- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- iPhone topik
Aktív témák
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #22994 üzenetére
De amennyiben Massa az új lágyakon elég jól megy (márpedig a Ferrarinál nagyon jól működött, talán jobban is, mint a kemény), Hamilton nem tudta volna lefaragni hátrányát a plusz körei alatt.
Szerintem lutri az egész, egyszerűen nem lehet megmondani, hogy ki nyert volna, annyira kicsi volt a sebességkülönbség, és nem derült ki Hamilton pontos taktikája sem. Plusz közrejátszhatott volna a forgalom, stb... -
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #22988 üzenetére
Én támadást írtam.
-
gV
őstag
válasz
hunnylander #22940 üzenetére
A hungaroringi hosegben abszolute Ferrari egy-kettonek kellett volna lennie, a futamon latott Ferrari tempot tekintve
ugye-ugye kicsit elhamarkodott volt lesajnálnod a Ferrari erejét, halkan megsugom nem a hőség volt a lényeg (pl magnyba és silverstoneban sem volt meleg, ennek ellenére a tempo megvolt
-a hockenheimi gyengélkedést magyarázatát az első jerezi tesztnap beszámolójában megtalálod-)
de koszonjuk szepen, hogy nem eltek a lehetoseggel.
mintha azt mondtad volna h nem kell már a mekinek Ferrari hiba ahoz h jó eredményt érjenek el
, most te magad ismerted be h mégis
-
PazsitZ
addikt
válasz
hunnylander #22972 üzenetére
Nah te már akkor láttál ott versenyt is?
Az alapján alátámasztod a tapasztalataimat?
Szerinted melyik csapatnak fog feküdni a pálya? (bár ez lehet buta kérdés az irányodba)
-
copin
őstag
válasz
hunnylander #22967 üzenetére
Cool! Vazz, az a híd ami átszeli az öbölt (v. öblöt) nagyon szép, ja meg az egész kóceráj nagyon ott van a szeren. Monaco és a maláj pálya mellett szerintem ez lesz a 3. kedvenc helyszínem.
Gondolom nem ilyen véleményt vártál, de szellentésem sincs hogy milyenek lesznek ott az erőviszonyok.
-
válasz
hunnylander #22940 üzenetére
Nem csak Massa, de Kimi sem "egy kvalitású" a Mesterrel (amennyiben a Mester, Sumit jelöli)
Lehetett volna ferka 1-2 a hungaroringi futam, bár az időmérő után inkább Massa a meglepi nem az, hogy a csapattársa gyengélkedett..... A Német nagydíjon sokkal simább MClaren 1-2 kellett volna. De hát Kova a nagyon gyenge láncszem.
Sumi jogarát vagy (hú de sokan fognak pfujolni most) Hamilton veheti át, ha megnyeri idén a VB-t, vagy Alonso ha záros határidőn belül a ferrariba ül. Kimi teljesítménye borzasztóan hullámzó és még egy akkora mákszállítmánya nem lesz mint tavaly, Massa pedig egyszerűen nem bajnoknak való.Valencia hatalmas hirignek ígérkezik, de a két élcsapat itt is előnyben lesz. Aki elsőre jobb beállításokat hoz össze az viheti a bankot. Már előre dörzsölöm a kezem, és remélem nem lesz nagy fölényben az egyik csapat vagy egy pilóta......
-
PazsitZ
addikt
válasz
hunnylander #22967 üzenetére
Fék-gáz pálya.
rFactor alapján Fontos lesz a jó tapadás a kigyorsításokhoz és jó féktávokat eltalálni.
A lassú tempójú éles kanyarokat viszont ellensúlyozzák a hosszabb egyenesek.
a kettes kanyar szivatós, rendszeresen el-elrontom a féktávot.
Szóval nem tünik rossz pályának.Ez mind szvsz.
-
PazsitZ
addikt
válasz
hunnylander #22960 üzenetére
Megnyugtatlak eltárolnak minden kameraszögből minden videót.
Szóval van arról, csak nem azt adták le és utólag most csak miattunk nem rakják youtube-ra.
Egyébként is egy csomó videót leszedetnek
Szóval nehogy azt hidd videó nincs róla.De már látom indul megiont az összeesküvés elmélet
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #22959 üzenetére
Nagyon elmentél olyan irányba, ami már nekem (is) sok... asszem egy időre bevágom magam passzívba, mert az ilyen hsz-ekre én nem vagyok kíváncsi. Hidd el, hogy nem használsz azzal senkinek, ha "felélsz" egy topikot, akármennyi jó szándékból írsz.
Sokszor a kevesebb több
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #22959 üzenetére
Ez szerintem tuti nem így működik, azt senki nem mondhatja meg, hogy mit mutassanak a közvetítés alatt. Egyébként is érdemesebb lett volna egyszerűen semmit nem mutatni belőle, és kész.
Nemcsak a Ferraritól nem vágják be a rádiót, hanem a McLarentől sem. Szerintem ez egyszerűen azért van, mert nem mondanak semmi "érdekeset" rádión, nem pedig azért, mert szívességet tesznek bárkinek is.Érdekes egyébként, most látom, hogy az egyik youtube-videómat (a tavalyi ausztrál nagydíjas Coulthard-Wurz "előzést") leszedték, a magyarázat: This video is no longer available due to a copyright claim by Premier League.
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #22955 üzenetére
Az kicsit durva lenne, ha még azt is befolyásolnák, hogy milyen kamerából mutassák őket.
Amúgy tényleg nem értem, mert kihozni Kimit a boxba nem lett volna értelme, ha még több körre való benzinje van a tankban, hiszen úgy van nagyobb esélye megelőzni Alonsot, ha ő a könnyű autóval tovább köröz. Ha viszont üres volt az ő tankja is, akkor hogyhogy olyan rövid ideig tankolt? Ennyivel nem lehet jobb a Ferrari fogyasztása, és mint ahogy később bebizonyosodott, nem is spórolósan ment a verseny végéig. Szóval full érthető a Renault álláspontja, főleg, ha még a hivatalos mérési adatok is hiányoznak... -
PazsitZ
addikt
válasz
hunnylander #22945 üzenetére
Tényleg kezd érdekessé válni a dolog.
(#22946) uszkart: önmagában azért mert elromlott (már ha elromlott
) a jelző azért nem.
De majd kielemzik valahogy mi is történt. -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #22945 üzenetére
"...a csapatok által nem módosítható üzemanyagtöltő berendezések használatosak, amelyekben a benzin átfolyási sebessége állandó."
Egyszer anno 1994ben a Hockenheim-en a Benetton gondolt egyet és kikapta az egyik szűrőt a tankolócuccból hogy gyorsabban menjen a tankolás. Ennek az lett a vége hogy Verstappen szépen kis is gyulladt.
Azért azt nem hiszem hogy hasonló dolgot tenne a Ferrari, ennyire csak nem hülyék. Mindenesetre a versenyen nekem is feltünt ez a meglehetősen sima boxos előzés Alonso vs. Raikkonen között, de azt hittem hogy Alonso valami nagyot hibázott a kivezető körén és azért esett hátrébb.
-
uszkart
tag
válasz
hunnylander #22945 üzenetére
És ezért járhat bünti?
-
!Overdose!
őstag
válasz
hunnylander #22922 üzenetére
Szerintem semi ilyesmi nem történt, egyszerűen a kivezető körén olyan gyors volt Kimi, hogy megelőzte Lonzit. Ha Renault arra céloz, hogy kevesebb ideig tankolták Kimit, az meg abból is adódhat, hogy lehet volt még valamennyi üzemanyag Kiminek. Ennyi.
-
PazsitZ
addikt
válasz
hunnylander #22919 üzenetére
Érdekes, de mivel azt egy egyen cég gyártja, így azonos teljesítményűnek kell, hogy legyen mind.
Szerintem nem nyúlhatnak bele egyik csapatnál sem. Ha megtették akkor viszont bünti lesz.
Valószínűleg amúgy is felülvizsgálják ezeket az eszközöket a fröcskölő üzemanyag miatt is. -
!Overdose!
őstag
válasz
hunnylander #22919 üzenetére
Én úgy emlékszek, hogy Kimi kivezetőköre 3 vagy 4 másodperccel gyorsabb volt!
KR: 1:43.921
FA: 1:47.032 -
!Overdose!
őstag
válasz
hunnylander #22913 üzenetére
Én egy szóval nem kértem képet, de mindegy!
-
gV
őstag
válasz
hunnylander #22911 üzenetére
nem olvasom el de remélem lewist is lehordta hamár kovával megtette
-
tuskooo
addikt
válasz
hunnylander #22886 üzenetére
Rohadt nehéz lenne kicsit toleránsnak lenned egy rakás ember felé, aki szív miattad, tényleg. Most is csak rágod a sz@rt. Baromira semmi köze ennek ahhoz, hogy ki a kis házi istened. Csak annyit kért már sok ember, hogy ne pakold már tele nagy képekkel a topicot...de nehéz.
-
Jadro
veterán
válasz
hunnylander #22902 üzenetére
Fogalmazzunk úgy hogy a nyulak kiestek és a teknős nyert!
-
brownus
veterán
válasz
hunnylander #22898 üzenetére
utcán, bkv-én én is egy akg-vel rohangálok, k412p. szeretem a kis szürkét, nagyon szépen szól, de az utca zaja éppen annyira behallatszik, hogy nem ölnek meg jövet-menet...
-
PazsitZ
addikt
válasz
hunnylander #22777 üzenetére
És igen a stílusod, nem az hogy kinek szurkolsz. pl. AMD power-nek nem emlékszem, hogy bárki is beszólt volna, mert Hamiltonról írt, róla linkelt.
Szóval ezalapján nem kell áldozatot csinálni magadból, hogy a kis kedvenced miatt vannak az összetűzéseid. -
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #22890 üzenetére
huh én nagyon nem kedvelem David Sandor-t...mint élő közvetítés kommentátorát, mint cikkíróval úgy nincs bajom vele.
Ezt a Kova' nem támadott részt én sem egészen vágom...szvsz Kovalainen nagyon elgyengült közvetlenül a rajtot követően...bármit próbált volna az halott dolog.
Adva van egy pocsék rajt töle, és egy bitang jó rajt Massa-tól..ezután fullgáz van a pozíciószerzéses, azaz igen szűk féktávig, hol ért volna vissza Kovalainen? Nitró?
Sehogy,...ha pedig megpróbálja fedezni Lewis s'ggét a poros oldalról érkezve akkor még gubancot is okozhatott volna...arról pláne nem beszélve, hogy Lewis körbe lett autózva...ott Kovalainen a kanyarban már semmit nem tud tenni.
Annak meg van az oka, hogy Hamilton miért kényszerült a poros oldalra...de Kovalainen ott sem tudott volna sokat csinálni, adva van két versenyző akik a tiszta oldalon rajtoltak, és kettejük közül is Massa rajtolt jobban. Akkor mit akarhatott volna Kovalainen a poros oldalról?
Semmit. -
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #22890 üzenetére
Itt nem a fogalmazásban van a hiba. Egy bátrabb féktávval hol lett volna Heikki? Massa mögött. Ott hogyan tudna rátartani Massára úgy, mint Piquet Trullira? Mellé nem tudott volna kerülni, mert ott Hamilton volt, így az egyetlen, akire DS gondolhatott, a rátartás alatt, az Hamilton, neki kellett volna ezt meglépnie.
Amúgy nem vagy egyedül azzal, hogy sokat hallottad DS-t közvetíteni. Én már akkor F1-et néztem, amikor a magyar tévé még nem is adta, vagy nem minden versenyt. Szóval eleget unatkoztam Dávid Sándor dörmögő hangján, sokat vártam a rétestészta hosszúságúra elnyújtott mondataira, és örültem, amikor félpercenként kibökött egy újabb szót... Aztán ez az évek múlásával csak rosszabb lett, mert azóta egyre több hülyeséget mond.
-
uszkart
tag
válasz
hunnylander #22886 üzenetére
Nem a hovatartozásoddal van baj, hanem a stílusoddal!
De, ez a hsz. már nem volt annyira arrogáns! Fejlődsz! -
AMD Power
titán
válasz
hunnylander #22852 üzenetére
Én nem tudom sajnálni a Massát se a Ferrarit. Akkor is volt üvöltés mikor LH defektet kapott. Így én is üvöltötten mikor Massa kiesett.
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #22852 üzenetére
Egyáltalán nincs benne hülyeség? Akkor ez mi?
Massát ott hagytam abba, amikor éppen kibújt Hamilton mögül, és Kovalainen helyén, szépen előzni kezdte a nagy esélyest. Ekkor Kovalainen még megmenthette volna a helyzetet, ha van annyi vér a pucájában, hogy keményen "rátart" Massára a kanyarban, (ahogy később, a versenyben a kis Piquet egy forró pillanatban rátartott Trullira, és ki is tette szépen a partvonalon túlra), és visszafordítja a már-már vesztett helyzetet.
Tehát kibújt Hamilton mögül, és Kovalainen helyén, szépen előzni kezdte a nagy esélyest. Kovalainen jobb oldalról indult, Massa meg balra bújt ki Hamilton mögül. Mintha DS egy másik rajtot nézett volna...
Aztán később hol volt Kovalainen? Hátul, 15m-re lemaradva. Ezek szerint összekeveri Kovalainent azzal a mclarenessel, aki Massa mellett volt a kanyarban, mert az a bizonyos Piquet-Trulli hasonlat csak így jön össze.
-
tuskooo
addikt
válasz
hunnylander #22877 üzenetére
Bírom, hogy mindig vitatkozol. Mennyivel egyszerűbb lenne normálisan hozzáállni...nem is csak a netről van szó, utálom mindig átgörgetni a nagy képeket.
-
vagamo
őstag
válasz
hunnylander #22874 üzenetére
Hagyd már a fotókat! Linket vagy kisméretű linkelt fotókat tűzz be!
Kifestőkönyved betelt?
Gondolj a lassú netre, vagy a fizetős GPRS-re -
tuskooo
addikt
válasz
hunnylander #22871 üzenetére
Nem biztos, hogy ez így is fog maradni
Meg hogy őszinte legyek, ha Massa sokkal szebben versenyez, mint Kimi, akkor az se fog érdekelni, ha Kiminek épp több pontja van (kivéve ha vb lesz, míg Massa mondjuk csak 3. Hamilton mögött, de erre sztem kicsi az esély jelenleg).
-
7Heads Drago
veterán
válasz
hunnylander #22819 üzenetére
Tavaly is megoldotta ezt a problémát egymaga is az illető úriember.
Szerintem idén se lesz szükség segítségre...
Minden tiszteletem neki! -
!Overdose!
őstag
válasz
hunnylander #22834 üzenetére
"Az a srac tobb mint egy masodpercet ver a csapattarsara versenytempoban egy technikas palyan."
Már megint NEM MONDASZ IGAZAT és ferdítesz! A mostani csapattársának ad esetleg annyit, de pl. tavaly Alonsonak ha jól emlékszek nem! Ha Button, Webber, Kimi, Kubica, Vettel és még sokan mások ugyanolyan autóban ülnének, mint ő, akkor közöttük is akadna 1-2 srác, aki elkenné a száját!
Szívből remélem, hogy jövőre a földig süllyed a McLaren és végre ő is megtapasztalja, hogy milyen egy esélytelen autóval körözgetni, harcolva a 12. helyért!
-
hunnylander
őstag
válasz
hunnylander #22851 üzenetére
Nagyon jo cikk lett, tele tanulsagokkal es fergeteges poenokkal.
Tessek elolvasni, egyaltalan nincs benne hulyeseg, sot nehany nagyon komoly tema.
-
tuskooo
addikt
válasz
hunnylander #22849 üzenetére
Én az origós cikket olvastam, az D.S.
-
tuskooo
addikt
válasz
hunnylander #22845 üzenetére
Bocs, my bad.
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #22841 üzenetére
Ez max. két vélemény két abszolút nem objektív embertől. Tényeket pedig csak objektív emberektől vagyok hajlandó elfogadni.
-
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #22819 üzenetére
Ezek a számok és adatok. Aki meg nézte az f1-et az tudja hogy Alonso Minardiba ült bele, majd egy Renault-ba amit fel kellett hozni. Ahogy vb esélyes lett az autó ő meg vb lett, 2x. Gyakorlatilag úgy a legfiatalabb vb és legfiatalabb 2x vb hogy előtte még meg is melózott érte, több éven át. Ezt a jelenlegi mezőnyből Vettel tudná csak elérni, mert asszem még elég fiatal, Hamilton már "túlkoros" (23 ha jól tudom?) hogy ezt letegye az asztalra. De ő meg letette más sorozatban a tudásának bizonyítékát. Ki ezt ki azt választotta, szerintem Hamilton is bekerülhetett volna korábban az f1-be egy kisebb csapathoz, de nem akarta felrúgni logikusan a kapcsolatát egy élcsapattal. Alonso nem volt ennyire felkarolva, így maradt a minardi és renault. Asszem, vagy minardinak kölcsönadta a renault és már támogatta korábban, ezt nemtudom. Mindenesetre Mclaren nagyobb név volt akkor és most is mint a rönyó.
-
tuskooo
addikt
válasz
hunnylander #22828 üzenetére
Antimclarenes paktum
Már megint kezded?
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #22834 üzenetére
Nem!
-
lúzer
veterán
válasz
hunnylander #22828 üzenetére
gondolom Hamilton ebben az évben fiatalabb lenne
-
!Overdose!
őstag
válasz
hunnylander #22796 üzenetére
Te a monitor előtt ülve, hogy állapítod meg, hogy Button már kiégett?
Tudod, csak, mert te mindig a tényeket közlöd és nem a fikciókat! Megnézném, hogy LH mit tudna kezdeni az idei vagy a tavalyi Hondával? Valószínűleg semmit!
De tudjuk LH a legjobb, stb, stb, nyáltenger...
-
#06658560
törölt tag
válasz
hunnylander #22819 üzenetére
Mi benne a rangos?
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #22819 üzenetére
Massa meg Kimi idősebb, miért lenne veszélyben?
-
lenox
veterán
válasz
hunnylander #22804 üzenetére
Esoben pl. ha letekerik a max fordulatszamot, akkor nyilvan csokken a max teljesitmeny, de mint mondtam, nem pont azert, amire te gondolsz, vagy amit linkeltel. Az esonek sok hatasa lehet, hogy mikor melyik az erosebb azt igy altalanosan nem lehet kijelenteni, legalabbis szerintem. Amugy is a kerdeses dolog arrol szolt, hogy esoben szerinted jobban igenybe kell venni a motorokat, mert a NASA szerint nagyobb paratartalomnal kisebb a teljesitmeny - ez egyertelmuen hulyeseg.
Ures szavak
Magad is tudod, hogy nem azok.
a technikai jellegu megjegyzeseim zome helytallo
Valoban, amiket kopizol, azok mindenkepp, amit magad raksz ossze is sokszor helyes, csak neha nem, de mint irtam a problema pont az, hogy ilyenkor ragaszkodsz a hulyeseghez, illetve a masik, amikor magyarazol, hogy mindenki mas hulye, te meg milyen magasan allsz szakmai hozzaertesben. Ezekert szegyelld magad te, es hagyd ezeket abba, es maris leszallok rolad.
Azt amugy mar megint nem ertem, hogy mibol gondolod, hogy csak te netezel, es csak te ismersz bizonyos websiteokat? Na mind1, az hasznos infokat azert koszi, olyan is szokott lenni (nem keves).
Ha mas szolna bele mindenbe, akkor vele is bajom lenne, de leginkabb te teszed ezt, igy bajom is leginkabb veled van, mint ahogy masoknak is veled volt/lesz bajuk. Ha meg otvenedjere is megkerdezed ugyanezt, megint ezt fogom valaszolni, szerintem felesleges ujra es ujra...
-
lenox
veterán
válasz
hunnylander #22764 üzenetére
Rajtad kivul senki nem onti tele a topikot, oke, hogy nagy resze hasznos info, de nekem (meg ahogy elneztem meg jopar embernek) negativba billenti a hulyeseghez gorcsosen ragaszkodas.
A te avatarod sem veletlenul gyerekes
.
Semmi koze nincs se McLarenhez, se Hamiltonhoz a rolad kialakult velemenyhez, csak ahhoz van koze, hogy mindenbe beleszolsz, mindenkit lenezel, es kozben egy csomo hulyeseget hordasz ossze. Probalkozhatsz veluk takarozni, de mindenki atlat a szitan.
Olyan undoritoan bekepzelt alaknak tunsz
Igen, nyilvan en tunok annak ma, maskor meg mas, mondtam, mindeki szembe jon tipikus esete. A sokadik eset utan mar eszrevehetted volna, hogy esetleg neked kene elgondolkozni, nem mindenki masnak.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #22772 üzenetére
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #22793 üzenetére
Ha Ross okos, nem hoz letre csapaton beluli rivalizalast
Szerintem Button képes lenne megszorongatni Alonsot, főleg első évében, így ezt nehéz lenne kivitelezni. Addig persze nem gond, amíg nem az első helyért harcolnak... -
PazsitZ
addikt
válasz
hunnylander #22757 üzenetére
Nem értem miért kell megsértődni, ha valamit más jobban tud
-
lenox
veterán
válasz
hunnylander #22757 üzenetére
nem vagyok kozel sem olyan okos, mint te
Tudom, mar sokszor kiderult. Ezzel nincs is baj, csak azzal, ahogy mindenkit lenezel.
Nos ezt te nem minositetted tevesnek
Hanem? Irtam, hogy nem az az osszefugges, amit gondolsz. De akkor leirom explicite: ez tevedes, az esonek (marmint, hogy esik-e) nincs koze a teljesitmenyhez. Sokmindennek van, pl. paratartalom, homerseklet. Az, hogy Silverstoneban esett nem csak egy parametert valtoztatott, hanem sokat, teves a NASA-ra hivatkozni, hogy szerintuk a magasabb paratartalomnal kisebb a teljesitmeny, ok ertettek, hogy egy parameter hatasat elemzik, te meg azota sem.
amit senki sem kert
Teged mar sokan kertek, hogy hagyd abba az eszosztast. Abbahagytad? Lassan pedig el lehetne rajta gondolkodni. Tipikus 'mindenki szembe jon' esete.
-
dokar
addikt
válasz
hunnylander #22750 üzenetére
nem, a levegő páratartalmának mértéke és a motorból kivehető teljesítmény változása nem egyenesen arányosan függnek össze, annyi biztos, hogy az elején emelkedni fog az ereje a jobb porlasztást miatt, de ha már túl magas az érték, akkor az oxigénből lesz kevés és akkor már a ló túloldalán vagyunk.
javaslatom az F1-re: metanol + vízbefecskendezés + sűrített levegő palackból.
-
lenox
veterán
válasz
hunnylander #22750 üzenetére
Nem volt helytallo, ertve? A hozzaszolasom meg nem sertegeto, hanem tenyszeru. Muszaj neked minden tevedeshez ragaszkodni?
-
lenox
veterán
válasz
hunnylander #22748 üzenetére
Marmint ha ertened egyaltalan mirol van szo, akkor tudnad, hogy ok is pontosan azt mondjak, amit en. De ezek szerint nem erted...
Amugy ha tizedannyit akarnek szorszalhasogatni meg feleslegesen eszt osztani, mint te, akkor meg ma kene irjak vagy 2000 hozaszolast. De mondjuk annyi felinformaciobol tevesen osszerakott kovetkeztetest nyilvan keptelen lennek osszerakni, mint te, meg nekem nem is lenne utana energiam ragaszkodni a tevedesekhez, mint neked. Ugyhogy csak annyit mondok, hogy eloszor a sajat hazad elott soprogessel, mielott hozzam jossz. Koszi! -
lenox
veterán
válasz
hunnylander #22729 üzenetére
Szerintem rosszul raktad ossze amit olvastal. A szivomotorok nagyreszt leszarjak a paratartalmat, leginkabb az erdekli oket, hogy a beszivott levegoben mennyi az oxigen. Ha nagy a paratartalom, akkor az oxigen egy resze helyett ugyebar viz van - ettol lesz kisebb a teljesitmeny. Megjegyeznem ugyanakkor, hogy az esos versenyek alkalmaval a levego homerseklete tipikusan alacsony, marpedig az alacsony homersekletu de azonos nyomasu levego surubb, ez pont az ellenkezo iranyban hat. Szal szerintem (de ki kellene merni) egy 20 fokos 100% paratartalmu es egy 50 fokos 25% paratartalmu esetet osszehasonlitva szerintem az oxigen a 20 fokos esetben lesz tobb.
Amugy annyit talaltam google-n, hogy 20 foknal a 100% relativ paratartalom kb. 2.5% terfogatra vetitett vizet jelent, ehhez amit te mondsz, hogy azzal ekvivalens, hogy fel kell vinni jo magasra, az kb. 300 meter (ha 0 %-hoz viszonyitunk, ami amugy nem jellemzo). Ha viszont azt nezzuk, hogy 20 helyett 50 fok van, az viszont mar 800-900 meternek felel meg.
Ha azonban nem esne az eso, tehat nem hutene le a levegot, viszont 90-100% paratartalom lenne, az mar egeszen mas. Pl. 40 fokos levegoben a 100% relativ paratartalom mar kb. 7% vizet jelent, es itt ugyebar a magasabb homerseklet es az oxigent kiszorito viz egyszerre van jelen - itt csokken jelentosen a motorteljesitmeny.Szal osszessegeben a paratartalom, eso, teljesitmeny, homerseklet osszefugg, csak nem egeszen ugy, ahogy gondoltad.
Mindazonaltal esos versenyen koztudottan kevesbe vannak hasznalva a motorok.
-
Jadro
veterán
válasz
hunnylander #22744 üzenetére
Adatlap: Canon EOS 40D. A tippem hogy ezzel.
-
tuskooo
addikt
válasz
hunnylander #22740 üzenetére
Lehet, hogy tévedni fogok, de tartom, hogy nem lesz a Honda jövőre élcsapat. Ezelőtt a motorváltásnál is vhogy megmaradtak a régi nagyok nagynak.
-
dokar
addikt
válasz
hunnylander #22729 üzenetére
enyhén párás időben pedig harapósabbak a szívómotorok. hasonlóan teljesítménynövelő hatása van, mint a vízbefecskendezésnek, lásd:
"Ha a hengerbe víz kerül, akkor az a sűrítési ütemben gőzzé fog alakulni. Ehhez azonban hőt von el a környezetéből, vagyis a benzin-levegő keveréktől és a dugattyú-hengerfej-henger egységtől. Az eredmény: a gőzzé válás hűtő hatása miatt a keverék nem éri el az öngyulladási pontot, az égés csak a gyújtószikra hatására indul meg. További előny, hogy a víz a gőzzé válás pillanatában az esetleg még nem tökéletesen porlasztott benzingömböcskéket is szétpukkantja. Ez azért érdekes, mert a benzin tökéletesen csak gőzeiben ég el, ami a gömböcskék felületén van. Minél kisebbek a gömböcskék, annál jobb az égés. A hevített gőz 12-szer akkorára tágul, mint az ugyanannyi hővel hevített száraz levegő, tehát nő a nyomaték. A kiáramló gőz a motorban és a kipufogórendszerben lévő kokszlerakódást pucolja."
forrás: Vízbefecskendezés - elmélet, gyakorlat, tapasztalatok
további hasznos információk:
116+ Octane With Water Methanol Injection!
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #22713 üzenetére
Persze, a lehetőség megvan. Mint ahogy elmondhatjuk, hogy a BMW egyenletesen fejlődik, a maguknak előírt szinteket szépen teljesítik (összességében, mert az utóbbi versenyeken valami gáz van velük). Aztán mondhatjuk, hogy a Red Bullnál is ott van a sztártervező főkoponya Adrian Newey, mégse léptek előbbre, amióta odament, pedig lé van, tesztelni két csapattal is tudnak, stb. A Toyota is menő az alternatív meghajtásokban, így elvileg a lehetőség nekik is adott. A McLaren mindenféle technológiai területen nagyon erős, a MES alvállalatuk az elektronikában jártas, feltételezem, hogy a villanymotorok, akkumulátorok, generátorok sem állnak tőlük messze. A Williams ugyan vett egy kis céget, ami ilyen technológiával foglalkozik, de hiába lesz jó a KERS-ük, ha az autó lehúzza az összképet. Hogy a Ferrarival mi lesz, azt nem tudom, nem is hallani róla, hogy milyen módon fejlesztenek, illetve aggodalomra ad okot, hogy azt mondták, amíg nem látják, hogy előnyös, lehet, hogy be se vetik az új cuccot (ezek szerint az ő fejlesztésük még gyengének tűnik?).
Amúgy abban egyetértünk, hogy a következő kiugrás a BMW után a Hondától várható. Kérdés, hogy ténylegesen mennyire vetkőzik le a japános vezetési szokásaikat (ez úgy tűnik, megtörténik végre, különben nem lenne ott Brawn sem).
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #22711 üzenetére
Szerintem nem lesz nagyobb kavarodás, mint más években. Mindig a legnagyobb csapatok veszik a legjobban az akadályokat. Persze lehetnek eltalált és elcseszett konstrukciók, amikkel lehet nagyokat ugrani (pl. McLaren 1998, Renault 2005) vagy esni (McLaren 2004, 2006). De szinte mindig ugyanazok vannak elől.
-
JJános
addikt
válasz
hunnylander #22705 üzenetére
Köszi!
Én is úgy érzem a Hondában több ráció van, nagyobb lehetőségeket látok. Nekik egy világbajnok kellett, hogy megtudják valóban hol járnak. Lonzi nem fog jó autóval beállni autókázni, és reménykedem, hogy feljönnek. De ehhez egy év kevés.
15 milla USA dollárért?
-
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #22706 üzenetére
A múlt, még a tavalyi év is olyan ami már nem változik meg soha. Így én akkor sem értem a nyilatkozatát, mivel nem azt láttam amit ő állít.
-
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #22705 üzenetére
Hondánál több pénz van, a topban van a költségvetése. De rációból idén sem jött át semmi. Lutri helyzetben van egyenlőre, ezért inkább kivár, ki tudja Bmw-nél mi lesz, Hondánál is lenyilatkozták már hogy nem kérik Alonsot most meg...
-
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #22696 üzenetére
Most Dennisról van szó, aki gondolt egyet és beleordít a nagyvilágba. Már anno Prost is sérelmezte a helyzetét, de David is kifakadt, Montoya nem különben. Kimit bár imádta látszólag, de neki is sok volt belőle. Alonsos történetet is mindenki tudja. Ezek után ilyet nyilatkozni...bárcsak Hamilton gumija lenne olyan tartós mint Dennsi arcbőre, 2000 fokon sem ég le. Most hogy van egy gyenge pilótája Kova személyében még fel is használja hogy igazolja a maga hülyeségeit. Egyébként többször előfordult már hogy Kova feltűnően megadta magát, pl rajtoknál is. Tudja hogy hol a helye, legalább pár futamgyőzelmet összeszed a pályafutása alatt.
-
JJános
addikt
válasz
hunnylander #22692 üzenetére
Én annyit tudtam, hogy csalják őt a Hondához Ross-ék. De nekik nem elég egy évet aláírnia, mert legalább kettő kell, mivel VB csapatot akarnak összehozni.
Tudsz arról, hogy Lonzi belement a két évbe? Köszi!
És akkor mi lesz Lonzi nélkül a Ferrarival?
BMW01: természetesen McLaren fölény várható a következő futamokra. Visszük a VB-t! Mind a kettőt!
-
MPowerPH
félisten
válasz
hunnylander #22696 üzenetére
A konstruktőrit még megértem, bár az is necces, de az egyéniről szerintem jobb ha letesznek.
Idén nem kell utasítás, Kovi tényleg sokkal lassabb a 3 élmenőnél, de tavaj Dennispapa ott volt a háttárben. És eltitkolni se tudták, mert nyilvánvaló volt.
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #22689 üzenetére
Korai lett volna még 11 pontos Massa-Kimi-hátránynál beállítani a csapatsorrendet, az évad felénél. Ez kb. 20-25-nél lenne reális így, hogy még 7 verseny van hátra. Ezért ez elég komoly álmodozás részedről.
Ettől függetlenül tényleg ő a legnagyobb nyertes, és Massa a legnagyobb vesztes, ez egyértelmű. -
MPowerPH
félisten
válasz
hunnylander #22694 üzenetére
Én csak válaszoltam.
Monaco az már régen tisztázva lett. Ha megnézted volna párszor a videot, akkor nem emlegetnéd fel. Asszem Hamilton autoja nem 290 -nél féktávon kezdett szitálni, hanem 100 -ról nem tudott lelassítani.
Sajnálom Lonzit, mert jó lenne újra ott látni az élmezőnyben.
ha eligazol a Hondához, akkor azzal aláírja a végrendeletét. Arra a sorsra jut, mint Button. Pedig neki is fantasztikus képességei voltak, mégis belefásult a hondába.
Nem hiszem, hogy ennyi év sikertelenség után, világbajnok tudna -e lenni. Remélem Lonzi sorsa nem ez lesz.
-
MPowerPH
félisten
válasz
hunnylander #22689 üzenetére
Én meg Canada után elvettem volna Hamilton(és Rosberg) superlicensét.
Akkor erről ennyit. Mivel tavaj a Hungaroringen egyértelmű meki fölény volt, és idén ez teljesen megváltozott, így Valenciában is jó esélye lehet a ferrarinak.
Kimi tavaj is ezt csinálta, év második felében táltosodott meg, és dolgozta le a hátrányát, akkor mikor Hamilton végigbénázta a futamokat, mert azt nyugodtan lehet bénázásnak hívni.Nyertese, de előtte 2* is bukott önhibáján kívül. Silverstone -ban a ferrari rontotta el neki a versenyét, Magny Coursban meg az auto. Ennyit legalább megérdemelt. És mindegyik helyen győzelmi esélyes volt.
Most megmondom, hogy Valenciában kettős ferrari győzelem lesz Raikkonen- Massa sorrendben.
sajnos a meki pilotai és az autojuk se tudják majd felvenni a versenyt a ferrarikkal. Nagy verést kapnak.
-
brownus
veterán
válasz
hunnylander #22684 üzenetére
van már egy ns cikk, de nem baj, legalább gyakorlom/juk az inglist;)
itt van pár érdekes meg vicces válasz is;) Hungarian GP - Sunday - Press Conference
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #22682 üzenetére
Ha Massa nyer, es Lewis nem kap defektet, mehet masodpilotai statuszba.
Ez korai lett volna az idény felénél, de tény, hogy még 1-2-3 ilyen alakítás (Massától, Kimitől egyaránt) és az lesz a vége. Mostmár ideje lenne komolyan foglalkozni az időmérős teljesítményével Kiminek, mert egy kalap szar (magához képest), amit művel, amióta a Ferrarinál van. Csak pár alkalom van, amikor szép teljesítményt nyújtott (mint pl. tavaly Spa), egyébként nagyon gyatra, főleg ezek a 4-5-6. helyek. -
MPowerPH
félisten
válasz
hunnylander #22617 üzenetére
"Valencia uj palya, ott a Ferrari pilotak gyatran fognak tejesiteni"
Miért teljesítenének gyatrán?
Szerintem a mekiseknek meg bárki másnak is ugyan olyan új lesz. Vagy ezzel arra akartál rávilágítani, hogy a ferrari polotái pancserek?
"Ha Massa nyer, es Lewis nem kap defektet, mehet masodpilotai statuszba."
Szerintem ezzel így egyedül vagy. Nem értem, álmodod ezeket az állításokat?
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #22677 üzenetére
Massa motorhibájának én, Lewis defektjének pedig én.
Amúgy nehéz kérdés, az biztos, hogy Hamilton még egész olcsón megúszta, mert maradt az élen.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
hunnylander #22677 üzenetére
Egyértelmű, hogy massa motorhibája lewis-nek kedvezett mivel ha nem történik meg akkor Massának most 10-el több, hamiltonnak meg 1-el kevesebb pontja lenne ami 11 egység kül.
hamlton defektje meg massának
-ha azt vesszük massa kiesésével a 1. helyet örökölte volna meg tőle, (4 helyett 10 pont = 6 egység)
ha massa ugyanúgy kiesik, akkor Kovának
-mert győzelmet és 10pontot csak ebben az esetben kaphatta meg, hogy mindketten kiestek előle. (6 helyett 10 pont = 4 egység)Szerk:
Szóval hamiltonnak lesz 3 motor +1 cserélhetési lehetőség
Kiminek 3 motor / ha egyik nem jó a 3-ból, akkor büntetés
Massának 4 motor / +1 cserélhetési lehetőségMég ha nem lehet is csak ugy cserélni, akkor is Massa áll most a legjobban ezen a téren, hiszen akár 5 motort is használhat 7 versenyre, a legrosszabbul meg Kimi mert ezenkívül 3-ból 3-nak kell jónak lennie, vagyis szükségük lesz 3db kiváló 100%-os motorra
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #22663 üzenetére
Az 100%, hogy ki fogják vizsgálni, ahogy ilyenkor minden csapat megteszi. Motor vissza a gyárba, és szétszedik apró darabokra. Ha meglesz, hogy mi halt be és miért, akkor úgyis változtatnak rajta.
Egyébként a motorbefagyasztásnak ezt a részét valahogy nem találták el a szabályalkotók. Mivel a teljesítmény és a megbízhatóság szorosan összefügg, ha valami megbízhatóbb, akkor nagyobb teljesítményen használhatják, vagy tovább bírja az adott terhelést. Így tulajdonképpen minden megbízhatósági fejlesztés egyben a teljesítményre is hatással van. Legfeljebb annyit értek el ezzel a szabállyal, hogy nem minden részegységet lehet változtatni, hanem csak egyes dolgokat.
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #22663 üzenetére
Hűtési problémát azért érzékeltek volna a mérnökök, szvsz valami anyaghiba lehetett, vagy ismét az a bizonyos szelepprobléma, ami megszivatta már a Ferrari csapatot idén.
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #22656 üzenetére
Miert venned te mindig tenynek amit mondok?
Mert tudsz normális is lenni. Némelyekkel ellentétben én nem utállak csípőből, nem görgetem át, amit írsz, hanem normális fórumozóként kezellek.ennyire be tudtok sertodni
Engem ne sorolj abba a csoportba, mert én tudom, hogy a Ferrari megbízhatóságán van mit javítani. Nem tragikusan rossz, de a McLarené szinte tökéletes (volt már idén műszaki hibájuk egyáltalán, mert nem rémlik?), és emiatt kicsit kevés, amit ezen a téren nyújtanak. De nem tragikus, ettől még nyerhetnek a legvégén.Lewis ugyanazzal a mocival brillirozott Silverstoneban
Gondolom, azt tudod, hogy egy esőversenyen a motornak alig kell erőlködnie. Hideg is van, és erőltetve sincs, így ez nem egy nagy fegyvertény. -
tuskooo
addikt
válasz
hunnylander #22652 üzenetére
Jó, látom, hogy nem érted. Mind1.
-
AMD Power
titán
válasz
hunnylander #22654 üzenetére
Köszi de már tolom fel a youtube-ra. Remélem ott jó lesz a hang.
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #22647 üzenetére
Én nem a szavakon lovagolok, hanem azon, amit írtál. Azon, hogy egy vélt dolgot tényszerűen írsz le, pedig semmi infód nincs róla. Ahogy arról sem, hogy mennyire szokták általában feltekerni a motort ilyen helyzetben, és ez attól eltért-e, mert az is lehet, hogy nem. Így az egész, hogy Massa túlhajtotta a motort, egy szimpla tipp, amit te tényként emlegetsz.
Ebbe az egészbe azért kötöttem bele, mert neked annyira fontos a szakmai hozzáállás, aki nem úgy ír, azt leugatod (pl. gV). Most meg te sértődsz be rajta, amikor helyesbítelek. Mástól elvárod, hogy ilyen esetben elismerje, hogy megalapozatlanul gondolkozott az adott dologról, de te most inkább azon sírsz, hogy megint bánt valaki, pedig már rég nem témáznánk rajta, ha elismered, hogy amiről nincs infód, azt legfeljebb szerintemekkel érdemes említeni. -
tuskooo
addikt
válasz
hunnylander #22648 üzenetére
Csak simán undorító, hogy mindig muszáj beszólnod. Fordított esetben meg meg vagy sértődve.
-
tuskooo
addikt
válasz
hunnylander #22643 üzenetére
Ezzel mindig kimented magad, hogy jaj, hát Hamiltonnak is kellett vna mázli hozzá...a különbség az, hogy Massánál le is írtad...most meg nem nehéz szépíteni.
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #22644 üzenetére
Nem, nem fogalmazási kérdés. A csumára tekerés mindig 100%-ot jelent, ha neked nem, akkor nem tudod, mit beszélsz. És amíg nem tudod biztosan, hogy 100%-on használta a motort, addig ne beszélj róla tényként, mert megfekszik tőle a szakmaiságod.
Egyébként nem tudom, mit vagy besértődve. Ez egy fórum, írtál valamit, én meg vitatkozok vele. Tényekkel, ahogy te szereted. Vagy mégse szereted?
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #22640 üzenetére
Az biztos, hogy amíg hajtani kell, addig feljebb van tekerve, ez minden normál futamon így van, hogy aki elöl van, a második kiállás után letekeri, ha komolyan nem fenyegeti hátulról senki. De ez "Az a moci csumara volt tekerve" akkor sem megalapozott, mert nem tudod, hogy így volt-e, csak annyit tudsz, hogy lejjebb tekerte.
Nem tudom, miért raktad offba, F1-ről van szó.
-
tuskooo
addikt
válasz
hunnylander #22639 üzenetére
Én kérek elnézést, te magad mondtad, szval nem kell ide a blabla.
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #22617 üzenetére
Ja, Massa csak mázlival fékezte ki Hamiltont. Amikor Hamilton fékez füstölőset, akkor az tiszta határon autózás.
Meg ez egy kicsit húzós, hogy tényszerűen kezeled azt, hogy Massa csutkára feltekerve használta a motort. Semmi információd nincs róla, csak tippeled. Hol van itt a nagy szakmaiságod?Valencia uj palya, ott a Ferrari pilotak gyatran fognak tejesiteni
?? Ezt úgy mégis mi alapján? Az erőviszonyok idén nem a pályától függenek, ez már bebizonyosodott. Ha meleg lesz, az a Ferrariknak kedvez, az új pálya meg mindenkinek új. Ha technikás, akkor Raikkönennek is fekszik, meg még sokaknak, nem csak Hamiltonnak.Szóval nincsenek itt tények, amik alapján kijelentheted, hogy Hamilton tarolni fog, legfeljebb kitalálsz magadnak egypárat.
-
tuskooo
addikt
válasz
hunnylander #22617 üzenetére
Ha egy Ferraris vmit jól csinál, az csak mázli lehet, mi?
#22630: oké, semmi bajom azzal, ha nem szereted, de indokolj már hülyeséggel. Várd meg te is a vizsgálat végét. -
tuskooo
addikt
válasz
hunnylander #22541 üzenetére
Jah, főleg, hogy kiderült, hogy nem volt baja a guminak
-
AMD Power
titán
válasz
hunnylander #22623 üzenetére
Majd tolok fel egy pár képet később. Sok képet nem csináltam. Inkább egy pár videót.
-
Jadro
veterán
válasz
hunnylander #22617 üzenetére
"Ha akkor nem eloz, nem nyerhetett volna, de a mocijat megkimelte volna, 8 pont."
Ezt így üveggömbből?
Vagy szétüldözte volna Hamiltont és azért füstöl el. Meg van még vagy ezer variáció. -
c.zsolti
őstag
válasz
hunnylander #22617 üzenetére
Az odáig renben van, hogy van önálló véleményed, ami mellett 100%-ig ki is állsz.
De azért nem téged sem kell félteni, hogy piszkáld fel a Ferrari szurkolókat... -
laci666
senior tag
válasz
hunnylander #22612 üzenetére
Én sehol se írtam,hogy Hamilton vagy Massa hibája lett volna defekt vagy motor füstölés.
Én csak arra írtam hogy lehülyézted a Japán gyártott meg ,hogy egyből megfejteted a Ferrari motor problémát úgy hogy egy -ből leszaroztad őket.
A külföldi Ferrari fórumosok meg elmehetnek a sunyiba ha saját csapatukat így lesajnálják hogy szar a Ferrari motor.Az most hogy egy évbe beszarik a moci a Ferrari alatt 2x vagy 3x (azt a kipufogó cső letörést nemtom hogy vetted ide de végül is nem is érdekel) az még talán belefér de jobb lenne mellőzni.
De az amikor 1 év alatt 10x szer beszrat a Meki moci na az volt hibás konstrukció nem pedig ez. -
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #22609 üzenetére
Határozott megérzésed volt, hogy a Hungaroringen Hamilton sétagaloppozni fog az első helyen.
Ráadásul sokak szerint nem a pálya karakterisztikája, hanem a hőmérséklet számít, és Valencia szintén nem egy hideg helyszín lesz (valószínűleg), így szerintem megint nem jön be a megérzésed. -
gV
őstag
válasz
hunnylander #22529 üzenetére
A szakmailag fejlettebb forumokon (pl. autosport.com's Atlas F1 BB) maguk a ferraris tagok harsogjak ezt korusban, hogy MEGBIZHATATLAN A FERRARI MOTOR!!!
csak azért mert feledékeny hülyék, nem lesz igazuk
de lehet h én láttam rosszul azt h speangi után a bahreini nagydíjat is teljesitette uaz a Ferrari motor, vis a versenynaptár két legforróbb -illetve az elöbbi a legpárásabb mig utobbi a legporosabb- futama -
laci666
senior tag
válasz
hunnylander #22583 üzenetére
-
gV
őstag
válasz
hunnylander #22583 üzenetére
ja az "aki a legnagyobb mákkal nyert idén, az emelje fel a kezeit" fotó
-
Jadro
veterán
válasz
hunnylander #22549 üzenetére
Persze örüljön, de csak tisztában van a helyzetével meg az eredményeivel. Hülyeséget nem kell beszélni. De betudjuk a nagy izgalomnak.
-
lsc
nagyúr
válasz
hunnylander #22557 üzenetére
Amennyiben Te is látod akkor ilyen óvodás dumát miért kell egyáltalán leírni ?
Az egész nem személyeskedés , csak unalmas hogy megjelenik a listán a topic , benézek és ilyen "magasröptű" hsz fogad , ma este is már többször . Az egészben az a legjobb , hogy szerinted Lewis szellentése is rózsaillatú , vagy ő nem is csinál ilyet , pedig remélem tudod ez nem így van . Egyébként hagyjuk Te nem fogsz változni , szerintem mindenki jobban járna ha nyitnál egy blogot , ott mindig neked /és természetesen Lewisnak/ lenne igazad . Részemről ennyi , további jó fórumozást . -
Integra
titán
válasz
hunnylander #22555 üzenetére
nem kéne keresztes lovagot játszanod
azért mert itt papolsz, és épp nem látszik a múltbéli hozzászólásod az aktív oldalon, még emlékszik mindenki
neked bármit is érvelni, cáfolni?
************
te beszélsz kultúrált vitatkozásról? nap vicce
benéz az ember a topicban és 50hsz fele a te ömlengéseddel van tele, az ember alig győz átscrollozni rajta, a sok nyáltól már csúszik amúgy is az oldal..
azon meg hogy oktatod aesirt... LOL[ Módosította: Racecam ]
-
Oczu
senior tag
válasz
hunnylander #22528 üzenetére
Azért a leszakadt kipufogóval is behajózott a 2. helyre....ezen két problémán kívül én nem emlékszem másra...a másik csapatok csak az erőforrást kapják, ha szar a hűtés, vagy a kaszni, építhetnek űrhajómotort is, akkor is elfüstöl
.Egyszerüen döbbenet, hogy, mekkora érvágás ez Neked, hogy nem LH nyert....fikázol mindent, a Ferrarit, a japánokat, a gumit......úgy viselkedsz, mint egy 5 éves, akinek elvették a csörgőjét...a gumit egyszerűen lehajtotta, mint ahogy fórumokon olvashatod is, a rengeteg jobbos kanyar miatt.....emlékszel, volt már hasonló problémája......hogy van ez, hogy a szar Brigstone gumi kibírta másik 18 versenyzőnél? nem tán az egyetlen selejt a került a mekire?
Azért Kova-val semmi bajom, de így széthajtani egy ferka mocit
........
Aktív témák
Hirdetés
- Több évig húzódó per várhat az Apple-re az iPhone-ok uralma miatt
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Formula-1
- Milyen légkondit a lakásba?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Horgász topik
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Okos Otthon / Smart Home
- PLC programozás
- Dell notebook topic
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 3600 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB THERMALTAKE Core V21 500W
- HPE Aruba PoE+ L3 switch raktárról azonnal elérhető!
- DOKKOLÓ BAZÁR! Lenovo, HP, DELL és egyéb más dokkolók (TELJES SZETTEK)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest