Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz sparta2 #15749 üzenetére
Don vöri, az enyémből (ST line) a hátsó középső könyöklő és a piperetükör világítás lett "kispórolva", ez utóbbi miatt Asszony azóta is a magassarkú hegyével veri a fejem (jogosan), fene se gondolta 2017-ben hogy az ilyen extralistás...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
skopy
tag
válasz sparta2 #15747 üzenetére
Szia
Én is hasonló problémákba ütköztem.
Az ebay-en nézelődtem, két ilyen ledre gondoltam kétoldalra.Az akasztott embert, még az ág is húzza.
-
darvinya
titán
válasz sparta2 #18035 üzenetére
Csak az említet cikkből: …ezek mind-mind remek dolgok, de ha egyszer valami tönkremegy a garanciaidőn túl, nem lesz olcsó...
És addig is ezek a dolgok sok-sok-sok hiba forrás.
Nem véletlenül nem tud eltűnni a szívómotor, mert kevesebb összetevővel nehezebben romlik el.
Régi 1.4 CFI kiindulva, az soha nem tudott otthagyni, pedig neki is volt gondja mikor nagy melegben hírtelen nagy fröccsel leállítva túl szívta magát.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
válasz sparta2 #18094 üzenetére
Jaa, hogy 60cm? Aztak**va! Aszittem max pár centiről van itt nagybaszó.
Nekem is van egy pötty a bal alsó sarokban, de az csak egy pötty és "csak" gombostűfej méretű rész pattant ki az üvegből viszont cserébe sajnos elég közel van az üveglap széléhez, azt mondták 100:1-hez, hogy fúrás közben bereped. De igazából ez szerintem minden üvegre rámondható.
Itt helyben egy ötöst mondtak a javításra.darvinya: Kerékcserénél mikor nemrég feltették az alufelnit az új csavarokkal a srác légkulccsal felrakta és utána még ráhúzott a kézivel is. Remélem nem nyírta ki (nyújtotta szét) a menetet.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
DeFranco
nagyúr
-
-
Goose-T
veterán
-
gabor9991
őstag
válasz sparta2 #21099 üzenetére
Akkor azt elintézték rendesen.
Az enyémen is van néhány rányitás, sok a gyökér a Balatonon, ott szedtem ezeket össze.
De ezek olyan horpadások amiket fényezés nélkül lehet javítani darabját egy ötösért.A végén a javítás mennyi lett amikor cserélték az ajtót?
Nekem a F2-re egy üres ajtó 90 körül van plusz a fényezés márkaszervizben 80 körül lenne plusz beszerelni az ajtóba mindent és még a le- felszerelés.
Úgy 200-250 ezerre tippelnék egy ilyen javítást. -
válasz sparta2 #21411 üzenetére
+tibbike01: Igen, tisztában vagyok vele, h megnövelt fényerő élettartam csökkenéssel jár, de ezért is választottam úgymond a középutat. Mindenből Origi Line ami tartós, a tompított és a távolsági csak ami nem az.
Mikor lesz ez a Black Friday pontosan? Vannak termékek amiket olcsóbban meg lehet venni mint máskor, de többségben kamu akciók ezek, nem lehet összehasonlítani a nyugati (amcsi) BF-el.
Steam-en szoktam nézni a leárazásokat (őszi, halloween, karácsonyi, tavaszi, mittomén mi van még...) ott is általában ugyanannyira akciózzák a játékokat, egy ojróval sem olcsóbban./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz sparta2 #21422 üzenetére
Lumeneten ki van írva izzó típusonként, hogy mennyi a várható élettartam. Egy gyárihoz hasonló H7-es Osram Ultra Life élettartamára 1500 órát írnak míg a Night Breaker Laser pl. 250 óra. Ez mondjuk nem szentírás de az arányokat jól mutatja. Míg a Night breaker dobozán fel van tüntetve, hogy kevesebb az élettartalma, mint egy normál izzónak (jelölés alapján kb. fele) igazából inkább hatoda...
Ettől eltekintve fényerőben jó izzók, én a régi Mazdámban Night Breaker izzókat használtam átlag 1 évet bírtak, de ott téli -5ben süvítő szélben is kicseréltem egy izzót 2 perc alatt, ahol macera az izzócsere ott mindenki döntse el megéri-e a kínlódást.
-
-
nfsu17
veterán
válasz sparta2 #21732 üzenetére
Sajnos én is azon az állásponton vagyok, hogy nem szabadna csökkenie.
Ezt több autónk igazolja, az is, ami már másnál van és 20 éves és tavaly kérdeztem rá pont emiatt nála, hogy "a vized nem fogy"? "Nem"
A 28e km-t futott mazdánkban is a minimum fölött van és sosem töltött rá senki.
Vagy kifelé (környezet), vagy befelé (motor) megy el a víz. Mindegy, hogy 1 literről beszélünk, vagy 1dl-ről. Egy zárt rendszer azért zárt, mert nincs rajta "rés".
Ha zárt a rendszer, akkor hova párolog el a víz? Mert még azt szokták mondani, hogy valamennyi elpárolog. Kupaknál még el szokott menni valamennyi, ha már öregecske a kupak, de annak is van nyoma.A cikkben is írják:
"Bármilyen okból is kezdett el fogyni a hűtőfolyadék – például a vízpumpa vagy a csövek tömítetlensége, a hűtő sérülése vagy a hengerfejtömítés károsodása is szóba jöhet – folyamatos fogyás esetén a többszöri folyadékpótlás nem akadályozza meg a következménykárok kialakulását. Ha csökken a folyadékszint, esetleg levegő vagy gáz jut a hűtőrendszerbe, már nem biztosított a megfelelő hűtés. Kellő időben történő beavatkozással – a folyadékveszteséget okozó alkatrész javításával, cseréjével – a sorozatos túlmelegedés nem történik meg, és a további károsodás, amely akár a motor cseréjét is szükségessé teheti, az esetek többségében megelőzhető."
Biztos azt gondoljátok, hogy hergelni akarok mindenkit, meg fölösleges ez az egész para, amit csinálok, valahol igazatok is van, a legtöbben xarnak bele (nem Ti, más tulajok, akik csak A-ból B-be használnak egy közlekedőedényt)....ott a garancia, úgyis megcsinálják, 5 év múlva meg kit érdekel, hogy a másik tulajnál lesz-e baja.
Simán lehet, hogy 50e km-ig el lehet menni gond nélkül töltikézve.
Aztán a vége az lesz, mint Csabának, hogy a motor kuka.BaLee
Ezért nem illet volna pénzt kérni. Erre hibakódot szerintem nem is dobna gép.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz sparta2 #21800 üzenetére
Munkatársamnak a Ladában, ami gyári hűtőfolyadék van benne, -50 fokos...
Mindenre is fel van készítve..."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nfsu17
veterán
válasz sparta2 #21803 üzenetére
köszi + Tsebacsi is.
akkor ugye már elhiszitek, ha "mindenkinek" oké, de nálam nem, akkor foglalkozom az üggyel és nem is annyira örülök a látottaknak
Én is azt hittem, mikor 4000-nél rátöltöttem, hogy csak ennyi és jó lesz, de hát látni, hogy most 10k-nál mi van megint -
-
Jenne
senior tag
-
-
redingitell
senior tag
válasz sparta2 #22392 üzenetére
Nekem kapcsolós van, de pl az egyik állásban nem is csatlakozik az autóhoz.
Ha a forscan segítségével szeretném ideiglenesen megszüntetni a hibakódot ( hogy legalább ne szerviz sebességgel kelljen közlekedni) akkor a részecskeszürő alaphelyzetben állítása menüt kell választanom?[ Szerkesztve ]