- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Yettel topik
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ReFleXx
addikt
válasz #31600896 #13122 üzenetére
1. Zaj es hoszigetel valamennyire, nem letszükséglet, de felrakhato
2. Karosszeria lakatos megmondja, de erdemes idoben elkezdeni foglalkozni vele
3. Sok Focusnal lattam ilyen lepattogzott lakkot, ez valami gyari hiba. Fenyezo megoldja, ar valtozo.
4. Jégverés okozta nyom általában egy horpadás, azt nem polirozni szokták, ki kell huzatni, vannak erre specializalodott muhelyek.
5. Legtöbb kocsi ilyen, ha zavar otthon kicsit megcsiszolod es lefujod.
6. Csere
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz #31600896 #13217 üzenetére
Szerintem a levegőszabályzószeleppel lesz baj. Egy kis féktisztitó + wd 40 csodákra képes.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #31600896 #13482 üzenetére
-hangsugárzó és alapjárat probléma lehet rejtett hiba, rá kell borítani udvariasan az eladóra az asztalt (előbbi bontottan lehet vagy 5000 Ft, utóbbi rendes helyen rutin munka)
-vásárlás előtt diagolható a lambda, látszik a rozsda küszöbön, felnin és kipufogón is, fényezés úgyszint
-fagyálló probléma nekem lyukas ablakmosó csőnek hangzik, 500 Ft
-200 ezer egy autónál nem tétel, gondolom kötelező karbantartás is benne van, nem biztos, hogy ez a kategória való neked, ha már ez is kiveri a biztosítékot... (vegyél villanyt, vagy kérj cégest )[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz #31600896 #13482 üzenetére
a mai kocsikat nagyrészt 8, nagyon max 10évre gyártják. Általában ritkán van baj belük hamarabb, de a ford már az 1es fókával iszonyat profin csinálta az időzitett avulást. nekem 6.- 10. évig 0hibát produkált, majd a 11. évben 2 hetente elkopott, tönkrement benne valami, és egy év alatt a kocsi értékének 60-70%át bele kellett borítani.
mint mérnök, kicsit le is nyűgözött, hogy tudják ennyire pontosan időziteni, mint tulaj, azért anyáztam rendesen, nem ehhez voltam szokva.de ma ez a sztenderd, kb akár milyen logo van a kocsin. Nemtom hány éves az autó, egyébként, de nem lehet, h elkezdődött?
másik meg, nem tipust veszünk, hanem állapotot. semmivel se jobb az opel, ezek a gyárak fél szemmel a másikat nézik, és patikamérlegen adagolják a minőséget.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
DeFranco
nagyúr
válasz #31600896 #13482 üzenetére
13 éves autó, ez ilyen, astrával se lett volna jobb a helyzet, azok is már döglenek ilyen korban, plusz azok alapján amit írtál kérdéses volt a körültekintés ahogy vásároltad, de minimum az elmondható hogy ráfutottál.
ez ilyen, szerencsétlen dolog, sajnálom, tényleg, csak arra ugrok amikor egy ilyen után elkezdenek shittyfordozni meg 3f-ezni. aztán általában ki is derül hogy a generáció elejéről és az ársáv aljáról hajtottak fel valami nepperálmot és elhitték hogy a bab is hús.
-
DeFranco
nagyúr
válasz #31600896 #14323 üzenetére
én amikor a fókával elindultam akkor a sárvédőívet és az ajtót akartam rendbe rakatni kezdőd korrózió megszüntetésre és utólagos üregvédelemre.
három helyről elhajtottak, hogy nem vállalják, ne is akarjam, elemcsere, viszlát (minimális felszíni korrózió volt, nem hogy átrohadva nem volt, de két húzás csiszivel lejött volna ami rajta volt az is)
egy helyen bevállalta volna a faszi de két keresztkérdésre kiderült, hogy fogalma nincs róla mit fog csinálni
egy helyen meg megmondták pacekba hogy simogathatom de jó nem lesz, rozsdamentes nem lesz, amit egyszer megkapott annak már kereszt, halasztani lehet a gondot megszüntetni nem, itt kezelték le, tényleg nem állt meg a történet csak lassult, most kellene megint hozzányúlni 4 év után
az alja akkor is már korrodált volt amikor vettem, szintén semmi vészes, semmi aggasztó de felületi korrózió adott volt, utánajártam mit takarna az utólagos alvázvédelem minden az utolsó rozsdafoltig csiszimiszi, aztán alapozó-passziváló, aztán rücsi. ezt rendesen megcsinálni sok nap megfeszített szívás meló, a kezét közben a szaki szétveri, három másik munkát megcsinálna, és te nem látod csak a végeredményt, ami egy szép telibefújt rücsi lesz. sakkozd ki mi van alatta. kunc. el se indultam vele.
fórumtárs hodás topicban csináltatott alváz- és üregvédelmet, nem az ajánlott helyen mert ott valami éves várólista van, hanem amit alternatívaként ajánlottak, hát még a hosszbordás meg a klímahűtő is kapott az anyagból és még a kárpitot is sikerült összeb.ni, szóval több kárt csináltak mint hasznot.
én ezek alapján elengedtem. aminek látom értelmét, az az üregek belső bevédése, kerékdob alatt takarítás, passziválás, kívülről meg kenegetni, amíg van értelme aztán kalap. nagy varázslás szerintem nincs, csak max. magadnak vásárolod meg a nyugalmat pár évre.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #31600896 #14771 üzenetére
Mi a hibakód pontosan? Adhat nagyjából jó értéket, ha csak a fűtés rossz. Mikor kezd fáradni, a motor több üzemanyagot kap fölöslegesen. Aztán ha teljesen szakadás áll be, akkor meg vészmód, ott kezdődnek az igazi gondok. Végülis, ha nem fogyaszt többet, és nincs vészmód, valószínű nem károsodott.
-
kelly416
veterán
válasz #31600896 #14797 üzenetére
Igen, én is nézegettem ilyent, meg sok minden más fajtát is (főleg gyárit kerestem volna, de szinte csak leharcoltak vannak), amikor még volt 300-am ilyen mókára. Egy jó szerelő, és már nem is törekszem alufelnire költeni. Jó nekem az acélfelni, majd tavasszal veszek rá nyári gumit mert még most is a téli van rajta és már marad is idén.
Azért gondoltam, hogy talán az 1.4 kevés, mert drága jó barátom 2004-es 1.4-es sedan Polo-ja nagyon kevés főleg klímával, városban forgalmi akadálynak titulálta, pedig eleve nem egy idegbeteg gyorshajtó a gyerek. Tudom, az VW ez Ford, meg van 4 év a Fóka javára... -
Mi5u
tag
válasz #31600896 #14797 üzenetére
Én sokat jártam 1.4-1.6 szívóval országúton és autópályán. Nem egy életbiztosítás, pláne mikor az előzött fél még rá is gyorsít hogy szívasson és visszasorolni mögé szinte lehetetlen, mert már jön a mögötted lévő. Minden előzést 2x meg kell velük gondolni.
Addig érzed gyorsnak, dinamikusnak amíg be nem ülsz egy Ecoboost vagy TDCI volánja mögé. Utána már te sem kívánod vissza. -
kelly416
veterán
válasz #31600896 #15169 üzenetére
Most komolyan. Egy marék patentet is veszel a művelet előtt és minden meg van oldva. Még így is sokkal olcsóbban jössz ki, mintha szerelő csinálná, és jó eséllyel csak egy rudat kell a helyére tenni, vagy egy csukló részt megigazítani. A szerelő meg, ha nem jó helyre viszed, kicserélteti Veled a zárat (persze, hogy nem, csak papíron), vagy valami hasonlót csinál jó pénzért.
-
senior tag
-
patomi
őstag
válasz #31600896 #15235 üzenetére
A kőfelverődés festék vagy lakk hiány, a jégverés meg horpadas a lemezen. Egyiken sem segít a polir. Max a karcokon javít ha nem mély. Egy jó polir kb. 80-100 tol indul, alatta a sufni megy csak és szarabb lesz mint volt. Nézz be az autó ápolós topikba, ott vannak szakik, tanácsot is tudnak adni.
Be is előztek a válasszal
[ Szerkesztve ]
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
Hannibhál
őstag
válasz #31600896 #15324 üzenetére
az a kedvencem, meg amikor mondják, hogy jó az úgy....Na mondom persze, biztos poénból építették bele, hogy több legyen a szervizköltséged nem?
Erre felcsillan a szemük, hogy de, hát persze, ez is csak lehúzás....
Oh édes istenem, ez még a szkíta jézust is übereli
Másik kedvencem, hogy öcsémnek elromlott az elakadásjelző gombja(beragadt így egyfolytába világított) s valamelyik szomszédos faluba egy szerelő kicserélte neki 2500ft-ért, s mondta papámnak(ő lakik öcsém mellett, ő ismeri a környékbeli embereket ezért az ilyeneket ő szervezi) hogy ez szakszervizbe lett volna 10-14e ft ha nem több! S én ezt hallgatom mindig, hogy pl neki az olajcsere megvan 7e ft-ból(vagy 9ből) a szomszéd faluba egy másik szerelőnél, engem akkor lehúztak a 8k-ba kerülő olajjal, meg a munkadíjjal(mondjuk azzal le is, jövőre magamnak csinálom, miután haverom mutatta, hogy milyen egyszerű) na de 7e-ért olaj+szűrő+kicserélni... Nem tom.Gépelés nem az erősségemasdsdk
Új hozzászólás Aktív témák
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen SSD-t vegyek?
- Aliexpress tapasztalatok
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Politika
- EA Sports WRC '23
- OLED TV topic
- Vallás
- The First Descendant - Kizárólag PC-n lesz játszható a következő teszt
- További aktív témák...