Hirdetés
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- iPhone topik
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
válasz oliwire #25399 üzenetére
én amikor a focust vettem, ennél fiatalabb korban (épp nem volt még 9 éves) akkor úgy kalkuláltam, hogy a vételáron felül még legalább a fele legyen ott tartalékban amit különösebb gond nélkül rá tudok borítani ha kell.
mit csinálsz ha szépen megcsinálod a kötelezőket (vezérlés stb.) aztán betérdel két drágább elem a felső polcról?
persze attól függ hogy akarod használni az autót, lehet én voltam az idióta hogy ami rossz volt az megjavíttattam rajta, de nem is úgy adtam el hogy "kölcségmentes az emúlt 8 évben csak tankolni kellett" (magyarul ami lefingott az úgy is maradt, max kinyomtuk szilóval)
[ Szerkesztve ]
-
oliwire
őstag
válasz DeFranco #25397 üzenetére
szerinted mennyit kellene még ilyenre szánni? úgy gondoltam nem űrtechnikát vennék, a Focus 4 év alatt nem kért semmi váratlan nagyot.
Ha nem számolom bele vezérlés cseréjét és a motorolajcseréket, akkor 4 év alatt 100e alatt voltam, amit ráköltöttem.
Természetesen ennél a Mondeónál a motorolajcsere és a vezérléscserére megvan külön a félretett összeg. Átírás az árban van. Ezen felül még mindig van 200.000. Ez is kevés?Köszönöm a linket. Kicsit tényleg kezdek elbizonytalanodni.. Én képek alapján nem tudom meghatározni hogy na, igen, ezért érdemes kimenni németbe és onnan behozni. Az oda vissza úttal, ha benéztem, és nem jót választottam, elment minden költséghatékonyság, amit ott nyerhettem volna, hogy jobb autót veszek. Itt 1 év szavatosságot vállalni kell, erről is néztem egy komolyabb videót. Németországban ezt hogy fogom érvényesíteni, ha baj lenne 3 hónap múlva?
[ Szerkesztve ]
-
oliwire
őstag
Van még váratlan eseményre 100-200e HUF, és igazad van, nem tudhatom, hogy most hány éves gumi, szemrevételezéssel én nem találtam repedezettnek, öregnek, a mélysége is rendben volt. Kockázat még mindig megvan benne.
Kicsit elbizonytalanodtam, de eltekintve attól, hogy lassúcska lesz, nem találtam benne más kivetnivalót. Az átnézéskor felmérteket megpróbálom még belealkudni az árba. A környéken sajnos ilyen árban már nem kapni meg azt a nagy autót, amire vágyok.Nézegettem én azokat is, amiket te mondasz, abból az érdemes kategória már inkább 2,5-3 milliónál kezdődik. Arra még tényleg spórolni kellene 1-2 évet.
Nekem ha a Focus MK2 szintjét hozná autópálya téren, nekem megfelelne. Reményeim szerint a zajszigetelés ebben jobb. A Focusra szereltem az ablakra légterelőt, hogy le lehessen húzni az ablakot és az eső ne rögtön behulljon ha le van résnyire nyitva az ablak. De ez kicsit hangossá tette autópályán. Az Amperát is megnéztem újra, de még mindig elkérik érte a 3,5 milliót
Élőben nem nagyon látszódik hogy lógott volna, erre odafigyeltünk. Képen melyiken látod úgy?
[ Szerkesztve ]
-
darvinya
titán
válasz oliwire #25382 üzenetére
Az biztosan, hogy 2000 után már sima szívó benzinest nem szereltek semmibe.
Nemrég írtam, hogy 1.6 Focus-t néztem, ami egy hulladéknak felelt meg.
Ha tényleg ennyi a baja, de kérdés inkább, hogy ez hogyan ment ott tönkre, és miért nem cserélték.
Német nem ragaszgat, max. cseréltet.
Ahogy látom.ennek is lóg már az első lökhárítója, tehát biztosan összegubizott autó jó árasítva.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
bajnokpityu
félisten
válasz molnarpeter #25392 üzenetére
pont ebben az időszakban nagyon kevés család vett magánszemélyként új diesel mondeot.
Ismerek ilyet, 2008as autót, cirka 140e km-el, első tulajos, de ez pont a fehér holló kategória, igy nem ajánlunk ilyet. -
-
DeFranco
nagyúr
sziasztok
elköszönni jöttem, legalább is részben. eladtuk a focust a hétvégén, márkát is váltottunk, így ugyan maradok még a topicban de már félig kívülállóként.
nem zárom ki hogy lesz még ford a családban, a focust is szerettük de most mást dobott a gép, ha annyira becsülettel helyt áll mint az elődje, én már elégedett leszek.
-
Zoli-bácsi
senior tag
válasz oliwire #25388 üzenetére
Nem ismerem a kínálatot, de 2.0 alatt és Ambiente felszereltséggel nem vennék semmit. Ha pont ennyi a keret már rég rossz, mert bármilyen javítás lehet (és valószínű lesz is) egy ilyen autón. Lehet hogy inkább néznék Focusokat, hátha ott lehet venni ennyi pénzből jót is. Vagy inkább spórolj még hozzá kicsit, és nézelődj 2 milla felett a 2literesek között.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz oliwire #25388 üzenetére
Az 1.8 és 2.0 motoroknak is megvan a maguk típushibája ám, ahogy az ebben lévő Ti-VCT-nek is.
Sorry ha turkálok a zsebedben: Kicsit úgy érzem hogy kimaxolnád az anyagi kereteid - ne tedd. Honnan tudod, hogy a téligumi nem 10 éves, azonnal eldobandó? A nyári is lehet ilyen. Ez soha ne legyen döntő tényező.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
oliwire
őstag
válasz troll81 #25383 üzenetére
Ennyi pénzért nem nagyon találtam megbízható benzines, egyszerű konstrukciót. A 2 literes motorban már 2 millió felett látok ilyet.
(#25384) Zoli-bácsi
Igen, tényleg gyengus, és marketing duma volt a magas felszereltség. Ami vonzó volt benne, hogy kapnék mellé téli garnitúrát is, és a nyári alufelnikre van szerelve. A sötétített ablak is tetszik benne. Nem tudom ki javította így, kereskedőtől van, szerintem ő így vette át. Ő úgy volt vele, hogy nyugodtan nézessem át szervizzel, mert úgy lesz tiszta az egész.(#25385) gabor9991
Az alacsony fogyasztást is betudtam marketing szövegnek, mikor kinéztem, tudtam, hogy ez minden lesz, csak nem alacsony fogyasztás. A megbízhatóság volt most a fő szempontom inkább.(#25387) Zoli-bácsi
Ilyen árban milyen Mondeot lenne érdemes megvenni, ha ezt nem javaslod?[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz oliwire #25382 üzenetére
Bírom hogy a németországból behozott autók szigorúan 200e alá vannak órázva. Legyen szerencséd
De se keveset fogyasztani, se jól menni nem fog. Sajnos a fizika nem megerőszakolható.
De nekem az a hülyegyerekfelni is olyan meh...
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
gabor9991
őstag
válasz oliwire #25379 üzenetére
Ha van hibakód abból lehetne tudni mire panaszkodik.
Ha nincs hibakód akkor nem egy drága dolog egy ilyen bontott szűrőAzért a leírásban szereplő 1.6-os benzines alacsony fogyasztású motort nem venném túl komolyan.
Focusban se fogyaszt azért annyira keveset az 1.6 benzin egy mondeoban nem tudom mennyi lehet ettől a motortól az alacsony fogyasztás
Viszont egyszerű és megbízható konstrukció. -
oliwire
őstag
válasz molnarpeter #25376 üzenetére
De ez a szűrő mit szűr? Megvehetem így az autót? Milyen hamar kellene ezt cserélni? Sajnos ezt az alkatrészt nem ismerem.
-
Real_Necro
veterán
válasz Real_Necro #25309 üzenetére
Időközben utánajártam a dolognak. Az enyémben a "Z" alakú szenzorok vannak, ami Unixnál 16-18k/db. Cromaxnál 8-tól indul az ára. Végül német ebayen keresztül a Lott autóalkatrész boltból vettem kettő darabot szállítással együtt 24,79€-ért. Remélem jó lesz.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
oliwire
őstag
Sziasztok,
Adott egy megvásárolandó 2009-es Ford Mondeo, MK4, 1.6 benzin.
Az átnézés során a szervizes ezeket találta. Az aktív szénszűrőnél mintha le lenne falazva az egyik csőbemenet. Ez mennyire akadályozza a használatot? Nem tudtam jelen lenni az átnézésen, csak fényképeket és kommenteket kaptam róla.
Tudnátok segíteni, hogy ezt cserélni/javítani mennyire fontos/kellene, és mennyibe fájna? A gyárit 39.000-ért mondták, de gondolom van jó minőségű utángyártott is, ami megfelelő lenne. -
BaLee
addikt
válasz Zoli-bácsi #25371 üzenetére
Nem. De végigolvastam a véleményeket és nem projektroros lámpával is pozitív tapasztalatok vannak.
Pl.: "Ford Focus MK2,5 vadonatúj Hella fényszóróiba tettem...csak ámulok.
A vetítési képe 99%-ban olyan, mint egy halogén izzónak(nem projektorosak a lámpáim), nem vakít, nem villog senki szemből.....
Eső áztatta autópályán úgy látok, mintha száraz lenne.
5 star!" -
-
BaLee
addikt
válasz Dißnäëß #25305 üzenetére
Én egy ilyen vásárlásának gondolatával kacérkodtam: Osram 67210CW gen2 LEDriving HL H7 LED [link]
Vetítési képe rendben van, gyári helyére téve nem vakítja a szembejövőt, mellé egy hasonló helyzetjelzőt és ránézésre akár Xenonnak elmegy, mivel azok is 6000k színhőmérséklet körül vannak. Nem mellesleg 5 év garancia van rá, míg egy emelt fényerejű halogén simán kiéghet fél vagy 1 év alatt (ha évente kiég akkor árban ez ugyanott van 5 év alatt), így már az ára sem olyan vészes. Tény, hogy illegális, de csak amiatt, mert valamiért a nem gyári led-eket nem akarják engedélyezni akkor sem ha amúgy közúti használatban teljesen megfelelő lenne, mint ez.Mivel nem túl bonyolult izzót cserélni Focusban így belefér, hogy két évente műszaki előtt ki majd vissza. Ha lesz rá valami jó akció és bemászik 20k alá lehet kipróbálom majd, mellé egy hasonló színhőmérsékletű helyzetjelzőt és kész. Távolságinak jó a gyári is.
(#25307) gabor9991 : az a totalcar teszt már nagyon régi (5-6 éves), pár $-os Alis szarokkal én sem kísérleteznék, nagyon sokat fejlődött a led technika az utóbbi pár évben.
[ Szerkesztve ]
-
mtade
aktív tag
válasz radi8tor #25365 üzenetére
Okés, már értem, hol értettem félre. A dimmelérsre voltam fókuszálva, nem a helyzetjelző/tompított/DRL szentháromságra.
Nekem úgy van bekötve, hogy csak akkor világít ha semmilyen fényforrás nincs bekapcsolva. Amint helyzetjelzőt kapcsolok kikapcsolja és úgy is marad.
Igen, nekem is így van bekötve, a DRL vezérlő lekapcsolószálat a helyzetjelző +12V-ra kötöttem.
Amikor az automata felnyomja a tompitottat, azzal együtt kapcsolódik a helyzetjelző, DRL megy pihenni.Megúsztam. Nem kell kiszerelni.
Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
7Sony7
addikt
Srácok, mondi mk4 toronycsapágy cseréhez szét kell kapni az első futóművet?
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
tailor
őstag
válasz Zoli-bácsi #25354 üzenetére
Igen, a 8 órán én is hüledeztem (az ESS-es srácok is, nekik is említettem), az azért kicsit sok szerintem is. Mondjuk brutál korrekt leírást adtak az ajánlatban - látszik, hogy nem ma kezdték, és értenek hozzá... Szóval most teszek hétfőn egy próbát a fentebb kapott szakiknál, aztán ha ők sem vállalják olcsóbban, akkor nincs más, mint nyelni egy nagyot, és fizetni...
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
Magyarul ha dimmer nélkül használod akkor buktál a vizsgán, mert a helyzetjelzőket nem kapcsolja le tompított esetén.
Nekem úgy van bekötve, hogy csak akkor világít ha semmilyen fényforrás nincs bekapcsolva. Amint helyzetjelzőt kapcsolok kikapcsolja és úgy is marad.⭐ Stella
-
darvinya
titán
válasz Zoli-bácsi #25363 üzenetére
Max. idővel számolva nem, csak ne azt számolják fel, hanem valós időt.
Ez cégtől függ.Nálam azért több mindent át kellett nézni, mert még most is valahol ereszt.
Legjobb lenne az egészet újból újraépíteni, de most nem lesz, mert csak hangja hangos hideg motornak, utána már csendes.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Zoli-bácsi
senior tag
válasz darvinya #25362 üzenetére
Valóban, azt nem tudom, hogy az említett autónál milyen a kialakítás. De ha én az egyes fókáról kevesebb mint 1óra alatt le tudtam szedni a leömlőnél (fentről talán 3, lentről 2 csavar tartja), akkor egy szakinak is meg kell tudni csinálni. És nem kell utána oldani az összes csatlakozást, minek? Csak a flexicsövet levágni majd visszahegeszteni.
Persze ha össze vannak gyógyulva a dolgok az nehezítheti, de arra írták is hogy akkor az még plusz pénz/idő.
Szóval 8órát számolni erre, egy ezzel foglalkozó cégtől igenis durva lehúzásnak gondolok.
-
darvinya
titán
válasz Zoli-bácsi #25360 üzenetére
Én csak Escort-omról tudok nyilatkozni, ami még egyszerűbb kipufogós.
Annál majd 2 órát szenvedtem, mire a csonkról leoldottam.
Ezután még 2 óra volt mire többit szétszedtem.
Összerakás már 1 óra alatt meg volt, tehát 5 óra volt.
Ugyanez újabb motoroknál, már csavarokat elérni is kész kihívás, után megoldani, stb.
Csavarok szinte teljesen összegyógyulnak, nem olyan egyszerű ezeket kár nélkül szétszedni.
Senki nem örülnek, hogy kipufogó javítás egyenlő lenne egy új kipufogó vásárlással.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
mtade
aktív tag
válasz radi8tor #25352 üzenetére
"A hazai KöHÉM rendelet (MR. rendelet) viszont a következőket mondta ki: A nappali menetjelző lámpák elektromos kapcsolásának olyannak kell lennie, hogy csak a helyzetjelző lámpákkal együtt legyenek bekapcsolhatók, de – kivéve a fénykürt funkciót – automatikusan kapcsolódjanak ki, amikor a fényszórókat bekapcsolják."
Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
darvinya
titán
válasz Zoli-bácsi #25354 üzenetére
Mutasd be, és akkor elhiszem, hogy 1 óra alatt levehető.
Persze kardfűrésszel 10 perc alatt levárom.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Dißnäëß
nagyúr
válasz Zoli-bácsi #25355 üzenetére
Ezért feszegettem én is a kérdést korábban.. (egyetértek, mindkét állítással).
Kígyó vére, béka hája, pók levedlett ruhája.. kondéromban lepke sül, kívánságom teljesül !
-
Zoli-bácsi
senior tag
válasz gabor9991 #25323 üzenetére
Ez egy projektoros lámpa, csak ilyenbe mehet xenon. Viszont én úgy tudom, hogy hivatalosan és törvény szerint ez se mehetne át automata szintszabályzó és fenyszórómosó nélkül.
Mellesleg ha ilyenbe, azaz projektorosba teszel (nem gagyi) ledet, az is szépen fog világítani.
-
Zoli-bácsi
senior tag
válasz tailor #25349 üzenetére
8óra? Elmennek ezek a jó édes... Max 1óra levenni a rendszert a leömlők után, így az asztalon már könnyű hozzáférni. Szóval az ottani vágás, hegesztés is max 1 óra, aztán vissza szintén +1. 80k Nem tudom mit képzelnek már ezek az autószerelő (meg más) "szakik" az elszállt áraikkal és a vevők hülyének nézésével....
-
radi8tor
MODERÁTOR
Ja vagy úgy.
⭐ Stella
-
tailor
őstag
Köszi srácok a tippeket!
@molnarpeter: Ők voltak az egyik cég - amúgy nagyon korrektek. ( Cserélték a középső dobtól hátrafelé a cuccost, ha már ott voltam... )
@DeFranco, @Dißnäëß: Megnézem őket, köszi!
@radi8tor: Sajnos a ti-vct motornál e miatt a dupla flexicső és a hülye elhelyezkedés miatt állítólag nagyon macerás. Dinamit Dob is kb. 8 óra melót mondott rá...[ Szerkesztve ]
-
darvinya
titán
válasz radi8tor #25347 üzenetére
Hegesztetnél le kell vágni, és körbe újrahegeszteni.
Ha nincs elég hely a kaszni és cső között, akkor csak lebontással oldható meg, és ez több munkaórával jár.
Persze megoldható tágított cső véges flexivel, amit munka asztalon kell előkészíteni, és kevesebb munkaórával jár.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
radi8tor
MODERÁTOR
Ennyire rakétatudomány a flexicső hogy nem tudja minden sarki
fűszereskipufogós cserélni?⭐ Stella
-
Dißnäëß
nagyúr
válasz tailor #25342 üzenetére
Gumi-Felni kapun be, az elülső gumis épület mellett a bal oldala mentén elmész egyenesen tovább és a lejtős rámpán le, hátul a kipuffogó szerviz, Konderák Pál. Opelre nekem ő csinált egy flexi darabot, hibátlan volt. (Eladtam időközben).
[ Szerkesztve ]
Kígyó vére, béka hája, pók levedlett ruhája.. kondéromban lepke sül, kívánságom teljesül !
-
Dißnäëß
nagyúr
válasz molnarpeter #25341 üzenetére
Alles klar, danke.
Kígyó vére, béka hája, pók levedlett ruhája.. kondéromban lepke sül, kívánságom teljesül !
-
DeFranco
nagyúr
válasz tailor #25342 üzenetére
mogyoródin a lukoil kút után (a mexikói felé) van egy udvar, van ott minden, fóliázó, bicikliszerviz, stb. van egy kipufogójavító öreg szaki is (ha még dolgozik).
nekem mk1 fókán ő cserélt flexicsövet, előtte-utána elvágta, hegesztette, ez volt vagy 6 éve, a kipufogónak azóta sincs semmi baja (azon kívül, hogy a hátsó dob elrohadt, de azt is vele cseréltettem)
utoljára már panaszkodott hogy nagyon beteg, de kanyarodj el arra, vagy kutasd fel a számát, ha van neki, és kérdezd meg vállalja-e, ha gondolod.
valószínűleg ő lehet az: [link]
[ Szerkesztve ]
-
tailor
őstag
Sziasztok!
Elért engem is a flexicső-csere... Sajnos a Focus MK2 Ti-vct dupla katalizátoros és dupla flexicsöves, így eléggé elrettentő ajánlatokat kaptam kettő kipufogós cégtől is: nevezetesen alsó hangon 80K, + ha bármi gebasz van menet közben (beszakadt anya, lambdaszonda) az plusz mani... Hát, egy kicsit elszontyolodtam. Olvasom, hogy másnak simán helyben kivágták és beheggesztették az új flexit - ezt nekem egyik helyen sem ajánlották fel, mindenhol bontanak.
Van esetleg valakinek jó szaki kontaktja a főváros környékén erre a melóra? -
molnarpeter
nagyúr
válasz Dißnäëß #25324 üzenetére
Nem értek a lovakhoz; 7zap katalógusban végig lehetne matatni, mennyi cikkszám különbözik, aztán hátha... Vagy típus csoportokban érdeklődni, mennyire bonyolult a facelift-umbau
Bocsi, felejtős. Esetleg két lökösből egyet faragva műanyaghegesztő által, de mindegy, olcsóbb bármi más... az izzócsere a legolcsóbb!
[ Szerkesztve ]
-
Dißnäëß
nagyúr
szétröhögtem magam, köszi a fotókat amúgy, én is épp kérdezni akartam, hogy izé .. de tovább olvastam, megelőztek.
Műszakin volt már így ? Mintha lenne egy meghatározott talajtól mért távolság, max szélesség, bla bla képzeletbeli keret, amin belül kell lennie.
(Mondjuk van jó műszakiztató helyem, nem para, csak kérdem)
Kígyó vére, béka hája, pók levedlett ruhája.. kondéromban lepke sül, kívánságom teljesül !
-
sparta2
tag
Na, megvolt a kétéves szerviz. Érdekes az alkatrészek árképzése!
Kedvezményes ár, ha megveszed - pollenszűrő - 6675 Ft
Motorolaj 5w20 - 4572 Ft az 1 literes kiszerelés
Listaár amikor beszerelik - pollenszűrő - 12451 Ft
Motorolaj 5w20
hordós - 6985 Ft
Hmmmm...... Hogy is van ez?? -
dellfanboy
őstag
-
darvinya
titán
válasz dellfanboy #25319 üzenetére
Itt megtalálod a motorod, de ne motorkód alapján keresd, hanem motor típusa szerint. [link]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Dißnäëß
nagyúr
válasz molnarpeter #25316 üzenetére
Felmegy erre a Facelift elsô lökös ?
Kígyó vére, béka hája, pók levedlett ruhája.. kondéromban lepke sül, kívánságom teljesül !
-
gabor9991
őstag
válasz Zoli-bácsi #25321 üzenetére
Nemrég [Ilyen] lámpát átengedtek műszakin taxiként vizsgázott focusban, kimondottan meg is nézték amiatt mert ebbe tehetsz xenon és halogén izzót is.
Szóval maga a lámpa tudja mindkét izzót kezelni.
Erre gondoltam, ha valaki mégis egy ilyen fényszórót xenonnal használ de nincs se mosó se szintszabályzó az akkor se fog annyira vakítani szerintem, ha normálisan be van állítva mint a gagyi LED mert azt tökmindegy hogy állítod világít mint a karácsonyfa mindenfelé.[ Szerkesztve ]
-
flymi
addikt
válasz #31600896 #25314 üzenetére
Kínából rendeltem, 10db-os csomag volt 1500 pénz. Kábé a fele rá is ment a két szett gumira.
Az alábbi szavak kombinációival te is találhatsz egy kazallal:
PERMANENT CAR TIRE METAL PAINT PEN OIL BASED MARKER WATERPROOF WHITE/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
dellfanboy
őstag
tudna valaki segiteni, hogy 1.6 benzin HWDA [2005]motorkodu motorba, megis milyen spec olaj kellene? amit en talaltam az Ford WSS-M2C913-C spec ir, de nem vagyok benne biztos
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
gabor9991
őstag
válasz Dißnäëß #25315 üzenetére
Messziről meg lehet ezeket ismerni, a fényszóró nem a megszokott módon világít hanem valami hasonlót látsz ha jön egy ilyen szemből. [kép]
Gondolom kitalálod melyik lehet a ledes?
Utólagos xenonnal szerintem nincs gond, még szintező nélkül se, ha normálisan be van állítva.
Focushoz van utángyártott fényszóró amit lehet hagyományos és xenon izzóval is használni, mindkettő engedélyezett benne.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #25316 üzenetére
Vagy tompítottnak valami hosszú élettartamú (GE Extra Life, Osram Ultra Life), és reflektorba emelt fényű
-
Dißnäëß
nagyúr
válasz gabor9991 #25307 üzenetére
Olyasmi, mint a szintező nélküli utólagos xenon ?
Illetve gondolom projektoros lencsénél nem mindegy, hova kerül (fókuszpont) és ebből fakadóan a vetítési kép..Értem. Köszi. (Többieknek is).
Agyalok valami alternatíván nappalra, nem akarom éjjel-nappal a halogént égetni feleslegesen. Nem jó a foncsornak sem, meg semminek sem. S-Max 2007, nincs még DRL.
Kígyó vére, béka hája, pók levedlett ruhája.. kondéromban lepke sül, kívánságom teljesül !
-
flymi
addikt
válasz #31600896 #25304 üzenetére
Nekem jobban tetszik a fekete hátteressel, mint a simával. Bontóból van így nem tökéletes de legalább gyári, nem kínai depós.
Szatuna a légterelő, hátra nem raktam.
A fehér felirat az én művem, de egy-két szezon alatt be fog szürkülni, koszolódik. Szerintem jobban mutat a színes/fehér felirat a sötétszürkén, kicsit feldobja az egyébként unalmas gumikat.
Pirelli P Zero gyárt alapból többféle színes feliratosat, de asszem azok verseny/pályagumik.radi8tor: Teljesen igazad van, eszembe se jutott megnézni. Azon bosszankodtam, h szétesett az index mikor kiszedtem.
Dißnäëß: Osram halogéneket pakoltam mindenhova, meg vagyok velük elégedve. Ledes izzók forgalomban hivatalosan nem használhatóak, én is max csak távolsági fényszóróba raknám bele, de mivel úgysem megyek sokat városon kívül sötétben így felesleges.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
veterán
válasz Dißnäëß #25305 üzenetére
Az egyetlen amit ledre cseréktem,azok a helyzetjelzők elöl,azok se alis filléres "izzók",hanem osram fényforrások.
Nézegettem én is őket,de inkább kihagyom.
A ledek teljesen máshogy szórják a fényt,a fényszórók foncsora nem ezekhez lett tervezve,hanem halogén izzókhoz.Ezért is vakítanak sokszor.
Sokszor még a gyári alap ledes fényszórók is.
Vannak drága ledes fényforrások,azok ebből a szempontból talán jobbak (pl. Philips),de ezt is autó fényszórója válogatja.
Viszont ha nem vakít,akkor is illegális itthon!
Sokakat ez nem zavar,ahogy az sem ha a szembejövőt elvakítja.
Az előbbi engem nem érdekel,mindenki maga dönti el,hogy kockáztatja e a bűntetést.
Az utóbbi viszont nagyon is zavar,el szoktam egy két "áldást" mondani a szembejövő sofőrre és felmenőire,veszélyeztet másokat.
Főleg esőben borzalmas,akkor a vakító fényt még a szélvédőn lévő víz is felerősíti,egy pillanatig semmit se látok az útból.
Nagyon nem ajánlom!
Utólagos Xenon izzó szintén zenész... -
Real_Necro
veterán
Sziasztok,
Ford Mondeo MKIV kombi tolató szenzort hol érdemes beszerezni? Úgy nézem az egyik, de lehet mindkettő cserés lesz. Működik, csak fel van kicsit púposodva, így pár napja néha random is csipog. Extrém hőhatás nem érte, így nem is nagyon értem mi lelhette.
Ezt találtam: [link]
[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Dißnäëß
nagyúr
Ha már fényszórók: H1/H7/H8 LED "izzókat" próbált már valaki innen a gyári halogén helyére ? (Ha igen: milyen?)
Kígyó vére, béka hája, pók levedlett ruhája.. kondéromban lepke sül, kívánságom teljesül !
-
#31600896
törölt tag
Jól mutat a fekete belsős fényszóró. Nekem is olyan van, és azóta se bánom a cserét. A Hankook fehér feliratot te írtad bele, vagy a gumi alapból ilyen volt? Gondolkodtam rajta én is, hogy át kéne írni a feliratokat fehérre, mert feldobná a ballonos gumit.
Ugyanilyen Heko légterelőm van, de még a két hátsó ajtón is
[ Szerkesztve ]
-
tobias88888
őstag
Aki esetleg új Ford vásárláson gondolkodna, itt van pár régebbi katalógus: [link]
Bele telt egy kis időbe, de végre itt megtaláltam a 2008-2012es Fiestáét is (ujfiesta.pdf)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Apple notebookok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Futás, futópályák
- DIGI kábel TV
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest