de akkor leírnám.
-
petipetya
nagyúr
válasz
DigitXT #6514 üzenetére
Észrevételem alapján az autósok a két véglet között mozognak. Tavaly gyalogosként csináltam is két tesztnapot egymás után. Az egyik nap sosem lassítottam, így az autósok sem, és a végén általában én torpantam meg a járda szélén. A másik napon mindig-mindenhol megálltam, és az autósok is, hogy átengedjenek.
Az útvonal mindkét napon ugyanaz volt: volt köztük szabályos gyalogátkelőhely, ahol eleve nekem lenne elsőbbségem, a többi pedig zebra nélküli átkelési lehetőség.
Bizonyára nem az történt, hogy egyik nap csak az agresszív autósok voltak az utakon, míg a másik napon az udvariasak. Egyszerűen ilyenek, ha megállok, akkor átengednek.
-
mrrr74
aktív tag
-
mrrr74
aktív tag
válasz
DigitXT #6510 üzenetére
Még szerencse, hogy van rá gari
Akkor lehet kifogtam egy jobb példányt, nekem a Pro-ból a még piros oldalsó ledes változat van, de úgy tudom a tele markolatosban csak a markolat változott.
Persze, hogy nem erőgép
Ez egy nagyon jó ár/érték arányú roller, amivel eldöntheted, hogy esetleg később feljebb szeretnél-e lépni, vagy megtartod és örülsz. Elég sok Kugoo tulajjal állok kapcsolatban, volt pár garis akku, meg egy eltört hátsó sárvédő, most nem is jut más eszembe ami hiba lett volna. Ha valaki kérdezi, hogy 80-90.000 ft körül mit vegyen, akkor nem kérdés, hogy Kugoo S1 Pro (esetleg S1). Persze nem ismerek minden típust és nem is célom, de tudom, hogy például a Kirin S1 - bármilyen jól is néz ki -, nem jobb választás és sorolhatnám. És Kugoo őrült sem vagyok, de nem tartom rossz márkának és eddig leginkább ez jött szembe. A fiam 8 éves, mostanában próbálhatta ki először felügyelet mellett 1-es fokozatban a Pro-t és biztosan kezeli. Természetesen nem mehet vele egyedül de elboldogul vele, ami számomra azt mutatja, hogy jól kezelhető gép.
A G-Booster talán a v.3-nál tart, nem tudom, hogy abban javították-e már, a szerelés részéhez nem is értek, de nem is szeretnék. G-Booster nem tömegcikk, ahogy a G2 Pro sem az és nagyon nem első rollernek való. Főleg az utóbbi, ami hajlamos egykerékre állni, bár sajnos bármivel meg tudsz halni ha ész nélkül használod.
Nem veszem annak, igazad van, de egész biztos értetted mire akartam kilyukadni
Az meg megint egy más kérdés, hogy minek a 2x800 W teljesítményű motor, ha még a szabályozás sem egyértelmű...
-
mrrr74
aktív tag
válasz
DigitXT #6507 üzenetére
Persze, nem láthatod, de értsd úgy, hogy el merek vele indulni a 2. 9km-es körre úgy, hogy tudom, hogy hazaérek vele tolás nélkül. Persze nem úgy megy fel, mint egy rakéta, de a hosszú - egyenletesen emelkedő - úton vígan felszalad (nem tudom az hány %-os, valahol 5-10 között, de 1,5 km hosszú) és bírja kb. 15-20 km/h sebességgel, még a 2. körben is (a vége emelkedik).
Vannak itt meredekebbek is, ott természetesen rá kell segíteni, de nem köpöm ki a tüdőm, hanem hajtom és húzom a kart. Nem egy G-Booster természetesen, a helyén kezelve a dolgokat írtam amit írtam. Van most nálam egy 250W-os roller, azzal olyan emelkedőre meg sem kísérlek felmenni hajtva sem ahova a Pro felmegy pici segítséggel. Így értettem, de persze leírva teljesen más, mint átélve. És valóban nem mértem még meg a lejtő emelkedését
A kontextus pedig az első roller lehet-e Kugoo S1 Pro volt, összefüggésében így gondoltam. Jó roller, ezért az árért meg szerintem különösen. Mondom ezt úgy, hogy nem piszkálom, töltöm, megyek vele, töltöm, megyek vele, néha áttörölgetem - tehát semmi upgrade.
A lépésben vánszorgásnál - rásegítéssel - gyorsabban megy fel
Szerk.: és ezért vagyok inkább csak csendes olvasó, mert elképzelhető, hogy valami nekem alma, Neked meg körte és nincs mögötte semmiféle rossz szándék, csak mindkettőnknek mást jelent egy alma, vagy egy körte -
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #6495 üzenetére
Ahh értem, bocs, akkor elírtam pár dolgot.
Akkor a kékbe nem piszkálok bele, de ha a slave vezérlő 5eres vezetékéből rákötöm a feszmérős gázkart a pirosra (amit persze nem továbbítok a kijelző felé, hiszen azt és a zöldet sem küldjük vissza a slave-en), és leválaszthatóvá teszem a slave akkupakkját, akkor a feszmérős gázkar se lesz áram alatt, ha kikapcsolom a slave pakkot.Szerk: a relé nálad valójában ilyesmi feladatot lát el, ha jól értem. Csak az automatikusan kapcsolna, míg ez a megoldás manuális
-
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #6493 üzenetére
Köszi!
Még azon gondolkodtam, hogy ha a galibát a plusz vezérlő és akkupakk okozza, hogy mi történne, ha direktbe kötöm a második vezérlő piros gyújtására (slave-re) a festmérős gázkart, a slave-et tápláló akkupakk vezérlőhöz tartó csatlakozását pedig kapcsolóval lekapcsolhatóvá teszem (az XT60-asat). Ebben az esetben kikapcsolás előtt leválasztanám a slave akkupakkot, majd a kijelzőt kikapcsolom, akkor mindkét vezérlő inaktívvá válna... ?
Talánígy is kikapcsolna, bár az még egy ember által szükségelt kapcsolást jelentene. -
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #6484 üzenetére
Talán kezdem érteni.. :D
Szóval igazából ahhoz, hogy egyáltalán a kijelződ feszültség alá kerüljön, és bekapcsolható legyen - vagy esetedben, mivel nem lehet már ki-be kapcsolni, ezért praktikusan a feszültség alá helyezés be is kapcsolja - a kulcsos kapcsolót "on" állásba kell helyezned, innentől válik maga a kijelző bekapcsolhatóvá (illetve nálad egyből bekapcsolttá) ? -
válasz
DigitXT #6463 üzenetére
Egyébként az tényleg így volt, hogy kétszer buktam a Kugoo-val és mind a két alkalommal alacsony sebesség mellett... szóval így már érhető, ha ugyanakkora erővel harapott...
A Xiaominál én eddig mindig kicsit meghúztam a fékkart a fékezés megkezdésekor. Újabban a tempomat esetén, a gázkart használom, hogy motorfékkel álljak meg, ezt olyankor szoktam alkalmazni, amikor látom előre a STOP vagy az elsőbbségadás kötelező táblákat. Olyan kellemes távolságból picit megnyomom, tempomat kikapcsol, motorfék megállít, közepes visszatáplálás mellett, és a tárcsafék sem kopik.
-
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #6448 üzenetére
Mivel sokáig bent kellett maradnom a cégnél, és ezzel nem számoltam előre,
ráadásul ránézve a radarképre, hogy mekkora zivatar érkezik, nem igazán volt
kérdés, hogy hazafelé összedugjam-e azt a reflektort: kb. végig nyélgázra volt
szükség = látni muszáj... Nagyon jól terít, belátom vele az egész féktávot...Úthibákat, mindent... Elképzelhető, hogy hangyányit vakítja a szembejövőket,
de mivel még biciklistától se láttam soha, hogy "levette" volna a mókuslövőjét,
nem zavart a dolog: senki nem szólt be, nyugodtan elhúztunk egymás mellett.Mivel nagyon villámlott, nem álltam meg fotózni. Így is kb. 5-6 percen múlt. De
nagyon elkapott a zivatar... Viszont kiválóan vizsgázott a cucc vízállóságból is!
Láttam, a legnagyobb esőben is, s csapattam felfelé 20 km/h-val a legnagyobb
emelkedőn, ami épp útba esett. Szóval megáztam, de jobb volt, mint egy nulla
világítással szerelt ~8 km/h-val vergődő pálcikán állni percekig ekkora zuhéban.Annyit tudok berakni illusztrációnak, hogy a garázsban szembefotóztam egyet.
-
válasz
DigitXT #6440 üzenetére
Igazából nem egyszerre gondoltam
Kimegyek Újfaluba, az olyan 36.3 kilométer, ami azt jelenti, hogy 1.5 óra körül van nyélgázon
Ott elvégzem a dolgom - mondjuk negyedévente 1x ha megyek, most meg COVID idején annyiszor sem - leülök a parkban, szétnézek a városban olyan 10-15 kilométert teszek meg maximum a városban - utána meg kipihenve visszajövök
Nincs találkozás COVID gyanússal, sisakban stb... nincs útiköltség, nincs buszra várás ...
de ugye ehhez két dolog hiányzik az egyik a kerékpárút. Mondjuk Derecskéről Újfaluba már rollerrel megyek, az 15.5 km
Aztán a városban cirkálok, majd a lakásban töltöm 5.5 órát (na ez az ami húzós) és rollerrel megyek Derecskéig, majd ott busz, Hajdúszoboszlón, meg 1 km rollerrel hazáig a buszvégállomástól.
De egyébként ehhez a PRO is kevés...
amúgy télire azon filóztam, hogy venni kellene egy PRO 2-őt, tartaléknak. Ha véletlen az M365 valamiért javításra szorul.
-
válasz
DigitXT #6438 üzenetére
Egyébként a https://szifon.com/2019/07/20/kezunkben-a-ninebot-by-segway-es1-es4-roller/
az ES4-nél megoldották a könnyű cserélést. Csak ugye kellene még 2 cserélhető akkumulátor, akkor már meg is lehetne a majdnem 100 km hatótávolság.
Mondjuk akkor nem kellene az újfalui lakásomban tölteni. Csak ugye ami kriminális az a Hajdúszoboszló-Derecske közötti szakasz, nemhogy kerékpárút nincs, de az országút is olyan állapotban van, hogy arra nem mennék fel csak tereprollerrel maximum
Egyébként ha lenne kerékpárút lényegében egy olyan rollerrel ami tudja a majdnem 100 kilométert (mondjuk 90 is elég), már ingyen repeszthetnék
-
válasz
DigitXT #6406 üzenetére
De mi értelme van ennek egyébként...?! Egyrészt sokkal balesetveszélyesebb mint egy robogó, másrészt az első napos rendőr is leszedi róla, ha megpróbálja kihajtani az úton. Kerékpárúton meg felesleges megint, mert ott nem repeszthet vele 50-nel... pénz van, ész nincs kategória...
Akinek sebesség kell, vegyen egy normális motort, és 130-cal lehet döngetni az autópályán.
Azzal semmi baj, amit itt többen felvetettek, hogy szeretnének cserélhető akkumulátort... pl ha olyan helyen lakik, hogy kerékpárúton tudna menni 50+ kilométer, vagy körbe szeretné a Balatont járni rollerrel, a Tisza-tavat stb... de ez a 10kW fétish... bakker SMKP joginál is 4 a határ.
-
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #6401 üzenetére
Egyébként ha csak egy-két plusz akkupakkot tart rajta az ember a tuning s1-en, még mindig ezerszer hurcibálósabb, mint egy g-booster. Az alaphangon 30 kiló, ez meg csak 1 plusz mototos kerék (~3kg) + akkupakk (max pár kg) ami hozzá jön az alap ~12 kilós rollerhez, ami így legalább 10-12 kilóval könnyebb.
Persze nem is megy 50-60 km/h-t, de nem is föltétlen ez a cél. Az, hogy mi jó roller, használati praktikum kérdése. -
válasz
DigitXT #6397 üzenetére
Viszont akkor most motor csere? Mert lehet rosszul tudom, de a gumit mintha nem lehetne cserélni.
Egyébként érdekes koncepciónak a Kugoo-d, de annyiért tényleg vehettél volna egy gyárilag frankót ...
Most itt vannak az új Xiaomik, amikkel kapcsolatban pár gondolat felmerült bennem:
- A lényegi változás, hogy már a simában is van kijelző, és három mód, oké így indokolt más típusjelzést adni
- szerencsére az egyéb dolgok nem változtak, így az akkumulátor utánpótlás továbbra biztosított lesz.
- Bár szakadó esőben teszteltem, és nem ázott be (oké a matricát nem néztem meg nem szedtem szét, még májusban volt, így kipipálható szerintem... de a töltő portot lehetne középre is tenni gyárilag vagy hátra.
- Van esővédőm... ezt gyárilag miért nem adják az új modellekhez? Nem egy nagy összeg.
- Merevítő sincs gyárilag ugyanúgy hátulra
- Miért nem adtak ki egy harmadik verziót is Monorim V2-vel? Itt mondjuk van egy kis probléma. Ha a monorim teljesen felhúzódik terhelés hiányában, akkor a sárvédő, és a kerék között akkora rés van, hogy a víz simán beterít mindent, és azt is aki rajta állErre egyébként nem egyszerű megoldást találni.
-
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #6382 üzenetére
Ígértem, hogy jelentkezem a teszttel, de kicsit elhúzódott a videó feldolgozása...
Ahogy említettem, gyorsulás- ill. fékteszttel kezdtem, S1, Pro+, Dual módokban.
Utóbbinál futottam két kört, mivel azonos sebességről is érdekelt a fékút hossza.
De azért jellemző, hogy nagyobb tempóról is hamarabb áll meg a dupla fékerővel.
A számokról:
- a hátsó motor max. 30A-t vehet fel (tuningolt vezérlő), ilyenkor 12A-t ír a kijelző.
- az első motor max. 11A-t vehet fel (gyári vezérlő), elég harmatos magában...
- ketten együtt elméletileg max. 41A-t vehetnek fel. De nem jellemző, sőt! Ahogy
a tempó nő, úgy nő a BEMF - ezzel egyformán csökken a motorok áramfelvétele.Hiába tuning a vezérlő, "csak" gyorsulásnál számít - a kijelzőn ilyenkor láthatunk
vicces 2A értéket, aminek jelentése 2,5x2=5A a hátsó motoron. Ugyanennyi elől.
(Amúgy nem is csak gyorsulásnál számít, hegymenetben nagyon nem mindegy.)Hegymenet teszt: két motorral vidáman felszalad 23-24 km/h-val, GPS szerint is,
másfél percen belül, közel 600 méteren (26m szint). Ha elveszem az első motort,
a hátsó magában csak 20 km/h körül tud s érezhetően jobban erőlködik*, viszont
alig 20 mp-cel lassabb a felfutás, ellenberger 11A-re limitált első motorral, hááát...
Teknőc. Három percig tart az út, nagyon max. 15 km/h, de néha szinte megáll.
*: de hál'isten nem égett le a vezérlő, azért nem AKKORA emelkedő volt.A féktesztről a statisztika egy képen (a színezés talán érzékelteti az arányokat**):
**: nyilván az élményt nem adja vissza, de segít a dolgot kontextusba helyezni.
(Szerintem a Dual módban elért 5 mp 0-25 km/h eredmény elég baráti, főleg, ha a
sima S1-hez hasonlítjuk, aminek ehhez kb. 25 másodpercre van szüksége...)
Szerk: arról most idő hiányában nem regélnék, hogy miért van egy totál felesleges
XLR töltőcsatlakozó a nyaktagon, meg hogyan lehet telefont tölteni, a táskában.
Továbbá, hogy a tempomat bugja miatt hogy lehetséges hosszabb szakaszokon a
kisebb akkut úgy kímélni, hogy azért a fékezésnél segítsen be (ill. gyorsításkor is).
De azért még egy kép erről a töltés dologról, itt a kiegészítő lámpát töltöm éppen... -
-
Patyesz
csendes újonc
válasz
DigitXT #6269 üzenetére
Jó hát motorral én is estem, csak ott épp egy alattomos jégborda volt az ok, ez nem rollerspecifikus, pl a motor, még a segédmotor is, szerintem sokkal balesetveszélyesebb, ami a rollert problémássá teszi, talán a relative kisebb kerékméret, átlagban. Viszont motornál a nagyobb sebesség ugye..
-
FőDudu
veterán
válasz
DigitXT #6264 üzenetére
Elsokerekes max elporog, de tlan nem vag foldhoz.
Ezert nem vettem gyereknek se Robbo se egyeb komolyabb cuccot.Elsore jo a Mi Pro, majd lehet 1-2 ev mulva komolyabbra valtani.
2 nap alatt belenyomott 60 kilometert a kornyeken, ugy, hogy kis sem ment a falubol.
Szoval hasznalja rendesen. -
krakki88
csendes tag
válasz
DigitXT #6162 üzenetére
Ez a roller egyre inkább kezd úgy kinézni mint valami orosz hordozható atomreaktor.
Amúgy grat, nem kis munkád van benne!
Fődudu: Annyi igaz, hogy bicajjal is tud olyat esni, hogy ott marad. Viszont a bicajosokra, főleg a gyerekekre jobban odafigyelnek az autósok! Akármekkora a roller, még ha csak 10el is megy, átmennek rajta. Vagy pl az én esetem, amikor max 30al mentem és elém hajtott takarásból egy autó, miután felfogtam kb 5 méterem volt megállni, ami végül úgy sikerült, hogy amikor már csak az első kerék volt a földön(a hátsó meg minimum 70-80 centin)akkor leugrottam és hátradőlve magamra rántottam a rollert. Na hát egy xiaomival biztos nem ez történt volna, hanem egy az egybe beleszáll mert csak a hátsó keréknél van tárcsafék. Igaz, bicajjal is ha nincs rajta tárcsafék, de ott legalább tompit valamit az ütközésen az elsőkerék. Rollerel meg egy az egybe lefejeled mert abszolút semmi távolság nincs az elsőkerék és közted.
Ha veszel is neki végül, akkor minimum bukósisak, térd és könyökvédő legyen rajta mindig. Bár ezek bicajra se ártanak.
-
BerserkGuts
addikt
válasz
DigitXT #6188 üzenetére
+le is daráltam belőle kicsit két oldalról úgyis túl nagy vastag a kerék xD így már biztos könnyebb valamivel
S1 és a pro között régen beszéltük hogy van 4-5 km kb mert kevesebbet tudtam menni vele az S1-hez mérten
+
Mind2 rollert feltöltöttük és kirándultunk velük egy nagyot Dabason az enyém lemerült persze előbb de csak 2-3km volt köztük kb már így talán nyertem 1km-ert vele.
(az az utolsó 1-2km elég brutális volt mert próbáltam utolérni lábhajtással kb 15km/h de majdnem belehaltam. Onnan tudom hogy annyival próbáltam tartani mert lemerülni lemerült rendesen már nem hajtotta de a kijelzője üzemelt rendesen )Meg abban vettem észre még hogy a melóhelyre is többet bír odavissza aztán elfelejtettem feltölteni és még simán bevitt ami bőven több mint 20km kb 22km volt. A legelső tesztnél meglepődtem hogy épphogy 20km volt csak ahogy mondtad.
Na meg ezen az útvonalon teszteltem is őket első útjukon mert van bicikli út is benne és elég hosszú is. -
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #6165 üzenetére
Egyik pakkot sikerült lemeríteni: 30V, lecsökken az áram, vezérlés marad:
terv szerint ment tovább ugyanúgy, csak tisztán hátsó kerék hajtással.
Eddig teljes sikertörténet... Viszont megpróbáltam a félig merült akkuval,
így is még egy Tordai felfutást (Pike's Peak jeligére), de sajnos nem ment
elég gyorsan.Nyomta a 28A-t a hátsó motorba, amíg bírta, és féltávnál
pikk-pakk megállt. Mondjuk számítottam rá, volt nálam csavarhúzó.
Vezérlés csere, első kerék megkapta a 36.5V nagy pakkot, és még simán
hazahozott. Viszont fájdalmas a kontraszt, mennyire nem gyorsul, fékez!
Főleg az utóbbi, többször alig bírtam megállni, olyan gyenge a fékhatás...(Az egy dolog, hogy masszív lábhajtással megy a 8 km/h felfelé, de hogy
nem áll meg lefelé, az már baj: aktívan használom kellett a taposó féket.)40 km ment dupla motorral, és még ment volna nagyjából 15 km, eggyel,
csak muszáj volt kipróbálni, mit csinál, ha megterhelem. (Tuning FET.)
Szerk: kérdezték FB-on mivel hűtőm, hogy nem ég le, mondtam, hogy épp
semmivel, mert normál (!) használat esetén egyáltalán nem melegszik.
És hogy nagyon sokáig kéne menni nagyon durva emelkedőn, hogy... -
Dr.Zoo
őstag
válasz
DigitXT #6165 üzenetére
Az LCD alatti vezérlő viszi a két motorvezérlőt párhuzamosan?
Végülis van itthon hozzá minden, két akku, két motorvezérlő, tartalék motor.
A hátsó villát utólag rendelted? Ahhoz nincs egy linked?
A 10" kereket azért említettem, mert nem csak átmérője nagyobb, szélesebb is, stabilabb mint a 8". -
B-L-A-C-K
titán
válasz
DigitXT #6136 üzenetére
Új kábel védő, ajánlom mindenkinek:
-
krakki88
csendes tag
válasz
DigitXT #6110 üzenetére
Nem lenne rossz de a nemzetközi fb-s mantis csoport fele arról szól, h éppen kinek mi tört ketté, vagy milyen hibaüzit dob ki, vagy a motor hal be, vagy a kijelző, vagy a vezérlő. És nyilván minden járműnél, gépnél stb előfordul a hiba, de a kaaboknál ez fokozott dolog. Nem véletlenül nagyon olcsó a teljesitményéhez képest. Am röhej de szerintem ha 30-40 ezerrel kerülne többe akkor egy tisztességes minőséget képviselne, de igy....hát max barkácsoló kedvűeknek ajánlom full protektorban, de minimum bukó, térd és könyökvédő.
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #6055 üzenetére
Na kérem szépen, nagyon gyors élménybeszámoló: gyorsulás gyengusz,
hegymászó képesség harmatos (Lágymányosira 12-13 km/h-ra lassulás),
önerőből elért végsebesség síkon csak 26-27 km/h (valós), pici lejtő 30.
Nagy lejtőn 50+, de fokozottan igaz a mutatványra, hogy nem jó utánozni!De ja vu: ugyanúgy elmelegedett a vezérlő a kaptatón, mentségére legyen
szólva, hogy egy vízhatlan műanyag dobozban van, semmi szellőzéssel...
Jelenség: km óra villog, gázt elveszi. Lejöttem a hídról (egy fotó után!) így,
majd gondoltam egyet, kikapcs, bekapcs, s megy is tovább rendben...Ami tetszik. az akkuk kiröhögik ezt a 11A terhelést. Ugye eloszlik három
felé, azaz egyesével kevesebb, mint 4A-t adnak le. Mivel egész úton nem
esett be a fesz. 38V alá, simán benne van az a 30-40 km hatótáv.Ja és még valami: az 1-es fokozat áramkorlátos is, max. 7-8A-t vesz fel,
és 19 km/h a vége. Ez azért volt jó, mert egy biciklist nem tudtam előzni
a szűk úton, de tolni sem akartam, meg a gázzal játszani se, levettem a
gépházat takarékra, és inkább lemaradtam. Csak később, a kiszélesedő
szakaszon előztem meg, mert nem volt nagy sebességkülönbség. (Majd
2 motorral erősebb lesz megint. Sajna a vezérlő a szűk keresztmetszet.)Szerk: kerek 8 km-nél még 40V-on volt az akku, 12 km-nél meg 39V.
(Az első egy piros lámpánál készült fotó, a másik meg a Lágymányosin.)
Jah az éjjeli szerelés során a hilti szalag rejtő színű gumiborítását sajnos
sikerült leszakítani, de nem baj, egyesek szerint így "Mad Max"-esebb. -
B-L-A-C-K
titán
válasz
DigitXT #6017 üzenetére
Én is most kinéztem egy másik vezérlőt, csak várok a válaszukra hogy 2 ilyen vezérlő összeköthető 1 kijelzőre...
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #6005 üzenetére
Két motor, 2 kW max. teljesítmény: elforgó (első) kerekű indulás, és
18-19 km/h-ra gyorsul ugyanitt, pedig nem kicsit emelkedik. Brutál...Nyilván nem adják ingyen: van sansz a vezérlő megsülésére, meg az
akku idő előtti elhalálozására is (ha nem lesz 3-4). Ez ilyen bicikli. -
m4rk.89
aktív tag
válasz
DigitXT #5944 üzenetére
Igen, kérdeztem Futurerben, de azt mondták nem lehet rajta állítani sajnos
Hasít amúgy a roller, de ugye ahogy merül, úgy mindegyik veszít a dinamikusságából, hogy ne ölje az akksit. --> Ezért lenne jó valami olyan ami nettó tudja a 40 km/h-t legalább. Spanom amúgy rendelt WideWheel 2020 PRO-t, megnézzük az hozza-e leírtakat.
-
kozmy
őstag
-
Patyesz
csendes újonc
válasz
DigitXT #5861 üzenetére
Nekem mondjuk az a tapasztalatom, hogy/most már itt Győrben legalábbis, teljesen korrektek a rollerrel, az autósok, mondjuk 10 ből 9, átengednek, mégha csak állok is a járdán, figyelnek...ellenben a kerékpárosoknál rosszabb az arány..nem ritka pl. hogy szembe megy kerékpárúton a haladási iránnyal, és elvárja hogy én térjek ki a járda részre. Ugye ilyenkor látszik, hogy bringához nem kell semmi papír, szemben az autóssal. Aztán volt olyan hogy hátulról elgombázott, el kellett dobnom a rollert, annyit se mondott bocs, vissza se nézett. Múltkor meg egy nenne jött szembe kétsávos bicikliúton, mindegyikünk a sávjában, mikor mellém ért elkezdett átkozódni, pontosan nem értettem, de a számára furcsa jármű bosszanthatta fel:-)
-
BerserkGuts
addikt
válasz
DigitXT #5879 üzenetére
upsz nem értek hozzá csak mondta barátnőm ott felejtette az udvaron és látta a kijelzőnél a bajt hogy beázott gondoltam egy próbát megér vga-nál ismerős a forrasztásnál lévő kisebb hibát néha ki lehet "sütni" ujraolvada forrasztgatás helyett. Remélem nem csak átmeneti siker xD.
Meg xaomi hasonló problémát videót is láttam hogy a bekapcsoló gombnál beázhat és a tulaj szétkapja az elemnél levakarja a salakot és újraforrasztja.
Bár én nem láttam szemmel látható ázást rajta. -
Ezekiel Ston
senior tag
válasz
DigitXT #5866 üzenetére
Csak azért írtam le a plusz "zavaró tènyezöket" hogy tisztázzam.😄
Nekem minden esetben ha kocsiba ülök 1. Dolog: telefon pàrosít kihangosítóval, telefon elrak táskába.
Rolleren szintén. Táskába a telefon hátamon.se fülhallgató se semmi. Ne zavarjon semmi az észlelésben.Goodspeed: még nem tudom. Annyi biztos hogy kapott, de müködőtt mert ott pörgött a betonon mikor leestem róla és meg se állt. (Tempomatot sose kapcsolok)
-
BerserkGuts
addikt
válasz
DigitXT #5863 üzenetére
Azért sok az elmebajos sofőr is 30-as táblánál 100-al elhúz még a féklámpáját se látod csak egy suhanást. Elsőbség adás az luxus minek megállni stoptáblánáll erre nem járnak sokan.
A busz mögül 80al ellőzni városban soroljam még.
Ha audival van a kopasz az neki azt jelenti nem városba van még a rendőrség előtt is elhúz 100-al. -
devil-k
nagyúr
válasz
DigitXT #5861 üzenetére
A többségre gondoltam. Sok sok jó kivétel van szerencsére. Szerintem az autósnak és gyalogosnak ugyanannyi joga van a biztonságos közlekedéshez. A gyalogosoknál sem szeretem az a típust aki azt hiszi, hogy övé a világ és még szét sem néz a zebrán. Az biztos, hogy az e-rollerek megjelenésével ismét változik a közlekedési kultúra.
-
devil-k
nagyúr
válasz
DigitXT #5859 üzenetére
Nagyon észnél kell lenni minden közlekedési eszközzel (bicikli, roller, e-roller stb.), mert a magyar autósok többsége egy mocskos bunkó. Sajnos, idehaza a vezetési morál és stílus annyira legalja és visszataszító, hogy ilyen még a Földön biztos nincs, mint Magyarországon. A legtöbb autósban nincs se empátia, se türelem, de legalább a kreszt sem ismeri és az autót is csak "farokhosszabbításra" használja...
Elég ez a cikket is elolvasni, a hideg kiráz tőle, hogy milyenek az emberek.
"Egy órával azelőtt is megbüntették a ceglédi ámokfutót, hogy halálra gázolt egy kamaszlányt" -
Ezekiel Ston
senior tag
válasz
DigitXT #5856 üzenetére
Bicikliút vörössel felfestve mögötte zebra. Úgy értettem. Ott meg nem kell leszállni. De ha toltam volna akkor is átmegy rajtam a suttyója.
Nehezebb roller nagyobbat vág a kasztnijába legalább.
Poén hogy nem pörögtem. Lelassítottam. Story annyi: odaértem a bicikliúton a keresztezödéshez, jobbranéz semmi lassít 20ra twowwal...ballra semmi, gurulok át erre a szemem sark!bol látom hogy nagy sebességgel ballrol jön a kocsi. Fékeztem a rollerrel, elsodorta a kocsi alólam, én úgy estem hogy a bal lábam a hátsó kerékhez, és fékezés nélkül átment rajtam...ennyi. -
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #5637 üzenetére
Valójában jóval banálisabb volt a hiba.
Ragasztópisztolyból nyomtam
rá, hogy ne mozogjon a NYÁK, és hát mit csinál a motor hegymenetben?
Melegszik. Ragasztó lecsöppent, megkötött rossz helyen majd leverte a
Hall szenzor lábát. Javítani triviális, szétszedni a k. motort nem. Nagyon
megszorult a csapágy, feszegetés közben ferdén indulhatott meg... Ehh!Ui: lett volna valami hőálló taknyom most is működne a tuning motor.
-
pretisoft
csendes tag
válasz
DigitXT #5788 üzenetére
Én is egyre többször futok bele ilyen szituba
(nem rollerrel hanem bringával és kocsival...)
Megszokásból közlekednek. Kedvencem legutóbb egy néni volt aki balra nézett és jobbra tekerte a kormányt, pont rám... (neki csak fejreállított háromszöge volt és én jöttem a főúton, neki jobbról)A régi autós oktatóm szavai jutnak mindig eszembe miután egy csücskös szituból épp sikerült kijönnünk (anno mikor a jogsit csináltam). Szerintem le is izzadt, de korrektül megtartotta a hidegvérét. Csak annyit mondott, hogy ok, hogy elsőbbségem volt, de a sírkövemre nem írják rá, hogy nekünk volt igazunk
-
pretisoft
csendes tag
válasz
DigitXT #5781 üzenetére
megnéztem a vid-et, a zene stíl
(a helyet nem ismerem, táblát nem látok nem tudom, hogy kinek lett volna elsőbbsége, de ügyes voltál ahogy reflexből kikerülted)
az meg, hogy ebből a cuccból ezt hozod ki...
könyörgöm mielőtt beizzítod a másik kereket is tegyél rá egy rendes féket
(arra már nem is gondolok, hogy a váz/kormány egyes részei vajon mennyit bírnak egy nem tervezett kátyúnál vagy egyéb nem tervezett terhelésnél magasabb sebességen) -
pretisoft
csendes tag
válasz
DigitXT #5776 üzenetére
Amellett, hogy nem hall lehet, hogy rádnéz de el van gondolkodva.
Vagy nem is fogja fel, hogy mit lát és mire kapcsol már oda is érsz, mert ahhoz még a kicsik is gyorsak arányaibanEgyszerűen még nincs ráállva az emberek agya (sem a gyalogosé sem a bringásé sem az autósé tán csak azé aki maga is használ ilyet).
-
pretisoft
csendes tag
válasz
DigitXT #5776 üzenetére
eddig csak csendben olvastam, figyeltem a fórumot és ledolgoztam pár évnyi backlogot
egy éve hajtok én is gyengébb elektromos gépeket (qrva lime volt a kapudrog
B-L-A-C-K egy őrült de te sem vagy semmi (a motor áttekercselésed a kedvencem eddig)
de hogy a hozzászolásra reflektáljak:
nem csak az autósok, de még a gyalogosok sem vesznek észre
már 20 km/h-nál sem (nemhogy afelett)ezért közlekedem mindig úgy, hogy nem is számítok arra, hogy észrevesznek, vagy elsőbbséget adnak, de ezzel párhuzamosan a gyalogosokra meg igyekszem nem hozni rá a frászt (tudom milyen érzés mikor elhúz egy ilyen lélekvesztő az ember mellett pár centire - szerintem nem csak én mormoltam már el hasonló esetben egy q..ádat..
-
BerserkGuts
addikt
válasz
DigitXT #5776 üzenetére
inkább, hogy 1A 6 órán keresztül
hát az úgy gázos szitu már
Elvileg a pro-m 7.5Ah lenne de hogy mit szereltek bele azt csak akkor tudom meg amikor szét kell szedni xD előbb utóbb úgyis.
De lekopogom idáig nagyon jól teljesít a hatótávval elégedett vagyok.
Legutóbb elfelejtettem munkából feltölteni és még bevitt simán 7x3km megvolt és még maradt benne mert csak 33V-n volt.
Amikor teljesen kifogyok 30-alá esik persze ilyenkor már a végét járta max 1-2km volt még benne kb de ez elég még.
Persze fárasztó mindig tölteni kell de ha elfelejtem se nagy baj majd bent pótolom akár. -
BerserkGuts
addikt
válasz
DigitXT #5773 üzenetére
A 4A az nagyon jó többnyire 8-at simán elpazarol :/
A hülye eco mod is 5-6 között fogyaszt nálam. (és ugye sokra nem megy vele senki mert akkor nem 27KM/h-al haladsz hanem legjobb esetben 15km/h aztán ugyan ott leszel hatótávban xD. csak jó lassan
Esőtesztet letesztelhetted volna hogy rain proof
Kugoo in the rain
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
DigitXT #5767 üzenetére
Zsír!
köszi itt is a motor Hall Senzort, bele is dobtam...
-
Ezekiel Ston
senior tag
válasz
DigitXT #5758 üzenetére
Igazad van peace. Egyébként nagyon jók a posztjaid amiket korábban is olvastam az "átépítősdik" részeken...Majd ha meglesz a Dual-om akkor ha elgurul a gyógykapszulám én is dobok be posztokat képekkel...
Azért valljuk be, költséghatékkony 1 misis rollert venni és még egy misiér átépíteni...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Kevesebb dolgozó kell az Amazonnak, AI veszi át a rutinfeladatokat
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Autós topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Béta iOS-t használók topikja
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Sorozatok
- Gyúrósok ide!
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- További aktív témák...
- Országosan a legjobb BANKMENTES részletfizetési konstrukció! Lenovo ThinkPad L16 Gen 1 Prémium
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H370 i5 9500 32GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB ZALMAN S2 TG be quiet! 650W
- Apple Macbook Pro 13 2020 - M1 - 8GB/256GB SSD - Touch Bar - 102 Ciklus - 99% Akku - Ezüst - MAGYAR
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 1st - i7-6G I 8GB I 256SSD I 14" WQHD Sérült I W10 I CAM I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest