Hirdetés
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- MIUI / HyperOS topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor9991
őstag
válasz tobias88888 #46738 üzenetére
Fordom van 10+ éve de ha most kellene választanom hogy a következő autóm egy ecoboost focus vagy bármi más legyen akkor a bármi más lenne nálam
-
gabor9991
őstag
válasz tobias88888 #46736 üzenetére
Ceed ülése hátul elég rövid a focushoz képest.
Ha az ecoboost motorost nézed akkor nem is kell gondolkodni hogy miért olcsóbb mint a másik két márka, használtan szerintem az egyik legnagyobb lutri ez a motor ezt be is árazza a piac -
#27070592
törölt tag
válasz tobias88888 #46732 üzenetére
Nem írtad milyen motorokkal nézted az autókat. 1.0ecoboost Fordtól sokan tartanak a korábbi hűtés problémák miatt, ezért (is) lehet olcsóbb.
Ceed-nek jobb a híre mert megbízható átgondolt tervezés. Tágabb családban van egy benzines kombi Ceed, szalonból vették, három éves, nagyon szeretik. -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz tobias88888 #46732 üzenetére
Jó kérdés, bár ezt inkább az Autós topikban tedd fel. Szerintem a hype meg az lehet mögötte hogy jó a kampány amellett, hogy Kia-k ritkán hibásodnak meg.
BMW eleve elhessegetném, mivel nagyon drága a szervizelése.⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz tobias88888 #46730 üzenetére
Azért nem gyártják tovább FIestát, mert 1976 óta gyártják. Tömören ennyi.
Bővebben meg: megváltoztak a vásárlói igények, nem mennek már annyira ezek a kis autók, ha kis autó kell ott a Puma.⭐ Stella
-
darvinya
titán
válasz tobias88888 #30422 üzenetére
Nagyfrekvenciás zavarra gondolnak, amit a kapcsoló üzemű táp átalakító okoz.
Amit már nem tud kompenzálni a kevés táp miatt.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Joker88
őstag
válasz tobias88888 #30415 üzenetére
bár már válaszoltak, de töltő biztosan,esetleg hogy régi a kábel a rádiónál.
Gy-M-S megye egyik neves autósrádiós beépítős helyére vittük két éve a kocsit, Clio 3, mondtuk,hogy kell bele valami fejegység,plusz a hangszórók.. megnem mondom pontosan mennyi lett a vége,de valamiért 150k körülre emlékszem.. a meglepetés akkor ért minket,mikor bekapcsoltuk a tompított fényszórót.. na akkor sistergés,recsegés,semmi rádió.. de ha csak a helyzetjelző volt aktív,semmi gond nem volt.. vittük vissza,hogy valami gebasz van.. gariban újravezetékezték, más minőségű vezetéket raktak be,azóta semmi gond.. interferencia,vagy hogy hívják szaknyelven.[ Szerkesztve ]
In loving memory of Garrett Lockhart
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tobias88888 #30415 üzenetére
+1 a töltő próbálgatásra. Múltkor pont egy Yi adapter esetén olvastam ilyet.
-
kcsa
veterán
válasz tobias88888 #30415 üzenetére
Rosszabb minőségű töltők okoznak ilyet (zajt szórnak), próbáld másikkal.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
darvinya
titán
válasz tobias88888 #30415 üzenetére
Pörgesd a motort, hogy legyen elég töltés, hiszen ekkor DashCam vesz letöbbet.
Rádióhoz pedig kell a nafta, amit most nem kap meg teljesen.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
flymi
addikt
válasz tobias88888 #30415 üzenetére
Ehh ràdió... Csak a CD.
Mondjuk én tettem be aux-ot de nem szól úgy, mint egy írt CD./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
subaruwrc
félisten
válasz tobias88888 #30047 üzenetére
mert maximumon kéne tartani
azért nincs minimum jelölve -
DeFranco
nagyúr
válasz tobias88888 #30040 üzenetére
nem tudom itt hogy van, de ha jól emlékszem még az mk1 fókánál a fék a kuplunggal volt egy körön, és ha a kuplungnál eresztett a munkahenger az okozhatott fékfolyadék fogyást...
egyáltalán nem biztos hogy ez a jó irány, csak ötletként vetem fel.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tobias88888 #30044 üzenetére
Azt gondoltam volna, hogy 2008-2017 között ugyanaz a tartály, elvégre csak facelift, de ha nem, hát nem Pár járműnek meglepően alacsony szinten volt a minimum jelzés, tuti nincs sehol felirat? Összességében maradnék a szint nyomon követése mellett (pl aktuális szintre szigszalag, vagy fotózni), és csak akkor töltenék rá, ha kéri az autó. Szerviz sem mindig tölti csurig, fék kopás is beleszólhat, a végén meg úgyis le lesz cserélve
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tobias88888 #30042 üzenetére
Ott kéne legyen, max kicsit lejjebb... Meg amúgy is jeleznie kéne, ha túl kevés
-
subaruwrc
félisten
válasz tobias88888 #30040 üzenetére
nincs nullán a fékbetét ?
-
A Zéé
addikt
válasz tobias88888 #28552 üzenetére
Antenna talp és antenna csatlakozására nézz rá, esetleg kicsi csiszolópapírral, vagy fém gyapottal csiszolt meg.
Just a simple Lineman...
-
oliwire
őstag
válasz tobias88888 #27406 üzenetére
köszönöm!
Én is gondoltam erre, hogy ez amolyan lízingelős céges, ide, oda passzolgatós autó lehetett .
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tobias88888 #27405 üzenetére
Idő felében ki volt vonva a forgalomból is amúgy, lehet csak az eldobós Kft-k passzolgatták egymás közt
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tobias88888 #26475 üzenetére
Nézz be egy szélvédős műhelybe, nekem sokmindent megragasztottak már, és mivel maradék anyagot használtak, egy ezresből megúsztam, annyiból egy kis tubus sem jött volna ki
-
flymi
addikt
válasz tobias88888 #26501 üzenetére
Ha nincs fogyasztó rádugva nem kell félni, h lemerül az akksi. Mk2-nél nálam is kamera van rádugva (Viofo), de mivel van parkoló mód csak mozgásnál kapcsol be 20-40-60mp-re. De otthon tető alatt általában kikapcsolom a kamerát is és kész.
Nekem am nem tetszenek ezek a csuklós kamerák, de ez szubjektív.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Zoli-bácsi
senior tag
válasz tobias88888 #26501 üzenetére
A Mondeoban pl a biztosítéktáblán 2 hely van, az egyiknél állandóan áram alatt van a szivargyújtó, a másiknál viszont csak gyújtáson. Nézd meg,lehet nálad is ilyen.
-
kcsa
veterán
válasz tobias88888 #26501 üzenetére
Ahogy nézem Fiesta ilyen. Piggyback-kel megoldható minimális tákolással.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
ldn218
tag
válasz tobias88888 #26501 üzenetére
Focusom van az is ilyen. Kézzel szoktam kikapcsolni. A fordok villany alatt hagyják a szivargyújtót. Viszont így képes bekapcsolni a G szenzor miatt ha belekoccanak az autóba.
[ Szerkesztve ]
-
tobias88888
őstag
válasz tobias88888 #25940 üzenetére
A sima ragasztás nem jött be, lehet valami szilikon ragasztóval kellene visszatenni. Jobb ötletem nincs.
-
tobias88888
őstag
válasz tobias88888 #26085 üzenetére
Megjött a Cromax-os ajánlat is a vezérmű csere + éves szervizre. Itt se kevés, 160 ezer Ft, de legalább nem 240 mint a Ford Petrányinál (ott még volt egy 18 ezres fékolaj csere is valamiért, azt levontam a 258ból)
-
Zoli-bácsi
senior tag
válasz tobias88888 #26079 üzenetére
A vezérlést miért nem ott csináltatod? Nem "Jóskabá számlanélkül okosba" kategória, ott is ugyanúgy él a garancia.(gondolom)
-
A Zéé
addikt
válasz tobias88888 #26073 üzenetére
gyertyákat nem tudom mikor kell cserélni, saját benzines autóm még sosem volt
Motorban max 2 évente szoktuk, de az igazából nem egy nagy tétel. Nem nagyon kerül 2k-ba még a prémium minőségű gyertya sem.Just a simple Lineman...
-
darvinya
titán
válasz tobias88888 #26073 üzenetére
Nem felesleges.
Új gyetyával kapsz vissza +LE-t, nem beszélve fogyasztás sem lesz annyi, és az elektromos rendszert sem kell túl hajtani, hogy legyen szikra.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
A Zéé
addikt
válasz tobias88888 #26061 üzenetére
ez durván sok, de sajnos ilyen árakon dolgoznak a szakszervizek.
Én emiatt nem az Auto Fort-hoz hordom a kocsit, hiába van ott ismerős, megbízható szerelő. Csak hát valami 18k az óradíj...
Ugyan Fóka, de én itt írtam az árakat Cromax szerviznél. Ott a fékfolyadék csere összesen 12k vs. nálad 18,5k. Időszakos szerviz nekem ~40k, nálad 77k Oké, nekem nem kellett a 4 gyertya, de cserébe benne volt a pollenszűrő csere is.Just a simple Lineman...
-
gabor9991
őstag
válasz tobias88888 #26069 üzenetére
Én a hoványnál csináltattam, ott működött ez a szerviz 5+ akció.
-
gabor9991
őstag
válasz tobias88888 #26067 üzenetére
Mivel elmúlt 5 éves persze, hogy vonatkozik arra is.
-
gabor9991
őstag
válasz tobias88888 #26061 üzenetére
Le akarnak
Nálam is bepróbálkoztak, de mondtam nekik hogy a szerviz5+ árát nézzék már meg
Hirtelen lementünk 120-ra de mivel nekem nem kellett a hosszbordás szíjakat cserélni így lett 99.990.
Ebben benne van a vezérműszíj készlet, vízpumpa, új főtengely és vezérműtengely szimering, szelepfedél tömítés és hűtőfolyadék
Szerintem ennyiért gyári alkatrészekkel nem is volt sok -
kcsa
veterán
válasz tobias88888 #26061 üzenetére
A vezérműszíj cseréje teljesen független a jármű általános állapotától, időre/kilométerre elő van írva és pont. Szóval ettől még megvehetted az évezred vételét
A végösszeg elég húzós, de a tételek önmagában nem extrémek - sajnos.
De a felsorolt tételek alapján korrektül cserélnek mindent ami érintett.
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
darvinya
titán
válasz tobias88888 #26061 üzenetére
Az durva, hogy nettó ≈20.000Ft óradíjjal dolgoznak.
Amúgy minden tömőtést/stb. újra cserélnek, amit bontanak.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
gabor9991
őstag
válasz tobias88888 #26020 üzenetére
Ford hivatalos oldalán ez az ár van kint a fiesta vezérműszíj cseréjére. [link]
-
gabor9991
őstag
válasz tobias88888 #26018 üzenetére
121900 hosszbordással vízpumpával együtt.
-
kcsa
veterán
válasz tobias88888 #26016 üzenetére
1.25? Az szíjas ha jól tudom, tehát illik cserélni.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
darvinya
titán
válasz tobias88888 #25940 üzenetére
Igen, azokat hajlik rá.
radi8tor
Olaj teknő tömítés hibát nem olaj sűrítéssel.szokás megoldani, mert az okoz gondokat.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tobias88888 #25912 üzenetére
Valószínű a műszerfal hab fogta meg a körmöknél gyárilag. Legnagyobb probléma szerintem ez az anyag, egyszer gyerekként játszva a palmatex megmarta a hungarocell-t, szóval szeretek óvatos lenni ilyesmikkel Talán szélvédőragasztót meg lehetne próbálni, de fene tudja, nem lenne szép, ha véletlenül kinyomódna. Csavarral egy megoldás:
-
darvinya
titán
válasz tobias88888 #25912 üzenetére
Fehér részen van 1 lyuk, az gyárilag van ott, vagy már te fúrtad?
Hő forrasztást alkalmaznak általában.
Jobb lenne kép jobb minőségben és magáról rácsról is.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
ldn218
tag
válasz tobias88888 #25513 üzenetére
Lehet polírozni mint a fényezést az sokat javít rajta , de ha kavicstól meg sérült és bejutott a "jóság" akkor menthetetlen és csere
-
7Sony7
addikt
válasz tobias88888 #25513 üzenetére
Én úgy hallottam, hogy bizonyos évjáratok ilyenek. Az enyém 2008-as és hátul kopott.
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
#31600896
törölt tag
válasz tobias88888 #25513 üzenetére
Leghamarabb az első kopik meg. Kőfelverődés, napfény. Én tavasszal cseréltem vadi újra, már látszik rajta a kopás. Hátul 2 éve cseréltem, még szép.
-
tobias88888
őstag
válasz tobias88888 #25506 üzenetére
Másik kérdés kb ugyan ide. Sok autón látni kopott ford emblémát, ez minek a jele? Kint állt a napon? Sokat mentek vele? Más autóknál nem látom, de itt van 70 meg 100 ezer km-el is teljesen lekopott emblémás kocsi.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tobias88888 #25277 üzenetére
Motor miatt kérdeztem, a szívó benzinnel nehéz mellé lőni, városba DPF neccesebb, bár talán korai példányt el lehet csípni belőle olyat is, nem vagyok benne biztos.
1er esetén M47 dízelt néznék, első néhány évben volt részecskeszűrő nélkül (lefelé mutat a kipufogó, arról megismerni). Intake flap delete, aztán nagy dráma nincs, vezérműlánc is kifejezetten tartós. Talán a difi még kockázati tényező.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tobias88888 #25274 üzenetére
Fiesta mk7 tapasztalatok korábbról:
Műszerfal két oldalán szellőzők kiesnek - felfelé kis csavar fekete fejjel megoldást jelenthet, vagy talán szélvédő ragasztóval lehet érdemes próbálkozni
Kormánymű illetve gömbfejek
Multi kormány átvezető kábelek megtörhetnek, gombok furcsán viselkedhetnek (átvezető vagy gomb javítást igényel)
Fejegység lefagy, ha usb-n túl sok fájl van, ilyenkor akkusaru le-fel megoldja
USB aljzatra érdemes vigyázni, mivel kiáll belőle a csatlakozó, nehogy eltörjön valami
Generátor hiba előfordul, ilyenkor először a szervó szűnik meg, aztán fokozatosan egyre több hibajelzés jelenik meg, kikapcsol a rádió, stb, nem kell megijedni.
Egyik példány váltója nehezebben járt, a karnál kezdve érdemes végigkenni a mozgó dolgokat a váltóig.
Facelift előtti szőnyeg vékony volt és gyűrődött, FL után nem nagyon tudok nyilatkozni. Maradnék a gumiszőnyegnél, pl Rezaw-plast magas peremű és takar kb mindenhol.
Lemez felnik talán gyengébb vagy vékonyabb anyagból lehetnek, nagy kátyú után kellett kalapálni, de ez megesik, nem nagy ügy. Talán 14" acélfelnivel a legjobb ilyen szempontból.
1.4 TDCI 70 lovas, DPF-es verziót használtam, 200k körül adta fel a generátor, és kezdődő hangja volt talán a lendkeréknek, illetve kormány kopogásra emlékszem rossz úton(azt hiszem gömbfej vagy kormánymű volt).
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tobias88888 #25274 üzenetére
Mennyiért, mik a kritériumok, milyen használatra?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Autós topik
- Videós, mozgóképes topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest