Hirdetés
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
válasz gabor9991 #53462 üzenetére
+999
Nyilván az olvtársat nem fogja érdekelni hogy pár internetes ember beleírta az internetbe a véleményét de ezek a ledes borzalmak tényleg piszkosul zavaróak és balesetveszélyesek.
Rendszeresen kihozzák belőlem a wannabe közlekedésrendészeti és KPM-es interceport...
-
DeFranco
nagyúr
válasz Morales72 #52957 üzenetére
Nekem volt olyan problémám (vagy alapjárati, vagy terhelésre rántás, nem emlékszem) amit egy vékony, talán fojtószelephez menő elérett gumicső okozott, falsot szívott, de csak melegen...
Nem arra célzok, hogy nálad is ez lehet a probléma, csak hogy milyen blőd dolgokra is kellhet gondolni.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Morales72 #52955 üzenetére
Sok ötletem nincs, mindent kizártatok, amit javasoltam volna, esetleg az üzemanyag rendszer táján lenne érdemes szétnézni, pumpa, szűrő rendben?
Alapvetően kell a rendszernek üzemanyag, levegő, szikra, ennyi.
Ha a szikra rendben van, akkor átnézném a csöveket, nem szív-e falsot valahol, és megnézném az üzemanyagrendszert, lehet alapból OK, de terhelésen, vagy melegre (membrán?) már köhög.
-
DeFranco
nagyúr
Elég a belső keringetés klíma nélkül, úgy is áttolja az ózont a rendszeren.
Csodára ne számíts, megöli a gombát de ha rajta marad a hőcserélőn, akkor a további nedvesedéstől ugyanúgy kitenyészik rövid időn belül, érdemesebb a hőcserélőt közvetlenül kezelni klímatisztító habbal, ha elérhető, pl. a pollenszűrő helyén keresztül.
Utána mehet az ózon, de a lényeg, hogy fizikailag is le legyen tisztítva a hőcserélő, amennyire lehet. Habozás után öblíteni sem árt, ha megoldható.
-
DeFranco
nagyúr
-
DeFranco
nagyúr
válasz gabor9991 #52394 üzenetére
Nekem volt gyújtással gond átégett gyújtáskábel miatt, hasonló tünetekkel, és nem volt check engine. Annyira visszavett egy idő után, hogy meg is állt, először csak gyorsítani nem lehetett intenzívebben, aztán már nagyjából sehogy sem, aztán a végén már indulni sem.
Ha a gyújtás rendszer jó, akkor én lehet gyanakodnék az üzemanyagszivattyúra, elmelegedhetett, és esetleg a membrán nem tartotta már úgy a nyomást, de az talán inkább rángatna.
-
DeFranco
nagyúr
válasz ricsi8800gt #52175 üzenetére
szerintem ez teljesen ok.
-
DeFranco
nagyúr
válasz ricsi8800gt #52170 üzenetére
saját unokatestvéredtől vetted, hogy ennyire biztos vagy az előéletében?
olajakat, szűrőket, szíjakat szokás / tanácsos cserélni vásárlás után, általában ezeket már nem nagyon cserélik az utolsó hónapokban/években.
-
DeFranco
nagyúr
válasz gabor9991 #51664 üzenetére
sok sikert az ügyvédnek bebizonyítani hogy egy 15 éves használt autón 50 ezer kilométerrel ez előtt beépített nem feltétlenül gyári (senki nem kötelez erre senkit) alkatrész az eladó által ismert vagy felismerhető hiba miatt nem természetes elhasználódás következtében következett be.
én jellemzően vevői pozícióban vagyok, de ez szerintem is kb. az esélytelenek nyugalma, bármennyire is jus büfos fotelharcos valaki.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Jacob Gibbs #51481 üzenetére
nekem is csinálta az off autó időnként, egy ideje nem, garis még, a szerviz sem tudott vele mit kezdeni, felajánlották hogy kicserélik, de lehet nem lesz jobb.
nyáron mintha gyakrabban adná a kappanhangot a rendes pittyogás helyett, de lehet csak rég volt nyár, azért emlékszem így. egy ideje most nem csinálta.
@cappa72: nálam új autó 1 éves akkuja mellett is csinálta, pedig hosszabb távokon használjuk a kocsit, tehát a merülést kizárnám.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Ace Ventura #51373 üzenetére
Nekem az ESS-nél MK1 fóka esetében mondták, hogy cserélték a váltóolajat is, mert eleve kifolyik szétszedéskor.
Máshol nem tudom van-e erre valami eltérő gyakorlat.
-
DeFranco
nagyúr
válasz ReFleXx #51346 üzenetére
Nálunk is ez volt, onnan vettem észre, hogy repedt a tartály, hogy egy kánikulai napon hosszabb menet után felnyitottam a motorháztetőt, és észrevettem a kis bubikat, amit nyomott ki a repedésen. Ezen kívül semmi nyoma nem volt a szivárgásnak sehol, ha egy ilyen helyzetben nem nyitom fel, soha nem találom meg az okát.
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz diablo1984 #50861 üzenetére
Jó nektek, mi a covid pánik legelején (legtetején) vettük át a kocsit, az is kérdés volt, hogy a városhatárt elhagyhatjuk-e (két megyével arrébb volt a kereskedés), le tudják-e papírozni, ilyesmi, az átadás is kb. annyi volt hogy párosította a telefonnal a rádiót az értékesítő (lol) kint az udvaron, aztán kezembe nyomta a kulcsot és agyő, semmi performansz
-
DeFranco
nagyúr
nekem is volt vele gondom, nem tudom kezdtem-e vele valamit, ezek a potméterek általában kikopnak ha jól tudom, lehet vuduzni de tökéletes megoldást nem nagyon tudok.
itthon hangfal potméterét spray-ztem rendszeresen, pár hónapig, fél évig jó volt, aztán ismételni kellett.
végső esetben csere, arra van ifixit a neten, igaz más potira, de ugyanúgy forrasztós, gondolom.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Jacob Gibbs #50619 üzenetére
Szerintem ez "nem vészes" (értsd jól, együtt érzek, csak gyakorlati szempontból nem tragikus) szerintem simán megéri kihúzatni, javíttatni. Családban volt egy opel, amibe oldalról beletolattak, 2 ajtó + sárvédő sérült, de kb. hasonló "mélységben", nagyon szépen rendbehozták, nagyon kerestem az eltérést de nem találtam meg, pedig nagyon háklis vagyok a legkisebb fényezés eltérésre is.
A kasztnisnak illene tudni, hogy mi van az ajtón belül ott, van-e merevítés és ha igen, milyen mélyen, de ez a kárpit lebontásával látható lesz, szemre én nem gondolnám hogy sérült ott valami.
Ha az alapozót nem kapta le a találkozás, akkor jó eséllyel a rohadástól is menthető az ajtó, egy jó karosszériás ezt szépre meg tudja csinálni.
-
DeFranco
nagyúr
válasz molnarpeter #50558 üzenetére
Nem egyszerű, az olaj viszonylag sűrű, a cső vékony és hosszú, elég nagy erővel kell szívni, hogy jöjjön is valami, fecskendőből meg 100 ml-est is nehéz találni azzal is sok húzás mire végzel.
Plusz mivel az olaj ken, ezért könnyen szétcsúszik az egész miskulancia (lecsúszik a cső a fecskendőről, kiszalad a fecskendő húzható része) ami miatt maszatolás van rendszeresen. Vészmegoldásnak megfelel, de szakmányban nem csinálnám, max. géppel.
-
DeFranco
nagyúr
Köztes olajcserére használnám, de a rendes leeresztést szerintem nem tudja teljes mértékben helyettesíteni.
Egyrészt a leeresztéssel remélhetőleg távozik az olajteknőben leülepedett hordalék nagyja is, amit ez nem nagyon tud felszívni, másrészt nem is tudja annyira üresre szívni a rendszert, mint a leeresztéssel elérhető, ezek biztosan problémák.
80-90%-os eredményt feltételezem el lehet vele érni de hosszú távon nem gondolom igazinak.
(Én csináltam ilyet magáncélra óriás fecskendőből és gumicsőből, amikor Gödön túltöltötték az olajat kicsit, működik amúgy a dolog)
-
DeFranco
nagyúr
válasz Zoli-bácsi #50306 üzenetére
MIután Mazs1drazs1 egy ravasz húzással rád melegítette
-
DeFranco
nagyúr
válasz Balcsix #50187 üzenetére
Nem érdekel, ha nem hoz pozitív hatást. Lényegében hobbi, vagy ritkábban használt autónál szerintem az ember soha nem a megtérülést nézi. Illetve igazából ezzel próbálom magam "nyugtatni", hogy már pedig én minden tőlem telhetőt megtettem annak érdekében, hogy minél hosszabb ideig lehessenek az utakon (még ha csak placebo is).
Ennyi. Szerintem itt a lényeg. Tudod, hogy nem tudod, felvállalod, hogy hit alapú szubjektív döntés, és nem próbálod meg megmagyarázni hogy biztos szebb a gőze és attól még az ülés is keményebben tart kicsit.
Nincs ezzel gond, én is kihúzkodom a gyújtáselvételre kikapcsoló szivargyújóból a kamera töltőjét, meg középre állítom a kormányt parkoláskor, mindenkinek vannak dilijei, csak nem kell hozzá valami validáló megmagyarázást gyártani mert az visszás, és más joggal utasítja vissza amiből meg (hit alapú tehát parttalan) vita van.
-
DeFranco
nagyúr
-
DeFranco
nagyúr
-
DeFranco
nagyúr
válasz gabor9991 #49250 üzenetére
2018-as az már vastagon öt éves, és az az öt év már nem ez az öt év, plusz a hárommillió inkább az értelmezhető kínálat eleje, nem a tuti ársáv, az fentebb van.
Én végül ezért vettem inkább off márkából új autót, mert soha nem viszketett hogy új legyen, de (akkor még) egészen kicsi felárral tudtam venni újat a pár éves használt ford/skoda helyett.
Azóta persze elszállt minden, szóval most már más a matek, de a "biztosan" vállalható használtak akkor is hárommillió körül tobzódtak és azóta emelkedtek az árak.
-
DeFranco
nagyúr
válasz diegho #49211 üzenetére
ha szivargyújtóba dugod akkor bármikor gond nélkül, ha bekötöd fixre, akkor elvileg nem kellene garanciavesztéssel járnia, gyakorlatilag meg ha gond van akkor esélyesen megszakértik hogy megsértetted a kocsi érzékeny elektronikus rendszerét és ettől kopott ki a lengőkar szilentje.
én nem csináltam ilyen mókolásokat a gari lejártáig, megoldottam kvázi-fix módon máshogy.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Ace Ventura #49100 üzenetére
Igazából, ha még elmenne egy 2 évet nyűg nélkül nem gondolkodnék, de mostanában költöttem rá 400K-t (vezérlés csere, akku csere, komplett kuplung csere, gyertya, olaj, és szűrőcserék)
Ez a csapda, azt már soha ne nézd, hogy mennyit költöttél rá, mert ezeknek az a rákfenéje, hogy ha már sok pénzed van benne, nem tudod elengedni és még több pénzt benyel, ami öngerjesztővé válik.Ha jó és bízol benne, akkor húzz egy vonalat most, hogy milyen esetben adsz túl rajta, addig meg használd, de tudd, hogy hol a vége. Meg persze ha lehet, legyen alternatíva, hogy mibe szállsz be, ha kell.
-
DeFranco
nagyúr
válasz tomszli11 #49013 üzenetére
Légszűrő mikor volt cserélve? Klíma nem maradt bekapcsolva véletlenül? (Hülyeségnek hangzik, de MK1-el kapcsolatban mesélték szerelők, hogy sokszor jöttek ügyfelek teljesítményvesztéssel, és kiderült, hogy annyi volt a "gond" hogy szélvédőre állították a légterelőt, ami automatikusan kapcsolja a klímát, de erről nem ad visszajelzést, a visszajelző lámpa sem világít ilyenkor).
-
DeFranco
nagyúr
a radar akkor jó, ha jól van beállítva (felszerelve) és ha pontos visszajelzést ad arról hogy mi milyen távolságban és kb. merre található.
semmire nem mész egy olyan szettel, ami indokolatlanul üvölt mint a sakál, közben meg combvastagságú holttere van, meg az első kosztól megbolondul és összevissza csipog.
rosszabb a hülye radar, mintha nem lenne radar, nekem is úgy sikerült összeszedni egy komolyabb beletolatást, hogy működött az amúgy gyári tolatóradar, csak a hülye kapu kialakítás miatt folyamatosan üvöltött én meg rábíztam magam plusz ideges voltam és benéztem az egy belógó dolgot amin aztán felakadt a lökös.
-
DeFranco
nagyúr
válasz molnarpeter #48739 üzenetére
közben a linket megtaláltam de elvileg az archive.org nem jegyzi:
A hozzá tartozó szöveg megvolt egy privát beszélgetésből:
"Buktatsd ki a kesztyűtartót a két oldalának összenyomásával. Mögötte van a ventillátor, és ettől balra hátul egy fehér panel. A panelt alul egy csavar rögzíti. Bal kézzel és marokcsavarhúzóval a panel kiszedhető. A venti előtétellenállása van rajta.
A panel helyén a klímatisztító spray csöve bevezethető. Könnyen elakad, akkor jó, ha a szórófej hallhatóan eléri a fém párologatató lamelláit. Én kb fél/harmad flakont nyomtam bele. (Esetleg közben egy pillanatra bekapcsolható a venti, hogy mindenhova benyomja a habot) Hagytam 10 percet hatni és csak utána kapcsoltam be a ventillátort.
(Kiszerelt ellenálláspanellel ne járasd tartósan a ventillátort, mert esetleg valamit összeolvaszt az ellenállás.)" -
DeFranco
nagyúr
hozzá lehet férni, utána kell néznem, hogyan* de valahogy megoldható, talán az anyós oldali lábtér befúvótól, és ki kell venni a kesztyűtartót hozzá.
a büdös szagot alapvetően gomba okozza, azt meg bombázhatod, ózonozhatod ameddig kedved van, de nem lesz tartós megoldás, mert maga a gomba ott marad, és ott marad a por, kosz is a hőcserélőn, ami meg a nedvességgel együtt az újragombásodás melegágya, ezt le kell tisztítani.
az lenne a legjobb megoldás, ha módszeresen át tudnád tisztítani a hőcserélőt párszor úgy, hogy közvetlenül arra fújod a habot, ha lehetséges, le is öblíted behatás után és ezt ismételed X alkalommal, amíg meg nem szűnik a szag.
ilyenkor a járatokban még mindig lehet gomba és kosz, de ezt már könnyebb megszüntetni ha a hőcserélő tiszta.
* basszus ez is a fordfocus fórumon volt leírva, az meg ment a levesbe...
-
DeFranco
nagyúr
-
DeFranco
nagyúr
válasz #27070592 #48324 üzenetére
Van olyan klímatöltés ahol nem fejtik le az olajat? Tudtommal az a hűtőközeggel együtt kering, utólag, lefejtés után "pörgetik ki" belőle.
Ahol én voltam töltetni, ott semmi ilyen nem volt kérdés, a gép típusra tudta, miből mennyi kell, lefejtés után leválasztotta az olajat, nyomáspróbázott automatikusan, majd visszatolta a régi hűtőközeget kipótolva, és új olajjal.
Van ahol ez nem így van?
-
DeFranco
nagyúr
válasz DeFranco #48300 üzenetére
Bocs, elfelejtettem:
azért tartom kevésnek, mert egy 2004-es C corsát kb. fél éve 600k köré taxált a biztosító amiből 450k körül maradt a roncsértéken felül, igaz 5 évvel fiatalabb, és negyed annyi benne a méter, de akkor is más az arány.
Fórumos ismerős kevesellte a kártérítést, felértékeltette az autót márkaszervizben és azzal tudott masszírozni a biztosítónál.
-
DeFranco
nagyúr
válasz subaruwrc #48295 üzenetére
Szerintem megéri egy konzultáció költségét, hogy beszélj egy szakosodott jogásszal, mennyire van esély bizonyítani az eurotaxnál magasabb értéket.
Elég magasan vannak az árak, alátámasztani alá lehet, kérdés, hogy a biztosító ezt köteles-e figyelembe venni, de ezt egy szakértő jogász jó eséllyel meg tudja neked mondani.
-
DeFranco
nagyúr
nem akartam az akkura terelni a gyanút, de nekem az akkucsere ezt a tünetet jelentősen enyhítette.
lehet hogy van ott más baj is, ha a szokásosnál hangsúlyosabb, de tény, hogy tud deficitbe szaladni a töltés ha alapjáraton van az autó és van több fogyasztó (pl. világítások és fék(rásegítés)) ezt anno kimértük szakikkal (akik ezért rám sóztak egy generátor felújítást feleslegesen)
-
DeFranco
nagyúr
válasz #27070592 #46896 üzenetére
hiába vízhatlan ott a másik oldalon, van rács ahol befolyik a víz.
ha meg a szűrőház nincs a helyén, akkor azt kell rendbetenni.
hülye megoldás, elismerem, de nem bináris a dolog, hogy van ráragasztod vagy leázik a lábtered. nekem sok évig elállt, de soha nem ázott be az utastér, egyszer szedtem le kompletten kíváncsiságból, akkor ki is takarítottam a dekli alatti részt.
-
DeFranco
nagyúr
van rá ragasztó kukac, gyári technológiával úgy néz ki a pollenszűrő csere, hogy leszedik a teljes fedelet, cserélik a bolhákat ha törtek majd bolhával és ragasztóval teszik vissza, hogy a tömítés meglegyen.
kisvakondnadrágos szerelőknél meg az alsó patenteket kiakasztják, szétfeszítik a rést és ott tuszkolják ki-be a szűrőt, amitől a műanyag még tovább görbül és fix az elállás. egyébként gödön is így cseréltek nekem mindig.
ha nem akarod megvenni a gyári kukacot, akkor sikaflexet javaslok, az a leginkább alkalmas a célra, de ha már eláll, akkor nem biztos, hogy meg lehet csinálni szépen.
másik megoldás hogy felragasztod fbs-sel, és onanntól mindig tuszkolva cserélsz, azt csak akkor kell ismételni ha a bolha törik.
volt erről nagyon jó fotós útmutató a focus fórumon, de nem találom, lehet megszűnt ...
-
DeFranco
nagyúr
válasz #27070592 #46707 üzenetére
Én nem ismerem közvetlenül a rendszert, troll81 kolléga majd megerősít, de a német néplelket igen, valószínűleg vannak egyéb paraméterek is amikről ilyenkor szokás elfeledkezni, pl:
- Felrakhatsz bármit, ha van TÜV stiftung, de TÜV stiftungot meg puszira nem adnak, komolyan betartják és be is tartatják hogy megfeleljenek a szigorú feltételeknek. Ami azon átmegy, az mehet.
- Ha valami nem gyári szerelés, és ez balesetet, kárt okoz, azt vastagon rád verik és az nem kis tétel és nem nagyon van kibúvó, max a pecsétes papír véd meg hogy a szakszervíz számlásan, munkalappal tette fel felelősségvállalással.
- Összességében ott vannak követelmények, amiket be is tartanak, be is tartatnak, és a kihágásnak nagy bizonyossággal van komolyan érezhető következménye, emiatt lehetséges és szükséges is a szabály- és jogkövetés.
Szóval valószínűleg nem úgy van, mint itthon '86-ban, hogy mindeni felszilózza a maffiarácsot a hátsó ablakra meg megy fel a fűrészelt rugó meg a 4 hella dögráccsal.
Ha itthon is lenne résmentesen eljáró vizsgáztató hatóság, olyan lenne az autópark állapota hogy reálisan lehetne magas műszaki követelményeket megszabni és lenne komoly, és magas találati arányú jogkövetkezmény az okosságokra, akkor itt is lehetne mozgástér a stiftungos cuccokra, így meg ez van.
De a fentiek inkább gondolatkísérletek, kérlek troll81 írd meg mi a véleményed a fentekről, mennyire látom jól?
-
DeFranco
nagyúr
válasz ReFleXx #46703 üzenetére
2 év alatt 15k kilométer zomg zomg
amúgy brutál, 947k elment 2 év alatt csak javításra, és ebben még sem adó sem üzemanyag, de a segédanyagok köre sem teljes - pollenszűrő nincs pl., 21-es olajcsere szintén, stb. - nincsenek csodák, az autózásnak magas a rezsije, ha valaki nem hanyagolja el.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Sub-ZeRo #46662 üzenetére
Nekem is kellene, a benzinest nem szeretem beinditani 1-2 kilometeres utakra (csaladot vasutallomashoz vinni, lidibe menni, gyorsan elszaladni a gyerekkel edzesre, stb.) nyilvanvalo okokbol. Ezt altalaban megoldjuk mashogy, de van, hogy kenyelmetlen/lassu az alternativa.
Viszont mivel a toltes eleve nem megoldott igy addig targytalan is mindenkeppen.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Sub-ZeRo #46610 üzenetére
arról még a tulajok is azt írják, hogy akkor vegyed ha semmit nem akarsz az autózástól azon kívül hogy helyben elmész a-ból b-be és könnyen parkolsz, és ráérsz otthon éjszakánként tölteni...
ami egyébként tök jó és masszívan hiánypótló kategória (az emberek nagyon nagy százaléka nem is akar többet egy autótól) csak ehhez képest meg nem elég olcsó
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz gabor9991 #46544 üzenetére
Részben egyetértek veled, de számold hozzá a képlethez azt is, hogy a páréveshasználtdízel (vagy bármi más használt, viszonylag modern belsőégésű, csak ez volt a példa) milyen eséllyel kotlik meg, a kotlás mennyi utánajárással, szívással, kedvesuramozással jár (ideális esetben ugye betolod a szerelőhöz, fizetsz, és kihozod, de ez már fórumbajnok független szervizeknél sem triviális, pedig márkaszerviz áron dolgoznak).
Számold hozzá azt is, hogy az idő előrehaladtával ennek mi a trendje, illetve illeszd mellé hogy mi van most a belátható (hazai plusz import) használtpiacon.
Ezzel azt akarom a kezemmel kifejezni, hogy ez sem olcsó, csak itt részben fizetsz forintokkal, a többi az utánajárás, kapcsolatrendszer, idő, ideg.
-
DeFranco
nagyúr
válasz WasabiTrsr #46534 üzenetére
Egyszerre soknak tűnt, de több tétel árát nem tudtam belőni. Ismerem az ESS-t én is oda vittem mindig a fordot, pont azért, amiért Te is.
Így lebontva vastag, de emészthetőbb.
@A Zéé: lásd fent, kellett hozzá a lebontott infó.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz WasabiTrsr #46531 üzenetére
Jézus ereje...ebből mennyi volt a hátsó szilent és mennyi az olajcsere?
-
DeFranco
nagyúr
válasz cappa72 #46519 üzenetére
Elvileg nincs ilyen, jogszabály is született arra, hogy erre nem kötelezhetik a tulajdonost, bármelyik független szerviz megfelelő, ha a munka a gyári technológiának megfelelő.
Ugyanakkor good luck bizonyítani ilyen esetben, ha a szerviz egy garanciális probléma esetén megszakérti a nem gyári technológiával szerelést, mint okot.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Mauzes #46507 üzenetére
Szerintem ez bődületes, nekem más márkánál volt tegnap márkaszervizes olajcserém ~50k körül (olaj, szűrő, leeresztőcsavar tömítés, segédanyagok, munkadíj).
Tételes árajánlatot adtak? Ha az assistance ennyi akkor nagy lehúzás, olyan meg nincs, hogy csak csomagban adják.
Esetleg, ha ebben a revízió is benne van, akkor lehet közelebb van valamivel a reálishoz de akkor is sok. 50 olajcsere, 50 revízió, légszűrő, pollenszűrő, anyag + annak a munkadíja 25, revízió munkadíj 25... talán... de tételesen kellene látni.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz alias_bobo #46417 üzenetére
szerintem occan borotvája elv alapján valószínű, hogy nincs egyéb hiba, ha eddig nem volt, és érdemes a következő sorrendben haladni:
- hagynám még 1-2 hetet, hátha "betanul" a fojtószelep rendesen
- ha nem tanul be rendesen, akkor resetelném még egyszer, és utána normál módban kezdeném használni, hogy az üzemi körülményeket tanulja be
- ha még mindig nem szűnik meg a hiba, akkor csinálnám meg a gyertyacseréttotózós műfaj, de ilyenkor az a lényeg, hogy a lehető legkevesebb dolgon változtass egyszerre, hogy tudd lokalizálni az okot, ha mindent borítasz, akkor nem fogod tudni mi volt a valós ok
-
DeFranco
nagyúr
válasz molnarpeter #46334 üzenetére
Persze, elöl meg a motor súlya maga a teher, csak annyit írtam, hogy az, hogy a sofőr 70 vagy 130 kiló, a rugótörés szempontjából nem hiszem, hogy lényeges, az autó (és esetleg a rakomány) súlya ennél lényegesen több.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Külföldi prepaid SIM-ek itthon
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Asszociációs játék. :)
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest