- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Yettel topik
- iPhone topik
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Brutál akkuval érkeztek az Ulefone X16 modellek
- Betiltották a Pixel 7-et Japánban
- 200 megapixeles zoomkamerát sem kap az S26 Ultra?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
Én utálom ezt a sávszélességzabáló korlátozó streaming megoldást, aminek mindig újra kell töltődnie. Lenne olyan, mint a YouTube, hogy lassabb, kevésbé stabilabb (pl. mobilnet) és sávszélességkorlátos (újfent mobilnet
) netezőknek is megfelelő lehessen. Akinek nincs gyors nete, az meg se tudja majd nézni a legnagyobb felbontásokat. YouTube-on bevárhatod, hogy betöltődjön és utána végig nézheted akadozás nélkül akár többször is meg letöltheted, vagy már egyből csak azért indítod el, hogy letöltsed.
-
Male
nagyúr
Így számolhatott:
MS: 1 gyors kör -> 10kg
Vettel: 5 gyors kör... az ötször több, mint MS-é, így 50kg.
...aztán eszébe jutott, hogy volt boxból ki, boxba be kör is, így átfogalmazta, de a számítást nem javította(mondjuk ezeken kevesebbet fogyaszt, mint a gyors körön, de akkor sem lehet elhanyagolni)
Ez kicsit olyan, mint amikor nekem bizonygatta valaki, hogy a 4:3 meg a 16:9 az ugyan az a képarány... (4*4 = 16, 3*3 = 9 miatt
)
-
Oliverda
titán
-
Oliverda
titán
Szerintem az STR előrébb lesz (sajnos), kb. egy szinten a Reanult-val. Vagy még rosszabb esetben majd lesznek szép Red Bull - STR négyesek elől leintéskor.
Időmérőn a McLaren-nek olyan 11-12. helyeket tudok jósolni a szezon elején. Versenyen meg ki tudja mert ott elég sok fog fúlni a gumikopáson.
-
hunnylander
őstag
A Refresh gombot használod a böngészőben? Nálam oda megy vissza, ahol volt, scroll tekintetében.
Kipróbáltam a Chrome-ot is, nálam az is visszaugrik, ahova kell.
Nem tudom mi lehet a baj, de ezt az ún. Function témát már nem sokáig kell elviselnetek, mert tegnap elköteleztem magamat a kiválasztott új téma felé. Nagyon sokat teszteltem, keresgéltem, már úgy voltam, hogy veszek valami prémium témát, mert sehogy sem akadt olyan, ami megfelelt volna minden tekintetben. De a legjobb prémium téma se felelt meg; túl kikent-kifent volt, nem elég közvetlen, természetes, szolid, így aztán 'visszarohantam' az egyik legjobb ingyenes témához és rájöttem, hogy a drága pénzért vesztegetett témák sem ízlésesebbek és funkcionálisabbak. Majd ezt próbálom meg egyénileg fejlesztgetni, egy kis grafikai szerkesztéssel és később belebabrálok majd a CSS-be is.
-
hunnylander
őstag
Kicseréltem SoundCloud lejátszóra, így már működnie kell Chrome alatt is.
A lejátszót meg Rosso Corsa (#D40000) színűre konfiguráltam.
-
hunnylander
őstag
A HunnyF1.com nem igazán blog lesz, azon most dolgozok a háttérben. Az eredeti wordpress.com blogban valószínűleg több is lesz a magyar tartalom, meg az ilyen sok nem hivatalos infóval tűzdelt.
Az eredeti blogot is meg akartam újítani a szezonkezdet előtt, ez már kipipálva, kicsit magazinosodott (vizuálisan, tartalmilag blogos marad), de így nagyon ízlésesen lehet tálalni egy cikkecskét.
A lényeg, hogy miután mindkettő elnyerte végső strukturális formáját, egymást kiegészítőek lesznek, de ez még egyelőre semmitmondó, ugyanis a HunnyF1.com még távolról sincs végső formájában. Testre szabott arculata lesz, mert ott már belenyúlhatok én is grafikailag és a CSS-be is (a jelenlegi témája kukázva is lesz) plusz minél több rovattal készülök, amelyek egyelőre 'üzleti titkok'.
-
hunnylander
őstag
Nagy felbontású Mercedes GP galéria 30 képpel
A teljes képek direkt linkjei ott találhatóak a felbontás értékeknél (nyugodtan lehet őket linkelni, vagy akár fórumokra is beszúrni, nem gond sávszélességileg), belehúzhatóak pl. letöltésvezérlők ablakocskáiba is stb. Így a legpraktikusabb elmenteni több képet és így van galérianézet is közepes képekkel. De ez nekem mindig dilemma, hogy nem minden 'júzer' veszi észre. Ha minden bélyegzőmérethez direkt linket rakok, akkor még körülményesebb elmenteni több képet, meg úgy nincs lépegetős galérianézet, szóval nem jó megoldás. 2560 px szélesség volt a nagyvonalú határeset amit belőttem magas minőségű .jpg kódolással, mert a forrásfájlok eléggé 'kásásak'/zajosak maximumon, túl nagy méretek a használt technika minőségéhez mérten.
-
sekli
addikt
-
hunnylander
őstag
Azért még várjunk, mert az 1:30-cal kezdés önmagában még nem rossz, a topnak gondolt csapatok is csak ezután rajzolnak majd teletankos etapot*. Alonso mintha set-up munkát csinált volna készülve a teletankos etapra, de azt nem biztos, hogy teletankkal. És ezen rövidebb etapokat tudta kezdeni 1:27-28-cal.
A nagymérvű köridőromlásba meg az is belejátszhat, hogy valamelyik lágyabb keveréket teszteli.
* Button belekezdett valami ilyenbe, eddig nagyon konstans.
-
D.Orion
veterán
WoW.
Eleddig én is a pirosat néztem 1-nek, hát ez kemény.
Más: A sajtóból mindenhonnan az fröcsög, hogy Bahrein így veszélyben, úgy veszélyben. Most komolyan: Ezek tényleg azt gondolják, hogy még egy hónapig el fognak húzódni ezek a tüntetések? Én max a jövő hetet adom, azt vagy így vagy úgy, de le fogják zárni ezt a témát. Egyiptomban sem tartott örökké a dolog, pedig a sajtó, hogy felfújta, hogy polgárháború lesz egy évig meg hasonló marhaságok...
(#23615) SzalaiG: Én már egy év végi összesített harmadik helynek is nagyon örülnék.
-
Motion_Blur
félisten
Meglátjuk.. ha a bahrain-i teszteken is mindenféle színű löttyökkel lesz nyakon borítva az autó, akkor én nyertem
Egyelőre az látszik, hogy le vannak maradva. Legalábbis Hamilton utolsó jerezi napja azt mutatta, hogy még nem tartanak ott hogy hosszabb etapokat menjenek, hanem kevés körszámos "rendszer ellenőrző" köröket nyomattak.
-
hunnylander
őstag
Rumcájsz WDC? Milyen oddsai vannak?
A Renault nagyon sötét ló, Heidfeldtől minimum néhány győzelmet vár a csapat.
Megfordult a fejemben, hogy milyen forgatókönyvet írhat az élet. Anno Heidfeld 'átengedte' a győzelmet Kubicának Montreálban, milyen ironikus lenne, ha idén Heidfeld a Kubicától megörökölt hellyel/autóval nyerhetne nem egyet...
-
hunnylander
őstag
Az enyém a nem csillagászati pontosságú, ami az F1Technical topikban van, félrevezető, minimum az említett 3 csapat tekintetében.
A referencia elemek (kerékfelni, hátsó szárny oldallap), relatíve nagyon kicsi az egész autóhoz képest, nagy lehet a szórás és félrevezető a végeredmény. Ezért inkább arra mentem, hogy az 'élmezőnyben' kiderítsem a sorrendet és ezért egymást is ellenőrző képpárokat csináltam.
A fazon meg állítólag a kereket használta arányosításhoz. Hadd ne minősítsem. Ezek a ballonos kerekek a brutál-kemény futóművű F1-es versenyautók rugózásának dandárját teszik ki. Gyakran nagyobbat rugóznak az abronccsal, mint a futóművel. Nem lehet használni a kereket referenciának.
A Mercedes nem kicsi, sőt az autótesttel nyúlt és érzésem szerint a tengelytávval is. Az autó aerodinamikailag lehet gyenge, ha egyáltalán gyenge lesz. A jelenlegi még náluk is egy kezdetleges verzió.
A fő konklúzióim. A Ferrari rövidített, valószínűleg ballaszt igényért, a KERS integráció okán. A Red Bull nyújtott a tengelytávon, aerodinamikai célzattal. Renault szintén. A McLaren picit rövidült vagy maradt a tavalyinál és csak az autó új formavilága és a többiek nyúlása miatt tűnik kevésbé limónak tavalyhoz képest.
-
hunnylander
őstag
[link] (Az összes itt.)
Nem hiszem, hogy félnek tőle. Hosszú autót nem mindenki képes és akar építeni.
Ezenkívül a jelentősége sem olyan nagy a tengelytávnak a mai mezőnyben. A két véglet sincs annyira messze egymástól.
Viszont az a kép nem kifejezetten pontos. A Red Bull és a Renault túl van méretezve, a Mercedes meg alul.
-
#70869248
törölt tag
Mindenképpen érdekes lesz látni a Red Bull mint leghosszabb, és a Merga mint legrövidebb tengelytávú autók egymáshoz viszonyított milyenségét.
De egyébként így a képről ítélve a második legrövidebb a Ferka, aztán Toro..stb.
Persze lehet hogy két autóval operálnak, Jerez-ben lehet rövidebb tengelytávval játszani..
De hát ja...ettől még sok minden lehet...ki hova súlyoz aeroban, mennyi leszorítást termelnek az autó elején, mennyit a végére...lehet jó a rövid tengelytáv is, ha az autó egyébként nincs teljesen elqva, és a többi egység szolgálja a tengelytávot.. -
sekli
addikt
de legalább a Pirelli szerint Schumacher kedvelni fogja a gumijainkat
-
Oliverda
titán
-
werszomjas
addikt
Én egyszer voltam a ringen egész 7végésen, 2006ban
A célegyenes ráfordítónál ültem, aszem a Silver4-en, sztem jó hely, viszonylag magasan van, sokat belehet látni, a rajtot is, meg a célegyenes előtti kanyarokat, és az autók is viszonylag "lassan" mennek, van idő őket megfigyelni
Bár a Silver3 sem rossz hely
Amúgy ha még sosem voltál, egyszer érdemes kimenni, főleg ha sokan mentek, nagyon feelinges, jo buli, a kocsik hangja
, meg gyönyörűek az autók, mindegyik, meg a végén bemenni a pályára, a rázóköveket közelebbről megnézni, a végén a pezsgőzés, mindent összevetve jó buli, csak qrva drága, meg hiába a kivetítő, néha asse tudtam, ki hanyadik, meg hogy mi történik a pályán
Úgyhogy én jobb szeretem tv-ben nézni
Ja és qrva jók csajok is
-
Thrawn
félisten
Pedig nem bánt, de kaptok másik linket: Törött csuklóval nehéz lesz rajthoz állnia pár futamon az tuti
-
sekli
addikt
Szerintem is egy kicsit komplikált lett, én úgy határoztam volna meg, hogy körönként egyszer nyomhatja be, ha az utolsó időmérési pontnál egy másodpercnél közelebb volt az előtte haladóhoz képest. Így nem kellett volna vonalakat festegetni és újabb időmérő pontokat létesíteni.
más: Lotus miért tesztelhet egyedül?
-
IreN!CuS
addikt
Az a bajom ezzel,hogy le van szűkítve egy vagy két egyenesre és a rövidebb/kisebb egyenesekre nem lehet használni.Tegyük fel "x" megy elöl "y" hátul kiérnek egyenesbe "y" benyomja a szárnyat x meg a KERS-T mi értelme, ki tudja jobban nyomni a gombot verseny?
zuchy: Például Monaco,Hungaroring-en kíváncsi leszek,hogy fogják használni.Én is félek attól,hogy pálya egyik részén a hátsó nyomja a KERS-et,hogy 1 mp-n belül legyen aztán egyenes és beállítja a hátsó szárnyat és megelőzi az előtte lévőt.
-
barnam_
nagyúr
Szerintem túlszabályozott ez a rendszer. Jobb lenne ha a versenyző dönthetné el hogy nagyobb végsebességet, vagy leszorító erőt akar.
Nekem úgy tűnik hogy a változtatható hátsó szárnytól remélik hogy végre előzni tudjanak, csakúgy mint a KERS-től 2009-ben. És tudjuk hogy annak mennyi haszna volt -
P00By
nagyúr
-
hunnylander
őstag
Na ezt nem gondoltam volna, ennyi téves riasztás meg fake előzetes közepette.
De így utólag érthető, hogy ezzel több publicitást nyerhetnek, mint a holnap induló bemutató-dömpingben, ahol 'nagy lesz a tömeg' így mindenkinek kevesebb figyelem juthat.
És szerintem el is nevezhetjük kacsacsőrűnek.
-
attisx
addikt
-
sekli
addikt
-
Oliverda
titán
"A hangja meg egyéb külsőségek pedig csupán megszokás kérdése. Biztos vagyok benne, hogy 20-30 év múlva a következő generációnak a V10-es F1 mocik olyanok lesznek, mint kb nekünk egy gőzgép."
Én ebben egyáltalán nem vagyok olyan biztos. Még 15 év elteltével is a 12 hengeres Ferrari motor szól a legjobban. Fizikai képtelenség, hogy egy nyamvadt soros négyhengeres ennek valaha is csak a bokájáig felérjen.
-
Oliverda
titán
"Injuries from a high-speed test crash at Monza in 2002, due to failure of the rear wing on the Jaguar F1 car, led to him missing some races in that year's British Formula Three Championship so he could not win the title - although he was easily leading it at that stage."
Bár erről én is most hallok először. Fotót vagy videót nem találtam eddig.
-
Oliverda
titán
-
hunnylander
őstag
Nincs ki a négy kereke.
Lajos meg X-Factor-t néz jelenleg.
(#22397) dokar: Igen, arra a Ford GT-re gondoltam, ha jól raktam össze a dolgokat. Ott próbálkozott sokat, aztán visszaesett és megérkeztek a nyakára. Sokat előzött, csak rendre visszabukta. Még egy argentin hétvége hátravan, két futammal. Azt mondják, hogy az is jó pálya lesz.
-
sekli
addikt
hát igen, nekünk pechünk volt, folyton a fizetős verziót akarta rám erőltetni, nem lehetett nézni, de köszi az összefoglalót...
Aktív témák
Hirdetés
- SZÉP Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Laptop -75% 15,6" i9-11950H 64/2TB RTX A4000 8GB UHD OLED
- Szép! Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB/512GB FHD IPS
- Eladó Apple MacBook Pro 13" A1706 (Late 2017, Silver - EMC 3163)
- Amazfit GTR 2 Classic okosóra dobozában töltőkábellel
- Mac mini M1 chip 8 magos CPU-val, 8 magos GPU-val
- AKCIÓ! Dell Optiplex 5050 SFF asztali számítógép - i5 7500 8GB DDR4 256GB SSD HD630 Win10
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 9600X 32/64GB RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Lenovo S10-2 Intel Atom retró csajszis netbook eladó
- BESZÁMÍTÁS! GigabyteA620M R5 7500F 32GB DDR5 500GB SSD RX6700XT 12GB Bitfenix Nova Mesh Enermax 750W
- ÚJ Apple Macbook Air 15,3 M4 10C CPU/10C GPU/16GB/256GB - Ezüst -(2025) - 3 év gari - MAGYAR
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest