- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Eleglide C1 - a középérték
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Yettel topik
- iPhone topik
Hirdetés
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tailor
őstag
válasz Mikulásbá #15046 üzenetére
Exide Premium a tuti - előzőleg is ilyen volt a miénkben (2005, 1.6), és 7 (!!!) évig bírta. Most is ilyen ment bele., ez Fókába való.
A Forexet amúgy nagyon ajánlom, profik minden tekintetben. -
tailor
őstag
válasz dellfanboy #15144 üzenetére
Van hivatalos gépjárműadat-lekérdező szolgáltatás: LINK
Persze ebben csak az szerepel, amit felvittek... De egy próbát mindenképp megér! -
tailor
őstag
Sziasztok!
Budapesten a Váci Greens irodaházaknál ki van állítva két új Focus (St line és titanium) - ha valaki erre jár, be lehet ülni, nézni, beszélni a Petrányis urakkal.
Szubjektív vélemény: kívülről jók, kicsit "tömegtermék" lett a design, elvesztette a tipikus Focus jelleget, de összességében jó. Belül végre nagyon tágas, de az anyagminőség... háát, tudom én, hogy ez nem Merci, de a Titanium is kiábrándítóan műanyag
-
tailor
őstag
válasz Goose-T #15816 üzenetére
Ez csak a sima, 100 lovas 1.6 motornál működik, ha Ti-VCT motorú, akkor nem, arra ugyanis nem jó ez a burkolat. 1.4-gyel nem tudom, mi a helyzet.
3L1T3: Vegyél új ablakomosó fúvókákat, amik legyező alakban szórnak: LINK. Ezek már nem folyatják a vizet a motorra (merthogy itt, a fúvókák csatlakozásánál folyik rá a víz a szelepfedélre).
Üdv,
[ Szerkesztve ]
-
tailor
őstag
válasz DeFranco #15862 üzenetére
A Torque demót nem próbáltam - első körben a Car Scanner nevű programmal próbálkoztam, ami ki is olvasta a kódokat, de számomra annyira bonyolultan mutatta, hogy azt sem tudtam, mit nézzek... Szóval pár próbálkozás után fogtam magam, és megvettem a Torque-ot
-
tailor
őstag
válasz #31600896 #15985 üzenetére
Hello,
Nagyobbnak picivel nagyobb, a "mennyivel néz ki jobban" meg egyéni ízlés és felni függő Lomhább nem lesz tőle. Egy szép Ghia felnit én is szívesen látnék a mostani acél helyett, bár nekem most is 16-os van dísztárcsával, és szerintem nagyon jól mutat. -
tailor
őstag
válasz SG3rg0 #16190 üzenetére
Nem csak K-Mo-n megy ez... Szüleim Esztergomban 15 év (használtan vett) Lada Samarázás után vettek egy Fusiont. Az első - és egyben utolsó - új autójukat. Keményen dolgozó emberek, már jóval 50 felett jártak. A lakótelepi szomszédok reakciója: "Na, megjöttek a milliomosok!".
Hát, erre nem lehet mit mondani... Valóban, a tv előtt tespedéssel, meg sörikézéssel, szotyizással nem lesz az embernek autója, tény. -
tailor
őstag
Simán lehet benne ennyi, a miénk 2005-ös és 148 000-et futott
Ambiente felszereltség, ahogy nézem, ami a legalacsonyabb, de ez nem igazán lényeg.
Amit érdemes lehet extrán nézni az alapdolgokon túl, az a rozsdásodás az első sárvédő lemezek alján és a küszöbökön. 1.6 szívó benzin, ha rendesen jár, nem füstöl és húz, klíma hűt, futómű nem kluttyog-kopog-búg, akkor nagy baj nem érhet. Biztos, ami biztos, egy Ford szervizben megnézetném - készülj fel, hogy ők eljátsszák majd a hattyú halálát is a felmérőlapon, de ésszel átnézve látni fogod, ha olyan hibát tárnak fel, ami súlyos.Amúgy első blikkre szépen egyben van az autó, én is meg merném nézni
-
tailor
őstag
Hát, ez a Mégane generáció nem a zen nyugalom melegágyát vetíti előre a tapasztalatok alapján
Sajnos a szopórollerség nagyban függ a (korábbi) "tartás" minőségétől. Használtan vetted a Mondit anno? Olvasom itt flymi kolléga kanosszajárását a fókájával... hát, nekem a hajam tuti kihullott volna már ennyi javítás után. A mi kocsinkon konkrétan a kopó-forgó alkatrészeken felül a vtc kereket kellett csak cserélni, illetve most már elkel a fojtószelep-tisztítás évente - ez azért bőven e megnyugtató körön belül van.
[ Szerkesztve ]
-
tailor
őstag
válasz molnarpeter #17045 üzenetére
Ti-VCT kereket kicserélik, és utána örök élet, kb. 30 ezerből megvan - nehogymá' ez vízválasztó érvágás legyen Dinamikusabb a VCT, mint a sima 1.6.
kemalboy01: A 2 lityós tutira jól megy, csak sok szerencsét a megtalálásához...
[ Szerkesztve ]
-
tailor
őstag
válasz molnarpeter #17050 üzenetére
Nálam is van mindig egy üres flakon a megtermelt benzinnek!
Sima 1.6-nál is simán jöhet egy olyan széria, mint fentebb szegény flymi kollégánál - asszem én 8 év alatt nem költöttem annyit a kocsira, mint ő az elmúlt kis időszakban...Szóval autófüggő a dolog, de én csak ezért nem vetném el a vct-t.Nekem a 2 literes is tetszene, de mire autócsere lesz, már csak kis turbós motorokból fog állni a választék, amiknél extra elővigyázatosnak kell majd lenni...
-
tailor
őstag
Osram Night Breaker Laser 150 van bent nekem is most - valamivel fehérebb a fénye, de azért csodát ne várj
Előtte Tungsram Megalight Ultra volt, az is hasonló tudású. Sajnos az árukhoz képest nem nyújtanak annyival többet... persze én is időről időre megveszem őket (amikor le vannak akciózva 3500/pár körülre), de amúgy én sima H7-tel járok.
Persze a lámpabúra és a foncsor minősége is mérvadó lehet.Sportrugó ízlés kérdése - ha nem pattog, nem túl kemény, akkor akár maradhat is.
-
tailor
őstag
válasz SPeti1984 #19052 üzenetére
Szia!
A kettő közül én biztos a Focust venném, az a fapad felszereltség elég elrettentő számomra a Renaultban. Az 1 literes ecoboost megfelelő, ha odafigyelsz rá, és évente olajcserére viszed, de megbízhatóságban sajnos sehol nincs már a szívó benzineshez képest. C'est la vie. Mivel a Kadjar is turbós benzines, az, hogy 4 hengeres, kb. semmi pluszt nem jelent.
-
tailor
őstag
Én Scosche Magic Mount-ot használok sok éve. Perfekt cucc. (MK2-ben, de ez nem autóspecifikus tartó, és annyiféle kialakítással kapható, hogy garantáltan lesz olyan, ami a hármasban is elhelyezhető).
[ Szerkesztve ]
-
tailor
őstag
válasz gergobaby #20035 üzenetére
2005-ös Ti-VCT: gyári lambdaszonda és AC pumpa (150 000 km). A VCT kerék volt cserélve kb. 3 éve, az egyik legelismertebb, nem hivatalos Ford szervizben, kb. 50 volt, munkadíjjal - és ez már "örök élet".
Csak, hogy legyen "másik oldal" is#20039 Tamagocsi123 Annyira necces, mint bármelyik más használt autó... Ha vigyáztak rá, és karbantartották, akkor jó. Ha nem, akkor meg nem. 9 éve van meg a fentebb írt Focus, és a mai napig jól szuperál. Nem VCT-jellegzetesség, de a rozsdás küszöbök szoktak gondot és költséget okozni, ezt jó alaposabban megnézni vásárlás előtt.
[ Szerkesztve ]
-
tailor
őstag
válasz janosibaja #20143 üzenetére
Szia,
Országszerte ismert és elismert Ford szakik Gödön: LINK
-
tailor
őstag
válasz janosibaja #20145 üzenetére
Szívesen. Ha nem éred el őket elsőre, ne add fel, eléggé be vannak táblázva...
-
tailor
őstag
válasz radi8tor #20191 üzenetére
radi8tor és DeFranco: Köszi - vettem Haynes kézikönyvet is anno, hogy ezeket az apróbb dolgokat majd megcsinálom, de valahogy nem vitt rá a lélek (plusz utcán áll a kocsi, és nem szeretnék vizslató tekintetek előtt nekiállni...). Nem vagyok kétbalkezes, ha óvatosan nekiállok, valószínűleg menne a dolog, csak ugye mindig attól tartok, hogy ha történik valami nem várt dolog, akkor tapasztalat híján azonnal megakaszt az esemény
-
tailor
őstag
Sziasztok!
Focus MK2-ben megadta magát a két hátsó hangszóró. Kaptam egy ajánlatot 8 hangszórós bontott Sony rendszerre, viszont nekem "trend" felszereltségű a gép, amiben gyárilag csak 4 hangszóró van (+2 csipogó elöl). A plusz 2 db csipogót bele lehet varázsolni valahogy a kárpitba? A Sony hangfalaknak örülnék, de ha rajtam maradnak a csipogók, az eléggé pénzkidobás - ugyanakkor nagy kiadást sem akarok a beszereléssel, mert azért annyit nem ér nekem a dolog... Valaki szerelt már be 8 hangszórós gyári szettet Trendbe?
Illetve milyen patentek kellenek az ajtókárpithoz? Ha netán eltörök egyet-kettőt...
Előre is köszönöm a segítséget -
tailor
őstag
válasz Drughi #20985 üzenetére
Szia!
Végre egy hirdetés, amit nem krumplival fényképeztek, szerintem teljesen rendben van. A szövegezés kicsit hatásvadász, de hát ez a marketing...
A képek alapján rendben van a kocsi, a motortér is klasszikusan "használt, de tiszta", szóval én adnék neki egy esélyt. Mondjuk a féktárcsák jó rozsdásak, valahol hosszabban állhatott, de ez csak egy észrevétel, nem jelent még semmit.
Egy dolog furcsa: 7,5 évet volt egy tulajnál, 179 ezer van benne, és tavaly 135 ezernél vizsgáztatták, ami 1 év alatt 44 000 km - vajon volt ez alatt legalább 2 olajcsere? Van valami oka, hogy hirtelen ilyen sokat mentek vele egy évben? Szóval itt érzek egy kis zavart az erőben, de ez megint csak egy észrevétel -
tailor
őstag
válasz dellfanboy #21227 üzenetére
Ne légy naiv, ezeket az "év akármije" dolgokat ne vedd készpénznek... Sajnos a turbós ecoboost motorokkal igenis sok a gond - ami nem csoda, mert a lehető legkissebb űrtartalomból próbálnak roppant bonyolult műszaki és elektronikai megoldásokkal élvezhető teljesítményt kicsikarni úgy, hogy közben még szinte friss oxigént is kell eregetniük. Ez egy kényszerhelyzet, és amíg az autó garanciális, nincs is (nagy) baj. A garancia lejárta után meg senki hivatalos szervet nem érdekel, hogy mit és mennyit bír, mennyibe kerül stb. - kivéve az átlag hazai autóst, aki mondjuk pont ennyi idősen engedheti meg magának az ilyen autót...
-
tailor
őstag
Sziasztok!
Focus II. váltóval (1.6 benzin) kapcsolatban kapcsolatban kinek mi a tapasztalata, mennyire kell finoman járjon 15 évesen? Ősszel volt kuplungcserén, és akkor kapott friss váltóolajat is, de a váltás hidegen valami szörnyű. Egyest alig veszi be, hármasben meg érezni a "fém a fémen" munkát a fogaskerekek közt... Mindez járó motornál, menet közben - egy helyben, álló motornál a váltás minden sebességbe finom, problémamentes. Szinkrongyűrű lehet a ludas? A szerelő szerint próbáljak meg adalékot tenni bele, vagy, ha az sem segít, váltócsere...
-
tailor
őstag
válasz DeFranco #22333 üzenetére
Kereszteződés, megállok, egyesbe visszaváltok - így gondoltam van, hogy ehhez duplán kell kuplungoljak, akkor valamivel jobb a helyzet. Olyan érzés amúgy, mintha valami "gátolná" a sebességbe tevést, mintha nem emelne ki rendesen a kuplung, pedig be van nyomva rendesen a pedál.
A 3-as melegen sem lesz "vajpuha", akkor is érezni benne egy kis reccenést, de jobb, mint hidegben. -
tailor
őstag
Tuti gyári olajat használnak, nagyon odafigyelnek erre. Efelől nincs bennem kétség. Csak azt nem értem, hogyan lehet a csere után rosszabb... nálam ugye nincs KT lendkerék sem... Na mindegy, még megpróbálok okosodni, illetve kipróbálni valahol egy hasonló évjáratú benzines fókát, hogy megnézzem, abban milyen a váltás.
-
tailor
őstag
Hát őszintén szólva, nem tudom, hol az igazság... Sokan állítják, hogy 60-80 ezrenként olajat cserélve a váltóban érezhetően jobb a váltás. Mások kifejezetten nem ajánlják - és most én is azt érzem, hogy nem a legjobb. Szóval a jelenlegi helyzemet leginkább ez fejezi ki:
camelferr: Azt az adalékot én is néztem. Lehet, hogy az lesz a végén... ( Amúgy a hátramenet tudtommal nem szinkronizált ezekben a váltókban, azért van, hogy dupla kuplungolás segít csak. Nálam is ez van a kezdetek óta. )
-
tailor
őstag
Urak, érdekelne valakit Haynes-féle szerelési kézikönyv Focus MK2 benzineshez? Eladósorba került a Fóka, így más több haszonnal forgathatná...
Új hozzászólás Aktív témák
- Háztartási gépek
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- OLED TV topic
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Androidos fejegységek
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...