- Mobil flották
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Sziasztok. Tud-e valaki itthoni beszerzési forrást egy Phantom 3 4K házhoz? Ha jól olvastam, akkor a Pro meg az Advanced ház nem ugyanaz mint a 4K háza... Ebayen találtam, de itthoni megoldás érdekelne, mert gyorsabb, viszont a komolyabb drón alkatrészekkel foglalkozó cégeknél, vagy weboldalakon sem találtam... Gimbal alkatrészek is kellenek, azokat viszont találtam. Sajnos az ismerős akié a drón véletlenűl kikapcsolta a motorokat repülés közben, mert a manőverek során sikerült neki mind2 kart le és befelé húznia. Egyébként ez nem állítható opció valahol, hogy repülés közben ne reagáljon az ilyen véletlenszerű leállításra?
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz t72killer #1128 üzenetére
Köszi a tippet, ezt én is megtaláltam, csak elvileg a 4K verzió háza nem ugyanaz mint a standard az advanced vagy a professional... Épp most végeztem a szétszedéssel, szerencsére túlélte a fő panel, de 2 darab motor cserére szorul, illetve az akksi ház rögzitő csavarjai letörtek, ezért ő is cserére szorul no meg a gimbal rendszerét is át kell néznem majd, mert ott a csati is kiszakadt... Ha valaki meg tudná erősíteni, hogy a standard, advanced, vagy a pro ház talál a 4K verzióhoz is, akkor nem is gondolkodnék a megvételen. Pontosan ugyanezt mondtam neki én is amit te írtál, de azt mondta, hogy egyszerűen leállt az összes motorja amikor maga és be felé húzta a stickeket a manőverek során... Elvileg lehetséges, ezen a youtube videón a srácnak sikerült megerősítenie a feltételezést.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz Geller72 #1129 üzenetére
Sajnos a manual szerint is le tudod kapcsolni repülés közben... A 47 oldalán a user manual-nak fel is hívják a figyelmed arra, hogy repülés közben ne használd ezt a kombinációt, mert leállítod a motorokat... Ez mekkora egy "krtén" megoldás... Miért nem lehetett volna úgy megoldani, hogy figyelje a repülési adatoknál a magasságot amit viszonyít a felszálláskor rögzített szinthez és ugye akkor meg tudná határozni, hogy levegőben van-e vagy sem... Egyébként köszönöm az infót és a manualt
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
-
őstag
Hát igen... Ez azért már jobb megoldás, mert a home gombot nem nyomkodod alapból repülés közben. Ezt korábban is kitalálhatták volna Majd utánanézek hátha van valami fw upgrade ami megoldja ezt a "gondot" a korábbi modelleknél is.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz Geller72 #1148 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm, hogy utána néztél aminek köszönhetően rábukkantam a konkrét 4K body-ra, mert a lap alján böngészgettem a "similar" ajánlatokat és ott bukkantam rá erre. Igaz drágább kicsit, mert benne van a GPS modul is, meg a lábaiban a Vision Systemnek a cuccai, de így is megéri, mert itthon 13-ért láttam a Pro házat (ami nem is biztos, h talál) és a lábak meg a belső aksi és főpanel tartó több mint 10.000 szóval még drágábban is jönnék ki... Nos ez örömhír, de viszont sajnos van egy szomorú hírem is...
Kb 19 óra körül kimentem repülni egyet ide, mert egy walkera gimbal műkődését próbáltam és a második akksinál sajnos konkrétan lefagyott a levegőben, vagy mi történt, mert nem reagált semmire... Gyorsan kikapcs, hogy aktiválódjon az RTH és azt láttam, hogy narancssárgán villog, de ugyanaz volt, semmi reakció... Sajnos távolabb volt és magassan picit, mert ugye próbálgattam a gimbalt, hogy ha döntöm, akkor milyen is a felvétel, mert volt rajta egy sjcam is. Nagy hiba, hogy nem írtam rá a telefon számom, vagy elérhetőséget, de a kamerán megvannak a felvételek és hátha valaki aki megtalálta kiveszi a kártyát és valahova felrak belőle egy fotót vagy valamit, hogy megtalálta a fotón látható fiatalember drónját... Az tuti, hogy átment az M5 fölött és valahol a túl oldalon a meki irányába zuhanhatott le... Ha netán valaki hallott volna róla, akkor kérem jelezze és mindenképp jutalmazom a megtalálóját is nyílván... Ja, azt nem írtam, hogy egy Phantom 1.1.1 amiről írtam. Előre is köszönöm."The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
Gyors kérdés: Tud-e valaki itthoni beszerzési forrást hibás, nem működő P3 akku(k)ra?
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz VANESSZA1 #2075 üzenetére
Van nekem is és teljesen meg vagyok elégedve vele, no meg teljesen más amikor nagyban látsz mindent... Én egy ilyent használok P3 4K-val, de van akinek zavaró ekkora méret, viszont meg lehet szokni, csak figyelni kell, hogy atom stabilan legyen a bölcsőben.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz Tibcsi68 #2102 üzenetére
Bocsi a késői válasz miatt, el voltam utazva... Nem, nekem nem szaggat, tökéletesen működik Hát annyi a gondom, hogy még nem csináltam azt a módosítást amivel felnyomom 27 dB-re és beáll FCC-be a közvetítés és ugye emiatt már ilyen 100 - 150 m-nél elmegy a kép... Elvileg van már Magic Power 5 is, de a 4 az ami stabil és rendesen működik.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz Teasüti #2250 üzenetére
Létezik... Az én P3 4K-m 10% akkuval leszállítottam, de nem homera és ugye nem is updateltem leszállás előtt a home pointot. Kikapcsoltam éppen a távot amikor gondolt egyet és elkezdett felszállni, miközben a tabon magyarázta, hogy battery critically low, returning to home point... Még jó, hogy nem pont akkor indított rá amikor éppen meg akartam fogni
Egy kérdés: Szerintetek miért van az, hogy egy 30-as akkuval felszállok és kb 85%-nál gondol egyet és szintén battery critically low, majd elkezd leszállni ott ahol éppen van... Tudom haza hozni, mert reagál, csak aggasztó... Nem túl jó ha 1,9 Km-nél (eddig ez a rekord vele) becsúszik egy ilyen
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz Teasüti #2265 üzenetére
Na ezt a funkcióját nagyon imádom Volt egyszer nálam egy Spark javítás miatt és amikor próbáltam akkor tenyérből szálltam le meg fel, illetve az erőt magammal vittem és távolról a tenyeremmel irányítottam
Ez cool dolog nagyon Szerintem megmarad, csak nem mindegy milyen módban vagy, mert elvileg a vps nem non stop működik, hanem adott módokban. A leírásában ez áll egyébként:
"Detects clearly patterned surfaces with adequate lighting (lux>15) and diffuse reflectivity (>20%)""The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz Teasüti #2286 üzenetére
Hát akkor az tényleg érdekes... Ez nagyon úgy néz ki, hogy bug szerintem... Ki kell takarni a szemét
Persze hogy igen, mert azért valljuk be, hogy a fejjel lefelé való repülés az nem teljesen rendeltetésszerű használat... Az még az 1-es Phantomnál működött, de loopingként. Igen, jó ötlet a feature request, de amíg lesz valami belőle... ajjajjj. Lehet tud fejjel lefelé is repülni csak nem tudunk róla"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz jozsi252 #2366 üzenetére
Ha csak nem a szomszédodnak adod el és együtt jártok ki drónozni Amúgy nem... Egyébként alap ha valaki vesz egy Mavicket, vagy bármit, akkor a jelszó változtatással az első lépés a beállítások testreszabása előtt. Legalábbis esetemben
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz Teasüti #2368 üzenetére
Ez áll a Dji hivatalos oldalán...
3.How can I change the Mavic Air’s Wi-Fi name and password?
First, connect your smartphone to the aircraft via Wi-Fi. Next, enter the DJI GO 4 app and go to Wi-Fi Settings to change the Wi-Fi name and password. You can also change the Wi-Fi name and password with DJI Assistant 2 on a computer."The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz KillHates #7161 üzenetére
A kommentekbe azt írta, hogy ilyen zárható műanyag zacsiba rakta és úgy ugrott vele a vízbe. Elvileg két propeller sérült és karcokkal, meg pár horpadással megúszta, továbbra is tökéletesen működik állítása szerint.
"I brought the drone down in a dry bag! It survived the crash!!! Only had some cosmetic damage (scratches, dents, two broken propellers, of which I had extras). But it works perfectly! And I was able to fix the lens on the GoPro so that works perfectly now too!!"
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz AuraSync #7295 üzenetére
Ez igen! Hátha jót fog tenni az áraknak majd... Szerintem a Sony mérnökei és fejlesztőcsapata eddig gyűjtögette az infókat és figyelte a technológiát éveken keresztül és a megfelelő időben robban be a termékkel, hiszen tényleg úgy tűnik, hogy egyre kevesebb a lényeges fejlesztés, mert az, hogy hozzáadnak ilyen - olyan szenzort az valójában nem fejlesztés, hanem a termékpalettán belül lévő technológiák ide - oda dobálása...
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz AuraSync #7423 üzenetére
Hónapok óta olvasom itt a negatív gondolatmeneted aminek ugye sajnos most meg is lett az eredménye... Nem értem tényleg, hogy a sok fikázás helyett miért nem lehet valami hasznossal tölteni az időt... Folyton csak olvastam és nem reagáltam, de itt azért már nem álltam meg, mert a fórumtárs is ugyanazt olvasta és szó szerint tényleg beleverted a parát, amit teljesen feleslegesen, hiszen köztudott, hogy nem mindenkinél jelentkezik, ill. egy szóra cserélik a teljes eszközt. Semmi bajom veled, nem személyeskedek, csak nekem pl. ha valami nem tetszik, vagy negatív a véleményem róla, akkor nem hangoztatom 273x, hanem inkább tovább állok és értelmes dolgokra próbálom pazarolni az értékes időmet...
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz AuraSync #7427 üzenetére
A figyelemfelhívás nálad elég egyedi formában nyilvánul meg, azt azért valjuk be
Talán azért, mert nem tudta és ezt a fórumot sűrűbben olvassa...RTX3080 témához inkább "no comment"
Nem, nem olvastam végig, mert egy idő után meguntam, illetve nem a kedvenc márkám kedves "Aura"... A vélemény bárkit érdekelhet ha az objektív és nem csak arra megy ki, hogy folyton a negatívumot szajkózza. A fórumok kellenek
Nem pécéztelek ki, sőt még privátban is irtunk pár sort, ha emlékeznél Egyébként meg írtam, hogy semmi személyes, csak a sok negatívumnak meglett a "gyümölcse"
Neked is jó repülést és Hajrá Haladás
Bár a hsz. elején lévő harmadik kérdő mondat után... nem is tudom..."The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz Statikus #7590 üzenetére
Bizony, azokat szoktam nézni én is Valójában az aerodinamikai dolgokkal kell nagyon tisztában lenniük a pilótáknak, mert az egy dolog, hogy ott van rengeteg műszer, mégsem lehet 100%-ban hagyatkozni rájuk. Élő példa műszeres dologra amikor az egyik magyar légitársaság A320-as fedélzetén a pilóta közli veled, hogy a gép visszafordul, mert a süllyedés során az orrfutómű kiengedését visszajelző műszer hibát jelez. Visszafordultunk Budapestre és hála az égnek sikeresen landoltunk (amolyan Die Hard feeling volt, rendőr, tűzoltó meg minden ) , mert az orrfutómű kint volt, csak a visszajelzésben résztvevő érzékelők valamelyike adhatta meg magát gondolom. Az orrfutómű esetén nem tudom, ha érződik, de pl. a középsőnél érezni a fedélzeten amikor kiengedi, viszont "érzésekre" nem hagyatkozhatnak, gondolom szigorú protokoll van ilyen eseményekre.
Visszatérve a drónos dologhoz, szerintem a hidegben nem csak a jegesedés amivel kell számolni, vagy amitől kell tartani, mert a műanyag propellerek merevsége is változik ilyen hőmérsékleten, illetve az akkumulátor is másként viselkedhet, sőt ha nincs melegítve (zsebben akár), akkor felszállni sem engednek a DJI drónok.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz KillHates #7592 üzenetére
Pedig az A380 nagytesóba sikerült rakni... A függőleges szárnyba elhelyezett kamera az nagy ötlet volt és remek marketing fogás is egyben Tök jó ez a kamionos széleslátószögű dolog
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz Geller72 #7721 üzenetére
Hát ez botrány... Milyen jogon fog büntetni, ha nincs reg és tanúsítvány? Eseti légteret viszont lehet igényelni, ugye? Azt kellene csinálni, hogy most indítani egy igénylést jövőre legálisan Bp olyan részére ahol lehet drónozni és haverrel magadra hívatni a yardot, aztán rója csak ki a 100 millás büntetést, mert rögvest média meg strasbourgi bíróságra mehetne az ügy... Ja és, hogy ne tudjanak belekötni, egy kamera nélküli drónnal kellene repkedni és nincs gebasz akkor...
Fene egye meg őket a modern diktatúrájukkal, mert ez szó szerint az ahogyan forceberg is írta... Jövőre jön a big data rendszer is a felnőttképzési rendszerben és minden oktatás meg vizsga az utolsó adatig fel lesz töltve ebbe a rendszerbe és minden munkavállalónak lesz egy azonosítója amelyhez hozzátartozik majd az összes adat, ergo egy klikk és majd mindent látnak és tudnak rólad... A legszebb az lesz, ha a munkáltató majd rá tud erre szűrni és kivételezést tesz, mert Jánosnak mondjuk van vizsgája valamire de nekem nincs és ez hátrány lesz majd az alkalmazás során anélkül, hogy én tudnék róla. Szóval botrány ami itt zajlik... Ja és a NAV ellenőrzésről nem is írtam amelynek a lényege majd az lesz, hogy a magánember számlájára is rálátnak és ha valami érdekes mozgás van, akkor az algoritmus dobja is a warningot nekik... Elnézést az off miatt, csak úgy kijütt
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz Geller72 #7728 üzenetére
Az is igaz...
Azt hiszik, hogy ezzel hu de mekkorát arattak? Mi van a sétarepüléssel pl, vagy ha helikoptert bérelnek? A helikopterre is vonatkozik a média felszereltség? Áhh, meg fogják oldani ezek a szenny lapok úgyis, találnak légi eszközt amivel legálisan szépen röpködnek, aztán ha egy 7700 miatt épp a Lölö birtoka fölött kell átrepülni, akkor mi van? Közben meg megy egy 352x 16K videófelvétel és majd szépen anonim feldobják a netre a frameket csak úgy egy Erzsébeti panelből amelyet mondjuk ennek a Róka Háznak álcáznak majd profi módon a dark web segítségével, aztán mind keresgéljék, hogy ki volt és honnan...
[ Szerkesztve ]
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
Ez tényleg jó Engem is érdekelne Annak idején ebay-ről rendeltem ilyen kis nyákot ami tudja a hőmérsékletet mérni, de logolást sajnos nem tudott.
Van egy ilyen kézi anemométerem és avval is az volt a tervem, hogy rögzítem a Phantomra olyan módon, hogy a display a kamera előtt legyen és láthassam a kijelzőt, aztán különböző magasságokban láthassam a valós szél sebességet. Összeakartam hasonlítani az UAV software-ben lévő adatokkal, hogy a valósághoz képest mekkora eltérések vannak az általuk közölt adatokkal."The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
Nem semmi, minden elismerésem Milyen esetekben szoktad használni éles bevetésben? Pl. Százhalombattán mondjuk a finomítónál egyes tárolóknál, vagy akár különböző spotokban a koncentráció mérésre? SO2 szenzort milyen területen használnád ki?
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
Hogy így Ha hobbi, legalább akkor ki is tudsz kapcsolódni általa. Gondolom annak idején amikor kezdted a technológia nem ilyen szinten volt fejlett és a tudást ha ötvöződ a jelenlegi technológiákkal, akkor talán azt is ki lehet jelenteni, hogy csodákra vagy képes
Hehe, ha vegyészet, akkor mindig "Heisenberg" jut eszembe a Breaking Bad-ből
Mindhárom érintett témakör tökéletesen tükrözi azt, hogy mennyire más a mostani világ, mennyire nem érdeke az embernek, hogy megóvja a környezetet, a világot amelyben él, na meg a másik a pénz kérdése ugye...
A másik posztban említett drón 40 ezerig az is nagyon tetszik Nekem erre élő példa volt az egyik volt kollégám miután látta a Phantomot repülés meg közben, majd utána felvételek minőségét. Egyszerűen azt mondtam neki, hogy akkor azt vegye és ne fárasszon, de ne is jöjjön utána hozzám, csakis abban az esetben, ha azt mondja, h igazad volt"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
-
őstag
Tény és való, hogy nincs szó a légtér engedélyről, de a súlyhatár legalább értelmes, én erre gondoltam. Több topiklakó is van akinek 250 gr. alatti kis drónjai van és ez már jó, vagy jobb hír számukra. Az magától érthető, hogy biztosítás, légtérhasználati meg regisztráció szükséges lesz, ez számomra eddig is egyértelmű volt. Jogsi is kategorizálva lesz majd tuti, hiszen az a logikus, mert azt nem várhatják el, hogy akinek van jogsija egy mavic mini-re az majd felszáll egy Matrice-val is. Ugyanarra számítok mint az autóknál, vagyis B-s jogosítvánnyal nem vezethetsz egy nyergest hivatalosan és akkor ez esetben is magától érthető az adott kategórián belülre vonatkozó ismeretek elsajátítása. Légtérre pedig ott lesz az app a vörös zónákkal és azonnali engedély kérelemmel, legalábbis ezen a téren is erre számítok. Ja, és remélem, hogy majd EU-s rendeletek lesznek, tehát minél kevesebb olyan szabály lesz amely "országfüggő".
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
Ok, hogy észlelnek, de földre is tudják kényszeríteni őket? Mi van akkor, ha 2 Km-ről közelítem meg a helyszínt, lövök egy pár snittet és jövök is vissza... Kissé amolyan 52-es zóna feelingem van az általad írtakkal kapcsolatban. Milyen megfigyelő központ ez és hol van? Nem kételkedem hidd el, tehát nem az van, hogy nem hiszem el, csak ez nagyon fura számomra.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
Ja, azt hittem tudsz többet Mindegy is, én törvénytisztelő polgár leszek és nem fogok felszállni, már a P3 4K-m eladását is tervezem nemsokára. Átgondoltam, sajnos nincs annyi pénzem amennyit elkérnének ezek ha szabályszegésen kapnak, de megnézném ezt az összeget világszínvonalon, hogy valahol van-e még ekkora mértékű büntetés?
Még a szárazföldi gyorshajtás a környező országokban sincs akkora mértékű mint amit ők terveznek, pontosabban a 2%-át sem éri el, szóval..."The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● Drón topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Futás, futópályák
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Mobil flották
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...