- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- A holnap határán: itt van minden új Galaxy promóképe
- Mobil flották
- One mobilszolgáltatások
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- Három Pixel 9 jött Magyarországra
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Aktív témák
-
wildrain
addikt
válasz
wildrain #23673 üzenetére
Jól gondoltam, Raikkönen ugyanezt mondja.
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #23550 üzenetére
Mert? Azt felteteleztem, hogy Valenciaval is egyedibbek, mint Monacoval, nem minden futamnak idealis a ca. 310 km.
Egyebkent nem jut eszembe minden mindig, meg ha mar korabban olvastam is rola (peldaul ezt pedig korabban mar olvastam, megis kiment a fejembol, na es, messze vagyok a tokeletessegtol, ez nem ujdonsag). Tovabba en se tudhatok mindenrol, a futam pedig a vartnal lassabb koridok miatt elnyulhat es nincs bebetonozva a korszam se, lehet, hogy pl. jovore kevesebb lesz vagy jonnek majd az ujabb varosi palyak amik lassuak es nem mindnek idealis a 300-310 km es ezert nem ezzel az osdi elvvel hatarozzak meg a korok szamat. Ami pl. Monzahoz vicc, mert tul rovid a futam.
Szoval ennek tekinteteben lejtsed az oromtancodat, csak mert hulye vagyok. Ez van.
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #23532 üzenetére
Nem minden palyan azonos a versenytav km-ben (mert nem minden palya egyforma hosszu es tempoju). Ha esetleg elkalkulaltak az elozetesen becsult atlagos versenykoridot, amibol kalkulaljak, hogy egy adott palyan hanykoros legyen egy futam, akkor az tulszabott lesz es a verseny idotartama a tervezettnel hosszabb, SC fazisokkal akar idolimites stb. Miert kell ezt a szadba ragni?
-
D@ni88
addikt
válasz
wildrain #23036 üzenetére
hát ezt én sem értettem hogy mi ebben a káros. max annyi hogy aki ott lakik a pálya tövében fülest kell feltennie
de még a hang is elviselhető sztem, aki hallott már élőben. Siófokon kb 4méterre ment el előttem a Redbull, meg a Torro Rosso és hát volt hangja...
Amúgy meg tényleg nem lesz dugó ott azon a részen, max annyi lehet az egészségük megóvása miatti fellebbezés hogy ha baleset lenne, de hát az meg versenyzőkre, pályabírókra, meg még talán a nézőkre lehet veszélyes de hát sztem biztonságosan le tudák ott is bonyolítani mint máshol...amúgy meg nem tom mit vannak oda, akkor pénzt kap ezért a helyi önkormányzat vagy minek nevezik ott, hogy sztem panaszuk nem lehet
meg a boltosok is nyernek vele, meg akinek esze van és a pálya mellett lakik jó rálátással kiad 1 szobát és tök jól jár... na mind1 ők tudják
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #22995 üzenetére
Azt nem lehet megmondani, hogy ki nyert volna, de azert lett volna nemi izgalma a masodik kiallasoknak, valljuk be. En Lewis defektjeig emiatt dorzsoltem a tenyerem, hogy meg nem teljesen lefutott es dog unalmas a futam. Lewisnak voltak realis eselyei, a nehez auto mindket kevereken lassu a konnyuhoz kepes (a Hungaroringen meg kulonoskeppen sokat jatszik bele a koridobe az aktualis uzemanyagszint) es Massa is belecsoppenhetett volna forgalomba.
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #22961 üzenetére
Szerintem a radiozast azert nem vagjak be toluk, mert nem jarultak hozza.
De senki ne vegye tul komolyan a feltetelezeseimet, ezek csak artatlan feltetelezesek, nem all szandekomban bizonyitek hianyaban vadolni senkit.
De egy nezoteri amator felvetel meg mindig erdekelne a tankolasrol.
Nem lehetett tobb 5 mp-nel.
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #22956 üzenetére
Az onboard elerese ugyanolyan egyszeru, mint a jelado 'kikapcsolasa'.
Eleg, ha valaki aki a jelados dolognal is segedkezik (pl. Charlie), raszol a kozvetites rendezojenek fulere, 'Kimi onboard only'. A Ferraritol a radiobeszelgeteseket sem szoktak soha bevagni, azt a szivesseget is a kozvetites vezetoi teszik.
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #22953 üzenetére
Olaj a tuzre ez is.
Onboard, nem latni a tankoloberendezes csatlakozasanak idotartamat. Kezd tul sok lenni a veletlen, nemde? A kocsi felemelesetol az elindulasaig kevesebb, mint 6 masodperc!
Vagyis a tankolas ennel csak rovidebb idotartam lehet, tovabbra is buzlik a dolog.
Es nem en szurtam ki, es nem en vadaskodok, hanem a Renault, de meg tudom erteni oket.
-
Pompi
nagyúr
válasz
wildrain #22934 üzenetére
Alonso kivezető köre 1.47.032 volt, addig Kimi ment egy 1.23.551-et (51.kör). Ha mondjuk ment volna egy Kimiéhez hasonló idejü kivezetőt (1.43.921), akkor talán nem tudta volna őt megelőzni Kimi - de nemtudom, hogy Kimi kiállása után közvetlenül mennyi volt a különbség kettőjük között.
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #22925 üzenetére
Szeretnem megjegyezni, hogy en nem gyanusitgatok senkit, Alonso bokte ezt ki (most mar nem nyalizik a Ferrarinak, akkor megiscsak a Hondahoz tart
) es a Renaultnak lett gyanus a dolog. Csak bedobtam a temat, hogy legyen min csamcsogni, mivel most ez a legfelkapottabb tema mashol is.
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #22885 üzenetére
En ertettem mire gondolt, megha lehet is a fogalmazason szorszalt hasogatni. A lenyeg, hogy Heikki konnyu falat volt es egy batrabb fektavval sem tervezett visszatamadni.
Ezt a bekezdest mar azelott kritizaltatok, hogy leirtam, nagyon jo lett a cikk. En ezt az ez utan kovetkezo reszekre irtam, az pedig tenyleg jo kis iras. Foleg, hogy en meg hallottam sokat DS hangjat F1-et kozvetiteni es a Telesportban gyerekkoromban es ezert minden irasat ugy tudom 'olvasni', mintha o mondana el eloszoban, mert jol is merem a ficko beszedstilusat e hanglejteseit. Ugy pedig elmenyszamba meno iras. Lehulyezhetitek, le ven majmozhatjatok, ettol en meg teljesen kulonbozo modon fogok tekinteni ra. Kedvelem es tisztelem ot. Egy ujabb ok amiert mar megint irritalo vagyok, pfuj.
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #22838 üzenetére
Na akkor itt egy tenykozles.
-
borsi
tag
válasz
wildrain #22822 üzenetére
Jó én nem bánnám, én már rég bevezettem volna. Jó nagy taktikázások lehetnének a Turbo Boost gombbal.
Csak tényleg nem tudom, hogy lehet-e akksi-villany kombó... De ha te biztosra tudod, hiszek neked.
Elolvastam a cikkeket, köszi. Ezek szerint nincs túlságosan megkötve a kezük.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
wildrain #22730 üzenetére
kinetikus energiatároló rendszer (KERS) //, csak ahogy gyorsan irom, az E és a R meg egymás mellet van, azt szinte egyszerre nyomom meg, igy KRES-re sikerült elütni
sztem amugy nem számit, hogy milyen gyorsan tudja elraktározni az energiát, max az első körben buknak vele, ha lassan, mert a 2. körre már biztos el tudja, és innen az utolsóig nincs gond, szóval a legfejlettebbnek az előnye annyi lehet, hogy
- az első körben is tudják használni
- és kevesebb idő alatt tudják felhasználni a raktározott energiát, igy "egyből gyüjtheti a következő körre"
Mert mindenkinek körönként ugyanannyit szabad eltárolni, vagyis olyan nagy kül. a KERS terén nem lesz a csapatok között jövöre, késöbb mikor már lehet fejletebbet használni, már lesz kül KERS és KERS között.. -
Peat;)
veterán
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #22795 üzenetére
Alonso nem az a ficko, akinek kulonosebben idore van szuksege, hogy alkamazkodjon a technikahoz. Biztos, hogy Button motivalva lenne Alonso altal, de kicsit kiegett mar a Hondanal, ami ertheto. Alonsonak nagy az egoja, nagy az onbizalma, nagy a pofaja, de tud is vezetni.
Az ilyen fickok a tipikus VB eselyesek.
-
aesir
veterán
válasz
wildrain #22783 üzenetére
Egyetértek, a Ferrari vissza fog esni erős középcsapatnak, kb a BMW mostani helyére. Mikor még megvoltak a kulcsemberek, akkor is érezni lehetett hogy elfogyott a lendület, amióta pedig elmentek, nagyon hullámzó a teljesítmény. Ez demoralizál és süllyedéshez fog vezetni.
-
Integra
titán
válasz
wildrain #22776 üzenetére
én sem hiszem hogy a kers önmagában felemelné a hondát jelen nyomorúságos helyzetéből
a fene tudja, hogy ross mennyire rúgta szét a mérnökök seggét és mit sikerült alkotnia.
mert hiába 4 szélcsatorna, ha abból egyet sem tudnak megfelelően használni..
azért drukkolok, hogy ross nem véletlen került oda és nem a lábát lógatta!
ha valaki, akkor képes lesz alonsót meggyőzni hogy egy évre kukkantson be hozzájuk. feltéve, ha valóban van valami a boszorkánykonyhán, ami pajesz érdeklődését felkelti. -
Csepy
őstag
válasz
wildrain #22776 üzenetére
Hát, ha nem is a KERS-től, de minden esélyük megvan, hogy előrébb jöjjenek.
Jövőre visszarepítik a kocsik aero csomagjait 10 évvel ezelőtti szintre, rengeteg építési szabály változik, plusz slick gumik. Szóval akár még az élen is találhatják magukat.
Ki tudja...Regards: Csepy
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
wildrain #22714 üzenetére
A KRES kb 0,1-0,3 sec-et hoz körönként, de mivel 30kg körül lehet a tömege, csak akkor lenne érdemes,
-ha nem haladja meg a minimum súlyt a kocsi a rendszerrel,
-vagy ha olyan helyre tudják tenni, ami nem borítja fel a kocsi egyensúlyátA 30kg nagyjából pont kiüti a 0,1-0,3sec-et.
-
#06658560
törölt tag
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #22712 üzenetére
De a Honda lehet majd elcsapat, a McLarennel elcsapat voltak, BAR-kent majdnem felemelkedtek, Brawnnal KERS-szel megint dobbanthatnak, ilyen koltsegvetes mellett.
Es ugy tunik a Honda megadja Alonak az egyeves szerzodest.
Mar az autosport.com is cikkezik rola, pedig ott nem hozzak le a pletyi hireket.
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #22697 üzenetére
Persze, hogy korai (ha fair-ek akarunk lenni Kimihez), de majd a szezon vegen kiderulhet, hogy megis kesoi. Mert ugye a McLarennel, most nincs egy Alonso, de viszont van Lewis.
Es en most mar jobban kinezem Heikkibol, hogy kepes lesz a pontrablasokra, mert megkapta a psziches lokest, hogy legalabb azt hozza amit tud. Mert hihetetlen hogy a -1mp tole a maximum.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
wildrain #22681 üzenetére
Értem itt, hogy massa kiesésével 3 helyett 4 pontot kapott, +massa nem szerezte meg a 10-et (helyette 0-át kapott), így pont ügyileg ö járt a legjobban a 4 közül.
1. massa +10pont
6. hamilton +3pont
(itt massa hozott volna fel 7-et)Massa kiesik, ezért
5. hamilton +4pont
(itt viszont még hamilton hozott rajta 4-et)-7 helyett +4 , vagyis 11
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #22660 üzenetére
Az en szavaimat szerintem legjobb mindenkinek az en szemelyes velemenyemnek tekinteni, nem vagyok sem tevedhetetlen, es amint latszik, nem tudok fogalmazni se.
Esos versenyen azert a motor nem erolkodik annyit az igaz, de a nagy paratartalmat birnia kell, de leginkabb arra gondoltam, hogy Hockenheimben az a motor nem volt kimelve sem amikor Lewis megszerezte, sem miutan elvesztette az elonyet az SC miatt es megis megceloztak vele az elso helyet. De mivel a motorokat tul kell 'meretezni' az allokepesseg tekinteteben, a (tesztkilometerek alapjan) meg egy harmadik versenyen is jol tudna teljesiteni, es inkabb csak teljesitmenycsokkenessel jelezne elhasznalodasat, nem elfustolessel. Szerintem ezt a Ferrarinal nem is fogjak felvallrol venni. Legjobb esetben, csak a hutest szabtak el, de ha belso alkatreszek elettartama okozta a problemat, jobb lesz valamin javitani Valencia elott.
-
D@ni88
addikt
válasz
wildrain #22653 üzenetére
Hagyd rá mézesmackóra, kicsit álomvilágban él ha Lewisről van szó.
Nem lehet neki bemagyarázni dolgokat. Ha valami ugyan úgy történne Lewissel meg egy másik pilótával teljesen, akkor sem lehetne neki bemagyarázni. Sztem Lewis jobban is nyomja a gázpedált az egyenesben mint a többiek, egyszerűen annyira genius. Ha Lewis mákol valamit akkor az nála Lewis faktor, ha pedig más akkor csupán mák.
Még azt is próbálta anno bizonyítani amikor Kanadában Lewis belement Kimibe, hogy az sem az ő hibája volt hanem az FIA-nakegyszerűen nevetséges. ritkán járok erre de mindig ez a hunnylanderes okoskodás megy. Mert ő tudja.
Mézesmackó: a Csumára van tekerve az tényleg azt jelenti hogy 100%, a majdnem csuma az egy kicsit kissebb. szval ezt kellett volna használni. Amúgy sztem Hamilton sem 60%on használta a motort, de lehet hogy neki ez is belefér, mert olyan zseniálisan tud vezetni hogy motorse kell alá úgy is végigelőzi a mezőnyt pusztán AERO-ból...
PH-n nem lesz közeljövőben olyan fejlesztés hogy egyes felhasználó HSZ-eit kiszűrje?
ez nekünk is jó lenne meg Mézesmackónak is aki saját magának írva okozna örömet magának...amúgy meg annyit fűznék hozzá hogy a Zseniális Lewis például lazán otthagyta az ideális ívet Massának... És múltkor hogy szidtad Massát hogy otthagyta Haminek a helyet... Nagyon meg volt róla a Véleményed Maci, szval olvasd fel azokat a hsz-eid Hamilton figurádnak is
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #22653 üzenetére
Miert venned te mindig tenynek amit mondok? Ennyire tisztelnel? Meglepo.
Mindenesetre tudtad mire utaltam, ennyi eleg. De, hogy ennyire be tudtok sertodni arra, hogy a Ferrari motor megbizhatatlan es nem birja az eroltetett menetet (Lewis ugyanazzal a mocival brillirozott Silverstoneban es Hockenheimben is, szoval van benne szufla es megbizhato is), vagy arra hogy mennyire volt feltekerve, az megmosolyogtato.
Ezen mar reg tullephettunk volna, csak ragozzuk a semmit, jegyezd fel valahova hogy en se tudok hibatlanul fogalmazni es oruljel hogy te fedezted fel ezt a nyilvanvalo tenyt!
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #22645 üzenetére
Ha en csumara tekerest velek, akkor azt irom, de mivel nem tudhatom pontosan ezert nem szuksegszeruen 100%-ra utalok vele.
Az mennyivel lett volna jobb, ha azt irom, hogy az a motor 90%-ra volt feltekerve? Az is bizonytalan informacio, es abba is bele lehet kotni.
De a lenyeget megertetted elsore is. Ne kelljen mar eltalalnom a pontos szazalekos aranyt, ahhoz, hogy akceptald a lenyeget, hogy a motor atlagon felul volt terhelve.
Vagyis szavakon lovagoltal csak. A moci meg csumara fel volt tekerve, igy mondom, tovabbra is, mert a 85-100%-ra fel volt tekerve meghulyebben hangzik es nem mindegy neked, hogy mibe kotsz bele?
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #22642 üzenetére
Akkor csak fogalmazasi kerdesekrol csevegunk. A 'moci csumara volt tekerve', csak egy frappans szosornak jott ki, tisztaban voltam vele, hogy nem kell hozza konkret szazalekos ertekeket kotni, a mondanivaloja attol meg leeshet, hogy az a motor hasznalva volt rendesen, a korulmenyekhez (hoseg, masodik hetvege, qualin is sokat nyuzta) kepest igenis sokat (persze ki kellett volna birnia).
Te meg azt nem tudod, hogy nekem mikor mit jelent a csuma peldaul. Ezzel mar megint ott vagyunk ahol a part szakad, vagyis az osszes szavamba amibe egy kicsit is bele lehet kotni, muszaj belekotnotok, pedig a hszem lenyegi mondanivalojat kellene tekinteni, senki sem kepes mindenki szajizenek megfelelo tokeletes szohasznalatra es fogalmazasra. Meg en sem. De ti azert lejtsetek csak oromtancot, ha talaltok nehany szot amin el lehet lovagolgatni.
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #22637 üzenetére
Massa nyiltakozta, hogy Lewis defektjenel tekerte csak le a motorerot, vagyis logikai kovetkeztetes, hogy elotte magasabb pozicioban volt, az idoeredmenyek ismereteben egy tizes skalan kozel a tizeshez, mert ki kellett volna autozniuk egy legalbb tizmasodperces elonyt, ahhoz, hogy Lewis ne nyerhessen a boxtaktikajaval. Az a moci csumara volt tekerve, 9-10/10, ez az en megindokolt szakmai meglatasom. Mas is feltekeri a motort, ha spurizni kell, Lewis is feltekerte a defektje utan, nem nagy kunszt kikovetkeztetni.
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #22615 üzenetére
Az idomero alapjan. Massa majdnem elment a Rottenbiller utcaba a rajtnal, akkorat fekezet mint meg soha eleteben, mazlijara meg fektavon belul volt es be tudott fordulni a joval kenyelmesebben kanyarodo Lewis mellett. Ha akkor nem eloz, nem nyerhetett volna, de a mocijat megkimelte volna, 8 pont.
De, ha atlatod a helyzetet Lewisnak a defektjeig megvoltak a valos eselyei a gyozelemre, ebben nem tevedtem.
En arrol nem tehetek, hogy a Ferrarisok alulmuljak magukat a kvalifikacion ezzel hamis erokepet mutatva technikajukrol. A Ferrari elso ero volt a Hungaroringen.
Valencia uj palya, ott a Ferrari pilotak gyatran fognak tejesiteni, es plusz az a palya 10x inkabb McLaren paly, mint a Hungaroring. Lewis pont a Valenciai stilusu palyakra bukik. Nem csak a Meki lesz ott eros, hanem a McLewis. A Ferrarisoknak csak Kovat lesz eselyuk ott elkapni, ha ott is tutyimutyi lesz es lassan tanul.
-
MPowerPH
félisten
válasz
wildrain #22274 üzenetére
Baumgartner nem soha nem tudott jól vezetni, most se tud, és nem is fog soha jól vezetni.
Soha nem ért el semmi olyan eredményt, amit fel tud mutatni, az F1 -be is csak beerőltették.
És igen is, szégyent hozott ránk. Ő nemhogy az F1 -be nem való, de max. gokartozni engedném. Kisebb szériákban is csak bénázott, esett kelt a pályán. Még talán a palik is jobb lenne F1 -es autoban, az legalább már valamit felmutatott a dakaron.Na, jó szurkolást mindenkinek.
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #22256 üzenetére
Arrol nem is beszelve, hogy Danica Patrick nem is a NASCAR-ban versenyzik.
En ugy gondolom, hogy egy ferfiember nem azzal ad tiszteletet a noi nemnek, ha elismeri, hogy A NO (nem a tesztoszterontultengeses alnok) kepes ugyanolyan fizikai erokifejtesekre, teljesitmenyre. Anatomiailag, biologiailag kulonbozik a ket nem es ez nagyon jol van igy. Jelenleg nem latok olyan noi pilotat, aki az F1-ben megerdemelten lehetne jelen. Szenzacionak, reklamnak jo lenne, de egy elcsapat huzopilotajanak nem.
Ja es eszteteikai szempontbol, a tul sok izom egyszeruen undorito egy non.
-
munky
őstag
válasz
wildrain #21984 üzenetére
Azért nem vagyok biztos abban, hogy ezután nézem mert olyan irányba haladnak a fejlesztések ami nekem nem tetszik és mert ez a Ferrari már nem az a csapat aminek én a kilencvenes évek végén elkezdtem szurkolni. A cápauszony csak egy a sok ok közül (pl: Kimi érkezése is nehezen emészthető dolog volt számomra mivel előtte ellenfél volt), szarul fogalmaztam meg az első hsz-on.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
wildrain #21973 üzenetére
Nehogy a Palik legyen: Palik László - Eltört a felnije? De gyönyörű!
-
-
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #21964 üzenetére
tényleg, nemrég ültem net elé, és mindjárt egy egyszerű cikk:Kovalainen-Hamilton
Ez olyan rendben van sztem. -
Peat;)
veterán
válasz
wildrain #21958 üzenetére
Shellel van/volt valami megállapodásuk, érdekük. Amikor Palik van akkor minimum 5 percet dumál arról hogy milyen kajak technikájú a cucc és mindez az utcai benzinkutaknál is ugyanaz. Amikor nem Palik van akkor meg bevágtak egy shell reklámot. Az utolsó futamon nem rémlik ez, de előtte vagy 4-5 futamig ez volt.
-
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #21895 üzenetére
Szerintem Domenicalival nincs nagy problema, o csak csapatvezeto, a technikai problemakrol nem o tehet, csak o viszi el a balhet. A taktikai bakikrol sem o tehet, az Luca Baldisserri terulete, a beallitasok megtalalasa meg a mernokok es pilotak feladata.
Vagyis, Brawn es Schumacher hianyzik. Tavaly a McLaren problemai, a belviszaly es az ujoncuk tapasztalatlansaga meg megajandekozta a Ferrarit VB cimekkel, de most mar kezd kiutkozni a tiszta-olasz-teljesitmeny.
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #20897 üzenetére
Nincs harag. El szoktam olvasni a Gorbe Tukroket, a FORMAbontokat, a Futamelozeteseket esatobbit, sot lehet, hogy elo is fizetek az F1 Racingre. (Mondjuk azt nem ok irjak es szerkesztik, de nekik is hoz penzt.) Tisztelem FP-t, es elolvasom az irasait. Tisztelem DS-t, es elolvasom az irasait. De nem mindig tetszik minden.
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #20889 üzenetére
De elolvastam tobb, mint a felet es a tobbit is atfutottam. Ne a szohasznalatomba koss bele, tudod te pontosan, hogy mit mire ertettem. Annyira elfogult hogy az, mar (neha) faj. (Annyira mindent a Ferrari es Kimi szemszogebol nez es magyaraz ki ...) DS-re legalabb nem tudod rafogni, hogy mclarenes, mert nem az. Nade FP ... egy hatalmas nagy Kimi rajongo ...
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #20884 üzenetére
Jol van mar. Minden cikkben van figyelmetlensegbol adodo hiba. A Webber-dolgot az auto setupjara erthette, de kit erdekel, en szeretem a cikkeit, szeretem a stilusat, a poenjait.
A mostani Gorbe Tukor (masodik resze) viszont fortelmes, annyira egysiku es savanyu a szolos Kimi/Ferrari mosdatas. Vegig se birtam olvani, annyira faraszto. Az elso Silverstone-os resze az viszont egesz jo es poenos is.
-
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #20854 üzenetére
Ezért írtam, hogy sztem sem olyan, csak a Nick utal a Törökre.
Egyébként néha tetten érhető a hasonló stílus, de persze nem lehet azt produkálni minden hsz-ben, pl:
"Ze egy. Nagy sokk puppu teve vaggy! Irrtam már nekkedd.Hogy Te kerüüld el. A bosszorgánt! Esz tégedett be akkar fonni mindd. Egy tczoppfott. És majdd a véggül. jólll adjon lövnek. Fogok llátni-Te lló.Ne dudgi
"sry Neddudki-tól hogy ennyit dumálunk róla, meg az offokért.
szerk: Rejtő-t olvasni, és Hofi-t hallgatni muszáj és kötelező szvsz -
#51736960
törölt tag
válasz
wildrain #20849 üzenetére
egyetértek veled, én sem szoktam olvasni neduddki postjait, évekig azt hittem, hogy diszlexiás vagy fogyatékos.
csak nemrég tudtam meg, hogy állítólag rejtő stílusában ír...
mondjuk tőlem nagyon távol áll rejtő, egyetlen művét sem tudtam végigolvasni.
(nemere istvánon és a kozmosz fantasztikus könyveken nőttem fel)
ps.: tőlem neduddki úgy ír, ahogy akar, sosem szóltam le ezért. viszont számolnia kell azzal, hogy sokan hülyének nézik, ha ez neki nem gond, akkor minden oké
bocs az offért, ez nagyon nem ide való téma...
-
gV
őstag
válasz
wildrain #20827 üzenetére
nem, csak őt mivel most ugyan abban a helyzetben van mint Schumi amikor a Ferrarihoz ment momentán van egy gyengén teljesítő csapat igaz akkor a Ferrari több évtizedes multjához képest volt gyengébb, mig a röno csak 2év eredményeitől
#20829 nem tudta, azt a mondást ismered h: "csak a halál biztos" ?
#20828 magának adjon esélyt h összekapja a csapatot
-
PazsitZ
addikt
válasz
wildrain #20716 üzenetére
Erre azt szokták mondani, hogy a negatív reklám is reklám...
Szóval valahol érte is tesznek ezzel. Még én is mikor esetleg leállok hunnylander-el.OFF: Én például egy retekklubon futó műsorral kapcsolatban nem szoktam szólni semmit, nem szoktam reagálni rá, pedig tunék mit
, de nem akarom megadni neki, még a negatív reklámot se
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #20696 üzenetére
A palya eleg szeles volt. Ha Webber jobbra a fal fele megy, fel is szabadul vele a helye kozepen. Kimi nem ket autonyi szeles, mint Webberrel egyutt volt, amiert Lewis elindult jobbra. Ha Lewis jol kapja el a rajtot, akkor mindig eloz is, ez nem veletlen. Lewis megerdemelten nyert, a gyoztes erdemeit nem illik kisebbiteni, mosdassatok helyette inkabb a veszteseket.
-
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #20614 üzenetére
mit ki nem nézel belölem...de sajnos egy jobb klikk elárulnaSzal nincs baj a képekkel ( csak ha sok van akkor linkelni kell. Pl. sztem teljesen rendben van a McLaren hátsó nyúlványáról a kép, viszont valszeg sok volt a futamgyőzelem után.
Nem tom, de az ziher, hogy felhasználó szinten a fórum gyorsasága az elsődleges, az üzembentartok hoznak kompromisszumot a terhelés-stíluskép oldaláról, ott a felhasznak a többség igényeire kell figyelemmel lenni,...és nincs kétségem, hogy az hogyan végződne jelenleg.
-
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #20553 üzenetére
Nekem sincs bajom a dologgal, a versenyzők igyekeznek a dolgukra koncentrálni, azon a hétvégén maximálisan ez a dolguk, ...sztem ebben az esetben a 'szerelőnek' kellett volna vállonveregetni a fotóst...az egyértelműbb, arra biztosan odafigyel (mondjuk erre is
)
Monty-t osztották akkor sokan amiért úgy kiakadt, pedig...ez egy ilyen dolog. Nem szép és utána elnézést kell kérni, mivel fellökni nincs joga, de benne van.
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #19596 üzenetére
Lewis ott nem triatlonrol beszel, es nem is emlit konkret idopontot. Majd a szezon utan lehet versengeni. Lewis hobbija a sportolas es a testedzes, de biztos, hogy szeretne majd rakeszulni, ha olyan sportagrol van szo amiben az ellenfelnek mar elonye van. Es egy dolog amit o akar, es egy masik, hogy mit enged meg a csapata. O elfogadta a kihivast, a management visszamondta, mit nem lehet ezen elfogadni?
Kar ez miatt Lewist szekalni, aki nem fogja fel, hogy miert lett visszamondva a dolog, es csak lovagol a dolgon, mert van mediamoslekotok, min csamcsogni, annak nem sok esze van, emberhez melto jelleme pedig megkevesebb.
Tudsz angolul vadeso? Olvasd mar el a tegnapi sajtotajekoztatot! Belesodortak egy konkret juliusi triatlonversenybe, amit minden VB eselyes pilota elutasitott volna, pont.
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #19510 üzenetére
De szerintem ilyenkor az FIA-nak lehetőséget kellene adnia arra, hogy felszólításra visszaengedje maga elé Vettelt, ahogy az 2005-ben Japánban Alonsoval történt.
Na ez a legbosszantobb a dologban, hogy a versenybirok ezt nem tettek meg. Vajh miert?
Ha a szezon tovabbi szakaszaban is hasonloan kemenyek vagy mulasztoak lesznek a McLarennel, ellenben masokhoz meg kegyesek maradnak, megadjak vele a valaszt.
-
#56474624
törölt tag
válasz
wildrain #18705 üzenetére
Figyelj, én csak a tényekből vonom le a konzekvenciát, semmi mást nem teszek. A BMW-nél Kubicára alapoznak, ez most már látszik. És ez valószínűsíthetően nem azért történik, mert Heidfeld pszichikailag ténylegesen alkalmasabb Kubicánál, vagy mert ilyen gonosz lenne a BMW vezetése. Tényleg jól előz Nick, de ne felejtsd: más dolog a középmezőnyben előzgetni, és megint más az élen, ahol egyetlen hiba miatt már kezdik is élezni a guillotine pengéjét. Én egyvalamire emlékszem Heidfeld esetében: mikor tavaly megszületett a kislánya. Úgy ment azon a futamon, mint egy eszeveszett. Láttad te anno, Schumacher hogy ment végig azon a futamon, amikor az édesanyja meghalt? Na ezt nevezem én hidegvérnek. Ettől lett ő a legnagyobbak egyike (a tehetsége mellett természetesen).
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
wildrain #18710 üzenetére
Willy Rampf Montreal után tulajdonképpen el is ismerte, hogy a csapat már Robert igényeire fejleszt. "Jobb versenyző lett, mint amilyen tavaly volt" - mondta Kubicáról. - "Nagyon agresszív, de mi is megpróbáljuk ebbe az irányba fejleszteni az autót." Márpedig ez Heidfeld szempontjából azért különösen balszerencsés, mert kettejük vezetési stílusa markánsan különbözik egymástól, tehát ami jó az egyiknek, nem feltétlenül jó a másiknak. Ebből a spirálból nem lesz könnyű kitörni.
Igen, megtaláltam közben, akkor beteszem ide....
Amugy most Nick megy a teszt-re!! Elvieleg nem ment volna...
-
vagamo
őstag
válasz
wildrain #18699 üzenetére
Én sem akarok ezen vitatkozni, mivel nem Én tesztelem őket!
Hiszek, Neked és Laudának is, ha nem megy át akkor nem megy át! Reméljük nem lesz móduk a versenyzőknek az ellenkezőjét bebizonyítani! És ha már annyi mindenkit idézet és vissza emlékezet, akkor erre is illet volna emlékezni, vagy utánanézni! Amúgy nem bírom Lapajt, de a Hanga illik az F1-hez!
Aktív témák
Hirdetés
- Filmvilág
- Tőzsde és gazdaság
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik
- Milyen videókártyát?
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- BestBuy topik
- LEGO klub
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- További aktív témák...
- PlayStation Plus Premium előfizetés 3291 Ft / hó áron!
- BESZÁMÍTÁS! Asrock H310CM i5 9400F 16GB DDR4 240GB SSD 1TB HDD RTX 2060 Super 8GB Zalman Z1 700W
- IKEA (HAVREHOJ) tablet vagy laptop tartó
- Erdély története I-II-III egyben 3990 ft
- 18 éve! Billentyűzet magyarítás magyarosítás. Festés vagy lézerezés és egyebek! 3 lehetőség is van.
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest