- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic V2 - origami
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- iPhone topik
- Megérkezett Európába a Moto G55 5G és Moto G35 5G
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peaceliker
addikt
válasz
bkiky01 #21396 üzenetére
Valójában a 2022-es lámpás indexes az v4 vagy v5 már
De mindegy is, v1 már kettő tört kormány tőben mind, megkapta v2 diót, max akku marad ici picit kisebb benneMinimotorsos cucc az négszög jeles és szenor nélküli. Tehát belöki a powert random helyre és az elmozudlás irányából számolja ki, hogy eltalálta-e hogy merre van az előre.
Emiatt rángatósabban indul. A négyszögjeles vezérlő miatt meg nem olyan sima a terhelés váltás(gyorsulás) nehezebben adagolható. Pl warrior x emmel (ami erősebb mint a mantis pro) tudok vaj simán menni akár 3al. Mantis pro val 10 alatt nem nagyon lehet guruli mert szét fogja rángatni az fejed. Nyilván nagyobb tempón ahova már kell teljesítmény nem lesz ez feltűnő. De amúgy hangos is emaitt a motor hangosabb is, hatásofok is rosszabb. [videó sine vs square] És tényleg elég hangos, 30 al mentem mantis pro mögött warrirorral, sisakban és néha figyeltem mi ez a nem szép hang. De menet közben ha te állsz rajta nem bántó (kingen legalábbis nem gáz). Gyalogos legalább meghall ha jössz
Szóval dual mellett szól hogy világít, dudál (indeyet engedjük el, szart sem ér), szinuszos vezérlő, ügyes, halk.
Pro pedig 24ah akkuval és egy erősebb vezerlővel jön, gyorsulása jobb, nagyobb akku miatt hatótáv is. De nem annyira finom jószág -
bkiky01
senior tag
válasz
Peaceliker #21390 üzenetére
Mire gondolsz a mantis pro darabosabb a minimotors vezérlő miatt?
Amúgy a V2-nek lett egy upgrade verziója a dudával, lámpával és indexel, ha minden igaz V3 ugyanez csak már az új kijelzővel.
Ezen gondolkozom, hogy egy V3 mantis legyen, vagy egy V1 Pro a plusz világítás és index nélkül.. -
DigitXT
félisten
válasz
hakos1987 #21386 üzenetére
Annak a papíron 350W vezérlőnek is van egy áramkorlátja. Jellemzően kb.
10A körül: ha cserélnéd 30A-esre, akkor folyamatosan kis fokozaton kéne
hajtanod, mert az kb. 3x akkora gyorsulást tudna kirázni magából, nagyon.
(Már ha az akku meg nem purcan tőle, és le nem tilt a túláram miatt.)
Egyébként fizikai méretét tekintve simán lehet, hogy 15-20A korlátos, csak
névlegesen 350W: eleve 36/48V, tehát ami 36V-on 350W az 48V-on 500W.
(Kis kerekítéssel. Motorokra pont így szokták ráírni, mivel az áram a limit.)Szerk: volt hasonló méretű, 48V vezérlőm, amire 600W-ot írtak... Az előző
tulaj úgy használta. Az 1200W motor szájában megaludt a tej, de legalább
kiment a roller a világból egy viszonylag kicsi akkuval is a hasában.Szerk2: a miheztartás végett a Warrior X-ben is csak 30A korlátos vezérlő
van, s az a gép "megyen".Igaz, hogy 60V-os, de akkor is. 48V-on is kb.
meglenne 3000W összteljesítmény, szóval odébb lehetne vele úgy is állni...
Így hirtelen fejből a Kugoo G-Booster 48V, és 2x25A vezérlő, névleg 800W
motorokkal, de ugye már tudjuk, hogy csúcsban mennyi: 2x1200W.
Nem ég le, mert ez csak egy másfélszeres túlhajtás a névlegeshez képest.Szerk3: a motorról berakhatsz egy fotót, hogy mit vésett rá a kínai...
-
DigitXT
félisten
válasz
hakos1987 #21384 üzenetére
Az a helyzet, hogy a motorban nincs semmi okosság. Egy hosszú rézvezeték
van feltekercselve az állórészre, és körben pörögnek a mágnesek...Magyarán, ha a vezérlő rákötné az akkut (direktben) a zárlati áram az egész
rendszer össz. ellenállásán állna vagy bukna: amúgy lényegében ráköti, csak
persze rövid ideig. Ezzel korlátozva a maximális fázisáramot. Szóval a motor,
hiába van 350W ráírva, nem korlátoz 36V akku mellett 10A-nél. Ha nagyobb
vezérlőt raksz rá, ami enged 30A-t, akkor 3x akkora nyomatékot fog leadni...Ez amúgy tök jó, ettől lesz gumifüstölős az indulás, de idővel leéghet a motor.
A linken lévő motor amúgy megúszta. A mai napig működik(ne), még csak át
sem kellett tekercselni, de olvadtak a dolgok (csak kicsin múlott). A névleges
teljesítmény rövid ideig túlléphető, a nagy gyártók is kétszeres szorzót simán
megengednek (lásd 450W motor és 900W csúcs), de 3x-os teljesítményt azt
hűteni is tudni kell, és ez a legfőbb gond. A hűtés. A névleges teljesítmény az
a teljesítmény, amit a motor a végtelenségig elvisel túlmelegedés nélkül.
Kicsit többet elvisel időkorláttal, pl. egy rövidebb emelkedőn nincs vele bajod.
De ha nagyon meghúzod, és hosszan mászol hegyet abból végül leégés lesz.
(Hacsak nem méri a hőmérsékletét, és szabályoz vissza a vezérlő időben.)
Annyit kell viszont tudni, hogy a motornak van egy másik tulajdonsága is, azaz
ahogy forog feszültséget gerjeszt... Ezt hívják BEMF-nek, kb. visszaható fesz,
mert a forgás ellen dolgozik: ennyivel kevesebb feszültség áll rendelkezésre a
hajtáshoz, és emiatt van egy természetes végsebessége adott akkufesznél.A G2 Pro hivatalosan 800W, vagy 1000W verzióban létezett, szóval annak a
motorja elvileg elbír 16-20A körüli vezérlővel: elképzelhető, hogy jó neki a 30
csúcsban. Aminek viszont nem jó, az az akku, hiszen 2x30A, az már 60A, és
nem biztos, hogy szeretné. Én valami kisebb vezérlőre lőnék, főleg úgy hogy
azt írod, hogy túl erős a ketyere, és inkább leszabályozni szeretnéd.
(Ha 36V a motor felirata, akkor nem G2 Pro, mert az egy 48V-os rendszer.)Amúgy a motort rohadtul nem érdekli a max. feszültség, csak a vezérlő bírja.
(Annyi a különbség, hogy kisebb/nagyobb feszültségű akku mellett, a BEMF
miatt pont annyival lesz kisebb/nagyobb a roller végsebessége: 36V-os roller
kézenfekvő tuningja, hogy 48V akkut raksz rá...+30% végsebesség, meg
némi nyomaték többlet a nyereség. Feltéve, hogy a vezérlő, kijelző bírja. Ha
meg eleve 48V a rendszer, akkor lehet kacsintgatni 60V felé, vagy ha túl sok,
akár vissza is lehet butítani 36V-ra, de ehhez megint olyan vezérlő kell.)
Annyiban számíthat mégis a feszültség a motornak, hogy nagyobb tempónál
nagyobb a légellenállás, ergo nagyobb lesz az egyensúlyi áram is. Tehát így
esetleg el lehet jutni oda, hogy síkon haladva is nagyobb teljesítményt ad le,
mint a névleges, ezáltal idővel túlmelegedhet, emelkedő, gyorsulgatás nélkül.
Ki kell mérni, az a biztos. Nekem pl. 45 km/h-nál kb. 1200W kellett (pilótától
erősen függ, mekkora a légellenállás: valaki kisebb valaki nagyobb), ez csak
600W motoronként, ami egy 1200W-os motornak nem probléma, szóval 48V
rendszerrel nem lehetett kinyírni síkon gurulással. Gyorsulás, emelkedő más.
Nemsokára (ha kész lesz) 60V hajtás lesz, ott nagyobb lesz a végsebesség,
viszont remélem, hogy még mindig 2400W alatt marad az össz fogyasztásuk.Szerk: amúgy nem mondasz hülyeséget, mert a kisebb pálcikák valóban 10A
körüli korláttal mennek, és bár lassúak, de élhetőek. Ugyanez két motorral is
kb. ugyanolyan lassú marad végsebességre, viszont sokkal jobban indul meg.
Ha nem lehet programozni a vezérlőt, akkor nem érdemes szerintem túl nagy
áramút választani, mert túl "agresszív" lesz a roller.(És lemerül az akku...)
Kolléga most küldött linket, hogy kinézte ezt. Mondom ember. 50A per motor.
(Oké, hogy a 21700-as akku bírja, de mekkora gumifüstölő vadállat lesz az?)
48V akkuja van most, az barátok közt is 2400W csúcsban motoronként.
És ha menne 60V-ra, az már 3000W. Mindezt 500W-os motorokra, hehehe... -
Dudee
senior tag
válasz
Peaceliker #21390 üzenetére
pont a revoltos sráccal beszélgettem - amúgy nagyon korrekt volt. most ott a v3 dual 499, és igen, lesz majd új kijelző, talán ez már azzal jön.
Akkor úgy értekelem ez most korrekt ár.
-
Peaceliker
addikt
Nevek fixek, csak van hogy össze vissza beszélnek a boltok meg az emberek
mantis dual (dupla motoros, lt01 kijelző)
v1 régi volt, szar kormány dióval, tört, félhidrós fékek
v2 javított kormány dió, más szerintem nagyon nem volt (talán akku ici picit más, ez lett 18,2 ah), hidraulikus fékek
v3 at inkább 2022 nek hívják, ezen van lámpa, index, duda
v4(?) talán most jön egy újfajta kijelzős.
Összes fenti verzió 60v 18,2 ah (lehet v1 csak 17,8ah volt?), dupla motormantis pro:
24ah akku minimotors vezérlő. Leggyorsabb, legjobb gyorsulás, legnagyobb hatótávú verzió.mantis plus/eco/valami volt még
48v 18ah akku hátsó kerék hajtás, félhidrós fékekMinimotors akku upgrade nélkül nem éri meg. Vagyis picit jobbat gyorsul majd, cserébe darabosabb lesz és hangosabb. Persze van aki éli minimotors négszögjeles vezerlőjét, én pl rühellem.
Mantis dual nemrég még 650k volt itthon csak most 2 rivális bolt (ultimateből kivált banda lett a revoltlab) verik egymást kaabo árakkal. Majd ha valamelyik feladta akkor megy vissza szépen az ára alis ár fölé vagy 200k val. Így most nem éri meg. 1 hónapja meg ki tudja, lehet 1 hónap múlva megint megéri majd szerintem
Kintről is van gari, shop függő. Nekem warrior x hez szinte szó nélkül küldtek egy hátsó szabit és egy hub ot. De amit kint veszel, azt itthon csak szervíz árban és alaktrész árban fogják javítani. Így szerintem 50k t azért nem ér meg, de majd ha vissza megy haza ára akkor nem is kérdés számomra, hogy aliról venném. -
polo493
tag
igen kb ,mire visszaküldöd postaköltség 50e vagy az eladó nem akar foglalkozni veled,csak akkor szabad venni onnan ha értesz a géphez valamit ,ha baja van és küldenek csere alkatrészt ki tud cserélni.ha van rá itthon papíros gari 50e megéri én 100-150e difiért vennék kinából
-
Dudee
senior tag
És még valami. Olvasom itt a fórumon, hogy ali expressről is lehet mantist rendelni. És tényleg.
Kb 50 ezerrel olcsóbb, mint itthon boltból, az nem kevés difi. Mi ennek az 'ára'? Gari nincs? itthoni boltból elhajtanak, mert nem náluk vetted?köszi!
-
Dudee
senior tag
sikerült ma kipróbálni, hogy befér-e egy mantis 10 a csomagtartóba. Centire befér, szóval ez pipa.
Viszont kicsit meg vagyok kavarodva ami a típusokat illeti.
Olvasok itt-ott v1-ről, v2-ről. Meg Mantis 10 Dualról, Plusról, Proról.
Ezeket a neveket a forgalmazók aggatják rá?Másik: látom létezik hozzá Minimotors controller upgrade. Az meg mire jó, ha egyáltalán?
Köszi!
-
hakos1987
őstag
válasz
Peaceliker #21385 üzenetére
Hát akkor kiindulva a mostaniból.... 350w a vezérlő, 48V az akku és 36V a motor elvileg.... Ez a teljesítmény bőven elég, épp hogy leszabályozni szeretném, azaz hogy legyenek fokozatok... Ennek megfelelően akkor egy 10A-es kellene kb? Nem célom az akkut és a motort sem.szétküldeni
-
hakos1987
őstag
válasz
DigitXT #21381 üzenetére
Ismét köszönöm a részletes vákaszt!
Az, hogy mekkora az áramfelvétel, nem a motor hatarozza meg? Szóval minél nagyobb a vezérlő, annál jobban megküldené a motort?! Alapvetően azért keresgettem univerzálisat, mert nem láttam más megoldást. Egyébkén úgy nézem a roller javarészt kugoo G2 pro.Sajnos béna vagyok magamtól találni megfelelő vezérlőt, ezek után főleg, elvesztem
-
RpPRO
őstag
Beléptem a rolleres klubba egy F2 PROval. Kétszázhúszvoltponthun 06.01-én 00:10-kor megvettem, ma 3-kor GLS kihozta. Firmware frissítés nélkül nem is fértem a settingshez.
A roller nagyon szép, masszív, minőségi. Veszprémi vagyok, sok itt a dimbidombi, röhögve felmegy 25-tel, érezhetően nagyon visszafogja a végsebességét az EU regula. Vp. útjai híresen sz@rok, az első teleszkóp szépen nyeli az úthibákat. Eddig nagyon tetszik.
Páromnak pár hete F30E-t vettem (azt is szeretem), azzal össze tudom hasonlítani, ő is kipróbálta ezt, majdnem megijedt, hogy hogyan gyorsul (persze 300W vs. 450W). Itt sokkal többet be lehet állítani settingben, mint F30E-nél. Meddig töltsön akksi, S módban milyen legyen a gyorsulás, PIN kód is beállítható, Traction Control is van, indexhang, stb. D-ben F30-nál 25 a vége, ennél 20 km/h.
-
DigitXT
félisten
válasz
zoltanz #21377 üzenetére
Ez valami szoftveres gond lesz: nem tetszik neki a 3A töltőáram?
A cellák teljesen együtt mozognak, szóval nincs baja az akkunak...
(Alternatíva lehet, hogy a töltő sz.r: ki kéne próbálni másik akkuval is.)Szerk: pontosítok, a legkorrektebb teszt egy műterhelés lenne.
De ha van másik akku, és nem csinálja, akkor a töltő jónak mondható.Szerk2: és hogy miért tudja feltölteni 80% fölött? Mert akkor már közel
van a végfeszültség, és nem éri el a 3A-t... De ez csak egy tipp megint. -
DigitXT
félisten
válasz
hakos1987 #21375 üzenetére
Hááát... az akku necces lesz. Először is érte már víz, másodszor a szigszalag
nem sok jót ígér, szóval sanszos, hogy már taknyolták. De ha nem, nos, akkor
sem valami acélos egy ilyen CHY pakk, bár a 17.5Ah biztató, sok a 60A neki...
(2x20A fölé nem nagyon mennék, ha nem tervezel külső akkuval is ráerősíteni.)Valószínűleg valami szutyok kínai cellákból van, amik papíron 2500 mAh-sok, s
abból van párhuzamosan 7 db (13s7p). Rendes cellákból egy ilyen pakk ~24Ah,
akkor meg lehetne küldeni akár 70A-rel csúcsban, de így a 60A is necc: inkább
maradnék a visszafogottabb vezérlőknél, nehogy tűzijáték legyen a vége...A kinézett vezérlő inkább eBike, mint roller: van rajta PAS bemenet, s a gázkar
csak kiegészítésnek van, nem fő vezérlési funkció: ettől persze még működhet!Alapvetően két iskola van. Univerzális vezérlő: ez fogadja az analóg gázjelet, és
aszerint hajt, ilyenkor külön fokozatkapcsoló bemenete is van (low/normal/high),
amit háromállású kapcsolóval tudsz választani a kormányról, nem szoftverből...
(Ergo semmit nem csinál a gázjellel! Csak a vezérlő reagál másképpen, amikor
az adott módban vagy.) Ezzel ellentétes* megközelítés, amikor a módválasztás
az tisztán szoftveres, már a kijelzőben megtörténik az ADC konverzió, és így a
vezérlő felé már csak digitális jelek közlekednek a soros porton. Ez a szett vmi
furcsa állatfaj, mert mintha ezeket keverné, azaz gázjelet vhogy külön küldi le a
vezérlőnek (aminek szemmel láthatólag 3 vezetékes, univerzális bemenete van).
Miközben a kijelzővel 5 vezetéken és feltételezhetően soros porton kommunikál.Szóval lehetséges, hogy a kimenő feszültséget manipulálja, és visszafogottabb
módban a csőgázt is úgy küld le, mintha félgáz lenne. Ki kell próbálni.
(Ennek amúgy mellékhatása, hogy nem csak a végsebességet fogja meg, de a
gyorsulás is harmatosabb lesz kisebb fokozatban: nem minden rollernél van így.
A Warrior X pl. egyesben is 2 mp alatt volt 24-en, majd aztán elvette, ~40-nél...)*: ilyenkor a kijelző + a vezérlő összetartozik (egymással tudnak kommunikálni).
Ugyanazt a protokollt kell beszélniük, így típusspecifikusak, nem univerzálisak...
(Még márkán belül is akadnak gondok, amikor nem érti meg egymást két verzió,
főleg kínai rollereket sújt ez a probléma. Az univerzális ehhez képest teljesen jó,
csak ott meg pont azért nincs kijelző, mert nincs "univerzális kijelző" protokoll...
Én a magam részéről pl. írtam egyet az YKZ7280JA vezérlőhöz, és nem raktam
fel a telefont a kormányra, hogy BT-on keresztül nézegessem. Vagy nem vettem
hozzá valami univerzálisat, ami kinéz ahogy kinéz és állítani semmit nem tud...)Szerk: az enyémen meg még elfér mellette egy kis akkudiagnosztika is lazán.
-
Peaceliker
addikt
válasz
BitRider #21379 üzenetére
Wolf warrior x. Most 650be van itthon, mert két bolt rivalizál. Mondjuk még jobb lenne egy wolf 11, de azok használtan is inkább 700.
500ba csak mantis fér bele. Az sem rossz gép amúgy, kormány magasító szerintem rakható rá. Ja ez wolf ra is kell majd, azzal számolj ha nincs rajta a kiszemelten (ha újat veszel azon nyilván nincs).
Odabaszós rollerek inkább 1m++ kezdődnekna nem mintha fentebb írt 2 gép nagyon ergya lenne, meghalni ezekkel is könnybe meg lehet
Amúgy használt piacon vannak még dualtron Victorok 700 körül. Azokat nem ismerem, de dicsérik. -
BitRider
senior tag
Srácok! Mit tudnátok első körben 2 méterhez ajánlani megbízható, odabaszós roller gyanánt, remek felfüggesztésekkel (többnyire aszfaltra)? Megbízható bolt, teszt, bármi érdekel a témában, hogy kiindulhassak. Első körben félmillióval számolok...
...Ami sok, de időközben annyira rákattantam a témára, hogy tudom, hogy ennyi minimum szükséges lesz. ekintve, hogy a bringám a 120 kilóm alá eleve dupla ennyi volt, pedig az gravel, és még csak nem is monti - áram is csak a lámpáiban és a computerben folyik.
-
pescara
aktív tag
A G30 max2 mennyire hajlamos kormany toresre? Sokan panaszkodtak az osszecsuko mechanika miatt, de azt nem irtak, hogy ettol torekenyebb lesz a kormany, vagy csak macerasabb lehajtani.
-
hakos1987
őstag
válasz
DigitXT #21374 üzenetére
Köszönöm a válaszod!
Ezt a vezérlőt néztem ki, 30A-s verzióban:
[link]Ez esetben ha fokozatot állítok, akkor valójában a kijelző a gázkarról kimenő feszt szabályozza másképp? Annak a jelét meg le kell párhuzamosítani a 2 "dobozra"?
Akkuról sajnos nem sokat tudok még, azt nem szedtem szét, igazából a mostani állapotot annyival szeretném kiegészíteni, hogy legyen kijelző, sebesség, fokozat állítás...
-
DigitXT
félisten
válasz
hakos1987 #21373 üzenetére
Igen, simán jó 2 azonos vezérlő, csak a kijelző felé az egyik fog visszajelezni.
(Ha mondjuk küld pillanatnyi áramot, úgy csak az egyik motor fogyasztását
fogod látni. De mivel azonos motorok egyformán terhelik az akkut, így csak
meg kell szorozni a kijelzett értéket kettővel és meg is van a valós szám...)
Az, hogy hány amperes vezérlő mehet, leginkább az akkun múlik... Gyárilag
10-15A szokott lenni az alap (névleg 500W motor: 48V*10A=480W). Mivel
2 motor lesz, ez 20-30A az akku felé, szóval jó lenne, ha ezt le is tudná adni.
(2x20A már elég combos teljesítményt eredményez, csak bírja az akku.)
Kérdés, hogy mekkora akku, milyen cellákból, milyen BMS, és mennyi lenne
a tuning után az elvárt hatótávolság? (Adott esetben külső akku kell mellé.) -
xmad
őstag
A típusából is.
Az f2 pro is hasonló lehet mint a G30 elnevezései
G30E - Tehát az E betű jelöli hogy EU régió
G30D - D jeloli a német piacra szánt modellt
A G30P meg a PRO modell, ezeket amerikába szánták, ezekben van Gen2 motor amit ide eu ba nem hoztak az idióta szabályozások miatt.amit láttam iponon F2 pro E -- az biztosan EU piac
-
xmad
őstag
ezt az utat már végig jártam. semmit nem ért
amikor megvettem én is amerikára regisztráltam be. nincs benne GPS nem látja hol van, de ha EU piacra szánt modellt veszel akkor pedig egyértelmű hogy miért regisztrálod be hiába az appban.
egy mód. Xiaoflasher.. és akkor megváltozik egy karakter a sorozatszámban, onnan tudja, hogy Amerikai modell, ekkor a gyári applikáció is már G30P-nek fogja látni a rolid.
utána megkapod azokat a szoftver frissitéseket is amiket amerikának szántak. pl a legutóbbiba be lehet állitani a gyári appban, hogy 0-ról is eltudj indulni.. ne kelljen meglökni ha nem akarod.
-
DigitXT
félisten
Leírtam, hogy egy módja van. Úgy van tekercselve a motor hogy
30V mellett is tudja a 25 km/h (szoftveres) limitet: ha nem lenne,
vígan menne 35 km/h-val feltöltött akku esetén... (Ennek viszont
van egy ára! Azonos fázisáram mellett kisebb a nyomaték, illetve
ha fix áramkorlátot használ, akkor gyengül a merüléssel együtt...
Ha nem teszi, akkor kompenzál = küldi bele az ampert rendesen.*
Ha meg ezt nem teszi, akkor nem ugyanaz a nyomaték. Csak hát
nehéz megmondani segg-dyno-val, hogy mennyire húz a taliga.)*: mellékhatása az extra melegedés + a nagyobb fogyasztás.
-
xmad
őstag
válasz
atthany #21363 üzenetére
vissza lehet állítani bármikor. arra figyelj hogy az X-ek helyett a te rollered utolsó 4 karaktere legyen. tehat a sajat sorozatszáma utolsó 4 karaktere.
egyébként egy ismerősőm aliexpressről vett eredeti Gen2 motort. kicserélte, a régió maradt amerikain, sorozatszám magic serial
aztán teljesen feltöltött akkuval 37-el megy...
de még 50% alatt is 32... -
hakos1987
őstag
Szeretném a hozzáértők segítségét kérni
Korábban említettem egy Be Cool ESC Pro3 rollert, amit kiherélten vettem. A lényeg, hogy dual motorosra építette az ember (és úgy néz ki, 2db Be Cool ESC-Hi2 motor került bele, ami nagyban hajaz a ninebot G30 motorjára).... Elvileg a motor 36V és 350W vagy 500W.
A lényeg, a teljesítménye bőven elég, de nincs kijelző, szabályozás, csak gázkar.
Kellene egy új vezérlő, dual brushless motoros, HALL szenzoros, ami a 48V akksival működik és mint jelenleg is 2x350W. Fogalmam sincs, hány A-es kellene pl. vagy milyet lenne érdemes. Mivel a roller eléggé ki van herélve, kellene még hozzá lámpa kapcsoló (ez utóbbit könnyen találni), hogy az index-et, világítást vissza lehessen kötni.Ali, Ebay, Bangood is szóba jöhet, de ha van értelmes beszerzési forrás itthon, sokat segítene. Vidéki emberként a szerviz kiesik, elektronikában jártas ismerős megszereli.
Nagyon megköszönném, ha ajánlanátok hozzá valami ár/értékben jó vezérlőt!
-
zoltanz
nagyúr
-
RpPRO
őstag
Ha valaki F2 Pro esetén regisztrációnál USAt választja régiónak Mo. helyett, akkor annyi a különbség, hogy 30 km/h 25 helyett a végsebesség és van tempomat?
-
Gardaai
senior tag
válasz
pescara #21353 üzenetére
Nehogy azt gondold. Vannak ismerősök akik simán letekernek 40 km-t is gyerekkel, feleséggel.
Oda már egy G30 sem biztos, hogy elég a 90 kiló és dombos utak miatt. Ha van rá keret, akkor biztos feljebb nézelődnék (Mantis pl.), persze ha 25-30 kg körüli súly és nagyobb méret belefér.Személyesen boltban megnézni mindenképpen ajánlott ahogy írja is Peaceliker.
-
polo493
tag
Ti mit használtok nyikorgó tárcsafékre,hova kell fújni ,kenni ,hidraulikus tárcsa is csikorog rolleren?
-
pescara
aktív tag
Engem itt gyoztek meg a Ninebot G30 maxra, nem is lehetnek halasabb nekik, minden elvarasomat tulteljesiti. Szerintem amire neked kell, arra tobb mint eleg es nem uj model, vannak rola tapasztalatok, a szervizek szerint is nagyon strapabiro szerkezet. A 10 csaladi kirandulas utan kell kb toltore tenned
-
Dudee
senior tag
válasz
pescara #21353 üzenetére
hehe, ott a pont.
Ahogy néztem több típusból van azért néhány opció ami az akksit érinti, ezért nem mentem abba bele, hogy 40 vagy 60 km 'kéne'. Meghát úgyis eléggé beleszól ebbe, hogy vki 62kg vagy 102kg. A fent írt listámon szereplő hatótávok nekem kb megfelelnek. 20 kevés, 100 meg nem kell(mert nehéz
)
Köszönöm a tanácsokat (persze további kommenteket is szívesen veszek). Annak örülök, hogy nagyon nem nézegetek rossz helyen. Nálam is kb a Mantis egyelőre a befutó.
De azért az kiábrándító, hogy vacak alkatrészeket használnak. Ilyen tételeknél azért egy minőségi kábelezésnek, csavarozásnak simán bele kellene férnie (6-8 éves autókat lehetne venni egyes modellekből, azért az már elég röhej).
Lehet kiváncsiságból ránézek majd egy ilyen Inokimra, hogy vajon az is ilyen, vagy esetleg minőségi szint. -
Peaceliker
addikt
Etwow a legkönnyebb pálcika, ehhez képest a leggyorsabbak között van. Rugózik elől gátul, gt-k en már fék is van értelmes hátul. Ha kompaktság kell, de 25kmh+ akkor nincs is azternatíva.
Dt Mini semmiben nem nagy szám szerintem. Mondjuk 22 kiló, valamivel erősebb mint egy etwow gt (nem sokkal).
Gbooster kompromisszumos gép, dual gépek legalja (írhatnám, hogy belépő szint, de nem véletlen volt a szóhasználat).
Inokim, szép, drága, nehéz. De szép, állítólag minőségi is.
Mantis dual gépek között szerintem legjobb ár érték arányú, ha új árakat nézzük. Talán használt árban is, bár náha el lehet csípni egy zero10x et (vagy rokonát), ami nem rossz gép, van amiben jobb, van amiben rosszebb, de ha 28 kiló (mantis)soknak tűnik, akkor 34 még inkább annak fogMantis amúgy a legkönnyebb 60v os gép, meg még dualok között is talán az (esetleg vsett 9+, de az ilyen 2x500w "fing").
Erős (60v), masszív, egyenes futása jó (lehet hülyén hangzik ezt kiemelni, de nem evidens c futóműves gépeknél), könnyű (dual léptékben). Vizet nem szereti, de egyik roller sem hajóAmúgy ha 30kmh elég, akkor egyes (majd súgnak itt) ninebot g30 rollerek azt tudják. Könnyebb, mint fent némelyik gép, strapaabírónak ismerszik, árban baráti. Vagy most jött a max g2, az rugózik is, de lehet 25kmh lesz a plafon.
Egyet tudj: a milla körüli gépekben is alja hulladék alkatrészek vannak. +ft ot nem érő vezetékek, csatlakoztók, sokszor csavarok is. Ezt azért írom, mert jelezted, hogy kell a minőségi érzet. Na az szerintem egyiknél sem lesz
-
Gardaai
senior tag
Hatotávot nem írtál. Az fontos szempont. De jó helyen kutakodsz. Ezek mind jó opciók.
Booster elég nyers. Képeken egyébként batárabb mint élőben (szerintem), de minden igényt kielégített eddig. V6 sajnos nagyon kemény. Van egy V5 és V6 is itthon. 75 kilóval ugrálva rajta meg se moccan. Csak kirándulásokra van elővéve, asszonypajtás használja 50 kilóval, lejjebb kellett engedi a guminyomást, mert már szétrázta mindenét. Viszont 90 kilónál meg lehet arany középút lenne. V5 jóval puhább, de az meg már lehet csak használtan lesz.
Most úton van egy Mantis 10 Dual, meglátjuk megéri-e a plusz felárat arra amire én használom. Egyelőre úgy gondolom, hogy nem (papírforma szerint). -
Dudee
senior tag
Sziasztok!
Hetek óta bújom az itthon elérhető roller típusokat, márkákat. Ismerkedem a paraméterekkel, árakkal etc. Még sosem volt rollerem, de most megkívántam egyet
Hátha tudtok segíteni, mert elakadtam, mert talán nem annyira tipikusak az igényeim.
Leírom mire szeretném használni, és az eddigi olvasmányaim alapján milyen paramétereket szűrtem le 'ajánlottnak', aztán majd kijavítotok, ha butaság:- az első: nem munkábajárásra szeretném használni és nem városban
- de nem is vandálkodnielsősorban családdal 'kirándulni'. gyerekek, anyu bicón, apa rolleren (sajnos egy gerinc probléma miatt a bicót nem ajánlják a dokik, de a roller nem gond)
- emiatt be kéne férjen a csomagtartóba, közepes méretű 5 személyes autó
- 90 kilóm van, szeretünk dimbes-dombos vidékeken járkálni, szóval fel kell tudjon vinni az emelkedőn(dual motor? nem vagyok benne biztos) és néha földúton kell menni (első-hátsó teló), szóval se nem tiszta aszfalt, se nem offroad.
- emiatt inkább 10"es keréméreteket néztem
- sebesség nem igazán szempont, sztem 30-35 kmh felett nem igazán mennék
- szeretem, ha tartós egy cucc, nem vacak, olcsó anyagokból
- 500e fölé nem szeretnék menni, de nem baj ha olcsóbbEz alapján tudnátok segíteni, hogy mi jöhetne szóba?
Én ezeket nézegettem eddig, de lehet tévúton járok:- Kaabo Mantis 10 dual (nem könnyű, nem túl kompakt)
- Dualtron Mini (8"-as kerék?)
- E-Twow gt sl (mert minőséginek néz ki, de inkább talán városba való)
- Kugoo G Booster (egy kicsit "batárnak" tűnik)
- Inokim OX elég faszán néz ki, de talán az is inkább városra tervezett, és hát elég húzós ára vanmit gondoltok?
köszi szépen!
-
DigitXT
félisten
válasz
Gardaai #21347 üzenetére
Ki kell mérni. Elég nagy marhaságokat tudnak kijelezni. (Amúgy igen, még
a jó öreg Kugoo S1-en is lehetett 2 tizedenként állítani, így be is tudtam jól
lőni, hogy a sima S1 kerék az 7.6"-os, míg az S1 Pro kerék az 7.4"-os volt.
Miközben papíron mind a kettő 8", és a kijelző gyári beállítás is az volt...
Ja igen, még egy harmadik fajta gumiméret jelölés, a 200x50, vagy 200x60:
ennél az átmérőt adjuk meg mm-ben, és utána a futófelület szélességét.)
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #21343 üzenetére
Jogos, arra gondolhattál, hogy a 10x3 az nagyjából ugyanaz, mint a 80/60-6.
PMT-nél én pl. 782 mm-rel számolok a kijelzőn, elméletileg 780,4 a kerülete:
hivatalosan 10x3, de inkább 9.8-nak jön ki, a nagyobb Tuovt meg 10.1-nek...
Az, hogy a PMT kisebb ott is látszott, hogy csökkent a végsebességem...pescara: ilyet én még csak nem is hallottam, hogy azért kéne szétszedni a
motort, hogy az ember a csapágyat fújkálja. Isten őrizz! Meg van az zsírozva
gyárilag, a WD40 pedig valóban nem az igazi ilyen felhasználásra, mert aztán
csak gyűjti a koszt. Többet árt, mint használ. De az már régen rossz, ha egy
ilyen csapágy ki van téve az elemeknek. A motorban eleve szigetelve van, és
van saját gumitömítése is: azt mondják élettartamra van kenve. Magyarán ha
megmakkan, akkor persze szar a kenés, de nem zsírozni kell, hanem csere!
(Ahol meg szerelés közben zsírt kell tenni, oda mehet az NLGI-2-es gépzsír,
vagy ha extrém a fordulatszám, akkor akár grafitos zsír is... A szervizmanuál
szerint értelemszerűen. Ja, hogy rollerekhez olyan nincs. Talán nem véletlen.
Leveszed a polcról gurulsz, aztán ha zakatol, akkor garis csere. Ha meg már
lejárt a gari, akkor magadnak olyan csapágyat raksz bele, amilyet akarsz, de
ezeket akkor sem kell újra kenni. Talán a kormánycsapágy, mert az kosaras. -
pescara
aktív tag
válasz
DigitXT #21344 üzenetére
Ha mar kerekeztek
A csapagyakat mennyi idonkent kell( illik) zsirozni, vagy valamivel (wd40) fujkalni ? Vizben, porban, sarban nem hasznalva. Mindenhol azt irjak, hogy az hozzatartozik a rendszeres karbantartashoz, de pl.a Wd40 rol eleg megoszlok a velemenyek. Az viszont nem eletszeru, hogy emiatt szetkapja valaki a kerekeket, hogy valami rendes kenoanyagot jutasson oda ahova kell, arrol nem is beszelve, hogy akkor automatikusan ugrik a garancia is. Valami otlet?
-
DigitXT
félisten
válasz
Gardaai #21341 üzenetére
Alapvetően a szélesség/oldalfalarány-felniméret jelölés az elterjedt. Viszont
a rollereknél, az ellenség megtévesztésére elkezdték 10" keréknek nevezni
azt, ami jellemzően 6"-os felnin fut, csak még ezzel semmit nem mondtunk
a futófelület szélességéről: a 10x3"-ban a második szám a felni szélessége.
De persze még ez sem határozza meg a futófelület szélességét! (Bizonyos
tűréshatárokon belül kompatibilisek a külső/belső gumik más felnimérettel.)A mintának berakott képen pl. egy 2.5"-os felnin feszít a 3"-os Tuovt... Igaz,
hogy a belső gumi 10"x2.5". De szemmel láthatólag szépen ül a helyén..A gyári 80/60-6-os gumit viszont meg se próbálnám felrakni, annak annyival
merevebb a fala, hogy esélytelen lenne egy 2.5" felnire ráerőszakolni... meg
hát az tubeless, szóval nem rontanám el az összképet még egy belsővel is.Egy dolgot nem tudsz: 6" felnire 6.5" gumit rakni és vica versa. A másik két
paraméter választható viszonylag szabadon: attól függ, mennyi helyed van...
(Nagyobb kerületű gumival nagyobb végsebesség érhető el, rosszabb lesz a
gyorsulás, pontatlanná válik az addig pontos* sebesség és távolságmérés
Ami a legrosszabb eshetőség, hogy belever a vázba/villába/sárhányóba...)
Kicsivel kisebb gumit nem érzel meg, picit csökken a végsebesség, picivel
jobb lesz a gyorsulás (és persze a km óra megint elmászik), de tutira elfér.
A váltóméret, amit keresel, gépjárműnél jellemző fogalom, azért, hogy uaz
maradjon a gumi kerülete, ne csaljon sokat az óra, meg elférjen a kerék.
Jellemző, hogy télen ballonosabb gumikat használunk, de a kerület állandó
télen/nyáron: feltéve, ha váltóméretek, pár százalékos eltérés megengedett.Az átmérő kiszámítása: FSZ*OM*2+R*25,4. Aki ebbe valami káromkodást
lát, az menjen pszichomókushoz. FelniSZélesség*OldalfalMagasság(%)*2,
és hozzá a felni átméRő ami 6" esetén 152,4 mm: jó számolgatást.Ui: ha csak a futófelület szélessége változik, de a felni+ a peresség marad,
azok a gumik szükségképpen eltérő kerületűek lesznek, nem váltóméretek.*: ha addig csalt felfelé, egy ilyen módosítással akár pontosság is válhat.
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #21340 üzenetére
-
Gardaai
senior tag
válasz
Peaceliker #21340 üzenetére
G-Booster, de elvileg a méret adott, azért sem írtam. Nagyobb nem fér be, kisebb igen.
Bár itt írják a méreteket, elvileg mindegyik ugyan akkorának kéne lennie, de mégis ha beütöm ebbe: [link] akkor sose jön ki azonos méretűre. Annyira nem értem ezt a gumi történetet. -
Gardaai
senior tag
válasz
Gardaai #21337 üzenetére
Na bakker.. benéztem. Nem is 80/60-6.5. hanem sima 6 átmérőre van..
Akkor még ez se lesz jó.
Mi a váltóméret? Vagy miért van, hogy az egyik kerékre 10X3.0 de ugyan úgy 80/65-6 is. Van valami ilyen kalkulátor?
Ha esetleg van topikja az ilyen témának és OFF, akkor vezessétek a világtalant. -
Aaron14
őstag
Megérkezett az F2 Pro. Sokkal jobban néz ki élőben, mint képeken. Ez a fekete-narancssárga kombó nagyon vad!
Nagyon tetszik, hogy az applikációval milyen egyszerűen kommunikál Xiaomi-hoz képest, az Apple Find My funkció is király és hiánypótló. Mondjuk erre kiváncsi lennék, hogyan működik, ha a telefonom nincs a közelben? Honnan szedi az adatforgalmat?
A kürt hangja kicsit fura, de elég hangos, így biztosan észre fognak már venni a gyalogosok a bicikliúton.
Ugyanúgy gyorsul, mint a Pro 2, viszont sokkal stabilabb és jobban kormányozható, ami nem is meglepő a nagyobb kerekeknek és szélesebb kormánynak köszönhetően. Az index még nappal is elég nagy fényerővel villog és a visszajelző hang is kellően figyelemfelkeltő.
Xiaomi Pro 2-ről váltottam és eddig úgy érzem, hogy jól döntöttem. Ég és föld a két jármű. Egyetlen egy zavaró tényezőt véltem felfedezni, valamiért zörög a roller. Remélem, hogy ez olyan könnyen megoldható probléma lesz, mint a Pro 2-nél a kormányrúd nyikorgás.
És akkor íme, a paripa: -
Gardaai
senior tag
85/65-6.5 külső helyére mehet 80/65-6.5?
(Korábban kérdeztem 90/65-6.5 gumit is, jól behúztatok a csőbe, még felrakni se tudtam nem, hogy felfújni x bárra)
Milyen hatása lesz a kisebb keréknek? Nyilván nem véletlenül az a mérete, de egyszerűen nem találok kint. Itthon meg morbid ára van 2 szett külső/belsőnek. 80/65 tele van az egész Ali, de 85 előlem elbújik.. van 1-2, de az vagy nem szállítható Mo.-ra vagy gagyi minőség. -
nimfas
addikt
válasz
Peaceliker #21329 üzenetére
Igen, a csavar is lötyög, de én azt hittem hogy a "halszembe megy bele az az alumínium vastag cucc. A csavar abba pont passzol, de ha így rakom össze 3km után lekopik a menet róla.
Megoldási javaslat?
-
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee #21331 üzenetére
Ennél már nem lesz ez a jelenség.
És azt hogyan is oldják meg? Mert ami számokkal dobálózol továbbra sem a
motor paramétere (a névleges 450W lehet: a 900W-ot meg eldönti a vezérlés).
Az ausztrál verzió is tök ugyanazzal a motorral lesz szerelve. Más szoftverrel.Egy 36V rendszer teljesen feltöltve 42V, lemerülve meg mondjuk 30V. A kettő
között van 12V, ami mindenképpen megjelenik a motor végsebességében, és
áttételesen a nyomatékában, HA a vezérlő végig fix áramkorláttal operál.Azaz 30V mellett tud egy adott sebességet, ám 42V mellett meg jóval többet.
Nevezetesen +40% ceteris paribus. (Valamivel kevesebb a légellenállás miatt,
meg azért, mert a 42V azonnal elkezd esni, amint terhelést kap az akku...)
Szóval, ha feltételezzük, hogy az új roller pontosan ugyanúgy viselkedik merült
akkuval, mint teljesen feltöltöttel, akkor vmi nagyon komoly szoftveres butítása
van az elején, hogy a végén is pont ugyanolyan lassú legyen. Illetve dinamikus
áramkorlátot kell alkalmaznia (ami nem lehetetlen csak nem általános), amivel
a mindenkori akkufesz függvényében teljesítményre szabályoz: az a 900W egy
lemerült akkunál már 30A (30Vx30A=900W), feltöltött akkunál 1260W lenne.OhYeah: így már világos.
-
OhYeah
kezdő
válasz
DigitXT #21315 üzenetére
Hát én motorral estem 2x akkorát hogy egyikből a mai napig tartó vállsérülésem van ami miatt könnyen kiugrik a vállam - én voltam a hülye nem más miatt történt(fiatal, eszetlen, éretlen voltam és azért taknyoltam)
Én rolleren is fullra vagyok öltözve mindig mikor ráállok - fullface motoros sisak, testpáncél gerinc és vesevédővel, könyökprotektor, térdprotektor, motoros protektoros csúszássegítős kesztyű - láthatóság miatt láthatósági mellény.
Mint a karácsonyfa
még nem estem rollerrel, de ahogy írod az ördög nem alszik, és ha ennyivel is hozzájárulok a biztonságomhoz akkor megteszem, mindig
-
xmad
őstag
válasz
Thunderzolee #21331 üzenetére
akkor jó. német fórumokon már azt irják akiknek van ilyen, hogy valszeg konstrukciós hiba lesz, a villa és a kormány külön életet kezd élni. 1cm holtjáték 30-40km után sokaknak. a segway pedig nem cseréli. bíztató
-
tsilver
aktív tag
Ezt a TCS használható, jó dolog? Ha igen akkor miért nincs alapból beállítva a kár állandóra. Mi a tapasztalat?
-
-
nimfas
addikt
Vettem egy rollert (120+ kg-hoz), volt hozzá csomagolva egy steering dumpster is, csak nekem fura, hogy a két vastag alátét vastagabb mint a "forgó" persely belső átmérője? Ha így szerelem rá akkor lötyögni fog benne a csavar. Vagy ez így normális?
A promó képen is így van összerakva.... Akkor biztos én gondolom túl a dolgot! -
pescara
aktív tag
válasz
Peaceliker #21326 üzenetére
Ja, az biztos.
-
zoltanz
nagyúr
Xioami M365 4 éves 5000 Km (télen nyáron volt használva) vízszintes aszfalt úton, (Eco-ban) 22 km tud még, 73% aksi. Hetente kb 100% töltve mikor többet állt csak 80% -ra volt töltve.
-
Peaceliker
addikt
válasz
DigitXT #21322 üzenetére
Ja nem, ez nem útra való.. Mondjuk csak ott mentem még vele, de itt "falun"
Ez oda való, ahova pálcikával mész. Csak ott nem 25 el, hanem 35-el mondjuk. Meg gyanúsan nem a mi súlyunk volt a célcsoportMeg persze haza ára brutális. Ha ezt 250 be szórnák nem szabadna fel ennyire az ember szemöldöke szerintem. De 560...pfff
Nem mintha kéne helyette más, kenyérért elmenni jó, meg ha sűrűn le kell lépni akkor kényelmes, mert alacsony. Stabil is a futása szerintem. De nem kapott el igazán. G2 Max valahol már rendelhető jó áron? Haza 320 most hirtelen nem fér bele... Bár most 200 sem, max majd ha eladtam minden gépem (még azt is amit most még nem is hirdetek).
Na szóval nekem piszkálja az agyam. Így, hogy 25 a vége nem kéne, de nem riadnék vissza a szétbarmolásától
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #21321 üzenetére
Rendelj be egyet, aztán megmérjük...
Az E-Twow eredményeket nem mertem belinkelni. Tudom, a BMI-károsultak ne akarjanak pálcikával gyorsulni, de szinte röhögnöm kellett a sisak alatt (vagy akkor már fel se vettem), hogy mit adott elő. És akkor erre mondják, hogy milyen kurvajó vele menni. Bizonyára. (Hely és idő kérdése: tömegben járdán azt mondom 100x inkább mint Wolf, de autók közé?
)
-
DigitXT
félisten
válasz
Somatom #21319 üzenetére
Értem, bocsánat: úgy értettem, hogy tekerni, nézelődni. Lábbal hajtani...
Fel sem merült bennem, amikor kerékpározást említek, hogy S-Pedelec.
És még mielőtt belekötnél, tudom, lábbal IS hajtod, de nem ugyanaz.
Sem a tempó, sem az esetleges esés következményei, abból fakadóan. -
DigitXT
félisten
válasz
Somatom #21316 üzenetére
Khm-khm, egyrészt nem rekreációs céllal mész, hanem veretni.
Másrészt nem egyedül pedálozol, hanem alád dolgozik egy motor.
Magyarán akkor az S-Pedelec közelebb áll a motorozáshoz, LOL!Peaceliker: faxom se akarja már tuningolni. Azt is.
Jó lenne vmi
kisebb közlekedőedény. De azért ne legyen nagyon ótvar, gyenge,
a nagyobbat meg aztán lehet tuningolni szanaszét, napestig.
(Amúgy ha valami, a King jó tuning alap. Valami rendes vezérlővel,
rendes gázkarral, nagyon kényelmes géppé lehetne alakítani, ami
ha akarod, akkor felveri a kúpot az átlag autósnak bármikor, LOL.) -
DigitXT
félisten
válasz
OhYeah #21277 üzenetére
a lányom születése óta kicsit hanyagolom ezt a fajtáját a közlekedésnek
Nem mintha kW-os rollereken való csapatás bármivel biztonságosabb lenne.
Motoron nem estem akkorát, mint rollerrel, amikor kitört az első kerék, LOL.A minap a kollégával gurultunk egyet (teszt jelleggel ugye). De mondom, én a
teljes repertoárt magamra húzom, mert ugye épp az a cél, hogy megmérjük a
gyorsulását ~70-ig. (72-t elértem a nagyobbikkal, a kisebb nem megy annyit.)Nem volt persze gond: kvázi feleslegesen öltöztem be, de az ördög nem alszik.
25-nél is lehet olyat perecelni, hogy elköszön az ember a fél fogsorától. Szóval
talán nem véletlen, hogy akik motoros múlttal jönnek, minimum full face bringa,
esetleg rendes motoros bukót sem átallanak húzni ha ilyen masinát hajtanak...Valljuk be a (nagy) rollerezés közelebb áll a "motorozáshoz", mint a rekreációs
célú kerékpározáshoz, mert aki csak úgy kimegy tekerni, ritkán megy 30 fölött.
Ezekkel a vasakkal meg pikk-pakk megvan - szinte még lassúnak is számít.Amúgy tetszik ez a MAX G2, vagy hogy hívják, lengéscsillapítós, tubeless, van
rajta fék is, belenyal a kW-ba gyárilag: mi kell még? 25 km/h limit kiütése. -
Bep
őstag
Az új Xiaomi 4 lite annyival "optimalizáltabb" lenne az Essential-oz képest, hogy
+50W/100W teljesítmény
+5km/h végsebesség,
+3,4kg önsúly
és ugyanolyan akku kapacitás mellett is ugyanúgy 20km megtehető távot adnak meg??ui.: Tudom mit jelent a katalogóus adat, nekem Essential volt az első még anno amivel beléptem az e-roller világába az én akkori bruttó 95kg-m alatt tudott nyáron S módban 18km-t, de 50% alatt már megérezte igaz. Szerintem, ha 15kg-al könnyebb lettem volna akkor simán meglett volna a 20km. Csak így viszonyítás képpen, hogy mindenben nagyobb a 4Lite és mégis odaírták a 20km-t.
-
pescara
aktív tag
válasz
PociAti #21309 üzenetére
Nem szerencsere, egyelore semmi, azt mondtak, hogy nem is akarjak elkapkodni, amig nem lesz valami kozos eus szabalyozas( ha egyaltalan lesz) Amugy nagyon rollerbarat a kornyezet, par hulye dudalos autost leszamitva. Ma hazafele 3 x megallt autos, pedig neki volt elsobbsege es intett, hogy menjek.. Az uzletekben meg mindenhova beengedik, az ajton belul lerakod es a biztonsagi or figyel ra. Multkor athajoztam Athenbol Aeginara, a hajora is siman felengedik, ingyen es egy kulon teremben letehettem 3 bringa tarsasagaban es kikotes elott 10 perccel jottek szolni, hogy mehetek a rollerert. Ugyhogy nincs panaszom.
-
Bastee
tag
G30 Max nagyon jó masina a kategóriájában, talán(!) egy MAX G2-re érheti meg lecserélni.
Június közepére vártuk, de bumm, megjöttek azok is ma, szóval raktárról azonnal elérhető.
Sajnos nincs vele tapasztalatom (szép a doboza) és nem is lesz egyhamar, de a magyar teszteket nagyon várom róla.
-
pescara
aktív tag
válasz
Thunderzolee #21304 üzenetére
Dehogy cserelem!! Most vettem:-))))))))) Imadom, azt a 20 metert kibirom 15-el is:-) Amugy nagyon jol vettem 720 euroert az akcioban, most mar megint 899-ert aruljak. Arra gondoltam pont, hogy ha egy ev mulva eladom, nem is fogok rajta sokat bukni, akkor majd jovok tanacsokert, de most nem aktualis, pontosan olyan amire szuksegem van, nagyobb meg nem is kene, mert ez is hatareset amikor a lepcsokon cipelem.
-
-
pescara
aktív tag
válasz
PociAti #21302 üzenetére
Igen!
Meg a cseret is felajanlottak, de ugy voltam vele, hogy inkabb nem akartam 2x ugyanugy jarni. Amugy szerencsem volt, mert elegge elkapkodtam azt a vetelt, peldaul nem szamoltam azzal, hogy dombon lakok es nem tudta megmaszni. Ahol mar tolnom kellett, ott a G30 max 20-al feljon. Na jo, a vegen 15-el.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Már elérhető a PIONER című MMOFPS demója
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Nintendo Switch 2
- Honor Magic V2 - origami
- Milyen notebookot vegyek?
- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- További aktív témák...
- DJI Mini 3 Pro Fly More Combo RC drón szett - 3 akku +szűrők +táska
- DJI Mavic 3 Pro Fly More Combo RC Pro - drón szett újszerű állapotban, garanciával
- Nux NDL-3 Hook Drum and Loop - dobgép és looper pedál
- DJI Avata drón +MasterAirscrew tuning propellerek (AV5)
- DJI Mini 4 pro - Fly More Combo - RC2 drón szett - Garancia, Care Refresh
- AKCIÓ! Apple Mac Studio M1 MAX 2022 32GB 512GB számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L390 - i7-8GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" HD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB Rampage SHIVA Chieftec 600W
- BESZÁMÍTÁS! AMD FX-8320 8 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 4070Ti Super GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged