- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Telekom mobilszolgáltatások
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- 8300 mAh, maradhat?
Új hozzászólás Aktív témák
-
majestic
őstag
Értek én mindenkit de az igazság az, hogy a drónnal vagy gyönyörű tájakat, vagy városokat szoktak videózni. Engem mindkettő érdekelne. Logikus, hogy a pusztán vagy a hegyekben senki nem fog zaklatni és én sem fogok senkit zavarni. A városi repkedést se úgy képzeltem el mint itt sokan írták, hogy az emberek feje fölött repkednék, hanem a magasban. Sokan csinálják ezt, rengeteg drón topic van és szebbnél szebb felvételek vannak városokról szerte a világban….
-
N.otorious
senior tag
Mabisz:
4.2. A kötelező felelősségbiztosítás részletszabályainak részleges hiánya a) A végrehajtási rendelet hiánya Az Lt. 70. §-a szerint A kötelező felelősségbiztosítás szabályait a Kormány rendeletben határozza meg. A magyar helyzetkép negatív vonása, hogy a kötelező felelősségbiztosítás szabályait tartalmazó kormányrendelet megalkotására nem került sor. Valószínűleg a jövőben sem jön létre ilyen norma, mert a jogalkotó – látva az Európai Unió szabályalkotási törekvéseit – a hátralévő, rövidnek vélelmezett időre nem kívánt olyan kormányrendeletet hatályba léptetni, amelyet előre láthatóan rövidesen módosítani kell. b) Az EU-szabályok kötelező ereje Speciális magyar szabályok hiányában a közösségi normák irányadók, amelyek közül egyesekre az Lt. kifejezetten felhívja a figyelmet. Az Lt. a gazdasági célú légiközlekedési tevékenység végzéséhez szükséges engedély feltételeként az európai követelményeknek megfelelő felelősségbiztosítást ír elő. Az Lt. 69. § (2) bekezdés második mondata szerint „A gazdasági célú légiközlekedési tevékenység (71. § 27. pont) végzésére vonatkozó engedély abban az esetben adható, illetve tartható érvényben, ha a kérelmező az 1008/2008/EK rendelet 11. cikkének megfelelően felelősségbiztosítással rendelkezik.” Gazdasági célú drónhasználat esetén tehát a magyar szabály a szükséges engedély feltételeként az európai követelményeknek megfelelő felelősségbiztosítás meglétét írja elő.
4.1. Felelősségbiztosítási kötelezettség A Légiközlekedésről szóló törvénynek19 (a továbbiakban Lt.) a közelmúltban történő módosítása óta hazánk is azon tagállamok közé tartozik, amelyek megkövetelik a felelősségbiztosítást. Valójában többes követelmény létezik.- Az Lt. kifejezetten nevesíti a pilóta nélküli légi járművek (ez a drónok hivatalos elnevezése) üzemben tartását olyan tevékenységként, amely – harmadik személynek okozott kár megtérítése céljából – felelősségbiztosítási fedezet fennállása esetén végezhető. Az Lt. 69. § (1) bekezdése szerint „A nyilvános repülőtér, a lajstromba bejegyzett polgári légi jármű, a repülőeszköz és pilóta nélküli légi jármű üzemben tartása, valamint polgári légi forgalmi irányító szolgálat által légi forgalmi irányítói tevékenység – harmadik személynek okozott kár megtérítése céljából – felelősségbiztosítási fedezet fennállása esetén végezhető.” - Az Lt. a légiközlekedési tevékenység végzéséhez szükséges engedély megadási feltételeként is említi azt, hogy a kérelmezőnek megfelelő felelősségbiztosítási fedezettel kell rendelkeznie. Az Lt. 69. § (2) bekezdés első mondata szerint … légiközlekedési tevékenység végzésére a „ 22. § szerinti, a légiközlekedési hatóság hatáskörébe tartozó engedély megadásához és érvényben tartásához a kérelmezőnek megfelelő felelősségbiztosítási fedezettel kell rendelkeznie.”
-
ArthurShelby
addikt
" már korábban is éreztem valakik nagy pénzt akarnak ezen a "drón biztositáson" szakítani. Van egy olyan érzésem,hogy nem csak a politikusok keze van a dologban"
Egy politikust csak az érdekli, hogy ne bukjon le, miközben épp szamaragol. Azt full leszarja, hogy neked olcsó vagy drága a drónbiztosításod. Ez a biztosítók sara/lehúzása, hogy ilyen drága. Szóval ebben egyetértünk.
Esetleg az állam irányítóként beleszállhatna és szólhatna/szabályozhatna, hogy a biztosítók olcsóbb árat mondjanak. -
#16729600
törölt tag
Én ráirtam alkoholos filccel a regszámot mikró méretben, 10 centiről csak nagyitóval olvasható.
Nincs kitétel a törvényben az olvashatóságra és a méretre. Amazonon meg 15/20€ egy tűzálló alu gravir matrica. Kipróbálni viszont nem tudom a cuccot, mert zuhog a hó és kurv@ hideg van.
-
BEndre34
tag
A távcső jó ötlet, mert ezt már 5 méterről sem lehet elolvasni (nemhogy megjegyezni).
Viszont FB oldalon szóba került a gép regisztrációjával kapcsolatban pár dolog, hátha te olvastad / kérdezted / bármi és tudsz infót adni (én sehol nem találok ilyen vagy erre vonatkozó részt a szabályozásban). Más, regisztrációval rendelkező "ismerősöm" még nincs, így....
Ha eladod a gépet, ugyanúgy be kell jelentened (legalábbis ajánlott eladóként is megtenni) az eladás tényét, mint gépjármű esetében? Vagy az a vevő kötelezettsége és ha nem teszi meg, téged mint eladót fognak szekálni ha olyan helyen repült vagy okozott kárt, hogy bizonyítsd be az eladás tényét?
Ha veszel használtan, tudod ellenőrizni, hogy a gép az eladó tulajdonában van-e? Vagy majd regisztrációkor derül csak ki és a hatóság a bevett gyakorlat szerint (lásd pépjármű esetek, noha ott törzskönyv is van) szétteszi a kezét, a vevő pedig bukott pár százezer forintot?Vagy csak túl naív vagyok ha azt hiszem, hogy ezzel (is,
ja nem, mert nem az volt a cél) törődött bárki a közel 1,5 éves időszak alatt és nem 1 hét alatt hozták össze mert valaki a homlokra csapott, hogy "Mindjárt év vége!" ? -
Fuhur
kezdő
Itt gyanítom én a posztod törlésének a gyökerét.
Mert ügye ha kiderül, hogy unión belül ezt olcsóbban, netán ingyen is meg lehet csinálni akkor... nem is tudom.... "akkor van"Nekem például az UL (ultrakönnyű repülő) vezetői engedélyem érvényes az unión belül bár idehaza szereztem. De az autó jogsira is ez áll. Persze mindent lehet tiltani, de ott már nagyon kilóg a lóláb, ha unión belül megszerzett jogosítást nem fogadnak el... Ettől még XY főtörzs mondhatja, hogy nem főleg mert nem magyarul van és hát ....
De a fő gond talán nem is ez hanem amit itt már #7867 posztjában nagyon pontosan megfogalmazott KillHates
-
cd334
tag
Jelenleg magyarországban még nem látni a teljes képet, mert a törvény megvan, de nincs hozzá végrehajtási rendelet. Eléggé bonyolult és ellentmondásos ezért még, szerintem ezt kb a kérdést egy hónap múlva tedd fel. Elvileg csomó mindent el kéne fogadniuk abból amit svédországban megcsináltál.
Az biztos, ha lakott területen belül szeretnél repülni, akkor azt csak eseti légtérben teheted. Azt időben meg kell igényelni és max. 7 napra adják. Lakott területen kívül pedig a mydronespace appal kell jelezned, hogy hol repülsz.
-
duni84
aktív tag
ha simán a közlekedési hatóság gyakorlatát nézzük, akkor el kell fogadniuk, hiszen alapvetően EU-s keretrendszernek kell megfelelnie minden EU tagország elvárásainak (pl így érvényes az autó/kamion/busz jogsid litvániától portugáliáig), a gyakorlatban viszont franc tudja, hogy a téged igazoltató kovács főtörzs hogy értelmezi a dolgot.
röviden: elméletben megfelel a jogsid, gyakorlatban hasraütésesnek tippelném a dolgot.
légteret csak lakott terület fölött kell előre foglalnod (30-60 nappal előre, 3000 huf ellenében, max 7 napra, ez talán még mindig az ÁNYK-n mehet?)
lakott területen kívül mindössze jelezned kell, ha az előre beregisztrált "specifikációk szerint max 1 kg összsúlyú" drónodat reptetnéd, mégpedig ezen keresztül: https://mydronespace.hu/applikacio
ugyanitt kérdem: a KTI honlapján nálam határozottan tök üres minden oldal, szóval kérdem én: van köztetek bárki, aki tudott jelentkezni a hazai csoda pilótaképzésre, hogy lehessen egy jogsija és ne illegálba kelljen repülnie?
-
De az Skandinávia, ahol 3 hónapig sötét van és két opció van az életedben; 1: alkoholista leszel, 2: depressziós és majd öngyilkos
Ha már 10 szót szólt hozzád valaki, akkor azt életreszóló barátodnak tekintheted
Ha valaki rád mosolyog az már felér egy házassági ajánlattal
Te is gondolom tisztában vagy ezzel, hogy az ugyanolyan beteg világ mint ami itt van abszurdisztánbancsak másképpen, más habitussal, más értékrenddel. Mint ahogy nekünk Afrika vagy Dél-Amerika egy káosz és kupleráj, de valójában ott is működnek a dolgok ott is végigélik az emberek az életüket boldogan...
-
Mennyire kínzod a gépet a levegőben? Azaz gondolva főként hidegben nagy sebességű és hirtelen irányváltásokra. A repedések miatt kérdezem.
Össztömeget nézve a 249g csalóka, ha a RC ugyanúgy 400g, mint az A2-nél.
Tehát a táskában 649 vs. 970g.
A púposodás lehet egy rossz széria aksi is, vagy túl sokat áll feltöltve.
Én nem töltöm fel sosem az eltett aksikat. -
Állítólag itthon is az lesz, hogy meg lesz határozva egy "látótávolság" majd és ha annál messzebb szeretnél repülni, akkor ahhoz külön vizsga fog kelleni.
Egyébként mi voltunk olyan "állatok" hogy kipróbáltuk erdőben az AIR2 active track-jét, és szépen kerülgetett mindent. Az oldalra tájékozódást az AI csinálja benne; azaz megjegyzi hogy elment valami mellett és akkor abba az irányba nem fog kerülni, megpróbálja másik irányba megoldani, vagy bánatosan ott marad a levegőben. Ha visszaindulsz felé akkor óvatosan el kezd tolatni, majd ha talál helyet egy Y fordulóra, akkor oda betolat és hagyja, hogy elmenj mellette, majd utánad megy. Nem olyan határozott és agilis mint az Autel EVO II de majdnem mindenhol megoldotta a bújócskát az ágak között ott ahol az EVO II is elment. Nem zuhant le, nem akadt fel. Persze azért el lehetne előle futni, de egy poroszkálós tempót simán tudott hozni.
Egyébként a Mini2-t én is sokkal életrevalóbb jószágnak tartom és gyanítom, hogy hamar kanibalizálni fogja az AIR2-t. Munkára meg majd jön a Mavic3 meg állítólag lesz majd egy új Phantom is felhúzható lábakkal, és e miatt állítólag az Inspire vonal megszűnik, beleolvad a Matrice-okba illetve a Mavic3 mindent fog majd tudni amit az Inspire-ek tudtak (dual kamera, a főkamera 360 fokban fordítható lesz mert valahogy kiengedi majd magából, stb...)
Ja! És a Mavic3-nak olyan felépítésű akkuja lesz mint a Mini-nek, csak 4x akkora!!:
-
Geller72
veterán
Ma kint voltunk repülni, közösen használtunk egy légteret, és egy ismerősöm is megjelent egy Mini 2-vel. Nekem mintha úgy tűnne, a kettő lábai egy kicsit jobbak, mint az egy volt, mert az nagyon papír volt. Ez talán jobban térhálósított, vagy talán egy kicsit merevebb anyagból van. Ja és ez vissza is jött RTH-ból.
. Nem dobta a jelet a semmi közepén sem 20m-nél fej felett. A táv nekem is egy kicsit fura, annak ellenére, hogy én a racerekhez használok nagyobb távot is az X-lite mellett. Én a MP gyári távján is kihajtom a karokat akkor is, ha nem teszek bele telefont, mert így nagyon kézre áll. De az X-lite talán az eddigi legkényelmesebb. Vagy már csak megszoktam.
.
-
Tomdriver
őstag
Köszi az infót.
25-30 km/h körüli szélben már próbálgattam én is, magasabban, 90-120 méter körül is jól vizsgázott, még figyelmeztetés sem jelent meg a kijelzőn.
Minivel szintén hasonlóak a tapasztalataim, többek között ezért is adtam el. Ha Mini 2 hasonló vagy ég könnyebb súllyal érkezik, hiába lesz erősebb motor, dobálni fogja azt is szerintem.
-
Tomdriver
őstag
-
Poénból tettem be déli népekről fotót
mert nagy migránssimogatók ezek a skandinávok. Persze csak addig amíg nem költözik egy a szomszédságba. Akkor aztán kimutatják a foguk fehérjét, hogy és egyből jön a lenézés. Nagyon sok külföldön élő ismerősöm mondja, hogy bármit megtehet, akkor is auslander marad.
-
Tomdriver
őstag
Én amikor ezeket az országhatárok nélküli "jószomszédi" kapcsolatokat olvasom, vagyis tök mindegy hol élsz, mert ugyanolyan bunkók az emberek (tisztelet a kivételnek, talán olyan is van), teszem össze a kezem, milyen jó döntés volt kiköltözni már vagy jó 15 éve...
...P3DrO, én már megléptem! Távol minden lakott helytől, családommal egy meseszép helyen, erdőben élek. -
lionshamlet
senior tag
En a szomszédban lakom (norvégia).
Nálam is megtörtént az első "hívom a rendőröket ha nem fejezi be a drónozást" típusú beszélgetés.Történt ugyanis hogy egy tó felett probaltam minel rosszabb kepeket kesziteni magamnak, de a tag haza is a to partján volt.
Termeszetesen közelben sem volt a dron, csak eppen latta hogy a to felett szlalomozok es irtóra osszefelte magát hogy a pecuját filmezem.
Aztán abban maradtunk hogy nem leszünk barátok. -
P3Dr0
senior tag
Azonkívül ha az új EU szabályozás a skandinávoktól vesz át dolgokat akkor a képalkotásra fognak elsőként a dolgok kihegyeződni. Ezért nálunk pl. a mavic mini ugyanolyan drónnak számít mint az összes többi és nem élvez előnyt hiába 249g. A lényeg,hogy kamerája van.
Az elkészített fotókat, videókat amúgy nemszabad feltölteni a netre csak akkor ha az egyik erre szakosodott hivatal meg nem adja rá az engedélyt! Ha a horizont látszik akkor szinte lehetetlen megkapni ezt az engedélyt......
Stockholm meg maga a pokol. Ha ott felszáll a drón vége mindennek..... Pénzbüntetés és a drónt is elveszik. Sok turista jár így aki odamegy. Komolyan veszik!
Ehhez képest viszont ma MO.egy szabad drónos ország. -
-
NvidiaRTX
őstag
"Viszont! Szenzorok nem lévén én kezdőknek nem ajánlom a mini.t és a dji care kötése erőssen javasolt."
Mivel nincsen rajta szenzor ezért nem ajánlod, inkább vegyen egyből 300k-ért egy drónt amin van szenzor? Egy kezdő?
A szenzor mióta garantál bármit is? Ugyan úgy neki lehet csapni a fának mint a Mini-t, max az esély kisebb rá.De, hogy cáfoljam saját magamat kezdő is vehet akár Inspire-t is ugyan is az összes DJI drón irányítása ugyan az (alapbeállításban) szóval tök mind1, hogy mivel kezd.
Egy a lényeg, nagy nyílt ember és épület mentes övezetben kezdje el a tanulást.
Ha meg már az alapok meg vannak mehet fák közé ahol az elkerülést gyakorolja.
Én Phantom 3 Standard-al kezdtem és hírből sem ismerte a szenzorokat még is megtanultam vele repdesni úgy, hogy én kapásból a faluban a kertben szálltam fel és meg sem álltam jelvesztésig. (450 méter volt)
Még az ár sem mérvadó itt amúgy mert egy régi használt Inspire 1 kb annyiba kerül mint egy új Air 2. -
Timyyy
őstag
-
"gyakorlati vizsgát is kell majd tenni az új szabályok szerint"
Hát ettől nem tartok. Jött egy ember -aki éppen lerakott itthon valami akkreditált drón vizsgát- kipróbálni az Inspire-em. Gondoltam, 20 óra elmélet 10 óra gyakorlat után ha racer nem is lesz valakiből, de azért menni fog az elvonatkoztatott orientáció (headless) meg a körsvenkelés és ilyesmi. Hát rendesen izzadt a tenyerem mikor megreptette az Inspire-t, felrántotta mintha rakéta lenne és olyan szögletesen mozgott, mintha a távirányító csak egy irányt tudna közölni a drón felé.
Aztán mutattam neki pár trükköt, áthúztam a nagy sast a fák alatt, mutattam neki egy gyárkémény berepülést körsvenkkel, (kivittel látótávolságból a gépet) majd hazarepültem vele és letettem a kocsija tetejére. (alig nagyobb mint a sas terpesze) Hát nézett... Aztán azt mondta, hogy ez sok lesz neki, vesz valami kis drónt... Szerencsére pár nap múlva elvitte a jelenlegi gazdája és azóta is boldog vele.
Szóval nem bánom a vizsgát, mert azért biztos baromi sok hasznos hasznos dolgot lehet majd tanulni és összejönni pár olyan fanatikussal mint mi. -
Köszönöm a tippet.
Már megvettem az AUTEL-t. Jó, hogy Mini-nek indult az egész, aztán lett belőle a repülő répa
Nem lehetett ott hagyni! A BANGOOD-on kuponnal Air2 árban volt!
Kicsit féltem a szoftverétől, meg a szolgáltatásoktól amit nyújt, de hozza egy régebbi DJI színvonalát.
Ami viszont baromi jó, hogy nem kell hozzá telefon/tablet, mert tud FPV-t a távosa is
sityupityu: nem tudom, de biztosan, ha ennyire kókadtan működött. -
Tomdriver
őstag
P3Dr0, AuraSync,
köszi a válaszokat, ezek szerint az Air2 megfelelőbb lehet erre a célra, 50 méter magasság már elég és a táv is.
Kérdés mennyivel hangosabb, mint a Mini? Ezt még mindenképp le kell teszteljem. -
Semmi. Pár hete egy aktivált (!) légtérben jött át motoros kisgép a fejem felett, szerencsére még csak csomagoltam kifelé. 150 méterig volt légterem, lehet, hogy felette volt, de nem igazán hiszem. Más alkalommal sárkány repülő húzott át tőlem párszáz méterre a fák felett, szintén a 30 perccel korábban aktivált légteremben haladva...
-
Statikus
senior tag
én biztos nem vennék lakásban repkedéshez minit, mivel tudásában meg sem közelíti az air2-t, softwaret sem tudod rendesen gyakorolni.
Viszont van egy jobb ötletem.
Kinti sötéthez inkább vegyél valami lámpát az Air2-re és gyakorolj kint. Nagy "álmom" az éjszakai repülés, de még nem vettem rá magam. Kell egy biztonságos hely, ahol nem verem oda semmihez, viszont mégis fogok látni vele valamit, mert a teljes vakságnak semmi értelme. -
NvidiaRTX
őstag
Hát ha jön is ki hozzá Smart Controller nem fogja megérni megvenni.
Egy 300k-s drónhoz egy 250k-s távirányítót venni ami igazából csak fényerőben lesz jobb mint egy teló és nincs lógó vezeték. (volt Smart Controller-em nem valami gyors cucc)Én ezt megoldatom úgy, hogy egy Samu A70-et befogtam csak kijelzőnek.
Itt Hardveraprón lehet olcsón venni használtat 75k körül és annak van elég hardveres ereje, fényereje és akku kapacitása is.
A távirányító tölti szal nagyon nehezen megy le róla a töltöttség és csak akkor kapcsolom be ha használom.Így nem kell nélkülözni a telót reptetés közben.
-
Statikus
senior tag
Nem teljesen tudom megérteni, hogy mit akarsz lakáson belül gyakorolni a sötét téli estéken.
Kicsit kifejtenéd?Nem minigarzonban élek, sőt... mégsincs arra lehetőség, hogy a szobában értelmes repülési gyakorlatokat végezzek a drónnal. Nekem Air2 van, fel tudok szállni, tudok vele kicsit mozogni bármilyen irányban, de ennyi, nincs 10-20m-es repülési terem házon belül. Bajok vannak, ha ennyitől meg tudod tartani a drónvezetési képességeidet. .) Természetesen ez nem igaz, ha van egy 2-300m2-es nappalid, vagy egy fedett csarnokod az udvarban
-
P3Dr0
senior tag
Van egyébként (dji) Tello mini drónom is belső repkedésekre de azt a mobilról/tablettről vagy game kontrollerel tudom irányítani viszont se az app se a távirányító (mode 3) nem áll rendelkezésre.......
Mini a legkisebb DJI amiben sokminden közös a nagyobb testvéreivel és talan a mavic 3 nak is a dji fly lesz az appja, -
NvidiaRTX
őstag
Ha szabad megkérdeznem miért akarsz Mini-t venni Air 2 mellé?
A megtetszett a mérete és súlya miatt valahogy nem igazán az a válasz amire én számítok.
Mert azt megérteném ha lecseréled egyiket a másikra de, hogy mellé?
Csak nem te is a súly korlátozó drón törvénytől félsz? -
Csak kapcsolódó kérdés, de hátha tudja valaki: az új szabálytervezetben van valami olyan passzus, hogy például csak airsense kompatibilis géppel lehet majd repülni? Egyre inkább gondolkodok egy Air1-en kifutó áron, de ha egy ilyennel lábon lövik januárban, akkor inkább kihagynám, és marad a Spark.
-
NvidiaRTX
őstag
Tegnap csak normálban repültem és látod előjött.
De akkor nálam meg van mi okozza ezt a hibát ilyen sűrűn.
Ki van kapcsolva az ütközés elkerülő szenzor.
Nem használom mert csak akadályoz a reptetésben és van hogy sokszor a nap szöge miatt random befékez ha alacsonyan megyek.
Ez a szenzor akkor jó ha követés aktív de nekem manuál reptetésnél nem kell.
Bevallom én szeretek ezzel a drónnal vagánykodni a pár méterrel a talaj fölött a fák között úgy mintha egy FPV lenne. -
NvidiaRTX
őstag
-
tirszin
senior tag
Egyébként a Mavic 2-nél sem jobb a helyzet, hiába van oldalszenzorja, kb. dísznek jó. Ahogy pl. 99%-ban én használom, manual-ban repülve, a normál módban nem működik.
Már másodjára sikerült beleoldalaznom egy fába, most le is esett szegényke. Nem értem, miért nem lehet bekapcsolni normal módban!?!Nem 45-el repülök, inkább csak max. 20...30-al, valamennyire biztos segítene.
A tripod mód 3km/h-s sebessége, ahol persze működik, mozgó témánál semmire sem jó, még egy gyalogló embert leforgatni is lassú.
Most épp várok a megsérült IMU modul megérkezésére. Ha van valakinek, ne tartsa magában, megvenném. -
NvidiaRTX
őstag
Magyarul kb lehet számítani arra, hogy a Mavic 3 annyiban lesz jobb, hogy lesz oldalt és felül is szenzor egy 1 colos kamera szenzorral megspékelve + 150k-ért.
Amúgy ha nagyon akarna az ember tudna extrém erdős videót csinálni csak ahhoz kézben kell vinni a drónt.
Hmm nem is rossz ötlet, még a DJI is meglepődne mit tud a gépe. -
khorvat
senior tag
-
Tomjack
tag
Ez azért nagyon gáz. Én a minimet rongyosra hajtottam, persze oda figyelve. De nincs semmi repedés rajta. Ok hogy a mocik nem olyan erősek benne de ehhez mérten is gyengébb az anyag. Én az illető helyében írnék egy gyönyörű levelet DJI-nak és küldemény vissza gariba. Mert ez teljesen gyári, minőségi hibás.
-
NvidiaRTX
őstag
Ugyan úgy voltak a Phantom szériában is ilyenek amik megrepedeztek és volt akinek nem.
Van olyan GoPro Hero 7 amivel gondok vannak és van amivel nincs.
Azt tudom, hogy ha én így járok vele akkor ez volt az utolsó DJI drónom és sztem nem is lesz utána semmilyen sem.
Amúgy hol vannak ilyenkor nagy DJI fanok akik meg magyarázzák, hogy a User nem megfelelően használta a drónt és azért "hullott szét"?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● Drón topik
- Milyen autót vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Trollok komolyan
- Okos Otthon / Smart Home
- Digital Fingerprinting: Így buktat le a böngésződ a neten - Tech Percek #18
- Bluetooth hangszórók
- Építő/felújító topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- TCL LCD és LED TV-k
- AliExpress tapasztalatok
- További aktív témák...
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U7310 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Újszerű Lenovo Legion 5 - 15,6"FHD IPS - Ryzen 5 5600H - 16GB - 512GB SSD - RTX 3050 - Win11 -MAGYAR
- BESZÁMÍTÁS! Asus ROG Flow Z13 + ROG XG RTX 3070 - i9 12900H 16GB DDR5 RAM 1TB SSD + RTX 3070 8GB WIN
- Konzol felvásárlás!! Playstation 5, Playstation 5 Pro
- AKCIÓ! Dell Precision 5820 XL Tower PC - Xeon W-2123 112GB RAM 512GB SSD 1TB RX 580 8GB Win 11
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest