- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Poco X5 Pro - ránézésre jó
- Szinte játékpénzért megvehető a Honor Play 10C
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
krx21
nagyúr
Mavic Mini 2 [link]
-
krx21
nagyúr
válasz
KillHates #7196 üzenetére
Sok oka lehet... Viszont ma már semmiből nem áll és semmilyen kényelmetlenséggel sem jár ékezetes mondatokat írni. (mondom: minden rendszer automatikusan tudja)
Szerintem egy nyilvános közösségbe, minimum megtisztelem az olvasókat evvel.
Ez szigorúan az én véleményem persze... -
El Joe
tag
Bár még ernyővel nem repültem, csak ugrottam, én is azt javasolom, hogy két emberesre tervezd. Te repülsz, a drón pilóta filmez, közben rádión tartjátok a kapcsolatot és irányítjátok egymást. Előtte nem ártana a kameramant is beavatni a repülési figurákba (repülési terv?) Mivel - ha jól gondolom - magaslatról van a start így onnan indul az 500-as plafon a drónnak, ezzel is lehet csalni egy kicsit. Szerintem dji géppel is le lehet követni, mert a te leglassabb biztonságos sebességedhez kell igazítani a repülést (nagy sebességnél mondjuk nem sok látszana a környezetből szerintem). Ocusync, legalább 30 perces akku idő alap.
-
-
válasz
Konflikt #7191 üzenetére
Akkor ez esetben a Phantom-ot tudom ajánlani. Ha tudsz akkor még spórolj hozzá és legyen Phantom4 (abból is a Pro lenne jó a sok érzákelő miatt) ez kb. a duplája a rászánt pénznek. Ez egy nagyon stabil drón, klasszikus dobócsillag dizájnnal, tehát nem okoz neki problémát mint a négy irányban ugyanolyan sebességgel haladni. Mivel a siklőernyőzés jobbára szeles időben működik ezért a kisebb drónok felejtősek: Mavic Mini, Mavic Air, Mavic Air2, Spark! Tudom, most biztosan felhördülnek a tulajok, hogy ők már 9-es szélben is reptettek betostabilan, ami biztosan úgy is volt, de dinamikus mozgás esetén azért 1 kg alatt nagyon megérzik a szeled a villanymadarak.
Ahogy Timer írta kell ahhoz nem kevés "skill" hogy az ember lekövessen egy levegőben mozgó tárgyat történjen az akármilyen orientációban. Lehet, hogy szerencsésebb (és főleg olcsóbb!) lenne összehaverkodnod egy FPV-s
versenydrónossal és lelejmolni hogy csináljon felvételeket neked. Azok a madarak tudnak 100-120 km/h sebességgel repülni és elképesztóen jó felvételeket tudnak. Viszont a reptetésük teljes embert kíván nem lehet közben még gyalogolni sem, nemhogy a beülőben lógni a semmi közepén, az FPV és az orientáció elvesztése miatt!Képzeld el, hogy a fenti felvételt az csinálná aki valamelyik kocsit vezeti!
A DJI (és más gyártók) szelfidrónjai amiknek a gazdái ebben a topicban előfordulnak nem igazán lesznek alkalmasak arra a feladatra amire te szeretnéd használni. Ez alól talán a nagy sikerű Phantom a kivétel. A fenti videót is azzal csinálták. Mert amúgy az activetrack kb ennyire képes:
-
válasz
Konflikt #7191 üzenetére
Marha jó ötlet! Ha megcsinálod végül, és nem nagy kérés, dobj már fel egy linket ide is a vágott anyagból, kíváncsi lennék! Köszi!
Ha valaki más repülne mögötted, előtted, szerintem tapasztalt drónost keress, mert követni sem egyszerű, de mondjuk előtted repülni vele biztonságosan, hátrafelé, na az már erősnek tűnik. Ezt én például biztos nem tudnám megcsinálni. A másik, hogy a kilométer és a domborzati viszonyok miatt szerintem wifis gép szóba sem jöhet. Az mindegy, hogy videókon mennyit repülnek el légvonalban, itt a legkisebb kihagyás is veszélyes lehet másokra nézve. Ebben az ársávban viszont még használtan sem nagyon találsz OcuSynces masinát, bár lehet valamelyik régebbi Phantom már beesett ebbe a sávba, nem vagyok otthon abban a szériában. Szerintem egy Mavic Air 2 Neked a minimum (pláne a 4k miatt), de az meg árban kettes szorzó. A pénznek talán egy hazsnált Mini felelne meg, de annak meg wifi-s az átvitele, tehát azért nem jó.
-
Konflikt
addikt
válasz
KillHates #7190 üzenetére
koszi:) selfiebot, sot chase cam a kupolaba, gopro labra, fejre, mellkasra mondhatni regota mennek. egy kulso perspektivat hoznek be, amit akar ma iranyit. sebesseg tartomany kb 15-40km/h, szoval nem kimondottan gyors. ha egy hegy mellett repulok helyben (nem tavrepules hanem lejtoszel) akkor a berepult terulet is kb nehany km re korlatozodik a hegy elott.
elkulonites fontos, mert mas amikor reptetsz (max a dronod erteket kockaztatod - nyilvan ez sem kis osszeg) de ket labbal a talajon allsz, nem vagy kiteve veszelynek. azt tapasztaltam aki nem repul de jol dronozik, akkor nehany alkalom utan mar erzi az ernyo dinamikajat, milyen mozgasokra, fordulokra lehet szamitani, igy a biztonsagos tavolsagot tudja tartani. esetemben a dront kell kiismernem es iranyitasat, ha azt magabiztisan tudom mar, akkor engednem magunk koze:)
nem kimondottan csak ez az oka a beszerzesnek, de ez is lenne egy use case.
szoval ettol fuggetlenul, vagy ezt figyelembe veve az air jo irany lehet, ha igen ott mire erdemes figyelni, ha nem milyen alternativa johet szoba?
-
válasz
Konflikt #7189 üzenetére
Szia!
Inkább egy hosszú szelfibotot használj siklőernyőzés közbenHidd el sokkal kevesebb vesződség lenne azzal
Nem tudnak olyan gyorsan mozgó tárgyakat követni, mint egy siklóernyős, legfeljebb futó embert, vagy kerékpározót. Esetleg lassab autót, motort. Abba bele sem merek gondolni, ha esetleg ereszkedés közben az arcodba repülne. Szóval ha azt mondanád, hogy pénz nem számít akkor sem tudnák olyan drónt ajánlani ami alkalmas erre a feladatra.
Ha iylen felvételre gondolsz, akkor ezt sem "követős" drónnal csinálták, hanem olyannal, amit más irányított: -
Konflikt
addikt
sziasztok,
most jott el az ido hogy vegyek valamit ugy 120-140e koruli kerettel.
kb az igenyek: max 20p eleg, 1-1.5km-es hatotavval, de ha lehet 4K mellett es koveto, stb funkciokkal. ez utobbi arra lenne jo ha sikloernyozes kozben is tudnam hasznalni, akar masvalaki koveto modban "ram allitana". leginkabb termeszetben hasznalnam.
ugy neztem a keretben es az igenyeket is kieligitve egy hasznalt mavic airt kene megceloznom,
mit gondoltok jo lehet az irany?
ha air 1, akkor mit erdemes meg figyelembe venni?
mi johet meg szoba esetleg?olvastam a wifis hatranyokrol, de elvileg allithato FCC 5.8GHz-re is, ugy javul a hatotav.
koszi a velemenyeket -
Rico45
őstag
Sziasztok! Ha pl. Egy hónapig nem reptetek, akkor az aksik töltése hány százalékon legyen tárolásnál?
Válasz előre is köszi! -
Az EVO II újfent bizonyította, hogy "bolondbiztos" drón. László Ullmann barátommal és az új AIR 2-esével kimentünk egy picit repkedni egy sokatoknak már ismerős helyre
Meg volt Lacinak a szokásos Autel-es bemutató, azaz az automata követés az erdei ösvényen. Már jó az akkuidő végére maradt a távolsági repülés, már induláskor szólt a szoftver, hogy nemsokára lemerül, de még volt benne 10 perc. Mivel oda-vissza 4-5 perces repidővel kalkuláltam nekiindultam. Kb. másfél kilométer (és még 6 perc akkuidőnél) engedtem az erőszaknak és ráhagytam az RTH-t a madárra. El is indult szépen hazafelé, de útközben kitaláltuk, hogy versenyezzünk hazafelé és a "ludicrous" módba kapcsoltam a gépet az irányítást átvéve, majd padlőgáz! Persze így baromi hamar elfogyott a 6 perc akkuidő és kb. még negyed kilométerre tőlem úgy döntött a madár, hogy elveszi tőlem az irányítást átállt RTH-ba, szépen lelassított és elkezdett keresni magának valami fészkelőhelyet. Szerencsémre a mező, parlagon volt hagyva így kb 20-50 centis gaz volt mindenfelé. A drón szépen leereszkedett, majd közölte, hogy nincsen megfelelő hely a leszállásra, felemelkedett 2-3 méterre egy kicsit folytatta az útját hazafelé. Így próbálkozva közelített felém. Kicsit elébe mentem, mert nem szerettem volna ha keres magának egy szép sík felületű pocsolyát és abba beleül.
Amikor érzékelte a gép, hogy megközelítem, akkor befejezte a próbálkozást és szépen megállt olyan másfél méter magasan. Így szépen "le tudtam venni" a láthatatlan polcról, csak a "landing" gombot kellett megnyomnom.Erről láthattok egy rövidke videót. Elnézést a keszekusza kameramozgásért de akkor elég nagy volt az izgalom és mint ahogy ilyenkor szokott lenni ment a bénázás.
Autel EVO 2 ha az RTH már nem sikerül. -
duni84
aktív tag
válasz
Statikus #7177 üzenetére
a drónnal a felhasználók tipikusan úgy csinálnak 360 panorámát (nem 3D), hogy a legközelebbi tereptárgy 10-200 méterre van, egy kézben/állványon tartott eszköz esetén egy a táv maximum 0,4m, ráadásul pont az állvány miatt egy részletgazdag rész egy az egyben kimaradt a körpanorámán (ott van maga az állvány lefele vagy oldalra), míg drónnál az ég marad ki, amit simán "odamontázsol" a környzeő felhők alapján. egyszerűen senki sem akarja a DJI-nál, hogy a konkurencia viccelődjön a béna körpanorámájukon, amiről a lényeg 50%-a hiányzik.
-
NvidiaRTX
őstag
-
Geresics
addikt
válasz
Geresics #7154 üzenetére
DJI Osmo Pocket 2
Mondjuk nem lett egy túl nagy durranás, de azért vannak piszok jó funkciók, mint pl. a wireless microphone! -
BEndre34
tag
válasz
pall.gergo #7168 üzenetére
A kérdés jogos és (habár nekem nincs a gépemhez care) kicsit rossz szájízem lett attól, hogy a DJI hivatalos hazai oldalán mindössze egy semmitmondó GYIK van róla (ami nem sokat ér). Teljesen mindegy, milyen (drón, lakás, autó) biztosításról van szó, azért ennyi tájékoztatás édeskevés.
(ha ott van, csak én vagyok béna, akkor kövezzetek meg nyugodtan)
Egyedül a DJI nemzetközi oldalán van szó erről részletesen és lehet reménykedni, hogy az ott lévő információk alapján történik minden itthon is (függetlenül attól, hol, milyen weblapon kell bejelenteni). Ott a(z) user error is fel van tüntetve a biztosított esetek kapcsán.
Mondjuk egy új gép esetében a gép értékének alig 10% a care, ami szerintem mindenképpen megéri már csak a garancia miatt is. Hiába tudod olcsón javítani, ugrott a gyári 2 év garancia, a szervízdíj pedig még 1 db motorcsere esetén is több lesz, mint amibe a care került.
Tudom, ettől nem lettél jobban informált, de úgy látom, az csak a global oldalról származó információk alapján tudsz majd dönteni. :/
-
DIEGO15
őstag
válasz
pall.gergo #7168 üzenetére
Szia. Tudom ez nem segítség, de én kötöttem care-t és a care +-t is megkötöm majd. Sok embernek cserélték a gépet már, szóval biztosan szigorúan veszik a szabályokat, de azért nem egy lottó.
-
pall.gergo
tag
Üdv. Érdeklődnék a Care ről.
-Belekerestem a care szóra, de eléggé vegyesek voltak a vélemenyek.-Van némi drónos multam, volt tizen párezer forintos, meg még régebben még kisebb. Na azokkal igazi művészet volt repülni
Videók alapján ezzel gyerek játék, azokat egy masodpercre sem lehetett elengedni, pislogás is veszelyes volt, pl szobában. Se GPS se Gyro, semmi okosság nem volt rajtuk.
Megrendeltem a mini-t, baratom mondta a caret, hogy 48 óran belül kössem meg, egyfajta biztosítás.
Írták fetebb, hogy felakadt a fán és care-be bevitte. Más azt irta, hogy simán haza zavarhatnak hogy nem rendeltetés szerűen használtad, ez vonatkozik az úsztasra is.
Szóval mi az igazság? Ha a gép hibája magatól leesik, aku behal 100m stb. Ez nyilván gari. - Log, maga a felvetel, feszültseg hirtelen esése megjegyzi így bizonyothato- (ugysejtem)
Mennyire valós a Care használhatosága önhibából? Beesek a vízbe, lenyírok egy fát és leesik 14+14 ért kapok másikat ? Ez elég mesésen hangzik, hogy eri meg a gyartónakVannak ketsegeim.
Köszönöm.
-
válasz
NvidiaRTX #7162 üzenetére
Mostanában nekem sincsen kedvem, munka lett volna de akkor úgy esett, hogy ahhoz inkább tengeralattjáró kellett nem drón.
Nyár végén találtuk ki a barátommal, hogy együtt repkedünk. De közben meg neki megszületett a kislánya és így lett jobb hobbijaMeg ilyenkor olyan párás a levegő, hogy még normális felvételt sem lehet csinálni. Szóval megértem, hogy neked sincs kedved reptetni.
-
válasz
KillHates #7161 üzenetére
A kommentekbe azt írta, hogy ilyen zárható műanyag zacsiba rakta és úgy ugrott vele a vízbe. Elvileg két propeller sérült és karcokkal, meg pár horpadással megúszta, továbbra is tökéletesen működik állítása szerint.
"I brought the drone down in a dry bag! It survived the crash!!! Only had some cosmetic damage (scratches, dents, two broken propellers, of which I had extras). But it works perfectly! And I was able to fix the lens on the GoPro so that works perfectly now too!!"
-
Minap nevetett ki valaki, hogy milyen "játék-színe" van az AUTEL-nek, a komoly drónok mind szürkék még a katonaság is olyanra festi a nagy drónokat ésatöbbi... Én csak hümmögve helyeseltem, majd ez a videó jutott az eszembe:
Katt ide a videóhoz
Ez (is) rávilágít arra, hogy a FindMyDrone egy kalap sz@r is tud lenne (én is jártam már így) és arra is, hogy van értelme annak, hogy a drónunk rikító narancs vagy valami más jajszínű. Talán nem akkor fogjuk megtalálni a susnyában; amikor éppen rálépünk
Ami még szerencsés ha refraktív matricákat is ragasztunk még rá, mert akkor egy fejlámpával sokkal könnyebb megtalálni szürkületben, mert ha rávilágítunk, akkor szépen "visszavilágít"
Már csak azt nem értem, hogy ennek így tényleg mi értelme:
Biztos van aki tutira megy!Mondjuk felvet néhány kérdést a videó,
1, hogyha a leányzó egy M2P-val repült, akkor az miért ment neki a fának? (mert tudomásom szerint abban már van oldalt is érzékelő, oké lehet, hogy SPORT módban vagy ATTI-ban volt)
2, oké, most hogy meg van a madár és feltételezhetően valamennyire javítható, szépen beleugrott vele a vízbe amivel tuti megadta neki a kegyelemdöfést!Aztán az is lehet, hogy:
-
Statikus
senior tag
Sziasztok,
Osmo pocketet nézegettem, de úgy olvasom nem tud gömbpanorámát készíteni.
Ez igaz?
Tudtok javasolni valamit, ami kis állványról (esetleg kézből) körbeforogva csinál sok-sok jó minőségű képet és összeállítja gömbpanoráma fotóvá?
Air 2 simán csinálj ilyet, mondjuk annak a minősége karcsú, nem értem, miért nem tud max felbontású fotókkal dolgozni. 15mega egy gömbpanoráma jpg... Egy sima fotóra is kevés ez a méret.Köszi
-
Geresics
addikt
Srácok,
van bármi pletyka arról hogy mit jelent be a DJI október 20-án?
https://www.dji.com/hu/trailer -
Meg, semmi baja sem lett! (kicsit le kellett törölgetni)
Egy motort kellett cserélnem, és ekkor vettem hozzá a karbon lapátokat, mert erősen megcsappant a tartalék
A motor sem volt kritikus, mert utána még repültem vele (amíg meg nem jött a csere) de ha kézzel forgattam éreztem, hgy egy kicsit darabosan forog nem olyan simán mint a többi és nem mertem rajta hagyni. -
válasz
Geller72 #7148 üzenetére
" Killhates biztos használta már,"
Köszönöm a honesztáló feltételezést, de akkor még olyan szűzek voltak az ujjaim, mint vidéki kislány a casting kanapén(halottam róla, hogy létezik ilyesmi, de még sohasem volt hozzá szerencsém)
Amikor az EVO II berepült az átsugárzóba ott már résen voltam, és a távossal korrigálva rohantam a drón alá, de szerencsére ott az AI megoldotta, szépen kikerülte a fákat úgy rongyolt át az erdősávon.
-
válasz
Tomdriver #7147 üzenetére
Felszállt kb 4 méter magasra, majd bégetni kezdett a távirányító, hogy valami gebasz van (nem figyeltem) mert a drón kamikáze módjára megtámada a sövényt. Szerencsére nem zuhant magasról, viszont érdekes volt, hogy hiába húztam neki a vészleállítást, két rotor forgott tovább, hanyatt a földön. Így lett egy motor csere és két propeller is odalett.
-
Geller72
veterán
válasz
Tomdriver #7147 üzenetére
Ha gps módban használod és a kp miatt eldobja az összes műholdat, átvált altitude módba és ha épp nem vagy észnél, vagy szimplán nem számítasz rá, esetleg pont egy necces pozícióban vagy, vagy manőverben, akkor rotty. A dji drónokat használók 99 százaléka erre nincs felkészülve, vagy nem tudja lekezelni...vagy még soha nem találkozott vele. Ha igen, akkor legtöbbször hasonló kép az eredménye.. Ezért mondom mindig, hogy igenis gyakran kell próbálni ezt a módot is. Killhates biztos használta már, csak itt most lehet hogy nem volt ideje vagy helye ezt korrigálni. Szűk helyen nagyon nehéz, vagy zárt térben.
-
Geller72
veterán
válasz
KillHates #7140 üzenetére
Igen, az tökéletes, van benne KP index. De nem igazán napfolttevékenységnek hívják, hanem A Kp Index egy globális sarki fény index. 0 és 9 között mozog az értéke. 3-ig még ok, afelett már inkább ne. Svédben jó néhányszor volt tavaly nekem 4-es ott, ahol voltam.
Egy kis leírás. -
Tomdriver
őstag
Ti melyik Solar Activity alkalmazást használjátok repülések előtt?
Mától van légtérengedélyem egy viszonylag nagy területre amit le kéne fednem, de kevés lesz rá az idő plusz az időjárás sem kedvez, a kijelölt felszállási pontok pedig nehezen megközelíthetők. Kerülném azokat az időszakokat, amikor amúgy is kockázatos nagyobb távolságra elengedni a gépet. -
adolfka00
tag
Sziasztok ! Drón vásárlás előtt állok a 3 kiszemelt pedig a Phantom 4,Mavic Air , Mavic Air Pro. Esküvön videóznék vele szóval munkára is lenne használva. Melyiket ajánljátok a 3 közül ? Válaszotokat előre is köszönöm !
-
Gojkoivan
friss újonc
DJI fly alkalmazással használom a minit, vettem egy SAMSUNG GALAXY A10 ét,és nem tudom rá telepíteni a DJI fly alkalmazást.Hibaüzenet:a készülék nem kompatibilis.Tudtok valami kompromisszumot?Előre is köszönöm!
-
-
NvidiaRTX
őstag
-
DIEGO15
őstag
válasz
lionshamlet #7119 üzenetére
Ha ennyire nem megy, akkor miért akarsz minden áron D-log-ban rögzíteni?
-
lionshamlet
senior tag
Lassan össze tudok hajtogatni egy nem annyira gaz színezetű videot, igy rárepülhetek magára a dron reptetés elsajátítására is
Ti milyen alakzatban/modban repultok leginkább?
-
Geller72
veterán
válasz
lionshamlet #7116 üzenetére
Az új droid verzióban láttam olyat, (One Plus) ami nem tudom, hogy egyedi ficsör, vagy ezután ilyen lesz mindegyik droid - hogy be lehet állítani az OS-ben, hogy meddig töltse az akkut. Azaz ha pl 80%-ot adok meg, de mondjuk előtte feltolom százra, akkor ha rádugom távra, valszeg nem fogja tölteni a telót, mivel 80% felett van. Nem lenne rossz megoldás, bár ideiglenes..
-
válasz
lionshamlet #7110 üzenetére
Droidon, ha a telefon menüjében nincs erre semmi, akkor csak HW-es kábel hekkeléssel lehet "kikapcsolni".
-
Statikus
senior tag
válasz
lionshamlet #7110 üzenetére
Air2-m van, iPhone-nal használom, alapból nem tölti, minden indításkor be kell kapcsolni a töltést.
-
Geller72
veterán
válasz
lionshamlet #7110 üzenetére
Pedig de.
-
NvidiaRTX
őstag
válasz
lionshamlet #7108 üzenetére
Android-nál ezt nem lehet kikapcsolni csak ájfónnál.
-
lionshamlet
senior tag
Azt hol tudom kikapcsolni, hogy a remote controller ne toltse a telefonom akksiját, ha a ossze vannak kapcsolva?
Ugyanis ferde szemmel neztem a controllerre hogy hamar merul, erre latom tolti a telefonom.
-
válasz
KillHates #7106 üzenetére
Lehet hogy összehozunk egy találkozót.
Melyik Firmware-n vagy? 2.1.0-2.3.0 vagy esetleg már fent vagy a 2.5.0-n ami ezeket már tartalmazza:
New Features:
- Added high-altitude visual positioning to ensure the aircraft can return to the visible range of the take-off point safely when GPS signal under interference
- Users are allowed to take off from a non-static surface in Standard Mode
- Increased the maximum altitude of vehicle dynamic track to 99 ft (30 m)
- Added camera exposure mode, ISO, shutter speed adjustment in waypoint, rectangular, and polygon missions
Bug Fixes and Optimizations:
- Reduced the possibility of image transmission signal loss under interference
- Resolved the Return to Home (RTH) deviation issue in some rare occasions
- Smoothed the aircraft position change during dynamic tracking flights
- Optimized the video output for EVO II Pro at 50P/48P/25P/24P fps
- Increased the maximum Orbit radius to 1640 ft (500 m)
- Other minor bug fixes
Notes: To fully support the new features, Please upgrade the Autel Explorer app to the latest versions. -
válasz
VANESSZA1 #7104 üzenetére
Helló!
-Nekem szépen megáll egy helyben ezzel nem volt rossz tapasztalatom, nem tapasztasztaltam, hogy "kúszott" volna bármilyen irányban. Ha előre repülök manuálisan, akkor azt is egy vonalban teszi.
-Valóban nehéz irányítani, olyan mintha mindig felül szeretné bírálni az AI a mi mozdulatunkat; messze nem olyan agilis mint egy DJI.
-A joystick-ek valóban katasztrófálisakOlyan mintha gyurmába szúrt fogpiszkálók lennének, még az a szerencse, hogy visszatérnek középre
Nagyon visszasírom az Inspire nagy tepsi távosát
Én nagyon örülnék, ha lenne még egy Autel-es a topicban (mert külön topic-ot szerintem egyelőre nem érdemes csinálni neki) ha gondolod, ki tudod próbálni madarat. Aztán eldöntöd, hogy megvárod a Mavic3-at (mert most nincsen alternatíva a DJI-nál erre a technológiára, Skydio-t meg nem kapni sehol) vagy veszel te is egy répát.
Egyébként baromi érdekesen repül, ha nem megy a felvétel, vagy nincsen neki rallyepoint beállítva csak rángatod az égen, akkor valami tereptárgy előtt egy nagy fékezésnél csinál olyat, hogy megfordítja a drónt az utolsó pillanatban. Lehet, hogy ezt azért teszi, hogy inkább a seggét verje oda ne a kamerát? Mindenesetre nagyon ijesztő. -
-
KillHates, milyen tapasztalatok vannak az evo 2-vel? Most a csillagok állása szerint lenne lehetoőségem egy pro-t rendelni, de kissé eltántorít, hogy hallottam egy youtube videóban hogy állítólag nem marad egy helyben, és nehéz irányítani, pl. egyenesen előre haladáskor is elvánszorog. És ami még furcsának tűnik, és nem tudom, hogy mennyire valós, hogy nem lehet érezni a joystick-on, hogy most előre van nyomva mert nincs olyan mint a DJI gépeken, hogy valamennyire érzed hogy előre nyomáskor kissé beakad ott a joystick arra a pontra. Remélem érted mire gondolok.
-
Tomdriver
őstag
Köszi az infót.
25-30 km/h körüli szélben már próbálgattam én is, magasabban, 90-120 méter körül is jól vizsgázott, még figyelmeztetés sem jelent meg a kijelzőn.
Minivel szintén hasonlóak a tapasztalataim, többek között ezért is adtam el. Ha Mini 2 hasonló vagy ég könnyebb súllyal érkezik, hiába lesz erősebb motor, dobálni fogja azt is szerintem.
-
P3Dr0
senior tag
Akinek Mavic AIR2 je van annak írnék kis infót. Kipróbáltam a gépet elég zord időjárási körülmények közt és egész jól vizsgázott. Max. Repülési magasság ugyan 7-10m között, a szél 30km/h körül , míg a széllökés 60+ km/h. (Kellemes északi metsző szél)
Panoráma fotót már nem lehetett a géppel készíteni annyira dobálta a szél és már a "strong wind warning" is megjelent valamint brutál hangja volt a gépnek de sima nappali rövid záridős fotókat még tökéletesen lehetett készíteni vele. Végül megsajnàltam a gépet így hamar leszálltam vele.
Leszállás is viszonylag könnyen ment de már ekkora szélben precíz landolásról nem lehetett beszélni 😂
Battery drain jelentős! Távot repülni lehetetlen. (3-4 sec -1%)!!!
Magyarországon az éghajlat sokkal nyugodtabb mint itt északon a mavic mini majdhogynem alkalmatlan a reptetésre szinte egész évben pár alkalmat kivéve. Kíváncsi vagyok a mini 2 erősebb lesz-e mint a mini. (Remélem igen).
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● Drón topik
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Wake on lan hogyan?
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Akciókamerák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Battlefield 6
- Xbox tulajok OFF topicja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Sencor Mobilklíma (Wifi) sac-mt7049c
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Segway Ninebot F40i - elektromos roller
- Eladó Philips EP3510/00 3100 series Automata eszpresszó kávéfőző, klasszikus tejhabosítóval
- Lenovo M10 HD 32GB, Újszerű, 1 Év Garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 Pro 64GB Space Grey -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2050, 100% Akkumulátor
- GYÁRI TÖLTŐK DELL LENOVO HP FUJITSU TOSHIBA Macbook---------- Budapest,/MPL/Foxpost
- Lenovo ThinkPad X1 Yoga (6th Gen) - i7-1185G7, 32GB, 512GB SSD, multitouch
- JBL Xtreme 3/4 akciós áron eladó!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest