- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Android szakmai topik
- Mobil flották
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Videón a Z Flip7 méretes külső kijelzője
- Magisk
- A holnap határán: itt van minden új Galaxy promóképe
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fókuszban a One UI 8 és a biztonság
Aktív témák
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #7693 üzenetére
Kicsit OFF, de általánosságban elmondható az, hogy a nagyobb tengelytávú autó kíméletesebb a gumikhoz?
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #7682 üzenetére
Ennek a Virgin-nek már nem is orra van hanem csőre.
Pá: Na de ha ezzel majd nem is kell előzni.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #7678 üzenetére
Azért a hosszabb autónak van még egy előnye. Nehezebb megelőzni.
-
SzalaiG
addikt
válasz
hunnylander #7636 üzenetére
Gratula! Nem semmi munka!
-
Bermi
aktív tag
válasz
hunnylander #7640 üzenetére
köszi a munkát
, érdekes milyen rövid a mercié
-
bim
veterán
válasz
hunnylander #7648 üzenetére
Remélem izgalmas év lesz és nem húz el valaki megint az idény elején egy rahedli győzelemmel...
-
FuckeR19
senior tag
válasz
hunnylander #7648 üzenetére
Látom megdolgoztál a tengelytávokért.
Kíváncsian várom majd hogy mennyi lesz pontosan.
-
bim
veterán
válasz
hunnylander #7640 üzenetére
Nagyon ráérsz ha ilyennel bíbelődsz..
Azt nem tudod véletlenül Valenciában ki mennyi benyával körözött?(kiszámítva a felfüggesztés összenyomódását álló helyzetben
)
-
LA_COSTE
senior tag
válasz
hunnylander #7640 üzenetére
Hát jó sokat melóztál rajta.
-
Xirtam
veterán
válasz
hunnylander #7636 üzenetére
"A Mercedes abnormálisan rövid, szólt nekik egyáltalán valaki hogy idén nincs tankolás futam közben? "
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #7636 üzenetére
Mi lesz itt Monaco-ban!
-
kozmi55
tag
válasz
hunnylander #7636 üzenetére
Érdekes... ezek szerint a Mercedes teljesen más szempontok szerint építette az autóját...
-
LA_COSTE
senior tag
válasz
hunnylander #7636 üzenetére
Hogy lehetséges az a 20 cm különbség? Valami bűzlik nekem e körül.
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #7619 üzenetére
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #7619 üzenetére
Az egész poén vagy csak a fotó része?
-
LA_COSTE
senior tag
válasz
hunnylander #7619 üzenetére
Ezek tényleg akarnak valamit....
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #7619 üzenetére
Bahrainban tankolnak egyet, ott úgyis olcsó az üzemanyag, és egészen a szezon végéig nem kell tankolniuk többet.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #7613 üzenetére
Az F1Today szerint a mai napra:
Force India - A. Sutil - VJM-03 (exclusieve test / filmdag / shakedown)
Virgin Racing - T. Glock - R-01 (exclusieve test / shakedown)
-
FuckeR19
senior tag
válasz
hunnylander #7608 üzenetére
Én sem tartom jónak a lámpás megoldásokat!! Csak r1E3S3E7T véleményére reagáltam.
-
FuckeR19
senior tag
válasz
hunnylander #7606 üzenetére
Nem is mondtam hogy fullban emberi beavatkozás nélkül üzemelt. Természetesen így is volt 1 ember aki "engedélyezte" az elindulást, de hiába nyomkodta ő a "kiengedő gombot" ha rajta volt a tankolócső.
Én nem az idei lámpás megoldásról beszélek/beszéltem.Tudom hogy nem lesz tankolás így a csöves megoldás már nem okés. De biztos nem parasztosan van megoldva, elektronika nélkül gomb--> vezeték-->ledek.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #7596 üzenetére
Jaja. Állítólag meg akarja venni a Dallara által legyártott sasszékat is, hogy ezzel biztosan ellehetetlenítse a Campos rajthozállását. Mondjuk ebben már szvsz Börni keze is legalább könyékig benne van.
Amúgy ha jól rémlik (ők is) beperelték anno az FIA-t a Cosworth only opció miatt. Már biztos akkor is Stefan motorokról álmodozott.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #7593 üzenetére
Stefan motor. OMG. Amúgy az ott Tom Hanks mögött/mellett Phil Adey.
Philip Adey : born on May 31st, 1962, he is aerodynamicist, project engineer then head of the engineering programme at McLaren (F1) from 1990 till 2006.
The aerodynamic work was conducted by Henri Durand, the head of the company's aerodynamics, although project aerodynamicists on the MP4-12 were Phil Adey and Peter Prodromou.
Amúgy van két hsz a blogon ami nem jelent meg. Azokat jóvá kell hagyni vagy rájött a rendszer hogy valójában az makróvirus?
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #7581 üzenetére
Amennyiben tényleg a Renault lesz a fogyasztáskirály akkor az RB nagyot tarolhat. Kisebb tank->mégjobb aero lehetősége->könnyebb autó a versenyen.
-
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #7581 üzenetére
Az megszokott volt, hogy Alonso 1 körrel később ment a boxba mint az előzetes kalkuláció alapján várták volna. A Red Bull meg autót is tud építeni, de náluk én mégsem láttam tavaly Alonso féle meglepetés kiállásokat, ők általában akkor jöttek mint amikor várták
.
A Mercedes nekem nem tűnik meggyőzőnek, tavaly sem fogták vissza magukat és mint kiderült nem a szponzorhajkurászás miatt csapattak. Biztos ott lesznek elöl, de úgy néz ki nem biztos hogy legelöl...
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #7555 üzenetére
Nagyon baba ez a festés!
-
-Mike-
addikt
válasz
hunnylander #7573 üzenetére
Ha ezek uszályok, akkor a Toro mi? Az full egybe van hátul építve, feltételezhetően a Red Bull is.
Valami info már arról, melyik motor a legtakarékosabb? -
ronaldo
őstag
válasz
hunnylander #7555 üzenetére
A hátsó meg első szárny nem túl kidolgozott, meg az oldaldoboz sem, viszont az uszony helyetti megoldás meg az orr rész horpasztása a ferrarira hasonlít.
-
Male
nagyúr
válasz
hunnylander #7554 üzenetére
A kintin már más... akkor csak alkottak a stúdióban
A videón egész érdekes a hátsó szárny azokkal a "vezetőkkel".
-
hunnylander
őstag
válasz
hunnylander #7554 üzenetére
-
Male
nagyúr
válasz
hunnylander #7532 üzenetére
Csak én látom olyannak ezeket a képeket, mintha rendereltek lennének
főleg ez, de igazából a többi is olyan, mintha utólag rápakolták volna az embereket egy renderelt képre... -
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #7488 üzenetére
Elsőre nem tűnik valami kidolgozottnak az aero
Aztán lehet, hogy ez csak a 'showdown kit'..
-
SzalaiG
addikt
válasz
hunnylander #7488 üzenetére
Csinos színösszeállítás, de semmi extra. A zöld csík meg egyenesen gáz.
-
brownus
veterán
válasz
hunnylander #7488 üzenetére
tetszik a festése, jól néz ki
-
-Mike-
addikt
válasz
hunnylander #7488 üzenetére
Nem egy nagy szám, bár lehet ezzel a aero csomaggal lesznek a leggyorsabbak, kitujda..
-
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #7450 üzenetére
melyik kocsit mentik ki a pályáról a képen?
-
FuckeR19
senior tag
válasz
hunnylander #7418 üzenetére
Kíváncsi leszek a mai időkre
Mit tud kihozni a gépből Sumi, meg persze Alonso és Button mit szól majd az új versenygépéhez.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #7354 üzenetére
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #7353 üzenetére
Azért elég sok pálya van ahol jól lehet profitálni a jó aerodinamikából és a hosszabb tengelytávból.
Sepang, Shanghai, Barcelona, Istanbul, Montreal (ez olyan is-is), Silverstone, Spa, Monza, Suzuka
Vagy tényleg lesz egy rövidebb tengelytávú verzió is. 98'-ban elég sok csapatnak volt két külön verziójú autója. A Williams-re konkrétan emlékszek is, hogy cserélgették a short és a long wheelbase verziókat pályáról pályára. Arra speciel pont emlékszek hogy Montreal-ba a hosszab tengelytávú autót vitték.
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #7354 üzenetére
Az már komoly gond, ha ekkora tengelytávval se stabil.
-
Xirtam
veterán
válasz
hunnylander #7354 üzenetére
LoL
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #7350 üzenetére
Spa-ban majd arathatnak. Addig reméljük csöndben lesznek
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
hunnylander #7336 üzenetére
Csak más a beállítás. Az egyik azt nézi, mit mutat a nagyobb leszorítóerő, a másik pedig, hogy mit reagál a kisebbre.
Ezen a pályán a a több leszorítóerő a jobb. -
Xirtam
veterán
válasz
hunnylander #7336 üzenetére
De ez nem csúcssebesség futam!
-
ronaldo
őstag
válasz
hunnylander #7246 üzenetére
A legnagyobb gáz a "gyerekkori álmos" dolog volt, ha azt nem nézzük többnyire el lehet fogadni, amit mondott. Másik kérdés, hogy vajon mennyi igaz belőle, de legalább egy létező álláspont.
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #7323 üzenetére
köszi
-
FuckeR19
senior tag
válasz
hunnylander #7321 üzenetére
Köridőkből tuti nem lehet kiindulni de ilyen vizuális +állapításokból sem.
Barrichello:
Mi a véleményed Michael Schumacher visszatéréséről?
Rubens Barrichello: "Jó őt viszontlátni. Nem az ő az egyetlen visszatérő. Pedro de la Rosa is visszajött. Talán az én hibám is, hogy az öregek visszajönnek, mert tavaly láthatták, hogy az életkor nem akadály. Éppen ellenkezőleg, szerintem ezzel megállítottuk a divatot, amely a fiatal versenyzők szerződtetését népszerűsítette. Eljött az öregek ideje. A tapasztalat sokat számít, különösen most, hogy kevesebb lett a teszt." -
SzalaiG
addikt
válasz
hunnylander #7249 üzenetére
Láss a sorok között!
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #7314 üzenetére
"ennek az autónak hengerelnie kell"
Mert? Azért, mert ők azt nyilatkozzák a saját autójukról, hogy fasza lett? Minden évben minden csapat ezt nyilatkozza. Ettől függetlenül lehet, hogy belenyúltak a tutiba. De ahhoz mi nagyon kicsik vagyunk, hogy ilyet leírjunk. Fingunk nincs, hogy melyik autó hol áll.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #7314 üzenetére
Vagy arra számítanak hogy alapból olyan gyors lesz, hogy még a nagyobb tengelytáv miatt bizonyos lassabb pályákon jelentkező hátrányukat is kompenzálni tudja.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
hunnylander #7246 üzenetére
Ha a Ferkánál tartotta a pofáját amíg kapta a 10 millákat akkor most így utólag minek ugrál?! Nem kiemelkedő tehetség, azt tudja ő is, különben nem takarózna ilyenekkel, hogy nem ő volt az első számú pilóta. Brawn-nál sem tudott villantani pedig az bajnok kocsi volt múlt évben. Egyszerűen így kívánja magyarázni a gyenge eredményeit. Szánalmas...
-
FuckeR19
senior tag
válasz
hunnylander #7249 üzenetére
Ebben a nyilatkozatában nincs de jó pár volt már amiben elég rendesen szidta a Ferrarit.
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #7246 üzenetére
"Vezess gyorsan, de ne okozz balesetet. Ez az, amit Ross elmond minden verseny előtt."
Szerintem itt arra utalt, hogy Schumachertől vártál el az eredményeket, ő meg csak hátvédként kellett, hogy részt vegyen a versenyeken. Ez persze lehetett a köztük levő gyorsaságbeli különbség eredménye, de nem hiszem, hogy Rubens lassabbnak tartja magát Schumachernél, így csak arra gondolhatott, hogy leosztották a szerepeket. -
Markgx10
őstag
válasz
hunnylander #7250 üzenetére
Köszi
-
FuckeR19
senior tag
válasz
hunnylander #7246 üzenetére
Csak azt hogy nem számíthat egyenlő elbírálásra mert annó ő sem kapta meg.
-
FuckeR19
senior tag
válasz
hunnylander #7222 üzenetére
Ez mi akar lenni?
-
FuckeR19
senior tag
válasz
hunnylander #7187 üzenetére
Versenygép a RedBullhoz képest az volt. Masszívan megépített gépezet volt nem volt rajta sok kis "izé" mint redbullon
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #7093 üzenetére
?
Nem tíltották be de igen? vagy most ezt hogy érted? -
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #7089 üzenetére
Mondom, mindegy hogy honnan vezetik rá, alulról vagy felülről. Erről már egyszer dumáltuk, nem is akarom újra elővenni, az emeletes diffúzorok szárnyként funkcionáltak (és persze diffúzorként is mielőtt valaki félreértené, mert akarja).
Ez most szimpla, mert betíltották az emeletest, de ha légáramlatott engednek a diffúzorRA, nem pedig alá, akkor uott vagyunk. -
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #7082 üzenetére
Ez már nem diffúzor, ha levegőt vezetnek rá akkor az szárny..mindegy hogy az autó aljáról vagy közepéről, vagy tetejéről vezetik rá.
A diffúzor évtizedek óta létezik,sok-sok versenysorozatban...gyakorlatilag az összes nagysebességű autóversenysportban..LMS..stb.
és az F1 nem találta újra fel..pláne nem egyszerre a Toyota, a Brawn meg mittomén. Egyszerűen csak van egy kiskapu hagyva az FIA szabálykönyvben és most ez így is használható.
Most piszok nagy a jelentősége mert a hátsó szárnyak le lettek szabályozva, nagy aero csökkenést eredményezve, ezáltal itt nagyot lehet nyerni...jó csatornákkal..stb.
De ez nem Kolombusz tojása. -
JJános
addikt
válasz
hunnylander #6950 üzenetére
Eddíg ez a lexebb auto. Diffuzor letakarva gondolom. Jó lesz ez. Sztem.
-
SzalaiG
addikt
válasz
hunnylander #6992 üzenetére
Spa az egyik kedvencem. A Mesternek is.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #6976 üzenetére
Valóban.Talán ők a tankot inkább az autó két oldala felé "bővítették" így maradhatott egy rövidebb tengelytáv. Amúgy nekem a Sauber is rövidebbnek néz ki mint a McLaren.Aztán persze lehet a végén kiderül hogy a McLaren a legrövidebb.
"Kubica Monaco GP győzelem?"
Telitalálat.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #6969 üzenetére
Egyszerű, letisztult forma viszonylag alacsony orral. A hátulja viszont messze nem olyan kecses mint a McLaren vagy a Sauber autóinál látott verzió.
A festése jó bár szerintem ebből a két színből ki lehetett volna hozni egy kicsit többet is.
mod: Konzervatívabb a fentebb említett két dizájnnál. Valamiért úgy érzem hogy nem lesz akkora durranás ami a köridőket illeti. Csak hogy tippeljek már én is egyet.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #6950 üzenetére
"A képek tanulmányozása után erős középmezőny autónak ígérkezik, pontszerző potenciállal. "
Ez meg mi? Valami vicc?
egyébként az eddig bemutatott legszebb festés
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #6967 üzenetére
"talán kisebbek is a Ferrariénál, holott a Sauber is Ferrari mocit épített az autóba (rossz jel a Ferrarinak)"
vagy a Saubernek
-
LA_COSTE
senior tag
válasz
hunnylander #6926 üzenetére
Már várható volt az oroszok részvétele az F1-ben. Lehet, hogy lesz majd Oroszországban is futam hamarosan.
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #6933 üzenetére
Azt esetleg tudod, mire utal a W?
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #6921 üzenetére
Az nem érdekes lenne hanem nagyon jó de én erre sajnos nem sok esélyt látok.
15 milla a manapság annyira nem tehetős és profitorientált Renault-nak sokat jelent. Bár az is igaz, hogy még Petrov zéró F1-es tapasztalattal rendelkezik addig JV sokat hozzá tudna tenni a fejlesztésekhez is a maga 164 lefutott versenyével.
Na de ha a Renault-hoz nem is talán a Pityu GP-hez vagy az USF1-hez még beférhet. Bár ez a két csapat nyilván messze nem lesz vagy lenne olyan versenyképes mint a Renault.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #6918 üzenetére
Már mindenki telefonjába poloskákat raknak?
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #6916 üzenetére
Miért tettél kérdőjelet a február 1-i Merci bemutató mögé?
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #6916 üzenetére
Ki lesz a Rönó 2. pilótája? Olvastam hogy az egyik francia portál szerint tuti Petrov de én nem sokat adok az ilyen ismeretlen oldalak infóira.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #6905 üzenetére
Már az élő közvetítésnél sem értettem teljesen hogy mit kérdeznek 2:23-kor. Neked "átjött"?
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #6887 üzenetére
Ebből válaszra leltem a mekis szárny kérdésemre
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #6887 üzenetére
Engem amúgy marhára érdekelne, hogy a rivális csapatok mit szólnak egymáshoz. Pl, Aldo Costáék vagy Ross Brawn mit mondott, amikor meglátta a Mekit és fordítva.
Persze nem a PR szöveg, hanem a zártajtós verzió.
-
attisx
addikt
válasz
hunnylander #6857 üzenetére
"Ez vagy beválik a pályán vagy nagyobb bukás lesz az autóval, mint a 24-essel volt. Az látszik, hogy a szimulációs és a szélcsatorna alapján meg vannak elégedve"
Amíg a tesztek alatt nem kerül elő a szép színes "air flow" folyadék, addig bizakodhatunk...
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #6857 üzenetére
"Ez vagy beválik a pályán vagy nagyobb bukás lesz az autóval, mint a 24-essel volt."
Dettó ugyanezt gondoltam én is, amikor megláttam az autót
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #6857 üzenetére
"Ez vagy beválik a pályán vagy nagyobb bukás lesz az autóval, mint a 24-essel volt. "
Pontosan ugyanezt akartam én is leírni.
Mondjuk ezek a nagy beújítások mindig magukkal hordázzák a nagyobb kockázatot is.
Amúgy szerintem az autó hátulja a legfeltűnőbb része. A jóval nagyobb tank ellenére is elég kecses és kompaktra sikerült. Amikor először megláttam beugrott róla a tavalyi Force India.
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #6836 üzenetére
fúúú hát..Egyfelől nekem nem annyira tetszik (még)..sosem voltam oda az uszonyért.
Másfelől én Jenson-n még nem láttam azt amit Lewis arcán már régen, én úgy éreztem hogy még nem érzi sajátjának teljesen a helyzetet, a légkört, az autót.
..de úgy néz ki valóban a magas orr jellemzi az idei autókat, én nem gondoltam volna még tavaly. -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #6836 üzenetére
...és nem akad, sőt.
-
tibi666
senior tag
válasz
hunnylander #6831 üzenetére
ez még nem is néz ki annyira játékautónak, mint a ferrari. az kritikán aluli.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #6810 üzenetére
Hamarosan kiderül.
Mikor kezdődik holnap a bemutató?
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #6795 üzenetére
A pilóta feje fölötti rész eléggé hasonlít az FW31-re.
-
Xirtam
veterán
válasz
hunnylander #6795 üzenetére
Cuki!
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #6775 üzenetére
Nem lesz shakedown.[link]
-
FuckeR19
senior tag
válasz
hunnylander #6772 üzenetére
A hátsó szárny?
-
littlelion21
addikt
válasz
hunnylander #6771 üzenetére
Ez egyre keskenyebb(nek tűnik). És túl sok rajta a fehér.
-
LA_COSTE
senior tag
válasz
hunnylander #6751 üzenetére
Az első/hátsó spoiler színe jó, hogy fehér lett. Jobban tetszik így.
-
puttputt
őstag
válasz
hunnylander #6751 üzenetére
Csodálkozom, hogy nem kék-piros a fehér-piros.
Bár, az is érdekes kombináció. Újszerű. Olyan McLaren-múltidéző. -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #6742 üzenetére
A Red Bull orr azért csak odakerült.
Szerintem jobban néz ki mint a tavalyi. A kipufogó érdekes helyre került.
A diffúzort nagyon takargatják...
-
Iron Funeral
őstag
válasz
hunnylander #6741 üzenetére
Nálam sem megy...
(#6742) thx
hasonlóan ronda, mint a tavalyi
-
hunnylander
őstag
válasz
hunnylander #6740 üzenetére
Nem működik nálam...
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #6711 üzenetére
Ez a fej
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #6713 üzenetére
Nem hiszem hogy sokat rontana a helyzeten ha a Total feliratos részek pirosak lennének a fekete alap helyett.
-
LA_COSTE
senior tag
válasz
hunnylander #6703 üzenetére
Az a rózsaszín vagy magenta festés érdekesnek tűnik az oldalán...
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #6703 üzenetére
Jó lesz ez. Nekem tetszik ez a sárga fekete összeállítás. Régebben a Jordan is ilyen volt.
"A lengyel pilóta Sebastien Buemivel folytatott beszélgetése során azt állította, hogy a '97-es bajnok, Jacques Villeneuve kapja az ülést."
Petrov meg vihetné a pénzeszsákot a Campos-hoz amivel talán kilábalnának a kátyúból.
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #6688 üzenetére
Én azt hiszem értem mit lehet kifogásolni, és ez szigorúan építő jelleggel mondom.
pl. amikor ezt mondod:
"Nagyon alaposan megnéztem ‘94-ben, és úgy gondolom, a kulcs az volt és maradt – az a néhány foknyi kontrollált csúszás, amit ad az autónak a bekanyarodáskor [turn-in]. Ha oldalazol, időt vesztesz, de most nem erről beszélünk ez esetben. Arról beszélünk, hogy megérkezünk egy kanyarhoz, adunk egy darabka attitűdöt és elrugaszkodunk abból, ahelyett, hogy korrigálnánk azt. Michael valami hasonlót ér el, azáltal, hogy izgatja az autó hátulját a gázpedállal."Nem beszélek más helyett, nekem ez volt az a rész amit újra kellett olvasnom, mert elsőre túl soknak tűnt.
A szöveg első részében nekem a -bekanyarodáskor/bekanyarodik- túl polgári..a ráfordul/ráfordít nekem könnyebb.
ahogy az autó hátuljának -izgatásánál- is jóval könnyebben szalad a szemem a szövegen, ha mondjuk -mozgatja- az autó hátulját a gázpedállal.Itt szerintem arról van szó hogy Michael a gázpedállal játszva segít irányba állítani az autóját, ezzel a kis megcsúszással kedvezőbb (egyenesebb) kigyorsítási pozicíóba kerül.
..valamint ez lassabb kanyarokban kivitelezhető hasznosan, és ott is csak a kanyar csúcspontjában mivel ott a legkisebb a sebesség.
Egy kanyarban ideális íven gyakorlatilag csak a csúcsponton nem kell ellenkormányozni ha valaki elindítja az autója hátulját, minden más esetben nem ideális íven van. -
tibi666
senior tag
válasz
hunnylander #6688 üzenetére
nem az apexre gondoltam. hanem arra, hogy nagyon érezhető az, hogy fordításról van szó és a lehető legszószerintibb fogalmazásra törekedsz. ebből következnek az ilyen csúnya szókapcsolatok, mint pl. extremitásban kifejezve és társaik.
egyébként jó, amit csinálsz, ne vedd támadásnak, amit írtam. csupán ha ilyesmikre odafigyelsz, akkor még profibb munkát adhatnál ki a kezeid közül, és ez emészthetőbb lenne az olvasók számára.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #6690 üzenetére
Nem baj az. Jöjjön csak a káosz!
-
tibi666
senior tag
válasz
hunnylander #6681 üzenetére
eltekintve a durván magyartalan fordítástól, nagyon érdekes a nyilatkozat.
-
glutamin
őstag
válasz
hunnylander #6681 üzenetére
Ez tényleg jó. Kíváncsi lennék, hogy egy gyengébb pilóta egy részletes elemzésen hol miken, bukna sokat.
Aktív témák
Hirdetés
- Eladó számítógép
- XPS 9530 15.6" 3.5K OLED i9-13900H RTX 4070 32GB 1TB NVMe ujjlolv IR kam gar
- RTX 4090, I9-14990 PC Eladó!
- Új! Számla + 1-3ÉV Gari! Áfás! Gamer PC - Számítógép! R5 9600X / RX 9070XT / 32GB DDR5 / 1TB SSD M.2
- Új! Számla + 1-3ÉV Gari! Áfás! Gamer PC - Számítógép! R5 8400F / RX 9060XT / 32GB DDR5 / 1TB SSD M.2
- 4 év gari - magyar bill. - Lenovo ThinkPad Z13 G1 - AMD Ryzen R7 Pro 6850U, 13.3" 2.8K OGS érintő
- 136 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 14400F 32/64GB DDR5 RTX 5060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felváráslás!! Xiaomi Redmi Note 11, Xiaomi Redmi Note 11 Pro, Xiaomi 11 Lite
- AKCIÓ! Lenovo IS8XM LGA 1150 DDR3 alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest