Aktív témák
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #43751 üzenetére
oké, szép meg minden, de hány szor tört ez már kocsit szted?
de nagyon hangulatos videó -
proof88
addikt
válasz
Motion_Blur #43747 üzenetére
A Ferrari arról is beszámolt, hogy nem csak a versenypályán, hanem azon kívül is csökkenti a "köridőt", hiszen az elmúlt évekkel ellentétben az ázsiai oldalon szállásolja el csapatát, így nem kell minden nap áthámozniuk magukat a Boszporuszon átívelő hídon.
Jól hangzanak a dolgok... a Ferrari most tudna nagyon szerepelni, ha nem romlana el semmi és a KERS-et is tudnák használni...
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #43747 üzenetére
már a Brawn és RBR mögött vannak, inkább a szintjükra, vagy fölé kellene nőni
-
P00By
nagyúr
válasz
Motion_Blur #43747 üzenetére
A fiúk a bányában dolgoznak
-
proof88
addikt
válasz
Motion_Blur #43725 üzenetére
De én úgy szeretném, ha mindenki maradna és nem lennének azok a pénzügyi korlátozások és két kasztos szabályrendszer...
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #43727 üzenetére
Tudok komolyabbat is.
A FOTA egységes marad, Mosley meg hajthatatlan és jön egy ellenszéria. A Mosley F1 már az első évében kínlódni fog; egyes csapatok nem tudnak majd egy épkézláb autót létrehozni, mások néhány futam után tönkremennek (fejlesztési harc nulla, a mezőny 10 másodperc különbséggel szétszórva), Bernie pipa lesz Maxra, mert a nézettség a béka feneke alá esik. Végül Mosley-t leváltják és visszatérnek az igazi csapatok a fapados F1 életképesebb csapataival kiegészülve.
A Ferrari uniós bíróság elé megy és megnyeri a pert, hogy ne kelljen fizetnie, ugyanis nem erre szerződött hogy tönkre tegyék gazdaságilag egy nevetséges sapkával és emellett vagy a szerződés teljesítéseként indít két autót a tesztpilótáival. Zéró fejlesztés évközben, a sztárpilótáival az ellenszériában fog versenyezni.
-
shteer
titán
válasz
Motion_Blur #43727 üzenetére
nagyon reméljük
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #43723 üzenetére
De kellenek, de Mosley be akarja kényszeríteni őket a saját szabályai szerint.
A Ferrari nem tud kilépni, mert több milliárd dollárt kellene visszafizetnie, a McLaren a versenyzésért él, ha minden kötél szakad, belemennek a 40 milliós sapkába is a felesleges alkalmazottaikat meg átszervezik az autógyártásba.
Lehet egy vegyesfelvágott mezőny, mondjuk a következő listával:
Ferrari, McLaren, Williams, Brawn, Force India, Red Bull, USF1, Lola, Prodrive, Brabham, March, 'Toro' (-t állítólag valaki fel akarja vásárolni és a helyén akar bekerülni az F1-be), Briatore GP = 13
Toyota, Renault (mint gyári csapat), BMW out...
-
proof88
addikt
válasz
Motion_Blur #43723 üzenetére
Pedig mekkora show lenne összeereszteni az új csapatokat velük.
Lenne nagy csihi-puhi, az biztos, és sok újonc kapna lehetőséget... színesebb lenne a mezőny, szerintem ez hozna sok izgalmas előzést.
-
brownus
veterán
válasz
Motion_Blur #43719 üzenetére
hm, massa bizakodóbb most... meglátjuk
-
brownus
veterán
válasz
Motion_Blur #43690 üzenetére
üdv, mit mondasz arra, hogy massa nyeri az időmérőt és a futamot is? csaknem kéne azt a szép sorozatot megszakítania....
-
copin
őstag
válasz
Motion_Blur #43693 üzenetére
Akkor Massa befizet egyre, ő van oda a KERS-ért. Verseny trolinak jó lesz.
Most töltött be az oldal. Nem rossz. Beülni gondolom felér egy kisebbfajta szertornával. Emlékeztet az Elise-re. -
Peat;)
veterán
válasz
Motion_Blur #43693 üzenetére
Nekem a Különvéleményben szereplő Lexus modell ugrott be, pedig nem hasonlítanak, inkább a letisztultság és modernség miatt. (ami Lexus modellt nem értem miért nem adtak ki [link] )
"Kers"-es sportautót a Toyota meg már akart készíteni, de ott elsődleges lett volna az elektromos meghajtás. Olyan mértékben mint ma az f1-ben egy Honda, Toyota bármely pillanatban be tudná rakni bármely sportautójába, ha az akksis megoldásról van szó. -
válasz
Motion_Blur #43693 üzenetére
2009. 03. 31., 16:38 kicsit régi hír
Szerk: Mivel Ferrariról szól,elnézzük
-
madstunt
addikt
válasz
Motion_Blur #43693 üzenetére
Aztamindenit te jó ég,ez gyönyörű
-
venember83
nagyúr
válasz
Motion_Blur #43690 üzenetére
Mi lett Michelisz autójával végül is?
-
Peat;)
veterán
válasz
Motion_Blur #43680 üzenetére
Ezt hívják átképzésnek?
-
AMD Power
titán
válasz
Motion_Blur #43680 üzenetére
Jövőre már ilyenben fog ülni?
-
proof88
addikt
válasz
Motion_Blur #43680 üzenetére
Megmondom őszintén, ezen képek alapján én nehezen ismerem fel. Gyakorlatilag csak a sisakja és a tetkója alapján ismerem fel, az arca valahogy mintha más lenne... egyedül azon a képen ismerős, amikor háttal áll és oldalra néz, izzadt a haja.
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #43675 üzenetére
Meg a gázpedált kell bowdenesre cserélni.
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #43660 üzenetére
Lemaradtam róla. Van róla valahol összefoglaló cikk, esetleg le lehet tölteni valahonnan?
-
JJános
addikt
válasz
Motion_Blur #43635 üzenetére
Nálam egyértelmű Button előnye, és meggyőző is. Brawn-t megszorítani esetleg, de megverni? Nem, még nem. Dominanciája még sajna erős.
Vettel az autó javulásával sem biztos, hogy több első helyet tud szerezni.Érdekes mindenki(majdnem) Massa remek hajtásáról beszél. Ezen adatok alapján Kimi jobb! Akkor ez most hogy is van? Nincs Kiminek motívációja? Vagy mi?
FOTA remélem érvényesíti akaratát, van erő a kezükben, de csak együtt képesek tenni valamit. Drukkolok, hogy legyen F1!
-
!Overdose!
őstag
válasz
Motion_Blur #43635 üzenetére
A Mester 2004-ben 6 verseny után 83%-kal állt az élen!
-
Iron Funeral
őstag
válasz
Motion_Blur #43635 üzenetére
A Force India-nak bejött a Merci motorra való váltás
Button teljesítménye egyszerűen
Rajkó remélem előkap valamit a szezon hátralevő részére és nyomja majd mint mondjuk 2005-ben -
puttputt
őstag
válasz
Motion_Blur #43627 üzenetére
Így van. Csak nem akartam "bántó" lenni, de valójában tényleg ez az igazság.
Nemhogy nem Webber, hanem esetleg saját maga lehet önmaga ellenfele. -
A jelen állás szerint, ezt persze hozzá kell tenni. (Pl., ha közben tényleg, hirtelen ki kéne hagynia, ilyesmi...) -
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #43630 üzenetére
Szánalom a köbön, hogy ezeket az pontokat is erőszakkal kell beleverni az FIA fejébe, hiába ért benne egyet az összes jelenlegi csapat, és az, hogy az FIA még mindig nem fogadta el hivatalosan. 6 csapat meg benevezett a 45 millás szabályok szerint.
Az ügy húzódhat tovább június 12.-éig, az elbírálási idő végéig. Már rég fárasztóan unalmas ez a hatalmi harc.
-
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #43630 üzenetére
Majd még kihagyják a fizukat meg ezt azt a 100M-búl és az lesz a vége, hogy kb 20%-kal csökkennek a költségek tabalyhoz képest.
Ami egyébként éppen jó. -
[CS]Blade2
addikt
válasz
Motion_Blur #43627 üzenetére
Vettel abban bízhat, hogy a RedBull felfejlődik TOP1-re, a Ferrari TOP2-re, így Button-t akár a 3.-5. helyekre visszaszorítják, és szinte minden további versenyt Button előtt fejez be.
Ha ez nem történik meg, Buttoné lesz a cím.
Vagy Vettel minden versenyt befejez, és Button 2x vagy 3x kiesik. Ez a másik variáció. A jelenlegi erőviszonyokkal nem tudja már behozni a hátrányát. -
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #43620 üzenetére
Friss FOTA sajtóközlemény: All FOTA Teams have today submitted conditional entries for the 2010 FIA Formula One World Championship.
Már csak azt kellene tudni, hogy ezt Mosley minek fogadja el, hivatalosnak e vagy sem?
Feltételezem volt köztük egyeztetés, hogy hajlik e a kompromisszumokra.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #43616 üzenetére
Állítólag az összes FOTA csapat be fogja adni a nevezését. Nincs más választásuk, mert különben akármelyikükkel kibabrálhat Mosley. Csak szépen kérhetnek, térdenállva hogy fogadják el a javaslataikat. De ha Mosley akarja, a mai nevezéseket arra fogadja el ami az eredeti terve volt, vagyis a 45 milla eurós szabályrendszerre.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #43616 üzenetére
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #43614 üzenetére
A nevezések komoly elbírálás alá kerülnek. Az idei évben már aktív csapatok helyzeti előnnyel rendelkeznek a nevezésük elbírálásakor, feltéve ha ma éjfélig be szándékozzák azt adni.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Motion_Blur #43578 üzenetére
Sztem ez akár maradhatna is..kiegészítve más korlátozásokkal.
Az egész mezőnynek..valmint szvsz nekünk is szükségünk van új csapatokra, valóban ne legyen a nagy gyárak kiváltsága az F1..ebben igazuk van (szvsz) azoknak akik eröltetik a költségvetési sapkát.
Amennyiben a gyárak saját sorozatot alakítanak akkor is lett volna maximalizált költségvetés, mivel 4 csapat 8 autója nem túl izgalmas, kell a mezőny.
De a 40 milla rettenet kevés, a 100 milla sztem tök jó, ..esetleg kellenek még olyan megszorítások ami a KERS-t is jellemzné, illetve kivételt téve az ilyen fejlesztési területeken a tíltólistás anyagokkal ( berillium, wolfram, molibdén..stb). -
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #43578 üzenetére
Ebben éppen mi nem tetszik?
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #43564 üzenetére
Majd ha a mester visszajön és lenyom ingyen egy szezont akkor visszatérünk rá.
Mondjuk ha az IDM-ben ingyen bukdácsol akkor nem szóltam...
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #43559 üzenetére
Próbálok felnőni hozzád de nem megy...
-
Nowhereman
őstag
válasz
Motion_Blur #43550 üzenetére
Miért, Sex Max szerintem még fiatalabb kölkökkel is büszkélkedhetne...
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #43542 üzenetére
Jól, van. Akkor most ugyanígy megjósolom hogy kettős Ferrari győzelem lesz és kört adnak az egész mezőnynek, sőt kettőt.
A sérült autót akkor nem számoltam bele.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #43536 üzenetére
Ezekután remélem hogy mindent így fogsz elhinni neki.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #43526 üzenetére
A Ferraritól én már dominanciát várok a szezon második felére. Le fogják hagyni a Brawnt a fejlesztési versenyben.
Már a győzelem is összejöhet nekik Isztambulban, a Q3 egyértelmű.
Az éveleji bakizás ellenére is maga az autó kiváló koncepció és jól fejleszthető is. Az meg nem kérdés, hogy az összes csapat közül a Ferrari képes a legerősebb szezonalatti fejlesztésre. E tekintetben a McLaren se gyenge de ők nagyon messziről indultak egy botrányosan lassú autóval aminek az alapkoncepciója se ígérhet sokat.
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #43513 üzenetére
Azért abban pl. Laudának igaza van, hogy az idény közbeni tesztelés megszűnésével gyakorlatilag nincs mit csinálniuk a pilótáknak. A legtöbbjük ilyenkor PR melókat végez, vagy pihenget. Ehhez képest szerintem nem nagyon más az, amit Kimi csinál. Edzésnek nagyon jó.
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #43509 üzenetére
Nem emlékszem, hogy az utóbbi 20 évben bármelyik F1-es pilóta kiruccangatott volna más autóversenyekre idény közben. Ralizni sem nagyon szoktak, leginkább csak egy-egy próbatesztet szoktak néha, de azt is holtidőben.
Mondjuk lehet, hogy erre kár volt felhívnom a figyelmet, mert hamarosan indul a szöveg, hogy "ez is azt mutatja, hogy nem a munkájára figyel, hanem ide-oda kódorog"... -
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #43482 üzenetére
Általában nem hiszek, de most kb. 90%-ban hiszek egy hivatalos, "kategorikus" cáfolatnak, és csak 10%-ban a ki tudja, honnan kiszivárgott "munkaanyagoknak"...
Egyébként ahogy írtam már (vagy nem írtam?), már csak azért sem hiszem, hogy gondban lesz a nagydíj, mert nagy a valószínűsége az új kormánynak, és egy vezetőségi váltásnál akármit kidobhatnak az ablakon a korábbi döntések közül. Egyébként is tök röhej, hogy ezek egyáltalán terveznek olyan hosszú időre bármit is... -
JJános
addikt
válasz
Motion_Blur #43509 üzenetére
Aszfalton nagyon jó lesz. Nem lesz az aszfalt újdonság, ahogy a havas út sem volt. Jó versenyzést Kimi!
-
AMD Power
titán
válasz
Motion_Blur #43491 üzenetére
Király DC!
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #43482 üzenetére
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #43390 üzenetére
Így van, de szépeket is írhat.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Motion_Blur #43380 üzenetére
Bázz Motion
ezt a témát is te hoztad fel Hamilton-nal kapcsolatban....én nem olvastam előtte hogy itt nagy melldöngetés lett volna Lewis teljesítményét illetően.
..
generálsz egy helyzetet a (#43352) hozszólásodban ami addig jó amíg vigyorogni lehet rajta, aztán kimenekülsz a helyzetből azzal hogy "Szerintem hanyagoljuk a témát, nyilván aki LH fanatikus, annak aztán tökmindegy"ez mire jó?
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #43380 üzenetére
kurvára nem csinált semmit amitől ő lenne a verseny embere
Nem csak az versenyzik, aki képen van a közvetítésben.
La Gazetta szerint ő érdemelt a legtöbb pontot, maximumot.
Pedig az a lap se nem brit, se nem bulvár. Világszinten is az egyik legelismertebb sport napilap.
Tudom én honnan fúj a szél, kevesled Kimi pontjait. Sajnálom.
-
AMD Power
titán
válasz
Motion_Blur #43380 üzenetére
LH most pont egy olyan "helyen" hibázott ahol nagyon nem lett volna szabad. Monacoban lehetősége lett volna jó eredményt elérni. De elkurt*. Így pont nélkül ment haza. Amit persze csak saját magának köszönhet.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #43374 üzenetére
Hányan estek ki saját hibájukból, többek között a világbajnok-jelölt Vettel? Ez Monaco, végig kell tudni menni. Ez semmit nem von le a teljesítményéből, mert olyanokkal is kellett küzdenie, akik egykiállásos taktikán voltak, ami működött is ha az optiont választották utolsónak, ugyanis a prime alig kopott és könnyedén kibírta a verseny több, mint kétharmadát, az option meg már jobban működött a verseny végén a felgumizottabb aszfalton, mint elején. Glock a pocsék Toyotájával a boxból indulva lett 10., az 57. körben vált meg a prime szettjétől, és nem is előzött akcióban, csak vezetett és a boxban előzött.
Lewis időmérős teljesítményét lehet fikázni, de a versenyteljesítményét már nem. Egy 12. hely nem sok teljesítmény-értéket sugall első ránézésre, ha laikus szemmel nézzük, de attól még a körülmények ismeretében lehet akár a mezőny legjobb teljesítménye is. És ezt nem az aktuális futamra mondom, mert többen is jó teljesítményt nyújtottak, hanem csak általánosságban. La Gazetta Dello Sport meg azt ír amit akar, Lewis biztos, hogy nem fogja bekereteztetni a cikket, mert ez egy felejthető hétvége volt, és a csapat sem volt toppon.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #43352 üzenetére
La Gazzetta Dello Sport értékeléséből idéztél.
His early struggle for pace was exacerbated by damage to a front-wing footplate, caused after he tangled with Nick Heidfeld at Ste Devote in the early laps. Stopping early on lap 10 to change from Options, he resumed on Primes, but it was only after making his second stop, on lap 53, when he switched to another set of Primes and changed the damaged nosebox that he was able to set a more representative pace.A helyzet értékeléséhez még hozzátenném azt is, hogy az első körökben megsérült Lewis autójának első szárnya, mert Heidfeld tankja masszívabb volt, de csak az utolsó etapra kapott új szárnyat. A taktikája nem működött, mert idő előtt kellett megválni az option gumitól. Úgyhogy kékzászlós zónákban letekert motorral, 2 etapon sérült szárnnyal, rossz taktikával végigmenni becsületből a helyzethez adottan jó tempóban miért ne lehetne méltatott teljesítmény, ha 7 helyet is javított.
La Gazzetta Dello Sport:
LEWIS HAMILTON - 10: Utolsó helyről indult az időmérői baleset és
a váltócsere miatt. Esély nélkül, ő aki nagy eredményben
bizakodott, ahelyett hogy feladná foggal körömmel támadó futamot
csinált, a kisutcák határain belül. Ott előzőtt ahhol senki se
mert, bátor dolgokat követett el, szenvedett. Tisztelet egy
bajnoknak aki látványt tudott mutatni a mezőny hátulján, mintha a
győzelemért harcolna és nem egy szerény 12.-ik helyért. Nem sok
ilyen pilóta van.BUTTON - 9: Egyszerűen tökéletes mint a másik 4 győzelmén. Egy
meglepően érett pilóta egy nagyon jó autóval, aki tud villanni
is, mint a szombati pole-on. A 37.-ik körben lekörözte
Hamilton-t: bajnoki cím átadása...RAIKKONEN - 7.5: Már egy ideje vártuk hogy visszatérjen a saját
szintjére: és itt van egy pályán ahol mindig erős volt. Komoly
volt, de félt hogy eldobja az első Ferrari dobogót 2009-ben. Ha
jobban rajtol talán 2.-nak ért volna be, ha jobban megy szombaton
talán nyert volna.FISICHELLA - 7.5: Miért adtunk ilyen magas jegyet egy olyan
pilótának aki 9. lett 1 percre a győztestől? Mert itt is azért
számít a kocsi. És a Force India se nem Brawn se nem Ferrari,
hanem egy csapat ami próbálkozik. Az egy pontos jutalom épphogy
kimaradt.MASSA - 7: A Q3-ban elkövetett egy kis hibát ami miatt 5. helyről
kellett indulnia. A futamon egy fúria volt és a hiba amit Vettel
előzési próbájánál követett el bizonyítja az akaratát. A 4. hely
kicsit szűk neki, azért is mert 3. Raikkonen: az első
riválisa...WEBBER - 7: 5. a végén a 3. leggyorsabb körrel: az Ausztrál
késsel a fogai közt harcolt. Előtte volt Massa és megpróbálta
elkapni, de az új diffúzoros Red Bull-t át kell nézni. Ez viszont
nem akadályozta Webber-t a jó eredményben és a hibátlan
vezetésben.BARRICHELLO - 7: Szombaton 37 éves lett és megpróbált pole
pozícióból indulni. A rajtnál villantott, és megizzadt hogy maga
mögött tartsa a Ferrari-kat. A futamja több mint becsületes volt:
előbb vagy utóbb nyerni fog. Addig is szórakozik és nem bántja
túlságosan Button sok győzelme.ROSBERG - 7: Brilliáns az elején, mikor megpróbálta az élboly
tempóját tartani, aztán áttért védekezésre. Erősebb mint a
Williams-e.ALONSO - 7: Minden reményét blokkolta a Renault ami, a
Ferrari-val ellentétben, nem javul. Erős személyiség, bírja ő...BOURDAIS - 7: Szerzett egy pontot a Toro Rosso-nak a napon ahhol
a csapattársa Buemi (5) kilökte Piquet-t.VETTEL - 5: Az év első elégtelen jegye de őszinte hogy bevallotta
hogy rossz gumikat választott ez elején, és hogy ő hibázott a
balesetében. -
venember83
nagyúr
válasz
Motion_Blur #43352 üzenetére
Látványt inkább az időmérőn produkált.
-
!Overdose!
őstag
válasz
Motion_Blur #43332 üzenetére
Monacóra új kuplungszerkezetet kapott a Brawn, Törökországra új első szárnyat ígérnek.
Úgy néz ki egyelőre van pénz a fejlesztésekre. Lehet, hogy Button lesz az F1 utolsó világbajnoka?
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #43328 üzenetére
Hát izé...na jó mondjuk Coulthard... de Montoya azért szerintem elég erős csapattárts volt.
"Azért Massa erős ellenfél, bizonyos pályákon még a Mesternél is jobb volt már 2006-ban."
Ufff... te biztos nem is Motion_Blur hanem valaki ellopta a jelszavad.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #43324 üzenetére
Hát ha még mindig nem érted akkor kárnak koptatom a billentyűzetet. Szvsz nem is akarod megérteni.
"az a "baj", hogy Kimit nem érdekli a külvilág, a média, a sok sallang és ezért azt akasztanak rá amit csak akarnak, mert leszarja..."
Ez még önmagában nem lenne baj. A baj az hogy már nem csak a külvilág, a média, és a sok sallang nem érdekli...
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #43319 üzenetére
Nem csak úgy.
Anno a McLaren-es időkben jópárszor volt téma hogy Ron Dennis-nek finoman szóva sem tetszettek Raikkonen letolt gatyás részegen fetrengős megmozdulásai. Ha gondolod megkeresem neked ezeket a cikkeket.
A másik oldalról pedig itt van egy: [link]
"A Ferrari remekül bánik velem. Sokkal jobban élvezem a munkámat, mint két esztendővel ezelőtt. Nem szólnak mindenért, és hagynak lélegezni." – idézi a Stuttgarter Nachrichten a finn pilótát.
"Azt tehetem, amihez kedvem van. Ez egyeseknek tetszik, másoknak nem. Nekem mindegy, hogy az emberek mit gondolnak." – folytatta a finn pilóta, aki bizakodó, hogy a Ferrari felzárkózhat.Persze ezt is biztos csak valamelyik fránya újságíró találta ki vagy félrefordítás.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #43295 üzenetére
Ez még nem magyarázza azt hogy miért felejtett el előzni. Másrészt például a 2003as, 2004es és 2006os McLaren sem volt kimagaslóan gyors, sőt... Ennek ellenére mégis sikerült csodákat művelnie vele. Most én már hasonlónak nyomát sem látom. Viszont van helyette jégkrém meg kóla.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #43235 üzenetére
A tempó már megvolt az előző versenyen is, ez a pálya pedig láthatóan a kisebb aero igény miatt meglehetősen más képet festett az erőviszinyokról az előző versenyekkel szemben (BMW, Toyota, stb.). Ebből messzemenő következtetéseket én nem vonnék le. Ergo a következő versenyen már visszaáll a "rend". Brawn, RBR, többiek...
Pá: Az már Melbourne óta úgy van, még mielőtt bárki nyert volna bármit is.
-
JJános
addikt
válasz
Motion_Blur #43235 üzenetére
Egyértelmű.
A Ferrarit megilleti a dicsérő szó. Tényleg jól mentek. Massa úgy rohamozott, mint legjobb napjaiban. Kimi pedig nem törődött ezzel, mint legjobb napjaiban. Úgy néz ki felzárkóztak.És a tipped is, kiváló volt.
-
Peat;)
veterán
válasz
Motion_Blur #43171 üzenetére
Jah Alonsot lassan elkapja az egyik pilótátok
, már lassan azt mondom tényleg menjen a Ferrarihoz, ez a rönyó menthetetlen. Következő futamon Massa bealázza a mezőnyt egyébként, ezt komolyan gondolom.
-
válasz
Motion_Blur #43171 üzenetére
A Törököknél a Toyotát is lelépi majd a Ferrari és feljön a 3. helyre. Csak azon gondolkozom, hogyan fogadjak Massára?
(Talán a top3-ra fogadok ha jó oddsa lesz)
-
ronaldo
őstag
válasz
Motion_Blur #43129 üzenetére
1.8mp-t adott neki az előbb, nem is annyira reménytelen.
#43131: nem gyorsabb, egyforma időket mennek. 1.16 végét. A Brawnoknál valóban gyorsabb
Mondjuk se nekik, se a Ferrariknak nincs hova rohanniuk. Szvsz mindegyik autóban félállásban a kézifék...
-
Bermi
aktív tag
válasz
Motion_Blur #43119 üzenetére
ettől félek én is
még a 3-4 se biztos így
-
Ijk
nagyúr
válasz
Motion_Blur #43114 üzenetére
Ja csak egy normális kiállással legrosszabb esetben már Barika seggében loholhatna, most meg 10 kör mire ledolgozza, aztán meg elkezd fogyni.
Sőt ledolgozni sem fogja -
ronaldo
őstag
válasz
Motion_Blur #43114 üzenetére
Az utóbbi két kört is nézted? kapott 2mp-t.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #43064 üzenetére
4 másodpercre van előtte Rubens. Egyszerűen megint az van hogy Massa szimplán gyorsabb mint Rai.
-
PazsitZ
addikt
válasz
Motion_Blur #43050 üzenetére
Most épp azért ügyes, okos, mert kivár és nem kapkodja el a dolgot.
Rajt után egyébként előzött egyet-kettőt
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #43050 üzenetére
Majd amikor Raikkonen nyeri a versenyt.
Még van 49. kör. Mondjuk úgy nehéz előzni ha mindig kiáll előle akit utolér.
-
ronaldo
őstag
válasz
Motion_Blur #43050 üzenetére
Inkább elengedéseket, nemsokára utoléri Button.
-
AMD Power
titán
válasz
Motion_Blur #43050 üzenetére
Én még nem sokat láttam belőle.
-
D.Orion
veterán
válasz
Motion_Blur #43050 üzenetére
A 16. helyről? Fisi is előtte van asszem, csak Sutil van mögötte.
Fehérvári autó kiállításon voltál? Sajna én nem tudtam/tudok bemenni városba, pedig itt lakom. -
Ricardo
titán
válasz
Motion_Blur #43036 üzenetére
Nem szerencsés alkat
-
puttputt
őstag
válasz
Motion_Blur #43036 üzenetére
Igen, ez látszott már a megcserélt boxkiállásból is...
-
Bermi
aktív tag
válasz
Motion_Blur #43018 üzenetére
sajnos sima brawn győzelem, még megszorongatni ses tudja senki.
már csak hibában bízom. az még nem volt idén nekik.
-
válasz
Motion_Blur #42947 üzenetére
Martin Brundle lesz a kommentátor, de lesz Coulthard meg Eddie Jordan is a verseny végén.
-
válasz
Motion_Blur #42947 üzenetére
-
7Heads Drago
veterán
válasz
Motion_Blur #42927 üzenetére
Az egy levegő vétellel elmondott szavak számával közel lenne Palik a VB cím megnyeréséhez. [link]
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Motion_Blur #42927 üzenetére
Erőt vettem magamon: 4p46mp-től 5p25mp-ig
"Elszámolták a köröket"
-
-Mike-
addikt
válasz
Motion_Blur #42912 üzenetére
Az lenne a legjobb, ha nem is lenne komentár. Only engine sound. : -)
-
zed1983
őstag
válasz
Motion_Blur #42912 üzenetére
Azt én is remélem, mert valahogy nem csípem azt a vén f@szt...
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #42912 üzenetére
Miért? Nem hallgatnád szivesen ahogy kommentálná Massa-t hogy elfogyott a benzinnye?
-
zed1983
őstag
válasz
Motion_Blur #42867 üzenetére
A második bekezdésed bizony a szívemből szólt
-
puttputt
őstag
válasz
Motion_Blur #42882 üzenetére
Érdekes egy kép...
-
-Mike-
addikt
válasz
Motion_Blur #42882 üzenetére
Nem tudom sírjak e vagy nevessek ezen a bekezdésen:
Harmadikként a pályaversenyzésben legkevésbé jártas Palik László ült be a volán mögé; a sorrend azért alakult így, mert ő éjszaka nem akart vezetni. Utolsó körében így is már sötétben futott, ennek ellenére mosolyogva szállt ki a BMW-ből. A többiek tempóját ugyan nem tudta tartani, közel egy perccel ment lassabb köröket, de a harmadik körtől már jobban ráérzett a Nordschleife ízére, és majdnem 20 másodpercet javított az első köreihez képest. Őt is hátráltatta a sűrű forgalom, egyetlen tiszta kört tudott csak menni, az utolsót, de akkor a bokszkiállás miatt nem derült ki, milyen időeredményre lett volna képes. Eleinte a többiek tanácsai szerint próbált menni, de gyorsulni mégis csak akkor tudott, amikor a saját meglátásai szerint választotta meg a kanyarokban a fokozatokat. Történt egy kis malőr a pilótacserénél, Palik ugyanis Vida jelzéseit nézte, és kissé távol parkolta le a versenyautót a boksztól, ezután a kormányt is kapásból levette. Pont olyan messze állt, hogy odáig már nem ért el a hidraulikus emelő kábele, 15-20 másodpercbe is beletelt, mire a szerelők a helyes pozícióba tolták át.A sírást választom.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #42879 üzenetére
wildrain
"Csak tudnám, minek raknak fel olyan elemeket az autóra, ami ennyire visszafogja a gyorsulást"
A leszórítőerő mint olyan mond valamit? -
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #42879 üzenetére
Alonso... a kis geci
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #42874 üzenetére
Jó vicc...
-
Ijk
nagyúr
válasz
Motion_Blur #42874 üzenetére
Nagyon sok fog múlni a rajton. Remélem nem lesz SCa futamon
Hiú ábrándokat nem szövögetek, Kimi előbb ki fog jönni, és forgalomba kerül vissza, Button sokat kiautózhat akkor. Na, mindegy, izgatottan várom a futamot. -
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #42867 üzenetére
Te valahol nagyon leragadtál. Még délután bemásoltam a nyilatkozatát amiben elmondja hogy mi történt. Régóta nem ez a téma, egy jó ideje csak esélylatolgatásról van szó. Te jöttél fel ismét ezzel a prince marhasággal amit nem tudom hogy honnan szültél.
Bár ha ennyire zavar az esélylatolgatás akkor felőlem elkezdhetünk arról is beszélni hogy a Ferrari hogyan fogja holnap elbarmolni a versenyzői futamát.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #42858 üzenetére
Valóban nem, tudtommal őt hívják hercegnek:
"Egyébként ha visszaemlékszel a 2007-es hétvégére, ott bizony Prince Lewis is szépen beleállt a falba"
Emlékszek, de arra is emlékszek hogy a nagy mester és Raikkinen is állt már bele itt a falba. Ez nem tudom hogy mit bizonyít a határok feszegetésén túl.
ronaldo
Tehát azt találtam. Nem tetszik? Keressek másikat? Nem fogok.
"de holnap hamilton ezt legalább féltucatszor megcsinálja?
Szvsz egyszer sem."
Még mindig Raikkonen-ből indulsz ki.... szvsz ez bizony hiba.
Hosszú egyenesek valóban nincsenek, de van padlógázas szakasz ahol ha hamarabb szélárnyékba tud valaki kerülni akkor a végén nagyobb az esély a sikeres kifékezésre.
Attól pedig hogy te nem olvastál újításokarol még azok felkerültek az autóra.
-
Ijk
nagyúr
válasz
Motion_Blur #42827 üzenetére
Ne bántsd őt, amikor Kimi a falra mászott, a Hamilton rajongók sem tettek szarkasztikus megjegyzéseket.
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #42657 üzenetére
Szép volt, ráadásul nekem az az érzésem, hogy az első háromból ő a legnehezebb. És a rajtnál a KERS miatt van esélye az élre ugrani is.
Szerk.: Így aztán szinte tuti, hogy az első háromban fog haladni, amikor megadja magát a Ferrari.
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #42634 üzenetére
Most már csak az a kérdés, hogy maradt-e szuperlágy a Q3-ra, vagy indulhat a 6. helyről telitankkal...
Oliverda: az időmérős baki alatt nem volt jégkrémezés, csak tátott száj.
-
Csabee.
nagyúr
válasz
Motion_Blur #42634 üzenetére
Sietett a jégkrémért, mert melege volt!
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #42609 üzenetére
Hát ha te nem érzel különbésget a kettő között akkor...
PazsitZ: Ki miszitfikálta túl? Én csak annyit mondtam hogy ez még mindig jóval kisebb blama mint tátott szájjal fagyizni a boxban és nézni hogy a többiek hogy előznek meg sorra.
-
Csabee.
nagyúr
válasz
Motion_Blur #42591 üzenetére
elk***a nem kicsit, nagyon!
1perc és folyt köv..
hülye ez a kommentátor? 14:15 kor bemondja hogy 14:16kor foytatódik az időmérő, erre azt mondja hogy még 3perc van hátra...... hát ez mekkora egy hülye
-
zolynet
veterán
válasz
Motion_Blur #42591 üzenetére
hát elkefélte
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #42570 üzenetére
Érdemes az "Előzetes" galériát is átböngészni (később is), mert oda kerülnek az off-track jellegű fotók, még ha a hétvégén is készülnek.
-
Vazallus
tag
válasz
Motion_Blur #42570 üzenetére
Az első képen az ott a 5* Hotel de Paris. Szívesen ülnék most ott azon az erkélyen és nézném az árnyékban az autókat előttem meg a casino.
Aktív témák
Hirdetés
- Intel Core i7 6700K / GTX 1660TI / 16GB DDR4 RAM / 500 GB SSD konfig eladó
- Samsung Galaxy S23 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A53 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Megkímélt állapotú Xbox Series X 1TB eladó. Kitisztítva és újrapasztázva!
- Gamer PC - i5 13400F, GTX 1080ti és 16gb DDR5
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Lejárt a gyártói garancia? Mi tovább támogatjuk az IT infrádat!
- BESZÁMÍTÁS! Asus A520 R5 3600 16GB DDR4 500GB SSD RTX 2060 8GB Rampage SHIVA CoolerMaster 700W
- Bomba ár! Dell Latitude 5495 - Ryzen 5 I 16GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Radeon I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 7390 2in1 - i7-8G I 16GB I 256SSD I 13,3"FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gar
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest