- A kínai gyártók 3D arcazonosítással kísérleteznek
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Légies iPhone halvány színei
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Xperia 1 VII csereprogramot hirdetett a Sony
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Megjött a Honor szuperakkumulátoros mobilja
- Leépíti a Sony az európai piacot?
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Netfone
Aktív témák
-
Nowhereman
őstag
válasz
Oliverda #27482 üzenetére
Szerintem Webber már nem is számolja az egyszerű koccolásokat - hozászokott, és tegyük hozzá, a teljes erejű kitorpedózások után sem szokott nekirontani a másiknak, pedig gyakran minden oka meglenne rá...
A Glock féle affér egyenlőre nem szabálytalan, csak szimplán sportszerűtlen. De lehet, hogy Mózliék csak amiatt nem dijjazták, mert különben ment volna a fajgyűlölőzés...
-
ronaldo
őstag
válasz
Oliverda #27457 üzenetére
Azért volt pár eléggé nem odavaló megmozdulása... Akár Glock kiszorítása, akár Webber megkoccintása.
Az pedig, hogy agresszív, egyáltalán nem baj. De mindenhol vannak szabályok. A box alapvetően kűzdősport, mégsem lehet acélcsővel széttörni az ellenfél arcát... Meglátjuk Glock mennyire gondolta komolyan.
-
#70869248
törölt tag
-
válasz
Oliverda #27263 üzenetére
Kimi egyszerűen inkább intermediate-re volt hangolva, és nem volt szerencséje az időjárással, ugyanúgy ahogy Hamiltonnak sem jött be a taktikája.
##
Egyébként szerintem Massa egész jól jött ki az EU futamokból.
Spa-ban meg természetes, hogy nem volt sok esélye azzal az autóval.[I]"Ferrari was also nervous about Felipe Massa's engine after qualifying in Belgium, electing to change a spark plug and the entire wiring loom, with the consent of the FIA, while the car was in parc ferme.
Meanwhile, as he used the same engine that powered him to victory at Valencia, the Brazilian driver did not stretch his unit to its full 19,000rpm throughout the Grand Prix."[/I]
-
laci666
senior tag
válasz
Oliverda #27291 üzenetére
Ja bocs,hogy nem az Istenített királyodnak drukkolok,felőlem akár 3 kerékkel is végig előzhetné az egész mezőnyt akkor se érdekelne.
Szerintem meg Vettel mehetne a Ferrarihoz de ez még a jövő zenéje.De minden adott:német,gyors,fiatal egyszóval öve a jövő.És még MS is jobba van.Úgyhogy előbb utóbb a vörösöknél lesz ez tuti. -
Ryu77
aktív tag
válasz
Oliverda #27285 üzenetére
Előre kijelentem, hogy nem csípem Hamiltont.
Most nagyon eltalálták a beállítását esőre és amíg nagyon vizes volt a pálya addig nagyon gyors is volt. Ehhez kellett az ő tudása is ez kétségtelen. Nem vitatom, hogy jó pilóta csak "nem a kedvencem". Ellenben az a kitolós előzés nem tetszett nekem se függetlenül attól, hogy szabályos (fair és sportszerű) volt-e vagy sem. Kimi összeszedhetné már magát és vezethetne egy élvezhetőt, pontokat hozót.
Vettel elött viszont le a kalappal mert végig gyors volt. -
Shabranigdo
tag
válasz
Oliverda #26812 üzenetére
Massa nem sokkal ment rosszabbat q1-ben mint Hamilton.ebből nekem az jön le,hogy nem mentek nagyon más beállítással.Massa meg,bár éppen hogy,de továbbjutott q2-ből. Így ha Hamilton tényleg "szárazabb" beállítással ment,azt kell gondoljam q1 és q2 között állítottak az autón.ez meg hülyeség,mert akkor q2 és q3 között tették volna meg.ezért furcsállom a dolgot
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #26801 üzenetére
Rajuk hagyom.
Orom az uromben, hogy a taktikazas lehetosege a Q3-asokkal szemben megvan. Kimi, Kubica es Lewis is veszeleyes lesz a konnyu Massara holnap. Meg egy egykiallasos taktikara is vallalkozhatnak, mig Massa az elso kerekcsere utan visszaeshet a surujebe pedig mar onnan indul. Izgi futamunk lesz.
-
Peat;)
veterán
válasz
Oliverda #26382 üzenetére
Azóta kiderült hogy van barátnője
Bár valóban nekem sem szimpi, de idén nálam abszolút megérdemli az elismerést, lehet bármennyire is unszimpatikus ha a pályán jól megy. De valami azt súgja még lesz 1-2 gyenge futama idén. Az hogy az égiek ennyire a Mclaren autói mellett állnak, úgy néz ki a vb kimenetlt is befolyásolja, mert Ferrari kicsit más irányba nyomta a fejlesztéseket. Az meg lejött hogy egy elborult agyú Kimi sem elég már ilyenkor.
Az lemaradt mit akarok ezzel mondani...szóval Hamilton egy stabil teljesítménnyel simán vb lehet. Braziliába kell vinnie pár pont előnyt és kész.
-
soulcube
aktív tag
válasz
Oliverda #26362 üzenetére
Monza után ez lesz döntve. Tavaly is itt dőlt el.
mod: Monzai nyúl
-
Incubus
tag
válasz
Oliverda #26362 üzenetére
"A csapat meg akarja nyerni a címet, és mindent megpróbálunk megtenni annak érdekében, hogy meg is szerezzük. Az igaz, hogy Kimi erős, és egy kiváló pilóta, de a világbajnoki pontverseny állását is meg kell néznünk" [link]
Osztani, szorozni is kellene, amíg matematikailag van esélye Kiminek, addig nem várható el, h Őt támogassák. Sajnos itt a gyengébb pilóta van pont előnyben, nem vagyok egy Massa fan.
-
prmcsk
addikt
válasz
Oliverda #26326 üzenetére
És ez számít, ezek után ?
Mindenki a pole-ra tör, majd kialakul az első 8 Ezek után annyi tanulság lesz csak, hogy előre megmondják, hogy azon a futamon kik a kedvezményezettek, akik előzhetnek, de őket nem előzhetik meg. Előzésre ott van a boxtaktika, a technikai hiba, vagy önhiba. Más megoldás tilos...
Mindjárt "élvezetesebb" lesz az F1.
-
Peat;)
veterán
válasz
Oliverda #26314 üzenetére
Szerintem meg igazolják, hogy Hamilton mindig nyerni akar, Alonson át akarta verekedni magát csak úgy mint a levágásnál (talán Rosbergen), a kimis esetnél is túl volt pörögve. Ez szép és jó dolog, csak mint ezek az esetek is mutatják van hogy más issza meg a levét. Amikor nem érti a döntéseket, áldozatnak állítja be magát és újra ugyanazon szabályhoz tartozó cselekedetet követ el akkor igenis kell büntetni. Képzeld el ha Alonsora és Schumacherre ráhagytak volna mindent. Az ilyen elszánt arcoknak kell a kiigazítás. Alonsot is büntették meg "feltartásért" ha emlékszel, szerintem az sokkal vitathatóbb eset volt mégsem dőlt össze az f1, nekem ezért nem tetszik ez a mostani eset. Túl van ragozva, nem kicsit.
-
Peat;)
veterán
válasz
Oliverda #26310 üzenetére
Hamilton idén már felöklelte Alonsot, Kimit kiütötte, a levágós szabályt egyértelműbb esetben elkövette (és ott is szinte beugrott a másik mellé és még ő monta hogy előrébb volt...itt is ezt kezdte el mondani)most meg kétes szitut teremt. Már tavaly is volt egy igen érdekes és veszélyes esete. Lehet most megutálsz, de aki ilyeneket elkövet és bevállal annak viselnie kell a következményeket, szemlátomást nem egy töketlen birkagyerek hanem hazárdírozik. Én tartom magam ahhoz hogy pl a mostani eset -1 pontot érne meg, mert több pontot érdemel mint az akkor második helyezett aki lassabb volt mint ő. A szabályok rosszak, ez tény. A ferrarisok is inkább ezt gondolják szerintem, és még sokan mások is. Én is. A jelenlegi büntetésekből valóban mindegyik túlzó, de ettől még megtörtént az eset. De az hogy ne kapjon semmit, egy tökéletes alap lenne arra hogy az első esetleges vb címét bemocskolják. Ha vb lesz és akkor visszagondolsz lehet te is örlüni fogsz ennek a büntinek.
De nekem ennyi elég volt, a szabályok azért közöttek és túlzóak hogy elriasszák az embert. Most hogy teljesítmény alapján mégis szemétség az egy dolog, sok ilyen eset volt és lesz még az f1-ben szerintem.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Oliverda #26310 üzenetére
sztem a Merga is erre kiváncsi (idézet a görbe tükörből):
"
McLarennél jól tudták, hogy Whiting állásfoglalása semmire sem garancia. Igen ám, de az ember azt hinné, hogy ha nem találta aggályosnak az esetet, akkor nem is jelentette a sportfelügyelőknek - viszont a Ferrarinál is kitartanak amellett, hogy nem ők panaszolták be Lewis-t. De akkor vajon ki volt?
"
Egyébként pedig persze hogy zörgés van, egyfelől Massa túl sokat nem tett a 10 pontért és a futamgyőzelemért..tökre sántít hogy megnyerte aki nem érzi nem érzi, mindegy.
Másfelől meg milyen már az, hogy gyorsan kell dönteni?! Pláne hogy áthajtásost vagy 10helyest...püff legyen áthajtásost.
A szemem kiugrott mikor olvastam futam után hogy az áthajtásost ugye elvileg formai okok miatt nem lehet megfellebbezni....még jó hogy FP írt rá precedenst.
Azért nagyon nem mindegy hogy milyen döntést hozok...hát lehetett választani ez meg az között...sztem tök jól választottam/tunk.
Persze ha már muszáj dönteni telemetria nélkül, szakértők nélkül...akkor hozzál már egy olyan döntést amit nem lehet megfellebbezni...köszi -
Peat;)
veterán
válasz
Oliverda #26301 üzenetére
De nehezen fogjátok fel. Képzelj el egy boxmeccset, versenyigazgatóság=mérkőzés vezető aki a ringben ugrál, figyeli hogy nem vizes-e a padló, szétválasztja az elleneket, ügyel a körülményekre. Versenybírók=pontozó bírók, nekik kell megítélni a teljesítményt. Körülmény, teljesítmény. Tényleg ennyire nehéz érzékelni a különbséget? A télapós modibácsi véleményével értek egyet. Ha kétszer is rákérdeznek nem tudták hogy ez így rendben van-e vagy nincs. Azonban olyan embert kérdeztek meg akinek ebben nem volt ítéletet hozó szerepe. De Dennis nem enged, ha már megkérdezték felhasználják, ha jogilag nem is jó semmire, hangulatkeltésre annál inkább.
Egyébként tegyük fel hogy eltörlik és Hamilton kapja a 10 pontot, akkor jobb lenne? Mert szerintem fordulna a dolog 180 fokot és menne tovább a vita a ferrarisok oldaláról.
-
DigitXT
félisten
válasz
Oliverda #26163 üzenetére
Ha a fellebbezés nem sikerül, akkor ugyanígy értelmetlen erről beszélgetni is, mivel "visszaforgatni az időt már nem lehet".
(Egyébként értem, hogy mit akarsz mondani, csak nem értek egyet vele: minden verseny(ér)t meg kell vívni.
) Szerk: 26165-26166: naná, csak arra kell ügyelni, hogy más ne legyen a pályán, és akkor tuti a siker.
Ja, hogy még akkor is megmakkanhat valami? Ez már csak ilyen.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
Oliverda #26136 üzenetére
Én nem minösitelek téged. A hsz-eid majd minösitenek. Vagy majd megteszi más.
tőle annak az esélyét hogy Spa és Monza alatt a maximális 20 pontot hozza
Ez vicc? Ezen a futamon Kimi, ha jól emlékszem Hamilton mögül rajtolt. És a verseny legalább 90%-ban mégis a 2-ik helyen futott az eredmény után. És kizárólag az esőnek köszönhette azt is, hogy tudott előzni valahogy.
Vagy nem is túl rég Massa rajtolta le.
És akkor majd ezek után elmennek Monzába és jó esetben a 11. rajthelyről 1.-ként fut be?
Valszeg akkor a Ferrarisok meg az egészet , majd a boxból nézik, majd.... nem?
A 2006-os idény óta sokkal jobban összerázodott a mezőny és nincs gumiháború se.
Ezek után csak abban reménykedem, hátha FIA mégis inkább a 10 helyes bünti mellet dönt. És nézegethetitek az eredményeket Monzában.
Ajánlom figyelmedbe a következőt: Race Lap Analysis
Kimi a 41 körben futott egy 1:48,639-et amire Hamilton egy 1:49,714 ment. Előtte csak a 37 körben volt rá képes Hami, amikor még sehol sem volt az eső.
Kimi csak a begyüjtött előnyét próbálta beosztani a futam végéig. Minek hajtotta volna szét a gépet, amikor még a motor így is széteshetett volna. (persze reméljük nem fog már az idén ilyen bib lenni) Vesztére, mert vízes pályán tényleg jobb volt a Merci.
Az időmérőn pedig kizárólag a hamarabb felmelegedő gumiknak köszönheti Hami a jó időt, és az egy körrek kevesebb benyának.
Esetleg majd akkor, ha nitrot csempésznek a Mercik-be.
Mostanság egy rendes futamon, ahol nincs SC, eső, stb., nem fogsz átugrani 10-15 autót.
De különben én nem értek hozzá. Te vagy itt a szakértő.
Ha normális hangnemben nem tudsz válaszolni, akkor hagydd figyelmen kivül ezt a hsz-t. -
DigitXT
félisten
válasz
Oliverda #26159 üzenetére
De te most azt állítod, hogy a biztos 20 pont így meg úgy.
Természetesen nincs esély maximum pontszámot elérni,
ha közben "pontlevonás" van, de nem tudom, mit akarsz
ezzel bizonyítani, úgyhogy inkább hagyjuk a témát...Btw. egyszer írtam, hogy ceteris paribus nincs: ha nem
pont így történnek a dolgok, akkor talán Raikkönen is
végigér (max. második helyen): sosem tudjuk meg, és
nem is változtathatjuk meg... De ha továbbra is marad
ez a téma, akkor inkább nem fogom olvasni a topikot,
mert felesleges. (Pedig épp jó kezdett lenni vki nélkül.) -
Pá
addikt
válasz
Oliverda #26159 üzenetére
Tedd hozzá, hogy 2004-ben azért elég durva technikai fölénye volt a Ferkának, ami most nem mondható el a Mekiről. Ez is kellett hozzá, a Schumi faktor mellett.
szerk: azért elég optimista így simán odaadni Hamiltonnak a győzelmet a 10. helyről, amikor az sem egyértelmű - számomra legalábbis - hogy a hétvégén mindenféle handicap nélkül Ő fog nyerni.
-
DigitXT
félisten
válasz
Oliverda #26136 üzenetére
A monzai 10 pont már előre le van zsírozva, vagy mi?
Az, hogy esély van valamire, nem azt jelenti, hogy be
is következik. Mi van, ha csak a harmadik helyig jut?
-4 pont, thx to ...?Btw. 10 helyes bünti nélkül
bizony nagyobb az esély a győzelemre, mint azzal.
(És a 10 helyes bünti nem 10. rajtkockát jelent ám.) -
Motion_Blur
félisten
válasz
Oliverda #26136 üzenetére
Ha az FIA olyan nagyon Ferrari párti, akkor a monzai 10 helyes bünti szerintem logikusabb döntés lett volna, mert akkor valszeg jött volna egy kettős Ferrari győzelem hazai pályán és ez mindenmél fontosabb. Én is a McLarent tartom esélyesebbnek Monzában, de 11-12. helyről nem tudott volna nyerni ezen a pályán Hamilton, ahol nagyon nehéz (szabályosan) előzni, mert alig vannak kanyarok, és viszonylag könnyű a pozíciót védeni.
+ gondolj bele, mennyire lenne korrekt pl. Alonso, ha megérkezne mögé Hamilton
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Oliverda #26108 üzenetére
"Monza-ban egy 10 helyes bünti szinte semmi. 5 kör alatt odaért volna a 3. hely környékére ezzel az autóval"
És közben hány sikánt vágott volna? Ne írj már ekkora butaságot..
mod: nem tartom igazságosnak Hamilton büntetését, de a +10 hely sokkal durvább ítélet lett volna (ez ugye jó esetben is csak a 11. hely), mint a -4 pont
-
7Heads Drago
veterán
válasz
Oliverda #26079 üzenetére
Idézem (én aki hülyeségeket ír):
Büntetés:
A sportfelügyelők a következő három büntetés bármelyikét kiszabhatják a rendkívüli eseményben érintett bármelyik versenyzőre.
a) Áthajtás büntetés. A Versenyzőnek a boxutcába kell hajtania és anélkül, hogy megállna saját boxa előtt, visszaáll a versenybe.
b) Tíz másodperc időbüntetés. A versenyzőnek a boxutcába kell hajtania, megáll a saját boxa előtt legalább tíz másodpercig és aztán visszaáll a versenybe.
c) Tíz rajtrács pozícióval hátrább sorolják a versenyző következő Futamán.Azonban, ha az a) vagy b) büntetések valamelyikét az utolsó 5 körben, vagy a verseny vége után szükséges kiszabni, a következő bekezdésben foglaltak nem alkalmazhatók, és ekkor 25 másodpercet kell hozzáadni az érintett versenyző versenyidejéhez.
[link]
Te hol látsz itt más lehetőséget?
Igaz pont neked egyszer már valaszoltam ez ügyben.
(pisz) -
7Heads Drago
veterán
válasz
Oliverda #26002 üzenetére
Én csak este juttok el odáig, hogy netezek.
Valakinek dolgozni is kell ebben az országban. És ne haragudj már meg, hogy csak a következő oldalon derült ki, hogy ban-t kapott.
És én írok marhaságot? [link]
Lehet. Azért vagytok itt a fórumon, hogy meggyőzetek az ellenkezőjéről.
De legalább nem vok fanatikus....
Más:
"Amit Lewis tett, az előfordul, de azt hiszem, talán kicsit túlságosan optimista volt, amikor azt hitte, elég egy pillanatra visszaadnia a pozíciót Kiminek, aztán rögtön újra megpróbálhat elmenni mellette."
"Az ilyen incidensekről gyakran esik szó a hivatalos versenyzői eligazításokon, ahol tisztán és világosan az értésünkre adják, hogy ha valaki levágott egy sikánt, nem csupán vissza kell adnia a helyét, hanem a járulékos előnyöket sem használhatja ki."
"Ha Lewis szabályosan vette volna be a sikánt, nem lett volna lehetősége megelőzni Kimit a következő, nagyon rövid egyenesben. A videofelvételt látva ezt azonnal leszűrtem. Talán ha Lewis várt volna, és csak a következő egyenesben próbálkozik a támadással, más lett volna a helyzet."
[link]
És ebben szerintem minden benne van. Nincs miről vitatkozni tovább. -
lenox
veterán
válasz
Oliverda #26061 üzenetére
A szabalyban ugye a mar idezett 3 lehetoseg van, nincs kozte visszaengedes. Szal athalytas, stop-and-go vagy visszasorolas.
Kulonben mitol realisabb pl. 10 rajthelyes visszasorolas? Te ugy gondolod, hogy az kisebb buntetes, mint a 3. hely es ezzel minusz 4 pont? En egyaltalan nem lennek benne biztos... -
PazsitZ
addikt
válasz
Oliverda #26079 üzenetére
[link]
Nem volt más választásunk mint hogy időbüntetést szabjunk ki vagy 10 helyes rajtbüntetést a következő versenyre. Az első mellett döntöttünk és aztán kiszabtuk a 25 másodperces büntetést. Tudom, hogy most nagyon népszerűtlen ember vagyok az Egyesült Királyságban, de csak a munkámat végeztem és tudom, hogy professzionálisan jártam el. -
venember83
nagyúr
válasz
Oliverda #26075 üzenetére
Angolok (McLaren és Hamilton) és németek (Mercedes). Mellékesen a német úriember Mosley pozíciójára is pályázik (ha jól emlékszem), tényleg meglepő, hogy bírálja.
Czollner írás: Egy DS kaliberű Hamilton-fetisisztától sok objektivitást nem várhat az ember, főleg ha szíve csücske szorul védelemre a gonoszokkal szemben. Az egyetlen objektív döntéshozó szervet (FIA) meg nem hajlandó senki elfogadni. Szánalommá degradálódik az egész F1, csapatvezetéstől nézőseregen át. Megjegyzem utóbbiba én is beletartozom, fogalmam sincs minek nézem a versenyeket. Szitkozódáson kívül más gyümölcse nincs.
-
AMD Power
titán
válasz
Oliverda #26075 üzenetére
Hát izé nem tudom. Nem ismerem őket.
Czollner: Hamilton olyat tett, amit kevesen szoktak: Elkezdett versenyezni!
-
Pompi
nagyúr
válasz
Oliverda #26079 üzenetére
Nem vagyok szakértő, nem ástam bele ilyen szinten a dolgokba, de mintha az elmúlt napokban erről is lett volna szó. Vagyis arról, hogy egy ilyen vétség után mi a kiszabandó büntetés, ha jól emlékszem, akkor ez egy box áthajtásos bünti, amit mivel az utolsó 5 körben voltak nem szabtak ki, ennek a verseny utáni megfelelője a 25 mp.
-
PazsitZ
addikt
válasz
Oliverda #26061 üzenetére
Lehet igazad van... (utolsó káoszkörben már nem volt se idejük se merszük szólni, annyi minden történt
, szerintem)
[link] "Hami levágott, visszaengedte, majd a "lendületet" kihasználva előzött. Nem mondom, hogy a "legsportszerűbb", de büntetést nem érdemelne szvsz."
Tartom ezen véleményem.
Bár meglehet, büntetlenül hagyni se lenne helyes ilyen manővert.Ezért is nem nagyon szóltam a témához, mert magam se tudom eldönteni, mi lenne a megfelelő ítélet.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Oliverda #25821 üzenetére
Milyen cikázás??? Nézd már meg a szabálykönyvet, hogy mi minősül cikázásnak utánna írj hülyeséget. Istenem, mennyi okos ember van itt.
7Heads Drago: ezt mondtam én is, de még futam közben. Behozni Kimit 2 körrel a vége előtt, amikor Hami elment mellette. És ezzel meg lett volna a futamgyőzelem. Sajnos a ferrari nagyot vesztett Brawn -al.
Azért Schumi mikor sorozatban VB lett, Brawn keze is alaposan benne volt.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
Oliverda #25670 üzenetére
Idézem a szabály könyvet:
Azonban, ha az a) vagy b) büntetések valamelyikét az utolsó 5 körben, vagy a verseny vége után szükséges kiszabni, a következő bekezdésben foglaltak nem alkalmazhatók, és ekkor 25 másodpercet kell hozzáadni az érintett versenyző versenyidejéhez.
Vagy semmi vagy 25 mp, ebben nincs se 5, se 10, 20 mp. Csak 25 mp.
[link] -
escie
őstag
válasz
Oliverda #25638 üzenetére
naigen...
rem egyszeru amugy.
a Ferrarinak van a legnagyobb tabora, ok hozzak a penzt, oket kell tolni.olvasom, hogy "visszaovott" a McL.
sokminden nem lesz mar ebbol, mert a rossz dontesnel csak a bizonytalankodas rosszabb.ha volna egy csik, mint a jatekokban az energia, na ma, az en f1-nezoi energiacsikom lement olyan 25% szazalekra. nem sok kell, hogy otthagyjam a fenebe az egeszet.
ez egy vicc, amit ma csinalnak. meg unalmasabba, lefutottabba teszik ezt a ver unalmas(valljuk be) sportot. lsd., Valencia.
orditva horkoltam volna vegig, ha kicsit halkabbra veszem a tevet. igy Palik hulyesegei mozgasban tartottak az agyam.
Aktív témák
Hirdetés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- TCL LCD és LED TV-k
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- A kínai gyártók 3D arcazonosítással kísérleteznek
- Diablo IV
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Bluetooth hangszórók
- Nyaralás topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- Lenovo IdeaPad Flex 5 - Érintőkijelző, ujjlenyomatolvasó, USB-C töltés, és ez még nem minden!
- Új, Gamer - ASRock Z690 PG Riptide + Intel I9 14900K + TeamGroup 2x16GB DDR4 3200MHz CL16
- GamerPC - RTX 3060,Ryzen7,SSD,32GB RAM
- Iphone 13 Pro 128 gb (fehér)
- ZBook Studio 15 G8 15.6" FHD IPS i7-11850H RTX A2000 32GB DDR4 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest