- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Yettel topik
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz 7Sony7 #10675 üzenetére
Vannak videók, leírások is. Kipróbálni persze nem tudom, mert nem ilyenem van.
-
bajnokpityu
félisten
válasz 7Sony7 #17079 üzenetére
attól, h nincs benne, még a DPF nélküli dieselek se komálják a hidegüzemet.csak nem lesz 1-2 éven belül látványos probléma.
évtized óta köztudott tény,h a belső égésű motor akkor tartós, ha üzemmelegen használják. ebből adódik, hogy diesellel nem érdemes kizárólag 20-25kmnél rövidebb utakra használni. ez nem a DPF függvénye. DPF tönkremenetele csak következmény, hogy nem arra használták, amire való.városba tök jók a szivóbenyások, az, hogy más fordulaton szereti a motor, sztem könnyen megszokható dolog.
noés hidegen,városban miért enne keveset a diesel?eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Jenne
senior tag
válasz 7Sony7 #17082 üzenetére
A belső égésű motornak (más néven löketdugattyús motor), mint energiaátalakító berendezésnek van egy effektív (vagy érthetőbben kifejezve) gazdasági hatásfoka. Ez azt mutatja, hogy a motor a bevitt energiának (benzin üzem) mekkora részét képes hasznosítható mechanikai munkává alakítani. A benzin motor kb. 35%-át képes hasznosítani. A maradék felszabaduló (hő)energia kábé 10%-a még a motor segédüzemi berendezéseinek működtetésére fordítódik, a többi az meg már a hőveszteség (... pl. kipufogógázokkal távozó hő, hősugárzás, hűtéssel elvont hő stb...). A dízelüzemű motoroknál a bevitt energia kábé 70-75 %-át alakítja át/hasznosítja a motor mechanikai munkává, csak a maradék többi a hőveszteség. Ezért melegszik fel lassabban a dízelmotor.
Volt egy nagyon jó kétrészes film a Spektrumon néhány hete, éppen ezekről a motorokról, és hogy már legalább 50 éve egyébként meg már elavultnak tekinthetőek, működésüket tekintve.[ Szerkesztve ]
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
TomMusic
őstag
válasz 7Sony7 #17323 üzenetére
- 25 benzin
- 5 biztosítás
- 10 szerviz
- 10 amortizáció
- 5 egyéb adminisztrációs költség (telj. adó, pályamatrica, parkolás...)
- 5 egyéb költség (illatosító, jégoldó, folyadékok...)Ezt most csak nagyon kb.
Olvasnivaló : [link]Az autómentes léthez képest ezek a költségek előjönnek, csak sokan nem gondolnak rá. Lehet itt-ott faragni belőle, de a végén valahol ki kell adni a pénzt.
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
kcsa
veterán
válasz 7Sony7 #20029 üzenetére
ETIS (linkelés valamiért nem megy: https://www.etis.ford.com/)
Jé, mégis link lett belőle
[ Szerkesztve ]
-
patomi
őstag
válasz 7Sony7 #20231 üzenetére
Nézd meg az izzót, valszeg rosszul van bent. Elvileg ezek elektromosak, nem tudom lehet-e kézzel állítgatni. Kiszedni egyszerű a lámpát. -csavart fent kiveszed, -jobb és bal oldalon a a lámpa és zárhíd között hosszú csavarhúzóval lenyúlsz és óvatosan a műanyag lapot lenyomod kicsit. alul kipattan és húzhatod is előre.
Legalábbis az enyémen így van (2006-os)Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
Chereiose
addikt
válasz 7Sony7 #20343 üzenetére
Én tavaly ősszel vettem a golf plusunkra, mert nem volt téli garnitúránk már, egy Nexen N 4 season-t vettem, nincs rá panaszom, nem is hangos, télen és most nyáron is jó volt. Szerintem városi használatra főleg elég megbízhatóak ezek már, és megspórolod vele a szezononkénti esetleges gumis díjakat is.
-
-
-
válasz 7Sony7 #20431 üzenetére
Akkor no para. Szinte az utcánk végében is van egy, majd rájukcsörgök amint kész lesz a szilent és a flexi cső csere.
Mi van akkor ha a kötelezőt nem csekken fizetem be, hanem átutalással rendezem. Úgy tudom kérik a befizetésről a bizonylatot/feladóvevényt. Na ilyenkor?/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
#31600896
törölt tag
válasz 7Sony7 #20565 üzenetére
Egyszer már cseréltem. WD40, nagy meleg, és egy műanyag feszítőeszköz segítségével levettem. Rá van csak ragasztva kétoldali 3M-el. Rendbe is lehet rakni, de kell hozzá barkácsvéna. Amit tanácsolnék az az, hogy vegyél rá méretpontos emblémát és ragaszd rá. Van ilyen Facebook csoport, a Ford logó kék hátterét is lehet variálni, nekem fekete most elől-hátul.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Háztartási gépek
- Dell notebook topic
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Láncfűrész topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- DXRacer használt szék eladó
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000