Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vicze

    félisten

    válasz Tikakukac #103747 üzenetére

    Azért tisztázzuk a burkolaton nem kell SN legyen(gépeink feléről rég lekopott). Az egyetlen hely ahol fizikailag talán van az alaplap, de volt már, hogy egyszerűen lesett onnan is mert olyan helyre rakta a kis kínai összeszerelő. (Én visszaragasztottam, de más lehet nem teszi meg.)
    Az hogy átvernek emberek és gyakorlatilag hamisítanak, valóban egy másik történet. De ha a burkolaton és a BIOS-ban stimmel az SN, valamit esetleg még felnyitod és megnézed a belső kis matricát, kb. kizárod ez az eshetőséget elég gyorsan.

    Értem, hogy te a legrosszabbal akarsz rémisztgetni, és minding a legrosszabbat feltételezed. De nem minding az az eset áll fenn.

    "Na ez az, ami viszont nagyon nem így megy."
    Volt rá nemzetközi gari bővítés? Amennyiben nincs, EU-n belül kérhetnek vásárlási bizonyítékot, bár ebben az esetben elég khm. (EU-n bellül jogszabályi kötelezettsége van a gyártónak javítani, mindegy melyik EU-n belüli országban lett véve.)
    Egy külföldön tartózkodó személytől eleve nevetséges vásárlási bizonyítékot kérni, hisz nem otthon tartózkodik, honnan szülje meg ha nem online vette? Vagy te is minden terméked számlájával utazgatsz? Nonszensz.
    Több országban szervizeltettem már, int. gari bővített gépet még olyan is volt amit eBay-ről szereztünk be.
    Illetve mind a 11 hivatalos Think magyar szerviz visszautasította?

    Úgy érzem, hogy ezt nagyon kevesen használják, pedig elég sok supporttal való szenvedés megkerülhető. Mondjuk nem tudom, hogy Magyarországon működne-e, de ott van mint lokáció és simán tudok magyar címet megadni.

    fattyu: :DDD Tudod te mit tudnak? Semmit. Eddig 2x volt hogy az ügyfélszolgálat(nem magyar) visszakérdezett, hogy küldjem már el, a CTO-s gép konfigját, mert nem tudják mi van benne, és így nem tudják mit rendeljenek...

Új hozzászólás Aktív témák