- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Apple iPhone 11 - népalma
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Yettel topik
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
aphra2
aktív tag
válasz radi8tor #148 üzenetére
Az attól függ, van-e casco-d, van-e pl önrészed , mert azt akkor fizetned kell, meg a kocsi évjárata , mert bizonyos kor után avultatnak , és a difit nem biztos hogy benyeli be a szerviz. Kérdezz rá mindenre még a javítás előtt.
Általában a szerviz intéz mindent.Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz radi8tor #155 üzenetére
A számla nélküli kifizetés (egyezségre) jóval kevesebb mint mondjuk egy szerviz által leszámlázott összeg , ez esetben a márkaszervizt biztos hogy elfelejtheted, mert baromi nagy lesz a difi.
(ez a biztosítónak jó elsősorban , mert jóval kevesebbet fizet ugyanazért a kárért, van amikor ki lehet jönni belőle )
Kifizetés rendörségi határozat után szokott lenni.Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz radi8tor #157 üzenetére
Bontóval biztos jobban jársz, lehet kapni bőven hibátlan ajtót.
Egyezségre: fizet a biztosító javítási óránként mondjuk 2000ft-ot , hogy hány óra a javítás azt a kárfelvételijegyzőkönyv alapján számolja ki , a pénzt kifizeti előre , te azt csinálsz amit akarsz , megcsináltatod, vagy lenyeled a lóvét mindegy.
Számlára : előzetes árajánlat elfogadása után fizet a javítás elvégzése után, szerződőtt partner részére , a velük szerződött javítók (nem csak márkaszerviz) jóval nagyobb óraszórzóval dolgoznak pl: 6000ft, ezért szeretik az egyezséget a biztik, mert kevesebb pénz kell kifizetni , a tulaj meg oldja meg ahogy akarja .
Számolás kérdése minden esetben , hogy melyikkel hogy jön ki az ember, persze ha a bizti eldöntötte hogy annyit fizet, és nem többet akkor tökmindegy
Fejlemények jöhetnek majd
[ Szerkesztve ]
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
cOxeR
Ármester
válasz radi8tor #167 üzenetére
Megnézegetem ott is, de örömmel veszem a javaslatokat itt.
Megnéztem ma egyet, szépen indult, napok óta nem ment, sajnos nem magánszemély, de nem nagybani kereskedő 3-4 autója van egy időben.
Megnéztem a motorteret, nem láttam sehol semmilyen folyást, olajos részt, tiszta is volt ami nem sokat jelent.
Viszont ami a fekete leves része volt, hogy pittyputty az van rajta.
Ködlámpa frissen volt cserélve, az anyósoldali ajtón látszik, hogy kapott nagyot, belül nem láttam se küszöbnél újrafényezést, se a csomagtérben, minden könnyedén nyílt, záródott.
A meghirdetett 160 ezer az egy nesze semmi fogd meg jól történet, mert 5 évesen került az országba, és mikor megkérdeztem ténylegesen mennyi van, azt a remek választ kaptam, hogy mennyi legyen....
Mentünk vele, visszajelzések rendben voltak, semmi furcsát nem tapasztaltam a futóműben, motor szépen húzott, egész alacsony fordulatról, klíma is pillanatok alatt érezhető volt.
Egy link a kiszemeltről: [link]
Kerülendő, vagy friss műszakis átadással + eredetvizsga, kis alku mellé és be lehet vállalni? -
MPowerPH
félisten
válasz radi8tor #201 üzenetére
Nem sokat vesztettél. Mikor a srác vitt vele, a belső szerveimet kirázta. Nem is értem hogy tudja a mindennapokban használni. Azt ugye mondanom sem kell, hogy ellenfele nem nagyon van. Csak az indulásokkor van probléma, még neki is, pedig már vagy 1 hónapja használja. Néha annyira nagy a hév, hogy csak pörög a kerék 1-2-3-ban is, de nem megy az autó. Szóval itt el lehet felejteni az eszetlen padlógázas indulásokat.
Nah jó, azért a gyorsulás brutális. A 4.2-es A6 sehol nincs ehhez képest, pedig az is harapós.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
beluschi
tag
válasz radi8tor #204 üzenetére
Írtam oda is már, de még nem válaszoltak. Amikor legutoljára volt olajcsere, akkor nem gyári szűrő lett rátéve és alapjáraton villogott, "hunyorgott" az olajnyomás visszajelző. Egy csomó mindent megnéztünk, mire rájöttünk, hogy a szűrő a baja, gyári szűrő rá és azóta minden rendben volt, mostanáig.
Homeworld forever
-
Dorien
veterán
válasz radi8tor #457 üzenetére
Tipp: (nem feltétlenül neked )
Világítást csak motorindítás után érdemes kapcsolni, megóvva a túláramlökettől az izzókat. Amióta figyelek erre sokkal tovább bírják az izzóim.A Focusban is elég macerás a bal oldali izzók cseréje, de megoldható akksi kiszedés nélkül is.
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
Dany007
veterán
válasz radi8tor #457 üzenetére
Na mondjuk én úgy "hallottam" a Hella az nem szar márka. Na de ha az is feladja akár 4 hónap után is, akkor meg tökmindegy mit rakok bele...
Na mindegy, most kinyomtattam az izzócsere útmutatót. Szóval lehet megcsinálom itt a cégnél ha lesz időm..
@Dorien:
"Világítást csak motorindítás után érdemes kapcsolni"
Alap. Így szoktam meg az elmúlt 12 évben. Ahogy azt is, hogy mindig 1-esbe rakva állok meg. És mindig fék+kuplunggal indítok.
-
-v-
addikt
válasz radi8tor #484 üzenetére
Xenon sok évet, de úgy 4-5 környékén azért elkezd fáradni, egyre gyengébb és kékebb lesz a fénye ...
Na meg a foncsor is szétbaxódik egy idő után.(#486) DeFranco: a nightbreaker plus meg a megalight ultra azok tényleg egy picit jobbak, látni a különbséget, mondjuk azért nem annyira átütő Cserébe élettartamra fele amit bírnak ..
[ Szerkesztve ]
-
Dorien
veterán
válasz radi8tor #518 üzenetére
Az igaz, viszont több utat fut azonos fordulatszám mellett.
A neten eltérő vélemények vannak erről. Majd elválik, hogy jól gondolkodtam-e vagy sem..."Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
Goose-T
veterán
válasz radi8tor #518 üzenetére
A nagyobb kerékátmérő megnöveli a végáttételt, ezért fogyaszt kevesebbet (cserébe kevésbé lesz dinamikus az autó). Egyébként meg gyári méret, erre van tervezve a futómű, nem hiszem, hogy jobban megterhelné.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz radi8tor #574 üzenetére
Nem ettől lesz pontos, és nem is erről beszél. Nem tudom neked milyen nívód van a fordban, de a miénk olyan, hogy a max. felett kb fél centivel van egy C görbület a pálcán, aminek a mérési pontossághoz semmi köze de legalább le sem lehet olvasni hogy mennyivel van a max. felett, ha esetleg ilyen túltöltés esete forog fenn.
Igazából nem is tudom mire való ez a görbület.
@Dorien: te hogy használod amúgy a nívót? A nívópálcán ez a C ugyanarra görbül, mint a nívópálca csöve, vagy ellentétesen? Merre domború amikor bedugod, a motor felé, vagy a kocsi orra felé?
[ Szerkesztve ]
-
-
Kornel
veterán
válasz radi8tor #588 üzenetére
nagyfaluban is teljesen jó.
mész, gyönyörűen rugózik, úgy nyeli el az úthibákat, hogy alig érzed, közben meg atomstabilan ott van az úton. ezt egy virsli gumival nem tudná, nem véletlenül ez a gyári méret.
országútról meg pályáról már nem is beszélek, hogy mennyi a különbség útfekvésben.(#589) Dany007 : neked is kombi van?
amúgy 100-120 körül még 6 alatt van, város az, ami nagyon megdobja, ott 7-7,5 liter is lemegy (nagyfaluban).
de lesz ez jobb is, a héten ki lesz tisztítva az egr és a szívósor, illetve le is dugóztatom az egr-t.
tapasztalatok szerint -0,5 liter.
szóval inkább egr off, mint keskenyebb gumi[ Szerkesztve ]
-
Dorien
veterán
válasz radi8tor #584 üzenetére
Főleg ha nincs átprogramozva a computer és fals adatokat jelez ki.
Dany: Ellenőrizd gyakran a levegőnyomást a 7 éves gumikban. Én ezt utáltam régebben, folyton leeresztett, hiába volt még jó a profilmélység. Azóta csakis új gumit veszek, valami jobb diszkont minőségűt. Most új Barum Polaris 3 van a Focuson + 1 a pótkeréken.
[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
Dorien
veterán
válasz radi8tor #607 üzenetére
A Focusnál benn vannak a használható méretek a tanksapkában. Az viszont szép, hogy még magukkal szemben sem következetesek. A 195/60 R15-nek a 185/70 R14 a pontos váltója és néhol ez a méret szerepel a tanksapkában is, néhol meg a 185/65 R14. Nekem a nyári lehet, hogy 195/60 R15 lesz, de ha épp úgy jön ki a lépés, simán fenn hagyom a téli garnitúrát nyárra is. Lehet szörnyülködni...
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
Dany007
veterán
válasz radi8tor #640 üzenetére
Hát akkor az eléggé hulladék egy izzó lehetett...
Ugyan nincs túl sok megfigyelésre alapuló tapasztalatom, de anno nekem az Omegában a 3 év alatt 1x(!) kellett izzót cserélnem. És azt is a "vége" fele.
Ergo ha épp átvételkor lett izzó cserélve, akkor is kibírta kb 2 évig lazán.Pedig én aztán kapcsolgatom össze-vissza. Sokat városozok...
-
Dany007
veterán
válasz radi8tor #643 üzenetére
Igen láttam ilyet én is. Már nem tudom milyen márka volt. Dobozára rá volt írva / jelezve, hogy nagyobb fényerő, de kisebb élettartam.
Ugyanígy a 3x-os élettartamot ígérő Osram izzó dobozára meg rá volt írva, hogy élettartamban jóval több az átlag standardnél de fényerőben és fénytávolságban meg ~ 15-20%-kal kisebb.Szal csodák nincsenek. Ezért vettem a Cool Blue-t (no meg mert nem volt nagyon más), mert ott kiegyenlített volt. Legalábbis a leírás alapján. Aztán majd meglátjuk meddig bírja.
De ahogy számolgattam én kb átlagban napi 5-6x kapcsolom ki-be a tompítottat. -
Goose-T
veterán
-
Dorien
veterán
válasz radi8tor #744 üzenetére
Én is jobban szerettem volna vadiúj TDCI Focust venni a 10,5 éves benzines helyett, de szegény ember vízzel főz.
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
Goose-T
veterán
válasz radi8tor #744 üzenetére
Na jó, csak majdnem háromszoros az árkülönbség, de itt legalább jól látható, hogy nem pár ezresről van szó. Egyszerre meg csak nem megy tönkre mindkettő.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
veterán
válasz radi8tor #793 üzenetére
Amikor első alkalommal előjött, akkor szervizbe ki lett olvasva, és az EGR volt az ami miatt jelzett. Írtam is hogy megtisztította a szerelő és utána jó is lett. Szóval eldugult ennyi idő alatt.. 2000.12. havi a gépezet.
kornelka
Igen MK3-ról lenne szó. 2.0 Benzines 146LE-s.Ezen gondolkozok most már én is, hogy mennyivel jobb hogyha a motorba a tiszta levegő megy be, nem pedig az egyszer már elégetett levegő..
iPhone 13 Pro Max