- MG4 menetpróba
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Garmin Forerunner 55 - bemelegítő kör
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
válasz bajnokpityu #684 üzenetére
bár nyilván ford topicban ezzel a véleményemmel egyedül leszek. pedig van mindkettő itthon.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
oké,de a skoda nem mondeo árú,taxisok meg zömmel fapadot vesznek.
focusról volt szó, és azzal bőven felveszi a versenyt a skoda kidolgozottságban.
így,hogy évek óta megvan mindkettő, focus a gazdaságosabb, skoda a minőségibb véleményem szerint.
skodát majd duplájából tartjuk fent, nagyjából azonos futás mellett.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
tud az kevesebbet is. ki kell néha kormolni, nyomatékosabb lesz, és kevesebbet eszik.
Romániát megjártuk 4.8al, és nem mi voltunk a leglassabbak. hegyek,völgyek, rengeteg 40es tábla, kevés autópálya 110.
tisztán város, de nem dugó az 6.6 1.6 benya sedan.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz DeFranco #815 üzenetére
Nem tudom... A romániai túra nagyon kirívó volt, én sem értettem. Jobb benyájuk lenne?
De lassan 100e km van benne általunk, és 6.2 a sokéves átlag.a saját kocsimmal (1.8TSI) meg a páromnak sikerült 5.2-t kihozni, nekem nem megy 7.5 alá, csak tempomatos 100nál, de ahogy gyorsitani kell, rögtön bosszul.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
nem vagyok hibátlan, biztosan elszámoltam, mert azóta se volt ennyire alacsony. 5.5 az volt többször is városon kívül 90el.
Romániában sok km ment a napi km számlálóba. és igen, jóval magasabbról indultunk, nagyon sokat motorfékeztünk, sőt volt olyan hosszú tizenkilóméteres lejtő is autópályán, akkor perceken át alapjáraton ketyegett, közben meg minimum 90el gurultunk. node oda fel is kellett mennibuzukim amúgy nem evett semmivel kevesebbet,mint a focus. rossz hatásfokú a motorja.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
-15ben beindítás után 2 perccel már langyos levegő jön a kocsiba?
mert a 20éves buzukiban nem volt még külön levegőmelegítő.nem volt széthajtva, 240e km-nél még nem evett olajat.
de várj, én a régi fekete szelepfedelesről beszélek. az amikor itthon 91ben elkezdték gyártani, japánban már előtte 10évig gyártás alatt volt. az egy 80körüli fejlesztés, csak kapott egy szabályozatlan katalizátort. ezeket eleinte kintről hozták, de azt hiszem 96tól már a blokkok gyártása is itthon zajlott.
a slash már sokkal modernebb blokk, mint az ezer éves 8szelepes.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
-
bajnokpityu
félisten
Volna egy keresztkérdésem.
Olyat csinál a 2001es 1.6 ghia, hogy időnként leesik a kilóméteróra menet közben nullára, aztán néha pár másodpercig igy marad, majd visszaáll a rendes sebességre.
Ha fix gázzal megyek éppen, akkor picit visszaesik az ereje közben, és kicsit elhalkul a rádió.
Mi a bánat ez? generátor?eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
Logikus lenne, de van még egy paraméter, amit viszont nem tudok magyarázni akkuval.
mégpedig, hogy mindig pontosan ugyanott, azon a földzajzi ponton csinálja. Előre tudom, hogy igen,most átmegyek az xedik kilóméterkőnél, és leesik az óra mutatója.Van 3-4 olyan hely, ahol elég jó eséllyel meg is tudnám mutatni. Olyan,mintha valami zavarná.
ja és az akku amúgy jó állapotú, múltkor 2 hétre kitettük hideg parkolóba, és pöccre indult.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz DeFranco #1149 üzenetére
pont ezért nem vittem szerelőhöz. Csinálja már vagy 3-4 éve. Anno megkérdeztem fordosokat, mondták, hogy valami IC meg fog halni a km órában pár hónapon belül.
Azt, hogy a motor ereje is csökken, csak fél éve vettem észre, mert nem is lehet észrevenni, ha gyorsít az ember. Mostanában meg sokat kellett mennem az M0n ugye fix 100, most vettem észre ennyire konkrétan ezeket a hibákat.
beleolvastam a fórumukba, és igen, az a zavarják egymást a kábelek, az esélyes, és logikus, hoszen valami külső zavarásra még jobban előjön.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
kilukadt a hűtőviz kiegyenlítő tartályom.
néztem, nem vészes az úja lkatrész ára sem, de melyiket érdemes?Hanspries
Automega
Metzgereladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz LamaCube #1543 üzenetére
hja, mi kettesben toltuk le 1.6os fókával (v1, sedan). ott a 70es tábla tényleg azt jelenti, hogy maximum 90, ne 120al vedd be, mint itthon. mi azért kergetőztünk helyiekkel, sokan nagyon jól vezetnek.
nekünk az 1.6ossal anno klima nélkül 4.8 lett az átlag Az volt az alsórekordunk. falvakban persze 40, és az egyetlen román autpályát is megjártuk, 90es átlaggal, mert csak lestünk, milyen szép.[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Richard! #1562 üzenetére
nálam van már felületi rozsda, hátszél nélkül sem szóltak érte. és kissé jobban látszik a küszöb, mint a sárvédő íve. Helyedben elhoznám onnan, ha lehet. Előzetes árajánlat készült?
a helyi sufniszerelőnél a vizsgáztatás úgy megy, hogy visszajáró vendégeknek ingyen elviszi,hozza, és egy délután kell nélkülözni. Persze előtte alaposan átnézi a szerelő, meg egyébként is 2-3havonta rá szokott nézni, szóval hirtelen nagy kiadás nem szokott történni.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
lehet,de nálunk 100ekm alatt semmi gond nem volt. és megy úgy,mint egyéb 100lovasok.
hány kg a difi a 3 ajtós és a sedan között? és nem arról volt szó, h kinyomtuk a szemüket, én simán elváltok 2500-3000között, akkor is ez történt.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
-
bajnokpityu
félisten
Sziasztok! a galaxy Smaxban megtalálható 2.2es diesel mennyire ajánlott konstrukció? illetve a 2.0az ugye minden esetben PSA féle HDI?
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz berek21 #8167 üzenetére
tényleg nem para?
és mennyire teherautós? ezt irták tesztbe mondeonál, h kicsit traktoros, és inkább vegye az ember a 2.0-t. amiről meg ismerősi körben csak jó vélemény van. bár mindegyiket hosszú utakra használják, nem ovijáratosok.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
2010-12 közötti galaxy 2.0hdihez tartozó 6 sebességes automata milyen működésű? hagyományos, v robotizált? mennyire megbízható?
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
2012,13,14 ben nem tudja vki milyen volt a gyári gumi típusa?
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Plazmacucci #8734 üzenetére
ha volt felelős gazdája, simán.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz szuszinho #9101 üzenetére
nekem volt apeh által visszavett focus 1esem. olcsó volt, azért mertem belevágni. olajnivót nem érte el a szint, beinditani másfél óra köhögés után lehetett (nem volt elég vastag bikakábelünk). majd kiderült, h olajfogyi lényegében nincs (bár cserélve rég nem lehetett előtte), és akkucsere megoldotta. majd vezetett szervizkönyvet is találtam az ülés alatt szolgált minket még 4-5 évig. Aztán lecseréltem.
viszont beköszönök, újra fordos lettem, egy 13as modeo kombit vettem tegnap. van valaki, aki ismeri kicsit őket? lenne pár kérdésem.
cuebler: autos topicban szó volt a TV féle joauto. hurol. elég sokunknak vannak fenntartásaink.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Goose-T #9119 üzenetére
az a gondom, h a CD 6000es fejben nincs bluetooth, nekem meg kéne, és nem akarok szarakodni utólagos kihangosítókkal. a kocsinak meg van előlhátul parkolóradarja. Úgy hallom, hogy a parkolóradart a fejen keresztül a hifi hangszórókból csipogtatja. Jól sejtem?
És ez esetben hogy lehet megoldani, h radar is működjön, bluetooth is teremjen? vegyek gyári nagyobb fejegységet, vagy van valami sztenderdizált dolog?
Másik meg, hogy bontott fejeket, felniket hol keressek? nagyon kellene neki egy szép alufelni.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
oké, látom, 100e körül megáll egy ilyen (plusz vám, ha elkapják).
de láttatok már ilyet működni?eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Plazmacucci #9157 üzenetére
3-4 éves autókért is Simán szokás új árának 80%át kérni. Miközben ettől olcsóban kapják a nagy fogyasztók.
Nomeg sokszor semmi baja a 10 éves kocsinak. Én pl jobb állapotban, kevesebb kmel adom el 9 évesemet, mint ahogy vettem a 4 évesemet másfélszer ennyiért.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz AMD Power #9202 üzenetére
én egy cirka 200lovas turbos benyásról váltottam, és egyelőre tökre élvezem a buszüzemet
azt furcsállom egyedül, hogy város környékén többet eszik, mint a TSI benyásom. M0, átkelni BPn cirka másféllel többre jön ki. nem problémázok rajta, mert annyira nem zavar, csak érthetetlen...eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Sethdobaloah #9205 üzenetére
Az előző generáció euro 5ös volt, a mostani meg 6os.
2.0 TD esetén DPF másképp működik, kb 6-700km-ként regenerál, és nem a motoron keresztül melegiti a részecskeszűrőt, hanem külön "kályha" van rá. Haveromnak ezt mondták a 2.0 Smaxára.
Szóval nem teljesen ugyanaz, programok biztosan különböznek.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Plazmacucci #9217 üzenetére
nem tartom okos dolognak igy kérdezni, hiába a tc ezt súlykolja. vannak problémásabb, és kevéss problémás dieselek és benzinesek, kijöhet az is, hogy bizonyos dieselek annyira problémamentesek, hogy napi 15km-re már megéri őket venni.
ez nem fehér-fekete.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Plazmacucci #9220 üzenetére
ok, és feltételezés szerint mennyivel olcsóbb/drágább a diesel autót megvenni, melyikben mi romlik el, melyiknek mennyi a karbantartási összege, melyik mennyit fogyaszt, és melyiknek mennyi az értékvesztése?
csupa olyan paraméter, ami tipusonként, évjáratonkén változó. és az se mindegy milyen időtávot veszel.
fogyiról nem is beszélve. nekem perpillanat többet eszik a mondeo 2.0 HDI mint előtte az 1.8TSI oktáv városban, és M0n. Nem sokkal, de azért mégis. és oktáv 200ló volt, mondeo meg 140, tehát nem is megy úgy, tartaléka sincs annyi.
ismerős 1.5dci vel eljár 4 liter körül, még nem romlott el semmi, azonos clio meg 1.4 benyából enne 7-8 litert, és simán lehet, h el-el romlana pár dolog. aztán persze lehet pár éven belül meg bukja a fogyielőnyét egy tisztességes diesel felújítással.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
Új hozzászólás Aktív témák
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen processzort vegyek?
- Politika
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- PHP programozás
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Gaming notebook topik
- Befutottak a The Callisto Protocol első értékelései
- Mini-ITX
- További aktív témák...
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000