- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- 200 megapixeles zoomkamerát sem kap az S26 Ultra?
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Brutál akkuval érkeztek az Ulefone X16 modellek
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Aktív témák
-
Integra
titán
válasz
venember83 #7968 üzenetére
szeretnéd miiii, teeeeeeeeeeeeeeee.....
-
SzalaiG
addikt
válasz
venember83 #7968 üzenetére
Szerintem Rönó!
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #7961 üzenetére
Ne mindig magadból indulj ki.
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #7920 üzenetére
Én ezeket találtam hirtelen: [link] xD
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #7916 üzenetére
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #7916 üzenetére
Ki az a Mill?
Cedar Mill?
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #7892 üzenetére
Kicsit félreérthetően fogalmaztam, tehát a Ferrari szurkólok nagy része szvsz divatdrukker. Nem gondoltam hogy magadra veszed.
(#7906) george11
OK, az tény hogy már a kezdetek óta a sport részesei.
"A mai divatcspatok, meg csak akkor mennek, ha jól megy szekér, aztán eltűnnek, mintha nem is lettek volna."
Mondjuk 1979 és 2000 között nem igazán tudtak egyéni VB címet nyerni, ez azért egy elég hosszú periódus volt. Szigoróan magánvélemény, de nem hiszem hogy tetszene a mai Scuderia Ferrari csapat a néhai alapító Enzo Ferrari-nak.
-
gV
őstag
válasz
venember83 #7903 üzenetére
Teny, h a toltelek az tulzas kicsit.
szted, sztem nem, akik patinas csapatok voltak meg azok mar nincsenek sajnos: lotus, alfa, mercedes(50es evekben)
ha kell meg irok -
Thrawn
félisten
válasz
venember83 #7903 üzenetére
Na ennek örülök, bár nem szorulok védelemre
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #7892 üzenetére
Az nem semmi volt...
..hanem az őszinteség a F1-ben maradásért cserébe.
Amiért de la Rosa és Alonso még leégetni is hajlandó volt magát.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #7858 üzenetére
Nem, Kimi szabályosan marad világbajnok. A kiskapu szót nem negatív értelemben használtam, de jobb szó nem jutott eszembe arra a szabályra, ami megengedi pilóták kizárását a mögöttük levők helyezéseinek módosítása nélkül.
-
kicsitomi88
őstag
válasz
venember83 #7852 üzenetére
Ha a kókuszgolyónak adjak a vb címet, nem az orszagot hagyom itt, hanem a foldet
-
lacafaca
addikt
válasz
venember83 #7852 üzenetére
-
Thrawn
félisten
válasz
venember83 #7840 üzenetére
Te vén köpönyegforgató
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #7835 üzenetére
McLaren utált? Na, mond valamit?
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #7813 üzenetére
Mint mondottam, ez a dolga, ez az ügyvédekre, ügyészekre jellemző hozzáállás. Nem tartom szánalmasnak, mert a Mekisek és főként Hamilton nem akar így világbajnok lenni, és nem is lesz a szabályok adta kiskapuk miatt. De az ügyvédnek túl kell lőnie a célon, ha el akar valamit érni. És legalább azt szeretné a McLaren elérni, hogy a vétkes csapatokat elmarasztalják és szankcionálják. Ha mindenki olyan simán elsiklana az ügy felett (ahogy pl. a Ferrarisok szeretnék) jövőre milyen hűtögetések lennének a rossz vagy hiányzó precedens miatt.
VB-t eldönteni már csak Mill ügyvéd úr akarna, szakmai becsvágyból. Múltkor csúnyán kikapott a Ferrari ügyvédeitől.
-
lacafaca
addikt
válasz
venember83 #7803 üzenetére
szégyellem, hogy 20 évig ennek a csapatnak szurkoltam...tényleg...
-
Obi-1
őstag
válasz
venember83 #7705 üzenetére
Figy, ha éppen nem vagy biztos abban, hogy állást akarsz változtatni, akkor nem égeted fel magad mögött a hidat. Szerintem legalábbis ez lehetett a helyzet Brawn korábbi nyilatkozatakor. Persze mondhatta volna, hogy nem nyilatkozik, de már az is túl sok találgatást indított volna el.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #7747 üzenetére
De Coulthard komolyan gondolta.
Miért ne vezethetne egy Mercedest, főleg hogy még német is? Ráadásul VB-esélyes autó lenne, és összemérhetné magát Hamilton-nal.
-
-Mike-
addikt
válasz
venember83 #7747 üzenetére
mind a 3 mondatra válaszolnék: chö
-
manutdzoli
senior tag
válasz
venember83 #7740 üzenetére
Hamilton csapattársa?Biztos nem lesz.Ha visszajönne csak a egy ferrariba ülne bele.Furcsa lenne egy mekiben látni.
Kár hogy visszavonult,2 évet még bőven versenyezhetett volna,beleszámolva az ideit is. -
gV
őstag
válasz
venember83 #7740 üzenetére
Schumi sohasem lesz mekis lévén h utálja ron dennist és azt ahogy az az f1hez hozzááll, de ezt már Schumi 95ben megmondta és azota nem változott a véleménye
-
-Mike-
addikt
válasz
venember83 #7728 üzenetére
naaaaa
-
IRON STORM
őstag
válasz
venember83 #7719 üzenetére
Főleg úgy hogy 1 éve nem ült már F1 autóban.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
venember83 #7705 üzenetére
Csak nyilvan van az a penz, amiert az ember haja is mar korpasodik.
hobizoli
-
Integra
titán
válasz
venember83 #7686 üzenetére
richardsot nem kergették el, az egy szimplán határozott idejű szerződés volt.
ott egyszerűen egy marha nagy hibát követtek el, azt hitték hogy mindent tudnak, aztán mikor elment, jött a nagy zakó... megérdemeltékok. adott egy helyzet és adott te aki ebben a helyzetben benne van.
szeretnél valamit. változtatni, tudod hogy ezt szeretnéd. de szeretnél gondolkodni rajta, aludni rá nyugodtan etc..
mindeközben naponta 50x tolják a mikrofont az arcodba hogy akkor mi van.
te mit csináltál volna a helyében? -
gV
őstag
válasz
venember83 #7677 üzenetére
deh jön a Ferrarihoz az a balf@sz, Kiminek és Felipének is szerzödése van
utobbinak személyesen Montezemolo irta alá a szerzödés hosszabitását, akkor Kimit rugnák kibaromság
-
AMD Power
titán
válasz
venember83 #7660 üzenetére
Őszintén szólva "picit" meglepődtem!! RB-nak a Ferkához kellett volna vissza mennie. Érdekes egy lépés. És még azt se mondhatják ,hogy a pénz miatt. Ez nem hiszem ,hogy téma lenne nála.
-
soulcube
aktív tag
válasz
venember83 #7660 üzenetére
Brawn ha minden igaz, azért (is) választotta a Hondát mert a bázisuk Angliában van (Brackley). 2006-ban el is mondta, hogy azért megy szabadságra, mert szinte alig látja a családját. Sztem ez erősen közrejátszhatott a döntésében.
-
Markgx10
őstag
válasz
venember83 #7660 üzenetére
Én is csalódtam az angolokban, NS után RB is "elárulta" a csapatot, sőt Hamilton sem igazán szimpatikus
Londonban is már csak a Millwall az igazi
-
SzalaiG
addikt
válasz
venember83 #7660 üzenetére
Nem véletlen volt akkor a szabi, hanem kényszerszabadságra küldték.
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #7622 üzenetére
...és a Super Aguri is
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #7608 üzenetére
Közelben álló nézők között nem lehet virgonckodni egy 850 lóerős F1-es autóval, a tologatás meg kellhetett valamit beálítani is. Mindegy, de márkától függetlenül linkeltem be, mert egy ilyen amatőr videófelvételen sokkal jobban átjön az autók teljesítménybeli brutalitása, mint a TV közvetítésekben.
-
manutdzoli
senior tag
válasz
venember83 #7599 üzenetére
Mehet Faubel helyére
-
-Mike-
addikt
válasz
venember83 #7599 üzenetére
-
manutdzoli
senior tag
válasz
venember83 #7596 üzenetére
Tudja Alonso hogy a McLaren és a Ferrari a két legnagyobb csapat,és minden évben tud/tudna versenyképes autót csinálni.Meg hát pénz is van dögivel.A McLarenhez már nem fog visszamenni,így maradt a ferrari.Massának asszem 2010-ig van szerződése,kimit pedig csak úgy nem fogják elküldeni.
Alonso pirosban?Inkább ne -
manutdzoli
senior tag
válasz
venember83 #7591 üzenetére
Érdekes lesz az biztos.Webber verje meg egyszer-kétszer
-
PazsitZ
addikt
válasz
venember83 #7591 üzenetére
Kíváncsi leszek mit kezdenek egymással Webberrel.
A végén csak eljön az az idpő amikor egymás mellé kerülnek? -
wildrain
addikt
válasz
venember83 #7518 üzenetére
Nem akarok nyalni, de te a normálisak közé tartozol. Habár ki tudja, sokáig Motiont is oda soroltam... -
lacafaca
addikt
válasz
venember83 #7499 üzenetére
itt nincsenek titkok..
-
george11
addikt
válasz
venember83 #7465 üzenetére
Nem nem
Bosch fika, Marelli, Hitachi jó -
HERR Z
veterán
válasz
venember83 #7460 üzenetére
punto a top5be van eladásokban 500-ból nem bírnak eleget gyártani, bravo is megy tervezetten és anyagilag fosul állnak?
amúgy azóta jó az elektronika amióta nem bosch van benük(német) hanem magneti marelli(olasz)
-
george11
addikt
válasz
venember83 #7460 üzenetére
Az idei évben az európai márkák közül a legnagyobb nyereséggel zártak előző évhez(évekhez) képest.
Feljönnek, mint a higany
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #7460 üzenetére
Mi az hogy "most már"?
Az első naptól kezdve, hogy ide írogatok, szerettem utánanézni a legmegbizhatóbb háttérinfóknak. Csak eddig az informáltságomat nem Raikkönen megvédésére használtam (bár ezidáig is respektáltam), hanem az 'önző McLarenes-Hamiltonos' céljaimnak, azt meg nem csíped annyira.
Bennem nem merült fel egy háttéralku gyanúja. Számomra ez maximum egy 'Titanic eset' volt. Szomorú, de akkor is a véletlenek sorozata kellett a tragikus végkifejlethez. Most is, csak ez a Hami-Meki dolog messze nem egy tragédia. Legalább is nekem nem.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #7454 üzenetére
Ez most komoly? Mármint, hogy a FIAT konszern "csődközeli" állapotban van.
Egyébként nekem megvannak a reális cáfolatai az összeesküvés-elméleteknek és háttéralkuknak, csak lusta vagyok kifejteni terjengősen, de aki utána szaglászott a Meki utolsó két versenyének, és tud valós háttérinfókat annak, nem kell kifejteni.
Csak néhány dolog, Kínában az átmeneti zápor (+bizonytalan időjárás) és egy esetleges plusz kerékcsre megspórolása miatt húzták a kerékcserét (majdnem sikerült is a húzás), de a boxba menet Hami rosszul választott sebességet (ismeretlen pályarész, főleg vászonra és vizes aszfaltra. Hamit megtévesztette a pálya szárazsága, de a boxbejárat nagyon nem volt az, a bejárati kanyar meg éles is volt, gumija zéró, Kimi is majdnem hibázott egy kicsit ott az egyik kerékcseréjénél). Ha valaki tudja ezeket, és látta a sírós képeket meg Ron Dennis elkeseredett tehetetlenségét, tudhatja, hogy nem játszottak meg semmit. Ugyanez Brazíliára is érvényes, ha látta valaki a képeket arról ahogy Hamilton Coulthard majd Ron Dennis karjaiban sír közvetlenül a verseny után (magyar médiában nem találkoztam vele) sejtheti, hogy nem tudott és nem is teljesített semmilyen háttéralkut. Győzni akart, csak a Meki 'rég várt' egyetlen műszaki hibája nem az év elején vagy közepén, hanem a végén jött ki. Úgyszintén aki ismeri a köridőket, tudja hogy Hami nem vesztett semmit a 3 kiállással, amit a superlágy gumi miatt a gyors felzárkózó köridőkért és előzésekért muszáj volt meglépni. Statisztikailag Hami nyert 10 mp-t a kétkiállásos taktikához képest. 'Tele' tankkal superlágyon nagyon csiga lett volna. A szuperlágy még tíz körre se volt jó a célnak, pedig akkor nem tele tankkal nyomta neki.
Mégegyszer gratulálok Kimi-nek! Hami is jó volt és megérdemelte volna, de idén Kimi volt a szerencsésebb, az is kell egy VB címhez. Meg vegyük figyelembe, hogy amikor Kimi képességei csúcsán volt, egy megbízhatatlan Merci volt alatta. Ez is egy dolog ami miatt már esedékes volt neki legalább egy cím. Mostmár felőlem vissza is vonulhat. Ja még ne! Előbb Hami hagy kenje el a száját.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #7438 üzenetére
Te is offolsz, oszt' még nem is tetted abba.
Ez nem off, a Meki nem rohan betölteni Alonso helyét.
McLaren in no rush to fill Alonso seateXodus: Te kötöttél bele a moderálásról szoló véleményembe a gyerekes általánosító gyanúsítgatásaiddal. Te kezdted.
-
hummertime
csendes tag
válasz
venember83 #7365 üzenetére
Nem tetszik, hogy más nem rajong az imádott finnért? Amikor Hamit vagy Alonsot fikázzák, akkor bezzeg nem szólsz.
-
(Kolombusz)
veterán
válasz
venember83 #7365 üzenetére
Menjen a Toyotához, rakjanak össze egy vb képes cuccot és alázzák körbe a mezőnyt.
Álmok, álmok... -
Integra
titán
válasz
venember83 #7365 üzenetére
azok kik?
-
PazsitZ
addikt
válasz
venember83 #7238 üzenetére
Nekem hatalmas tévedésem volt pl. Még évad előtt azt tippeltem a Honda idén jó lesz. Hát eléggé nem jött be. Kíváncsi vagyok mit tudnak összehozni jövőre. Elvileg azt nyilatkozták, hogy már idén gőzerővel a jövőévi modellre koncentrálnak, de ki tudja végül ez fog-e jelenteni bármit is...
-
Peat;)
veterán
válasz
venember83 #7238 üzenetére
A honda költ többet nem a toyota az f1-re. Sry ha te is így tudod, csak nem ezt tükrözi az írásod.
-
Atlantis
veterán
válasz
venember83 #7222 üzenetére
Biztos, hogy ez nagy arányban részre játszik a sikertelenségben. Nick Fry a Hondánál mintha nem is lenne, a Toyota csapatfőnökének a nevét meg hirtelen nem is tudom. Nincs kialakult munkamódszer, nincs átgondolt szervezés ls fejlesztés, ez pedig a precíz, rendkívül munkabíró és kreatív japánoktól nagyon-nagyon szokatlan. Hihetetlen, hogy még lemásolni sem tudnak rendesen egy versenyképes autót...pedig ez sem áll távol a japán néptől, gondoljunk csak arra, hogyan léptek szokatlanul gyorsan a szamurájkorszakból a modern gazdaságba.
-
hummertime
csendes tag
válasz
venember83 #7225 üzenetére
Sajnos egyáltalán nem értitek, de azt hiszem feladom. Úgy tűnik ennek kevesebb értelme lenne, mint egereket olvasni tanítani.
-
Peat;)
veterán
válasz
venember83 #7230 üzenetére
a következő futamig olvasd ki hami srác frissen írt könyvét, ami csakis az igazat, a végső igazat tartalmazza, na meg a mérhetetlenül sok tapasztalata által hiteles képet tud alkotni a forma1-ről benne (sry tudom hogy te is "imádod" úgy mint én a srácot
)
-
Chili7
őstag
válasz
venember83 #7227 üzenetére
Japánban a kötelező vizesgumihasználatra vonatkozó megkésett e-mail sem a Ferrari malmára hajtotta a vizet.
-
hummertime
csendes tag
válasz
venember83 #7203 üzenetére
Nem tudom minek játszátok a sértődöttet, mikor Hamiltonról és Alonsoról ugyanilyen szinten megy a pocskondiázás, érdekes módon az persze senkit nem zavar. A ti görbe tükrötöknek is felfogható a stílusom.
Meg aztán ne is várjatok túl nagy kíméletet, miután a legantipatikusabb versenyző lett a haszonélvezője a műbotránynak, amivel a McLarent hazavágta a FIArrari. Minden idők legszánalmasabb, legtragikusabb vb-címe volt ez, kb. a 82-est és a 94-est felülmúlva.
-
manutdzoli
senior tag
válasz
venember83 #7214 üzenetére
Én a toyotára tippelnék.Ralf helyére nyugodtan mehetne.Tényleg van valami igazság abban hogy 2009-ben alonso a ferrarihoz megy?Ugye massanak van szerződése 2010-ig ha jól tudom,akkor kimi hova megy?Ha kimi megy 2009-ben,akkor schumacher jöjjön a helyére.Nem ralf!
-
maddog
tag
válasz
venember83 #7209 üzenetére
ha valami senkit sem erdekel akkor majd senki sem valaszol ra
megsem ez tortent: egyesek megirtak mit gondolnak meg en is
nyilvan nem ertunk egyet-ez okcsakhogy a moderator engem olyasmivel vadolt ami nem igaz
banneljen ha nem ert velem egyet es nem birja az ellentmondast de legyen gerince es ne olyan indokot hazudjon amit ha barki visszaolvas lathatja hogy hazugsagflodd-rol: azert nezd meg az utolso par hsz-ek kozuli egyszavasakat is
-
-Mike-
addikt
válasz
venember83 #7203 üzenetére
nesírjámá'
-
misanthropy
csendes tag
válasz
venember83 #7184 üzenetére
Basszus ne legyetek már ti is olyanok mint a politikában a baloldalnak nevezett valami, aki ha ellenvéleményt hall elkezd köpködni, meg azonostíani mindenkit a szélsőségesekkel stb.
Mert ez a hsz eléggé úgy jött le, hogy aki mer itt másképp gondolkodni mint a nagy többség (gy.k 99% Rajkós vagy Ferraris),azt egyből azonosítani kell olyan emberekkel, akik esetleg banra kerültek korábban.
Javaslom irassátok át a topik címét Kimi Raikkonen & Ferrari F1 2008-ra -
hummertime
csendes tag
válasz
venember83 #7184 üzenetére
Nem voltam bannon, honnan veszed? Semmi olyat nem írtam, amiért banra kellett volna küldeni. Egy műsztárocskát nem bírok. És?
-
Chili7
őstag
válasz
venember83 #7179 üzenetére
A Prodrive 2008-ra végleg piros lámpát kapott?
-
-Mike-
addikt
válasz
venember83 #7171 üzenetére
húúúúsevőőő, hello win
-
Pompi
nagyúr
válasz
venember83 #7153 üzenetére
"mod: fura ez a topikcim igy 2007ben, akkor mar csak a jovorol szabad itt diskuralni?"
Miért eddig csak 2007-ről lehetett beszélni? Nem volt szó a 2008-as versenynaptárról, az új pályákról, hogy jövőre ki hova szerződik, hogy milyen technikai változások lesznek 2008-ban? De.
Vége van a 2007-es szezonnak ez tény. Kicseréltem a 2007-es versenynaptárat 2008-asra a kezdő hozzászülásban és egyúttal megváltoztattam a topic címét, részben azért, hogy megelőzzem azt, hogy valaki túlbuzgón nyisson egy új topicot 2008-nak. Egyébként ez eddig is így ment ha jól emlékszek. -
Oliverda
titán
válasz
venember83 #7149 üzenetére
Májkül esetében sem hallottunk svájci himnuszt.
-
-Mike-
addikt
válasz
venember83 #7155 üzenetére
sztornó
-
-Mike-
addikt
válasz
venember83 #7153 üzenetére
énmár rég megnéztem....;P a minőség nem a legjobb, a legjobb az amikor minden ledet látsz tűélesen világítani a kormányon meg a versenyzők térdét h mikor hogy rúgnak bele a fékbe stb stb, kormány kijelzőről ne is beszéljünk(kiv ferrari mert az setét;)), ez egy 5/10es quality pozsgay úr.
a 2006os monacoi onboard felvétel na az minőség volt- dvd, williams kijelzőjén az aktuális különbséget az előtte mögötte haladóhoz képest, az alagútban meg úgy rikított h majd megvakultam;))
-
-Mike-
addikt
válasz
venember83 #7135 üzenetére
és ki volt az első magyar néger versenyző hmm?
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #7135 üzenetére
Szvsz ez bla-bla, már elnézést. Mindenki tudja hogy ki/kik volt(ak) az elkövető(k). Tegyük fel hogy kirabolok egy bankot, akkor a családomat és az összes hozzátartozómat is sitteljék le velem egyetemben? Ugye nem.
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #7115 üzenetére
Miért lenne halott? Ez konkrétan szvsz egy bullshit. Vagy ha tényleg így van akkor Stewart-nak igaz van pár helyen.
Mintha a 90es évek közepén hangoztatták is volna hogyha nem nyernek VB-t akkor kiszállnak...
-
JJános
addikt
válasz
venember83 #7023 üzenetére
Mondjuk én a McLaren helyében nem óvtam volna. Örüljön a Meki, hogy nem vették el az egyéni pontokat, így legalább partiban maradt a Ferrarival. Egy ponttal kikapni Kimitől nem szégyen.
Az is szép volt, ahogy Kimi feljött a ponttábla élére!
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #7023 üzenetére
Mert gyenge lábakon állt.
Szerény véleményem szerint az érintett két csapatot a mérések (kabaréba illő) visszásságai miatt fogják felmenteni, szóval nem lesz szükség ilyen erőltetett jogi csűrés-csavarásra. És ez így a Ferrari lelkének is szebb lesz, mert így a két csapat ártatlanná lesz nyilvánitva, míg ez a jogi dolog csak nem-megfellebbezhető-de-lehet-hogy-bűnös státuszban hagyná őket. És az neked se jó.
-
Thrawn
félisten
válasz
venember83 #7014 üzenetére
Ő mindennel csodát tudott művelni
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #6992 üzenetére
Frank Williams-nek nem tetszene ez a "perfect harmony".
Williams: meg se próbáld, Ron
Nico csak a csapattal együtt eladó -
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #6984 üzenetére
Hamilton-nak is volt igazi nyilatkozata a kérdéses dologgal kapcsolatban. Aztán meg már elment DJ-zni amikor a kanadai újságíró még javában szenvedhetett az anyagának leadásával.
És igen, Hamilton igazi nyilatkozata amit a munkájukat normálisan végző újságírók kérdéseire adott, és amit az autosport.com igazi újságírói villám gyorsan leközöltek a verseny leintése után, sokkal szavahihetőbb, mint egy újságiró kreálmánya, aki be is ismerte a felelőtlen hibáját, és közelében nem volt Hamilton-nak.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #6980 üzenetére
Egy fenét hiszek el mindent, és nem is lehetek mindig objektív sem.
De ez esetben, már több szavahihető forrás is cáfolta ezt a kacsát. És utálom, hogy egyeseknek másból sem áll a fórumozás, csak kötözködésből, és a kákán is csomót keresnek.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #6967 üzenetére
Ne lovagolj már a szavakon te is, amikor ez a hír amúgy is fordított anyag. Az eredeti francia vagy angol valószínűleg érthetőbb. De a lényeget, a kulcsfontosságú dolgot azt kreálta, és pont azon áll vagy bukik a kérdés. Nem tudhatod, hogy mekkora terjedelmű tudósítást adott le, (valószínűleg az egész futamról szólót). Szóval e kérdéses mondat, ha jól van fordítva azt jelenti, hogy a tudósítás többi része megfelel a valóságnak és abban szavahihető. Vagyis kéri szépen, hogy ne rugják ki.
-
Vigneau
félisten
válasz
venember83 #6903 üzenetére
Költségkimélés? Tudod Te, mennyit kell költeni egy 10 éves autóra - motorra? Főleg, ha műszaki - generálozás - előtt áll...
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
venember83 #6943 üzenetére
Meg akkor már esélyes lenne egy finn jeges pályás verseny is szöges gumikkal.
Huhh...elképzeltem a dolgot és nekem tetszene.
-
Jadro
veterán
válasz
venember83 #6915 üzenetére
Lehet hogy mostanság nincsenek korszakalkotó újítások, de ez nem azt jelenti hogy nem lesznek a jövőben sem. A motorfejlesztés befagyasztása ezt gátolja. Igaz, hogy ez csak egy része az autónak.
Pohártartónak meg lennie kell, hisz a pilóták isznak verseny közben.
AMD: Lehet hogy ez is csak trükk! Majd ha bejelentik hivatalosan.
-
Jadro
veterán
válasz
venember83 #6910 üzenetére
De mostansag mintha leszokott volna rola, nem?
Mintha.. De szerintem csak nem jutott eszébe a sok Gyula cseszegetés közben.
Más: Gondolkodom ezen a motorfejlesztés befagyasztáson. Az F1 pont a fejlesztésekről szól. Innen indul a csúcsfejlesztések zöme az autóiparba. Ennek fényében érdekes elgondolás. Az más kérdés hogy a versenyekre nézve milyen hatással lesz. Nem ártana kicsit összehozni a mezőnyt.
-
AMD Power
titán
válasz
venember83 #6903 üzenetére
Ez egy vicc szerintem. Nem lenne szabad ennyire vissza szorítani a fejlesztéseket.
-
Chili7
őstag
válasz
venember83 #6903 üzenetére
Azt lehet tudni, hogy mikori állapotokat konzerválnak?
-
prmcsk
addikt
válasz
venember83 #6810 üzenetére
Semmi gond....ember vagy.......
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #6812 üzenetére
Ez az egészet nem én kezdtem...
...és nem adom.
-
george11
addikt
válasz
venember83 #6784 üzenetére
Még nem jártam így
Majd ezentúl jobban figyelek ki az arcomból
-
gV
őstag
válasz
venember83 #6765 üzenetére
inkább arrol beszéljenek h Kimi a h lett VB, 26 pontos hátrányt asszem még senki nem dolgozott le
ha tévedek bocs
-
AMD Power
titán
válasz
venember83 #6765 üzenetére
Ez akkor is egy baromság. Még LH-nak se tetszett.
-
prmcsk
addikt
válasz
venember83 #6724 üzenetére
Neked prmcsk mániád van ? Mikor mocskolódtam ? Ennek megitéléséhez
felnőttnek kéne lenned, hány éves is vagy venember83 24 ?És nem a pilótáknak kell megoldani az egymás közti problémákat, hanem a csapatfőnöknek.
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #6724 üzenetére
A kedvenc az mindig más.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #6719 üzenetére
Dunsztom sincs, hogy valójában milyen dolgok mehetnek most a színfalak mögött. Viccnek szántam, csak benne hagytam egy kicsiny bizonytalansági tényezőt, pont az előbb említettek miatt.
A lényeg az, hogy ha mégis elvennék a címet Kimitől (amit el nem tudok képzelni), az nagyon rosszat tenne az F1-nek és nézettségének. Hasonlóan rosszat, mintha a McLaren-t kizárták volna két évre. Lett volna ilyen szórakoztató szezonvég tele jó versenyekkel, izgalmakkal, drámákkal és fordulatokkal? Minden idők legérdekesebb, legizgalmasabb (és legnézettebb) szezonján vagyunk túl, minden kalamajka ellenére, vagy talán valamelyest amiatt is.
-
Vistaboy
veterán
válasz
venember83 #6719 üzenetére
Kíváncsi leszek rá, hogy Alonso jövőre tényleg megy-e a Prodrive-hoz? Abban is Mercedes motor lesz, így olyan, mintha maradna a csapatnál.
Vagy ez afféle csapat lesz, mint a Toro Rosso a Ferrari-motorral? Bár most már azok is kezdenek összeállni.Mindegy, akárki akármit mond, nekem mindig ez a bizonyos Piros-Fehér McLaren-Honda tetszik a legjobban:
In Memoriam Ayrton Senna.
-
Vistaboy
veterán
válasz
venember83 #6692 üzenetére
Majd visszaolvasnak...
Elvégre így működik a dolog, nem? -
Vistaboy
veterán
válasz
venember83 #6685 üzenetére
Rákattintasz a képre jobb-gombbal, majd "Kép megjelenítése".
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #6676 üzenetére
Hát nem vet szét az "öröm, boldottá" feeling emiatt.
Meg csodálkoznék, ha a tervezők ennyire hülyén tervezték volna meg a kormány és funkcióinak működését.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #6671 üzenetére
This article does not cite any references or sources.
Még egy nyamvadt website-juk sincs, vagy létezik e még egyáltalán ez az újság.
A La Presse-ére Google bácsi egyből a kanadait meg a tunéziait adja, meg kullog hátrébb egy olasz is.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #6671 üzenetére
Évente 58 milla? Nemhogy költenének egy pöppet a fejlesztésre is.
Toyota constructing the race car for the next season...
-
snecy
senior tag
válasz
venember83 #6653 üzenetére
Persze, ezért mondom hogy csak feltételezés, mert igazából alapja nincs, másrészt meg sosem fogjuk megtudni. Talán majd akkor, ha Hamilton vagy Alo visszavonul, és úgymond kitálal erről az esztendőről.
Ha a te variációd jött volna be, akkor bejelentették volna hogy mondjuk Decemberben újratárgyalják a kémügyet, és akkor utólag kizárták volna még a pilótákat is. Ezt csak azért írom, mert vészmegoldás is van ugye arra az esetre, ha a forgatókönyv nem jön be. -
Oliverda
titán
válasz
venember83 #6653 üzenetére
A Ferrari-k a verseny elejétől alapjáraton mentek, nyilatkozta is Kimi hogyha kellett volna még akár +1mp-vel is tudtak volna gyorsabbak lenni...
-
Chili7
őstag
válasz
venember83 #6640 üzenetére
Két ilyen meccslabdát elb@szni (Kina,Brazil)..... hihetetlen!
Mondjuk egy újonctól nem lenne meglepő, ha az előtte lévő 15 futamot nem "hiba nélkül" csinálta volna meg.
Aktív témák
Hirdetés
- Telekom mobilszolgáltatások
- Stellar Blade
- DOOM - The Dark Ages
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Renault, Dacia topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- NTFS, exFAT, FAT32 – Melyiket válaszd és miért?
- Háztartási gépek
- További aktív témák...
- Dell latitude, precision, xps, magyar világítós billentyűzetek eladóak
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T15 G1 - i5-10GEN I 16GB I 256GB SSD I 15,6" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Precision M4800 i7-4800MQ I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD I K1100M I Cam I W10 I Gari!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- 119 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!) (ELKELT)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest