Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mit a véleményetek a Ford 1.6 Ecoboost motorokról? Érdemes lehet 2011-2012 körüli 200k km-t futott ilyen típust venni? Az tudom, hogy volt visszahívás, mert tűzveszélyes, mert elfolyik a hűtővíz, de az könnyen javítható.
Kettős tömegű, ill. nagynyomású szivattyú. Ezek mennyit bírnak vajon?
A sima 1.6 motoros is tetszik, de csalogató a takarékos 150le-s turbós motor, meg az, hogy ezek a titanium ill. champions felszereltségű kocsik jó pár olyan plusz extrát tartalmaznak amit a sima 1.6-osok nem.
Vagy hagyjam ezeket és vadásszak sima 1.6os szívót? Amiből jelenleg 1-2db van ebben az évjárat ill ár kategóriában, azok is külföldről behozottak, lenyomozhatatlan km futással.
-
A másikat is kintről hozták be még 2016-ban, azóta évi 20k km pörgött bele.
Lehet, hogy akkor vadászok tovább szívó benzinest, elvégre a megbízhatóság lenne a fő szempont.(#19980) bajnokpityu: olvasgattam utána bőven, alig esznek többet mint az 1.6os szívó benzinesek. Sőt, gyári adatoknál pl. városiba és vegyesbe is kevesebb van megadva az ecoboostnál. Állítólag inkább autópálya tempóban eszik kicsit többet.
-
válasz molnarpeter #19985 üzenetére
Köszi. Nézegettem azokat is, de a műszerfal elég oldschool ill. nem tudom, hogy ez a 101 lovas 1.6-os motor vajon mennyire mozgatja jól a kasztnit? Amúgy hamar elmennek, pár napja került fel egy ilyen 1.6os, 121k km-el, magyarországi, nem is olyan olcsón (1.8-1.9 körül) már nincs fent.
-
Alvázszám alapján ki tudom deríteni valahogy a felszereltséget esetleg neten? Van egy 2012-es Focus magánhirdetés HaHu-n 4 képpel (csak külső) képek és felszereltségnél is annyi van feltüntetve kb. hogy elektromos ablak meg alufelni...
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Ha valaki meg akar válni nem turbós gen3-as benzines Focusától ami ráadásul kombi és 125LE-s változat az írjon. Ilyet keresek, használt autón pár db. van csak azokat majd megnézem de hátha van valami tuti tipp.
-
Mi a vélemény a 2011 utáni Mondeokban lévő 1.6 ecoboost motorokról ill. magáról a tipusról? Ugyanaz a technika mint amik a Focusban voltak? Csábító, hogy 2.7-2.8 körül lehetne kapni jó állapotban lévő 90-180k között futott kocsikat.
Focus 1.6 Ti-Vct-t vadászok de kettőt vittek el az orom elől, most meg nincs 125LE-s változat a piacon ami érdekes lenne számomra, illetve lehet szűkös lenne gyerekkel, babakocsival meg még egy kutyaketreccel a Focus csomagtere.
De nem is akarnék belenyúlni olyan kocsiba amire nagy eséllyel lehet sokat költeni...
Népitéleteket olvastam, de nincsenek ilyen távú tapasztalatok ott sem. -
válasz Nordik #20378 üzenetére
Szhely környékén vigyázz az olasz autókkal, mert sok nepper egy helyről veszi, egy srác szokta behozni, majd a nepperek tőle veszik, még a helyszínen áttekerik az órát és kirakják hirdetni. Én is majdnem belenyúltam egy ilyen Focusba jó 1.5 hónapja (akkor még nem volt ilyen infóm) de gyanúsan rossz állapotban volt a beltér a megadott km-hez képest, bár mást ez nem zavarhatott mert másnap már nem volt fent a hirdetés.
Amúgy tényleg az olajfogyasztás tud problémás lenni, amit nem nagyon lehet kiszűrni ill. szinte az összes olasz kocsi újra van fényezve ill. az olaszok szeretik garancia lejárta után nem hordani szervizben a kocsikat, így bár rozsda szempontjából tényleg más dimenzió mint egy osztrák autó, de én 10 éves autókkal már nagyon vigyáznék és minimum átnézetném egy márkaszakszervizben.
-
Előre semmilyen fóliát nem fogsz tudni rakatni amiről kapsz műbizonylatot, még az átlátszó fóliával is az előírt értéke alá fog esni a minimális elvárt fényáteresztés.
Papír nélkül persze fel fogják rakni neked, de nem érdemes vele játszani, mert nem elég, hogy már nagyon nem találni olyan vizsgabázist ahol ezt így át lehet tolni, a másik meg, hogy a rendőrök is ugranak rá, hamar repülhet a forgalmi és mehetsz szigorított vizsgára. -
Ha gyárilag valamennyire színezett az üveged (aminek elég nagy az esélye, mert már a 20+ éves autók is ilyenek voltak) annak fényáteresztése 72-75% körüli már alapból. Arra nem fogsz tudni tetetni hivatalosan semmilyen fóliát már. Ha valami véletlen folytán mégsem színezett gyárilag akkor egy 90% körüli fényáteresztő képességű fóliát tudnál esetleg feltetetni rá, ami nem is látszódik ergo sokat nem ér.
-
-
-
válasz tibbike01 #20863 üzenetére
Mi ilyet vettünk, nyugodtan megveheted. Nekem meglepően nyomatékosnak tűnik a motor ill. az 5-ös váltó miatt nem kell visszaváltogatni tempomattal emelkedőnél sem. Óra szerint 130 nál 3500 körül forgott de nem tűnt hangosnak. Fogyasztása országúti üzemmódban (100km/h körüli tempó) 6 liter körül van, autópályán 136-ra állított tempomattal (130 gps szerint) 6.7 körül jött ki úgy, hogy volt benne klíma bőven ill. dugóban ácsorgás is. Ha 130nál odalépsz neki elég hamar 170-nél vagy...
Ebben a motorban még nincs olyan sok extra hókuszpók, mint a turbósokban, kevesebb minden romolhat el.
Persze ha fő szempont a pályázás akkor lehet nyugodtan erősebb autót is venni, az sem fog sokkal többet fogyasztani és ha meg kell indulni jobban megindul.
Amúgy az általad linkelt autó specifikációk alapján jó vételnek tűnik (aki nem kombit keres), 5 év garancia van ezekre 150k km-ig és ebben még csak 12k van.
[ Szerkesztve ]
-
Focus mk3.5-hez mennyibe kerül egy 3 gombos gyári kulcs pluszba?
Márkakereskedésben tudnak rendelni vagy van más (olcsóbb) mód is rá?Furcsa nekem, hogy 2 kulcsot adtak hozzá a második csak egy sima gomb nélküli kulcs.
-
válasz tibbike01 #21218 üzenetére
Egy Ford szervizben ajánlgatták az 1.0 ecoboost turbo motoros Focusokat, hogy meg lehet venni, kevés vele a gond. Azt mondták az 1.6 turbosokkal több a probléma. Kigyulladásos téma miatt van valami visszahívás rájuk, de azt cserélik ha még nem volt cserélve.
Ettől függetlenül inkább 1.6 szívót vettem. -
válasz sparta2 #21422 üzenetére
Lumeneten ki van írva izzó típusonként, hogy mennyi a várható élettartam. Egy gyárihoz hasonló H7-es Osram Ultra Life élettartamára 1500 órát írnak míg a Night Breaker Laser pl. 250 óra. Ez mondjuk nem szentírás de az arányokat jól mutatja. Míg a Night breaker dobozán fel van tüntetve, hogy kevesebb az élettartalma, mint egy normál izzónak (jelölés alapján kb. fele) igazából inkább hatoda...
Ettől eltekintve fényerőben jó izzók, én a régi Mazdámban Night Breaker izzókat használtam átlag 1 évet bírtak, de ott téli -5ben süvítő szélben is kicseréltem egy izzót 2 perc alatt, ahol macera az izzócsere ott mindenki döntse el megéri-e a kínlódást.
-
válasz bajnokpityu #21426 üzenetére
Fényszóró izzóval nincs tapasztalatom de én nem tenném bele, mert kiszúrják műszakin. Egy sima tolatóizzót kiszúrtak, mert led-eset raktam be, hogy lássak valamit tolatáskor.
Amúgy a nagy led boom elején én kicseréltem jópár izzót az előző kocsimban led-re, főleg belső világítás izzókat, rendszámtábla világítást ill. hátsó helyzetjelző, tolatólámpa izzókat kínai led-ekre, mind nagyon hamar tönkrement vagy villogni kezdett. Ez addig jó amíg nem egy rendőr szúrja ki (más pedig nem nagyon fog miatta szólni, hogy villog a rendszámtábla világításod) és nem derül ki hogy olyan izzó van benne ami nem is lehetne. -
Ford Focus MK3,5 olyat csinál, hogy esős időben az ablaktörlő lapát néha megáll az ablak közepén. Ha lekapcsolom és vissza vagy másik fokozatba teszem akkor folytatja.
Mi lehet a probléma? Ablaktörlő motor?
-
Én is kipróbáltam két kocsival. Egyrészt a sajátommal amivel egy kisebb baleset volt anno, én voltam a vétkes de kötelező biztosítást is érintett, de én mondjuk nem márkaszervizben javíttattam az enyémet, úgy hozza a rendszer, hogy nincs káresemény.
A másik kocsin ott hozza szépen, hogy volt káresemény.
-
-
-
Focus mk3.5-ben hogyan lehet első helyzetjelző izzót cserélni? Van valami útmutató/videó róla? Hétvégén cseréltem tompítottat (vettem én is akciós Night breaker Laser-t) aztán utána tűnt fel, hogy az első helyzetjelzők nem világítanak, de ekkor már visszaszereltem mindkettőt. Szerintem már így vettük a kocsit. A tompított cseréje nem volt bonyolult, még a kábelkorbácsot sem kellett lehúzni, bár a jobb oldali lámpatest kicsit nehezen jött ki a helyéről. De jó lenne valami videót nézni, hogy a helyzetjelzőhöz hogy lehet hozzáférni, mint ott helyben matekozni.
[ Szerkesztve ]
-
-
Biztos tök amatőr kérdés de egy még garanciális autót ha beadtam a mákra-szervizbe és annyit csináltak rajta, hogy "szélvédőmotor - alapbeállítás visszaállítás" és ezért kifizettettek 1 óra munkát azt nem garanciában kellett volna intézniük?
Ott helyben nem kapcsoltam, azóta várom a visszahívást csak erősítsen/cáfoljon meg valaki addig.
-
-
-
-
válasz nfsu17 #21855 üzenetére
Lett igen. Mint írtam felhívtam utána őket, ahol a nő nem tudott semmit, de majd beszél a szerviz vezetővel aki felvette a munkát és visszahív. Ez volt délelőtt 11 előtt. Délután 4 előtt untam meg a várakozást, felhívtam őket, más vette fel a telefont, elmondtam a sztorit majd bepróbálkozott egy gyenge tereléssel, hogy a Ford extra garancia az ilyen ablaktörlő motor alapbeállításra sajnos nem vonatkozik így nem tudják garanciában elszámolni. Erre reflektáltam neki, hogy pont az imént néztem és a Ford extra garancia érvényes a gépjármű összes elektromos rendszerére. Kis hebegés után végül azt mondta, hogy akkor megoldjuk, csak vissza kéne vinnem majd, hogy rádugják a computerre, hogy garanciális javításnak el tudják majd számolni. Kérdeztem mennyi idő ez? Azt mondja 1 óra kb. Én meg mondtam, hogy ezt felejtsük is el, 2 kérésem volt, az egyikkel nem is foglalkoztam a másikkal meg megpróbáltak lehúzni én nem fogok erre még 1 órát rászánni. Itt leesett, hogy sajnos nincsenek a toppon, mert, hogy egy márkaszerviz ne tudja egy gépkocsiról, hogy az garanciális az ugye gáz. Ha garanciális szervizként is elszámolták volna meg engem is le akartak volna húzni akkor legalább azt mondom rafináltak, így csak simán bénák.
Végül a megbeszélés szerint másnap visszamentem és visszaadták a pénzt kp-ban mindenféle probléma nélkül. De örültem volna, ha ez az egész bohózat elkerülhető...
-
válasz Zwodkassy #21954 üzenetére
Nem kell túlparázni szerintem. Anno mikor bejött a bioetanol hullám én felesben tankoltam benzinnel a 98as mazdámba, ami már az E10-es benzint sem támogatja a honlapok szerint és semmi gond nem volt soha. 4-5x biztos teletankoltam így aztán rátették a jövedéki adót a bioetanolra és onnantól eltűnt minden kútról érhető módon.
-
Nektek mik a tapasztalataitok az emelt fényerejű izzókkal?
A régi Mazdámban a projektoros lámpában 1000 éve Osram Nightbreakert használok elégedetten, egyetlen hátránya, hogy nedves úton nagyon gyenge.
Most viszont lett a családban egy Ford Focus (mk3.5) halogén lámpával és ott is kicseréltem a tompított izzót Nightbreaker Laser-re (H7). A vetítési képe sem annyira tetszik (van 1-2 sötétebb volt) de volt "szerencsém" hétvégén éjszaka használni, nedves autópályán érzetre kb. 20-30m-re világított, 70-80-as tempóban éreztem biztonságban magamat...
Mondom ez így nem frankó. Hiába lenne amúgy jó fénye, ha vizes úton ennyire nem lehet vele látni ott valamit tenni kellene. Azt tudom, hogy az emelt szín-hőmérsékletű izzók vizes úton nem az igaziak de azt nem gondoltam, hogy ennyire. Van ötletetek? Kinek mi vált be? Mit ajánlotok kipróbálásra?
Van emelt fényű, normál szín-hőmérsékletű izzó is [link] vagy van Philips-ben is normál szín-hőmérsékletű ill. emelt szín-hőmérsékletűben is [link] de azzal lehet esőben ugyanott lennék.
-
Mi a véleményetek, garancia lejárta után mennyire érdemes az 5 évnél fiatalabb kocsit továbbra is márkaszervizbe hordani?
A Focusunk 3 éves múlt és épp elhagyta a 149k km-t, ugye 150ig garanciális. Olvastam, hogy van ez a Motorcraft szerviz történet tényleg viszonylag barátibb alkatrészárakkal, de fel van tüntetve, hogy 5 évesnél idősebb autóknál. Kérhetem én is olyan alkatrészekkel a szervizt?Azt olvastam régebben, hogy a 160 ezernél esedékes vezérléscserét azt mindenképpen érdemes márkaszervizben csináltatni, mert jobban értenek hozzá, több a tapasztalat vele.
-
Mi most vettük észre a 2017-es Focuson, hogy nagyon kevés a hűtővíz. Bevittem szervizbe, ereszt a vízpumpa. Így a 3 éves kocsin 149k km-nél vízpumpát cseréltek, szerencsére még garanciában.
A másik kocsim (Mazda) nekem is 22 éves, 185k km-el és még nem lett vízpumpa cserélve se, most se, pedig most volt vezérlés csere de a szerelő azt mondta, ő visszatette a régit, nem látott okot a cserére.
-
válasz Dißnäëß #25305 üzenetére
Én egy ilyen vásárlásának gondolatával kacérkodtam: Osram 67210CW gen2 LEDriving HL H7 LED [link]
Vetítési képe rendben van, gyári helyére téve nem vakítja a szembejövőt, mellé egy hasonló helyzetjelzőt és ránézésre akár Xenonnak elmegy, mivel azok is 6000k színhőmérséklet körül vannak. Nem mellesleg 5 év garancia van rá, míg egy emelt fényerejű halogén simán kiéghet fél vagy 1 év alatt (ha évente kiég akkor árban ez ugyanott van 5 év alatt), így már az ára sem olyan vészes. Tény, hogy illegális, de csak amiatt, mert valamiért a nem gyári led-eket nem akarják engedélyezni akkor sem ha amúgy közúti használatban teljesen megfelelő lenne, mint ez.Mivel nem túl bonyolult izzót cserélni Focusban így belefér, hogy két évente műszaki előtt ki majd vissza. Ha lesz rá valami jó akció és bemászik 20k alá lehet kipróbálom majd, mellé egy hasonló színhőmérsékletű helyzetjelzőt és kész. Távolságinak jó a gyári is.
(#25307) gabor9991 : az a totalcar teszt már nagyon régi (5-6 éves), pár $-os Alis szarokkal én sem kísérleteznék, nagyon sokat fejlődött a led technika az utóbbi pár évben.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Zoli-bácsi #25371 üzenetére
Nem. De végigolvastam a véleményeket és nem projektroros lámpával is pozitív tapasztalatok vannak.
Pl.: "Ford Focus MK2,5 vadonatúj Hella fényszóróiba tettem...csak ámulok.
A vetítési képe 99%-ban olyan, mint egy halogén izzónak(nem projektorosak a lámpáim), nem vakít, nem villog senki szemből.....
Eső áztatta autópályán úgy látok, mintha száraz lenne.
5 star!" -
válasz molnarpeter #25471 üzenetére
Aliról én pont rendeltem ilyet 1.6 Ti-VCT-re (mk3.5) csak arra kell vigyázni, hogy ahol nincs feltüntetve ott nem adnak hozzá csavart [link] és nem fogod tudni hova tenni.
Enyém még nem jött meg de kíváncsi vagyok milyen lesz.
[ Szerkesztve ]
-
válasz molnarpeter #25474 üzenetére
Júni 3án rendeltem meg 06.11-én indult el elvileg célországba azóta nincs friss státusz.
-
-
Megjött Aliexpressről a Focushoz a motorburkolat.
A rögzítést meglepően jól és stabilan kitalálták, csavarokat küldtek hozzá amivel pofonegyszerű beszerelni. Csak rá kell nyomni egy gumis csatlakozóra.
Sajnos a 3 csatlakozó láb közül nekem az egyik le volt törve, megreklamáltam, fele árát visszakaptam, megragasztottam műanyag-ragasztóval, talán bírja valameddig, féláron jó lesz így is. -
válasz SG3rg0 #26884 üzenetére
Ahonnét én rendeltem, ő már nem árulja. De itt van pl. ez: [link]
Mindenképpen kérdezz rá a csavarokra, mert ahol olcsóbb volt ott külön írták (miután rákérdeztem), hogy plusz 10$ a 3 csavar, de az oldalon nem írtak erről infót sehol, anélkül meg nem fogod tudni rögzíteni.[ Szerkesztve ]
-
Múltkor az autós hétvégén megrendeltem a régóta nézegetett [Osram H7 LED] izzót, de sajnos nem lett jó Focus MK3,5 fényszórójába. Más a rögzítése. Pedig reméltem, hogy jó lesz, mert a gyári izzó nem a legjobb.
[ Szerkesztve ]
-
válasz ReFleXx #27056 üzenetére
Basszus, hogy Aliexpressen minden van...
De szerintem egy ilyen megoldaná. Most vagyok benne a dilemmába, hogy mit csináljak. De szerintem rendelek két ilyet aztán ha beválik akkor legközelebb akcióban újra megpróbálom most inkább visszaküldöm mert sok pénz állna benne.(#27055) molnarpeter: Nightbreaker Laser van most, nem estem tőle hanyatt, de 10 ezrekért nem akarok most kísérletezgetni. De tényleg arról a Philipsről olvastam a legjobbakat csak hát 10k pénz...
-
Néha vannak remek ötleteim. Most is volt egy. Rendeltem a Focusra kiváló fekete szelepsapkákat, mert hogy néz ki a műanyag, rá is tettem tavaly ősszel.
Most megálltam egy benzinkúton, hogy ellenőrizzem a guminyomást és az istennek nem jött le. Hazamentem, két fogóval 3 szelepről sikerült leszednem kisebb sérülések árán (picit lenyírta a gumit a szelep száráról) de egy szelepről fogóval sem tudom leszedni, ráadásul elég rondán lenyírtam már a gumit arról a szelepszárról. Ahogy nézem ez ráadásul a tpms szenzorral egybe van...
Van ötletetek hogy szedjem le?A szelep a TPMS szenzoron cserélhető vagy egyben van vele? Ha minden kötél szakad és esetleg nem tudom leszedni...
-
Létezik valami felnijavító készlet (pár 1000Ft max) amit próbált valaki / tudtok ajánlani? Múltkori szelepes manőveremnél a segítő kicsit lenyúzta a bevonatot egy helyen a felniről, nem nagy felület de ronda, kipótolnám kicsit, hogy ne legyen ilyen feltűnő.
-
-
-
Ültem már Megane-ban, bár vezetni nem vezettem, de biztonság, futómű / vezetési élményben biztosan jobb a Focus. A Megane 3-nak csak 3 csillagos volt a töréstesztje a 3-as Focusnak 5 csillagos.
A motorban a 3 eltérű teljesítményűnél tudtommal ugyanaz a motor, csak szoftveresen korlátozva van. A 86 LE-s változat talán csak a németeknél volt elérhető mert ott eszerint fizetik az adót vagy a biztosítást így ott inkább a kisebb teljesítményű autókat részesítik előnyben. Nekünk a 125LE-s van az teljesen vállalható, kisebbet mondjuk nem vennék.
Fogyasztása kellemes, pár havonta mi is lenyomunk vele autópályán 2x450km-t, pályatempónál (óra szerint 135km/h) 7 liter körül fogyaszt, de városban is legtöbbször megáll 8 körül az szerintem baráti.
Mivel ezeket 5 év garival adják szerintem csak annak nézz utána, hogy az előírás szerint hordták-e márkaszervizbe, online szervizkönyv van szóval bármelyik Ford márkaszervizben le tudja kérdezni a tulaj. 2012 körülinek azért nézz alá, hogy rozsda nem indult-e meg, főleg ha osztrák/német részről akarod beszerezni.
-
Jah én csak rákerestem és akkor gondolom nekem a 2014-es tesztet dobta ki. Akkor biztonságban hasonló lehet. Ismerősnek volt Meganeja és többször is szívott vele. Évjáratban nem vagyok biztos, de lehet, hogy még 2-es. Egyrészt izzócseréhez le kellett szerelni a kereket és/vagy a lökhárítót? Ráadásul a műszerfal elektronikája tönkrement és az egész elektronikát egyben kellett cserélni az is zsebbenyúlós történet volt. Francia autókról (főleg Renault tájáról) sok jót én nem hallottam.
-
válasz Pippen #27969 üzenetére
Olyan helyre vidd ahol van ingyenes "előműszaki" és ott megmondják ha gáz. Én régi kocsimmal kb. 5 normál műszakin (mindig máshova vittem szóval nem egy helyen volt) mentem át Kínából rendelt LED-es tolatólámpával (ezzel láttam is valamit tolatáskor) majd a 6.nál előműszakin szóltak, hogy ez nem lesz jó... Visszacseréltem sima izzóra, már nem is emlékeztem, hogy LED-es van benne...
Bár ez a legutolsó valami nagyon alapos vizsgabiztos volt mert szólt amiatt is, hogy a teljesen különálló helyzetjelző búráján is van egy kis repedés. Azért sem szóltak előbbi 5 műszakin soha. -
válasz Dißnäëß #27985 üzenetére
Én próbáltam volna MK3 Focushoz de sajnos nem tudtam beépíteni. Amit én vettem [link] az olyan rögzítéshez van kitalálva amikor egy dróttal szorítod az izzót a helyére. Így: [link]
Focusnál maga a rögzítő műanyag csúszik rá az izzó végére így nem tudtam rögzíteni. Ajánlott valaki itt a topicban egy kínai megoldást: [link] Ezt megtaláltam az emagon, megrendeltem, de nem ehhez való, hiába reklámozzák Focus 2017-hez.
Élettartamban biztos, hogy jobbak, amit linkeltem arra konkrétan 5 év gari van. Egy emelt fényerejű legális izzóra nincs gari és ha sokat jársz a kocsival és nincs külön menetfény sokszor egy évet sem bír ki. Műszakin tuti nem engedik át vele, de mivel átalakítást nem igényel műszaki előtt visszarakod a hagyományos izzókat és kész. Ráadásul szemből is nagyon feltűnő, főleg ha a többi izzó nem igazodik hozzá és nem gondolja azt a rendőr, hogy biztos Xenon, de a Xenon fényszóró azért elég más szóval általában nem gondolják azt.
Én kipróbáltam volna mert a kommentekben többen írják, hogy nem vakít, olyasmi a kialakítása mint a hagyományos izzónak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!